Найкращі електричні велосипеди 2023 року для всіх видів гонщиків. Електричний туристичний велосипед

Найкращі електровелосипеди 2023 року для всіх типів велосипедистів

Якщо ви шукаєте найкращі електровелосипеди, у нас є з чого вибрати, адже електродвигуни та акумулятори додаються до широкого спектру велосипедів, щоб додати їм додаткової потужності.

Електричні дорожні велосипеди матимуть опущене кермо та легку вагу, тоді як електричні гібридні велосипеди матимуть плоскі шини, ширші шини та аксесуари, які допоможуть пасажирам. наприклад, бризковики та ліхтарі. Електричні складні велосипеди стануть в нагоді, якщо частина вашої подорожі передбачає поїздку поїздом або вам не вистачає місця.

Тут, на сайті Cycling Weekly, ми розглянули велосипеди з цих трьох категорій, і в цьому посібнику є посилання на наші більш детальні огляди для кожного велосипеда. Наше тестування включає в себе ряд маршрутів та тривалості поїздок, а наша досвідчена команда тестувальників розуміє, що робить хороший велосипед і на що слід звертати увагу в найкращих електричних велосипедах.

Електровелосипеди можуть бути дорогими, але є й інші варіанти, якщо ви шукаєте бюджетний варіант вартістю від 1 000 грн: перегляньте найкращі бюджетні електровелосипеди. Якщо ви любите попрацювати зі своїм велосипедом, ви також можете звернути увагу на найкращі набори для переобладнання електровелосипедів як альтернативу покупці абсолютно нового велосипеда.

Жінки можуть скористатися перевагами жіночих компонентів на кращих жіночих електровелосипедах, а якщо ви вирішили поїхати по бездоріжжю, зверніть увагу на кращі електричні гравійні велосипеди.

Якщо ви шукаєте найкращий електричний гірський велосипед, перейдіть за цим посиланням, щоб перейти до нашого дочірнього видання MBR, яке спеціалізується на гірських велосипедах.

Найкращий вибір

Ось короткий огляд нашого найкращого вибору з найкращих електричних велосипедів, включаючи складаний варіант.

Спеціалізований Turbo Vado призначений для швидкої їзди по місту, але завдяки амортизаційній вилці та ширшим шинам він також може впоратися з більш нерівними дорогами.

Gocycle G4i, натхненний авіацією, має багато розумних технологій, акуратний механізм складання, легку раму та пристойний пробіг від внутрішнього акумулятора.

Акуратно інтегрований акумулятор і якісні характеристики Giant Fastride роблять його чудовим варіантом для поїздок на роботу, з широким діапазоном передач і гідравлічними дисковими гальмами.

Якщо ви плануєте їздити по бездоріжжю, Neo Carbon Lefty має передню і задню підвіску та потужний двигун Bosch, який допоможе вам піднятися на пагорби.

Cento1 Hybrid має родовід гоночного велосипеда Wilier і вставляє двигун задньої втулки в непомітний корпус, який зберігає продуктивність велосипеда і не додає зайвої ваги.

Класичний Brompton з тим самим механізмом складання, але з електродвигуном на передній втулці та акумулятором, розміщеним в акуратній знімній сумці.

Наша добірка найкращих електричних велосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато миль, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесною, неупередженою порадою, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Кращі електричні гібридні велосипеди

Електричні гібридні велосипеди. найпопулярніший стиль. Їхні плоскі шини, зазвичай широкі шини та зручна для поїздок на роботу фурнітура. такі як кріплення для бризковиків та кріплення для багажника. роблять їх надзвичайно практичними машинами.

Двигун може бути розміщений на задній втулці або на шатунах, і крутний момент буде відрізнятися. моделі з низьким крутним моментом пропонують природну підтримку при педалюванні, але версії з високим крутним моментом будуть швидше рушати з місця на світлофорі.

Причини, чому варто уникати

Ribble Hybrid AL e. це дорожній гібридний велосипед, який однаково добре почувається і на гравійних доріжках, і на стежках, з комфортним і впевненим вертикальним положенням сидіння, що ідеально підходить для початківців і для тих, хто повертається до велоспорту.

Ми вважаємо, що цей велосипед. один з найкрасивіших гібридів, з якими ми коли-небудь стикалися, а його дизайн неймовірно добре приховує двигун, хоча ми були трохи засмучені тим, що регулювання підсідельного штиря залишало подряпини. Повна комплектація включає крила (бризковики), ліхтарі та задній багажник, що робить його ідеальним для щоденних поїздок на роботу або для того, щоб залишити машину на час походу в магазин, хоча ми знайшли їх трохи брязкітливими під час тесту.

Електродвигун Ebikemotion забезпечує плавну та ефективну передачу енергії, а також великий запас ходу між заряджаннями, що робить Ribble набагато більшим, ніж просто велосипед для поїздок від А до Б.

Зрозуміло, що він не працює так само, як Canyon Grail:ON з точки зору швидкого і сильного крутного моменту, але постукайте по ньому, і він буде приємно цокати, знімаючи вершину з будь-яких напружених поїздок.

З усіма додатковими функціями в стандартній комплектації та стильним зовнішнім виглядом, Ribble Hybrid AL e. це чудовий електровелосипед за свої гроші.

Причини, яких слід уникати

Весела їзда, яка чудово підходить для міського середовища, але також забезпечує впевнену їзду по пересіченій місцевості. ось що таке спеціалізований турбо-вадо.

Якщо вам потрібен велосипед, повністю інтегрований з фарами, крилами та багажником (27 кг), а також з системою безпеки (на знімному акумуляторі в додатку за допомогою ключа), то цей велосипед є простим вибором. Тільки вага, і в меншій мірі вартість, потребують уваги.

Ми виявили, що індивідуально налаштований двигун потужністю 70 Нм/250 Вт плавно і потужно подає потужність, як тільки ви натискаєте на педалі. Запас ходу теж відмінний. 95-130 км / 60-80 миль повинні бути легко досяжними за допомогою стандартних налаштувань “Спорт” та “50% потужності. Існує режим Eco, а також Turbo, тому, якщо ви будете обережними, ви можете розраховувати на набагато більший запас ходу.

Це важкий велосипед вагою 60 фунтів / 27 кг, тому його нелегко підняти, тому будь-кому, кому потрібно зайти або вийти з місця зберігання велосипеда, потрібно буде взяти це до уваги, але крім цього, ми виявили, що на спеціалізованому Vado Turbo дуже приємно їздити.

Причини, яких слід уникати

Нам дуже сподобалося їздити на швидкісному Ride1Up Roadster V2 з п’ятьма рівнями електропідсилювача. Якщо ви схожі на нас і більше звикли до тренувань та перегонів на стандартних шосейних велосипедах, це може легко стати вашою гріховною насолодою. це фантастично весело їздити.

Велосипед був настільки тихим, навіть на рівні 5, що переконував глядачів, що наш тестувальник повинен був бути якимось супергероєм, щоб так швидко їхати на 15-відсоткові підйоми. Єдиний мінус. як і інші електровелосипеди, які допомагають лише тоді, коли ви крутите педалі. там, де потрібно було рушати з місця, кривошипи доводилося перевертати, щоб завести двигун, що створювало “вагітну” паузу на світлофорі перед тим, як рушати з місця.

Заявлена максимальна швидкість 24 миль/год (в США) потребує зусиль від педалей, щоб досягти її на рівнинній місцевості, але, без сумніву, це помітно на спусках, де інші велосипеди, такі як Wilier Cento1Hy Ultegra Di2 e-bike auto assist, зупиняються і сповільнюють вас.

Ця додаткова швидкість також відносить велосипед до класу 3, що означає, що він не відповідає правилам EAPC у Великобританії, але це до речі, оскільки американський бренд Ride1Up наразі не постачається туди.

Якщо ви перебуваєте в країні, де є доставка в США, Канаду та Мексику, то це чудовий варіант, який має дуже високе співвідношення ціни та якості.

Ride1Up. бренд, орієнтований на споживача. ознайомтеся з Roadster V2 на його веб-сайті тут.

Причини, яких слід уникати

Canyon Precede:ON. це ефективний міський велосипед з автоматичною трансмісією, який завдяки потужному двигуну та панелі керування добре справляється з пересіченою місцевістю, незалежно від того, чи використовується він для утилітарних цілей, чи для відпочинку.

Завдяки вбудованим аксесуарам, таким як ліхтарі, бризковики, багажник і підніжка, є всі атрибути для комфортної їзди зі стилем прямо з коробки. Всі ці доповнення роблять його одним з найважчих електровелосипедів на ринку, навіть важчим за спеціалізований Turbo Vado.

Нам дуже сподобався Грааль Каньйону: ON, і приємно бачити, що Precede:ON також оснащується двигуном Bosch Performance Line CX, хоча в ідеалі ми хотіли б бачити трохи більше заряду в акумуляторі, щоб підтримати інші вражаючі характеристики.

З усім необхідним прямо з коробки, включаючи навігаційну систему та ліхтарі, це найпростіший спосіб замінити водіння/громадський транспорт на велосипед, але він має вищу ціну. Є кілька моделей на вибір, що також трохи знижує вартість, але з шестирічною гарантією це може бути розумною інвестицією.

Єдиний інший момент, на який слід звернути увагу. це те, що Canyon має модель прямих продажів, тому вам доведеться купувати безпосередньо у бренду тут.

Причини, яких слід уникати

Giant Fastroad E Pro. ще один дорожній гібридний велосипед з пласким кермом, що забезпечує зручну посадку навіть для найдосвідченіших велосипедистів. Нам так сподобалося їздити на цьому чудовому електричному гібридному дорожньому велосипеді, що ми навіть вручили йому нагороду Cycling Weekly Editor’s Choice Award.

Шини забезпечують достатню кількість хлюпання та можливість їздити по легкому бездоріжжю. Однак під час тестування ми виявили, що алюмінієва рама та вилка досить жорсткі, що підійде тим, хто звик до традиційного шосейного велосипеда, а також тим, хто шукає швидкісні поїздки, але варто пам’ятати, якщо ви звикли до більш м’яких гібридних відчуттів.

Нам дуже сподобалася інтеграція акумулятора в велосипед, що часто може бути фактором дизайну, про який забувають на гібридних велосипедах. Ми також були дуже вражені технічними характеристиками FastRoad: гідравлічні дискові гальма та якісне перемикання передач Shimano, компактний ланцюг та касета з широким діапазоном передач ззаду, щоб забезпечити достатню кількість передач для підйому на пагорби. все це створює враження.

Чудовий електричний гібридний велосипед за справедливою ціною, який сподобається багатьом різним користувачам.

Причини, яких слід уникати

З акумулятором на 36 В, який має забезпечити близько 70 миль пробігу, підключеним до середньопривідного двигуна, ми виявили, що електричний велосипед Volt Infinity дає приємне збалансоване відчуття велосипеда.

Shimano забезпечує потужність у вигляді 8-швидкісної втулки Alfine Di2 Shimano Steps, високо оціненого двигуна та спеціального комплекту для електровелосипедів.

Три різні режими допомоги дозволять вам отримати максимальну віддачу від акумулятора, а дисплей, встановлений спереду, полегшить відстеження, і нам сподобалося, що датчик крутного моменту зафіксував, коли ми відмічалися, і дав нам невеликий поштовх, щоб допомогти нам на нашому шляху.

Раніше схожий на Carrera Subway E, він трохи змінився, і тепер він набагато більш візуально інтегрований, ніж попередня модель, яку ми тестували, хоча він все ще не має швидкознімного заднього колеса, що робить інвестиції в найкращі шини з захистом від проколів або внутрішні трубки розумним вкладенням.

Єдиним реальним недоліком є один розмір, який підходить для всіх. Чудово, якщо він вам підходить, і не дуже, якщо ні.

Найкращі електричні складні велосипеди

Складані електровелосипеди практичні, якщо ви плануєте поїздку на поїзді або у вас мало місця. Маючи невеликі розміри, акумулятор і двигун можуть становити значний відсоток ваги, тому основна увага часто приділяється зменшенню цієї ваги наскільки це можливо.

Пробіг складних велосипедів часто невеликий, оскільки вони зазвичай використовуються для поїздок на вокзали та з вокзалів, тому запас ходу акумулятора не завжди є важливим фактором.

Якщо ви розглядаєте можливість придбання складного велосипеда, вам буде корисно прочитати наш посібник з вибору, який допоможе вам знайти найкращі складні велосипеди.

Причини, яких слід уникати

Нам дуже сподобався велосипед Brompton Electric, коли ми взяли його на тест-драйв, і ми виявили, що це ідеальний велосипед для поїздок на роботу в пробках, а після поїздки його можна прибрати подалі від сторонніх очей.

Багато хто вважає цей бренд золотим стандартом складних велосипедів, і Brompton Electric явно відлитий з тієї ж форми.

Як і у випадку з будь-яким велосипедом Brompton, бренд повністю контролює інженерію, тому все, від рами до двигуна, було розроблено власними силами. Однак Brompton звернувся до досвіду Williams Advanced Engineering, коли справа доходить до двигуна, розробивши на замовлення легку знімну батарею та двигун.

Як і слід було очікувати, коли команда інженерів Формули-1 потрапляє під капот Brompton Electric, невеликий, але ідеально сформований двигун показав себе з найкращого боку, забезпечуючи потужність плавно, безпечно і саме тоді, коли вона вам потрібна.

Рама відповідає звичайному високому стандарту Brompton, і хоча вона одного розміру, зберігає можливість вибору керма, висоти підсідельного штиря і навіть ширини сідла. Є шість швидкостей, що дає вам багато можливостей для гри, коли ви піднімаєтеся на пагорб.

Незалежно від вашої остаточної комплектації, ви можете бути впевнені в тому, що велосипед можна скласти, що є однією з причин, чому Brompton виділяється серед інших складних велосипедів. У складеному вигляді він займає одну з найменших площ: 565 мм заввишки x 585 мм завширшки x 270 мм завдовжки (22.2 x 23 x 10.6). Це означає, що він дуже портативний і здатний вміститися в найменшому просторі, хоча будьте обережні, через незалежний двигун і акумуляторну батарею вам доведеться працювати двома руками, тому краще інвестувати в рюкзак для інших ваших речей.

Під час тестування ми відчули, що це абсолютна мрія про велосипед, фактично, ми дійшли до того, щоб назвати його транспортною революцією. Якщо вас турбує вага понад 17 кг, тепер є велосипед Brompton Electric P Line, який використовує легші матеріали рами, щоб зменшити заявлену вагу до 15 кг.6 кг.

Причини, чому не варто купувати

G4i. це надійний вибір для тих, хто їздить на роботу, з можливістю додати багато аксесуарів, таких як бризковики (крила), передній і задній багажник, інтегровані ліхтарі, кобура з замком і дорожній чохол.

Конструкція складається навпіл, так що ви можете штовхати його на колесах замість того, щоб нести його, або ви можете повністю скласти його в компактну упаковку. Вбудована задня підвіска, прихована прокладка кабелів і повністю закрита трансмісія.

Він має непомітно інтегрований USB-порт на кермі, що дозволяє власникам заряджати свій телефон або інші невеликі пристрої від батареї велосипеда, коли він не використовується. хоча ми виявили, що якість інтегрованого кріплення для телефону не зовсім відповідає якості самого велосипеда. Те ж саме стосується і світлодіодного дисплея, який, на нашу думку, досить простий. хоча інформація, яку він надає, є корисною.

Він також, ймовірно, буде досить невибагливим в обслуговуванні, враховуючи, що трансмісія повністю закрита. Це має сенс, враховуючи, що цілорічні поїздки на роботу зазвичай означають їзду на велосипеді по мокрому в певний момент. G4i використовує 3-швидкісну втулку Shimano Nexus з внутрішнім зачепленням. З 1″ еластомерною підвіскою та 2.Шини шириною 35 дюймів, це один з найзручніших маленьких велосипедів. Одностороннє кріплення коліс означає, що вам навіть не доведеться знімати колесо, якщо ви проколете одне з 20-дюймових коліс.

Електричний двигун G4 потужністю 500 Вт (250 Вт у Великобританії/ЄС) та літій-іонна батарея ємністю 375 Вт-год забезпечують запас ходу до 80 км, але ми змогли проїхати лише 44 км (27 миль). Чесно кажучи, це було в одному з найбільш “допоміжних” режимів, і у мене завжди були ввімкнені денні ходові вогні. а місто Бат добре відоме своїми жорстоко крутими пагорбами.

Велосипед доступний з 17 років.6 кг / 38.8 фунтів. Однак, оскільки вага розташована низько на рамі, це, принаймні, робить їзду більш стабільною. Механізм складання був вдосконалений у порівнянні з попередніми версіями, і його можна швидко скласти в невелику упаковку. Gocycle стверджує, що це можна зробити всього за десять секунд; ми ж вважаємо, що ближче до 20.

Ви хочете провести велосипедну відпустку у Франції, але не впевнені, що ваші ноги для цього підходять. А може, вам просто потрібна невелика допомога в горах. Електричний велосипед може бути саме тим рішенням, вважає Річард Мір, співавтор книги “Електричні велосипеди”: Повний посібник.

Електровелосипеди чудово підходять для перевезення туристичних вантажів. Цей сфотографований у Монсоро на Луарі.

Для непосвячених подорожі на електровелосипеді у Франції можуть здатися раєм (долати пагорби з повним вантажем) або пеклом (зайва вага, необхідність бути поруч з електрикою та ймовірність поломки велосипеда, що призведе до застрягання на незнайомій місцевості).

Як і слід було очікувати, правда, залежно від ваших вимог та вибору електричного велосипеда, ймовірно, буде десь посередині між цими двома варіантами. Але якщо ви виберете модель, яка вам підходить, ваш досвід повинен бути ближче до небесного кінця шкали.

Хоча Голландія, без сумніву, є провідною країною з виробництва електровелосипедів в Європі (німці не набагато відстають), електровелосипеди все більше завойовують популярність у Франції. Їх просуває на офіційному рівні паризький уряд, а провідні французькі виробники включають Moustache та Gitane.

На особистому рівні я ніколи не стикався з жодними проблемами, пов’язаними з використанням електровелосипеда. я їздив на французьких поїздах і Eurostar, а також на поромах так само, як і на звичайному велосипеді. Майте на увазі, що якщо ви летите до Франції (або кудись ще), вам навряд чи дозволять взяти в літак великий літій-іонний акумулятор, чи то в багажнику, чи то в ручній поклажі, оскільки перевезення самого реактивного літію суворо регламентовано авіакомпаніями.

У Франції можна взяти напрокат акумулятор, якщо ви можете привезти велосипед без акумулятора. Ви можете скористатися послугою прокату велосипедів на замовлення Freewheeling France, щоб знайти відповідну точку прокату.

Велосипед з акумулятором, розміщеним на задньому багажнику. На фото. комплект для переобладнання складного велосипеда Dahon. Додаткова потужність означає більше багетів!

Ключові питання для роздумів

Чи дійсно він мені потрібен?

Якщо вас цілком влаштовує неелектричний велосипед, то, мабуть, ні. Але якщо ви ставите галочку в будь-якому з наступних пунктів, то електричний велосипед може вам допомогти:

Я хотів би проїхати більше за день Я хотів би взяти з собою більше речей, але вони занадто важкі Я відчуваю труднощі на деяких пагорбах або при зустрічному вітрі Мені подобаються велоподорожі, але я хотів би спробувати щось інше У мене є захворювання, яке ускладнює їзду на звичайному велосипеді з точки зору крутіння педалей або навантажень Я люблю їздити з партнером/другом, але ніколи не встигаю за ними Я ніколи не пробував велоподорожі. думаю, що це, мабуть, занадто схоже на важку працю.!

Електровелосипед із середнім двигуном Bosch. Фото Richard Peace

Наскільки практичні електровелосипеди для подорожей?

Електровелосипеди. як і всі інші жанри велосипедів. бувають різних форм, розмірів і специфікацій. Головне. знайти той, який ідеально підходить для ваших потреб.

Як і у всіх велоподорожах, необхідно планувати, щоб бути поруч з точкою підзарядки, коли вона вам знадобиться, але це стосується всіх аспектів подорожі (проживання, зупинки на обід, пересадки на поїзди тощо).

Що стосується планування бюджету, то електровелосипед не розорить вас з точки зору електроенергії, використаної під час подорожі. У будь-якому випадку, електроенергія зазвичай включена у вартість проживання під час відпустки, або використовується безкоштовно, коли ви їсте в кафе чи ресторані.

Застрягти зі зламаним електровелосипедом. це зрозуміле занепокоєння, і з цієї причини настійно рекомендується купувати велосипеди кращої якості (див. нижче).

За останні роки якість електровелосипедів помітно покращилася, і зараз можна знайти хороші моделі за ціною не набагато вищою за 1000 фунтів стерлінгів.

Я використовую якісні системи “mid-drive” (також звані кривошипно-шатунними. де двигун розташований навколо осі педалей) протягом декількох років від Bosch, Brose, Shimano і Yamaha, і ніколи не мав жодних проблем.

Існує два основних типи електровелосипедів:

Педалі: Просто увімкніть живлення та крутіть педалі! Потужність двигуна активується у відповідь на ваше педалювання. Зазвичай потужність залежить від сили натискання на педаль. саме “правильна” сила натискання дасть вам оптимальну потужність. У вас також є можливість вибрати відсоток потужності відносно сили натискання на педалі; 100% буде відповідати їй, і, як правило, є принаймні налаштування “еко” близько 50% і “турбо”, які забезпечують неймовірну кількість додаткової потужності. від 300% до 400% додаткової потужності на найпотужніших двигунах

Схема, що показує, як працюють педалі. Зображення: Richard Peace/electricbicyclesbook.com

Електровелосипеди: потужність активується за допомогою елемента керування на кермі. в переважній більшості випадків за допомогою ручки дроселя, як у мопеда. Це законодавча вимога, що педалі повинні обертатися, щоб потужність передавалася на двигун. Це відносно рідкісна система в наш час, але вона може бути особливо корисною для велосипедистів, які погано крутять педалі, можливо, через поганий стан здоров’я або вік. Колись поширені моделі з дросельною заслінкою сьогодні можна зустріти лише в наборах для модернізації, та й то лише в невеликій частині. Спартак. гарний приклад.

Педалі Panasonic. в даному випадку Kalkhoff. є ефективними туристичними машинами. Цей піднімається на скелі річки Сени.

Як на моноколесах, так і на електровелосипедах ви можете вимкнути живлення і їздити на машині як на звичайному велосипеді. Зазвичай є невеликий додатковий опір, але це залежить від велосипеда, і на легких, більш ефективних системах він не настільки помітний.

З точки зору придатності для подорожей, найкращими є високоякісні педальні велосипеди з системами від Bosch, Brose, Shimano та Yamaha, не лише тому, що вони забезпечують хорошу потужність у широкому діапазоні швидкостей (ідеально підходять для повністю завантажених подорожей), але й тому, що вони, як правило, поставляються з акумуляторами більшої ємності для більшого запасу ходу.

Ці високоякісні кривошипно-шатунні системи (i.e. вони приводяться в рух через кривошип, забезпечуючи потужність на оптимальній швидкості двигуна, незалежно від того, на якій передачі ви перебуваєте) мають явну перевагу над тими, у яких двигун знаходиться у втулці, ефективність яких обмежена тим, що вони налаштовані на роботу або на низькій швидкості на крутих пагорбах, або на вищій швидкості на менших градієнтах. але ніколи не на обох цих режимах.

Однак, для легких подорожей у стилі “кредитної картки” або надлегких велоподорожей з’являється цілий ряд легких велосипедів. Хоча вони, як правило, забезпечують меншу потужність (тобто ви виконуєте більшу частину роботи), вони, тим не менш, досить ефективні. І хоча вони мають менші акумулятори, їх менша вага та менші вимоги до потужності допомагають пом’якшити це (а запасні акумулятори завжди доступні). Лідерами в цій галузі є система ebikemotion, що використовується Ribble, та знімна система Fazua, що використовується на електричному гравійному велосипеді Boardman, який продається через Halfords.

Зверху: Складні електровелосипеди можуть нести дивовижну кількість спорядження.

Якщо ви регулярно поєднуєте поїзд і велосипед, можливо, варто подумати про складні електровелосипеди. Найкомпактнішими складними велосипедами залишаються всесвітньо відомі велосипеди Brompton, які все ще виробляються в Лондоні. Компанія має власну електричну модель, але є й легші версії від ARCC. Cytronex. Nano та Switch, а також потужна версія з дроселем від Sparticle, яка також має одні з найбільших акумуляторів для папки.

Якщо ви хочете щось компактне, що складається, з більшою потужністю, запасом ходу і більшою вантажопідйомністю, зверніть увагу на лінійку електровелосипедів Tern. ви просто пожертвуєте невеликим розміром в складеному вигляді і додасте трохи ваги в порівнянні з варіантами Brompton.

Як далеко мені вистачить повного заряду акумулятора і скільки важать електровелосипеди?

Обидва питання викликають очевидне занепокоєння у туристів. Велотуристи проїжджають за день більше, ніж середньостатистичний велосипедист-любитель, і їм часто доводиться їхати без перерв для підзарядки (зарядка в обідній час буде залежати від доброзичливості кафе чи ресторану, в якому ви випадково зупинитесь, або, якщо ви їдете на пікнік, там, ймовірно, не буде жодної потенційної точки підзарядки). Туристи також хочуть звести до мінімуму вагу, яку їм доводиться нести.

Технологія літій-іонних акумуляторів зазнала революції, хоча ви завжди повинні вибирати визнаний бренд. часто виробники вказують, які елементи вони використовували в своїх батареях, і до відомих виробників належать Panasonic / Sony, Samsung і LG Chem (основні виробники систем, такі як Bosch, Brose, Shimano і Yamaha / Giant, користуються послугами відомих компаній-виробників акумуляторів).

Дворічна гарантія на батарею є стандартною, і часто існують гарантії на кількість циклів заряду батареї (вони повинні бути вказані як цикли повного заряду), що стало можливим завдяки тому, що сучасні батареї можуть “рахувати” кількість циклів заряду, які вони пройшли.

Моноколесо kalkhoff Integrale.

Запас ходу батареї дуже різниться; один і той самий електровелосипед з однаковою вагою велосипедиста може давати величезну різницю в запасі ходу, якщо їздити по різній місцевості та в різну погоду. Зручний “Range Assistant” від Bosch дає уявлення про всі змінні, що беруть участь у грі, і про те, який величезний вплив вони можуть мати на дальність пробігу.

Враховуючи все це, близько 20 миль (32 км) буде мінімальним очікуваним запасом ходу від стандартного акумулятора ємністю близько 500 ват-годин при їзді на повній потужності по екстремальній місцевості. Легкий дуже ефективний електровелосипед з легким водієм, який їздить на низьких налаштуваннях потужності і батареєю на 600 Вт-год може перевищити 100-мильну дистанцію (160 км). Звісно, можна придбати запасні акумулятори, які можна носити з собою, щоб збільшити запас ходу, але ця можливість залежить від вашого бюджету.

Більш підготовлені велосипедисти, які їздять без сторонньої допомоги, можуть знайти легкі велосипеди ebikemotion та Fazua з меншими акумуляторами, яких буде достатньо.

Найважчі велосипеди, придатні для подорожей, важать близько 25 кг, і, як і слід було очікувати, зі скиданням кілограмів зростає і вартість. Нинішня максимальна вага повністю обладнаних велосипедів з акумулятором розумного розміру становить 15-17 кг, хорошими прикладами є ця модель Ribble Hybrid і ця модель Ampler Stellar з інтегрованими ліхтарями і акумулятором хорошого розміру.

Моноколесні велосипеди підходять для їзди по місту з зупинкою-стартом. Цей велосипед зображений у Руані.

У скільки мені обійдеться електричний велосипед, придатний для подорожей?

Якісні середньопривідні педалі починаються приблизно від 1500 фунтів стерлінгів з меншим акумулятором і доходять до багатьох тисяч. Cube і Haibike. дві великі німецькі компанії, які виробляють величезний асортимент середньопривідних моделей за конкурентними цінами, як і Giant / LIV. в той час як Kalkhoff і Riese Muller. це крок вперед у ціні та технічних характеристиках, пропонуючи високотехнологічні функції, такі як ремінні приводи (а не ланцюгові) і безступінчасті трансмісії (без ступенів між передачами).

Якісні комплекти для переобладнання електровелосипедів починаються приблизно від 700 фунтів стерлінгів. Для складних турів та гірських велосипедів рекомендується якісний велосипед із середнім приводом, а не втулковий двигун або система модернізації, оскільки їм, як правило, не вистачає потужності середнього приводу.

Електровелосипед Riese and Muller із середнім двигуном Bosch.

А як щодо електричних гірських та дорожніх велосипедів?

Сектор виробництва та продажу електровелосипедів процвітає настільки, що вам дійсно буде важко НЕ знайти правильний велосипед для своїх потреб.

Більшість великих виробників зараз виробляють повний асортимент велосипедів, включаючи туристичні, MTB та дорожні велосипеди. Зараз також існують електричні тандемні та вантажні електровелосипеди, останні популярні в Голландії та Данії, де, як і слід було очікувати, є більша кількість спеціалізованих магазинів, ніж у багатьох інших країнах.

Що робити, якщо я не хочу купувати? Де я можу взяти напрокат електровелосипед у Франції?

Зараз відносно легко знайти прокат електровелосипедів у Франції, якщо у вас немає власного велосипеда (або якщо ви не можете привезти його з собою). Особливо це стосується основних туристичних велосипедних маршрутів. Найчастіше орендують гібридні або туристичні електровелосипеди, але електричні гірські велосипеди (або e-VTT) та електричні дорожні велосипеди також стають популярними, особливо в горах.

Ви можете скористатися нашим розділом “Оренда велосипедів” або написати Лін, щоб скористатися нашою послугою прокату велосипедів на замовлення, щоб знайти електричні велосипеди напрокат.

Оренда велосипеда також може бути хорошим способом протестувати електровелосипед, щоб зрозуміти, чи підійде вам подорож на електровелосипеді.

Річард Мір. засновник видавництва Excellent Books, що спеціалізується на велосипедних виданнях, і протягом останнього десятиліття пише про електровелосипеди. Річард, який здійснив кілька подорожей Францією на електровелосипедах, є співавтором книги “Електричні велосипеди: Повний путівник” та автором книги “Велосипедний південь Франції”. Ви можете побачити всі його книги тут. Він є постійним дописувачем bikeradar.com та журналу “Від А до Я.

У блозі

Продається будинок та апарт-готель в Піренеях. ідеальна велосипедна база або BB

Піренеї пропонують одні з найкращих велосипедних маршрутів у Франції. Цей чудовий будинок, що належить велосипедистам, шукає нового власника. ним можете стати ви!

Їзда на велосипеді у Франції?

Пошук розміщення для турів

Ride1Up Turris випустили як недорогий електричний туристичний велосипед з більш дорогим відчуттям їзди

Компанія Ride1Up, що базується в Сан-Дієго, щойно представила ще один новий електровелосипед у цьому сезоні. На відміну від важкого електричного мопеда, який ми бачили минулого місяця, новий Ride1Up Turris. набагато легший туристичний електровелосипед, який до того ж легший для гаманця.

Ride1Up Turris, який щойно вийшов на ринок за порівняно прийнятною ціною 1295 євро. це нібито туристичний велосипед. Це означає, що він знаходиться десь між легким гірським велосипедом та міським велосипедом. Але що це насправді, залежить від того, як ви використовуєте, оскільки велосипед пропонує серйозну універсальність для такої недорогої моделі.

Turris має передню підвіску та шини в стилі гірських велосипедів, але при цьому він спритний у міських умовах і має більш вертикальне кермо, що робить його трохи схожим на гібридний велосипед.

Як на мене, це найкраще з обох світів. І проїхавши на ньому сам, щоб підготуватися до цього огляду, я дуже вражений новим електронним велосипедом.

Ви можете побачити, що я думаю про Ride1Up Turris, і подивитися, як я тестую його у своєму відеоогляді нижче. Продовжуйте прокручувати, якщо хочете прочитати ще більше деталей про велосипед та мій досвід його тестування.

Відеоогляд Ride1Up Turris

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Всього потроху

Ride1Up Turris поєднує в собі суть кількох стилів велосипедів. Коли ви вперше сідаєте на велосипед, точки дотику дають відчуття, що він трохи більш урбаністичний. Кермо стояка не кричить на бездоріжжі, вони шепочуть про крейсерство та комфорт.

Зручне сідло, крила, що захищають від бризок, світлодіодне освітлення і навіть спірально намотаний кабель. все це відноситься до категорії міських велосипедів.

Але 100-міліметрова амортизаційна вилка та шиповані покришки для гірських велосипедів надають велосипеду достатню прохідність, щоб долати пристойні природні стежки, гравійні дороги чи інші неходжені стежки.

Отже, по суті, ви отримуєте два електровелосипеди в одному. Ride1Up Turris відчувається як міський велосипед, але їде більше як легкий трейловий велосипед. І це саме те, що ви хочете від туристичного велосипеда.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Чи побудований він надовго?

Отже, ось у чому справа: за ціною 1295 доларів Turris не може конкурувати з туристичними електровелосипедами, які коштують багато тисяч доларів у веломагазинах. Він просто побудований по-іншому.

Я не сумніваюся, що він прослужить багато років, якщо ви подбаєте про нього, але компоненти просто не найкращі. Базовий перемикач передач Shimano підходить для розважальних поїздок, але не є висококласним обладнанням. Те саме стосується перемикача. Досить добре, але не чудово.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Гідравлічні дискові гальма насправді досить пристойні і допомагають швидко зупинити велосипед. Це важливо для електровелосипеда класу 3, який розвиває швидкість до 28 миль/год (45 км/год), хоча моє власне тестування показало, що я наблизився до піку в 26 миль/год (42 км/год).

Якби мені довелося вибирати, я б обрав стратегію, яку обрали в Ride1Up: заощадити трохи грошей на трансмісії і дати нам хороші гальма. Багато людей в кінцевому підсумку ігнорують свої перемикачі передач або використовують лише кілька верхніх передач. Але всі зупиняються. іноді з більшим бажанням, ніж інші. Хороші гальма. це необхідність, і я радий бачити, що Turris має якісні гальма.

Підвіска десь посередині, хороша, але не чудова. Я проїхав багато розбитих доріжок, і це працювало просто чудово, особливо з шинами з низьким тиском близько 25 PSI замість 35-40 PSI, які я зазвичай використовую на вулиці.

Але це не надміцний туристичний велосипед, на якому я б поїхав у подорож по США. Можливо, через весь штат, але тоді я, можливо, захочу взяти з собою запасну батарею.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Це ще одна область, де компанія заощадила кілька баксів, щоб запропонувати цю дивовижну ціну в 1295 доларів. Батарея трохи менша, ніж у середньостатистичних електровелосипедів на 48В 12.8Ah. Маючи лише 614 Вт-год ємності, здається, що 20 миль (32 км/год) можна проїхати лише на дроселі, а з педальним підсилювачем. ближче до 35-40 миль.

Ви можете збільшити запас ходу педалей до більш ніж 50 миль, якщо триматимете його в режимі найнижчого енергоспоживання. Але удачі вам у боротьбі зі спокусою витягнути більше з цього 750-ватного двигуна.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Чудовий стартовий електронний велосипед

Ride1Up вже давно є королем доступних приміських електровелосипедів, і багато моделей компанії стали першими електровелосипедами для багатьох велосипедистів. Але зараз Ride1Up трохи розгалужується на більш пристосовану до бездоріжжя їзду з Turris. І так само, як і у випадку з приміськими електровелосипедами компанії, я думаю, що Turris може стати чудовим першим електровелосипедом для тих, хто хоче мати один велосипед, який може жити в обох світах. Це велосипед для поїздок на роботу протягом тижня та трейловий велосипед на вихідних!

У порівнянні з чимось на зразок Ride1Up Roadster V2 Gravel Edition, Turris має деякі реальні переваги. Акумулятор більший і знімний, двигун потужніший, і у вас навіть є дросель. Для тих, хто вперше сідає на електровелосипед, це все буде великою перевагою.

За 1295 грн велосипед пропонує функції та характеристики, що значно перевищують його ціновий клас. Таке обладнання, як крила, світлодіодне освітлення (принаймні фара) і навіть підставка для ніг, є стандартними елементами. Багажник був би непоганим, але ми завжди можемо додати його, якщо нам дійсно потрібен велосипед для приміських або міських поїздок.

Загалом, я дуже задоволений тим, що Ride1Up Turris пропонує за свою ціну. Велосипед пропонує відмінне співвідношення ціни та якості. Він не може конкурувати з більш вибагливими туристичними електровелосипедами, але він виконує свою роботу за набагато доступнішу ціну, до того ж від компанії, відомої своєю якісною продукцією та підтримкою. Це те, що мені подобається бачити!

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний
найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Найкращий електронний велосипед на великі відстані

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Хочете електровелосипед з великим запасом ходу, який доставить вас куди завгодно??

Ми створюємо найкращі електровелосипеди для людей, які хочуть їздити на великі відстані; Наш R22 Everest Edition проїде до 300 миль з його масивним 52V 3.Акумулятор ємністю 3 кВт-год, а також має достатньо крутного моменту та потужності, щоб тягнути важкий причіп за собою.

Він також має вбудовану фару та задній ліхтар для безпеки та їзди вночі.

300 миль на одному заряді

Якщо ви хочете відправитися в довгу поїздку, Optibike R22 Everest Edition. наш найкращий електровелосипед для далеких поїздок, здатний проїхати до 300 миль на одному заряді. З літій-іонними акумуляторами найвищої ємності, доступними для електровелосипедів, ви можете їздити з абсолютною впевненістю.

150 миль на одному заряді

Якщо ви шукаєте щось легше, але все ще здатне подорожувати на великі відстані, Optibike R17 та Optibike R10 здатні проїхати понад 150 миль на одному заряді.

Батареї великої ємності

Ми використовуємо літій-іонні акумулятори з високою щільністю енергії, що дозволяє отримати легку батарею, яка забезпечує надзвичайний запас ходу. Батарея в нашому R17 важить лише 18 фунтів і має 1630 Вт-год енергії!

Відмінний вибір для електровелосипеда з великим запасом ходу

Для далеких велоподорожей Optibike. чудовий вибір, ви можете їздити на дуже великі відстані, а також легко долати круті підйоми навіть з причепом та додатковою вагою за спиною. Серія Elite також має легко знімні батареї, тому носити з собою запасну батарею не складає труднощів!

З аксесуарами для велотуризму, такими як задній багажник, кріплення для причепа, вбудовані фари та задні ліхтарі для безпеки вдень та їзди вночі, ви можете мати чудовий спосіб подорожувати.

Ми пропонуємо найкращі варіанти для подорожей на ебайках, наша система середнього приводу MBB зберігає високу ефективність навіть при підйомі на круті пагорби та при буксируванні причепа.

Наші електровелосипеди спроектовані таким чином, щоб працювати на своїх номінальних характеристиках без перегріву, тому ви можете долати довгі підйоми, не хвилюючись за велосипед.

Стійкість до вітру

Дивлячись на діаграму нижче з результатами тестування, проведеного з R15C, також легко побачити, наскільки сильно опір вітру впливає на ефективність та запас ходу, на вищих швидкостях витрачається набагато більше енергії. І ви також можете побачити, що педалювання має менший ефект на вищих швидкостях, оскільки система приводу електродвигуна (MBB) додає набагато більше потужності для досягнення цієї швидкості.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023, всіх, електричний

Електричний велосипед Optibike має достатньо енергії для подолання великих відстаней на одному заряді, і ми це довели. У 2006 році на перегонах електромобілів Tour De Sol, що проходили на півночі штату Нью-Йорк, Крейг Віклі проїхав на Optibike 104 милі менш ніж за 4 години по пагорбах з мінімальним обертанням педалей, і з тих пір ми значно вдосконалили цей велосипед!

6-дюймовий eBike VIVI. напрочуд недорогий електричний велосипед

Вам буде важко знайти більш доступний, красивий і простий у використанні електровелосипед, ніж 26-дюймовий гірський велосипед VIVI. Цей чорно-біло-червоний алюмінієвий велосипед (зроблений в Китаї) має все необхідне для щоденних поїздок по сусідству і навіть обладнаний для їзди по бруду, гравію або бездоріжжю. Крім того, цей дивовижно стильний електровелосипед оснащений низкою різних опцій, які можна знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною, включаючи передні та задні дискові гальма, 21 загальну швидкість, передню фару, задню підніжку, передні та задні крила і навіть дзвіночок.

З ціною онлайн-продажу всього 639 доларів США, 26-дюймовий eBike VIVI є одним з найдоступніших електричних велосипедів на ринку на сьогоднішній день. Його легко зібрати, він чудово виглядає і працює так, як і повинен працювати eBike. з режимами електричної підтримки педалей (низьким, середнім і високим), режимом повного газу, а також може використовуватися як звичайний велосипед (без будь-якої допомоги від двигуна)!

VIVI eBike

Коли ви замовляєте VIVI eBike онлайн (через Amazon за 639 доларів США або офіційний веб-сайт VIVI за 719 доларів США), велосипед буде доставлений вам додому без додаткових витрат. Саме так. БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

Електровелосипед поставляється упакованим у стандартну коричневу картонну коробку для велосипедів. Велосипед поставляється майже повністю зібраним, але є кілька речей, які вам потрібно буде зробити, щоб закінчити збірку велосипеда повністю.

Вам потрібно буде встановити сідло і підсідельний штир, вставити і затягнути кермо, прикрутити ліву і праву педалі, відрегулювати положення передньої фари і накачати повітря в шини. Інструменти, необхідні для виконання цього базового налаштування велосипеда, включені в комплект поставки (ще один великий бонус)!) разом з інструкціями про те, як завершити процес складання велосипеда.

З іншого боку, в комплекті з VIVI eBike немає повітряного насоса, тому переконайтеся, що у вас є якийсь велосипедний насос до того, як велосипед прибуде до вас. У будь-якому випадку, корисно завжди мати при собі невеликий ручний насос на випадок, якщо у вас спустить колесо. Отже, якщо у вас ще немає насоса, негайно йдіть і купіть його!

Після того, як ви зібрали велосипед і вставили заряджений акумулятор у тримач, розташований на внутрішній стороні виносної труби алюмінієвої рами, ви готові до поїздок!

Я раджу почати їзду на велосипеді з вимкненим двигуном. просто щоб перевірити та переконатися, що кермо, підсідельний штир та сідло знаходяться в найкращому положенні для вашого типу фігури. При вимкненому двигуні також перевірте, чи працюють гальма належним чином, і чи можете ви легко перемикати 21 передачу за допомогою переднього та заднього перемикачів велосипеда. VIVI eBike поставляється майже повністю зібраним, тому теоретично ви повинні мати змогу застрибнути на велосипед і почати крутити педалі, як тільки ви його правильно зібрали, але вам може знадобитися відрегулювати гальма та/або передній і задній перемикачі, оскільки ці деталі могли трохи зміститися під час транспортування.

Після того, як ви проїдете кілька кіл навколо кварталу з вимкненим двигуном велосипеда, тільки тоді ви можете увімкнути батарею / двигун і перевірити, на що насправді здатен VIVE eBike. Тут починається найцікавіше!

Щоб увімкнути eBike, натисніть маленьку червону круглу кнопку живлення на нижній частині акумулятора. Потім натисніть і утримуйте центральну кнопку живлення на лічильнику потужності на лівій стороні керма велосипеда. Як тільки ви це зробите, ви повинні побачити, як загоряються червоні ліхтарі на лічильнику потужності. Індикатори вгорі показують, в якому режимі ви перебуваєте (низький, середній або високий), а індикатори внизу приблизно показують, скільки заряду залишилося в акумуляторі.

Тепер, як і хвилину тому, коли ви вимкнули живлення eBike, сідайте на VIVI eBike і починайте крутити педалі на низькому рівні потужності. Як тільки ви зробите приблизно один оберт педалей, ви відчуєте, як мотор увімкнеться і штовхне вас вперед по дорозі. Продовжуйте крутити педалі в такому режимі, і незабаром ви відчуєте, як велосипед їде в режимі підтримки педалей.

Як тільки вам стане комфортно їздити на низькій потужності, переведіть велосипед у режим середньої потужності, натиснувши кнопку з правого боку вимірювача потужності. Потім, після того, як ви звикнете до середнього рівня, переведіть велосипед у режим High і подивіться, на що насправді здатен VIVI eBike.

Пам’ятайте: VIVI eBike не є мотоциклом і не призначений для того, щоб мчати по дорозі з надзвуковою швидкістю. Максимальна швидкість, яку ви зможете розвинути на рівній місцевості з увімкненим двигуном, становить близько 20 миль на годину (або приблизно 25 кілометрів на годину).

Останній спосіб їзди на VIVI eBike. це повний режим eBike за допомогою дросельної заслінки, розташованої з правого боку керма. Цей дросель дозволяє вам їздити на VIVI eBike, не крутячи педалі. Просто покрутіть педаль газу, як на мотоциклі, і відкиньтеся на спинку сидіння, поки електродвигун велосипеда транспортує вас по дорозі.

Ви не зможете їхати надшвидко, використовуючи дросель (особливо на підйомах), але він надзвичайно корисний для початківців або просто у випадку, якщо ви хочете поїхати на велопрогулянку, але не хочете докладати зусиль, які зазвичай вимагаються при їзді на велосипеді.

Як бачите, є три способи їзди на електровелосипеді VIVI: ви можете їздити на ньому як на звичайному велосипеді без жодної допомоги двигуна; ви можете їздити на ньому в режимі допомоги педалей, коли ви крутите педалі як зазвичай, але двигун допомагає зробити їзду на велосипеді набагато легшою; або ви можете їздити на велосипеді за допомогою дросельної заслінки, що дозволяє вам просто сидіти і не крутити педалі взагалі.

На фото вище зображена права сторона керма на велосипеді VIVI eBike. На фото ви можете побачити перемикач, який дозволяє перемикати 7 передач на задньому перемикачі велосипеда. Дросель eBike розташований праворуч від перемикача передач. А на передньому плані. невеликий дзвінок, керований великим пальцем, який є додатковим бонусом до 26-дюймового eBike VIVI.

Нижче наведено знімок технічних характеристик акумулятора велосипеда. Для більшості людей ці цифри нічого не означають, тому вам потрібно знати, що на повному заряді VIVI eBike проїде приблизно 30 миль (або 45 км). Звичайно, ця відстань буде змінюватися в залежності від режиму, в якому ви встановили велосипед (низький, середній або високий), місцевості, по якій ви їдете (крута місцевість проти. рівнинна місцевість), вітру, погоди та інших подібних факторів.

За час користування 26-дюймовим eBike VIVI я здійснив кілька тривалих велосипедних поїздок і виявив, що проїхати більше 20 миль на одному заряді акумулятора не становить жодних проблем, доки я залишаю велосипед на низьких обертах протягом більшої частини поїздки. Індикатор заряду акумулятора іноді показував, що в акумуляторі залишився лише один або два стовпчики, але пізніше підскакував до трьох або більше стовпчиків, залежно від режиму, на який я встановив вимірювач потужності, і крутизни місцевості, на якій я їхав у той час. Тому необхідно провести більше тестувань, щоб побачити, які справжні межі роботи акумулятора, що входить до комплекту VIVI eBike.

Як би там не було, перевагою VIVI eBike, порівняно з іншими моделями електровелосипедів, є те, що коли батарея розряджається і велосипед більше не може працювати від електродвигуна, він функціонує як звичайний велосипед. Отже, якщо ви повертаєтесь додому з особливо тривалої велопрогулянки і батарея розрядиться за кілька миль до вашого повернення додому, ви завжди можете крутити педалі велосипеда, використовуючи силу ваших ніг протягом останніх кількох миль.

Шини на колесах

26-дюймові колеса та шини. ось що ви знайдете на цьому електровелосипеді VIVI. І хоча 26-дюймові колеса та шини встановлені на багатьох гірських велосипедах, я підозрюю, що більшість людей, які купують 26-дюймовий електровелосипед VIVI, купують його не заради його позашляхових можливостей, а натомість мають намір використовувати велосипед в основному як місцевий транспортний засіб, що дозволяє їм їздити по району, виконувати доручення та їздити на звичайні велосипедні прогулянки з друзями.

Хоча Chaoyang 26 x 1.95 шин, якими оснащений велосипед, витримали мої нещодавні тестові поїздки, довгострокова довговічність цих шин ще не визначена, і, можливо, мені доведеться оновити цю статтю/огляд, як тільки я визначу, наскільки довговічними є ці шини насправді.

Ці стандартні 26-дюймові шини з протектором чудово підходять для повсякденної їзди по асфальтованих дорогах, але також роблять велосипед здатним їздити по ґрунтових та гравійних дорогах з достатньою легкістю. Я думаю, що мало хто придбає цей велосипед для серйозних гірських прогулянок, але велосипед, безумовно, можна використовувати в умовах бездоріжжя, завдяки розміру шин, протектору та передній підвісці (яка дозволяє велосипеду поглинати деякі нерівності, які ви обов’язково зустрінете в умовах бездоріжжя).

Передня підвіска цього велосипеда допомагає долати невеликі нерівності та гравій на дорогах, якими ви будете їздити, але підвіска не дуже хороша на суперскелястій місцевості. нічого схожого на підвіску, яку ви знайдете на більш якісних гірських велосипедах.

Механічні дискові гальма

Однією з чудових речей про VIVI eBike є те, що він оснащений певними деталями, які ви могли б очікувати знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною. Наприклад, 26-дюймовий eBike VIVI оснащений передніми та задніми механічними дисковими гальмами.

Дискові гальма швидко стали стандартом для більшості моделей велосипедів, але дешевші ободні гальма все ще часто зустрічаються на багатьох недорогих моделях велосипедів. Тож придбання пари передніх та задніх дискових гальм з покупкою електровелосипеда VIVI є величезним додатковим плюсом.

Дискові гальма готові до використання прямо з коробки, коли ваш VIVI eBike вперше прибуває, але я виявив, що потрібна невелика кількість налаштувань, щоб розташувати гальма так, щоб вони не натирали і не скрипіли під час моїх перших тестових поїздок. Однак це дуже просте регулювання, і майже кожен, хто здатний переглянути відео з інструкціями на YouTube, зможе відрегулювати дискові гальма на велосипеді, якщо це буде потрібно.

Аксесуари в комплекті

Окрім електродвигуна, передньої підвіски та дискових гальм, VIVI eBike оснащений низкою інших додаткових компонентів, на які варто звернути увагу.

Першим і найочевиднішим з цих доповнень є, мабуть, сідло, яке являє собою недороге велосипедне сидіння, прикрашене червоно-білим візерунком “полум’я” на верхній частині. Оздоблення сідла. це, мабуть, єдина частина VIVI eBike, яку я б змінив, якби сам відповідав за виробництво цих велосипедів. Я особисто віддаю перевагу стандартному, простому чорному сідлу. Але сідло, яке було обрано тут, насправді не таке вже й погане. Це виглядає трохи по-дитячому, якщо порівнювати з рештою велосипеда, але це зручно і буде добре працювати для 90% користувачів велосипеда.

Ще одна чудова додаткова опція, що входить до комплекту VIVI eBike. це передня фара, яка попередньо підключена до електричного акумулятора/мотора велосипеда. Щоб увімкнути передню фару, просто натисніть і утримуйте кнопку “” на правій стороні вимірювача потужності велосипеда. Потім, щоб вимкнути світло, натисніть і утримуйте кнопку “” ще раз. Освітлювати дорогу перед собою ще ніколи не було так просто!

У той час як дорогі велосипеди зазвичай не мають педалей, оскільки виробники дорогих велосипедів знають, що багато серйозних велосипедистів хочуть використовувати дуже специфічний тип педалей, бюджетні велосипеди, такі як VIVI eBike, оснащені парою стандартних пластикових плоских педалей. таких, які можна знайти на багатьох інших недорогих велосипедах, що продаються у вашому місцевому веломагазині. Наша мета. надати вам базову педаль, яку ви зможете використовувати відразу, прямо з коробки, щоб ви могли почати крутити педалі на велосипеді в перший же день після його придбання. Ці пластикові педалі недорогі, але вони добре працюють і порадують більшість велосипедистів-любителів. Однак, якщо ви хочете перейти на більш просунуту педаль, ви можете легко це зробити! Просто відкрутіть ці базові пластикові педалі та вкрутіть педалі на ваш вибір. Бінго!

Ще одним великим бонусом 26-дюймових eBikes VIVI є задня підставка, яка допомагає утримувати велосипед у вертикальному положенні, коли ви збираєтесь припаркувати його. Ця задня підставка не тільки полегшує паркування велосипеда, але й продовжує термін служби акумулятора, двигуна та велосипеда в цілому, оскільки ви з меншою ймовірністю пошкодите велосипед або будь-яку з його частин, якщо просто будете використовувати підставку, що входить до комплекту, кожного разу, коли збираєтесь припаркувати велосипед.

На фотографіях вище показано підніжку як у висунутому, так і в складеному положенні. Це якісна підставка для ніг, яку виробники велосипедів могли б дуже легко не встановлювати, щоб заощадити гроші і отримати більший прибуток від продажів, але вони включили її як додатковий бонус і це бонус, який, я думаю, буде дуже оцінений тими, хто вирішив придбати 26-дюймовий електричний велосипед VIVI.

VIVI eBike. мій остаточний огляд

Якщо і є якийсь серйозний недолік у VIVI eBike, то це той факт, що він доступний лише в одному розмірі рами. І на жаль для мене (при зрості 6 футів, 2 дюйми), розмір рами велосипеда просто занадто малий для мене. Для того, щоб правильно підібрати велосипед, ваш зріст повинен бути від 5 футів 2 дюймів до 5 футів 7 дюймів. Якщо ви вищі або нижчі за цей зріст, на велосипеді все одно можна буде їздити, але він не буде вам добре сидіти. Якби велосипед був у різних розмірах (малий, середній та великий), VIVI eBike був би абсолютним переможцем серед недорогих велосипедів!

Загалом, я дуже вражений 26-дюймовим електровелосипедом VIVI. Це гарний велосипед, який зробить багатьох власників електровелосипедів дуже щасливими. Велосипед ідеально обладнаний для їзди по місту, місцевих поїздок, виконання доручень і навіть може бути використаний на деяких видах гірських велосипедних стежок та місцевості.

Хоча час автономної роботи та шини ще не були протестовані в довгостроковій перспективі, мій досвід використання велосипеда до цього часу мене дуже вразив. І хоча велосипед не підходить мені (я просто занадто високий для рами одного розміру), я планую зберегти VIVI eBike для всіх моїх низькорослих друзів і членів сім’ї, які вирішили приїхати до мене в гості і хочуть, щоб електричний двигун допоміг їм не відставати від мене на дорогах і стежках в моєму районі.

Загалом, я б дав 26-дюймовому eBike VIVI дуже високу оцінку, враховуючи, що це такий недорогий електричний велосипед. Це дійсно неймовірно, що вони змогли виготовити такий гарний, добре працюючий електричний велосипед, який коштує так мало і має так багато додаткових функцій!

Отже, навіть якщо це не найкращий велосипед у світі, я підозрюю, що це ідеальний велосипед для тих, хто хоче базовий електровелосипед для поїздок по місту, але не хоче витрачати тисячі доларів на більш дорогий бренд або модель.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top