Найкращі дешеві електричні велосипеди у 2023 році. Недорогий електричний велосипед

Скільки коштує електричний велосипед? [АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ]

Влада ставиться до моноколеса так само, як і до традиційного велосипеда. Немає тестів на водіння, а також авансових витрат на реєстрацію або обов’язкове страхування (у Великобританії), за умови, що вони відповідають законодавчим критеріям. Важливо перевірити класифікацію у вашій країні, на випадок, якщо ви купуєте “легкий мотоцикл”.

Хорошим прикладом моноколеса є Raleigh Array. Класичний велосипед для поїздок на роботу та назад від відомого бренду, який пропонує електричну підтримку педалей до 15.5 миль на годину перед зупинкою, з чотирма налаштуваннями потужності, які ви можете контролювати. Максимальний запас ходу акумулятора. 60 миль.

Бризковики, крила, багажник та ліхтарі також є стандартними. Набагато більше електронних велосипедів поставляються зі стандартними аксесуарами, ніж неелектричні моделі. Заявлена вага велосипеда. 23 кг.

Вам не потрібно купувати спеціальний одяг або взуття, щоб користуватися електровелосипедом. Жоден велосипедист не повинен носити лайкру або будь-яке інше високотехнологічне спортивне спорядження для поїздок на роботу або загального користування. Чим більше ми бачимо людей, які їздять на велосипеді в повсякденному одязі, тим краще.

Середня вартість електричного велосипеда

Електричні велосипеди доступні у більшості роздрібних продавців. Середня середня ціна у Великобританії на 196 велосипедів у трьох обраних нами джерелах. відомий велосипедний універмаг (Decathlon). універсальний національний магазин велосипедів (Evans Cycles) та спеціалізований магазин електровелосипедів (Pure Electric). £2 277/2 618.

Середній показник Decathlon склав £1,477/1,698 і мав у продажу 69 електричних моделей. В основному вони пропонують складні велосипеди, гібриди, міські велосипеди та деякі гірські велосипеди. Більшість моделей у продажу. від власних брендів, найвідоміші з яких. Riverside та B-Twin.

Riverside Electric Hybrid Original 920E коштує менше £1,000/1,149. Ви отримуєте алюмінієву раму, запас ходу 50 миль з чотирма налаштуваннями потужності. Він поставляється з повною підвіскою та тими ж аксесуарами, що і Raleigh Array. Заявлена вага велосипеда. 26 кг.

Середня ціна Evans становила 2,921 фунтів стерлінгів / 3,358 фунтів стерлінгів, а на продаж було представлено 100 моделей. Сюди входили більшість основних, відомих велосипедних брендів, таких як Trek, Cannondale та Specialized. Цей роздрібний продавець обслуговує всіх. від міських пасажирів до конкуруючих електровелосипедистів, які платять понад 10 000/11 498 фунтів стерлінгів за гоночну машину. дорогі машини більш привабливі для злодіїв, і у вас з більшою ймовірністю вкрадуть електровелосипед, ніж неелектричну версію.

З підвищенням ціни якість збірки, компоненти та вага стають все більш важливими. Час автономної роботи стає трохи довшим, але продуктивність двигуна в основному залишається незмінною.

Хоча ви не отримаєте більшої швидкості, ви будете насолоджуватися надійною та плавною їздою. до того ж, якщо він легший, ви зможете проїхати більше на одному заряді. Звичайно, ви повинні використовувати велосипед без сторонньої допомоги. тому рівень комфорту дійсно важливий. Деякі з найлегших електровелосипедів розглядаються тут.

Trek Allant 5 Low Step доступний за ціною трохи більше £3,000/3,447. Орієнтований на тих, хто їздить на роботу, але хоче кататися на вихідних, він має легшу раму, систему приводу Bosch (традиційні бренди використовують її) і всі стандартні аксесуари в комплекті. Максимальний запас ходу. 120 миль. Заявлена вага велосипеда. 19.2 кг.

Мабуть, найпомітніша різниця пов’язана з якістю рами, вилок та дизайном велосипеда. Провідні виробники здатні поєднати свій досвід та історію у сфері комфорту їзди з технологіями електровелосипедів. Цей Trek призначений для регулярних поїздок на різних місцевостях.

Pure Electric. спеціалізований роздрібний продавець електровелосипедів з філіями та онлайн-присутністю по всій Європі. Вони обслуговують весь спектр електричних моделей, а їхні філії мають майстерні для обслуговування та ремонту.

Їх середня ціна становила £1,936/2,235 за 27 доступних моделей, і вони мають поєднання брендів, що не виробляють електровелосипеди, та нішевих виробників електровелосипедів. Нішеві бренди включають власний бренд Pure, а також моделі від Eovolt та Bergamont. У них є цілий ряд електровелосипедів для приміських поїздок, в тому числі складні моделі від Brompton. Ви можете підібрати електровелосипед для вантажних перевезень, якщо ваші потреби включають більш масштабні перевезення.

Eovolt City Four. електричний складаний велосипед, доступний за ціною трохи менше £1,500/1,722. Багаторежимний транспорт буде зростати, і отримання додаткового імпульсу від складного велосипеда зробить ваші поїздки на роботу чи навчання більш комфортними, а отже, ви не будете змушені приймати душ або розтиратися по дорозі на роботу чи навчання.

Він поставляється з усіма необхідними аксесуарами та має заявлену вагу 14 кг. Система приводу поставляється від Specialized зі стандартними обмеженнями швидкості потужності. Максимальний запас ходу становить вражаючі 81 милю. Ми розглянемо, що визначає різний асортимент акумуляторів для електровелосипедів тут.

Недорогі електронні велосипеди

Є моделі, доступні за (відносно) низькою ціною на перевірених сайтах, таких як Decathlon. Ви все одно отримаєте стандартний двигун, акумулятор і зарядний пристрій, а також аксесуари та предмети першої необхідності. Vitesse Advance Unisex коштує менше 800 фунтів стерлінгів / 924 фунтів стерлінгів і орієнтований безпосередньо на пасажирів, які їздять на невеликі відстані.

Ви отримаєте стандартну легальну допомогу при педалюванні до 15.5 миль на годину. Він має діапазон 20 миль між зарядами. Він оснащений сімома передачами та гальмами V-brake, які не для всіх є найкращим варіантом зупинки. Багато електровелосипедів мають дискові гальма, які є більш надійними в будь-яких умовах. Зазначена вага. 23 кг.

Спокусою для початківців можуть бути сайти з секонд-хенду, такі як eBay або Craigslist, або нові моделі за дуже низькою ціною. Це справедливо, тому що в середньому електровелосипеди коштують набагато більше, ніж неелектричні моделі.

Давайте виберемо 500/573 фунтів стерлінгів як стелю. Для неелектричних моделей це все ще дуже багато велосипедів. Для електровелосипедів важливо знати, що близько половини цієї ціни становитиме вартість акумулятора, двигуна та контролера. Отже, у вас залишається 250/286 фунтів стерлінгів, щоб покластися на те, що всі інші частини машини будуть надійно працювати протягом декількох років.

Було б помилковою економією, якщо ви не зможете використовувати електровелосипед за призначенням через поломку електричних компонентів і вам доведеться їх замінити, або, що ще гірше, відмовитися від нього. Нарешті, особливо якщо ви купуєте секонд-хенд, пам’ятайте, що батареї мають термін придатності і потребують заміни, як правило, через три роки для версій нижчого рівня. Перевірте, скільки років велосипеду, або подивіться докази купівлі нового акумулятора, якщо ви не впевнені.

Додаткові витрати на електровелосипед

Існують деякі поточні витрати, які вам потрібно буде детально розглянути, окрім тих, які ви б витратили на неелектричну модель. Гарантія та післяпродажне обслуговування будуть вищими через додаткову необхідну роботу. Можливо, вам доведеться частіше замінювати компоненти, якщо ви підтримуєте високу швидкість, оскільки вони зношуються швидше, наприклад, після різкого гальмування. Можливо, ви також захочете придбати дорожній зарядний пристрій, щоб тримати його на своєму (сподіваємось, щедрому) місці роботи або навчання.

Вартість зарядки електричного велосипеда

Електровелосипеди дешевші в експлуатації, ніж автомобілі. Початкові інвестиції (плюс ваша постійна прихильність до використання) варті цих грошей. Вам не потрібно використовувати їх на повну потужність весь час. Заряджати велосипед набагато простіше, ніж автомобіль, використовуючи традиційні розетки, як ви робите це з телефоном.

На питання про вартість заряду немає однозначної відповіді. Існують різні системи, різні зарядні пристрої та різні умови зарядки. І очевидно, що різним гонщикам потрібно буде заряджати свої батареї більш-менш часто.

А тепер повернемося до кабінету фізики. Ви можете пропустити цей шматочок, якщо хочете!

Ми припускаємо, що запас ходу акумулятора становить 30 миль на одному заряді і 50 миль поїздок на тиждень. Це виходить 1.Необхідно 66 зарядок на тиждень. Ми будемо використовувати систему Bosch для наших розрахунків.

Повністю заряджена модель PowerPack 300, що встановлюється на раму, має вміст енергії 300 Вт/год (ват-годин). Використання електроенергії (за винятком постійних платежів) вимірюється в кВт-год (кіловат-годинах). 300 Втгод = 0.3 кВт-год.

Один кВт-год коштує в середньому 52 пенси / 60 центів. Повна зарядка PowerPack 300 коштуватиме 15.6p / 0.18¢.

Зарядка електричного велосипеда з використанням попередньо встановлених цифр вище повинна коштувати менше £ 1 / 1.14 на тиждень.

Вартість заміни акумулятора електровелосипеда

Ви дізнаєтесь, коли ваш акумулятор потребує заміни, оскільки він не забезпечує вам достатнього запасу ходу на одному заряді. Кращі акумулятори будуть тримати вас в курсі поточної ємності та кількості використаних циклів заряду. Більшість велосипедистів не будуть використовувати найвищу потужність під час кожної поїздки, якщо взагалі будуть. Таким чином, очікується, що кожна батарея дасть сотні зарядок і поїздок, а термін її служби становитиме 3-6 років залежно від використання.

Замінити батарею слід на аналогічну, від того ж виробника. Зверніться до продавця, якщо оригінальний виробник більше не працює. Для велосипедів, які ми розглянули, є запасні акумулятори, які продаються від £300 / 345 до £659 / 757. Чим вища вартість, тим краща надійність, якість, ємність акумулятора та заявлена відстань на одному заряді.

Вартість страхування електровелосипеда

Страхування електровелосипеда може бути включене в поліс страхування житла та майна або придбане “з полиці” як окремий продукт.

Більшість страхових премій для велосипедів розраховуються з урахуванням ряду факторів ризику, таких як ваш поштовий індекс та історія страхових випадків, що враховуються у вартості моделі на заміну. Скажіть своєму страховику вартість заміни велосипеда на сьогоднішній день на аналогічний за принципом “подібний до подібного. Страхування електровелосипеда має коштувати дорожче, ніж неелектричної версії.

(Всі дані дійсні станом на 7 вересня 2022 року).

Найкращі дешеві електричні велосипеди у 2023 році

Дешеві електровелосипеди з кожним роком стає все легше знайти.

Розвиток технологій і зростання популярності означають, що постійно з’являються недорогі бренди електровелосипедів, які пропонують більш конкурентоспроможні варіанти, більш доступні для широкої громадськості.

Як і дев’ять, які ми розглянули в цій статті, найкращі дешеві електровелосипеди повинні коштувати менше 2,000. Крім того, вони повинні служити за призначенням і бути відносно надійними.

Варто пам’ятати, що недорогі електровелосипеди в середньому стикаються з більшою кількістю проблем, ніж дорогі альтернативи відомих брендів. Тим не менш, це гідний компроміс, якщо він відкриває можливість володіти ним.

У статті ми розглянемо добірку найкращих бюджетних електровелосипедів, доступних у 2023 році, і завершимо її коротким керівництвом про те, чого очікувати від велосипедів вартістю до 2 000 доларів.

Co-op Cycles Generation e1.1

Велосипед Co-op Cycles покоління e1.1. це міська комунальна машина з компактною рамою великої місткості, що робить його найкращим дешевим електровелосипедом для перевезення вантажу.

Co-op Cycles обрали 2.4-дюймові стійкі до проколів шини Schwalbe, 70-міліметрова вилка Suntour, вертикальна геометрія та наскрізна рама створюють приємну якість їзди, незважаючи на менші 20-дюймові колеса. Він також має підсідельний штир та кермо з можливістю регулювання, тому легко знайти ідеальну посадку.

Покоління e1.1 має довгий інтегрований задній багажник, сумісний з різними аксесуарами або дитячим кріслом. Крім того, він має надміцні колеса, надміцну підніжку та потужний двигун, що витримує вагу вантажу.

Вражає те, що цей дешевий електричний велосипед оснащений гідравлічними дисковими гальмами Tektro, які є надійними за своєю ціною. Однак 7-швидкісна трансмісія Shimano Altus залишає вам нестачу передач при їзді по рівній місцевості або з незавантаженим велосипедом.

Додати велосипед Co-op Cycles Generation e1.1 у вашому списку, якщо вам потрібен доступний міський велосипед з фірмовими компонентами.

Electra Cruiser Go!

Cruiser Go від Electra! найкращий бюджетний електровелосипед для тих, хто хоче комфорту, але не потребує надвисоких характеристик. Ця модель поставляється з простою алюмінієвою рамою, яка є відносно легкою для цієї категорії (~46 фунтів).

Незнімний акумулятор на 250 Вт-год і легкий двигун Hyena з обертовим моментом 40 Нм допомагають зменшити вагу, але забезпечують скромний запас ходу та потужність. Також майте на увазі, що з одношвидкісною трансмісією та малопотужним двигуном цей електровелосипед буде важко долати круті підйоми.

Одна примітна особливість Cruiser Go! це датчик крутного моменту, який робить передачу потужності більш плавною і природною, ніж одиночний датчик частоти обертання педалей, який зазвичай використовується в системах приводу втулок. Проте, рушання з місця без дросельної заслінки або низької передачі вимагає більше зусиль.

Цей електровелосипед має типовий комфорт крейсера з вусиками на кермі, низьким і розслабленим сидінням з дизайном Flat Foot від Electra, 2.35-дюймові балонні шини та ергономічні точки дотику.

Розглянемо Electra Cruiser Go! якщо ви хочете найкращий дешевий електронний велосипед для комфортного круїзу.

Aventon Pace 500.2

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Aventon’s Pace 500.2 step-through. ще одна проста міська модель з характеристиками круїзера, такими як загнуте назад кермо, плюшеві точки дотику та низька, розслаблена геометрія.

На відміну від Cruiser Go!, Pace 500.2 має потужну електроніку, включаючи двигун потужністю 500 Вт та акумулятор на 614 Вт-год 48 В, який забезпечує запас ходу до 47 миль. На жаль, датчик частоти обертання забезпечує незграбну передачу потужності.

8-швидкісна трансмісія Shimano Acera є надійною за цю ціну і забезпечує достатній запас ходу, щоб отримати максимальну віддачу від акумулятора. Aventon також включив гідравлічні дискові гальма для надійної зупинки та менших витрат на технічне обслуговування.

На жаль, у цього велосипеда немає багажника або крил для пасажирів, але є кріплення, щоб додати їх, і ви отримаєте інтегровані ліхтарі. Нарешті, ви отримуєте стійкий до проколів 2.2-дюймові шини Kenda, щоб зняти жало з вибоїстих доріг.

Загалом, у Pace 500 не так вже й багато недоліків.2, і він легко входить до числа найкращих доступних електровелосипедів завдяки поєднанню продуктивності та комфорту.

Charge City

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Charge City. це міський велосипед для приміських поїздок, який вирізняється зручними складними компонентами та повністю укомплектованою комплектацією.

Всі електровелосипеди Charge мають складні кермо та педалі, які зменшують їхню площу для акуратнішого зберігання в міських квартирах. Вони також мають індикатори тиску в шинах та стійкі до проколів шини.

Рама добре спроектована з розумно інтегрованими кабелями, але з дешевою на вигляд зовнішньою батареєю, що встановлюється ззовні. City. легкий (45 фунтів) і чутливий велосипед зі швидкими 40-міліметровими шинами, які полегшують крутіння педалей на низьких рівнях допомоги. Однак, плата за таку швидкість. це більш жорстка їзда на нерівностях, на що часто скаржаться власники та оглядачі. Крім того, діапазон передач обмежений при крученні педалей на високих швидкостях.

Живлення від легкого двигуна Bafang з обертовим моментом 45 Нм та акумулятора на 418 Вт-год, з абсолютним максимумом 50 миль, але зазвичай він повертається на 25-40 миль.

Знову ж таки, цей велосипед ідеально підходить для міських пасажирів, які не сильно покладаються на електроенергію та мають обмежений простір для зберігання вдома.

Lectric XP 3.0

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Lectric XP 3.0. найкращий дешевий електричний велосипед з повністю обладнаною установкою та складною рамою. Бренд відомий тим, що виробляє високоякісні електровелосипеди в бюджетному ціновому діапазоні, і XP 3.0 є їх флагманською моделлю.

Цей електровелосипед має міцну раму зі зручним механізмом складання для більш акуратного зберігання або транспортування. Однак, вага 64 фунтів ускладнює його перенесення, тому він не є ідеальним для мультимодальних поїздок.

Lectric інтегрував багажник у раму, що дозволило збільшити вантажопідйомність до 150 фунтів. Він також сумісний з комплектом пасажирських аксесуарів. Двигуна з обертовим моментом 55 Нм і потужністю 500 Вт достатньо, щоб без проблем долати легкі та помірні підйоми, а акумулятора на 500 Вт-год вистачить на 45 миль, якщо ви використовуєте 7-швидкісну трансмісію. Крім того, ви отримуєте дросель для полегшення їзди в жвавому міському русі.

Серед інших особливостей. 3-дюймові шини із захистом від проколів, 50-міліметрова амортизаційна вилка та 180-міліметрові механічні дискові гальма.

Оберіть Lectric XP 3.0, якщо ви хочете найкращий дешевий електровелосипед вартістю до 1000 доларів з усіма додатковими функціями для їзди по місту і складною рамою.

Велосипеди Rad Power Bikes RadExpand 5

RadExpand 5. це унікальна складна модель від Rad Power Bikes, з якісними компонентами за доступну ціну та відомою надійністю бренду.

Цей електровелосипед коштує на 50% дорожче, ніж Lectric XP 3.0, що важко виправдати, враховуючи, що компоненти не є значно кращими. Однак він має більш потужну електроніку, включаючи 750 Вт двигун і акумулятор на 672 Вт-год, але аналогічний максимальний запас ходу. 45 миль.

Об’ємні 4-дюймові шини з легким протектором та стійкістю до проколів забезпечують комфортну їзду по бездоріжжю та вибоїстому покриттю, а жорстка вилка не додає зайвої ваги, хоча це все ще досить важкий велосипед.

Задній багажник витримує 55 фунтів, а також ви отримуєте крила та ліхтарі. Завдяки товстим шинам, сталевій вилці та регульованій вертикальній геометрії, RadExpand 5 дуже зручний.

Додайте його до свого списку, якщо вам потрібен електровелосипед з балансом надійності, доступності та універсальності.

Ride1UP Roadster v2

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Ride1UP Roadster V2. це дешевий, легкий електричний гравійний велосипед, розроблений для забезпечення достатньої допомоги для коротких днів на стежках або поїздок по змішаній місцевості.

Ця модель має 42-міліметрові шини, призначені для їзди по гравію, з легким протектором і гладкими боковинами, що допомагають зберігати контроль над мотоциклом на пухкій місцевості. Крім того, ви отримуєте механічні дискові гальма Tektro, які підходять для дешевого електровелосипеда класу 1.

Електроніка та кабелі Roadster плавно інтегровані в раму, надаючи йому вигляду традиційного велосипеда. Двигун потужністю 350 Вт позбавить вас від зайвих зусиль під час їзди, а невелика батарея продовжить допомагати вам на відстані до 30 миль. Тим не менш, на цьому велосипеді легко їздити без сторонньої допомоги, якщо ваш акумулятор розрядиться під час їзди.

Одношвидкісний ремінний привід Gates Carbon дуже довговічний і не потребує обслуговування, але він обмежує вашу здатність крутити педалі на крутих схилах. Нарешті, ви можете додати багажник і крила, якщо плануєте їздити на роботу на цьому електровелосипеді.

Враховуючи все, це один з найкращих дешевих електронних велосипедів для легкої їзди по гравію та швидких поїздок на роботу, і це чудовий вибір, якщо ви цінуєте простоту.

Wing Freedom 2

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

  • Ціна: 1,099
  • Двигун: Втулка Bafang, 350 Вт, 55 Нм
  • Батарея: 8.8Ah, 10.4Ah, 14Ah, 36V
  • Діапазон: 35/45/60 миль
  • Трансмісія: 7-швидкісний Shimano Tourney

Wing Bikes Freedom 2. це флагманська модель бренду, що має виразну однотонну раму з прямою верхньою трубою та продумано інтегрованими ліхтарями.

Моделі Wing є одними з найкращих бюджетних електровелосипедів для безпеки. Вони оснащені брелоком для дистанційного блокування, вбудованою сигналізацією для виявлення несанкціонованого доступу та прихованим слотом Apple AirTag для відстеження в разі крадіжки.

Freedom 2 доступний з трьома розмірами акумуляторів з трьома різними максимальними діапазонами. Двигун на 36 В, 350 Вт не вразить вас, але забезпечить достатню підтримку для поїздок по місту. Крім того, відносно невелика вага (39 фунтів) і чутлива рама дозволяють легко їздити на Freedom 2 без двигуна.

На жаль, комплектація дуже проста. Ви отримуєте трансмісію нижнього рівня Shimano, яка швидко втрачає продуктивність, а дешеві механічні дискові гальма вимагають частого обслуговування. Тим не менш, за 1,100-1,400 це очікувано.

Виберіть Wing Freedom 2, якщо ви хочете один з найкращих дешевих електровелосипедів для дорослих, які потребують додаткових функцій безпеки.

Vvolt Alpha

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Alpha від Vvolt. найдешевша модель бренду, що нічого не говорить про якість; це елегантний електровелосипед з ремінним приводом, який знімає стрес від міського життя.

Одношвидкісний ремінний привід Gates Carbon безшумний, безмасляний, не потребує обслуговування та неймовірно довговічний, що робить цей велосипед ідеальним для поїздок на роботу в рівнинних районах.

Alpha має електроніку, типову для цього цінового діапазону, хоча і від менш відомих брендів (Xplova/Celxpert). Двигун втулки забезпечить достатню допомогу для більшості міських поїздок.

2-дюймові шини мають легкий протектор і мають 27.5-дюймові колеса, що дозволяють долати легке бездоріжжя. Крім того, гідравлічні дискові гальма Radius забезпечують достатню гальмівну силу для електровелосипеда класу 1.

Загалом, це один з найкращих доступних електричних велосипедів для тих, хто цінує низькі витрати на обслуговування та довговічність.

Чого очікувати від дешевих електровелосипедів у 2023 році

Бюджетні електровелосипеди ідеально підходять для щоденної їзди в міських умовах, наприклад, для поїздок на роботу і виконання доручень, а деякі з них можуть впоратися з легким бездоріжжям, як, наприклад, RadExpand 5 або XP 3.0.

Варіативність серед дешевих електровелосипедів обмежена, оскільки обмеження вартості електровелосипедів обмежують рівень компонентів, які можуть бути використані. Наприклад, за цими цінами доступні лише електродвигуни з втулками, а трансмісії обмежені базовими 8-швидкісними конфігураціями або нижче.

Більшість брендів, що продають дешеві моделі, працюють напряму зі споживачем, тобто ви купуєте їх через веб-сайт компанії, що дозволяє бренду економити витрати і перекладати їх на споживача. Тож давайте подивимось, чого можна очікувати від найкращих бюджетних моделей електровелосипедів у 2023 році.

Тип двигуна та рейтинги

Як уже згадувалося, найдешевші моделі електровелосипедів використовують лише втулкові приводи. Ці велосипеди доступніші за середньопривідні, але вони не такі ефективні, мають менший крутний момент і нерівномірний розподіл ваги.

Задній втулковий двигун RadExpand 5 потужністю 750 Вт від Rad Power Bikes.

Номінальні показники потужності та крутного моменту сильно відрізняються між двигунами з приводом від втулки. Виробники обирають двигун, виходячи з призначення велосипеда, його дальності пробігу та ваги, яку вони хочуть отримати.

Наприклад, покоління e1.1 повинен тягнути важкі вантажі, тому він має 350 Вт і 80 Нм крутного моменту. На противагу цьому, утилітарний велосипед Cruiser Go! має 250 Вт і 40 Нм крутного моменту, оскільки це одношвидкісний круїзер для рівнинної, неквапливої їзди.

Датчики та дросельна заслінка

Більшість систем з приводом від втулки мають датчики частоти обертання педалей, які діють як вимикач для двигуна, створюючи неприродне відчуття їзди і, як правило, з невеликим запізненням перед вмиканням двигуна. Деякі виробники (Electra) додають датчик крутного моменту, який динамічно забезпечує потужність на основі сили, з якою ви натискаєте на педаль, в результаті чого ви відчуваєте себе більш природно під час їзди.

Більшість електронних велосипедів з приводом на втулку мають дросельні заслінки. Дозволяють рушати з місця, не обертаючи педалі, що зменшує зусилля, необхідні для їзди у жвавому міському середовищі з великою кількістю транспорту та світлофорів. Однак, покладаючись на дросельну заслінку, ви різко зменшите свій запас ходу. Vvolt Alpha та Ride1UP Roadster V2 не мають дроселів.

Ємність акумулятора, запас ходу і час зарядки

Ємність акумулятора в дешевих електровелосипедах обмежена, оскільки акумулятори великої ємності дорогі і здебільшого не потрібні для міських/приміських моделей. Крім того, більш енергоефективні середньопривідні двигуни недоступні, а дешевші компоненти, як правило, важчі, що зменшує запас ходу.

Найдовший запас ходу у нашому списку. це Wing Freedom 2 з акумулятором ємністю 14 Ач, 504 Вт-год і максимальним запасом ходу 60 миль. Більшість моделей в категорії до 2000 доларів мають приблизно 45-мильний максимум, в середньому близько 30 миль в нормальних умовах їзди.

Тридцяти миль достатньо для більшості міських поїздок, але, як правило, вам доведеться заряджати частіше, якщо ви робите довші поїздки. Зверніть увагу на електровелосипеди з коротким часом зарядки та знімними акумуляторами, якщо ви плануєте підзаряджатися в офісі.

Гальма та трансмісія

Найкращі дешеві електровелосипеди мають гідравлічні дискові гальма, але механічні диски є більш поширеними, оскільки вони дешевші.

Гідравлічні диски зазвичай довговічніші, потребують менше обслуговування, забезпечують кращу модуляцію і є більш потужними. Pace 500.2 і Alpha. два бюджетні електровелосипеди, які їх використовують. Крім того, зверніть увагу на перевірених виробників, таких як Tektro та Shimano, оскільки вони, як правило, служать довше і для них легше знайти запасні частини.

Vvolt Alpha виділяється в цьому списку завдяки карбоновому ремінному приводу та гідравлічним дисковим гальмам за низькою ціною.

Трансмісії варіюються від одношвидкісних ланцюгових передач до 8-швидкісних трансмісій Shimano Acera. Чим ширша трансмісія, тим більше передач у вас буде для крутіння педалей на високих швидкостях і підйому на пагорби. Крім того, ширший зазвичай означає вищу якість, наприклад, 7-швидкісний Tourney від Shimano (нижній рівень) проти. 8-швидкісний Acera (третій рівень).

Одношвидкісна трансмісія підійде, якщо ви їздите переважно по рівнинній місцевості на неспішних швидкостях. Деякі дешеві електровелосипеди навіть мають ремінну передачу, яка в три-чотири рази довговічніша за ланцюгову, не потребує мастила і не потребує обслуговування. Наприклад, Vvolt Alpha та Ride1UP Roadster V2 мають ремінні приводи.

Конструкція рами та інтеграція

Хорошим показником ціни та якості електровелосипеда є інтеграція електроніки та кабелів, а також увага до деталей у дизайні рами, таких як розміщення проводів, електроніки та кріплень. Wing Freedom 2 або Vvolt Alpha є прикладами електровелосипедів з розумно спроектованими та інтегрованими рамами.

Дроти та електроніка, прокладені ззовні, більш схильні до пошкоджень. Однак, якщо все інтегровано, доступ до нього може бути складним, якщо він не був добре продуманий. Деякі особливості дизайну, на які слід звернути увагу, включають розташування акумулятора, порт зарядного пристрою та кріплення для пляшки.

Збірка

Більшість найкращих дешевих електровелосипедів виробляють бренди, що орієнтуються безпосередньо на споживача, тому їх замовляють онлайн і доставляють частково зібраними. Кожна марка і модель вимагає різної кількості часу для завершення збірки.

Деякі компанії, такі як Charge Bikes, надсилають свою продукцію майже повністю зібраною, з кількома короткими кроками, щоб підготувати велосипед до роботи. Інші, такі як Ride1UP, мають трудомісткий і складний процес складання.

Якщо ви хочете придбати велосипед, щоб його зібрав професіонал, REI пропонує послуги професійної збірки для своїх велосипедів Co-op Cycles. Крім того, ви можете відвезти будь-який електровелосипед, придбаний онлайн, до місцевого механіка для складання та налаштування, якщо ви не впевнені, що зможете зробити це самостійно.

Додаткові функції

Не сподівайтеся знайти безліч додаткових функцій навіть на найкращих дешевих електровелосипедах, оскільки ці виробники повинні знижувати витрати. Однак найкращі бренди знаходять спосіб втиснути практичні додаткові функції.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Wing Bikes Freedom S має елегантний кольоровий дисплей, інтегрований у винос, що є приємним штрихом у цій ціновій категорії.

Стійкість до проколів є безцінною характеристикою для міських та приміських велосипедів. Заміна спущених шин. це біль для будь-якого велосипедиста, але робити це по дорозі на роботу або повертаючись з магазину з пакетами продуктів. ще гірше.

Більшість моделей, розглянутих вище, мають вбудовані ліхтарі, що живляться від акумулятора, тому вам не потрібно пам’ятати про їх зарядку. Однак Cruiser Go! і Roadster V2 не мають ліхтарів, а ліхтарі Alpha потребують одноразових батарейок.

Функції безпеки, такі як сигналізація Wing з функцією виявлення несанкціонованого доступу та брелок для дистанційного блокування, також є цінними для міських райдерів, хоча і рідкісними. Нарешті, Charge City має унікальні індикатори тиску в шинах, які допоможуть вам уникнути спуску колеса, підтримуючи оптимальний тиск повітря. Цей велосипед також має складні кермо та педалі, що полегшує його зберігання вдома.

Скільки коштує електровелосипед?. Оновлена ціна

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Одним з найшвидших сегментів велосипедної індустрії сьогодні є виробництво електровелосипедів. Згідно з глобальним звітом, майже 5.9 мільярдів доларів велоіндустрії в США припадає на продажі електровелосипедів.

Сьогодні електровелосипеди вважаються чудовим транспортом, особливо для поїздок на роботу. Інтегрований двигун, підтримка педалей та додаткова потужність змусили пасажирів пересісти зі звичайних дорожніх велосипедів на електровелосипеди. Однак, електровелосипеди мають чималу ціну. від 750 до 14000. Якщо ви плануєте використовувати електровелосипед для щоденних поїздок на роботу, важливо знати, скільки коштує електровелосипед.

Тут ми обговоримо різний ціновий діапазон електричних велосипедів. Це дасть вам уявлення про те, скільки бюджету вам потрібно виділити, щоб придбати собі новий велосипед.

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Типи електронних велосипедів

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Електричні велосипеди бувають трьох класів. Їх можна розділити на клас один, клас два та клас три.

Перший клас не має дросельної заслінки, але надає користувачеві допомогу в управлінні педалями та потужність. Він має максимальну швидкість майже 20 миль / год. З іншого боку, електронні велосипеди другого класу мають педальний привід та дросельну заслінку. Вони також мають максимальну швидкість 20 миль / год. Нарешті, електровелосипеди третього класу можуть розвивати швидкість до 28 миль/год і оснащені як дросельною заслінкою, так і педальним приводом.

Всі три класи можуть бути різних форм і конструкцій. Залежно від призначення, електровелосипеди бувають стандартного типу, складні, вантажні та позашляхові. Різні типи також відрізняються за цінами та якістю двигуна, який вони мають.

Стандартний

Якщо ваша мета придбати електровелосипед для загальної їзди, вартість електровелосипеда може становити від 1000 до 3000. У цьому типі ви вже можете насолоджуватися високоякісними акумуляторами, двигунами та стандартною конструкцією.

Ви можете отримати найосновніші функції, які може запропонувати користувачам електричний велосипед. Хоча для цього типу не буде ніяких прикрас, таких як дзвіночки, свистки та інші додаткові функції.

Складаний

Якщо вам потрібен портативний велосипед для подорожей та відпочинку, ви можете придбати складаний електровелосипед. Для цього виду вам доведеться виділити бюджет від 1500 до 3500. Він дорожчий за стандартний тип, оскільки вже може використовувати додаткову механіку для складання велосипеда.

Крім того, ви можете отримати найосновніші функції, такі як якісні двигуни, хороший набір акумуляторів і добре продуману конструкцію. Складані типи є найкращими, якщо ви шукаєте легке зберігання та портативність.

Вантаж

Якщо ви не плануєте їздити на велосипеді для відпочинку, а вам потрібна машина для бізнесу, ми рекомендуємо вантажний тип електровелосипеда. Вантажні електровелосипеди чудово підходять для перевезення великої кількості речей.

Ціна електровелосипеда може коливатися від 1800 до 8000, а також мати додаткові функції. Вантажні типи довговічні та достатньо міцні, щоб витримувати велику кількість вантажу. Він призначений для перенесення та транспортування великої кількості ваги та вантажу.

Оскільки він поставляється з додатковими функціями, вартість електровелосипеда дорожча, ніж стандартного або складного типу.

Позашляховик

Для шукачів пригод і мандрівників в умовах бездоріжжя ідеально підходять позашляхові типи. Він спеціально розроблений для використання на гірських стежках та інших складних або пересічених місцевостях. Ціна на електровелосипед може коливатися від 2000 до 5000 через міцність і довговічність, які він забезпечує.

Позашляхові електровелосипеди виготовляються з надміцних електричних деталей, що може збільшити вагу машини. Він може легко рухатися по пересіченій та нерівній місцевості без шкоди для швидкості та потужності.

У порівнянні з іншими типами електровелосипедів, про які ми згадували, позашляховий велосипед є найпотужнішим і найдорожчим. Вам потрібно витратити більше, щоб насолодитися довговічністю позашляхових електричних велосипедів.

Найдорожчі електровелосипеди

З моменту запуску електричних велосипедів у велоіндустрії багато компаній та виробників конкурують за виробництво найкращих з усіх видів. Якщо ви шукаєте електронні велосипеди преміум-класу, це може напрочуд дорого коштувати 10 000 і більше.

У цьому ціновому діапазоні ви отримуєте першокласні компоненти та чудову інженерну збірку. Деякі з типів у цьому ціновому діапазоні використовуються для гірських велосипедів, які мають чудову ємність акумулятора та потужність.

Наприклад, Optibike Carbon Fiber R15C може коштувати вам 13 900, тоді як Rail 9.9 X01 AXS може коштувати аж 12 499.

Найдешевші електронні велосипеди

Щоб наситити ринок, є й інші виробники, які пропонують доступні електровелосипеди. Якщо у вас обмежений бюджет і ви хочете перейти на електровелосипед, ви все ще можете знайти машину вартістю менше тисячі доларів.

У цьому ціновому діапазоні ви не можете багато чого очікувати. Дешевий електричний велосипед пропонує базову якість зі стандартною акумуляторною системою та потужністю двигуна. Зокрема, акумулятор має меншу ємність і не має гарантії. Що стосується довговічності, ви можете насолоджуватися лише середньою якістю.

У цьому ціновому діапазоні ви можете перевірити складний електричний велосипед Ancheer за 500 або Cyclamatic Power Plus CX1 лише за 750. На ринку є багато електровелосипедів з таким рівнем цін.

Вартість після покупки

найкращі, електричні, велосипеди, 2023

Навіть після покупки електровелосипед може потребувати витрат. Це передбачає належне обслуговування та навіть зарядку електричних велосипедів. Ось додаткові витрати, на які слід звернути увагу, якщо ви вже придбали електровелосипед.

Вартість обслуговування

Як і будь-який інший звичайний велосипед, електровелосипед також потребує ремонту та обслуговування. Електровелосипеди не вільні від зносу, і настане момент, коли вам доведеться відвезти велосипед на технічне обслуговування.

На вартість налаштування велосипеда вам доведеться виділити близько 700 до 100. Рекомендується проводити таке обслуговування кожні 500 миль пробігу або кожні шість місяців регулярного використання велосипеда.

Ще одна вартість технічного обслуговування, яку слід врахувати. це регулювання гальм вашого електронного велосипеда. Для цього вам потрібно заощадити від 20 до 35 залежно від того, як часто ваш велосипед потребує регулювання гальм. Якщо ваш велосипед потребує заміни, це ще одна витрата, яку ви повинні врахувати.

Нарешті, латання спущеної шини повинно бути на першому місці у вашому списку ремонтних робіт. Велосипедні шини можуть легко стиратися, особливо якщо ви користуєтеся велосипедом щодня. Залежно від того, наскільки сильно шина вашого велосипеда потребує ремонту, вона може становити від 10 до 20.

Зарядка електровелосипеда

Оскільки електровелосипеди мають вбудовані акумулятори, зарядка цих батарей також має свою ціну. Вартість зарядки акумуляторів вашого електровелосипеда може починатися від 1 або більше, залежно від того, скільки батареї йому потрібно.

Якщо вам потрібен повністю заряджений акумулятор, який може проїхати від 20 до 40 миль, він може коштувати 0.04-0.08 за заряд. Вартість буде залежати від таких факторів, як розмір акумулятора, вага та тривалість його заряджання.

На кожні 300-400 миль пробігу ви маєте виділити один долар на заміну акумулятора. Звичайно, це набагато дешевше, ніж заправляти бензин для вашого автомобіля.

Додаткове обладнання для електровелосипеда

Якщо ви хочете покращити велосипед, ви заплатите більше, щоб отримати додаткові компоненти для вашого велосипеда. Залежно від деталей та якості велосипеда, ви витратите від 45 до 100 гривень на аксесуари для велосипеда. У комплект вже входять сертифіковані шоломи та надійні замки для електровелосипедів.

Звичайно, ціна аксесуарів для вашого велосипеда сильно залежить від типу аксесуарів, матеріалу, з якого вони виготовлені, та якості. Якщо ви хочете щось, що може прослужити довгий період часу, ви платите за преміум-клас.

Страховий поліс

Придбати електровелосипед. це вже інвестиція. Незважаючи на те, що більшість електровелосипедів мають обмежену гарантію, рекомендується захистити свій велосипед за допомогою страхового полісу. Вартість страхування електровелосипеда залежить від терміну дії та покриття, яке ви хочете отримати.

Ви можете отримати гарантію, яка може тривати до п’яти років. Поліс може покривати двигун, акумулятор, раму та інші комплексні вимоги. Таким чином, ви будете більш безпечно користуватися велосипедом навіть на пересіченій та складній місцевості.

Страховий поліс на електровелосипед може коштувати від 100 до 200 євро на рік. За цю суму ви можете отримати велике покриття та переваги.

Висновок

Їзда на електровелосипеді не тільки корисна для навколишнього середовища, але й може обійтися вам дешевше в довгостроковій перспективі. Заряджати електровелосипед набагато дешевше, ніж купувати нафту або бензин. Однак, щоб придбати електровелосипед, потрібно вкласти значну суму грошей.

Оскільки індустрія електровелосипедів велика і процвітає, все ще існує безліч варіантів; ви можете придбати електровелосипед, який відповідає вашому бюджету. Від топових до доступних за ціною. у нас ви знайдете електровелосипед для себе.

Нехай цей посібник дасть вам уявлення про те, який електровелосипед вам потрібен і скільки коштує електровелосипед. Ми також надали зразки велосипедів у певному ціновому діапазоні для вашої власної оцінки.

Існує план зробити електровелосипеди більш доступними для малозабезпечених каліфорнійців. Ось чого слід очікувати

Сьогодні вранці перед роботою я вирішила прогулятися, щоб випити кави та легко поснідати. Зазвичай я здійснюю цю поїздку довжиною менше півмилі один або два рази на тиждень, але майже завжди на своєму автомобілі.

Це досить поширене явище в Україні.S. стандарти мобільності. У 2021 році більше половини щоденних поїздок на автомобілі в США.S. (включаючи автомобільні, залізничні, транзитні та авіаподорожі) становили менше трьох миль, згідно з дослідженням, проведеним для Бюро транспортної статистики. За оцінками, 28% поїздок на електромобілі не перевищують однієї милі.

Ми знаємо, що менше їзди допоможе зменшити викиди токсичних речовин в атмосферу та їхній вплив на забруднення повітря і кліматичну кризу. Це легше сказати, ніж зробити в державі, де ми більше їздимо в останні роки (якщо не брати до уваги ранні перебої з пандемією).

Є ще одна альтернатива, до якої звертається все більше американців: електричні велосипеди.

За останні кілька років продажі електровелосипедів стрімко зросли. Для багатьох вони є екологічно чистою альтернативою водінню з порівнянним часом у дорозі та меншою кількістю клопоту (наприклад, пошук місця для паркування).

І хоча вартість придбання та обслуговування електровелосипеда на порядок нижча, ніж вартість автомобіля, не кожен може собі його дозволити. Базовий електровелосипед зазвичай коштує від 1 000 до 2 000 доларів. більше, якщо ви хочете перевозити дітей або інші цінні вантажі без зайвих зусиль.

У відповідь на зростаючий інтерес до електровелосипедів, Каліфорнійська рада з повітряних ресурсів (CARB) готується запустити програму заохочення електровелосипедів.

“Додатковою перевагою цього проекту є зменшення VMT (пробігу автомобіля). сказала Ліза Макумбер, яка очолює відділ стимулювання справедливої мобільності CARB. “Це дійсно сприяє досягненню цілей щодо якості повітря та зміни клімату [та] пошуку шляхів допомоги людям”. добиратися до та з продуктового магазину, до та з місцевих місць таким чином, щоб не створювати більше автомобілів на дорогах. і дійсно знаходити способи допомогти прибрати автомобілі з доріг.”

Поточна пропозиція CARB полягає в тому, щоб запропонувати заохочення в точці продажу (відмінне від знижки) у розмірі 1,000 від стандартного електронного велосипеда, з додатковою знижкою 750 для більших вантажних велосипедів, адаптивних велосипедів або лежачих велосипедів.

Програма, що базується на власному капіталі, буде обмежена жителями штатів з доходами домогосподарств, що не перевищують 300% від федеральної межі бідності. Це виходить близько 83 000 для сім’ї з чотирьох осіб.

Існують деякі додаткові вимоги та критерії пріоритетності, і заявки “будуть прийматися в порядку черги”, згідно з нещодавньою презентацією від CARB.

Держава виділила на програму 13 мільйонів одноразових витрат. Подальше фінансування для продовження або розширення програми буде залежати від державного бюджету, сказав Макумбер.

CARB провела сім робочих груп, щоб пояснити план каліфорнійцям і почути їхні думки. Для Арії Берлінер, спеціаліста агентства з питань забруднення повітря, рівень участі громадськості був визначним.

“Я працюю в CARB вже майже чотири роки і ніколи не бачила стільки коментарів від звичайних громадян і жителів Каліфорнії. як я побачила в цій програмі”. сказала вона. “Це справді дивовижно, наскільки люди зацікавлені.”

Макамбер сказала, що учасники висловили зацікавленість у підвищенні мобільності, яку можуть забезпечити е-велосипеди, особливо для тих, хто не має власного автомобіля.

“Є можливості для споживачів, які зазвичай покладаються на громадський транспорт або програми спільного використання автомобілів і тому подібне”. сказала вона. “Це дасть їм інший рівень незалежності”.”

Спочатку очікувалося, що проект буде запущений у першому кварталі 2023 року, але представники CARB повідомили мені на цьому тижні, що це було перенесено на другий квартал.

Одним з викликів, з яким стикається CARB. разом з майбутніми реципієнтами. є безпека. Враховуючи зростання насильства на дорогах в останні роки, особливо серед водіїв, які не є пішоходами, ділити дорогу з водіями автомобілів може бути страшно.

Багато громад з низьким рівнем доходу, які отримають вигоду від програми, також є найбільш небезпечними для пішохідного та велосипедного руху. Це пов’язано з історичним нехтуванням, коли міста менше інвестують в інфраструктуру безпеки (наприклад, захищені велодоріжки) в районах, де більше мешканців покладаються на пішохідний та транзитний транспорт, а також будують основні магістральні дороги через ці громади.

Візьмемо, наприклад, Лос-Анджелес, який має амбітний план побудови розрізнених велосипедних доріжок у добре пов’язану мережу. Через сім років після початку реалізації 20-річного плану міські лідери визнали, що лише близько 3% миль вулиць, визначених для покращення, було модернізовано. Захисники безпеки вжили заходів, зібравши достатню кількість підписів під петицією, щоб додати місцевий захід до голосування в наступному році, який юридично зобов’яже місто додати велосипедні доріжки та інші модернізації безпеки, викладені в плані, коли воно буде ремонтувати вулиці.

CARB не вирішує, скільки і наскільки справедливо міста Каліфорнії інвестують в модернізацію безпеки, щоб убезпечити велосипедистів, але Макумбер сказав, що агентство не може чекати, поки міста активізуються.

“Нам справді потрібно вивести долари назовні”. сказала вона.

А зараз, ось що відбувається в Каліфорнії:

Note: Some of the sites we link to may limit the number of stories you can access without subscribing.

Слухайте подкаст The Times про найважливіші новини та багато іншого

У наші дні прокидатися від поточних подій може бути досить складно. Якщо ви шукаєте більш збалансовану новинну дієту, подкаст “The Times” для вас. Густаво Арельяно, разом з різноманітними репортерами з відзначеної нагородами газети L.A. Відділ новин “Таймс” щопонеділка, щосереди та щоп’ятниці публікує найцікавіші історії з Лос-Анджелеської газети “Таймс. Слухайте та підписуйтесь, де б ви не отримували подкасти.

ПРО ПОЛІТИКУ ТА УРЯД

Чиновники штату і округу заявляють, що злодії знімають готівку і продовольчі пільги з електронних карток тисяч малозабезпечених сімей. Відшкодування цих вкрадених коштів для одержувачів CalFresh та CalWORKs коштує штату десятки мільйонів доларів щороку. Одна з проблем: карткам EBT не вистачає функцій безпеки, притаманних більшості кредитних і дебетових карток. CalMatters

Реклама не є чимось новим для L.A. Регіональне транспортне агентство округу, але його останні зусилля з розміщення десятків великих цифрових білбордів по всьому місту Лос-Анджелес викликають критику.A. викликає критику. L.A. Представники метрополітену кажуть, що доходи від реклами допоможуть фінансувати автобусні, залізничні та інші транспортні програми. Критики кажуть, що знаки відволікатимуть водіїв і створюватимуть більше аварійних ситуацій. Лос-Анджелес Таймс

ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА, СУДИ ТА ПОЛІЦІЯ

Каліфорнія випустила нові добровільні правила безпеки для людей, які наймають домашніх працівників. таких як прибиральниці, няні, помічники по догляду за хворими та поденники. Захисники кажуть, що це важливий перший крок для захисту мільйонів працівників, яким не вистачає юридичного визнання, оскільки вони працюють вдома. KQED

У понеділок ввечері в скейт-парку Сакраменто відбулося пильнування в пам’ять про Тайра Ніколса, 29-річного темношкірого чоловіка, який був жорстоко побитий п’ятьма поліцейськими в Мемфісі, штат Теннессі. минулого місяця і помер від отриманих травм через кілька днів. Ніколс виріс у Сакраменто і був завзятим скейтбордистом. “Це було його улюблене місце для катання”. сказала сестра Ніколса, Кіана Діксон, натовпу з понад 100 осіб. Sacramento Bee

Алеку Болдуіну та охоронцю знімального майданчика були висунуті офіційні звинувачення у ненавмисному вбивстві після смерті кінооператора у 2021 році Галини Хатчинс, який був смертельно поранений на зйомках вестерну. Як пише Пат Моррісон, це останній випадок у довгій історії поранень і смертей, пов’язаних зі зброєю, у кінематографі. Los Angeles Times

ЗДОРОВ’Я ТА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Каліфорнія самотньо веде переговори про те, як західні штати скоротять свої запаси води з пересихаючої річки Колорадо. Арізона, Колорадо, Невада, Нью-Мексико, Юта і Вайомінг представили федеральним чиновникам спільний план, але Золотий штат, який використовує найбільшу частину річки, не був включений до нього. Los Angeles Times

Улюблена набережна Санта-Круза зараз не в найкращому стані після того, як її затопило під час зимових штормів. Зараз тамтешні міські лідери обговорюють, як. і чи варто. відновлювати пошкоджену доріжку на схилі скелі перед обличчям постійної ерозії. San Francisco Chronicle

Що L.A. Мешканці округу, як і раніше, найчастіше помирають від COVID-19? Ті, хто не був вакцинований, за словами чиновників охорони здоров’я округу. Аналіз даних про основну частину сплеску коронавірусу після Дня подяки показав, що невакциновані жителі Анджелеса мали більш ніж у сім разів більше шансів померти від COVID-19, ніж ті, хто отримав оновлений бівалентний бустер. Los Angeles Times

КАЛІФОРНІЙСЬКА КУЛЬТУРА

Через 20 років після його смерті зірки вирівнюються для Уоррена Зевона. У співака і автора пісень є багато відомих шанувальників. багато з яких зараз лобіюють його номінацію до Зали слави рок-н-ролу. Це включає Біллі Джоела, який сказав, що Зевон “уособлював душу L.A якщо вона є.” Los Angeles Times

Отримуйте наші безкоштовні щоденні кросворди, судоку, пошук слів та аркадні ігри в нашому новому ігровому центрі на latimes.com/games.

І НАРЕШТІ

Сьогоднішня любов до пам’ятки походить від Маріо Обехаса з Торренса: знаменитий знак Голлівуду, а точніше, вид за ним з гори. Лі.

Що робить [знак] особливим, так це пов’язане з ним натхнення працювати на шляху до своєї мрії всупереч обставинам. Знак миттєво впізнається практично будь-ким у світі. У більшій мірі L.A. ми можемо бачити його з багатьох точок зору, і є мільйон знімків фасаду. Але скільки людей піднімаються туди і бачать прекрасний краєвид, що відкривається за ним? Я часто проводжу групові велосипедні прогулянки, і це моя улюблена, щоб поділитися краєвидом. Це дуже крута прогулянка або поїздка, але винагорода того варта.

Які найважливіші пам’ятки Каліфорнії? Заповніть цю форму, щоб надіслати нам свої фотографії особливого місця в Каліфорнії. природні або створені людиною. Розкажіть нам, чому він цікавий і що робить його символом життя в Золотому штаті. Будь ласка, обов’язково додавайте лише фотографії, зроблені безпосередньо вами. Ваш матеріал може бути опублікований у наступному випуску ньюзлетера.

Будь ласка, повідомте нам, що ми можемо зробити, щоб зробити цю розсилку більш корисною для вас. Надсилайте коментарі та думки власників на essentialcalifornia@latimes.com.

Історії, що формують Каліфорнію

Будьте в курсі подій за допомогою нашого інформаційного бюлетеня Essential California, що виходить шість днів на тиждень.

Ви можете час від часу отримувати рекламний контент від Los Angeles Times.

Райан Фонсека пише для Los Angeles Times інформаційний бюлетень Essential California. Уродженець Каліфорнії, він працював у різноманітних редакціях по всьому штату Лос-Анджелес.A. County, включаючи радіо, документальні, друковані та телевізійні видання. Донедавна був асоційованим редактором LAist.com та KPCC-FM (89.3) громадське радіо, що висвітлює питання транспорту та мобільності. Він повертається до The Times після того, як раніше працював помічником веб-редактора в Times Community News, де допомагав керувати веб-сайтами та присутністю в соціальних мережах Burbank Leader, Glendale News-Press та La Cañada Valley Sun. Фонсека вивчав журналістику в Каліфорнійському університеті в Нортріджі, де зараз навчає наступне покоління журналістів розвивати свій голос та цифрові навички.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top