Mantis від Greenvolt Mobility, індійський електричний велосипед без шаланди, випущений. Електричний велосипед Mantis

Mantis від Greenvolt Mobility. індійський електричний мотоцикл, який не має аналогів у світі

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Mantis від Greenvolt Mobility: Індійський виробник електричних велосипедів Greenvolt Mobility нещодавно представив електричний мотоцикл Mantis. Компанія стверджує, що це перший в Індії електричний мотоцикл. Тож без зайвих сумнівів, давайте перейдемо до особливостей та специфікацій Mantis.

Mantis. сертифікований ARAI перший електричний мотоцикл Індії, але якщо ви думаєте, що Revolt 450. перший, то тут вам потрібно звернутися до фактичного факту.e. офіційно Mantis є першим електричним мотоциклом в Індії, оскільки ARAI в червні 2018 року сертифікував MANTIS як перший електричний мотоцикл в Індії рівно за рік до повстання. Тож саме Mantis, а не Revolt, є першим електричним мотоциклом в Індії.

Якість дизайну та збірки:

Mantis має дуже унікальний корінний дизайн, в основному, мотоцикл. це поєднання велосипеда та мотоцикла. Як і звичайний велосипед, Mantis також постачається з одномісним сідлом. Помаранчевий колір рами виглядає дуже привабливо і надає мотоциклу яскравого стильного вигляду.

Сама рама виготовлена з високоякісної м’якої сталі, яка не тільки надає мотоциклу міцну конструкцію, але й робить його легким, і саме тому Mantis важить лише 45 кг, що становить більше половини звичайного мотоцикла. Загальна вантажопідйомність велосипеда. 100 кг.

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Мотор:

Mantis працює на 250-ватному двигуні BLDC, який виготовляється вручну в Індії і спеціально розроблений тільки для цього велосипеда. На відміну від інших електричних велосипедів на ринку, у Mantis двигун потужністю 250 Вт встановлений у середній частині рами. Двигун здатний розвивати максимальну швидкість 25 км/год відповідно до вимог уряду. правила.

Максимальна швидкість велосипеда становить лише 25 км/год, тому для їзди на ньому не потрібні ні права, ні реєстрація. Тож з цим електричним велосипедом немає страху перед дорожнім рухом.

Акумулятор:

Велосипед живиться від 48v / 14.Літій-іонна батарея ємністю 5 Ач, яка встановлена на середній рамі. Акумулятор знімний і його можна заряджати будь-де та будь-коли у зручний для вас час. Зарядка акумулятора відбувається досить швидко, це займає всього 2 до 2.5 годин для повної зарядки.

Що стосується пробігу, то на одному заряді ви можете проїхати на велосипеді до 50 км. Хороша річ полягає в тому, що він споживає лише 1 одиницю електроенергії на 50 км. Це означає, що ви можете проїхати 50 км всього за ₹5.

Механічні деталі:

Mantis поставляється з подвійною дисковою гальмівною системою індійського виробництва для кращого контролю гальмування на індійських дорогах. Для контролю швидкості на кермі встановлений круїз-контролер, а також цифрова приладова панель для моніторингу швидкості та стану акумулятора.

Для коліс використовуються спеціалізовані мотоциклетні 20-дюймові колеса. Велосипед також оснащений потужною світлодіодною фарою та заднім ліхтарем, щоб насолоджуватися їздою навіть вночі.

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Ціна та доступність:

Наразі компанія запустила продаж велосипеда в 10 великих містах Індії за ціною ₹.31499. Попереднє замовлення на велосипед розпочнеться з 5 жовтня на офіційному сайті компанії.

Очікується, що Mantis буде конкурувати з Revolt Motors в сегменті електричних двоколісних велосипедів. Він дебютує на Індійському тижні велосипедів у грудні.

Дата оновлення: 15 листопада 2019 року 4:00 PM IST

електромобіль від Orxa Energies, буде представлений на India Bike Week. Очікується, що на Тижні велосипедів в Індії, який проходитиме з 5 по 7 грудня, буде представлено низку електричних мотоциклів. Для компанії Orxa Energies, що базується в Бенгалуру, Mantis стане її першим продуктом. Запас ходу заявлений на рівні 200 км, а максимальна швидкість. понад 140 км/год. Очікується, що електричний спортивний велосипед стане конкурентом новим електричним велосипедам Revolt Motors в країні.

Як і інші електровелосипеди, Mantis також матиме повністю цифрову приладову панель і спеціальний мобільний додаток. Додаток можна використовувати для аналітики поїздок, діагностики та профілактичного обслуговування. Orxa Energies, за даними NDTV, почне комерційні продажі Mantis до середини 2020 року. Як повідомляється, 10 листопада компанія представила вдосконалений прототип електричного мотоцикла на виставці Aruani Grid в передмісті Бенгалуру. Компанія не розкрила технічні характеристики електричного велосипеда Mantis.

Також читайте

Orxa Energies також поки що не показувала фотографій готового мотоцикла. Навіть на виступі компанія зберегла повний образ незавершеним. Orxa Energies була заснована в 2015 році і фінансується засновниками Праджвалом Сабнісом та Ранджитою Раві. Сабніс. доктор філософії.D в галузі механіки матеріалів з Mines ParisTech, Париж, Франція. Він також має ступінь магістра з обчислювальної механіки в Університеті Штутгарта, Німеччина. Він має більш ніж семирічний досвід у моделюванні, НДДКР, обчислювальній механіці та аерокосмічній галузі.

Дивись: Найкращі фітнес-трекери

Сабніс відповідає за загальну стратегію, розробку та партнерство. Ранджита Раві, MBA з бізнес-школи ESSEC, Париж, займається відносинами з інвесторами та розвитком бізнесу. Електромобілі викликають великий інтерес серед індійських споживачів. У сегменті двоколісних транспортних засобів компанія Ather Energy, що базується в Бенгалуру, стала популярним брендом, який продає двоколісні транспортні засоби на комерційній основі. Існує також компанія Revolt Motors, заснована Рахулом Шармою, колишнім співзасновником Micromax. Швидше за все, незабаром ми побачимо більше пропозицій у двоколісному та чотириколісному сегменті.

Щоб бути в курсі останніх новин, ставте лайк або підписуйтесь на нас в та Instagram. Читати далі про Останні новини розваг в Індії.com.

Електричний велосипед Orxa Mantis Electric скоро з’явиться в Індії

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Компанія ORXA Energies, що базується в Бенгалуру, випускає електричний велосипед Orxa Mantis в Індії в 2023 році.

Основні моменти Технічні характеристики

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

  • Електричний велосипед Orxa Mantis Electric вийде на ринок у 2023 році.
  • Його максимальна швидкість 140 км/год
  • Запас ходу електричного велосипеда Mantis Electric. 200 км на одному заряді

Історія ORXA MANTIS

Компанія Orxa Energy була заснована в 2015 році в Бенгалуру.

Після цієї довгої подорожі вони збираються запустити цей новий електричний велосипед в Індії, 2012 рік. Але у них немає жодного акумулятора для цього велосипеда. Отже, вони почали робити власну батарею. Через довгий час вони зробили власний велосипед.

Цей мотоцикл повністю створений для того, щоб побачити Mantis. А також його фара DRL така ж, як і обличчя Mantis.

Електричний велосипед Orxa Mantis : Дизайн

Дизайн велосипеда Mantis натхненний Mantis. Це дуже гарний і красивий спортивний велосипед. DRL велосипеда Orxa такий самий, як у Mantis. Цей велосипед трохи довгий, як богомол. Сидіння водія зручне, але пілон дуже короткий.

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Спереду зліва. є логотип компанії Mantis. Його шестимодульна батарея добре помітна і надає стильного вигляду цьому велосипеду.

Він виготовлений з алюмінієвого сплаву, щоб його вага була легкою. На ньому використано дуже мало пластику.

Він доступний у двох кольорах. один червоний, а інший біло-зелений.

Orxa Mantis. перші враження | Порівняння з Ultraviolette F77

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Orxa Energies. стартап, що базується в Бенгалуру, нещодавно випустив свій перший велосипед. Mantis, і що може бути кращою платформою, ніж India Bike Week. Orxa була заснована двома завзятими байкерами у 2015 році з метою створення безкомпромісного електричного спортивного мотоцикла, і, схоже, їм це вдалося.

MANTIS. Whaaaaaaaaattt

Назва mantis походить від однойменної комахи, і з огляду на те, як виглядає мотоцикл, він не міг бути названий більш доречно. Мотоцикл може похвалитися дуже грубим, стрітфайтерським дизайном. Його подвійні фари дуже схожі на очі богомола. Таке відчуття, що велосипед дивиться прямо в душу. Загальна позиція велосипеда дуже схожа на хижака з такими аспектами, як скритність, спритність, темп, і все це поєднується в одне ціле. Цей точно привертає увагу.

Чи компліментує богомол гонщика?

Почнемо з того, що посадка велосипедиста досить пристойна, оскільки він злегка нахилений назад із задніми встановленими підніжками. Це означає, що гонщик може розраховувати проїхати непарні 50-60 км, перш ніж відчує біль. Однак, ми можемо очікувати, що він буде досить добре поводитися на вулицях. Про керованість потурбується пара затискачів на кермі, які в ідеалі повинні покращити керованість велосипеда на поворотах. Він також має телескопічну підвіску, яку можна було б замінити на більш досконалу підвіску USD, оскільки це забезпечило б водієві більше комфорту, а також більше впевненості на поворотах.

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

Мотоцикл з’єднаний литою рамою, виготовленою з аерокосмічного алюмінію. Задня частина мотоцикла знаходиться на коротшій стороні, що може підняти кілька брів. Mantis важить досить мало. 175 кг, і це зробить їзду на ньому справжнім задоволенням. Велосипед поставляється з роздільним сидінням, причому заднє сидіння розміщене трохи вище, щоб подушки могли залишатися вдома.

Спеціальна комбінація

Божевільний крутний момент 140 км/год максимальної швидкості, легка вага, чудовий баланс, дуже пристойна посадка і все це без жодного звуку.

Хоча ми поки що бачили лише прототип, компанія стверджує, що готова до виробництва версія буде виглядати дуже схожою. Тож варто очікувати, що байк збереже свою привабливість навіть у серійній версії.

Серце Mantis

Orxa має попередній досвід у виробництві акумуляторів, оскільки вони постачали акумуляторні батареї іншим OEM-виробникам. Mantis оснащений літій-іонною батареєю ємністю 9 кВт-год, яка розділена на 6 менших батарейних блоків загальною вагою 65 кг. Змінний акумуляторний блок розроблений власними силами і поставляється з фірмовою системою управління батареєю. Orxa працює над створенням станцій для заміни батарей (bunk stations, як вони їх називають), де ви зможете замінити розряджену батарею на повністю заряджену за лічені хвилини.

Акумуляторна батарея може бути повністю заряджена приблизно за 3.5 годин, використовуючи зарядний пристрій 15А. Компанія заявляє про запас ходу 200 км на одному заряді і максимальну швидкість 140 км/год, що є досить непоганим показником.

Велосипед буде оснащений повністю цифровим дисплеєм, який матиме підключення до мобільного телефону через спеціальний додаток і надаватиме водієві багато інформації про мотоцикл, а також схеми їзди.

Mantis проти F77

mantis, greenvolt, mobility, індійський, електричний, велосипед

З нещодавнім випуском Ultraviolette F77, а до цього Revolt RV 400, Mantis здається природним конкурентом для F77. RV 400 не наближається за характеристиками ні до Mantis, ні до F77.

Точна ціна обох цих мотоциклів ще не розкрита, однак, враховуючи особливості, пропоновані обома мотоциклами, та заявлені характеристики, варто порівняти ці два мотоцикли.

Віч-на-віч. Ultraviolette F77 та Orxa Mantis йдуть нога в ногу. Обидва конкурують на одному ринку і мають схожі характеристики. Одна з головних відмінностей спостерігається в дальності пробігу на одному заряді. Mantis забезпечує значно більший запас ходу. 200 км, що на 50 км більше, ніж може запропонувати F77.

Окрім цього, ще однією відмінністю є прискорення. Mantis розганяється від 0 до 100 км/год за 8 секунд, що на 1 секунду більше, ніж F77. Ця різниця може бути пов’язана з тим, що Mantis важчий на 17 кг у порівнянні з F77.

У той час як Mantis виглядає як сирий вуличний мотоцикл, F77 виглядає як цивілізована версія вуличного мотоцикла з чудовими трековими здібностями. Mantis не має швидкого зарядного пристрою, але якщо встановити станції для заміни батарей, він має невелику перевагу. Що стосується ціни, то Ultraviolette F77 повинен коштувати близько 3 лак, тоді як Mantis може коштувати дорожче.

Наш вердикт

Mantis стоїть високо поряд з амбіціями компанії, яка прагне створити мотоцикл “БЕЗ КОМПРОМІСІВ. Знімаємо капелюха перед ORXA Energies. Ви, хлопці, зробили монстра з велосипеда. Оскільки продажі почнуться до 2020 року, було б дуже цікаво спостерігати за суперництвом між Mantis та F77, оскільки обидва мотоцикли мають однакову цінову категорію і можуть похвалитися потужними характеристиками.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top