Легкий складаний електровелосипед. Легкий складаний електровелосипед

Легкий складаний електровелосипед

Ми не дарма назвали цей електровелосипед Sinch. Складаний, портативний, зручний для зберігання, потужний, комфортний і готовий до всього. складаний електровелосипед Sinch відповідає визначенню “робити це з легкістю”. Компактний електровелосипед Sinch поміститься у вашій шафі або під столом, а це означає, що він майже безмежно портативний! Завдяки тому, що цей електровелосипед складається, він легко поміститься навіть у багажнику вашого автомобіля або в автофургоні, тож ви зможете взяти його з собою куди завгодно. З 4 товстими шинами та вилкою передньої підвіски цей електровелосипед готовий як до круїзу по тротуарах, так і до підкорення стежок!

Отримуйте інформацію про вашу поїздку та впевнено їдьте куди завгодно за допомогою нашого інтерактивного кольорового дисплея. Відстежуйте пройдену відстань, залишок заряду акумулятора та багато іншого прямо на кермі, і навіть підключайтеся до мобільного додатку Aventon, щоб ділитися своїми поїздками з друзями та родиною!

Візьміть свій електровелосипед куди завгодно, без необхідності в багажнику. Складаний електровелосипед Sinch складеться і поміститься у вашому багажнику, шафі та навіть під столом. Складайте та розкладайте його з легкістю: два швидкознімні затискачі. це все, що потрібно, щоб відкрити та закрити ваш велосипед.

Створений для підкорення як доріг, так і вулиць, передня підвіска з можливістю блокування загартовує будь-яку поверхню, яку ви можете знайти під своїми колесами.

Жирні шини 20 x 4 доставлять вас куди завгодно і забезпечать відмінну стійкість незалежно від того, чи ви їдете по асфальту, чи по бездоріжжю. Довіртеся шинам вашого складного електровелосипеда, коли ви з упевненістю їдете туди, куди вас веде ваше серце.

Ви ніколи не думали, що знайдете таку потужну комбінацію двигуна та акумулятора в портативному електровелосипеді, який поміститься у вашому багажнику! Непомітний інтегрований акумулятор призначений для швидкої зарядки, а потужний двигун означає, що ви можете підкорити майже все!

Завдяки п’яти рівням допомоги на педалях, дістатися куди завгодно на складному електровелосипеді Sinch може бути настільки легким тренуванням, наскільки ви хочете. Якщо вам потрібен невеликий додатковий поштовх, щоб дістатися додому, або ви просто хочете насолодитися краєвидами, тоді функція дросельної заслінки подбає про те, щоб ви могли рухатися далі.

Випробування на пробіг у реальних умовах

Компанія Aventon має право без повідомлення споживача замінити компоненти, щонайменше рівної якості, на рекламовані компоненти електровелосипедів Aventon у разі відсутності таких рекламованих компонентів. інформація

Відгуки клієнтів

Цей байк. як Porches 911 на велотреку. Завдяки своєму унікальному стилю та значній присутності на дорозі, ви будете отримувати компліменти та запитання всюди, куди б ви не пішли. Ви можете високо підняти кермо, низько опустити сидіння і їздити, як на Harley Davidson, якщо це ваш стиль. Для тих, хто живе в щільному міському середовищі, як я, і змушений ставити велосипед у приміщення з міркувань безпеки, цей велосипед-папка. саме те, що треба. Склавши навпіл, він ідеально поміщається в моїй шафі для одягу (небагато електровелосипедів можуть це зробити). Під час їзди на велосипеді електродвигун видає гудіння, але це не надто турбує. Сидіння в основному зручне, а товсті шини добре поглинають всі недоліки дороги. Безкоштовні комплекти крил та багажник будуть доставлені двома окремими замовленнями разом із вашим замовленням на велосипед (і вам доведеться переглянути відео на YouTube про те, як їх встановити), а упаковка/доставка була відмінною та своєчасною. Зарядка від 0 до 100% займає близько 4 годин, і вам не потрібно виймати батарею. Хотілося б, щоб фари були частиною кузова, як у нового Sinch Step-through 2.0; довелося замовити свій окремо (хоча він надзвичайно яскравий). Чудово підходить для поїздок на роботу, доставки, виконання доручень або для нових пригод на вихідних. Загалом, 10/10, рекомендую!

Привіт Трістан, дякуємо за чудовий відгук, ми дуже раді чути, що вам так подобається! Щасливої їзди, Авентон

Велосипеди побудовані міцно, трохи важкі, але ми знали це перед покупкою. Крім того, ми любимо наші велосипеди та обслуговування, яке я отримав, зателефонувавши на номер служби підтримки!

Абсолютно люблю цей велосипед! Ми з чоловіком знову поводимося, як маленькі діти вирушаємо в нові пригоди, які ми б пропустили! ️‍♀️ ️‍♂️ ️

Чудовий велосипед! Дуже весело! Дуже рекомендую. Єдине, що могло б зробити його кращим. це трохи більша швидкість. Цей велосипед досягає приблизно 22 миль / год, просто використовуючи кнопку дросельної заслінки, не торгуючи.

Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про свій новий електронний велосипед! Бажаю вам багато чудових поїздок і ласкаво просимо до сім’ї Aventon!

Легко складається

легкий, складаний, електровелосипед

Одне швидке вивільнення дозволяє скласти раму. Вага велосипеда підтримується підставкою, тому вам не потрібно піднімати або балансувати велосипед під час складання. Другий QR-код складає кермо для ще більш компактного розміру.

Чому складаний велосипед?

Складні велосипеди відповідають вашому стилю життя. Можливість скласти велосипед у компактний пакет за лічені секунди дозволяє легко зберігати його вдома або в офісі, а також подорожувати з ним куди завгодно. Він може поміститися в багажнику автомобіля, в автобусі або поїзді, і ідеально підходить для вашої наступної подорожі.

Чому Montague?

Ми поставили собі за мету створити найефективніші складні велосипеди в світі. Всі велосипеди Montague використовують повнорозмірні колеса, стандартні компоненти та запатентовану складну конструкцію для оптимальної жорсткості. Наш FOCUS завжди був зосереджений на вдосконаленні якості їзди, керованості та комфорту.

Повністю обладнаний

Модель M-E1 оснащена переднім
і задніми ліхтарями, крилами з повним покриттям,
та інтегрований задній багажник.

легкий, складаний, електровелосипед

Повністю обладнаний

M-E1 оснащений передніми та задніми фарами, крилами з повним покриттям та інтегрованим заднім вантажним багажником.

3 режими допомоги при крученні педалей

Дисплей, встановлений на кермі, виконує роль велокомп’ютера та блоку управління системою приводу. Світлодіодний дисплей показує рівень заряду акумулятора та дані про поїздку, дозволяючи перемикатися між режимами Eco, Normal та High power assist на льоту. Додатковий режим допомоги при ходьбі дозволяє штовхати велосипед без зусиль, навіть в гору.

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

Налаштування та оновлення за допомогою E-Tube

Програмне забезпечення Shimano E-Tube Project для ПК та iOS/Android дозволяє оновлювати прошивку вашої трансмісії, налаштовувати параметри та отримувати корисну інформацію, підключаючись до велосипеда через зручний портал. Додаток E-Tube Ride перетворює ваш смартфон на велокомп’ютер з картуванням маршруту та відображенням даних про поїздку в реальному часі.

СПЕЦИФІКАЦІЯ

Колір Матовий чорний / королівський синій
Рама Алюміній серії 6061 з запатентованою системою складання та інтегрованим заднім багажником
Вилка Підвіска SR Suntour NEX
Привід Shimano STEPS E6100. 250 Вт
Батарея Shimano STEPS. 418 Вт
Шини Schwalbe Energizer Plus 700c x 47mm
Перемикачі передач Shimano Deore 10-швидкісна
Задній перемикач Shimano Deore 10-швидкісний
Гальма Гідравлічні дискові гальма Shimano Deore
Кривошипи Shimano STEPS FC-E6100
Ланцюг Shimano STEPS SM-CRE61. 44 зуба
Касета Shimano 10-швидкісна 11-32 зуба
Ланцюг Shimano STEPS 10-швидкісний
Педалі Складні педалі VP
Ліхтарі Світлодіодні передні та задні ліхтарі Herrmans
Аксесуари Бризковики з повним покриттям
Складений розмір 38″ x 38″ x 13
Вага 54 фунти (приблизно)
Технічні характеристики можуть бути змінені без попереднього повідомлення.

легкий, складаний, електровелосипед

Гарантія на рік

На складну раму M-E1 надається 5-річна гарантія, тому ви можете їздити зі спокійною душею. Shimano надає 2 роки гарантії на всі компоненти велосипедів STEPS.

легкий, складаний, електровелосипед

Велосипед, придбаний безпосередньо у Montague, має 30-денну гарантію задоволення. Якщо з якихось причин ви незадоволені велосипедом протягом 30 днів, ви можете повернути його за вирахуванням вартості доставки.

відгуків про M-E1

Я був фанатом Montague протягом багатьох років. У мене був MX, на якому я їздив 10 років. Чудові велосипеди. Це мій перший ebike. Мені це дуже подобається. Їзда така плавна. Він в основному підсилює силу, з якою я натискаю на педалі. і це так швидко! Я поміняв сидіння на більш зручне, але в іншому все було ідеально. Я б точно рекомендував його.

Привіт, Монтегю. дякую вам, хлопці, за створення цього чудового велосипеда. Я їздив на ньому всюди протягом останніх кількох тижнів, і це неймовірно. Ваша служба підтримки. я спілкувався з Джонатаном і Лізою, вони чудові. і допомогли мені зрозуміти деякі речі з моторною системою. Продовжуйте в тому ж дусі!

Отримав me-1, щоб поїхати в нашому переробленому Ford Transit. Я хотів ебайк, щоб їздити районами, які ми відвідуємо, але абсолютно не міг залишити його на велосипедній стійці. Під час подорожей ми паркуємось у досить випадкових місцях, і це було б небезпечно. Простір у фургоні дуже обмежений, тому папка була єдиним варіантом. Цей досить добре поміщається ззаду, не заважаючи ні спальному місцю, ні міні-кухні. Допомога педалі зовсім не ривками, як я відчував на дешевих електронних велосипедах, тому ви звикаєте до цього і іноді забуваєте, що отримуєте допомогу. Це схоже на звичайну їзду на велосипеді без особливих зусиль. Навіть на досить крутих пагорбах це було чудово. 5/5

Я деякий час читав про ці велосипеди і планував придбати один із звичайних Montagues. Потім я почув про новий електричний велосипед, і він, безумовно, звучав ідеально для мене. Мені 65 років, і мої ноги вже не зовсім готові їздити на великі відстані. Тож я придбав новий електричний, і це справжній гудок. Якщо ви ніколи не їздили на електровелосипеді, це так приємно. Я не їздив на багатьох велосипедах, але цей справді змінив моє життя. Вчора проїхав майже 20 миль, і я аж ніяк не сильний гонщик. Чудовий велосипед!

Поки що все добре! Мій перший електричний велосипед, і поки що він того вартий. Можливість скласти велосипед і пересуватися на ньому. це те, що нарешті змусило мене придбати електровелосипед. Я щодня беру його на роботу, заїжджаю на ньому прямо в будівлю та в ліфт. У вихідні мені також хочеться поїхати на обід або по місту, чого я ніколи не робив зі звичайним велосипедом. Люблю свій ME1!

ТАК радий, що інвестував у це, а не в дешевший електронний велосипед. дуже легко скласти. їде швидше, ніж мені потрібно. дуже стабільний, і на ньому весело їздити. вже порекомендував кільком друзям та колегам

Отримав цей велосипед, щоб вийти з дому під час пандемії. Очікував більше фізичних навантажень. цей велосипед змушує вас відчувати, що ви ледве штовхаєтесь, але все одно це абсолютний вибух для їзди, я виходив з дому та досліджував набагато більше з тих пір, як я його отримав. Допомагає те, що я можу скласти його і заховати вдома. Справжня зміна правил гри!

Я купила цей велосипед чоловікові на Різдво. На жаль, він пізно приїхав до нашого велосипедного магазину, тому я не зміг поставити його під ялинку. Але він прибув (нарешті) минулого тижня, і йому дуже подобається. Тепер ми думаємо, що я теж повинен отримати такий (мені доведеться зануритися в нашу скарбничку)!), щоб я міг не відставати від нього. Дуже приємний досвід навколо.

Класний байк! Я вже купував кілька Montagues раніше, і цей складається абсолютно по-новому. Звик до старого, але зміг освоїтися за лічені хвилини, і це ще зручніше. Я щодня приїжджаю на ньому на роботу і тримаю його прямо під столом. Запас ходу теж хороший. Трохи хвилювався, тому що він важчий за всі велосипеди, які я мав раніше, але електричний підсилювач досить потужний, щоб зробити велосипед надзвичайно легким під час їзди. Загалом, безумовно, варто придбати, це дійсно змінило мою ранкову поїздку на роботу на краще. Дякую!

Я катаюся на своєму ME1 лише близько 3 тижнів, але поки що я вражений. Інші складні електронні велосипеди, на які я дивився, були дешевими прямо з Китаю з безіменними двигунами та переважно маленькими колесами. Отримати його від надійного бренду та мати систему Shimano, безумовно, варте вищої ціни в моїй книзі. У мене виникло кілька запитань щодо налаштувань двигуна STEPS, і я отримав швидку відповідь від служби підтримки клієнтів Shimano. Це добре віщує будь-яку підтримку в майбутньому. Дуже плавна їзда, і він без проблем поміщається на задньому сидінні мого VW. У мене не було можливості повністю перевірити діапазон, але я не помітив, що він опускається нижче 50% акумулятора навіть після їзди на 20 миль (я зазвичай заряджаю після кожної поїздки). Shimano стверджує, що для цієї системи заряду вистачає приблизно на 70 миль, що, я впевнений, є “найкращим сценарієм”, але це здається правдоподібним, враховуючи мій досвід. Для тих, хто хоче додати багажник, я використовую Ortlieb Back-Roller Classic, який використовує їх QL2.1 система кріплення. Він чудово працює із вбудованою стійкою на цьому велосипеді. І я повинен згадати, що ліхтарі надзвичайно яскраві! Я оновлю ще один огляд після того, як у мене буде довше велосипед.

Чудовий велосипед. Я настійно рекомендую це. Отримав свій вчора, і якість збірки справді вражає. Приємна посадка та обробка всього цього. Мені подобається внутрішня прокладка кабелів. тому вони складаються прямо з рамою. Вміщується в багажнику моєї Toyota Camry. Заряджати легко. Двигун Shimano тихий і добре справляється з підйомом на пагорби. Якщо ви думаєте про цей велосипед, подивіться відео, яке я бачив на EBR: https://electricbikereview.com/montague/m-e1/. Я побачив це відео і був проданий

Подобається їхати. Одна річ, до якої я ставився скептично. це складний шарнір, оскільки він відрізняється від дизайну на інших велосипедах Montague, але я не відчуваю жодного згину, навіть якщо стою і справді намагаюся крутити його з боку в бік. Рама з низьким кроком також цінується на такому велосипеді. Він, безумовно, зроблений з думкою про комфорт. кермо досить високе, щоб ви сиділи, на нього легко сідати та злазити, амортизатори допомагають на нерівностях. Низька підніжка робить його зручним для мене та моєї дружини, яка користувалася ним кілька разів, хоча вона нижча за мене. Задоволений покупкою.

Я вже багато років катаюся на Montague (це один з моїх улюблених велосипедів). У мене є кілька велосипедів різних марок (дорожній велосипед на замовлення, спеціалізований з повною підвіскою, сталевий велосипед CX тощо), але для складання вони, здається, мають найкращу конструкцію рами і можуть запропонувати щось, що насправді їздить так, як велосипеди, до яких я звик. Я придбав ранню модель Paratrooper у 2005 році, пізніше змінив її на Navigator, коли вони випустили нові велосипеди приблизно у 2015/2016 роках, а тепер, коли у них з’явився складаний електровелосипед, мені довелося взяти собі такий. Це досить приємний дизайн. На відміну від інших велосипедів, переднє колесо залишається на місці під час складання, тому його ДУЖЕ легко скласти. Shimano. це Shimano, тому не дивно, що вони створили систему електронних велосипедів, яка добре працює. Для деяких людей це може бути трохи недостатньо потужним (у мене є друг з 1000-ватним електронним велосипедом з дроселем), але якщо ви хочете щось, що все одно дасть вам досвід їзди на велосипеді, але надасть приємну допомогу, достатньо середнього приводу потужністю 250 Вт. Таке відчуття, що я сильніший велосипедист, ніж є насправді, але я не втрачаю відчуття того, що я велосипедист.

Знайшов цей велосипед на веб-сайті з оглядом електронних велосипедів, ніколи раніше не мав електронного велосипеда, але після проведення деяких досліджень цей, здавалося, був найкращим у всьому світі. Отримав це близько тижня тому і ДІЙСНО люблю це! Набагато зручніший, ніж я очікував, дуже швидкий і дуже легкий в управлінні (і складанні). Я не складаю його щодня, оскільки я їжджу на роботу в Остін, але коли я хочу взяти його кудись (в подорож/майбутню відпустку в машині), його легко скласти. Досить дивно, що ви можете просто взяти його куди завгодно. Люблю цей велосипед! З нетерпінням чекаю, щоб придбати такий же для мого сина.

Все працює ідеально. Цей велосипед їде неймовірно добре, а система STEPs (на мою думку) є найбільш інтуїтивно зрозумілою/чутливою/тихою серед інших електровелосипедів, які я продаю/обслуговую від Bosch, Bafang та ряду інших фірмових систем. Я був здивований тим, наскільки міцним відчував себе M-E1, він відчував себе більш міцним, ніж кілька нерозкладних електронних велосипедів, на яких я їздив. Приголомшливий велосипед!

Я зробив покупку для свого батька, і вона того варта, а обслуговування клієнтів було дуже корисним. Мій батько став зовсім іншою людиною на цьому велосипеді, йому дуже подобається їздити, він їздить дуже далеко і їздить так, ніби він на 20 років молодший.

Нарешті отримав свій запасний велосипед. Перший велосипед, який мені показали у веломагазині, виглядав так, ніби його переїхала вантажівка. Велосипед чудовий, але я не можу поставити йому 5 зірок, тому що на його придбання пішла ціла вічність.

Для деякого контексту: це мій перший електровелосипед, я проїхав на ньому трохи більше 700 миль, коли я писав це, і я був початківцем велосипедистом, коли вперше сів на цей велосипед. Я використовую цей велосипед в основному для поїздок на роботу, що становить 26 миль в обидва кінці. Сам двигун дивовижний, він потужний і не відчуває ривків під час зупинки та запуску. Це також дає відчуття, що ти крутиш педалі і докладаєш зусиль на велосипеді, що було важливо для мене. Пагорби просто тануть, зупинка на червоне світло більше не викликає болю від необхідності знову розганятися, і це дійсно допомагає підтримувати мотивацію під час довгих поїздок. Я їздив на велосипеді в дощ, ожеледь і в холод і не мав жодних проблем з будь-якими умовами. Шини надзвичайно якісні, я їжджу на велосипеді здебільшого по вибоїстому пеклу, яким є Нью-Йорк та Північний Джерсі, і у мене не було жодного спуску, навіть після того, як я переїхав через скло та велике каміння. Загалом велосипед добре зроблений і може витримувати серйозні вибоїни, при цьому механізми складання ніколи не розхитуються, а все, що стосується велосипеда, забезпечує чудовий досвід їзди. Батарея має тенденцію тривати всі 26 миль на високій швидкості з невеликим залишком заряду (близько 1-2 миль), але моя поїздка на роботу має досить смішні перепади висот, багато зупинок і стартів, і просто багато речей, які можуть зруйнувати батарею ebike, так що іншим людям може пощастити більше, ніж мені. Цей велосипед також змусив мене закохатися у велоспорт і надав мені впевненості їздити по дорогах, і тепер у мене є гравійний велосипед (n1) :). У мене є кілька незначних зауважень: 1. Заднє світло, схоже, не було приклеєне найсильнішим клеєм у світі, і воно висить досить далеко за межами рами. В якийсь момент я вдарився об дверну коробку, і вона трохи розхиталася і нічого не подумала про це. У якийсь момент під час моїх наступних поїздок на роботу він, здається, зіткнувся з усіма вибоїнами. (Мені справді потрібно знайти заміну). У можливій наступній версії цього велосипеда я думаю, що ліхтар повинен бути на одному рівні з рамою, щоб можливі бокові удари не впливали на кінець заднього ліхтаря. 2. Механізм складання керма дійсно розхитувався для мене один чи два рази. Це не є великою проблемою, оскільки виправити це насправді дуже просто (є невеликий металевий болт, який ви можете повернути, щоб затягнути його)!), але в інструкції ця інформація не задокументована належним чином. Там просто написано “зверніться до свого LBS”, що добре, але мій LBS (і більшість) не матиме точного досвіду роботи з механізмами цього велосипеда, тому вони знають стільки ж, скільки і я. Я думаю, що було б чудово, якби в інструкції було написано, як затягнути механізм, або навіть знято відео на YouTube! Я виявив, що він повинен бути достатньо напруженим, щоб міцно триматися на великих нерівностях, але не настільки напруженим, щоб ви не могли його проштовхнути. 3. Це справді лише причіпка, але штатне сидіння досить незручне. Я думав, що звикну до цього, оскільки придбання м’якого сидіння також може призвести до проблем, але після того, як я придбав інший велосипед з іншим сидінням, і цей насправді просто дуже незручний на дуже довгі дистанції. Це дійсно непогано, якщо ви не проводите багато часу на велосипеді. Коротші доручення, які я виконував, були в порядку, але до кінця моєї поїздки на роботу я точно відчуваю брак комфорту. Навіть після всіх цих зауважень я вважаю, що цей велосипед на 5/5, високоякісні компоненти двигуна / трансмісії / гальм / шин та якість збірки велосипеда дійсно дозволяють вам відчувати себе здатними до довших поїздок.

найкращих складних електричних велосипедів з усіх наших оглядів у Великобританії

Це всі складні електровелосипеди, які ми розглянули і дали 4 або 5 зірок з десятків, на яких ми їздили.

  • якість збірки;
  • безпека та захист;
  • керованість та продуктивність;
  • комфорт і практичність.

І пам’ятайте, що те, що велосипед складається, не означає, що його легко переносити чи брати з собою в потяг. багато велосипедів складаються з міркувань зберігання.

Перейдіть до одного з чотирьох наших фаворитів (від найкращого до майже такого ж хорошого):

П’ятизіркові складні велосипеди

Чотиризіркові складні велосипеди

легкий, складаний, електровелосипед

Estarli e20, 1295 фунтів стерлінгів: Я люблю цей велосипед

Estarli e20. ідеальний складаний електровелосипед початкового рівня. Він коштує трохи більше 1000 фунтів стерлінгів, але ми вважаємо, що він може багато чого запропонувати для своєї цінової категорії. Ми знайшли його легким і зручним для їзди. Шини більшого розміру, ніж у більшості складних велосипедів (20-дюймові, а не 16-дюймові), означають, що ви отримуєте потужність, комфорт і хорошу керованість. Він має 7-ступінчасту механічну коробку передач та 5 режимів підсилювача. Мало того, що він чудово виглядає, з батареєю, розумно захованою в підсідельному штирі.

Ми виявили, що це не найкомпактніший велосипед у складеному стані. І ще один його недолік. дальність пробігу. 31 миля від трохи маленького акумулятора (ціна, яку довелося заплатити за те, що його так добре сховали). Але це лише незначні недоліки. це чудовий велосипед з хорошим співвідношенням ціни та якості, і саме він переміг у наших тестах.

  • Плюси: Зручний, відмінна прохідність, шини більші, ніж у конкурентів, акумулятор розумно захований
  • Мінуси: не найкомпактніша папка, запас ходу 31 миля.

Estarli e16.7, 1250 фунтів стерлінгів: найкращий легкий електровелосипед

Estarli e16.7. це легкий, складаний електровелосипед, створений для поїздок на роботу та повсякденного використання. Це новий головний біль від конкурентів, якого Brompton не хотів. і не дарма, цей велосипед чудовий. e16.7 має ті ж функції, якість їзди та комфорт, що і велосипед, який коштує вдвічі дорожче. 1250 фунтів стерлінгів.

Це дійсно може бути відповіддю на ваші молитви про їзду містом. і під час їзди та проведення часу на велосипеді ми виявили, що він простий у використанні, зрозумілий і дуже приємний у володінні. Він повинен сподобатися всім, хто зацікавлений у щоденній їзді на ебайку, особливо тим, хто приїжджає на роботу.

  • Плюси: Компактний, швидко складається, легкий, простий в управлінні
  • Мінуси: стандартне сідло не найзручніше, менші колеса

Forme Buxton Pro E, 1 399 фунтів стерлінгів: створений для будь-кого і будь-де

Forme Buxton Pro E. це відмінний складний моноколесо, який, безумовно, можна вважати конкурентом більш відомим брендам, таким як MiRider та GoCycle. але за половину ціни.

Велосипеди конкурентів створені для однієї мети, з якою вони чудово справляються, але це дійсно електровелосипед для всіх і всюди. І він надзвичайно зручний. скільки б разів я не згадував про це, це просто не віддає належне цьому велосипеду. Кожен електровелосипед займає пару хвилин під час першої поїздки, щоб відчути його, але я знайшов Buxton Pro E майже затишним, коли вперше сів у сідло.

  • Плюси: Простий механізм складання, чудово підходить для пагорбів, комфорт для всіх розмірів, високоякісні компоненти
  • Мінуси: важчий за конкурентів, лише один колір

MATE X, 2 950 фунтів стерлінгів: зручний як в руках, так і на сидінні

MATE X, без сумніву, найзручніший велосипед, на якому ми коли-небудь їздили. Він ковзає по вибоїнах і нерівностях так, ніби їх там немає. Товсті колеса, м’які ручки, передня та задня підвіска. ми ще ніколи не отримували стільки задоволення від їзди на велосипеді.

Звичайно, він великий і важкий. І він точно складається, щоб не займати місце, коли ви не носите його з собою. він важить 30 кг, і вам потрібно бути сильним, щоб навіть підняти його.

Ви отримуєте відмінну, добре помітну стійку для їзди. коли ми їхали на ньому, ми відчували себе наче на велосипедному позашляховику з точки зору того, що ми бачимо і нас бачать. І ми також повинні згадати про дев’ять рівнів електричної допомоги та восьмиступінчасту коробку передач. Ви отримуєте багато контролю від цього велосипеда.

MATE City, 1 599 фунтів стерлінгів: вигідна пропозиція

MATE City пропонує стиль, комфорт та функціональність за розумною ціною. Це дуже маневрений транспортний засіб, на якому нам було легко їздити містом з його численними перешкодами та обгонами машин. І ми наблизилися до 50-мильного діапазону, навіть з деякими пагорбами.

Головним компромісом є те, що він, можливо, трохи громіздкий при вазі 20 кг і не найкомпактніший у складеному стані. Вага, втім, частково пояснюється повною підвіскою спереду і ззаду. а це означає, що ми отримали задоволення від їзди на ньому і знайшли його комфортним як на дорозі, так і на бездоріжжі. тому він добре підходить для поїздок на роботу та відпочинку на вихідних.

Fiido L3, вартістю менше 1000 фунтів стерлінгів: змінив мої поїздки на краще

Менше 1000 фунтів стерлінгів і з запасом ходу понад 100 миль. це неймовірний велосипед за таку ціну. Ми виявили, що їхати на ньому неймовірно комфортно завдяки м’якому сидінню, схожому на барний стілець, і підвісці.

Є кілька компромісів. Колеса 14-дюймові, що досить мало, хоча ми вважаємо, що їзда на ньому досить стабільна. Ми не думали, що початкове прискорення було найкращим завдяки датчику частоти обертання педалей. І він має лише одну передачу для ручного перемикання, що може бути досить важкою роботою. Але за таку ціну це вигідна покупка, і ви можете просто їхати і їхати завдяки дивовижному діапазону передач. Очікуйте побачити на цьому багато гонщиків доставки.

  • Плюси: запас ходу, акумулятор, співвідношення ціни та якості
  • Мінуси: одна передача, датчик каденції

Як ми тестуємо

Наші експерти-тестери їздять на всіх велосипедах, які ми отримуємо для огляду, і ми оцінюємо їх за низкою критеріїв на дорогах, бездоріжжі та в наших тестових кімнатах.

Наприклад, після відпрацювання складання кожного велосипеда ми засікаємо час, скільки це займає. Ми прокотили велосипед, щоб побачити, як він працює. багато велосипедів складаються для зберігання, а не для компактного транспортування. І ми звертаємо увагу на те, чи є якась защіпка, щоб тримати велосипед у складеному стані. а також перевірте, де закінчується ланцюг (оскільки він може забруднити ваш одяг, якщо він знаходиться на зовнішній стороні згину).

Gocycle GX. найкращий легкий складаний електровелосипед

легкий, складаний, електровелосипед

Компанія Gocycle вже багато років виробляє складні електровелосипеди і звернулася до нас з проханням розповісти про своє останнє творіння. Gocycle GX. Вони привезли нам один з них, щоб ми могли поїздити на ньому, і після кількох тижнів експлуатації ми повернулися, щоб розпакувати все, що ми дізналися.

Відмова від відповідальності: Gocycle дозволив нам використовувати GX протягом декількох тижнів безкоштовно для цілей цього огляду.

Компактний функціональний

Одразу виділяється форм-фактор Gocycle GX. Це середній за розміром електровелосипед, який використовує деякі вражаючі інженерні досягнення, щоб упакувати тонну функціональності у високотехнологічну, але просту у використанні конструкцію. Як людина з великими розмірами, я був вражений тим, що рама середнього розміру змогла витягнути сидіння для комфортної їзди для мене і стиснути вниз, щоб задовольнити мою дружину, яка має проблеми з вертикальною стійкістю. Я думаю, що мої 9 і 10-річні сини могли б їздити на ньому, якби я їм довірив.

легкий, складаний, електровелосипед

Gocycle GX сидить на вбудованій підставці. Копирайт изображения: Кайл Філд, CleanTechnica

Міцна передня рама з легкого сплаву та магнієвий привід дали мені впевненість, що він витримає мою вагу, при цьому дозволяючи 38.6 фунтів, які можна легко переносити. Переміщення його по гаражу було легким, але він по-справжньому засяяв, коли прийшов час скласти його для поїздки в машині. Gocycle GX складається настільки компактно, що з ним легко маневрувати і поміщається в багажник, куди звичайний велосипед або навіть дитячий велосипед не поміститься.

Його розмір та ефективне складання робить його чудовим варіантом для тих, хто в дорозі. Він буде як вдома, в кутку автофургона, готовий до транспортування в наступне місце призначення або в човні. Ми не робили нічого з цього, але виявили, що це дало нам нові можливості досліджувати більш віддалені напрямки з більшою кількістю багажу або спорядження, ніж ми могли б упакувати в наші транспортні засоби.

легкий, складаний, електровелосипед

Компактне складання Gocycle GX. Зображення люб’язно надано: Gocycle.

Їзда

Gocycle GX їздить на парі вуличних 20-дюймових шин, які забезпечують хороший баланс між якістю їзди та вагою.Gocycle використовує унікальний метод кріплення втулки, який дозволяє знімати шини та трубки без необхідності знімати колесо з велосипеда. Це також надає велосипеду унікальний вигляд.

легкий, складаний, електровелосипед

GX мчить вулицею, підтримуваний потужним 500-ватним двигуном. Він вмикається, щоб допомогти вам крутити педалі плавним сплеском потужності залежно від частоти та потужності обертання педалей. Дещо прихована кнопка газу спереду дає можливість викликати двигун за командою, не натискаючи на педалі, і їхати без необхідності крутити педалі.

Як більший велосипедист, я знайшов Gocycle розумним, хоча і не таким потужним, як повнорозмірні велосипеди. Мені сподобалось легке відчуття велосипеда та гладкі шини. Загальний досвід був фантастичним, і я сподіваюся, що він знайде місце в будинках клієнтів, які шукають складний електричний велосипед вищого класу. На ринку не так багато електровелосипедів, які пропонують високоякісний продукт, що складається у справді портативну упаковку, але Gocycle GX має всі переваги.

На замовлення

Gocycle GX коштує 3299 доларів, і аксесуари до нього теж недешеві. Це висококласний, легкий складаний електровелосипед, який поєднує в собі безліч корисних функцій та можливостей у дуже компактному корпусі. У комплекті з Gocycle був передній багажник, що дозволило нам легко взяти з собою на тестові поїздки кілька предметів для обслуговування, пляшки з водою та закуски. Особисто я вважаю за краще носити спорядження на спині, але приємно мати таку можливість.

Знімний акумулятор на 294 Вт-год (Gocycle продає додаткові акумулятори для крутих 849) забезпечує до 40 миль пробігу в ідеальних умовах, залежно від того, наскільки необхідна допомога від двигуна, ваги велосипедиста та рельєфу місцевості. Він заряджається за 7 годин за допомогою зарядного пристрою, що входить до комплекту, або всього за 3 години.5 годин з додатковим швидким зарядним пристроєм (154.99). Незважаючи на високу ціну, швидкий зарядний пристрій є чудовим варіантом для тих, хто хоче проїхати більше миль на своєму велосипеді за один день.

Додаток GocycleConnect дозволяє власнику підключатися до велосипеда через Bluetooth, щоб змінювати режим їзди між Eco, City, On-Demand та користувацьким режимом, який можна налаштувати на свій смак. Власники можуть регулювати швидкість велосипеда, використовувати додаток як бортовий комп’ютер і навіть відстежувати фітнес-прогрес. Це додає реальної цінності досвіду володіння велосипедом і, чесно кажучи, є функцією, якої немає у багатьох електровелосипедів.

Підсумок

Gocycle GX знаходиться між 2 799 Gocycle GS та карбоновим Gocycle GXi з карбону 4 799. Він пропонує власникам всю функціональність блискучої інженерії Gocycles та легку технологію складання за більш доступною ціною. При цьому він все ще дорогий. Якість вимагає преміум-класу, і хоча це може бути середня дитина в сім’ї Gocycle, це аж ніяк не доступний електричний велосипед.

Це особливий продукт для покупців, які шукають високоякісний, легкий, складаний електровелосипед і готові платити за кращий продукт. Досвід їзди є безпроблемним, що дозволяє власникам, які не є технічно підкованими, просто сісти на нього і поїхати. просунуті власники мають можливість копатися в додатку, щоб створити власний профіль їзди відповідно до своїх потреб. Це вражає.

Технічні характеристики Gocycle GX 2020

  • Матеріал рами. Гідроформована передня рама зі сплаву 6061 T6 з литим під тиском магнієм Cleandrive
  • Управління приводом двигуна. датчик крутного моменту на педалі
  • Підключення до смарт-пристроїв. додаток GocycleConnect через бездротовий Bluetooth /li>
  • Режими їзди. місто, еко, на вимогу, індивідуальний. Кілька, програмуються через додаток GocycleConnect App
  • Швидкість електроприводу. 20 миль/год / 25 км/год
  • Запас ходу. до 65 км (40 миль), залежно від натискання на педаль
  • Двигун. власний мотор-редуктор Gocycle на передній втулці з контролем тяги 250/500 Вт безперервної дії
  • Акумулятор. Швидкознімний літій-іонний 294 Втч, 13.7Ah, 22V
  • Час заряджання. 7 годин (3.5 годин з додатковим швидким зарядним пристроєм)
  • Дисплей на кермі. світлодіодний індикатор рівня палива або зі смарт-пристроєм та додатком GocycleConnect
  • Перемикання передач. Механічний мікроперемикач /li>>
  • Трансмісія. запатентована 3-швидкісна Cleandrive Shimano Nexus
  • Розвиток передач. 1-ша = 3.1 м, 2-й = 4.3 м, 3-й = 5.8 m
  • Гальма. Гідравлічні дискові, передні та задні
  • Шини. Gocycle All Weather Tires (406-54, 20 x 2.25 дюймів)
  • Задня підвіска. Gocycle Lockshock з ходом 25 мм (1 дюйм)
  • Сідло. Velo Sport
  • Підсідельний штир. 34.Алюміній 9 мм
  • Педалі. стандартні складні педалі Gocycle
  • Ручки. Gocycle Sport Ergo
  • Розміри для зберігання. підставка для ніг опущена: Д830мм х Ш390мм х В750мм (L32.7 дюймів x W15.3in x H29.5 дюймів) зі складеними педалями. Підставка для ніг: Д880мм х Ш390мм х В615мм (L34.6in x W15.3 дюйми x H24.2 дюйми) зі складеними педалями
  • Приблизна вага. 17.5 кг (38.6 фунтів) без урахування підставки, включаючи педалі
  • Вага. 100 кг (220 фунтів)

Входить до комплекту:

  • Рама велосипеда з наступними деталями: підставка, складні педалі, дзвінок для велосипеда, колеса Pitstop
  • Сідло та підсідельний штир у зборі, включаючи червоний світловідбивач та шестигранний інструмент 4 мм
  • Зарядний пристрій для велосипеда 2A з вибраним кабелем живлення
  • Сумка для дрібних деталей, що містить: білий світловідбивач з кронштейном
  • 2x гвинти безпеки для коліс Pitstop
  • Шестигранний ключ 5 мм із захисним гвинтовим наконечником
  • Кріплення для смартфона

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica електронною поштою. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Я не люблю платних сайтів. Ви не любите платні сервіси. Хто любить платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час використовували обмежену платну платформу, але нам завжди здавалося, що це неправильно. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент знаходиться за платною стіною. Але тоді менше людей її читають! Нам просто не подобаються платні стіни, і тому ми вирішили відмовитись від наших.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися на плаву або навіть, можливо. ахніть. зростати. Тож.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете нас підтримати, будь ласка, скидайтеся щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякую! Реклама

Я технічний гік, який пристрасно шукає дієві способи зменшити негативний вплив мого життя на планету, заощадити гроші та зменшити стрес. Живіть свідомо, приймайте свідомі рішення, більше кохайте, дійте відповідально, грайте. Чим більше ви знаєте, тим менше вам потрібно. Як активний інвестор, Кайл володіє довгостроковими пакетами акцій Tesla, Lightning eMotors, Arcimoto та SolarEdge.

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Китай просувається вперед з уловлюванням вуглецю, в той час як МГЕЗК застерігає проти цього
  • Посібник зі стилю. чернетка
  • Як покращити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності. виправлення рекорду чистого розвитку
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлювані джерела енергії. Study Central
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія “Лідерство думок
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Топ-3 електровелосипеди, які вразили нас у 2017 році
  • Унікальний Gocycle G3. погляд у майбутнє електровелосипедів?
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C. це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електровелосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
  • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як обрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник CleanTechnica з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування Tesla
  • Листи в завтрашній день
  • Глобальна конкуренція: Технологія для сталого майбутнього
  • Поширені запитання та відповіді про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Факти про вітрову енергію
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • вітроенергетика norsepower ротор вітрила вантажний корабель jpg
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних панелей
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Праві техасці люблять електромобілі, якщо ви не скажете, що вони не шкодять довкіллю
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • GoCycle GX, швидкий складаний електронний велосипед. Фото: https://gocycle.com/models/gocycle-gx-gxi/
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Перехід на електричний автопарк. дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • BMW i7 vs mercedes eqs
  • Висвітліть свою подію про чисті технології!
  • Атомні електростанції, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих вчених
  • Як заряджати електромобіль. 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання матеріалів CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Керівні принципи щодо нативного контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте електровелосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку
  • Закон про зниження інфляції робить Америку знову великою

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top