Кошик для покупок. Електричний велосипед Como

23 Specialized Como 3.0 IGH

  • кошик, велосипед, como
  • кошик, велосипед, como
  • кошик, велосипед, como
  • кошик, велосипед, como
  • кошик, велосипед, como
  • кошик, велосипед, como

Como 3.0 має одну з найнижчих сходинок на електровелосипеді, тому будь-хто може легко сісти на нього та почати їзду. Тепер з втулкою з внутрішнім зачепленням та ремінним приводом. Ця трансмісія скорочує інтервали між технічним обслуговуванням і забезпечує більш плавний і тихий хід.

Рейтинг цього продукту 0 з 5

Більш вертикальне положення зменшує навантаження на руки та верхню частину тіла велосипедиста, дозволяючи йому з комфортом зосередитися на дорозі.

  • Turbo Full Power 2.0E двигун та батарея ємністю 530 Вт-год пропонують неперевершені відчуття від їзди, забезпечуючи плавне, безперебійне та шокуюче тихе посилення ваших зусиль, до 20 миль/год. Інтегрований контролер реагує на натискання педалей, що забезпечує інтуїтивне посилення ваших зусиль з неймовірно природним відчуттям.
  • MasterMind та контроль польоту. Дисплей MasterMind відображає всю необхідну інформацію про вашу поїздку, дозволяє налаштовувати рівні підтримки в режимі реального часу та оновлювати дані по повітрю, щоб ваш велосипед з часом ставав кращим. MasterMind легко інтегрується з додатком Mission Control для інструментів оптимізації дальності, розширеного тюнінгу, діагностики на ходу тощо.
  • Безступінчасте перемикання передач enviolo City Internal Gear Hub (IGH) має спеціально розроблену внутрішню втулку перемикання передач та відповідний контролер. Технологія ручного безступінчастого перемикання так само проста, як регулювання гучності на радіоприймачі. Дозволяє зосередитися на важливих аспектах велоподорожі, таких як трафік або краєвиди.
  • Доведена ефективність плавного ходу. Ми розробили спеціальний механізм тестування, який аналізує удари навіть з найменшою частотою, щоб підвищити комфорт і огляд. Ця точність у поєднанні з підвісним підсідельним штирем, шинами більшого об’єму та 80-міліметровою амортизаційною вилкою вирівняє дороги на ваших очах.
  • Блокування турбо-системи. Використовуйте додаток Mission Control, щоб вимкнути двигун велосипеда та активувати тривогу датчика руху. Після блокування двигун не може бути знову ввімкнений, окрім як власником.
  • Повністю інтегрований знімний акумулятор з можливістю блокування. Легко заряджається, легко зберігається.
  • Оснащений крилами DRYTECH, світлодіодними передніми та задніми ліхтарями, а також заднім багажником HD Rack вантажопідйомністю 27 кг. Задній багажник сумісний з дитячими велосипедними кріслами, а велосипед також розрахований на наскрізний причіп.

023 Спеціалізований Como 3.0

WestShore Bicycles з 10:00 до 18:00 з понеділка по суботу з 10:00 до 17:00 неділя (250) 590-6960 [email protected] 800 Kelly Rd Unit 104 Victoria, BC V9B 5T6

Інформація

  • Ремонт Налаштування
  • Дитяча велосипедна програма
  • Прокат велосипедів
  • Про нас
  • Доставка повертається
  • Способи оплати
  • Часті запитання
  • Умови та положення
  • Відмова від відповідальності
  • Політика конфіденційності
  • Працевлаштування

© Copyright 2023 WestShore Bicycles. Powered by Lightspeed

Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Ці файли cookie допомагають нам зрозуміти, як клієнти потрапляють на наш сайт і використовують його, а також допомагають нам покращувати його. Приховати це повідомлення про файли cookie “

Спеціалізований go Full Turbo з новими eBikes Turbo Como, Tero Vado eBikes та шоломом Mode Helmet

кошик, велосипед, como

c. Specialized

Компанія Specialized переглянула свою лінійку електробайків Full Turbo на 2022 рік, представивши нові моделі Turbo Como, Turbo Vado і Turbo Tero. Наповнені новими інтелектуальними технологіями, ці комфортні міські та всюдихідні електровелосипеди здатні вдосконалюватися з віком завдяки новій здатності отримувати оновлення по повітрю через додаток на смартфоні власника. Топ-5 найкращих.0 моделей кожного велосипеда поєднують батарею на 710 Вт-год з новою вдосконаленою батареєю Specialized Full Power 2.2 двигуни, що забезпечують діапазон до 90 миль плавного та безшумного педалювання з електроприводом. Ось все, що вам потрібно знати.

22 Specialized Turbo Como, Vado Tero eBikes

кошик, велосипед, como

У 2022 році Specialized випускає на ринок три нові моделі Turbo eBike. Turbo Vado. це те, що Specialized описує як свій “транспортний засіб для життя”. Це щось на кшталт комфортного приміського велосипеда, розробленого для того, щоб доставити велосипедиста з пункту А в пункт Б якомога швидше, безпечніше та плавніше.

Щоб виміряти цю “плавність”, Specialized фактично використала спеціальний тестовий механізм, який раніше використовувався на їхніх гоночних велосипедах XC. Отримані дані підштовхнули їх до розробки шин більшого об’єму, оновленої амортизаційної вилки та підсідельного штиря, які працюють разом, щоб ізолювати дорожні вібрації від водія, забезпечуючи максимально комфортну поїздку. Навіщо йти на всі ці труднощі? Адже менша вібрація означає меншу втому водія та більший комфорт. Ви можете прочитати більше про науку, що стоїть за цим, тут.

кошик, велосипед, como

Наступна модель. Turbo Como з наднизькою виносною рамою, розробленою для більшої універсальності та пристосованості до ширшого спектру можливостей; спеціалісти компанії Specialized стверджують, що це найнижча виносна рама на ринку. Ця модель має більш вертикальне положення сидіння, що дозволяє водію сидіти з піднятою головою, знімаючи навантаження з рук. Вважається, що рама з прохідним багажником більш зручна для тих, хто хоче завантажити велосипед продуктами або дитиною. Цей також отримує “режим прогулянки”, технологію, перенесену з лінійки Specialized eMTB.

кошик, велосипед, como

Нарешті, Turbo Tero. це спеціалізований хардтейл eMTB. Цей велосипед також досить універсальний, призначений для тренувань та подорожей за містом. Він також позиціонується як приміський велосипед для тих, хто їздить на роботу, крім асфальту, ще й гравійними дорогами та відрізками природних одноколійних доріг.

Яка фактична зручність використання цих електровелосипедів?

кошик, велосипед, como

Оскільки електровелосипеди стануть найпопулярнішим видом електротранспорту в найближчі роки, компанія Specialized потіла над кожною деталлю, інвестуючи в технологію, щоб зруйнувати технічні бар’єри на шляху до їх використання. Є багато практичних міркувань, які слід врахувати, якщо ви серйозно розглядаєте можливість заміни свого автомобіля на електровелосипед для щоденних поїздок, таких як поїздки на роботу, за продуктами, відвезення дітей в садок список можна продовжувати. Для нових Turbo Como, Turbo Vado та Turbo Tero спеціалісти Specialized розглянули їх усі.

Безпека, захист велосипеда та перевезення речей. одні з головних пріоритетів.

кошик, велосипед, como

Топ-5 найкращих.0 моделей нових Specialized Turbo eBikes отримали радар Garmin. Цей пристрій встановлюється на задній частині велосипеда, обличчям назад, і попереджає велосипедиста про транспортні засоби, що наближаються ззаду. Звичайно, їх можна встановити на будь-який велосипед, але спеціалісти Specialized пішли далі, інтегрувавши радар Garmin в систему керування та відображення Mastermind. Дисплей фактично покаже водієві, скільки автомобілів наближається ззаду, а також відносну відстань між ними в режимі реального часу. Ви навіть можете налаштувати тактильний зворотній зв’язок для цього; ручки керма будуть вібрувати, коли автомобіль наближається ззаду, так що вам ніколи не доведеться відволікати погляд від дороги.

кошик, велосипед, como

Крадіжка. ще одне важливе питання. Ці електровелосипеди недешеві, ціна починається від 3250 доларів США за найнижчу специфікацію 3.0 моделей. Блок управління Specialized Mastermind Control може заблокувати двигун велосипеда, який можна розблокувати за допомогою додатку Mission Control на смартфоні водія. Це не робить велосипед нерухомим (не блокує трансмісію), але запобігає використанню двигуна. Ця технологія не призначена для заміни фізичного замка, але тим не менш, вона запобігає крадіжкам, особливо якщо ви налаштуєте сигналізацію з датчиком руху, яка буде голосно вити, коли злодій намагатиметься втекти.

кошик, велосипед, como

Як щодо перевезення речей? Задній багажник має дуже здорову вагову ємність 27 кг. Це означає, що на ньому можна розмістити дитяче крісло з дитиною або купу продуктів. Specialized фактично розробив його спільно з брендом MIK-Click, тому він бездоганно працює з їхнім асортиментом дитячих крісел та аксесуарів. Крім того, Specialized також пропонує свої спеціальні сумки Tailwind, розроблені з урахуванням аеродинаміки, щоб зменшити споживання енергії акумулятора.

кошик, велосипед, como

Specialized пропонує електровелосипеди Turbo Como та Vado у трьох різних комплектаціях: 3.0, 4.0 та топовий 5.0, кожна з яких оснащена традиційними перемикачами та внутрішньою втулкою перемикання передач. Хардтейл Tero eMTB доступний лише зі звичайною трансмісією.

кошик, велосипед, como

Опції Internal Gear Hub обійдуться вам на додаткові 500 доларів США, але пропонують значно покращену довготривалу довговічність з додатковою перевагою, що вони фактично не потребують технічного обслуговування. Проте, вони мають менший діапазон передач, ніж традиційні групи перемикачів, тому, якщо ви подорожуєте з великою кількістю градієнтів, включаючи дуже круті пагорби, ви можете вибрати дешевший варіант трансмісії.

Шолом спеціалізованого режиму

кошик, велосипед, como

Разом із запуском спеціалізованих турбо-електровелосипедів 2022 року бренд випускає новий шолом Mode Helmet, розроблений з урахуванням міської естетики. На перший погляд, здається, що в них відсутня будь-яка вентиляція, але якщо придивитися уважніше, ви побачите ребристий гребінь навколо шолома, під яким знаходиться безліч внутрішніх вентиляційних отворів, що забезпечують прохолоду голові велосипедиста.

кошик, велосипед, como

Дизайн. це не лише урбаністична естетика. Шолом Specialized Mode також має технологію захисту від обертальних ударів MIPS, призначену для запобігання струсу мозку, що виникає в результаті обертального удару. Загалом це робить шоломи приблизно на 10% безпечнішими, ніж шоломи без MIPS.

Ціна та доступність

Стартова ціна на спеціалізовані електровелосипеди 2022 року Turbo Como, Tero та Vado становить 3250 доларів США (для 3 моделей).0 модель з традиційною трансмісією). За додаткові 500 доларів США ви отримаєте опцію з низьким рівнем технічного обслуговування з внутрішнім редуктором від Enviolo. Ціна сягає 5 500 доларів США за модель 5, що співає, танцює і танцює.0 моделей з IGH.

Сьогодні у продажу з’являються електровелосипеди Turbo Vado та Turbo Tero, які доступні на складі по всьому світу. Turbo Como не буде доступна до осені, але ви можете зробити попереднє замовлення вже сьогодні.

Specialized випускає три нові електричні велосипеди

Компанія Specialized вважає, що електровелосипед буде найпопулярнішим електричним транспортним засобом протягом наступного десятиліття. Це означає перехід від велосипеда як дорогої іграшки до цінного інструменту для особистого здоров’я та місцевих транспортних потреб. Компанія хоче бути частиною цього руху і бачить себе не просто послідовником, а, навпаки, рушієм дизайну та інновацій. Це означає, що все зроблено власними силами, без жодних готових деталей. Це також означає постійний цикл розвитку з орієнтацією на швидкі інновації.

Зокрема, це означає, що сьогодні американська компанія анонсує нові електровелосипеди Turbo Vado, новий Turbo Como та перший електровелосипед Turbo Tero.

Turbo Vado та Turbo Como були візитною карткою лінійки Specialized до сьогоднішнього дня. Для цих велосипедів сьогодні настає нове покоління. Тим часом, Tero являє собою розширення тієї ж самої платформи. Tero розширює можливості платформи і дозволяє гонщикам вирушати в нові місця для нових пригод. Всі три велосипеди мають однакові інновації, але кожен з них має власну індивідуальність.

Turbo Vado. це комфортна та ефективна поїздка туди, куди вам потрібно, з максимальним комфортом. Це велосипед від Specialized для всіх ваших транспортних потреб. Поза велосипедиста розслаблена, але спрямована на рух вперед. Для максимального комфорту ви знайдете шини великого об’єму, передню амортизаційну вилку та підвісний підсідельний штир.

Turbo Como. це невимушений велосипед, призначений як для подорожей, так і для вантажних перевезень. Положення водія. вертикальне, а рама має наскрізну конструкцію. Він готовий до завантаження вантажу або дітей і полегшує перевезення будь-якого одягу, а також задовольняє різні потреби в мобільності.

Останній велосипед, який ми сьогодні презентуємо. Turbo Tero. Це нова модель, а не оновлення, яка представляє собою повсякденний гірський велосипед. Specialized розробила Turbo Tero як всюдихід для пересування містом незалежно від стану дорожнього покриття, а також для їзди по синглтреку. У відповідних країнах Tero знижує максимальну швидкість з 28 миль/год для вулиць, як у Vado та Como, до 20 миль/год, як у велосипедів для трейлових доріжок.

Усі три велосипеди об’єднує не лише технологія, а й спільне бачення досвіду їзди. Specialized називає це платформою “це ти, тільки швидше. Дизайн спрямований на те, щоб створити відчуття від їзди, які максимально нагадують природну їзду на велосипеді, тільки посилені. Він покликаний залучити більше людей до їзди, долаючи бар’єри, які стримують людей.

Ця філософія втілюється в технології, розробленій для підтримки гонщика. Обирайте будь-який велосипед, що відповідає вашому стилю життя, і користуйтеся однаковими основними технологіями. Технології, спрямовані на створення кращого, безпечнішого та стійкішого до крадіжок велосипеда.

Кожен електровелосипед залежить від програмного забезпечення, що лежить в основі його роботи. Specialized називає свій новий інтегрований комп’ютер і мозок електровелосипедів Turbo контролером MasterMind. Як і у Vado та Como, програмне забезпечення контролера MasterMind тепер буде оновлюватися по повітрю через додаток Mission Control через Bluetooth.

MasterMind з самого початку має важливі функції для безпеки на велосипеді та поза ним. Безпека поза велосипедом. це новий системний замок. За допомогою спеціального додатку Specialized Mission Control ви можете вимкнути двигун велосипеда та активувати тривогу за датчиком руху. Після блокування лише власник може знову увімкнути велосипед. Для безпеки на велосипеді деякі велосипеди та моделі оснащені вбудованим датчиком Garmin Radar, спрямованим назад. Він має візуальні, звукові та тактильні сповіщення про відносну відстань та швидкість, коли рух відбувається на відстані до 140 метрів.

Ще більше покращуючи повсякденне використання всіх трьох велосипедів, ми зосередили увагу на вантажопідйомності. Vado, Como і Tero витримують до 27 кг (приблизно 59 фунтів) на задньому багажнику. Вони сумісні з дитячими велосипедними сидіннями та здатні тягнути наскрізний причіп. Якщо ви штовхаєте навантажений велосипед, у вас є опція допомоги при ходьбі, щоб незалежно від навантаження, ви були збалансовані, стійкі та могли легко та комфортно йти з повністю завантаженим велосипедом, навіть на пагорб.

Однак сьогоднішнє оголошення приносить більше, ніж просто три нові велосипеди. Поряд з велосипедами є новий шолом, який називається Mode, і сумки на підвісці, які називаються Tailwind. Шолом Mode, оснащений системою MIPS, сертифікований для електровелосипедів, а підшоломники Tailwind. це все про аеродинаміку. Покращена аеродинаміка означає менше споживання енергії акумулятора при встановленні на задніх стійках Vado, Como або Tero.

Прихильність до сталого розвитку

Електронні відходи. це проблема, яка заважає потенційно трансформаційній природі електромобілів усіх видів. Батареї не вічні, і їх закінчення терміну служби є проблемою. Компанія Specialized заявляє, що прагне вирішити цю проблему, щоб переконатися, що їхні велосипеди відповідають своїм обіцянкам як екологічно чиста технологія. Акцент робиться на використанні стійких і перероблених або придатних для вторинної переробки матеріалів під час виробництва, а також на партнерстві з такими організаціями, як Ecolamp і Redwood Materials, для розробки стратегій закінчення терміну служби акумуляторів.

Ціна та доступність

Vado та Tero доступні у всьому світі вже сьогодні, а Como доступний для попереднього замовлення в США сьогодні, а глобальна доступність настане цієї осені/восени. Опції включають моделі, що охоплюють втулки з внутрішнім зачепленням та трансмісії перемикачів. від 3250/2900 фунтів стерлінгів до 5500/ 5000 фунтів стерлінгів залежно від моделі. Новий шолом Mode Helmet та Tailwind Panniers також доступні сьогодні за ціною 120/£100 за шолом та 120/£99 за кожну підставку.

Спеціалізовані характеристики Turbo Tero

АкумуляторДвигунПередня підвіскаТрансмісіяГальмаПоперечний багажникДіапазонВагаДопомагає доЦіна
Спеціалізований 710Wh Specialized 710Wh Світлодіодні ліхтарі Спеціалізований 530Wh
Спеціалізована 2.2 Specialized 2.0 Крила DRYTECH Спеціалізований 2.0E
110mm Rock Shox Recon RL 110 мм RockShox Recon TK MIK HD Rack, максимум. 27 кг 110мм SR Suntour XCM 32
11spd SRAM GX 11-швидкісний SRAM NX Підніжка та чохол для ланцюга 9spd Shimano Alivio
Гальма SRAM G2 RS Т-образні гальма SRAM Guide T Brakes Сумісність з дитячим кріслом Гальма Shimano
Так Так Так Немає
До 6 годин без підзарядки До 6 годин без підзарядки До 6 годин без підзарядки До 6 годин без підзарядки
Легкий, як 50 фунтів Легкий, як 50 фунтів Легкий, як 50 фунтів Вага 50 фунтів
20mph 20 миль / год 20mph 20 миль/год
£4,500 / 5,000 £4,000 / 4,000 £4,200 £2,900 / 3,250
Спеціалізовані характеристики Turbo Como / Vado

МоторБатареяРадар Garmin Rear-facing radarТрансмісіяДіапазонВагаДопомогтиЦіна
Turbo Full Power 2.2 Турбо на повну потужність 2.0 Турбо на повну потужність 2.0 Turbo Full Power 2.0E
Акумулятор 710 Вт-год / 90 Нм Акумулятор 710 Втгод/мотор 70 Нм Батарея 710 Втгод / двигун 70 Нм Батарея 530 Втгод / 50 Нм крутного моменту
Так Сумісний з бездротовим Garmin Varia ANT Сумісний з бездротовим пристроєм Garmin Varia ANT Сумісність з бездротовим пристроєм Garmin Varia ANT
11-швидкісна SRAM GX або enviolo AUTOMATiQ з безступінчатим перемиканням передач IGH з ременем Gates Belt 11-швидкісний перемикач SRAM NX або enviolo TR з ременем Gates 11-швидкісний SRAM NX 9-швидкісна трансмісія Shimano Alivio або enviolo City з безступінчатим перемиканням та ременем Gates Belt
Пробіг до 90 миль До 90 миль До 90 миль До 90 миль
від 25 до 28 кг від 25 до 28 кг від 25 до 28 кг від 25 до 28 кг
28 миль/год 28 миль/год 28 миль/год 28 миль/год
4 200 / 5 000 фунтів стерлінгів або 5 000 / 5 500 фунтів стерлінгів для моделі IGH 3 700 фунтів стерлінгів / 4 000 фунтів стерлінгів або 4 000 фунтів стерлінгів / 4 500 фунтів стерлінгів для моделі IGH £3,700 / 4,000 £3,200 / 3,250 або £3,900 / 3,750 за модель IGH

Спільні функції

  • Внутрішня прокладка кабелів
  • Повністю інтегрований/блокований/знімний акумулятор
  • Сумісність із додатком Mission Control
  • Сумісність з причепами з наскрізною віссю
  • Кріплення на крило, стійку та підніжку
  • MasterMind TCD з повнокольоровим дисплеєм
  • Блокування турбосистеми з сигналізацією датчика руху
  • ANT / Bluetooth /li>
Зарядний порт USB-C
  • Оновлення по повітрю
  • Como/Vador йдуть в комплекті з Pathfinder 650b x 2.3-дюймові шини і сумісні з 2.2-дюймові MTB-шини залежно від протектора, навіть з інтегрованими крилами DRYTECH шириною 65 мм.
  • Tero має колеса 29х2.35-дюймові шини з наземним управлінням
  • Дякуємо, що прочитали 5 статей за останні 30 днів

    Приєднуйтесь зараз для необмеженого доступу

    Насолоджуйтесь своїм першим місяцем всього за £1 / 1 / €1

    Прочитайте будь-які 5 статей безкоштовно протягом 30-денного періоду, підписка автоматично обнуляється

    Після випробування вам буде виставлено рахунок на суму 4 фунтів стерлінгів.99 7.99 €5.99 на місяць, скасувати будь-коли. Або підпишіться на рік всього за £49 79 €59

    Приєднуйтесь зараз для необмеженого доступу

    Спробуйте свій перший місяць всього за £1 / 1 / 1 / €1

    Підпишіться на розсилку новин

    Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, характеристики, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо на вашу поштову скриньку!

    Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

    Джош родом з Тихоокеанського північного заходу США, але воліє їздити по пустелі, а не під дощем. Він із задоволенням може годинами розповідати про найдрібніші деталі велосипедної техніки, але також розуміє, що більшість людей просто хочуть, щоб все працювало. У глибині душі він велосипедист, і йому байдуже, чи дороги з твердим покриттям, чи ґрунтові, чи цифрові. Хоча він рідко бере участь у перегонах, якщо ви попросите його проїхатися від сходу до заходу сонця, відповідь буде “так. Зріст: 5’9 Вага: 140 фунтів. Поїздки: Cannondale Topstone Lefty, Cannondale CAAD9, Enve Melee, Look 795 Blade RS, Priority Continuum Onyx

    SRAM розширює 12-швидкісне електронне перемикання передач до свого набору Apex четвертого рівня

    Reynolds анонсує три нові колісні пари глибиною 46 мм з новим профілем обода

    Спеціалізований Turbo Como SL 4.0 відгуків про Ebike: Супер плавний, безтурботний крейсер

    Завдяки відмінній керованості, чудовому дизайну та безшумному приводу, спеціалізований Turbo Como SL 4.0. один з найкращих електровелосипедів для поїздок на роботу або у справах.

    Мінуси

    Чому ви можете довіряти Tom’s Guide?

    Наші автори та редактори проводять години, аналізуючи та оглядаючи продукти, послуги та додатки, щоб допомогти знайти те, що найкраще підійде саме вам. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо, аналізуємо та оцінюємо.

    Батарея: 320 Вт-год Максимальний розрахунковий діапазон: 40 миль (перевірена оцінка) Максимальна швидкість з електроприводом: 28 миль/год Двигун: 240 Вт, спеціалізований SL 1.1, середньопривідний двигун Передача: 5-швидкісна, внутрішня задня втулка Діаметр колеса: 27.5 дюймів Вага: 47.4 фунти. Ціна на момент тестування: 3 250

    Коли ви їдете на велосипеді, ви не хочете ніяких сюрпризів. За цим показником Specialized Turbo Como SL 4.0. зразок досконалості. Це не означає, що це нудно. Це добре збалансований, легкий в управлінні електровелосипед для поїздок по буднях або на вихідні.

    Незважаючи на деякі складні технології та дизайн, Specialized Turbo Como SL 4.0 уникає складності. Наприклад, він використовує внутрішню втулку шестерні, тому немає необхідності в механічному обслуговуванні, а замість метушливого контролера, встановленого на кермі, він покладається на одну кнопку для ввімкнення велосипеда та вибору рівнів електричної допомоги. Це сама простота, і вона має конкурентоспроможну ціну. 3 250 доларів США. Якщо ви купуєте один із найкращі електровелосипеди, Це варто того, щоб витратити гроші.

    Огляд спеціалізованого електровелосипеда Turbo Como SL: Ціна та доступність

    На додаток до широкого спектру традиційних велосипедів, Specialized розробив цілу лінійку електровелосипедів під назвою Turbo. 3 250 Turbo Como SL 4.0 є однією з моделей початкового рівня, які поширюються на гравійні та гірські велосипеди, а також надлегкі моделі.

    Якщо ви більше любите їздити по бездоріжжю, є Specialized Turbo Levo Alloy за 5,800. Він включає в себе не тільки всю підвіску, яку ви очікуєте від гірського велосипеда, але й більшу батарею на 500 Вт-год. Для серйозних заїздів по гравію і для тих, хто шукає максимальну маневреність, є Specialized S-Works Turbo Creo SL EVO з рамою з вуглецевого волокна, вагою трохи більше 29 фунтів, невидимою електричною підтримкою і ціною 14 750 доларів.

    Огляд спеціалізованого електровелосипеда Turbo Como SL: Дизайн

    Спеціалізований Turbo Como SL 4.0. це ебайк класу 3, що означає, що він забезпечує безперервну електричну підтримку педалей на швидкості до 28 миль/год. Він не має режиму роботи лише з дроселем, але забезпечує плавну потужність завдяки середньопривідному двигуну Specialized з датчиком крутного моменту та 5-швидкісному перемикачу передач Shimano Nexus. Велосипед використовує повністю закриту систему передач задньої втулки, яка захищає її від впливу навколишнього середовища і кріпиться до звичайного ланцюга з коротким захисним кожухом, щоб зберегти ваші штани чистими.

    Незвичайний у цій категорії ebikes, Turbo Como SL 4.0 не включає РК-контролер. Ряд синіх світлодіодів на нижній трубі показує, скільки залишилося заряду акумулятора, а триступеневий набір світлодіодів, розташованих по колу, вказує на рівень електропідсилювача, який ви вибрали, натиснувши єдину кнопку вгорі. Якщо ви хочете зробити більш тонкі налаштування та відстежувати свої поїздки, для цього є спеціальний додаток для смартфона Mission Control Specialized, який входить в комплект.

    Всі кабелі та електроніка акуратно заховані всередині алюмінієвої рами велосипеда. Навіть батарея захована в нижній трубі велосипеда. Це означає, що Turbo Como SL 4.0 без проблем впорається з вологою погодою, і це надає велосипеду елегантності, якої бракує більшості електровелосипедів. Тільки VanMoof S3 має чистіші лінії, ніж це.

    Довші, повнорозмірні крила закривають більшу частину коліс за допомогою гнучких подовжувачів; вони допомагають захистити одяг офісних працівників від бруду, а передній кошик, встановлений на рамі, забезпечує місце для покупок по дорозі додому. Уся комплектація Specialized має дуже компактний вигляд; навіть зарядний пристрій та інструкція з експлуатації поставляються в зручному жорсткому чохлі для перенесення.

    Тим не менш, у Turbo Como SL 4 є кілька невеликих недоліків в дизайні.0. Ліхтар, встановлений на задньому крилі, залишається увімкненим, але не блимає, коли ви натискаєте на гальма. Передній винос дуже яскравий, але через те, що він встановлений на виносній трубі, він завжди спрямований прямо вперед, тому при поворотах він може залишати вас у темряві. Більшість електровелосипедів встановлюють передню фару так, щоб вона поверталася разом з кермом або переднім колесом. І ще. відсутність електричного клаксона; у спеціалізованих моделях є недорогий механічний дзвінок, який ледве чутно у жвавому трафіку.

    Огляд спеціалізованого електровелосипеда Turbo Como SL: Продуктивність

    Хоча Turbo Como SL 4 не найлегший ебайк, який ми тестували, спеціалізований Turbo Como SL 4.0’s 47 фунтів відчувають себе дуже легкими на дорозі. Велосипед надзвичайно легкий в управлінні, залишається збалансованим і врівноваженим навіть на крутих поворотах. Загальна якість конструкції та дизайну виділяють Turbo Como SL серед електровелосипедів вищого класу та винагороджують водія передбачуваною керованістю за будь-яких умов.

    Specialized Turbo Como SL не має амортизаторів, щоб впоратися з сільськими дорогами, але велосипед міцний, стійкий і безшумний на асфальтованих дорогах. Дійсно, це один з, якщо не найтихіших, електровелосипедів, які ми коли-небудь тестували. Єдиний звук, який ви почуєте, це коли ви на найнижчій передачі піднімаєтеся на пагорби, і навіть тоді, все, що ви помітите, це легке пронизливе скиглення велосипеда; в іншому випадку, він приємно безшумний. 5-ступінчастої передачі достатньо для подолання більшості пагорбів з невеликою допомогою. На крутих підйомах вам доведеться докласти більше зусиль, і Como SL міг би використовувати пару вищих передач для спринтерських спусків.

    Turbo Como SL має три рівні допомоги при обертанні педалей. еко, спорт і турбо, які позначаються трьома синіми світлодіодами. Нам не соромно зізнатися, що хоча ми експериментували з усіма режимами, більшість наших поїздок ми проводили в режимі Turbo з максимальною підтримкою потужності. (Інакше, який сенс мати ебайк?) Como поставляється з відносно невеликим 240-ватним двигуном, що не є рідкістю для базових поїздок на роботу, але багато міських моделей зараз мають 400- або навіть 750-ватний двигун.

    Якщо ви хочете відстежувати свої подорожі, ви можете зробити це за допомогою безкоштовного спеціалізованого додатку Mission Control Specialized. Окрім відстеження маршруту та відстані ваших поїздок, додаток для смартфона дозволяє вам проводити діагностику велосипеда та налаштовувати так звану “розумну допомогу” (Smart assist). Ця функція дозволяє вам ввести пункт призначення в додатку, а потім вказати, скільки заряду акумулятора ви хочете, щоб залишилося в кінці поїздки. Тоді велосипед динамічно регулюватиме кількість електричної допомоги, щоб ви не розрядилися до того, як доїдете до місця призначення.

    Огляд спеціалізованого електровелосипеда Turbo Como SL: Час автономної роботи та запас ходу

    Для моніторингу рівня заряду батареї на нижній трубі є ряд синіх горизонтальних світлодіодів, які вказують на рівень заряду батареї, і хоча це не так точно, як у відсотках, ми виявили, що це досить точна інформація про те, скільки часу залишилося до кінця заряду батареї. Ви також можете відстежувати його в додатку, якщо хочете.

    Specialized не вказує офіційну відстань для стандартного акумулятора на 320 Вт-год, прихованого в Turbo Como SL 4.0’s downtube. Але протягом тижнів, коли ми тестували його, ми підрахували, що середня максимальна відстань становить близько 40 миль. Однак це може сильно відрізнятися. Ми протестували велосипед у місцевості, що рясніє пагорбами та горами. Жителі рівнинної місцевості можуть отримати значно більшу відстань між зарядами.

    Огляд велосипеда Specialized Turbo Como SL SL: Конкуренція

    У порівнянні з однодумцями, Specialized Turbo Como SL знаходиться в золотій середині між менш дорогими, але менш складними велосипедами, яким не вистачає Turbo Como SL 4.0’s технології та дизайну, а також моделі, які пропонують кілька додаткових функцій і технічних нюансів, але за значно вищу ціну.

    Розглянемо модель від іншого великого бренду Trek Verve2, який коштує дешевше. 2 850 грн, але не має деяких функцій Specialized Turbo Como SL. Наприклад, модель Trek використовує стандартну зовнішню передачу (а не захищену внутрішню втулку), а її батарея незграбно прикріплена до нижньої труби, що робить її більш низькопробною. Він також не застосовує електричну допомогу так плавно і послідовно, як спеціалізований Turbo Como SL 4.0.

    На іншому кінці спектру знаходяться більш дорогі велосипеди, такі як Gazelle Ultimate C380 HMB за 4 249. У порівнянні з моделлю Specialized Turbo Como SL, за додаткові 1000 доларів за ГАЗель ви отримаєте карбоновий ремінний привід (на відміну від більш схильного до обслуговування ланцюга на моделі Specialized), а також амортизаційний підсідельний штир і передні вилки.

    Огляд електровелосипеда Specialized Turbo Como SL: Підсумок

    Для людей, які просто хочуть, щоб їхній велосипед був готовий, коли вони захочуть покататися в парку або за продуктами, Specialized Turbo Como SL. це чудовий двоколісний компаньйон. Він не потребує особливого технічного обслуговування, не потребує складних контролерів (у нього їх навіть немає) або складних налаштувань передач. Дійсно, Turbo Como SL може бути найпростішим моноколесом, з яким ми ще не стикалися.

    І це правильно оцінено. Менш дорогі електровелосипеди для поїздок на роботу грубіші, менш захищені від стихії та складніші в управлінні. дорогі моделі. такі як Gazelle та Riese Müller. пропонують більше можливостей, але коштують значно більше 4 000. Для міських жителів, які прагнуть комфорту та безтурботної їзди, Specialized Turbo Como SL. чудовий вибір.

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top