Комплект для переобладнання електровелосипеда Rubee X: Fricton-Drive Reinvented. Електричний велосипед Rubbee

Комплект для переобладнання електровелосипеда Rubee X: Фрикційний привід заново винайдений

Нещодавно я відкрив для себе цей новий погляд на стару ідею і вирішив копнути трохи глибше. У цьому огляді набору для переобладнання електровелосипеда Rubee X я детально розгляну його характеристики, щоб зрозуміти, чи є він гідною альтернативою масі доступних наборів для переобладнання на втулковий привід. Як завжди, я намагатимусь отримати зразок Rubee X для огляду якомога швидше.

Підсумок

Компанія Rubee була заснована в далекому 2012 році з ідеєю створення універсального комплекту для переобладнання електровелосипедів, який можна було б встановити практично на будь-який велосипед. Версія 1.0 комплект став доступний у 2013 році, а наступні моделі були випущені в наступні роки. Перенесемося у 2021 рік, і остання версія. Rubee X. вже доступна.

Огляд технічних характеристик

Я ніколи не був фанатом фрикційних систем приводу, хоча можу зрозуміти їх місце у світі переобладнання електровелосипедів. Ідея цього типу комплектів проста. електродвигун приводить в рух гумове колесо, яке, в свою чергу, приводить в рух заднє колесо велосипеда, на який він встановлений.

Ранні фрикційні системи були дуже простими і, як правило, досить важкими. Не буде ніякої допомоги педалей, а двигун зазвичай активується перемикачем, так що він буде або увімкнений, або вимкнений.

Rubee вивели цю конструкцію на зовсім інший рівень і додали розумний бездротовий датчик допомоги педалей, модульний акумулятор та рекуперативне гальмування. Існує також додаток для смартфона, щоб керувати всім. Вся система міститься в одному компактному блоці, який кріпиться до підсідельного штиря.

Сумісність

Згідно з їхнім веб-сайтом, комплект для переобладнання Rubee сумісний з колесами від 16 до 28 дюймів з шириною шини від 0.5-2.5″ і може бути встановлений на жорстку або повну підвіску рами. Я бачу потенційні проблеми на велосипедах з повною підвіскою, і навряд чи цей комплект можна встановити на підсідельний штир.

Для кого призначений Rubee X?

Rubee X буде популярним серед пасажирів або велосипедистів, які шукають періодичну допомогу під час поїздок на пагорбах. Якщо у вас вже є складний велосипед і ви не хочете розщедрюватися на електровелосипед, Rubee легко транспортувати і він поміститься в рюкзак.

Однією з переваг цієї системи є легкість, з якою вона може бути встановлена і знята. Якщо ви покладаєтесь на свій велосипед для щоденних поїздок, але вам потрібно використовувати електронну допомогу лише зрідка, то я бачу, що Rubee може бути дуже корисним.

Висновок

Я зв’яжуся з Rubee, щоб дізнатися, чи зможу я отримати зразок для огляду, оскільки це виглядає як цікавий варіант для тих, хто хоче швидкий і простий спосіб переобладнати велосипед на електричний.

Мені подобається той факт, що це повністю інтегрована система, і її можна легко замінити на інший велосипед. Це було б особливо корисно, якби у вашому домогосподарстві було кілька велосипедів.

Окремі повідомлення свідчать про те, що продуктивність більш ніж достатня і порівнянна з аналогічними за потужністю електродвигунами на втулках. Запас ходу батареї буде скромним, і навіть з повним комплектом акумуляторних блоків він має становити близько 30 миль (48 км).

Якщо ви шукаєте більш постійне рішення електронної допомоги, то я не думаю, що це буде правильним вибором, оскільки ви будете обмежені максимальним радіусом дії 30 миль (48 км). Однак, якщо вам потрібна система plug-and-play, яка швидко і легко встановлюється, то ви не знайдете нічого простішого, ніж Rubee. Щоб отримати більше варіантів перетворення, перегляньте найкращі набори для перетворення електровелосипедів на 2023 рік.

Відвідайте веб-сайт Rubbe для отримання додаткової інформації

Познайомтеся з Тоні, пристрасним прихильником та ентузіастом електровелосипедів, який відкрив для себе переваги електровелосипедів, що змінюють життя, ще у 2016 році. Технічний досвід Тоні у сфері електровелосипедів був отриманий під час успішного ведення бізнесу з переобладнання електричних велосипедів протягом 5 років у його рідному графстві Корнуолл, Великобританія.

найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів у 2023 році

Хейді Вахтер була старшим редактором журналу Experience Life протягом 10 років. Вона писала для таких видань, як Experience Life, Shondaland та betterpet.

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Електровелосипеди легше впливають на навколишнє середовище, ніж автомобілі. Їм також легше крутити педалі, ніж звичайним двоколісним велосипедом з ручним керуванням. Ви отримуєте стільки ж вправ на електровелосипеді, як і на традиційному велосипеді. Завдяки вдосконаленим технологіям та більшій кількості людей, зацікавлених в альтернативних методах пересування, електровелосипеди також стають все більш доступними. і все більш доступними за ціною.

Але жоден електровелосипед не коштує так дешево, як велосипед, яким ви вже володієте. Якщо ви намагаєтеся зменшити свій вуглецевий слід, живете в обмеженому просторі або практикуєте мінімалізм, перепрофілювання того, що у вас вже є, може бути безпрограшним рішенням. Отже, якщо вам подобається ваш поточний велосипед, але ви хочете додати трохи соку для підйому в гору або для живлення вашого вантажного велосипеда, коли ви перевозите важкий вантаж, ви можете це зробити завдяки наборам перетворювачів для електровелосипедів. Щоб електрифікувати велосипед, вам потрібна батарея, датчики, елементи керування, а також моторизоване колесо або привід.

Ось найкращі варіанти модернізації вашого велосипеда за допомогою набору для переобладнання електровелосипеда.

Найкращий в цілому

Комплект для перетворення Ebike 48V 500W BAFANG BBS02B

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

З 2003 року Bafang є лідером у виробництві компонентів для електронної мобільності та повних систем електроприводу. Його продукція пропонує видатну продуктивність та надійність, і комплект для переобладнання BBS02B не є винятком, що робить його нашим найкращим загальним вибором.

Цей комплект електродвигуна із середнім приводом універсальний і сумісний з дорожніми, приміськими та гірськими велосипедами. Все, що вам потрібно. це велосипед з нижнім кронштейном 68-73 міліметри та акумулятор на ваш вибір. Встановлення відносно просте, а батарея входить у комплект. Після встановлення комплекту ви будете готові подолати будь-який пагорб.

Хоча кілька різних комплектів для переобладнання доступні в Інтернеті від Bafang, ті, що мають потужність понад 750 Вт, вважатимуться мотоциклами в Сполучених Штатах.

Ціна на момент публікації: 466

Найкращий бюджет

Двигун передньої втулки електронного велосипеда BAFANG 48V 500W Bafang безщітковий редуктор 20/26/27.5/700C дюймові комплекти для перетворення електричних велосипедів

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Цей комплект для перетворення переднього колеса на електровелосипед простий у налаштуванні та легкий для вашого гаманця. Електрифікуйте свій велосипед за одну годину, дотримуючись відео та інструкції з встановлення. Не забудьте вибрати правильний розмір колеса!

Після завершення налаштування катайтеся містом із системою допомоги педалей або перемикайтеся в режим E-bike для довших поїздок. Подорожні, мандрівники на далекі відстані та гірські велосипедисти можуть розвивати швидкість до 24 миль на годину. Акумулятор не входить до комплекту.

Ціна на момент публікації: 579

Найкраще для поїздок на роботу

Універсальний комплект для переобладнання електровелосипеда Switch

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Щоденним гонщикам сподобається цей простий у встановленні, легкий комплект для перетворення на електровелосипед. Сумісний з більшістю гірських, шосейних, гібридних та ступінчастих велосипедів, а також з дисковими гальмами.

Встановити його так само просто, як замінити переднє колесо. Контролер та акумулятор об’єднані в 34.2-вольтовий блок живлення, який входить в комплект і кріпиться на кермо. Він легко знімається і захищає від злодіїв, але нашому тестеру не вистачало кошика на кермі. Акумуляторна батарея оснащена світловими індикаторами, які показують, скільки залишилося заряду і в якому режимі ви перебуваєте. Після правильного налаштування системи ви зможете їздити зі швидкістю 15-25 миль/год.

Загалом, мені це подобається. Це полегшує мою їзду, не відчуваючи, що я їду на гігантському громіздкому електронному велосипеді. Він має феноменальну потужність для такої маленької машини, і, здається, він також має хороший час автономної роботи. ~ Тестер Treehugger

Найкращий преміум

Ebikeling Водонепроникний комплект для перетворення Ebike 36V 500W 700C з редуктором електричного велосипеда

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Ви хочете їхати далі або швидше? Ви можете зробити і те, і інше за допомогою цього пристрою від Ebikeling з його 500-ватним двигуном. Ebikeling дозволяє легко купувати різні сумісні акумулятори та інші аксесуари в режимі онлайн. Є сім різних акумуляторів, які бувають різної форми (пляшка, трикутник, прямокутник), щоб ви могли вибрати той, який найкраще підходить для вашого велосипеда та потреб.

Двостінний обод і двигун готові до встановлення прямо з коробки. просто замініть їх на ваші оригінальні велосипедні шини. РК-екран, який допоможе вам дотримуватися швидкісного режиму у вашому місті. Ви можете вибрати між переднім або заднім кріпленням, а також дроселем, що повертається великим пальцем або напівобертом.

Ціна на момент публікації: 390

Найпотужніший

AW 26×1.75 Комплект електродвигуна на заднє колесо 48 В 1000 Вт

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Завдяки 48-вольтовому акумулятору потужністю 1000 Вт комплект для переобладнання велосипеда AW wheel в електровелосипед задовольнить будь-яку потребу в швидкості. Дросель великого пальця спрощує регулювання швидкості. Цей комплект доступний як для переднього, так і для заднього колеса. Він підходить до будь-якої 26-дюймової велосипедної рами з 3.9 дюймів переднього дропаута (для переобладнання переднього колеса) або 5.3-дюймова відстань між задніми дропаутами (для переобладнання заднього колеса). Комплект задніх коліс важить 24.7 фунтів, комплект передніх коліс важить 23.5 фунтів.

Алюмінієва рама забезпечує довговічність та стабільність, що дуже важливо, коли ви їдете на максимальній швидкості 28 миль на годину. Ручні гальма автоматично вимикають двигун для підвищення безпеки та економії заряду акумулятора.

Ціна на момент публікації: 300

Найпростіший в установці

Комплект для переобладнання Rubbee X

комплект, переобладнання, електровелосипеда, rubee, електричний, велосипед

Якщо ви хочете якнайшвидше переобладнати велосипед, і навіть мати можливість швидко зняти двигун з велосипеда, Rubbee X зробить це дуже просто. Rubbee X дає вам поштовх, впираючись у задню шину, і має спеціальний фіксатор, який дозволяє зняти двигун без демонтажу всієї системи. Ви керуєте потужністю, просто крутячи педалі, оскільки бездротовий датчик частоти обертання педалей, який кріпиться на шатун, надсилає інформацію двигуну, який перемикає передачі автоматично, без додаткового інтеейсу користувача.

Цей комплект для перетворення має деякі інші приємні особливості. Він має задні ліхтарі на задній частині двигуна, щоб надати вам додаткову видимість під час їзди вночі. Базова модель поставляється з одним акумулятором, який важить 6.1 фунт, видає 250 Вт потужності і розвиває максимальну швидкість 16 миль/год. Модернізовані моделі мають дві або три додаткові батареї, кожна з яких забезпечує більшу швидкість і потужність, але також збільшує вагу. Він сумісний з будь-яким типом рами та з шинами від 0.5 і 2.5 дюймів в ширину і від 16 до 29 дюймів в діаметрі.

Перед покупкою слід мати на увазі кілька речей. По-перше, товар постачається з Європейського Союзу, тому може стягуватися додатковий податок на імпорт. По-друге, ви повинні переконатися, що у вас є достатньо місця на підсідельному штирі для підключення двигуна.

Ціна на момент публікації: 612

Коли ви купуєте нову технологію, має сенс дотримуватися відомого бренду. Це робить комплекти для переобладнання електровелосипедів від Bafang розумним вибором з точки зору якості та ціни. Якщо вам потрібна швидкість, набори від Ebikeling.

Що слід враховувати при покупці комплекту для перетворення електровелосипеда

Акумулятор

Чи включений акумулятор? Вам знадобиться щось для живлення та зарядки вашого комплекту для переобладнання електровелосипеда. Багато комплектів включають акумулятор. Однак дешевші набори можуть цього не робити, а це означає, що вам потрібно буде придбати сумісний акумулятор окремо.

Потужність

Ви також захочете подумати про свої потреби в енергії. Чим вища потужність двигуна, тим більше потужності ви отримаєте. 250-ватного двигуна, як правило, достатньо, щоб зробити щоденні поїздки на роботу менш пітливими. Якщо ви хочете взяти свій переобладнаний велосипед на більш складні гірські стежки, вам знадобиться більше потужності.

Майте на увазі, що згідно з федеральними правилами U.S. США, електровелосипеди потужністю понад 750 Вт вважаються транспортними засобами і вимагають отримання водійських прав.

Місцеві закони

Вам потрібно перевірити закони вашого штату та місцеві закони, оскільки деякі міста заборонили виїзд електровелосипедів на велосипедні доріжки, тому, якщо ви хочете їздити саме там, вам потрібно переконатися, що ваше місто дозволяє вашому модернізованому велосипеду їздити по них.

Електровелосипеди бувають трьох класів:

  • Електровелосипеди класу 1, які допомагають вам, коли ви крутите педалі, і розвивають максимальну швидкість близько 20 миль/год.
  • Електровелосипеди класу 2 мають дросель, який допомагає вам незалежно від того, чи крутите ви педалі, і розвивають максимальну швидкість до 20 миль/год.
  • Електровелосипеди класу 3 допомагають вам крутити педалі та розвивати швидкість близько 28 миль/год.

Тип приводу та встановлення

Існує кілька видів комплектів для переобладнання електровелосипедів, і простота налаштування та встановлення варіюється.

  • Перетворення фрикційного приводу. це проста стратегія. Ролик притискається до шини на колесі. Коли ролик обертається, колесо обертається. Це досить проста в налаштуванні система, але іноді не найефективніша.
  • Перехід на середній привід. це технологія, яку, як правило, використовують найкращі електровелосипеди. На раму велосипеда в нижній точці кріпиться вантаж, а сила подається на шатун. Це може бути дорожче, але технологія, як правило, краща. Однак стандартизації не існує, що може ускладнити визначення того, що саме вам потрібно, щоб ваш велосипед працював краще. Додавання деталей також трохи складніше, ніж перетворення фрикційного приводу.
  • Переобладнання електричного колеса велосипеда замінює неелектрифіковане переднє або заднє колесо на електрифіковане. Процес простий і залежить від того, де і як кріпиться батарея. наприклад, на задньому багажнику. Після встановлення розподіл ваги може відчуватися природно. Однак, живлення переднього колеса може вплинути на керованість велосипеда.

Складність установки залежить від типу комплекту для переобладнання, а також від того, наскільки ви вмієте користуватися необхідними інструментами. Але взагалі кажучи, переобладнання велосипеда. це проект “зроби сам. Багато виробників пропонують відео з інструкціями, які показують, що потрібно робити, щоб ви могли заздалегідь зрозуміти, що вам потрібно буде зробити.

Вам знадобиться інструмент для велосипеда, інструмент для шатунів, розвідні ключі та викрутка, а також комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед. Ці демонстраційні ролики можуть показати вам, як встановити комплект для переобладнання вашого електровелосипеда.

Візит до механіка місцевого веломагазину є корисним кроком у процесі прийняття рішення. Вони допоможуть вам визначити, чи підходить ваш велосипед для електричних технологій. Можливо, ваш старий велосипед не вдасться переобладнати, оскільки додавання двигуна може збільшити крутний момент. Ви повинні переконатися, що трансмісія вашого велосипеда може впоратися з цим. Додаткова вага від додавання електродвигуна також впливає на гальма, тому вам потрібно переконатися, що вони ефективні для зупинки на високій швидкості. З цієї причини електровелосипеди, як правило, мають дискові гальма. Якщо ваш поточний велосипед знаходиться в аварійному стані, має старі деталі або потребує інших удосконалень, можливо, буде вигідніше продати свій старий десятишвидкісний велосипед і купити електровелосипед. Також врахуйте, що якісний комплект для переобладнання електровелосипеда може коштувати майже стільки ж, скільки й сам електровелосипед. Зробіть кілька порівняльних покупок між ціною набору для переобладнання та повністю завантаженим електровелосипедом, перш ніж вирішити, в який бік ви хочете їхати. Наша добірка найкращих електровелосипедів може допомогти вам у прийнятті рішення.

Чому варто довіряти Treehugger?

За останнє десятиліття Treehugger розповіла про десятки електронних велосипедів та варіантів їх перетворення на електровелосипеди. Щоб скласти цей список, ми глибоко дослідили ринок, читаючи інші сторонні огляди, коментарі користувачів та думки власників, а також блоги ентузіастів. Ми також враховували вартість продукту та репутацію виробника.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів 2023 року та як їх встановити

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів можуть дати вам додатковий приріст потужності без витрат на придбання нового електровелосипеда. Ми самі встановили кілька найкращих комплектів для переобладнання велосипедів, тож розповімо вам, як це зробити, наскільки це просто і як працюють різні системи.

Популярність електровелосипедів стрімко зростає. і на те є вагомі причини. Найкращі електровелосипеди замінюють автомобіль для поїздок по місту і значно збільшують відстань, яку можна проїхати на одному з найкращих приміських велосипедів. Електровелосипед також може бути чудовим інструментом для підвищення вашої фізичної форми, незалежно від того, чи дозволяє це вам їздити з більшою кількістю людей, чи пропонує мотивацію для вивчення більшої кількості доріг.

Але чи вартий електровелосипед того,? Оскільки найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів обіцяють додати потужності “аналоговому” велосипеду за набагато меншу ціну, ніж повноцінний електровелосипед, це простий і дешевий спосіб отримати електричний привід.

У цьому посібнику ми розповімо вам про напрочуд широкий спектр переваг, які може запропонувати комплект для переобладнання електровелосипеда, і. що найважливіше. про те, як виконати переобладнання, спираючись на наш практичний досвід. Щоб дізнатися, як це зробити, ви можете переглянути відео вище або прочитати покрокову інструкцію. це насправді набагато простіше, ніж ви думаєте.

Купуючи комплект для перетворення ebike, вам потрібно буде врахувати ряд факторів. Найголовніше, вам потрібен комплект, який підходить для вашого велосипеда. Щоб допомогти в цьому, варто зробити кілька вимірів рами, зокрема, ширину вилки та ширину заднього багажника, а також визначити розмір коліс і тип гальм. Потім ви можете зіставити ці деталі зі специфікаціями набору.

Звичайно, вам також потрібно буде врахувати вартість, і те, скільки ви вирішили витратити на комплект для переобладнання, буде продиктовано не тільки вашим бюджетом, але й вашими потребами. Якщо ви не впевнені, як часто будете використовувати переобладнаний велосипед, то краще вибрати дешевший комплект. ви завжди можете оновити по дорозі.

Вам також варто подумати про те, де буде розташований двигун, і підібрати його відповідно до вашого велосипеда та ваших механічних навичок. Двигуни передньої втулки, як правило, найлегше встановити, тоді як двигуни середньої втулки вимагають більше зусиль. Двигуни для задньої втулки знаходяться десь посередині між ними, і, як і передня втулка, підходять для широкого спектру велосипедів.

Також слід враховувати тип акумулятора та його номінальну потужність. Батареї на 36 або 48 вольт є стандартними, а їхня потужність зазвичай становить від 300 до 600 Вт.

Комплект Switch дуже простий: просто замініть переднє колесо, підключіть контролер і акумулятор. і все готово. Акумулятор також дуже компактний, що дозволяє легко знімати його з велосипеда і брати з собою.

Комплект TongSheng розташовує двигун по центру велосипеда, тому він підійде для широкого спектру конструкцій. Він має невелику вагу при високому крутному моменті та потужності, хоча батарею потрібно купувати окремо.

Комплект Voilamart. це недорогий варіант перетворення заднього колеса, хоча вам доведеться придбати акумулятор окремо. Його трохи складно встановлювати, а також він потребує додаткової гідроізоляції, якщо ви плануєте їздити у вологу погоду.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Технічні характеристики

Розміри коліс: Кожне колесо виготовляється на замовлення. вкажіть необхідний розмір при оформленні замовлення (Bromptons також обслуговує)

Причини, яких слід уникати

Нещодавно оновлена система Switch. один з найпростіших комплектів для переобладнання. Остання версія, випущена в серпні 2022 року, має менший, акуратніший акумуляторний блок, що покращує динаміку велосипеда та зменшує його вагу. На вибір пропонується акумулятор Air (700 г, запас ходу 15 км) або Max (1100 г, запас ходу 30 км). Обидва використовують однакове кріплення, яке розміщує батарею на передній частині керма.

Двигун розташований у передній втулці, і ми виявили, що він досить непомітний. До речі, нові батареї будуть працювати з оригінальним датчиком двигуна та педалей, тому якщо у вас вже є оригінальний комплект, ви можете оновити його лише новою батареєю без необхідності купувати весь комплект знову.

Комплект Switch неймовірно легко встановлюється. Це зайняло у нас близько 30 хвилин, якщо ми працювали в стабільному темпі.

Ми протестували його як на досить легкому двошвидкісному сталевому велосипеді, так і на важчому утилітарному велосипеді Pinnacle. Це змінило їзду на двошвидкісному велосипеді, зробивши його швидким, спритним та чуйним. Ми також виявили, що заявлений запас ходу є консервативним: після 20 миль на налаштуваннях номер два (середня допомога) було використано лише два бари з п’яти на батареї.

На важчому Pinnacle з максимальною підтримкою (і на важких маршрутах) ми отримали трохи менше 30 км для батареї Max. Як і у випадку з усіма батареями для електровелосипедів, запас ходу залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипеда та рівня допомоги.

Відмінна підтримка клієнтів робить цей велосипед одним з найкращих комплектів для людей, які тільки починають працювати з велосипедом і не знайомі з електрикою. І навіть якщо ви маєте великий досвід в обох цих сферах, проста система завжди цінується.

Причини, яких слід уникати

Як і система середнього приводу Bafang, представлена нижче, TongSheng пропонує ті ж переваги сумісності з широким спектром конструкцій велосипедів та високий крутний момент для крутих пагорбів та бездоріжжя. Однак, середній привід TongSheng вдається бути трохи легшим, ніж Bafang, при приблизно однаковій потужності.

Ця модель не постачається з акумулятором, тому вам доведеться придбати власний елемент живлення на 36 В. Як правило, близько 10 Ач дасть діапазон 29 км / 18 миль, тоді як збільшення до 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль, тому не забудьте врахувати це, коли ви робите свій вибір.

На Amazon продається величезний асортимент акумуляторів, але ми рекомендуємо саме Green Cell.

Ми виявили, що встановлення було досить простим. Як і у випадку з більшістю середньопривідних систем, ви замінюєте кривошип і ланцюг на ті, що є в комплекті. РК-дисплей можна встановити на кермо, а для підключення до двигуна вам знадобиться акумулятор.

Дізнайтеся більше: Огляд комплекту для переобладнання TongSheng TSDZ2

Причини, чому слід уникати

Система з приводом від середнього двигуна має низку переваг порівняно з комплектами для переобладнання з приводом від втулки. Завдяки потужності, що подається на кривошипи, він може виробляти більший крутний момент, що робить його більш ефективним на особливо крутих і вибоїстих ділянках.

Ще однією перевагою є набагато більша сумісність. не потрібно турбуватися про діаметри коліс, ширину втулок, стандарти осей та тип гальм. Незалежно від того, які у вас гальма. ободні чи дискові, швидкознімні чи наскрізні, система з кривошипним приводом сумісна з усіма.

Єдине застереження. матеріал рами повинен бути легованим, а ширина нижнього кронштейна 68-73 мм. але це стосується більшості велосипедів, на які ви, ймовірно, будете встановлювати цю систему.

Є кілька аспектів, про які слід пам’ятати, по-перше, ця система не включає батарею, яка зазвичай становить близько половини вартості комплекту для переобладнання. Знайти акумулятор для електровелосипеда досить просто, багато з них продаються на Amazon, серед яких ми рекомендуємо Green Cell.

Просто переконайтеся, що для цього двигуна потрібен 36 В, оскільки вища напруга може його пошкодити. Також ви повинні знати, що ємність 10 Ач забезпечить вам запас ходу близько 29 км / 18 миль, тоді як ємність 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль. тому обов’язково враховуйте відстані, на які ви плануєте їздити.

Причини, яких слід уникати

Цей радикально відмінний від Rubbee підхід дозволяє переобладнати електровелосипед з набагато меншою кількістю деталей. Акумулятор і двигун розміщені в одному блоці, який приводить велосипед в рух, безпосередньо обертаючи заднє колесо за допомогою вбудованого ролика.

Мало того, що початкове встановлення є надзвичайно швидким і простим, система швидкого зняття означає, що ви можете знімати пристрій для поїздок, на яких ви не хочете, щоб вам допомагали. У 2.8 кг, вона не додає багато ваги велосипеду, що робить його легшим в управлінні.

Запас ходу цієї моделі досить низький, обмежений екорежимом, він пропонує лише 16 км / 10 миль. хоча зняти пристрій для зарядки на іншому кінці легко, а поповнення заряду займає лише годину. Існує можливість збільшити дальність дії, придбавши додаткові акумуляторні модулі, які вставляються в базовий блок.

Можна розмістити до трьох, що, в свою чергу, збільшує максимальну дальність до 48 км / 30 миль, або близько 23 км / 14 миль при помірно інтенсивному використанні. Однак, на відміну від багатьох інших систем електровелосипедів, Rubbee X підтримує рекуперативне гальмування, що дозволяє вам повернути частину енергії на спусках.

Причини, яких слід уникати

Bafang. добре відомий виробник електродвигунів для електричних велосипедів і пропонує двигун на основі передньої втулки, якщо ви не є прихильником громіздкого профілю, який створює система перетворення середнього двигуна. Ви можете придбати цей комплект без акумулятора. хоча навіщо це вам?. але якщо ви також обираєте електросамокат, у вас є вибір ампер-годин, і ви можете вибрати версію з нижньою трубою або з кріпленням на задньому багажнику.

Налаштування відбувається за тими ж принципами, що і більшість перетворень передніх велосипедів на електровелосипеди. Спочатку потрібно налаштувати колесо з дисковим ротором, шиною та внутрішньою трубою і встановити його на велосипед. Потім прикріпіть датчик частоти обертання педалей, щоб він міг визначити, коли ви крутите педалі і потребуєте допомоги, потім прикріпіть батарею та РК-дисплей, і все готово до роботи!

Варто мати на увазі, що хоча цей комплект для переобладнання поставляється з різними розмірами коліс, він сумісний лише з велосипедами, які мають переднє дискове гальмо та швидкознімну вісь. Якщо ваш велосипед з дисковим гальмом. новіша, дорожча модель, вона може бути несумісною, тому варто спочатку перевірити.

Пам’ятайте, що у Великобританії закони про електровелосипеди означають, що електровелосипеди не можуть мати потужність більше 250 Вт і не повинні приводити велосипед в рух, коли він рухається зі швидкістю більше 15 км/год.5 миль на годину. вам доведеться переконатися, що ви вибрали правильну модель з відповідними обмеженнями.

Причини, яких слід уникати

Ми також протестували комплект Voilamart, який складається з шести основних частин: запасне заднє колесо, запасні гальмівні важелі, екран управління, датчик педалей, дросельна заслінка та блок управління. Однак він не постачається з акумулятором.

Під час огляду ми виявили, що комплект досить просто встановити, хоча вам потрібно буде зняти кривошип велосипеда, щоб встановити датчик педалей, і цей елемент переобладнання був дещо складним. Ще одним потенційним недоліком є те, що роз’єми, які з’єднуються з блоком управління, не є водонепроникними, а в комплекті поставляється лише мішечок для зберігання делікатної електроніки. Хоча він добре справляється з тим, щоб тримати все в порядку, ми вирішили придбати пластиковий корпус, обрізати дроти до потрібної довжини, припаяти з’єднання, а потім термоусадку для додаткового захисту.

Що стосується їзди, комплект задніх коліс забезпечує достатню потужність. Однак, оскільки датчик педалей визначає лише те, коли ви крутите педалі, а не те, з якою силою ви їх крутите, він подає потужність, як тільки ви починаєте обертати шатуни. На щастя, ви можете швидко відрегулювати рівень допомоги, з п’ятьма варіантами потужності.

Загалом, комплект задніх коліс від Voliamart. це доступний спосіб “переходу на електрику”, хоча для його встановлення потрібно мати певні механічні навички, а також врахувати додаткову вартість акумулятора.

Як перетворити свій велосипед на електровелосипед за чотири кроки

Ось наша покрокова інструкція, як встановити комплект для переобладнання велосипеда в електровелосипед на велосипед з педальним приводом.

Замініть шину та трубу

По-перше, зніміть шину та камеру з вашого переднього колеса, а потім встановіть їх на нове колесо з комплекту. Переконайтеся, що шина спрямована, якщо так, переконайтеся, що шина встановлена так, щоб кабель, який стирчить з втулки, був з лівого боку (не з боку приводу), коли колесо встановлене на велосипед. інакше він буде працювати в напрямку, протилежному вашому напрямку руху!

Щоб поміняти місцями шину та камеру, вам знадобляться шинні важелі та насос. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як це зробити, у нас є посібник, який можна знайти тут.

Залишилося закрутити гайки на осі колеса, щоб закріпити його у вилці, і перевірити, чи правильно відрегульовані гальма для нового колеса. Якщо ви не знаєте, як це зробити, у нас є ще один посібник тут.

Прикріпіть кронштейн до керма

Існує ремінець, який потрібно прикріпити до брусків, щоб утримувати кронштейн на місці і не давати йому обертатися. У комплекті також є кілька адаптерів, які можна використовувати, якщо ваш кермо трохи тонший.

Але, по суті, все, що потрібно зробити тут. це закрутити пару гвинтів, щоб щільно притиснути кронштейн до брусків.

Прикріпіть магнітний диск і датчик

Магнітний диск має роздвоєну конструкцію, тому його можна просто закріпити на внутрішній стороні лівого (не приводного) керма, а потім утримувати на місці за допомогою стопорного кільця. Потім прикріпіть датчик на раму прямо на одній лінії з магнітами. це гарантує, що датчик зможе визначити, коли кривошипи рухаються.

Підключіть кабелі

Найтовстіший. це головний кабель живлення, який потрібно просто підключити до кабелю, що виходить від хаба. Інший помаранчевий кабель приєднується до датчика каденції, і його також потрібно підключити.

Тоді добре використовувати кабельні стяжки, щоб трохи впорядкувати довжину кабелів, щоб вони не бовталися і не ризикували зачепитися за спиці або кривошипи.

Сині кабелі, про які вам не потрібно турбуватися, призначені для додаткового комплекту для модернізації датчика гальм.

Навіщо переобладнати свій велосипед на електровелосипед?

Які типи комплектів для переобладнання доступні?

Ви можете придбати комплекти для переобладнання, які живлять переднє або заднє колесо, або живлять велосипед через кривошипи.

Системи на колесах зазвичай мають двигун хаба і потребують заміни наявного колеса на сумісне з мотором.

Альтернативою є система на кшталт Rubbee, яка приводить колесо в рух, натискаючи на шину. Знос шин може бути проблемою тут, однак.

Нарешті, існують системи, які живлять електронний велосипед через нижній кронштейн.

Зазвичай батарея електронного велосипеда прикручується до рами або кріпиться до керма, хоча іноді ви можете встановити акумулятор на задній багажник.

Ми маємо більше інформації про сумісність. що може бути проблемою. нижче.

Скільки коштує переобладнання велосипеда в електровелосипед?

варіюються в залежності від типу комплекту для переобладнання та розміру акумулятора. Щоб дати приблизний діапазон, ви можете розраховувати на загальну суму від 500 до 800 фунтів стерлінгів від авторитетного бренду, але з обох кінців будуть відхилення.

Чи варто переобладнати велосипед в електровелосипед?

Є багато причин модернізувати велосипед, щоб запропонувати невелику електронну допомогу. З одного боку, це може значно збільшити корисність вашого велосипеда, дозволяючи вам замінити короткі поїздки на автомобілі. наприклад, по місту, в магазин або на роботу. на поїздки на велосипеді.

Набагато екологічніше пересуватися на двох колесах, ніж у двотонній металевій коробці. Це також може заощадити ваш час. велосипеди здатні їздити більш прямими маршрутами і менше залежать від трафіку, а також усувають необхідність шукати місце для паркування на іншому кінці.

Але окрім практичних переваг, електровелосипеди також можуть бути потужним інструментом для покращення вашої фізичної форми. Послідовність є ключовим фактором, коли мова йде про фізичні вправи, тому взяття на себе зобов’язань з друзями. це чудовий спосіб переконатися, що ви виходите з дому. Раніше різний рівень фізичної підготовки міг ускладнити пошук партнера для тренування, але з електровелосипедом вирівнялися умови, і тепер продуктивне тренування (для вас обох) з другом стало набагато простішим.

Крім того, електровелосипед може бути набагато більш мотивуючим, оскільки він відкриває набагато більше доріг, ніж ви могли б подолати на своїх двох ногах. Дослідження нових доріг. це частина задоволення від їзди на велосипеді, і електровелосипед може допомогти зберегти це задоволення.

Чи можна перетворити будь-який звичайний велосипед на електровелосипед?

Більшість велосипедів можна переобладнати в електровелосипед. для цього потрібно лише підібрати відповідний комплект для переобладнання відповідно до специфікації.

Для комплектів для переобладнання, де двигун розташований на втулці колеса, вам потрібно врахувати діаметр колеса, ширину та стандарт осі втулки, а також те, чи використовуються ободні або дискові гальма. Наприклад, 700c (також відоме як 28-дюймове) дискове гальмівне колесо зі швидкознімною маточиною шириною 100 мм є відносно поширеною специфікацією. Після того, як ви визначили, який тип колеса вам потрібен, перетворення є досить простим процесом

Системи з кривошипно-шатунним приводом, як правило, легше визначити сумісність; вимоги, як правило, зводяться до рами зі сплаву та ширини нижнього кронштейна від 68 до 73 мм. це стандарт для всіх шосейних та гірських велосипедів, лише спеціалізовані велосипеди мають інший інтервал між ними. Заміна кривошипа в цих системах трохи складніша, ніж у системах з втулками, але все ж таки цілком під силу домашньому механіку.

Інші комплекти, такі як ті, що безпосередньо приводять в дію заднє колесо, мають майже універсальну сумісність. за умови, що ваші шини не надто сильно протектовані.

Чи хороші комплекти для переобладнання електровелосипедів?

Ви не отримаєте найкращі двигуни та найбільші, легко інтегровані акумулятори з набором для переобладнання електровелосипеда. Але, незважаючи на це, комплекти для переобладнання електровелосипедів набагато дешевші, ніж придбання цілого нового електровелосипеда, і мають багато з тих самих переваг.

Переобладнані електровелосипеди чудово підходять для поїздок на роботу та для службових поїздок, надаючи додатковий імпульс, який допомагає згладжувати пагорби, рухатися по рівній місцевості та тягати важкі вантажі. Переобладнання електровелосипедів також добре підходить для розважальних поїздок на велосипеді, допомагаючи зменшити рівень зусиль за необхідності та значно розширюючи діапазон, який ви можете дослідити.

Для більш спеціалізованих потреб купівля нового вантажного електровелосипеда допоможе збільшити вантажопідйомність та запас ходу. Крім того, для естетично свідомих людей новітні моделі електровелосипедів на перший погляд майже не відрізняються від звичайних велосипедів. Знову ж таки, обидва ці варіанти набагато дорожчі, ніж переобладнання.

Як ми тестуємо

Там, де ми маємо посилання на огляд, це означає, що ми випробували комплект для переобладнання на електровелосипед. Ми оцінили, наскільки легко їх встановлювати та обслуговувати, а також інші фактори, такі як якість компонентів, час автономної роботи та час зарядки акумулятора. Проїхавшись на велосипеді з комплектом, ми взяли до уваги якість їзди, простоту використання та дальність автономної роботи.

Якщо у нас ще не було можливості перевірити товар, ми все одно з упевненістю рекомендуємо його як один з найкращих, тому що ми або дуже добре знаємо бренд і, ймовірно, тестували інший продукт або попередню версію, і все одно можемо з радістю рекомендувати його як один з найкращих.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top