Як заряджати електровелосипед для максимального терміну служби акумулятора. Самозарядний електровелосипед

Чи буде електричний велосипед заряджатися під час крутіння педалей?

Чи заряджаються електричні велосипеди, коли ви крутите педалі? Це питання ставлять багато людей, коли купують електровелосипед.

Зрештою, деякі виробники рекламують свою продукцію як таку, що має таку здатність, і думка про те, що важкі педалі не будуть марними, є гарним стимулом інвестувати в велосипед на акумуляторах!

Справа в тому, що при відповіді на це питання потрібно враховувати досить багато факторів, тому в цьому пості ми спробуємо відповісти на це питання!

Коротка відповідь. так, хоча це можливо лише в деяких моделях електровелосипедів, які здатні підзаряджатися за допомогою процесу, відомого як рекуперативне гальмування. Електричні велосипеди з рекуперативними можливостями заряджають батарею в середньому лише на 10%. Підзарядка відбувається тільки при легкому гальмуванні під час спуску або гальмуванні при наближенні до світлофора!

Що таке рекуперативне гальмування?

У типовій традиційній гальмівній системі при натисканні на гальма створюється тертя, яке сповільнює або зупиняє велосипед. Дія між поверхнею дороги та поверхнею шини створює тертя, яке генерує кінетичну енергію.

За звичайних обставин ця енергія зазвичай витрачається даремно, вивільняючись у повітря у вигляді тепла. Рекуперативне гальмування використовує кінетичну енергію і перетворює її в електричну, перш ніж подавати її назад в основну батарею.

При натисканні на передній або задній гальмівні важелі на контролер двигуна надходить сигнал, який швидко перетворює частину імпульсу велосипеда в електрику для зарядки акумулятора.

Рекуперативне гальмування використовує двигун, щоб уповільнити вас, ваш двигун може переключитися в “реверсний режим”. Під час цього руху вперед ваш велосипед передає тертя і тепло в трансмісію, яке використовується в режимі реверсу. Ця дія виробляє електроенергію, яка подається назад в акумуляторну батарею, що підвищує вашу ефективність.

Цей додатковий заряд акумулятора збільшує ваш запас ходу!

Підключення електронного велосипеда до сонячної панелі

Щоб генерувати достатню кількість енергії для зарядки акумулятора електровелосипеда, сонячні панелі, які ви обираєте, повинні мати достатню потужність. В ідеалі, вам слід шукати варіант з вартістю менше долара за ват! Наприклад, сонячна панель потужністю 100 Вт за ціною менше 100 доларів. це хороша пропозиція.

Ви можете знайти дешевшу панель з невеликою потужністю, але коли ви порахуєте долар за ват, ви зрозумієте, що це не так вже й дешево. Наприклад, 10-ватна панель за 25 коштує недешево, оскільки передбачає 2.5 за ват.

Коротше кажучи, придбайте сонячну панель потужністю понад 60 Вт за ціною менше долара за ват!

Чи можна повністю зарядити батарею, крутячи педалі?

Теоретично, можна повністю зарядити акумулятор вашого електровелосипеда, просто крутячи педалі та злегка натискаючи на гальма. Однак на практиці це може бути досить складним завданням через неефективність процесу. Щоб досягти цього, вам може знадобитися цілий день катання!

Більшість акумуляторів електричних велосипедів заряджаються за допомогою стандартних методів зарядки приблизно за шість-вісім годин, але вам доведеться підтримувати швидкість близько 15 миль/год протягом восьми-дванадцяти годин, щоб отримати повний заряд батареї від одного лише крутіння педалей.

Для людини, яка безперервно їздить на велосипеді протягом декількох годин, додатковий опір від легкого натискання на гальма буде спалювати занадто багато калорій. У цьому випадку ви перетворюєте механічну енергію м’язів ніг на хімічну енергію, що зберігається в акумуляторі.

Загалом, це занадто багато роботи, щоб повністю зарядити батарею, крутячи педалі!

Чи пошкоджує рекуперативне гальмування гальма на вашому електровелосипеді?

Ні, це не так! Навпаки, гальма повинні працювати довше, якщо ви використовуєте рекуперативну систему. Звичайні гальма не призначені для інтенсивного використання. Виробники використовують їх, тому що на звичайному велосипеді ви можете відносно легко контролювати свій імпульс і швидкість.

Ситуація стає ще складнішою, коли ви додаєте двигун і розвиваєте швидкість від 30 до 35 миль/год. Ось чому виробники велосипедів роблять рекуперативні гальма з додатковою потужністю. Отже, ваші гальма зношуються так само швидко, як і ви їх задіюєте.

Якщо ви щодня їздите тихою дорогою і гальмуєте лише тоді, коли доїжджаєте до місця призначення, то ви не надто навантажуєте систему. Однак, якщо вам доводиться їздити на роботу жвавою та переповненою людьми вулицею, яка вимагає постійного гальмування, то ваші гальма зношуються набагато швидше.

Скільки можна зарядити акумулятор електровелосипеда, крутячи педалі?

Це залежить від ряду факторів: від кількості зусиль, які ви докладаєте до педалювання, часу, витраченого на це, до віку акумулятора, про який йде мова. В середньому, тривалість життя акумулятора електровелосипеда становить 5 років. Після цього слід подумати про заміну акумулятора.

Коли акумулятор наближається до 5-річної позначки, йому стає важче підтримувати заряд належним чином. Навіть якщо ви спробуєте зарядити його до повної ємності, це займе деякий час.

Рекуперативна зарядка. це чудовий спосіб зменшити вуглецевий слід і може стати чудовою альтернативою традиційній електричній зарядці. Однак ви також можете використовувати його для продовження тривалості поїздки. Залежно від налаштувань вашого велосипеда, вашої швидкості та послідовності педалювання, ви можете повністю зарядити батарею.

Але це не так просто, як здається! Це тому, що зазвичай для повної зарядки акумулятора електровелосипеда за допомогою стандартного методу зарядки вам знадобиться близько 6-8 годин. Якщо ви вирішите заряджати батарею за допомогою педалей, як зазначено вище, вам доведеться їхати зі швидкістю 15 миль/год протягом 8-12 годин поспіль, щоб зарядити батарею.

Це практично неможливо для звичайного велосипедиста, і все ще буде складним завданням для професійного велосипедиста. Зарядка за допомогою педалей стане в нагоді, коли ви вирішите доповнити її стандартною електричною зарядкою.

Якщо припустити, що ваша поїздка на роботу займає одну годину, і ви крутите педалі, щоб дістатися туди, це дасть вам близько 10-15% ємності акумулятора тільки під час руху.

Це скорочує час електричної зарядки акумулятора на той самий відсоток, що означає менше часу на зарядний кабель!

Наскільки ефективне рекуперативне гальмування на електровелосипеді?

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Ефективність рекуперативного гальмування на електровелосипеді може значно відрізнятися в залежності від декількох факторів, включаючи умови їзди, розмір велосипедиста, характер місцевості тощо. Умови їзди можуть мати значний вплив на ефективність рекуперативного гальмування.

Якщо ви їдете жвавою дорогою з великою кількістю зупинок, це вимагатиме постійного гальмування, що дозволить вам рекуперації більшої кількості енергії, ніж на відносно чистій дорозі. Крім того, якщо ви їдете в гору, ви, як правило, не користуєтеся гальмами. Це обмежує можливість генерувати електроенергію.

Ще один аспект, який може вплинути на рекуперативне гальмування. це зміна крутного моменту двигуна. Зазвичай, водії схильні змінювати інтенсивність гальмування. Наприклад, люди зазвичай сильніше натискають на гальмівні важелі, коли хочуть зупинитися, ніж коли намагаються сповільнитися.

Така зміна крутного моменту призводить до неефективності, оскільки рекуперативне гальмування враховує зміну крутного моменту при розрахунку кількості енергії для рекуперації.

Чи заряджається акумулятор електровелосипеда під час їзди в режимі газу?

Режим дросельної заслінки. це коли ви їдете на електровелосипеді без необхідності крутити педалі. Усю роботу з просування вас і велосипеда вперед виконує двигун, тому вам не потрібно крутити педалі. На відміну від педалювання, режим дроселювання не заряджає акумулятор, оскільки ви не можете утилізувати енергію, що виділяється таким чином.

Під час крутіння педалей ваші ноги створюють кінетичну енергію, яка може бути перетворена в електричну і повернута назад в акумулятор електровелосипеда. Це неможливо, коли ваші ноги не працюють; що відбувається, коли ви їдете в режимі газу.

Які переваги рекуперативного гальмування?

Однією з переваг рекуперативного гальмування є те, що гальма служать довше, оскільки для уповільнення велосипеда використовується двигун. Це означає, що гальмівні колодки використовуються менше, а отже, менше зношуються. У порівнянні зі звичайним електровелосипедом, гальмівні колодки на електровелосипеді з рекуперативним гальмуванням служать набагато довше!

Це стане в нагоді на вантажному електровелосипеді. Гальмування двигуном під час спуску важкого вантажу з крутого схилу вбереже гальмівні колодки вашого велосипеда від зносу, а також забезпечить невелику віддачу енергії акумулятора.

Ще одна чудова річ про рекуперативне гальмування. це те, що воно допомагає збільшити діапазон роботи акумулятора. Енергія, що рекуперується під час процесу, гарантує, що ви зможете провести кілька додаткових хвилин на своєму електровелосипеді, хоча це і небагато!

Випробування рекуперативного гальмування

Однією з проблем рекуперативного гальмування є те, що воно не найкраще підходить для гальмівних систем з подвійним приводом. При використанні рекуперативного гальмування від’ємний крутний момент зазвичай прикладається до ведучого колеса. Крутний момент прикладається лише до одного колеса, в той час як інше залишається вільно обертатися.

Оскільки гальмування застосовується до обох коліс, ви помітите нерівномірний знос шин, спричинений негативним розподілом крутного моменту. На жаль, це може легко призвести до заносу при гальмуванні. Не дивно, що багато електровелосипедів з рекуперативною гальмівною системою мають двигун на задній втулці, а не на передній.

Це тому, що двигун передньої втулки був би набагато небезпечнішим для велосипедиста під час гальмування!

Крім того, намагаючись постійно крутити педалі, щоб максимально використати рекуперативне гальмування, ви будете витрачати занадто багато енергії. Щоб повністю зарядити батарею, вам знадобиться цілий день, а це позбавляє вас “комфорту” від їзди на електровелосипеді.

10% енергії, яку ви отримуєте від рекуперативного гальмування, означає, що вам доведеться крутити педалі протягом 10 безперервних миль, щоб відшкодувати енергію, яка витрачається на 1 милю. З цієї причини краще заряджати батарею велосипеда, підключивши його до розетки.

Зрештою, більшості електровелосипедів знадобиться близько 6 годин для повної підзарядки, а це коштує лише близько 20 центів. Не схоже, що ваші заощадження зазнають значних втрат!

Чи існують електровелосипеди, спеціально створені для використання сонячної енергії?

Наразі ви не знайдете жодного великого виробника, який би продавав готові електровелосипеди, інтегровані з сонячними батареями. Це дещо прикро, враховуючи, що це запропонувало б набагато простіший і зручніший варіант зарядки акумулятора.

Тим не менш, кілька спеціалізованих моделей велосипедів все ще знаходяться в розробці, тому ми можемо очікувати, що вони з’являться на ринку в міру зростання попиту на сонячні велосипеди. Однією з компаній, яка очолює шлях до офіційного запуску цих типів велосипедів, є Sun-E Bikes.

Виробник випустив прототипи велосипедів з фотоелектричними елементами, розташованими вздовж рами та коліс. Вони дозволяють заряджати велосипед навіть під час їзди. Нам доведеться почекати ще трохи, щоб побачити, що буде доступно на ринку!

Остання думка

Як випливає з наведеної вище публікації, можна зарядити акумулятор за допомогою рекуперативного гальмування, що дасть вам кілька додаткових хвилин, коли ви насолоджуєтесь круїзом.

З іншого боку, процес не настільки ефективний, як вам може здатися. Ви відновлюєте лише 10% заряду, що не є альтернативою стандартній електричній зарядці. Крім того, лише преміум-моделі електровелосипедів оснащені системою рекуперативного гальмування!

Як заряджати електровелосипед для максимального терміну служби акумулятора

Від безпечної зарядки до максимально тривалого терміну служби. ось все, що вам потрібно знати про джерело живлення вашого електровелосипеда.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Перейти до:

Якщо ви купили велосипед за останні пару років, швидше за все, це електровелосипед. Електричні велосипеди. це найбільш швидкозростаючий тип велосипедів в США.S. сьогодні; у 2021 році вони перевершив дорожні велосипеди У 2022 році продажі електровелосипедів становили понад 800 мільйонів одиниць, що є третьою за величиною категорією велосипедів у світі. Електровелосипеди все ще перевищують продажі електромобілів, і на це є вагомі причини. Легкий електродвигун на електровелосипеді дає потужний поштовх для всіх видів їзди, особливо для утилітарних поїздок, таких як поїздки на роботу та у справах. (Крім того, для деяких власників електровелосипедів існують приємні податкові пільги).)

В основі цієї системи лежить потужна літієва батарея. Належний догляд за акумулятором і знання того, як правильно його заряджати, є ключем до безпечного отримання максимального запасу ходу і тривалого терміну служби акумулятора. Ось що вам потрібно знати про зарядку акумулятора вашого електронного велосипеда.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Основи безпечного заряджання

Ви повинні заряджати батарею в приміщенні, на відповідному зарядному пристрої та при вимкненому двигуні. каже Кунал Капур, старший менеджер з якості та відповідності компанії Bosch, провідного постачальника моторних систем для електровелосипедів. Хоча електродвигуни, акумулятори та електропроводка електровелосипедів стійкі до атмосферних впливів, “зарядні пристрої не призначені для використання на вулиці”. зазначає він.

Використання правильного зарядного пристрою. це насамперед питання безпеки. За словами Капура, коли сучасна літієва батарея сигналізує про готовність прийняти заряд, “система моніторингу в зарядному пристрої переконується, що температура всередині батареї є оптимальною для прийому заряду, і вимикається, якщо це необхідно”. Зарядний пристрій іншого бренду, навіть розрахований на таку саму потужність, не має всіх функцій системи керування акумулятором, тому струм може надходити до акумулятора, навіть якщо температура підвищується, що є ризиком пожежі.

Пов’язана історія

Ризик загоряння батареї низький, але Капур рекомендує не залишати батареї без нагляду під час заряджання. Ви можете залишати акумулятор на велосипеді для зарядки або знімати його, якщо він не стоїть на легкозаймистих предметах (наприклад, на каністрі з бензином у гаражі). Якщо ви шукаєте недорогі електронні велосипеди з фірмовими або нефірмовими системами двигуна та акумулятора, переконайтеся, що акумулятор та зарядний пристрій мають Сертифікаційний знак UL 2849 від Underwriters Laboratories. Це галузевий стандарт для безпечних електричних систем і зарядних пристроїв для електровелосипедів. Деякі веломагазини не працюють з електровелосипедами з системами двигунів та акумуляторів, які не мають цього штампу, посилаючись на те, що ризик пожежі, якщо залишити на ніч в магазині.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Як оптимізувати запас ходу та термін служби акумулятора

Почнемо з деяких визначень. Запас ходу. це, по суті, час роботи: як довго батарея пропрацює на одному заряді, виражений в милях їзди. Запас ходу навіть на одному і тому ж велосипеді буде різним; поїздка до офісу з легким рюкзаком по рівнинній місцевості забезпечить більший запас ходу, ніж поїздка з повним акумулятором в гору з Costco додому. Запас ходу більшості електровелосипедів сьогодні становить від 25 до 75 миль, залежно від таких факторів.

Термін служби. це те, скільки разів акумулятор можна розряджати і заряджати, перш ніж він почне втрачати значну ємність. Коли ємність починає падати, ви не помітите зменшення потужності під час їзди, але побачите, що запас ходу починає зменшуватися. Загальноприйнятим критерієм тривалості життя для акумуляторів електровелосипедів є 500 “повних” циклів розряджання/заряджання (якщо ви використовуєте половину ємності акумулятора і перезаряджаєте його, це половина циклу), що становить приблизно три-п’ять років нормального використання, перш ніж ємність почне помітно знижуватися.

Хоча запас ходу і термін служби батареї. це не одне і те ж, вони пов’язані між собою, і дії, які зменшують запас ходу, з часом також скоротять термін служби. Капур каже, що основним винуватцем є надмірна експлуатація двигуна, наприклад, постійне перебування в режимі Boost або Turbo, що означає, що поїздка на певну відстань все більше залежить від потужності двигуна, ніж на нижчих рівнях допомоги. Ви швидше проганяєте батарею через цикли зарядки, що скорочує термін її служби.

Менш очевидним фактором, який напружує двигуни та акумулятори, є частота обертання педалей. Більшість двигунів для електровелосипедів оптимізовані для ефективності при частоті обертання педалей 70-90 об/хв. Ви можете знизити ефективність, крутячи педалі занадто швидко (наприклад, двигуни Bosch працюють на максимальних 100-120 об/хв залежно від системи). Поширеною проблемою є неоптимальна ефективність від занадто повільного крутіння педалей на великій передачі. Це те ж саме, що “тягнути двигун” в автомобілі; незалежно від того, бензиновий він чи електричний, двигун працює інтенсивніше. “Обирайте передачі з розумом. каже Капур. щоб залишатися в діапазоні 70-90 об/хв”.

Схожі статті

Помилки, які вбивають ваш акумулятор

Коли ви купуєте новий електровелосипед, перед поїздкою на ньому слід повністю зарядити акумулятор, оскільки він, ймовірно, деякий час був бездіяльним. Але літієві батареї не мають “пам’яті”, тобто їх не потрібно щоразу повністю розряджати і повністю заряджати, щоб зберегти повну ємність. Насправді, краще не розряджати батарею до нуля, каже Капур. “Якщо ви дозволите акумулятору повністю розрядитися, це може назавжди пошкодити його. каже він. і він ніколи не зможе зарядитися до повної початкової ємності”.

Якщо ви не будете їздити на велосипеді кілька тижнів або більше, зберігайте його (або принаймні батарею) в сухому приміщенні з кімнатною температурою, коли заряд батареї становить 30-60 відсотків від повного заряду, каже Капур. Це найстабільніший рівень для тривалого зберігання, і він знижує ймовірність глибокого розряду, який може пошкодити батарею. Не залишайте акумулятор підключеним до зарядного пристрою на тривалий час. Це не обов’язково, але може призвести до короткого циклу розряджання/заряджання, що зрештою зменшить ємність акумулятора. Якщо ви довго не їздите на велосипеді, щомісяця перевіряйте рівень заряду акумулятора та частково підзаряджайте його, коли він опускається нижче 30 відсотків.

На літієві батареї менше впливає холодна погода, ніж на інші типи батарей, і ви не повинні помітити зменшення дальності під час їзди, якщо тільки температура не є справді арктичною. Але дослідники з Департаменту енергетики нещодавно виявили, що зберігання літієвих батарей при температурі нижче нуля протягом тривалого часу може пошкодити частину катода акумулятора, що зменшить його ємність. Літієві батареї також не будуть ефективно заряджатися при низьких температурах. Якщо ви зберігаєте велосипед на вулиці або в неопалюваному приміщенні і живете в регіоні з мінусовою температурою, каже Капур, заносьте батарею всередину, коли вона не використовується.

Крім того, тримайте батарею захищеною від надмірного нагрівання, наприклад, сидячи біля сонячного вікна або гарячого автомобіля. Надлишок тепла може підвищити температуру акумулятора настільки, що пошкодить його компоненти; в екстремальній ситуації це може призвести до того, що називається теплова втеча, коли акумулятор переходить у нестабільний, неконтрольований стан самонагрівання, що може призвести до пожежі.

Вам не потрібно підзаряджати акумулятор після кожної поїздки. Поповнення заряду акумулятора звучить розумно, але з часом його ємність зменшуватиметься швидше. Якщо ви отримуєте 50 миль пробігу від одного заряду і проїжджаєте 10 миль на день, вам потрібно підзаряджати лише кожні три-чотири дні.

Пов’язані статті

Коли настав час замінити акумулятор

Навіть якщо ви дбайливо ставитеся до акумулятора, з часом він втрачає ємність. Ви помітите це на оцінці запасу ходу вашого велосипеда на блоці контролера. Ємність є основним показником стану акумулятора, тому якщо ви помітили, що запас ходу зменшився до 70 відсотків або менше від того, яким він був, коли велосипед був новим, це ознака того, що потрібно починати планувати заміну акумулятора. Якщо вашому акумулятору менше двох років і його ємність значно нижча за початкову, це може бути гарантійним випадком (умови залежать від виробника).

Якщо це не гарантійне питання, рішення про те, коли замінити батарею, залежить від особистих уподобань, каже Капур. “Якщо спочатку ви могли проїхати 50 миль, а тепер, скажімо, 40, я б не вважав це “кінцем життя”, якщо ви можете жити з цим 40-мильним запасом ходу”. каже він. Акумулятор зі зменшеною ємністю все одно має бути безпечним, додає Капур.

Завжди купуйте фірмову заміну акумулятора. Так само, як акумулятори та зарядні пристрої повинні бути в парі, акумулятори та двигуни призначені для спільної роботи. І, каже Капур, ніколи не намагайтеся полагодити пошкоджену батарею і не дозволяйте робити це комусь іншому. Незважаючи на керівництва, які стверджують, що ви можете це зробити, це не просто корпоративна жадібність або законне прикриття виробників. Хоча акумулятори для електровелосипедів майже завжди виготовляються зі стандартних елементів 18650, які широко використовуються в різних продуктах (навіть в електромобілях), ці елементи мають різний хімічний склад, ємність і силу струму, і це ще до того, як ми перейдемо до з’єднання їх в ланцюжок і перепакування акумулятора в корпус. Найменша помилка в будь-якій з цих дій збільшує ризик пожежі. Якщо вам потрібна нова батарея, просто купіть її.

Дилери, які продають вашу марку велосипеда, можуть замовити вам пряму заміну для цієї марки велосипеда або двигуна. Вартість залежить від розміру та марки акумулятора, але плануйте витратити 400-800 доларів на нову батарею.

Дилер також може переробити ваш старий велосипед. Нова програма від Call 2 Recycle пропонує безкоштовна переробка акумуляторів для електронних велосипедів (оплачується брендами велосипедів та автомобілів) у магазинах-партнерах майже в кожному великому місті та в багатьох менших містах. Поблизу вас немає дилерів, які беруть участь у програмі? Замовте простий набір для транспортування в Інтернеті.

Навіщо переробляти? Навіть відпрацьована батарея містить сировину, яку можна переробити на свіжу, за помірно менші витрати на електроенергію і менше шкоди навколишньому середовищу ніж виробництво з первинної сировини. Відпрацьовані літієві батарейки також мають ризик загоряння на звалищах і можуть вимивати токсичні метали та інші хімічні речовини в ґрунт і повітря.

На випадок пожежі

Хоча рідко, але пожежі акумуляторів трапляються. Якщо під час заряджання акумулятор стає гарячим на дотик, негайно від’єднайте зарядний пристрій від мережі. Якщо є можливість, покладіть акумулятор у металеву ємність, наприклад, відро (краще наповнене піском), подалі від легкозаймистих предметів.

Але якщо це небезпечно, негайно зателефонуйте 911 і повідомте диспетчеру, що у вас загорівся літієвий акумулятор, який вимагає інших методів гасіння, ніж звичайні пожежі. Не лийте воду на вогонь акумулятора; вода та літій реагують з утворенням водню, який є легкозаймистим. Стандартний вогнегасник може допомогти, але у випадку пожежі можуть знадобитися спеціальні інструменти.

Патентний патруль: Shimano заряджатиме компоненти під час їзди за допомогою магнітного резонансу?

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Чи будуть компоненти Shimano нового покоління Di2 підзаряджатися бездротовим способом під час їзди? Останній патент бренду під назвою “Велосипедний компонент, безконтактна система зарядки і безконтактний метод зарядки” свідчить про те, що не все так погано.

Патент США 20230021733 A1 описує систему безконтактної зарядки компонентів велосипеда, яка може використовувати електромагнітну індукцію або магнітний резонанс для бездротової зарядки підсідельного штиря з електронною крапельницею, регулятора підвіски, ліхтаря та переднього перемикача.

Це означає, що основна батарея eBike (так званий безконтактний зарядний пристрій), розміщена в нижній трубі, здатна бездротово заряджати батареї вищезгаданих електронних компонентів під час їзди. Наслідки цього? По-перше, ваш топовий електровелосипед з повною підвіскою з електронним регулюванням амортизації, електронним підсідельним штирем і навіть вбудованими ліхтарями можна заряджати бездротовим способом, так що вам потрібно буде лише пам’ятати про те, що потрібно підзарядити один-єдиний акумулятор. І є ще багато інших переваг, які можна отримати від такої системи.

Як завжди, коли до них звернулися за коментарем, компанія Shimano заявила: “Shimano постійно розробляє нові продукти, але не коментує чутки, інсинуації або спекуляції про продукти, незалежно від того, чи знаходяться вони в розробці чи ні.” Тим часом, ось огляд того, що можна отримати з патенту.

Анотація до ілюстрації від Cory Benson

Безконтактна система заряджання компонентів велосипеда Shimano

Єдині компоненти, які виключає останній патент Shimano. це задній перемикач та сам двигун eBike. Shimano має патент на задній перемикач, що самозаряджається (EP2535257 A1). Отже, будучи самодостатнім, він не потребуватиме безконтактної системи зарядки, описаної в цьому документі.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Я відволікаюся. Цей останній патент, опублікований 26 січня 2023 року, описує реалізацію системи бездротової зарядки як на шосейному, так і на гірському велосипеді з повною підвіскою, але визнає потенційне використання на будь-якому велосипеді, наприклад, вантажному, гравійному, приміському тощо. Для шосейного велосипеда в якості електронних пристроїв, які можна заряджати безконтактно, згадуються передній перемикач і лампа. На гірському велосипеді до переліку компонентів, які можуть бути корисними, входять також лампа, підсідельний штир з електронним дроселем та підвіска з електронним регулюванням (вилка та амортизатор).

Візьмемо електронне регулювання підвіски як приклад.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Раніше ми висвітлювали патент компанії Shimano на електронний модуль управління підвіскою з можливістю регулювання ходу підвіски. Ця ж технологія згадується в цьому останньому патенті, але він йде далі, щоб припустити, що модуль також зможе регулювати м’якість/жорсткість підвіски. Це цілком може стосуватися характеристик демпфування, або навіть провисання. Що б з цього не вийшло, суть в тому, що модуль регулювання підвіски є одним з компонентів, описаних як такі, що заряджаються безконтактним способом, тобто.e., бездротовим способом.

На рис. 6 можна побачити телескопічну підвісну вилку з блоком акумуляторної батареї (102), з’єднану з електроприводом або електродвигуном (100а). У патенті Shimano описано гіпотетичну серію “частин”, включаючи приймач живлення, безконтактну зарядну частину, безконтактну зарядну котушку, контролер, бездротовий комунікатор, перетворювач змінного/постійного струму та джерело живлення, що перезаряджається. Це схематично проілюстровано на рис. 3.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Тут починається найцікавіше.

У патенті сказано, що “безконтактна зарядка передає енергію за допомогою електромагнітної індукції, використовуючи частоту в діапазоні приблизно від 100 кГц до 200 кГц”. Індукційна зарядка вимагає, щоб зарядний пристрій і компонент, що заряджається, знаходилися в безпосередній близькості один від одного. Отже, хоча не буде прямого дротяного з’єднання для фактичної зарядки, дріт все одно буде потрібен для направлення потоку електронів від основного акумулятора eBike до безконтактної зарядної котушки, розміщеної біля модуля регулювання підвіски, незалежно від того, чи він розташований на вилці або задньому амортизаторі.

Які в цьому переваги? Що ж, гонщику не потрібно буде заряджати батарею окремо. Однак, ви фактично додаєте дроти порівняно з сучасними вилками RockShox Flight Attendant або сучасним електронним підсідельним штирем, в яких просто встановлюється знімний акумулятор. Дроти означають більше внутрішньої прокладки, більшу ймовірність брязкоту, більший головний біль для механіка і т.д. Зворотний бік цього полягає в тому, що батарея (або джерело живлення, що перезаряджається, як його ще називають) може бути набагато меншою, оскільки її заряд буде постійно поповнюватися за рахунок електромагнітної індукції. Це потенційно може зробити сам компонент легшим.

Магнітно-резонансна безконтактна зарядка компонентів велосипеда?

Ось тут стає набагато цікавіше.

У патенті йдеться: “З іншого боку, принаймні безконтактна зарядна котушка може бути налаштована на використання магнітного резонансу, так що безконтактні зарядні пристрої можуть знаходитися на відстані одного-двох метрів від компонентів велосипеда”. Коли котушка безконтактної зарядки отримує електричну енергію за допомогою магнітного резонансу, бездротовий комунікатор використовується для передачі інформації на безконтактні зарядні пристрої та з них”.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Наступний рівень, так? За такого сценарію ви могли б мати справді бездротову підзарядку ваших електронних компонентів. Основна перевага? Потрібно заряджати лише одну батарею. основну батарею вашого електровелосипеда.

Тим не менш, здається можливим, що ця технологія може бути застосована і на звичайному велосипеді. Зрештою, не лише електровелосипеди отримують вигоду від електронних підсідельних штирів, регуляторів підвіски, інтегрованих ліхтарів і т.д. Якби компанія Shimano втілила в життя безконтактний метод заряджання за допомогою магнітного резонансу, вона все одно змогла б застосувати його на звичайному велосипеді. Основна батарея все ще буде основною, а безконтактним зарядним пристроєм. просто вона буде набагато меншою і легшою.

Куди Shimano збирається з цим?

Назустріч майбутньому кращих інтегрованих електронних компонентів, які вимагають менше втручання з боку гонщика, на велосипедах і електровелосипедах, які легші і розумніші, ніж будь-коли Я думаю, що так? Так, я чую, як механіки давляться обідом. Я перепрошую, я не хотів вас образити. Жарти в сторону, здається, потенціал, безумовно, є. Концепція чудова, але будь-які переваги будуть залежати від не менш чудового виконання.

Я закінчую, сказавши, що цей патент є лише описом запропонованого винаходу. Ми не стверджуємо, що Shimano працює над цією безконтактною системою зарядки прямо зараз, як і не стверджуємо, що вона коли-небудь з’явиться на ринку в описаному тут форматі, або в будь-якому іншому форматі, якщо на те пішло. Якщо ми отримаємо відповідь від Shimano, ми одразу ж повідомимо вас, хлопці.

Spero e100. електровелосипед, що самозаряджається, який обіцяє забезпечити 100 км пробігу

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Spero e100. це електричний велосипед, що самозаряджається, який виготовлений інженерами Milltex з Коїмбатора. Компанія випустила загалом 3 електровелосипеди.e30, e60 та e100. У той час як модель Spero e100 обіцяє забезпечити більше 100 км запасу ходу. Але запас ходу. це не єдиний ключовий момент, у нього є ще кілька вражаючих особливостей, якими я збираюся поділитися з вами.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Якість дизайну та збірки:

Для мене конструкція велосипеда досить громіздка через розміщення акумуляторів. Але завдяки своєму яскравому кольоровому покриттю велосипед точно приверне вашу увагу. Навіть у вас є 3 варіанти кольору рами на вибір, які включають чорний, оранжевий та синій.

Рама виготовлена з м’якої сталі, яка досить міцна, щоб витримати навантаження до 100 кг. Навіть велосипед не такий важкий, як здається, загальна вага велосипеда. 24.7 кг тільки яке світло.

Мотор:

Що стосується двигуна, компанія використовує для велосипеда ручної роботи виготовлений в Індії 250-ватний втулковий двигун BLDC. Максимальна швидкість, яку розвиває двигун, становить лише 25 км / год, і для досягнення цієї швидкості потрібно лише 10 секунд. Хоча він має швидкість лише 25 км / год, але під час тестової поїздки вона досягала близько 27. 28 км / год у режимі дросельної заслінки, а в режимі допомоги педалі швидкість може збільшитись більше 30 км / год.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Акумулятор і діапазон:

Двигун отримує енергію від знімного масивного літій-іонного акумулятора 48 В/15 Ач, який встановлений в середній частині рами. Батарея заряджається на 0-80% всього за 2-3 години, а на одному заряді велосипед проїде вражаючі 100 км пробігу. Навіть якщо ви бажаєте, ви можете збільшити стандартний діапазон на 40%, якщо ви перебуваєте в режимі допомоги педалей. Це означає, що за допомогою педального підсилювача ви можете легко подолати близько 140 км пробігу, а для педального підсилювача велосипед поставляється з 5 рівнями педалей, щоб ви могли їздити без особливих зусиль.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Самозарядка:

Однією з головних особливостей цього велосипеда є його властивість самозарядки. Так, ви не помилилися, під час їзди на цьому велосипеді, коли ви крутите педалі, батарея починає автоматично заряджатися у фоновому режимі. Це означає, що ваша енергія ніколи не витрачається даремно, адже SPERO має функцію рекуперації. Ви можете зарядити велосипед за допомогою мінімального крутіння педалей.

Круїз-контроль:

Круїзний режим. це унікальна функція, яка присутня в SPERO. Коли ви їдете з постійною швидкістю протягом 6 секунд, вмикається круїзний режим, щоб ви могли їхати як король, не крутячи педалі та не прискорюючись.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Передачі та гальма:

На відміну від звичайних електровелосипедів на ринку, цей велосипед оснащений унікальною 5-швидкісною цифровою системою перемикання передач, яка зменшує шум і вібрацію, забезпечуючи плавну та безпроблемну їзду. Навіть перемикати передачі так само легко, як грати в гру на джойстику.

Гальма. найважливіший елемент безпеки будь-якого транспортного засобу.Ось чому без шкоди для безпеки компанія використовувала дискові гальма для обох коліс.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Колеса та підвіска:

Велосипеди SPERO поставляються з колесами 26 x 1.Шини Kenda шириною 95 дюймів і, як завжди, двостінні легкосплавні диски. Спереду встановлена телескопічна підвіска, яка забезпечує плавну та якісну їзду. Хоча ззаду немає підвіски, але оскільки сидіння скутера наповнене гелеподібним матеріалом, то на вибоїстих дорогах воно буде працювати як амортизатор.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Інші особливості:

Мобільні телефони стали невід’ємною частиною життя. SPERO оснащений мобільним зарядним пристроєм для підзарядки телефону. Крім того, велосипед також оснащений яскравою світлодіодною фарою та заднім ліхтарем. Інші ключові аксесуари включають: Тримач шолома, тримач для мобільного телефону, індикатор тиску будуть надані разом із велосипедом.

заряджати, електровелосипед, служби, акумулятора

Крім того, електричне управління перемикається за допомогою ключа, так що ви можете використовувати цикл як звичайний, так і з електроприводом.

Ціна та доступність:

Залежно від пробігу, компанія випустила 3 моделі з трьома різними цінами, які включають SPERO e100, SPERO e60 та SPERO e30, тоді як базовий варіант SPERO e30 коштує ₹42900, а середній варіант SPERO e60. ₹52900, тоді як професійний SPERO e100 коштує ₹62900.

Щоб придбати ці велосипеди, вам потрібно відвідати офіційний веб-сайт компанії та зв’язатися з ними відповідно.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top