Гіпер-електросамокат Nami BURN-E VIPER 2 MAX. Гіпер-електросамокат

Гіроскутер Nami BURN-E VIPER 2 MAX Hyper Electric Scooter

Закрити (esc)

Закрито (відмінено)

Закрити (еск)

Закрити (еск)

Закрити (esc)

Закрити (еск)

Close (esc)

Закрити (еск)

Закрити (ескейп)

Закрити (esc)

Закрити (еск)

Закрити (ескейп)

Закрито (ескейп)

Закрити (ескейп)

Закрити (ескейп)

Революційний електросамокат

Домінуйте на дорозі з цим революційним витвором мистецтва. гіроскутером Nami BURN-E VIPER 2 MAX Hyper Electric Scooter, революційним електричним самокатом.

Цей електросамокат оснащений двома електродвигунами потужністю 1500 Вт, достатньо потужними для розгону до помірних швидкостей за невеликий проміжок часу.

Приготуйтеся до впевненої їзди з 11-дюймовими шинами, які ідеально підходять для того, щоб доставити вас у будь-яке місце, куди б ви не поїхали.

Якщо потужність і стабільність. це те, що ви шукаєте, пошуки закінчені, тому що Nami BURN-E VIPER 2 MAX ідеально підходить для вас.

Перевершити решту з найкращим

Насолоджуйтесь бездоріжжям, тому що цей звір електричного скутера з’їсть будь-яку дорогу, на яку ви натрапите, ніби нічого не сталося.

Завдяки 165-міліметровій котушці Travel Hydraulic ви можете розраховувати лише на чистий комфорт під час їзди по будь-якій місцевості.

Nami BURN-E VIPER 2 MAX створений для того, щоб служити вічно завдяки своїй рамі з аерокосмічного алюмінію.

Ніщо не може зрівнятися з транспортним засобом, який був побудований як звір, і Nami BURN-E VIPER 2 MAX, безсумнівно, вразить вас.

Ключові особливості

  • Nami BURN-E VIPER 2 MAX поставляється з подвійним двигуном потужністю 1500 Вт, здатним легко розігнати вас до 93 км/год (тільки для приватного використання)
  • Ви можете насолоджуватися поїздками стільки, скільки забажаєте, завдяки більш ніж потужним акумуляторам, які забезпечують до 150 км пробігу
  • Створений з міцною рамою та ручками з вуглецевого волокна, цей електросамокат може витримувати вагу до 150 кг
  • Шини 11×3 з трубками / безкамерні шини на цьому електроскутері більш ніж здатні забезпечити більшу стабільність, де б ви не їхали

Якщо ви не впевнені щодо законності використання електротранспорту у вашому штаті або регіоні, будь ласка, перейдіть за цим посиланням: https://www.Розчинення ерозії.com.au/pages/safety

Найкращий у світі гіроскутер з найкращими характеристиками в цьому ціновому та технічному діапазоні.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Модель 2022 NAMI BURN-E 2 MAX VIPER (40AH)
Вага 47KG
Максимальне навантаження 150KG
Підвіска Гідравлічна котушка 165 мм з регулюванням відскоку A
Гальма Logan 4 Поршневий повний гідравлічний
Обмежена швидкість 25 км/год
Максимальний діапазон 150 км
Необмежена швидкість 93 км/год
Базова потужність двигуна 2 x 1500 Вт (ДВА ДВИГУНИ)
Пікова потужність двигуна 8400w
Акумулятор 72v 40AH LG BATTERY
Час зарядки 6 годин-12 годин
Напруга 72V
Привід повний привід
Колеса 11 X 3 надувні безкамерні шини
Рама 6061 Аерокосмічна алюмінієва рама з вуглецевим волокном на ручках
Аксесуари Більшість аксесуарів підійдуть

Цей e-SCOOTER призначений виключно для використання на бездоріжжі в приватному секторі.

Ми працюємо над тим, щоб гарантувати, що ми пропонуємо найкращі ціни в Інтернеті. Якщо ви знайдете інший інтернет-магазин, який пропонує нижчу ціну, ніж у нас, будь ласка, повідомте нам про це, і ми перевіримо, чи зможемо ми відповідати їхній ціновій політиці. Ми хочемо, щоб ви були впевнені, що отримуєте абсолютно найкращу ціну на товар, який замовляєте.

Наша 100% гарантія ціни має деякі обмеження:

  • Такі акції, як знижки та пропозиції “купи один, отримай другий безкоштовно” не є прийнятними, а також будь-які акції з розпродажу
  • Товар повинен бути в наявності на сайті конкурентів
  • Конкурсант повинен бути інтернет-магазином, він може не мати роздрібного магазину
  • Веб-сайт не може бути сайтом-дискаунтером або аукціоном (тобто eBay, overstock і т.д.).)
  • Учасник повинен бути авторизованим роздрібним продавцем відповідного товару
  • Гарантія відповідності ціни включає ціну товару та вартість доставки, але не включає податок з продажу

Зверніть увагу, що в деяких регіонах, особливо регіональних, може стягуватися додаткова плата за доставку. Це включає, але не обмежується Західною Австралією, Північною територією та Тасманією. Будь ласка, запитайте, якщо ви не впевнені або хочете отримати пропозицію.

Відмінний спосіб заощадити. доставити посилку до найближчого відділення.Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви хочете отримати пропозицію або віддаєте перевагу цьому варіанту.

Щойно ви оформите замовлення, ви отримаєте електронний лист із підтвердженням замовлення. Це означає, що ми отримали ваше замовлення в нашій системі і попередньо авторизували вашу кредитну картку для покупки. Як тільки ми отримуємо ваше замовлення, ми автоматично зв’язуємося з нашими постачальниками, щоб підтвердити, що товар є на складі і доступний для негайної відправки. Якщо ваш товар знаходиться на зворотному замовленні або недоступний, ми зв’яжемося з вами по електронній пошті, щоб підтвердити з вами. Якщо ваш товар доступний для негайної відправки (протягом 5 робочих днів), ми обробимо оплату та надішлемо замовлення для відправки.

nami, burn-e, viper

Якщо ваше замовлення є на складі і ми обробляємо оплату на вашу кредитну картку, воно буде відправлене протягом п’яти робочих днів з дати вашого замовлення. Ми надішлемо вам інформацію для відстеження протягом 24 годин після того, як ваше замовлення покине склад, на електронну адресу, яку ви вказали при оформленні замовлення. If you do not receive tracking information from us within six business days of your order, feel free to follow up with us at orders@eridesolutions.com.au

Будь ласка, перевірте упаковку вашого товару, коли він прибуде, якщо ви помітите будь-які пошкодження, вам слід зазначити це під час підписання доставки. Якщо ваш товар надійшов пошкодженим, будь ласка, надішліть фотографії на адресу returns@eridesolutions.com.au, і ми обробимо страховий випадок від вашого імені.

Огляд поїздки на електричному самокаті Ola S1: Гіперзарядка в індійський простір електромобілів

Жоден інший електросамокат, мабуть, не викликав стільки галасу, стільки ажіотажу і не завоював стільки прихильників ще до того, як офіційно з’явився на дорогах, як електросамокати Ola S1 і Ola S1 Pro. Той факт, що компанія Ola вперше в історії випускає власний продукт, і це без жодного цегляного магазину в будь-якому місці, є значним досягненням. Але хоча створення галасу, розкрутка дебютного продукту та наявність численних шанувальників є важливими, справжнє випробування полягає в тому, яким насправді є сам продукт. питання, які вже давно не сходять з порядку денного. Як насправді виглядає Ola S1? Як працює Ola S1 в реальному світі? Наскільки він довговічний? А як щодо безлічі функцій, які обіцяє Ola?

Електричні транспортні засоби все ще перебувають у зародковому стані в Індії та в усьому світі, але навряд чи хтось сумнівається в їхньому потенціалі. Принаймні Ола не є. Попри всі розмови про електричну революцію, є ще багато чого, що має бути зроблено правильно, щоб люди перейшли на електромобілі. Чи пропонує S1 Pro достатньо переконливу причину для цього переходу? Ще одне велике питання і полювання за відповіддю привели мене до Бенгалуру для короткого, але життєво важливого досвіду їзди на дебютному продукті Ola. Читайте далі:

Зовнішній вигляд та зберігання Ola S1 Pro:

Ola S1 та S1 Pro візуально більше схожі на самокати, ніж на скутери. І при цьому жвавий. Для S1 Pro доступні 10 варіантів кольорів, а для молодшої версії. п’ять. Від більш стриманих чорного, синього та бронзового до кричущих рожевого, жовтого та червоного. ці скутери мають відтінки, які самі по собі можуть змусити закрутитися голови. І миле, але сучасне обличчя, можу я додати.

nami, burn-e, viper

Увімкнена фара завжди нагадує мені про Волл-І з діснеївського мультфільму. Єва, а не Волл-І. Подивіться в Інтернеті, і ви зрозумієте, що я маю на увазі. Але якщо говорити про практичність, то S1 має довгий шлях білого світла, а опція дальнього світла ще більше збільшує освітлення простим натисканням спеціальної кнопки.

nami, burn-e, viper

Великий екран, мозок електросамоката, є абсолютно чудовим і контролює більшість функцій. їздити і не їздити. що може запропонувати продукт. Він працює на базі ОС Android, яку Ола розробила власноруч, і здебільшого реагує на дотики, хоча я кілька разів не зміг зареєструвати введення, коли велосипед був промоклий під дощами Бенгалуру.

nami, burn-e, viper

Ола каже, що програмне забезпечення на тестових продуктах знаходиться в бета-версії, і що клієнти можуть очікувати відшліфовану версію. Чому це є ключовим моментом продажу, тому що тут є екран, який виводитиме карту, показуватиме профіль користувача для індивідуальних поїздок, пропонуватиме теми для розваг. Оля називає їх “Настрої”, допомагає підключатися до телефонів за допомогою Bluetooth тощо.

З’єднання через Bluetooth було майже миттєвим, а прослуховування музики з подвійних динаміків спереду було новим досвідом. А якщо батарея розряджається, то є ще й USB-зарядка. Підключіть телефон і, якщо він не перевищує шести дюймів, його можна акуратно покласти у відсік для зберігання.

nami, burn-e, viper

На внутрішній стороні передньої вилки також є гачок для підвішування сумок з покупками, але тунель на підлозі означає, що додаткові сумки між ногами будуть складним актом балансування. Ідеальним варіантом було б плоске підлогове покриття.

Сидіння здаються досить широкими, щоб вмістити людей будь-якої статури, а натискання на екран відкриває дуже, дуже великий багажник, в якому можна зберігати два повнорозмірних шолома.

nami, burn-e, viper

Зверніть увагу, що немає засувки для відкриття багажника, і якщо акумулятор скутера розрядиться, вам доведеться відповісти в додатку, щоб дістати все необхідне з-під сидіння. документи, ключі від будинку чи будь-що інше.

Технічні характеристики Ola S1 та S1 Pro:

Для тестування ми використовували більш дорогий S1 Pro, який, хоча і коштує дорожче, але має деякі унікальні особливості. Важливо зазначити, що як Ola S1, так і S1 Pro пропонують однакову пікову потужність двигуна. 8.5 кВт, але саме S1 Pro швидше на частку до 40 км/год, має вищу максимальну швидкість, додатковий режим їзди і, що найголовніше, більшу дальність на одному заряді. Через більшу ємність акумулятора, заряджання S1 Pro займе більше часу, ніж S1. І як ми вже згадували вище, S1 Pro доступний у 10 відтінках проти п’яти у S1.

Спільним для обох буде додаток, який дозволить отримати доступ до електросамоката без ключа, встановити геозону, відстежувати місцезнаходження в реальному часі і т.п.

Основні характеристики Ola S1 та S1 Pro
S1 S1 Pro
Максимальна швидкість 90 км/год 115 км/год
Прискорення (від 0 до 40 км/год) 3.6 секунд 3 секунди
Діапазон 121 км 181 км
Режими їзди Звичайний, Спортивний Нормальний, Спортивний, Гіпер
Пікова потужність двигуна 8.5 кВт 8.5 кВт

У мене є сильне відчуття, що для більшості спокуса купити S1 Pro була б великою, але це також і дорожча версія. І хоча кожен бюджет відрізняється, S1 може бути більш практичним вибором, пропонуючи при цьому багато функцій та якість їзди. Ця друга секунда є, мабуть, найбільш важливою.

Враження від поїздки на Олі S1 Pro:

Я використовував S1 Pro в контрольованому, закритому комплексі біля мальовничих пагорбів Нанді за межами Бенгалуру. І він був у мене близько години. Тому важливо пояснити, що це не був відвертий тест в реальних умовах, але я все одно зробив кілька висновків з мого досвіду.

Перше і очевидне. це те, наскільки нестерпно потужним є S1 Pro в режимі Hyper. І я використовую слово “нестерпний”, щоб м’яко підкреслити величезну швидкість, з якою цей електросамокат мчить вперед. Дайте йому чисту, пряму дорогу, і S1 Pro підскочить при найменшому повороті дроселя. А оскільки він, зрештою, електричний, то під час руху на ньому панує моторошна тиша. Але в той час як Hyper. це влучна назва для цього режиму, спортивний режим також дуже, дуже веселий і повинен задовольнити потреби любителів гострих відчуттів. Насправді, щоб заспокоїтися, я їздив на S1 Pro в основному в спортивному режимі і відчуваю, що це найкращий варіант для балансу між запасом ходу і продуктивністю.

nami, burn-e, viper

У звичайному режимі S1 Pro також вразив і може бути ідеальним для більшості поїздок в умовах переповненого індійського міського трафіку. І незалежно від того, який режим ви оберете, S1 Pro також добре справляється з керуванням. важкий на швидкості, маневрений на поворотах. Низький центр ваги має заспокійливу атмосферу, що може означати, що навіть початківці можуть легко навчитися керувати самокатом.

Про підвіску я поки що мало що можу сказати, а що стосується міцності кузова, то я залишуся при своїй думці. так чи інакше. поки я не проведу більше часу з транспортним засобом. Але великий палець вгору за гальма, які мають пристойний укус, щоб зупинити електросамокат.

Загальні враження від Ola S1 Pro:

Оля пропонує сильний продукт, і в цьому немає жодних сумнівів. S1 і S1 Pro дають довжелезний список обіцянок і за більшістю пунктів досить добре справляються з поставленими завданнями.

nami, burn-e, viper

Так, програмне забезпечення може бути в бета-версії і мати деякі глюки. Так, змінна батарея могла б заспокоїти занепокоєння, пов’язане із запасом ходу, і так, на ринку можуть з’явитися більш доступні варіанти. Але незалежно від того, який варіант ви виберете, якщо ви виберете його, електричний скутер Ola обіцяє бути надзвичайно цікавим для їзди та досвіду.

OLA S1 Pro

OLA S1 Pro. електричний самокат, доступний за стартовою ціною від. 1,39,828 в Індії. Він доступний в 1 варіанті та 12 кольорах. Поставляється з передніми та задніми дисковими гальмами.

EMI ₹ / місяць EMI Розраховано на основі середнього значення. ціна на виставковому залі Початковий внесок. ₹ 6,991 Відсотки. 9.5 % володіння. 36 місяців

У нас немає ціни на OLA S1 Pro в. Ми врахували ціну для розрахунку EMI.

Пропозиції від OLA

  • 1. Отримати рупії.5000/- Бонус за обмін.
  • 2. Отримайте найнижчу процентну ставку в кредит. 6.99% (пропозиція з обмеженим періодом). Відвідайте найближчий EC, щоб дізнатись більше.
  • 3. Отримайте до рупій.3000/- Кешбек з вибраними банківськими партнерами.
  • 4. Банківські установи. До Rs.3000/- кешбек: (AU Small Finance Bank, Tata Capital, IDFC, Bajaj Finserv.)
  • 5. Рупії.1500/Знижка на розширену гарантію (акумулятор).

(Також отримайте тест-драйв, опції EMI, переваги обміну)

  • Пропозиція діє за умови наявності двоколісного велосипеда в дилерських центрах
  • BikeWale надав цю інформацію про пропозицію на основі найкращих зусиль, і BikeWale не несе відповідальності за будь-які подальші (або інші) втрати / пошкодження, спричинені інформацією
  • Всі застосовні умови та положення будуть відповідно до дилерів, і вони можуть змінюватися без будь-якого попереднього повідомлення
  • За остаточною ціною, наявністю пропозиції та точними деталями пропозицій звертайтеся до дилерів

Про S1 Pro

OLA S1 Pro. електросамокат, доступний лише в 1 варіанті та 12 кольорах. Ціна S1 Pro починається від рупій. 1,39,828 в Індії. OLA S1 Pro генерує 5500 Вт потужності від свого двигуна. З передніми та задніми дисковими гальмами, OLA S1 Pro пропонує комбіновану гальмівну систему обох коліс.

Ola S1 Pro. це преміальний варіант лінійки електросамокатів S1 від Ola Electric. Цей варіант лінійки S1 має вищі технічні характеристики та більше варіантів кольорів, ніж стандартний електросамокат S1.

Електродвигун на S1 Pro налаштований на 8.5 кВт максимальної потужності та 58 Нм пікового крутного моменту. Компанія обіцяє максимальну швидкість 115 км/год і заявляє про запас ходу 181 км на повному заряді порівняно з 90 км/год і 121 км у базової моделі. The 3.Акумуляторна батарея ємністю 97 кВт-год може бути швидко заряджена для пробігу 75 км за 18 хвилин. Час повної зарядки становить шість з половиною годин.

Список особливостей, як і в базовій моделі, включає передню фару з двома стійками, витончені світлодіодні індикатори на фартусі, переднє крило в колір кузова, вигнуті бічні панелі, витончений світлодіодний задній ліхтар, порт для зовнішньої зарядки ззаду і роздільний поручень для пілонів. Скутер має 36-літровий відсік під сидінням, в який можна помістити два відкритих шолома. Палітра кольорів для версії Pro включає 10 варіантів.

Стандартні функції обох моделей включають безконтактне блокування/розблокування, дистанційне блокування багажника, сповіщення про дзвінки, сповіщення про повідомлення, інформаційно-розважальну систему, сповіщення про бічну стійку, протиугінну систему, геозонування, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, бортову навігацію, режим руху додому, режим руху заднім ходом, режим руху додому, підсвічування, функцію “знайди мій самокат”, налаштування настрою зі звуком, електронне блокування керма, регулятор яскравості дисплея, екран привітання, офіційні оновлення, ручний сигнал тривоги, а також прогнозоване обслуговування. Варіант Pro також має систему утримання на підйомах, круїз-контроль, голосовий асистент та три режими їзди (нормальний, спортивний та гіпер).

Апаратне забезпечення схоже на обох варіантах. Так, за роботу підвіски відповідає одинарна передня вилка, задній моноамортизатор, дискові гальма на обох колесах та комбінована гальмівна система.

Перший у світі гіперсамокат: “Dragonfly” має 4 колеса та повну підвіску

nami, burn-e, viper

(фото/D-Fly)

Коли багатонаціональна команда інженерів переосмислює міську мобільність та технологію електросамокатів, ви отримуєте перший у світі електросамокат Hyper.

Електросамокати зробили революцію в тому, як люди пересуваються містом. Вони компактні, легкі в управлінні, дешеві в “заправці” і залишають менше вуглецевого сліду, ніж звичайні транспортні засоби, що працюють на бензині.

Такі компанії, як Lime та Byrd, інвестували значні кошти в технологію електросамокатів, і тому ці транспортні засоби також популярні серед людей, які подорожують з пункту А в пункт Б.

Але двоколісні версії, які часто зустрічаються в містах та околицях, є базовими. У них немає нічого кричущого чи стильного, а технологія не є чимось особливим, про що можна було б написати вдома.

D-Fly визнав це як можливість. Зібравши команду найкращих інженерів з США та Великобританії, яка отримала безліч нагород, D-Fly розробила.S. та Великобританії, вона спроектувала та розробила перший у світі “гіпер-скутер”. Dragonfly.

Ще ніколи електросамокати не виглядали так сексуально.

Електросамокат Dragonfly: Що робить “хайп” “гіпер?

nami, burn-e, viper

D-Fly називає свій самокат “еквівалентом суперкара для міської мобільності.” Як це можна кваліфікувати??

Перш за все, рульове управління Dragonfly працює не так, як у самоката, а більше як у місяцехода. Він використовує запатентоване 3D-кермування з повним нахилом, тобто всі чотири колеса обертаються синхронно з водієм. величезне вдосконалення у порівнянні зі звичайним рульовим керуванням самокатів.

Dragonfly також був розроблений для плавної їзди. Він має подвійну підвіску, повністю регульовану пружинну підвіску з гідравлічним демпфіруванням на всіх чотирьох колесах, регульовану підвіску деки і повне зчленування осей. Тож навіть якщо ви їдете по шорсткому асфальту, ґрунтовій дорозі або гравію, Dragonfly поглинає удари, наче губка.

Цей скутер також швидкий. Більшість комерційно доступних електросамокатів розвивають швидкість до 15-20 миль/год. Два двигуни потужністю 550 Вт на електросамокаті Dragonfly можуть видавати до 1650 Вт енергії, що дозволяє розвинути максимальну швидкість першого у світі самоката Hyper до 25 миль/год.

Їдьте разом з транспортом по велодоріжках або їдьте на повільній швидкості по безпечному тротуару.

Рульовий дисплей Dragonfly захищений на 3.5-дюймовий кольоровий цифровий екран, на якому відображається швидкість і швидкісний режим, дальність поїздки, стан освітлення та рівень заряду акумулятора. Дисплей навіть має вбудовані звукові сигнали та голосову навігацію.

Однією з найважливіших особливостей, однак, є безпека. Користувачі можуть заблокувати свій електросамокат за допомогою чотиризначного пін-коду, на якому відображається вся система. Якщо хтось втрутиться в його роботу, власник отримає звуковий сигнал, а вбудована система GPS-трекера визначить його місцезнаходження в разі викрадення.

І, звичайно, Dragonfly отримує додаткові бали за стиль. У порівнянні зі звичайними електросамокатами та електровелосипедами, цей виглядає просто витончено.

Дослідження міста, пригоди на бездоріжжі

nami, burn-e, viper

D-Fly виходить з воріт з двома різними моделями свого самоката Dragonfly: DF і DFX. Для тих, хто планує використовувати брендовий Dragonfly виключно в міських умовах, на рівних вулицях і тротуарах, ідеально підійде модель DF (1 850 MSRP).

Якщо ж ви хочете рок-н-рол на пересіченій місцевості, то DFX (2 200 MSRP). це позашляхова версія D-Fly. Він поставляється з захистом для рук, крилом та аксесуарами для переднього та заднього багажника.

Обидві моделі мають передні електричні гальма, фари, трекшн-контроль, надширокий настил, а також індикатори гальмування та повороту для підвищення безпеки. Обидві моделі виготовлені з аерокосмічного алюмінію та полімерів автомобільного класу.

Макросфера мікромобільності

nami, burn-e, viper

Оскільки люди докладають більше зусиль, щоб уникнути використання викопного палива, мікромобільність змінює спосіб пересування містами. Електровелосипеди та електросамокати витісняють автомобілі з доріг і зменшують викиди вуглецю в усьому світі.

З розвитком технологій, що оточують мікромобільність і стають безпечнішими та надійнішими, все більше людей будуть тяжіти до електромобілів. Особливо після того, як на сцену вийшли такі висококласні (Hyper) моделі, як Dragonfly. Перший у світі електросамокат Hyper не лише швидкий, зручний та екологічно чистий, але й високотехнологічний пристрій з надзвичайно сучасним виглядом, який приваблює.

Гіроскутер Dragonfly DF і DFX Hyper можна придбати на Indiegogo. Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт D-Fly.

nami, burn-e, viper

Е-велосипеди на хиткому ґрунті в національних парках в очікуванні екологічної експертизи

Федеральний суддя вирішив, що, принаймні зараз, власники електровелосипедів все ще можуть їздити стежками національних парків, які раніше були зарезервовані для пересування людей. Читати далі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top