Електровелосипеди з двигунами Bosch. Електровелосипеди з двигунами Bosch

Електровелосипеди з двигунами Bosch

Розумна система. це пов’язана екосистема, яка дарує вам душевний спокій. Це зв’язок між вашим двигуном, акумулятором, дисплеєм і пультом дистанційного керування на кермі: всім цим можна керувати за допомогою програми eBike Flow.

Ваш смартфон. це ключ, який керує вашим цифровим світом.

Керуйте велосипедом за допомогою смартфона та світлодіодного пульта дистанційного керування.

Функції, доступні з Bosch Smart System

eBike Lock пропонує безкоштовний захист від крадіжки, який блокує двигун вашого електровелосипеда в разі крадіжки. Це швидкий і простий захист вашого велосипеда. Ваш телефон стає ключем для розблокування велосипеда.

Після сполучення велосипеда з додатком eBike Flow ваш смартфон стає цифровим ключем для деактивації системи допомоги при крученні педалей. Виявлення відбувається автоматично через Bluetooth, тому ваш смартфон може залишатися у вашому

Сигналізація eBike Alarm

Сигналізація eBike Alarm. це GPS-трекер, який в режимі реального часу визначає місцезнаходження вашого електровелосипеда та видає звуковий сигнал у разі його викрадення. Після налаштування в додатку eBike Flow функція eBike Alarm автоматично активується, як тільки ви вимикаєте велосипед. Сигналізація eBike Alarm у поєднанні з функцією eBike Lock забезпечує додатковий захист від крадіжки до вашої традиційної системи.

Для активації цієї опції потрібен модуль Bosch ConnectModule (BCM).

Модуль Bosch Connect

Модуль ConnectModule (BCM). це компонент зарядного пристрою, який встановлюється на електровелосипед непомітно.

Це елемент GPS-трекера на вашому велосипеді, який використовує радіо- та GNSS-технології та включає різні датчики.

Тільки після встановлення цього компонента ви можете використовувати функцію eBike Alarm.

Навігація та планування маршруту

З додатком eBike Flow у вас є 2 варіанти навігації: ваш смартфон на кермі або дисплей Kiox 300. Плануйте свій маршрут у додатку eBike Flow та отримуйте пропозиції щодо маршрутів і відображення карт відповідно до вашого профілю.

Система GPS відображає ваш маршрут у вигляді лінії, яка показує вам шлях у напрямку руху. Ви отримаєте покрокові інструкції на всіх дисплеях. Дисплей обертається в напрямку руху під час подорожі. Крім того, на дисплеї відображається залишкова відстань до пункту призначення. Щойно ви досягнете пункту призначення, навігація автоматично зупиниться. Ви також можете перенести маршрути з Komoot в додаток eBike Flow. Безпечно перемикайтеся між екраном меню та екраном навігації під час їзди за допомогою світлодіодного пульта дистанційного керування. Щоб використовувати навігацію з дисплеєм, ваш ebike повинен бути підключений до смартфону за допомогою

З додатком eBike Flow у вас є 2 варіанти навігації: ваш смартфон на кермі або дисплей Kiox 300. Плануйте свій маршрут у додатку eBike Flow та отримуйте пропозиції щодо маршруту та відображення мапи відповідно до вашого профілю. Система GPS відображає ваш маршрут у вигляді лінії, яка показує вам шлях у напрямку руху. Ви отримаєте покрокові інструкції на всіх дисплеях. Дисплей обертається в напрямку руху під час подорожі. Крім того, на дисплеї відображається відстань, що залишилася до пункту призначення. Як тільки пункт призначення буде досягнуто, навігація автоматично зупиняється.

Щоб користуватися навігацією з дисплеєм, ваш ебайк повинен бути підключений до смартфону через Bluetooth протягом усього маршруту.

Ваші улюблені додатки

Підключіть додаток eBike Flow до ваших улюблених додатків, таких як Komoot та Strava, і автоматично записуйте свій маршрут та фітнес-дані (час, відстань, висоту тощо). Тепер ви можете імпортувати свої маршрути через Komoot і керуватися ними на екрані навігації. Для користувачів iPhone трекер активності також синхронізує всі дані з Apple Health, за запитом і за вашою згодою. Ви можете ділитися своїми досягненнями та активністю з друзями або спільнотою.

Автоматичні оновлення

Завантажуйте нові функції та оновлення для вашого акумулятора або двигуна через додаток eBike Flow і передавайте їх на ваш ebike через Bluetooth. Ви отримуєте інформацію про кожне нове оновлення, доступне для вашого ebike. Таким чином, ваш велосипед завжди буде в курсі останніх подій. Вам більше не потрібно їхати до дилера.

Відстеження активності

Записуйте дані про вашу поїздку та фізичну форму, як тільки ви заведете велосипед (час, відстань, середня швидкість, середня потужність і т.д.). Для користувачів iPhone трекер активності синхронізує (на вимогу) всі дані автономно з Apple Health. Якщо ви робите перерву, запис вашої поїздки автоматично зупиняється;-

Індивідуальні режими руху

Налаштуйте режими їзди відповідно до ваших потреб: ви можете точно налаштувати режими Cargo, Turbo, Sport, Tour та Eco, щоб надати вам більше допомоги або використати менше енергії.

Екран навігації

Прикріпіть SmartphoneGrip до керма, розташуйте свій смартфон і відкрийте додаток eBike Flow. Екран навігації показує вашу поточну швидкість, час поїздки та пройдену відстань, а також стан заряду акумулятора. Під час їзди світлодіодний пульт дистанційного керування дозволяє перемикатися між екраном навігації та класичним екраном смартфона, тримаючи обидві руки на кермі, в цілковитій безпеці та комфорті.

Двигуни Bosch

Двигуни адаптовані до кожного використання і, отже, до кожної конкретної моделі велосипеда.

Для ідеальної алхімії між вами та вашим електровелосипедом моторні системи Bosch постійно розраховують швидкість, частоту педалювання та силу натискання на педалі.

Дисплеї Bosch

Комп’ютери Bosch є найоптимальнішими для занять ебайком. Вони адаптовані до будь-яких потреб, від вбудованого бортового комп’ютера до смартфона.

Акумулятори Bosch

Акумулятори Bosch. ефективне та довговічне джерело енергії. Завдяки вражаючій ємності, тривалому терміну служби та інтелектуальній системі управління літій-іонні акумулятори Bosch є одними з найдосконаліших на ринку. Акумулятори Bosch eBikes поєднують малу вагу з ергономічним дизайном і простотою використання.

Moustache використовує 3 типи інтеграції акумулятора.

Як зменшити обмеження на електровелосипед з двигуном Bosch Gen 4 у 2023 році?

У цій статті ми пояснимо, як можна зняти обмеження швидкості на велосипеді Bosch eBike (не Smart) за допомогою VOLspeed V4 або Speedbox 3.0 тюнінг-чіп. Ми також обговоримо найкращі тюнінг-чіпи для електронних велосипедів Bosch Smart System, випущених у 2022-23 роках, прокрутіть прямо внизу, у вас є один із них. Перш ніж ми почнемо, зверніть увагу, що зняття обмеження швидкості на вашому велосипеді може призвести до анулювання гарантії, велосипеди зі знятим обмеженням швидкості є незаконними і можуть використовуватися лише на приватних територіях. (Останнє оновлення 13 червня 2023 року)

Як працює тюнінг двигуна Gen 4 (не Smart)?

Двигун Gen 4 Performance Line CX був випущений у 2020 році і є найпотужнішим двигуном Bosch для електровелосипедів на сьогоднішній день, що забезпечує крутний момент 85 нм. Цей двигун є найпопулярнішим для електронних велосипедів в останні роки, і такі компанії, як Cube, Cannondale Whyte, вибрали його в якості двигуна для своїх електронних велосипедів. Двигун 4-го покоління надзвичайно потужний. він з легкістю подолає найкрутіший підйом. Однак, незважаючи на всю потужність, спрацьовує обмеження швидкості 25 км/год, що означає, що на рівнинній місцевості ви будете крутити педалі проти мотора, не маючи змоги їхати швидше. Для багатьох 25 км/год є достатньою швидкістю для електровелосипеда. Однак для тих з нас, хто хоче їздити трохи швидше, вам знадобиться тюнінг-чіп. Тюнінг-чіп, по суті, знімає обмеження швидкості 25 км/год на вашому електровелосипеді і дозволяє вам продовжувати крутити педалі за допомогою двигуна Performance Line CX.

VOLspeed або Speedbox?

Для двигуна Bosch Gen 4 доступні різноманітні тюнінг-чіпи. У цьому розділі ми обговоримо два найпопулярніші тюнінг-чіпи для електровелосипедів: VOLspeed V4 Speedbox 3.0. Ми знаємо про інші доступні варіанти, однак через подібні ціни та надійність цих конкретних варіантів ми вважаємо, що це найкращі фішки, доступні для двигуна Performance Line CX.

VOLspeed V4 для Bosch

Після успіху VOLspeed V3 (читайте наш огляд тут), з’являється версія V4. Вона сумісна з усіма моделями Bosch eBikes 2014-23 років випуску, окрім моделей з “розумною системою”, які будуть випущені наприкінці року. Хороша новина, якщо ви зараз використовуєте Bosch Active Line 2018 року, але плануєте перейти на Gen 4 в майбутньому! Причина, чому ми так любимо цей тюнінг-чіп, полягає в тому, що він не тільки знімає обмеження швидкості в 25 км/год, але й дозволяє легко встановити нову максимальну швидкість. Це чудова функція, оскільки вона дозволяє вам контролювати швидкість і дає вам гнучкість, оскільки її можна налаштувати в будь-який час. Версія V4 тепер є справжнім рішенням plug play, яке не вимагає ніякого початкового програмування. Після встановлення чіпа просто натисніть і утримуйте кнопку мінус на дисплеї протягом 3 секунд і виберіть нове максимальне обмеження швидкості (до 45 км/год). Це трохи дорожче, ніж версія V3, але ми вважаємо, що воно того варте, оскільки усуває будь-який ризик людської помилки під час початкового налаштування. VOLspeed V4 сумісний з усіма дисплеями Bosch: Purion, Nyon, Kiox Intuvia. Як налаштувати VOLspeed

Speedbox 3.0 для Bosch

Speedbox. це тюнінговий OG для eBike, вони існують вже багато років і мають найкращий вибір тюнінгових мікросхем, доступних для всіх основних двигунів eBike. У січні 2020 року вони випустили свій Speedbox 3.0, створений спеціально для двигуна Bosch Gen 4. До 3.0 вони мали надзвичайно надійний Speedbox 2.0 чіп, однак через впровадження програмного забезпечення Anti-tuning від Bosch, це більше не було сумісним, і вони випустили новий 3.0. Як ви можете бачити на фотографіях, VOLspeed та Speedbox дуже схожі на вигляд, обидва тюнінг-чіпи підключаються однаково, пропонуючи справжнє ігрове рішення. Просто натисніть кнопку “Walk” на кермі та 6.з’явиться 2 км/год, що означає, що тюнінг-чіп активований і обмеження в 25 км/год знято. Щоб вимкнути чіп, просто натисніть “Walk” ще раз і 1.З’явиться 6 км/год. Подібно до VOLspeed V4, Speedbox 3.0 дозволяє встановити нове максимальне обмеження швидкості, але це не робиться на початку інсталяції. Щоб встановити нову максимальну швидкість, вам потрібно натиснути “walk” і прокрутити різні режими eBike на вашому дисплеї. У порівнянні з VOLspeed V4 ми знайшли цю функцію досить складною у використанні, тому ми однозначно вважаємо, що VOLspeed кращий, коли справа доходить до встановлення нової максимальної швидкості. Одна з ключових відмінностей між двома чіпами полягає в тому, що при використанні Speedbox 3.0 на двигуні Bosch Gen 4, ви повинні залишити eBike увімкненим після завершення поїздки, доки не з’явиться значення 0.на дисплеї з’являється 0 км/год. Цей зворотний відлік встановлений для того, щоб eBike не міг розпізнати, що встановлено тюнінг-чіп. Під час зворотного відліку на дисплеї з’явиться таймер, який показує, скільки часу залишилося до його завершення. Для кращої практики ми рекомендуємо залишити eBike вимкненим після завершення зворотного відліку. Хочете більше? Speedbox також випустив преміум-версію Bluetooth, що дає вам можливість керувати всім через ваш смартфон. Безумовно, варто подивитися тут. Як налаштувати Speedbox 3.0

Чи може тюнінг-чіп призвести до того, що мій eBike перейде в режим Limp Mode?

Жахливий режим “Limp Mode”. це фраза, про яку знають усі велосипедисти з двигунами Bosch. По суті, це місце, де eBike вимикається, на вашому дисплеї з’являється код помилки 504, що означає, що ви їдете додому на дуже важкому велосипеді без допомоги двигуна. Помилка 504 з’являється, коли двигун Bosch виявляє, що встановлений тюнінг-чіп. Хороша новина полягає в тому, що цю помилку можна легко усунути, поїздивши 90 хвилин без сторонньої допомоги або виконавши цей хитрий хак з дрилем. Варто зазначити, що помилка 504 з’являється на електровелосипедах БЕЗ встановлених тюнінг-чіпів, якщо ви використовуєте 1.0.2.0 програмне забезпечення, ми наполегливо рекомендуємо оновити його до останньої версії, щоб уникнути небажаних помилок. З нашого досвіду ми виявили, що дуже рідко eBike переходить в режим лімба з VOLspeed V4 або Speedbox 3.0, що встановлена. Якщо ви встановите нову розумну максимальну швидкість 42 км/год на VOLspeed V4 і щоразу стежитимете за зворотним відліком на Speedbox 3.0 у вас не повинно виникнути жодних проблем. Будь ласка, зверніть увагу, що це не є 100% гарантією, тому якщо це трапиться, не хвилюйтеся, просто перезавантажте eBike і ви знову будете готові до роботи. Ви можете самостійно перезавантажити eBike до 3 разів.

Який тюнінг-чіп вибрати?

Отже, ви ознайомилися з деталями кожного тюнінг-чіпа і тепер готові прийняти рішення. Ми ретельно протестували обидва ці тюнінг-чіпи і вважаємо, що обидва є чудовим вибором для двигуна Gen 4 Performance Line CX. Однак, якби нам довелося вибирати між ними, ми б обрали VOLspeed V4 з двох причин; 1. Легко встановіть нове обмеження максимальної швидкості на вашому eBike 2. Немає зворотного відліку після завершення поїздки Купити зараз. VOLspeed V4 Bosch Всі наші тюнінг-чіпи доступні для замовлення зі складу у Великобританії. Ми доставляємо по всьому світу і приймаємо GBP, EUR, USD, AUD, CAD.

Тюнінг-чіпи Bosch Smart System

Система Bosch Smart System була випущена в 2022 році і вимагає іншого тюнінг-чіпа, ніж ті, якими ми поділилися вище. Якщо ви володієте моделлю 2022-23, оснащеною системою Bosch Smart System, ваші можливості більш обмежені, але у вас є багато чудових опцій, доступних для вас. Зверніть увагу: жоден з перелічених нижче тюнінг-чіпів не сумісний з електровелосипедами, оснащеними датчиком Bosch Rim Magnet. Це знаходиться на клапані заднього колеса.

Як визначити, чи є у мене велосипед Bosch Smart System eBike?

Ви можете легко визначити, чи є у вас велосипед Bosch Smart System eBike, якщо він оснащений світлодіодним пультом дистанційного керування. Багато з них оснащені дисплеєм Kiox 300 або Intuvia 100. Якщо на вашому електровелосипеді стоїть Purion, Intuvia або оригінальний Kiox. У вас модель без функції Smart. Ви зможете встановити або VOLspeed V4, або Speedbox 3.0, про яку ми говорили раніше в цій статті.

Найкращі тюнінг-чіпи Bosch Smart System

Speedbox 1.0 B.Тюнінг-чіп Істотне оновлення стандартної версії, B.Тюнінг надає гонщикам розширені можливості, такі як керування налаштуваннями, блокування двигуна, функція “невидимого режиму” для даних про поїздку. все через додаток Speedbox (доступний на iPhone Android) Speedbox 1.0 Тюнінг-чіп Це стандартний варіант для гонщиків, які просто хочуть зменшити обмеження на своєму ебайку, без інтеграції з додатком. Чіп управляється за допомогою елементів керування на кермі та має лише функції ввімкнення/вимкнення. simplek Pro Nano Tuning Chip Найменший у світі та найпомітніший тюнінг-чіп для системи Smart. Цей чіп підключається лише до датчика швидкості, що робить його дуже простим у встановленні. Завдяки своєму унікальному дизайну він ідеально підходить для електровелосипедів, які не мають багато місця всередині двигуна. Цей чіп попередньо налаштовано на зниження швидкості до 40 км/год. VOLspeed V4 для Bosch Smart System Наш бестселер від Bosch тепер доступний для системи Smart. Як і всі чіпи VOLspeed, він дозволяє налаштувати максимальну швидкість до 45 км/год (28 миль/год). Чіп є бездротовим, його можна увімкнути або вимкнути за допомогою елементів керування на кермі. PearTune 4.0 для Bosch Smart System Цей чіп встановлюється так само, як і Speedbox 1.0. Основна відмінність полягає в тому, що він вимагає калібрування після встановлення. Після завершення він має безліч розширених функцій, включаючи налаштування швидкості та функцію блокування.

Як відбувається тюнінг eBike з Bosch Smart System?

Всі ці тюнінг-чіпи встановлюються безпосередньо на двигун за допомогою оригінальних з’єднань. Після встановлення велосипедисти просто активують чіп щоразу, коли хочуть їздити без обмежень. Simplex Pro Nano має можливість встановити постійний режим, який автоматично активується при вмиканні велосипеда. З деякими з цих чіпів після завершення поїздки на дисплеї з’явиться короткий зворотний відлік. Для забезпечення точного відображення відстані можна просто дозволити дисплею вимкнутися, щоб гарантувати, що відстань зафіксована вірно.

Чи можу я бачити точну швидкість на дисплеї або в додатку Flow?

Тільки Speedbox PearTune показуватиме точну швидкість у KMH. Під час використання дисплей показує реальну швидкість до 22.2 км/год. Після перевищення цієї швидкості ваша фактична швидкість відображається на останніх двох цифрах дисплея. Приклад:. 22.3 відповідає швидкості 23 км/год. 23.1 відповідає швидкості 31 км/год. 24.5 відповідає швидкості 45 км/год Якщо ви використовуєте VOLspeed, показник швидкості фіксується вище 22 км/год при їзді без обмежень. simplek відстежує швидкість, але вимагає невеликого перетворення, це детально пояснюється тут.

Які мої шанси отримати код помилки?

Як і у випадку з усіма тюнінг-чіпами, ми не можемо на 100% гарантувати відсутність кодів помилок. З огляду на це, велосипедисти можуть мінімізувати ризик виникнення помилки, виконавши наступні кроки;. Вимкнення автоматичних оновлень у застосунку потоку. Якщо ви робите оновлення, завжди попередньо видаляйте чіп (це важливо). Встановіть нижчу максимальну швидкість в межах 40-45 км/год. Дозвольте дисплею вимикатися після кожної поїздки Якщо у вас все ж таки з’явився код помилки, його можна усунути, поїздивши на велосипеді протягом 60-90 хвилин у режимі без сторонньої допомоги.

Який тюнінг-чіп вибрати?

Якщо ви шукаєте найсучасніші функції та сумісність зі смартфоном. Ми наполегливо рекомендуємо SpeedBox 1.0 B.Тюнінг. Ця преміум-версія дозволяє користувачам підключити свій eBike до додатку SpeedBox (доступний на iPhone та Android), де вони можуть керувати своїм тюнінг-чіпом та бачити точні дані про поїздку в реальному часі. Він також надає вам безліч додаткових функцій, таких як: індивідуальна швидкість, блокування двигуна, невидимий режим та відстеження поїздок у режимі реального часу.

Не турбуйтеся про ці функції або перевищення бюджету?

Якщо ви шукаєте чіп, який пропонує чудову продуктивність, надійність і просте встановлення. Ми рекомендуємо simplek Pro Nano. Поставляється з попередньо запрограмованим зниженням швидкості до 40 км/год, коли він активний. Це було встановлено виробником, щоб зменшити ризик виникнення кодів помилок. Однак гонщики можуть збільшити максимальну швидкість, якщо бажають. Ще однією великою перевагою simplek є його розмір. Настільки малий, що робить його чудовим вибором для гонщиків, які не мають багато місця всередині двигуна. Всі ці тюнінг-чіпи доступні для замовлення вже зараз. SpeedBox 1.0 B.Тюнінг-чіп для Bosch Smart System. Купити зараз тюнінг-чіп simplex Pro Nano. Купити зараз VOLspeed V4 для Bosch Smart System. Купити зараз PearTune 4.0 для Bosch Smart System. Купити зараз SpeedBox 1.0 Тюнінг-чіп для Bosch Smart System. купити зараз Усі наші тюнінг-чіпи доступні для замовлення зі складу у Великобританії. Ми доставляємо по всьому світу і приймаємо GBP, EUR, USD, AUD, CAD. Ми сподіваємось, що цей блог був для вас корисним, обов’язково слідкуйте за нами та підпишіться на нашу розсилку. Дайте нам знати в Коментарі та думки власників, якщо у вас є якісь питання, ми будемо раді почути вас! EBIKE TUNER є авторизованим дистриб’ютором тюнінг-чіпів Speedbox та ексклюзивним дистриб’ютором тюнінг-чіпів VOLspeed у Великобританії. Перевірте наш веб-сайт для отримання додаткової інформації! Зверніть увагу, що зняття обмеження швидкості на вашому eBike може призвести до анулювання вашої гарантії, eBike зі знятим обмеженням швидкості є незаконним і може використовуватися лише на приватній території.

Все ще не визначилися? Зв’яжіться з нашими експертами в чаті або надішліть нам листа на електронну пошту support@ebiketuner.com

Посібник з купівлі електродвигунів eBike

Ви шукаєте найкращі двигуни для електровелосипедів? Якщо так, то ви потрапили в потрібне місце!

У цьому посібнику для покупця ми розглянемо п’ять найкращих двигунів для електровелосипедів на сучасному ринку, включаючи їх особливості, характеристики та вартість. До кінця цього посібника ви будете знати все, що вам потрібно, щоб прийняти обґрунтоване рішення про найкращий для вас двигун для електровелосипеда.

Фактори, які слід враховувати при покупці електродвигуна

Вибираючи двигун для електровелосипеда, слід врахувати кілька важливих речей.

  • По-перше, вам потрібно вирішити, який тип двигуна вам потрібен. Двигуни Ebike бувають різних розмірів, типів та рівнів потужності. Тип двигуна, який ви обираєте, залежить від рельєфу місцевості та вашого стилю їзди. Переконайтеся також, що двигун сумісний з вашим велосипедом.
  • Іншим важливим фактором є вага двигуна. Якщо ви плануєте їздити горбистою місцевістю або на великі відстані, обирайте важчий двигун, який зможе впоратися з додатковим навантаженням.
  • Ще одним фактором, який слід враховувати при покупці двигуна ebike, є потужність. Взагалі кажучи, чим вища потужність двигуна, тим потужніша потужність. Однак двигуни з більшою потужністю, як правило, важчі та дорожчі. Тому важливо знайти баланс між потужністю та доступністю.
  • Нарешті, ви також повинні враховувати рівень шуму двигуна. Деякі електровелосипеди розроблені так, щоб бути тихими, а інші. голоснішими. Важливо переконатися, що ви отримуєте двигун, який не буде турбувати ваших сусідів або інших людей навколо вас, коли ви їдете.

Враховуючи всі ці фактори, ви можете знайти двигун для електровелосипеда, який найкраще відповідає вашим потребам та бюджету.

Типи двигунів для електровелосипедів

Що стосується електродвигунів для електровелосипедів, існує кілька типів, з яких ви можете вибрати. Найпоширенішими типами є безщіткові двигуни постійного струму, втулкові двигуни та двигуни середнього приводу. Кожен тип має свої переваги та недоліки, тому важливо розуміти відмінності перед покупкою електродвигуна.

  • Безщіткові двигуни постійного струму: Безщіткові двигуни постійного струму (BLDC). одні з найпопулярніших і найпотужніших двигунів, що використовуються в електровелосипедах. Вони живляться від магнітів і потребують меншого обслуговування, ніж інші двигуни. Двигуни BLDC зазвичай дорожчі за втулкові двигуни, але мають вищу потужність і продуктивність.
  • Концентраторні двигуни: Концентраторні двигуни. найпоширеніший тип електродвигунів для електровелосипедів. Зазвичай вони розташовані в передньому або задньому колесі і працюють від системи прямого приводу. Зазвичай вони дешевші за інші двигуни, але можуть забезпечувати меншу потужність і крутний момент.
  • Середньопривідні двигуни: Середньопривідні двигуни розташовані біля нижнього кронштейна електровелосипеда і живляться від кривошипа. Середньопривідні двигуни пропонують більшу потужність і кращу ефективність у порівнянні з втулковими двигунами і стають все більш популярними серед водіїв електровелосипедів.

Bosch встановив новий стандарт для електровелосипедів зі своїм двигуном Performance Line CX. максимальний крутний момент більший, ніж у будь-чого іншого в своєму класі. Завдяки приголомшливому крутному моменту до 85 Нм ви матимете достатньо потужності для підйому на пагорби та швидкого прискорення.

Крім того, ви можете вибрати один з чотирьох різних режимів їзди, щоб отримати саме ту продуктивність, яка відповідає вашим потребам: Спорт і eMTB для гнучкого пересування по пересіченій місцевості, Тур і Тур для екскурсій на далекі відстані і режим Автомобіль для досягнення плавного прискорення на рівних дорогах.

З цим новим двигуном поставляється спеціальний дротовий датчик швидкості з магнітом на спиці або магнітом на гальмівному диску, розроблений для полегшення подолання навіть найкрутіших підйомів за допомогою системи допомоги при ходьбі. Ця функція йде ще далі, включаючи функцію утримання на підйомі.

Електродвигун Bosch Performance Line CX. це безпечний і надійний спосіб пересування, оскільки користувач може активувати підтримку двигуна, підключивши дисплей, який слугуватиме йому ключем. Крім того, дисплеї Kiox та Nyon також пропонують додатковий рівень безпеки завдяки функції eBike Lock. Ця функція вимагає платної підписки та забезпечує додатковий спокій під час поїздок на вашому eBike.

Що нам подобається

  • Bosch встановлює новий стандарт у виробництві електровелосипедів завдяки двигуну Performance Line CX, що забезпечує максимальний крутний момент до 85 Нм.
  • Чотири різні режими їзди (Sport, eMTB, Tour і Tour) пропонують гнучкі можливості для їзди по місцевості.
  • Функції безпеки, такі як функція Ebike Lock з дисплеями Kiox або Nyon для додаткового рівня безпеки.

Що нам не подобається

  • Непередбачуваний і часто нав’язливий тривалий розгін.
  • Може не підходити для новачків на електровелосипеді.

Двигун Bosch Performance Line CX eBike пропонує надійний та безпечний спосіб пересування, а його максимальний крутний момент 85 Нм є найпотужнішим у своєму класі. Він має чотири різні режими їзди та функцію допомоги при підйомі на круті пагорби, а також опціональну підписку на eBike Lock для додаткового спокою. Загалом, це чудовий двигун, який встановлює нові високі стандарти для електровелосипедів.

З SHIMANO EP8 ви можете насолоджуватися продуктивністю надійного бренду, не турбуючись про це. EP8 спеціально розроблений для трейлових електровелосипедів і забезпечить вам до 85 Нм крутного моменту під час підйому.

Він також оснащений Bluetooth, щоб ви могли відстежувати свій прогрес за допомогою додатку, і ви навіть можете підключити ліхтарі, GPS або будь-які інші аксесуари для більшої зручності.

Двигун Shimano EP8 також легкий, як для своїх можливостей, і важить всього 2 кг.6 фунтів. Однією з найкращих функцій, однак, є сумісність з велосипедами всіх розмірів. від 1300 мм до 3000 мм. що дає вам гнучкість для модернізації будь-якого велосипеда до eBike.

Мало того, що він поставляється з акумуляторами різної ємності на вибір, але з усіх двигунів він має найменше нагрівання під час їзди.

Що нам подобається

  • SHIMANO EP8 пропонує до 85 Нм крутного моменту для підйому і сумісний з велосипедами від 1300 мм до 3000 мм.
  • Найменше нагрівається під час їзди порівняно з іншими електродвигунами.

Що нам не подобається

  • Діапазон не такий надійний, як хотілося б, і немає простого способу відстежувати рівень заряду акумулятора, коли він не підключений до телефонного додатку.
  • Мотор не дуже тихий.

Двигун SHIMANO EP8 ідеально підходить для трейлових електровелосипедів, пропонуючи великий крутний момент на підйомі (85 Нм) з мінімальним тепловиділенням. Легкий (2.6 фунтів) і працює з різними розмірами велосипедів від 1300 мм до 3000 мм, а також має Bluetooth-з’єднання для відстеження вашої поїздки та підключення аксесуарів, таких як ліхтарі або GPS. Єдиним недоліком є те, що запас ходу може бути ненадійним, а рівень заряду акумулятора неможливо відстежити, коли він не підключений до додатку.

Цей конкретний комплект середньопривідного двигуна живиться від двигуна 48 В 500 Вт з максимальним крутним моментом 80 Нм, що робить його здатним забезпечувати велику потужність навіть на крутій місцевості або під час дощу та снігопаду.

Процес встановлення займає лише близько 30 хвилин, а в комплект входять всі необхідні компоненти, такі як акумулятор, РК-дисплей, кріпильні елементи, гальма та педалі. Крім того, користувачі можуть налаштувати свій досвід їзди за допомогою змінних налаштувань швидкості, починаючи від.від 6 м/год до 25 м/год.

Що нам подобається

  • Цей комплект для переобладнання електровелосипеда був модернізований для останнього модельного року, що робить його ще більш привабливим для велосипедистів, які шукають надійний та ефективний спосіб пересування містом.
  • Крім того, ця модель оснащена поліпшеним захистом акумулятора, кращою системою відводу тепла та технологією допомоги при педалюванні.
  • Дизайн також включає інтуїтивно зрозумілий РК-дисплей, який надає гонщикам корисну інформацію, таку як вимірювання швидкості та показники вихідної потужності в реальному часі.

Що нам не подобається

Для тих, хто хоче модернізувати свій існуючий велосипед, Tongsheng TSDZ2B пропонує безліч варіантів. Він оснащений двигуном потужністю 500 Вт та акумулятором 48 В, що дозволяє розвивати швидкість до 25 миль/год (40 км/год).)

Цей потужний 1000-ватний комплект для перетворення постачається з літієвими батареями 48В/52В та 9-швидкісною касетною конструкцією, що робить його ідеальним для гірської та вуличної їзди. 68-міліметрова вісь двигуна також забезпечує великий крутний момент, тому ви можете легко підніматися на круті схили.

Крім того, велосипедисти можуть відстежувати свій прогрес за допомогою кольорового РК-екрану, отримуючи доступ до такої корисної інформації, як середня швидкість, максимальна швидкість та залишковий запас ходу.

Що нам подобається

  • Цей моторний комплект має систему середнього приводу з високим крутним моментом та режимами допомоги педалі та дросельної заслінки, що дозволяє гонщикам обирати, як вони хочуть, щоб їхня потужність була доставлена.
  • Двигун 48 В 1000 Вт забезпечує швидкість, зберігаючи надійність і тривалий час автономної роботи.

Що нам не подобається

  • Найпоширеніші скарги на комплект електродвигуна BAFANG BBSHD полягають у тому, що його може бути важко зібрати, він схильний до перегріву та може спричинити проблеми з іншими компонентами велосипеда, такими як гальма та перемикачі передач.
  • Деякі користувачі стверджують, що він не забезпечує більшої потужності або крутного моменту для більших райдерів і важчих вантажів.

Цей комплект двигуна також включає необхідні кабелі та кріпильні елементи для встановлення, що дозволяє легко встановити його на будь-яку стандартну велосипедну раму за лічені хвилини.

Магнієвий корпус Bafang M625 призначений для частого використання, що забезпечує високу міцність і довговічність. Практично безшумна робота та вражаюча потужність (понад 1000 Вт пікової потужності) роблять його ідеальним вибором для подолання будь-якої складної місцевості.

Він пропонує лінійне збільшення потужності з кожним рівнем допомоги, що дозволяє легко регулювати інтенсивність їзди та досягати максимальних швидкостей. Крім того, його конструкція, що не потребує технічного обслуговування, додає йому зручності та привабливості.

Завдяки акумулятору 19aH, що забезпечує чудову ємність завдяки оригінальним елементам акумулятора Samsung класу A 21799, вам гарантована надійна їзда. Мало того, вам не доведеться турбуватися про встановлення завдяки простому монтажному комплекту, що входить у комплект поставки.

Ця дивовижна технологія забезпечує вищу вихідну швидкість і більшу відстань, ніж будь-коли раніше, тому ваші пригоди не знають меж. Крім того, ви отримаєте новий дисплей з функціями Bluetooth, спеціально розроблений для цього акумулятора. ще один спосіб покращити вашу їзду!

Що нам подобається

  • Магнієвий корпус для додаткової міцності та майже безшумної роботи забезпечує плавність ходу.
  • Акумулятор 19aH з оригінальними 21799 елементами Samsung забезпечує чудову ємність і довгі поїздки на великі відстані.

Що нам не подобається

  • Може не підходити для гірських поїздок і може додати додаткової ваги велосипеду.
  • Може бути дорогою для деяких, залежно від бюджету.

З того моменту, як ви вперше встановите проміжний двигун M625, його вражаючий крутний момент і майже безшумна робота забезпечать вам плавний і природний хід. Навіть беручи на себе великі навантаження, ця модель Bafang ідеально підходить для гонщиків усіх рівнів. завдяки магнієвому корпусу для максимальної міцності. Загалом, цей високоефективний двигун забезпечить вам відсутність проблем під час їзди.

Висновок

На закінчення, електродвигуни для велосипедів. це чудовий спосіб насолодитися їздою на велосипеді без виснажливого подолання кілометрів. П’ять найкращих двигунів ebike, згаданих у цьому посібнику покупця, забезпечують якість, продуктивність та доступність для всіх гонщиків. Ви можете зарядитися енергією на шляху до незабутньої подорожі за допомогою правильного електродвигуна.

Найкращі електродвигуни для електровелосипедів

електровелосипеди, двигунами, bosch

Тип двигуна, яким оснащений ваш електровелосипед, має значення. Де ви будете їздити? Плавність ходу важливіша за потужність? Як швидко ви хочете їхати? Це важливі питання, на які слід звернути увагу при покупці електровелосипеда. На цій сторінці ви знайдете корисну інформацію про системи приводів, якими оснащені наші електровелосипеди. Ми пропонуємо велосипеди з двигунами Bosch, Yamaha та Shimano. Ми вважаємо, що це найкраще, що може запропонувати наша індустрія, і сподіваємося, що ви з цим погодитеся.

Електродвигуни для електровелосипедів Bosch

Bosch, можливо, є найбільшим виробником систем приводу для електровелосипедів з підтримкою педалей. Існує кілька різних варіацій цього потужного та інтуїтивно зрозумілого двигуна, які поділяються на варіації трьох основних систем: Active Line, Cargo Line та Performance Line. Кожен з них має специфічні характеристики, які допомагають велосипедистам, незалежно від того, їздять вони по місту, перевозять спорядження чи агресивно їздять по дорогах та гірських стежках.

Active Line та Active Line Plus: Призначені для міських поїздок і повсякденної їзди по дорогах з помірними підйомами.

Лінійка Performance: Призначена для використання на дорогах, де перевага надається подоланню великих відстаней на високих швидкостях.

Performance Line CX: Призначена для їзди по бездоріжжю, яке може бути кам’янистим, крутим і технічним.

Кожен з цих двигунів пропонує користувачеві чотири рівні допомоги: ECO, TOUR, SPORT (або EMTB на Performance CX) та TURBO. Кожен режим забезпечує зростаючий рівень допомоги та споживання заряду акумулятора, що дозволяє гонщикам легко обирати саме той рівень прискорення, який потрібен для конкретного виду діяльності.

Performance Line CX щоденно використовується на гірських велосипедах і поставляється з інтелектуальним режимом EMTB, який може замінити режим SPORT. Режим EMTB забезпечує кращу поведінку при старті, до 75 Нм крутного моменту, а також кращу передачу потужності та зчеплення з дорогою, відчуваючи силу натискання та реагуючи відповідно.

Двигуни Bosch, позначені написом “Speed” (наприклад, Performance Line Speed), можуть розвивати швидкість за допомогою педалі до 28 миль/год, тоді як всі інші моделі. до 20 миль/год. Батареї Bosch PowerTube легко знімаються і бувають ємністю 400, 500 і 625 Вт-год.

Електричні велосипедні двигуни Shimano

Shimano STEPS. ще один лідер в області приводних систем для електровелосипедів. Завдяки довговічним акумуляторам та потужним двигунам, призначеним для їзди як по дорогах, так і по бездоріжжю, Shimano робить електровелосипед чудовим вибором для будь-якого типу велосипедистів. Міські пасажири та велосипедисти, які їздять переважно дорогами з твердим покриттям, виграють від легких і швидких двигунів E5000, E6000 та E6100. Гірські велосипедисти отримують вигоду від високого крутного моменту та довговічності E7000 та E8000.

Двигуни Shimano STEPS (Shimano Total Electric Power System) поставляються з трьома режимами форсування: Еко, Нормальний та Високий. Легкий для огляду РК-дисплей у поєднанні з перемикачами на кермі дозволяє легко керувати підтримкою їзди. Двигуни потужністю 250 Вт забезпечують достатній крутний момент (40-70 Нм залежно від моделі), щоб ви могли швидко та впевнено підніматися на пагорби. Вагою менше 7 фунтів, це одні з найлегших приводних систем на ринку.

Shimano заявляє про тривалий термін служби своїх акумуляторів ємністю 400 та 500 Вт-год, а також про їхню дальність та швидкий час заряджання. Ці акумулятори витримують до 1000 зарядок без значної втрати потужності, тому ви можете бути впевнені, що ваш електровелосипед буде добре працювати протягом тривалого часу. Велосипедисти можуть бути впевнені у здатності акумулятора долати довгі дистанції. Максимальна дальність пробігу для міських та трекінгових двигунів коливається в межах 100 миль, а двигуни для гірських велосипедів можуть долати відстань понад 60 миль. Крім того, батареї можна зарядити до 80% ємності всього за 2-2.5 годин.

Електричні велосипедні двигуни Fazua

Fazua спеціалізується на легких двигунах для електровелосипедів з вражаюче малим профілем і природним відчуттям їзди. Німецький бренд тепер належить компанії Porsche, що свідчить про високоефективну технологію, яка використовується в кожній з їхніх приводних систем. Компактний розмір і спрощена інтеграція роблять двигуни популярним вибором для електричних шосейних велосипедів, а також гібридів і легких eMTB.

Приводні системи Fazua є одними з найбільш витончених на ринку, що дозволяє зменшити ширину нижньої труби та запобігти громіздкості навколо нижнього кронштейна. Fazua Drivepack містить двигун і акумулятор і є довшим за більшість, розподіляючи масу через раму і з’єднуючись з її фірмовим нижнім кронштейном. Залежно від моделі, Drivepack повністю знімний, тому ви можете їздити на електровелосипеді як на звичайному велосипеді.

Ride 50 Evation: Оригінальний привід Fazua, який важить всього 4.6 кг і забезпечує крутний момент 55 Нм і потужність 250 Вт.

Ride 50 Trail/Street: Модернізований двигун з на 10% більшою потужністю, кращим охолодженням та максимальною потужністю 350 Вт. Доступний у двох версіях зі спеціально адаптованими радіаторами, оптимізованими для їзди по треку або дорозі.

Ride 60: найновіший, найпотужніший двигун Fazua, який повністю інтегрований в раму. Тонкий пристрій має батарею на 430 Вт-год та крутний момент 60 Нм, важить всього 4.2 кг.

Кожен двигун Fazua пропонує 3 попередньо встановлені режими допомоги: Breeze, River та Rocket. Також є функція Boost, і всі ці рівні можна налаштувати в додатку Fazua. Велосипеди, обладнані Fazua, мають один з трьох різних сенсорних пультів для керування системою, встановлених на кермі, дроп-барі або інтегрованих в раму.

Електричні велосипедні двигуни TQ

електровелосипеди, двигунами, bosch

Ще один німецький виробник, TQ, виділяється серед інших своєю унікальною конструкцією двигуна. Невелика інженерна компанія Trek здійняла хвилю в індустрії, коли оснастила свій новий гірський велосипед Fuel EXe легким електродвигуном TQ. Інноваційний двигун TQ-HPR50 тепер представлений на висококласних електричних дорожніх моделях та інших eMTB.

Компанія TQ спеціалізується на робототехніці та аерокосмічній галузі і використала свій досвід для створення технології гармонійного контактного кільця (HPR) двигуна. Кільцева конструкція використовує пряме зниження швидкості приводу замість декількох передач, що робить двигун легшим і практично безшумним. Конструкція також дозволяє розмістити компоненти концентрично і досягти більш компактного профілю та вузького Q-фактора всього 135 мм.

TQ-HPR50: найлегший і безшумний двигун TQ з ультракомпактним профілем. 300 Вт потужності і 50 Нм крутного моменту від двигуна, який важить всього 1 850 грамів (3.9 кг весь блок).

TQ-HPR 120S: Потужний двигун, який забезпечує колосальні 120 Нм постійного крутного моменту та серйозне прискорення. Цей звір-двигун має потужність 3.88 кг, не враховуючи батарею.

Мотор TQ-HPR50 підключається до такого ж легкого акумулятора на 360 Вт-год, що в сумі складає всього 3.9 кг для всього приводу. TQ стверджує, що це найлегша система для електровелосипедів у своїй категорії, завдяки чому досягається максимально природне відчуття керування. Пульт дистанційного керування, встановлений на кермі, дозволяє користувачам перемикатися між 3 рівнями допомоги та режимом прогулянки. 2-дюймовий дисплей акуратно інтегрований в раму, а TQ також пропонує розширювач діапазону на 160 Вт-год, який має розмір пляшки з водою.

Електродвигуни для електровелосипедів Yamaha

Yamaha вже багато років впроваджує свої легендарні механічні технології в індустрію електровелосипедів. Моделі Yamaha 2019 року, такі як 250-ватний 2019 PW-SE та 500-ватний PW-X. це потужні середньопривідні двигуни, які пропонують гонщикам розраховану підтримку, щоб зробити більше на велосипеді. У 2020 році Yamaha випускає 3 різних двигуни для електровелосипедів з підтримкою педалей. Серія PW TE відмінно підходить для приміських поїздок та рекреаційних поїздок. Серія PW ST пропонує більше потужності для більш спортивної їзди, яку можна використовувати на швидкісному приміському, дорожньому або гірському електровелосипеді. PW-X2. це двигун вищого класу, що встановлюється на гірські велосипеди високого класу, які більш агресивно їздять по пересіченій місцевості.

Двигуни Yamaha оснащені технологією Quad Sensor Technology. Він одночасно вимірює нахил місцевості, швидкість велосипеда, частоту обертання кривошипа та крутний момент на педалях. Результат. прекрасна плавність і водночас потужна підтримка в будь-яких ситуаціях. Автоматичний режим підтримки Yamaha може інтуїтивно вибирати відповідний рівень підсилення та автоматично перемикатися між режимами Eco, Eco, Standard та High залежно від дій гонщика та рельєфу місцевості.

Двигуни PW-X2 оснащені додатковим режимом EXPW, що забезпечує крутний момент до 80 Нм і більш вишукані характеристики їзди. Режим автоматичної підтримки можна вимкнути, якщо ви хочете вручну вибрати рівень допомоги. Батареї Yamaha доступні ємністю 400 Вт-год і 500 Вт-год і легко знімаються. Кожна батарея Yamaha має провідну в галузі гарантію на 700 циклів заряджання.

Історія та майбутнє систем для електровелосипедів від Bosch

Автомобільний гігант використав свій досвід в електромеханіці (скажімо, в п’ять разів швидше), щоб створити високонадійну систему для електровелосипедів, яка була запущена в 2011 році.

З 2011 року велосипеди та електровелосипеди зазнали багато змін. Коли Bosch випустив свій перший двигун для електровелосипеда, ємність акумулятора становила лише 288 Вт-год! Вони забезпечували підтримку до 25 км/год з обертовим моментом 50 Нм. Прогрес був швидким, і хоча пристрій зі швидкістю 45 км/год був випущений наступного року, у 2013 році з’явилися акумулятори на 300 і 400 Вт-год і швидкі зарядні пристрої, а також більш інтуїтивно зрозумілі головні пристрої.

З роками збільшилася ємність акумуляторів, крутний момент і можливість інтеграції з головними пристроями. Сучасні велосипеди Bosch Performance Line CX та Performance Line CX Smart System мають крутний момент 85 Нм, акумулятори ємністю до 750 Вт-год та безліч додаткових функцій, призначених для використання в eMTB, таких як Extended Boost та Hill Hold. Це був бурхливий розвиток технологій, і на Crankworx Cairns я зустрівся з Арміном Хартінгом з Bosch, який є членом правління і відповідає за продажі та обслуговування Bosch у всьому світі. Він працює з системами електронних велосипедів з моменту їх створення.

“Я працюю в Bosch вже 21 рік, а над електровелосипедами. 9 років”. сказав мені Армін, коли ми сиділи в центрі досвіду Bosch у Смітфілді. Він каже, що приєднатися до розробки е-велосипедів було легко, оскільки він захоплюється велоспортом.

“До цього я працював в автомобільному підрозділі, але потім з’явився шанс перейти у велосипедний підрозділ. На той час це була невелика команда, але для мене це була пристрасть. Я сам велосипедист, раніше тільки гірський велосипед, а тепер і шосейний.’

Bosch. величезна компанія, тож чому вони вирішили зайнятися виробництвом систем для електровелосипедів?? Армін пояснив, що все це було пов’язано з дослідженням ринку.

“У 2008 році ми мали звіт про тенденції, в якому говорилося, що здоров’я буде відігравати велику роль протягом наступних десятиліть, поряд з екологічними темами. Це могло означати, що міста не дозволять в’їзд автомобілів у центральну частину міста. Тож кілька речей зійшлися разом, і у двох хлопців, які займалися попередньою розробкою в Bosch, у кожного з них були свої ідеї. Один думав про батареї, а інший. про привід. Тож десь у 2009 році це справді почалося.’

“Мене довелося трохи переконати, оскільки Bosch. це постачальник автомобільної продукції”. Дехто з керівництва був переконаний, і в 2011 році ми могли випустити свій перший продукт.’

Я завжди чув чутки, що оригінальний двигун електронного велосипеда Bosch був заснований на блоці рульового управління з гідропідсилювачем. Оскільки у мене не було кращого часу, щоб перевірити це, мені довелося запитати Арміна про це, щоб довести, що це правда чи ні.

“У цьому є частка правди”. засміявся Армін. “Найперший велосипед був на базі двигуна з підсилювачем керма. Він мав правильне співвідношення крутного моменту, правильний розмір. Тож деякі технології підходять найкраще. Існує багато технологічних елементів для електродвигунів, і гідропідсилювач керма найкраще відповідає нашим цілям. Якщо ви подивитесь на наші перші прототипи, то побачите навіть акумулятори від електроінструментів, таких як електродриль! Це було дуже давно. Але чутки виявилися правдою, спочатку це був двигун з гідропідсилювачем керма.’

Bosch продовжував прогресувати, і в 2021 році вони випустили оновлення Smart System для системи Performance Line CX, яке в цілому робить всю систему більш пристосованою до потреб гонщиків. Від використання програми для налаштування кожного режиму до опцій plug and play, що спрощують обслуговування та заміну головних блоків. 30 років тому деякі виробники зварювали прототипи протягом тижня, щоб протестувати їх на вихідних. і деякі з них досі так роблять. Але я припустив, що темпи розвитку дещо відрізняються для світового лідера у виробництві систем для електровелосипедів.

“Це залежить від продукту, але наш час виготовлення становить близько трьох років”. Деякі з них складніші, а деякі простіші. пояснює Армін. “Надскладний продукт може зайняти чотири роки, а індустріалізація вимагає часу”. Сьогодні у вас є великі обсяги. Навіть у Німеччині ми продаємо 2 мільйони електровелосипедів щороку. і хтось повинен їх створювати.”Хоча продажі велосипедів у світі стагнують, продажі електровелосипедів все ще зростають, і так буде й надалі.

Яке майбутнє у електровелосипедів?

Враховуючи темпи зростання, я хотів дізнатися, куди, на думку Арміна, рухаються електровелосипеди. Я знав, що він не розповість мені про жодні проекти за лаштунками. але я повинен був спробувати.

“На ринку електровелосипедів я бачу кілька тенденцій. Один з них призначений для потужних електровелосипедів, які ми бачимо в лінійці Bosch CX. І є тенденція до легших електровелосипедів з меншою потужністю. Specialized Levo SL та інші нещодавні розробки позначають ще одну тенденцію на майбутнє. “Обидва ці стилі будуть існувати в майбутньому, але я не можу сказати, наскільки великим буде ринок кожного з них у довгостроковій перспективі.’

Levo SL дійсно проклав шлях для електровелосипедів середньої потужності, а Orbea Rise, Trek Fuel EXe, Transition Repeater, Specialized Kenevo SL і Pivot Shuttle SL показують, що ця категорія розширюється. від велосипедів для середніх до далеких подорожей. Bosch, зокрема, не пропонує системи з меншим крутним моментом, менші та легші за розміром і вагою. Але я відчуваю, що так буде недовго.

Існує кілька технологічних обмежувачів на деяких елементах прогресу електровелосипедів, і Армін зазначив, що найбільшим з них є акумулятори. Це не повинно бути несподіванкою для тих, хто вивчає можливість переходу на електромобіль або обмірковує батареї для домашньої сонячної системи.

“Ви хочете мати максимальну ємність акумулятора в якомога меншому розмірі. Літій-іонна технологія. це засіб для досягнення мети, але вона має повільніший темп зростання щільності енергії. Кілька років тому ми могли вмістити 500 Вт-год в батарею того ж розміру, що і 400 Вт-год, просто тому, що елементи стали кращими при тому ж розмірі. Але ці етапи еволюції вже не відбуваються, тому ми побачимо повільніший темп. Нам доводиться жити з вагою батареї, вона є і нікуди не дінеться. Тому потрібно зробити батарею якомога легшою навколо елементів, використовуючи легші матеріали. Для приводного блоку ви розглядаєте магній та інші матеріали, щоб зробити його легшим.’

Bosch збільшив крутний момент на своєму 4-му поколінні Performance Line CX до 85 Нм, але, швидше за все, на цьому він і залишиться для Bosch.

“Я не бачу тенденції до збільшення потужності. Я думаю, що ми досягли рівня, коли всі мають достатню потужність. 85 Нм, 600 Вт пікової потужності. цього дійсно достатньо. Є велосипеди з більшим крутним моментом, наприклад, 120 Нм, але вони, як правило, відчуваються більше як мотоцикли, і в підсумку стають досить важкими. Тому я вважаю, що тенденція до збільшення потужності не обов’язково продовжиться, принаймні, не як загальна тенденція. Але люди захочуть більшої ефективності, щоб отримати більше часу їзди від тієї ж батареї.’

Еволюція вашої місцевої веломагазину

Відвідування місцевої майстерні для обслуговування трансмісії, заміни ущільнювачів у вилці або виготовлення колеса. це одне. Але що, якщо вам потрібен новий джгут проводів або оновлення програмного забезпечення? Вимоги до магазинів щодо площі та навичок персоналу змінюються, і це відбувається досить швидко. Це велика частина того, над чим Армін працює щодня.

“Ми хочемо підтримати веломагазини, навчити їх. Ми підтримуємо близько 25 000 дилерів по всьому світу, а в Європі ми навчаємо близько 12000 осіб щороку. Ми даємо їм поради щодо обслуговування та ремонту систем та нових систем. Виклик для менш досвідчених велодилерів полягає в тому, що вони звикли до механічних систем. Але електровелосипеди залежать від електромеханічних систем з програмним забезпеченням та оновленням програмного забезпечення. тож це наближає вас до автомобільної роботи, і в майбутньому ми побачимо більше електричних систем.’

Сюди входить система ABS, яку представив Bosch, і яка, на думку Арміна, може стати дуже популярною для багатьох гірських велосипедистів, оскільки вона зменшує ймовірність проштовхування переднього колеса в повороті під час гальмування. Але це нова система, яка потребуватиме дуже специфічного обслуговування.

“Це великий виклик, коли нові системи, як ця, потрапляють до дилерів. Тому наша мета. мати велику робочу силу технічних представників, які відвідують і навчають дилерів. Якщо ви озирнетесь на кілька років назад в Європі, деякі дилери говорили, що не хочуть займатися електровелосипедами, а хочуть займатися лише шосейними та традиційними гірськими велосипедами. Але в наші дні важко знайти дилера, який не продає електровелосипеди.’

Деякі дилери стають більшими, оскільки їм потрібно мати більше персоналу для обслуговування електровелосипедів. Зазвичай ви маєте більше вимог до обслуговування електровелосипедів, оскільки люди більше їздять на них. Вони проїжджають більше кілометрів за рік, ніж зазвичай, тому велосипеди частіше обслуговуються. З моєї точки зору, це очевидна зміна сфери діяльності дилера.’

Новий додаток Smart System усуває необхідність відвідувати сервісний центр Bosch, оскільки він надає вам багато можливостей для кастомізації під рукою. Тим не менш, ми всі можемо легко погратися з налаштуванням підвіски. але це не означає, що ми знаємо, що робимо. Тож спеціалізовані технічні спеціалісти з електровелосипедів, ймовірно, будуть дуже корисними для налаштування систем відповідно до потреб гонщиків, з додатками чи без них.

Важко зайти в веломагазин і не побачити на підлозі парк нових електровелосипедів. І так багато розмов про те, який саме електровелосипед варто купувати. Арім сказав мені, що 50% велосипедів на трасах у Німеччині. це електровелосипеди, і він очікує, що ця цифра зростатиме. І я впевнений, що це буде і тут, в Австралії, особливо з тим асортиментом eMTB, який зараз доступний. Як не дивно, коли я починав працювати з AMB, я не думав про те, що буду писати огляд eMTB. Але зараз я бачу їх як один з найкращих способів залучити більше людей на велосипеди та більше людей, які насолоджуються трасами. А хто б цього не хотів?

Дні їзди Bosch

Ви їздили на електровелосипеді?? Швидше за все, у вас є, але, можливо, ви не змогли взяти його на трасу. Bosch співпрацює з кількома заходами, щоб запропонувати дні їзди, і мені пощастило взяти участь в одному з них у лісі Whakarewarewa напередодні гонки на гірських велосипедах Whaka 100, що відбулася в жовтні. Гонщики були оснащені велосипедами Trek Rail 7 з двигунами Bosch Performance CX Gen 4, і нас провели на кілька ключових ділянок змагань Whaka 100, щоб проїхати деякі з найскладніших трас. Це означало, що ми мали змогу проїхатися трасами, щоб ознайомитися з дистанцією, не спалюючи надто багато сірників перед гонкою.

Австралійська елітна марафонська гонщиця Імоджен Сміт записалася на день катання, щоб ближче познайомитися з кількома трасами. і їй також сподобалася поїздка на Trek Rail.

“Велосипед дуже простий у використанні, щойно я сів на нього, я інтуїтивно зрозумів, що робити, адже він дуже добре продуманий. Я залишив систему на eMTB, щоб просто розважитися.’

“Це була найяскравіша частина моєї подорожі до Нової Зеландії. Ми проїхали так багато трас у групі. Був величезний діапазон здібностей. від гонщиків Кубка світу до любителів. Ми всі трималися разом і добре проводили час, без жодного тиску. Я навіть не відставав від Антона Купера на пагорбі!’

Новий Bosch Performance CX Race Line Limited Edition

Bosch випустив лімітовану серію Performance Line CX Race навесні. Новий двигун базується на добре відомій моделі Bosch Performance Line CX з крутним моментом 85 Нм, але його було зменшено та збільшено рівень підтримки, щоб задовольнити попит тих, хто змагається на світових змаганнях.

Режим Race Mode був розроблений для того, щоб отримати максимум від двигуна, велосипеда та гонщика. Цей режим пропонує дуже пряму підтримку. до 400 відсотків від вашої власної потужності педалей. Гонщики швидше досягають максимальної підтримки і можуть використовувати її до відсічення на швидкості 25 км/год. Режим Extended Boost режиму eMTB також отримав оновлення. Це забезпечує короткий період підтримки, незважаючи на те, що ви перестали крутити педалі. він ідеально підходить для подолання підйомів та отримання поштовху для стрибків. У режимі Race додаткова тяга ще більше збільшується, тож великі валуни, коріння або сходинки долаються ще легше. Оскільки вся ця потужність ніщо без засобів контролю, режим Race можна налаштувати в додатку eBike Flow, щоб ви могли налаштувати силу підтримки, динаміку, максимальну швидкість та максимальний крутний момент.

Цей двигун в першу чергу призначений для гонщиків, які беруть участь у змаганнях eMTB, де годинник цокає, і швидкість має велике значення. Більший рівень підтримки все ще досягає максимуму на швидкості 25 км/год, але ви доїжджаєте швидше. Менша вага (2.75 кг) також допоможе створити велосипед, який буде більш динамічним у їзді. Як і слід було очікувати, двигун був розроблений разом з професійними спортсменами eMTB, щоб переконатися, що він забезпечує те, що їм потрібно. Чи означає це, що він вам потрібен? Напевно, ні. Але багато хто з нас їздить на тому ж топовому обладнанні, яке використовується на чемпіонаті світу або EWS. і подібним чином, ви можете отримати доступ до тієї ж самої технології двигунів eMTB, якщо хочете.

Ми очікуємо побачити лімітовану серію Race Limited Edition на топових електровелосипедах Bosch, таких як Trek Rail, Orbea Wild FS, Moustache Game 6, Cube Stereo Hybrid Action Team, а також на велосипедах від Whyte та Focus. Однак для підтверджених моделей з австралійськими цінами немає встановлених дат доставки.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top