Електровелосипеди vs електросамокати: Що вибрати. Електровелосипеди та самокати

Чи варто купувати електричний велосипед або самокат?

Мікромобільність стрімко завоювала популярність у всьому світі і стала затребуваним видом транспорту для багатьох користувачів. З них найбільшою увагою та прихильністю користуються електровелосипеди та електросамокати.

На відміну від попередніх років, електровелосипеди та самокати більше не є переважно спортивними або рекреаційними засобами. Люди тепер їздять з ними на роботу, виконуючи свої повсякденні справи. Це також може бути наслідком пандемічних правил та обмежень. Людям було доручено підтримувати соціальну дистанцію протягом цього періоду. Оскільки ці види транспорту не завжди переповнені, як громадський транспорт, вони стають наступними доступними варіантами. Однак ви можете задатися питанням, чи є якісь відмінності між електровелосипедом та електросамокатом. Читайте далі, щоб дізнатись більше інформації.

Огляд електросамоката

Особливості електросамокатів. це поєднання двигуна та велосипеда з двоколісним механізмом. Велосипедисти або їздять самостійно, або комбінують свою силу та рухову допомогу. Конвекційний самокат був типовим у минулі роки. На відміну від популярних сьогодні електросамокатів, у звичайному самокаті немає електродвигуна, акумулятора та інших електронних пристроїв. У цьому випадку основна відмінність між електросамокатом і конвекційним типом полягає в тому, як вони живляться від електромережі.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Е-самокати мають широкий радіус повороту, що дозволяє безпечно маневрувати під час поїздки. Вони також використовують батареї як джерело живлення. У більшості випадків виробники використовують свинцево-кислотні акумулятори. Ви можете нахилити самокат назад або вперед або залишити його в зручному для вас положенні. Дві основні технічні характеристики електросамокатів. це гальмівні операції. Після того, як було підтверджено, що електросамокат має дві гальмівні системи, виробники переходять до встановлення задніх і передніх ліхтарів.

Огляд електронного велосипеда

Електричні велосипеди також оснащені двигуном, який здатний запропонувати допомогу при їзді. Однак, користувачі не отримують цієї допомоги, поки не попросять про неї. Захоплюючий аспект полягає в тому, що кожен гонщик може регулювати рівень допомоги, що генерується електровелосипедом. Вони також мають контролер, який іноді знаходиться в області рами. Функція контролера полягає в тому, щоб інформувати вас про рівень заряду акумулятора під час їзди. Зазвичай електровелосипеди мають схожі характеристики з велосипедами, але літій-іонні акумулятори виділяють їх. Електровелосипеди не викидають вуглекислого газу, тому на них можна долати більші відстані, ніж на електросамокаті.

Двигун електровелосипеда може бути встановлений як на задній втулці, так і на середньому приводі. Тим часом, розташування кожної моторної системи визначає її категорію. Середньопривідний двигун. це установка, орієнтована на центральну та кривошипну частину електронного велосипеда. Нещодавно випущена модель Uni4 від Honbike використовує двигун задньої втулки з високим передавальним числом. Двигун на втулці є високоефективним і не споживає надлишкового заряду акумулятора. Це дозволяє гонщикам долати більші відстані. Власники Uni4 можуть бути впевнені, що проїдуть 90 км на одному заряді.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Які відмінності?

Знаючи, що таке електровелосипед та електросамокат, давайте заглибимося в їхні відмінності.

Сценарії їзди

Хоча електросамокати використовуються не тільки для рекреаційних цілей, вони не так часто використовуються для поїздок на роботу, як електровелосипеди. Рідко можна побачити електросамокати на тротуарах, але вони відомі на вуличних велодоріжках. З іншого боку, електровелосипеди можна побачити у велосипедних зонах та на велодоріжках. Виробники також розробляють багато різних електричних велосипедів, таких як гірські велосипеди, електричні приміські велосипеди. електричні складні велосипеди.

Зручність та рівень комфорту

Загалом, дослідження показали, що більше людей вважають за краще користуватися електровелосипедом, ніж електросамокатом. Рівень комфорту або зручності, який людина отримує з обох сторін, залежить від ваги тіла. Деяким людям може бути зручніше стояти на електросамокаті, в той час як іншим зручніше тримати рівновагу під час їзди на електровелосипеді. Виробники встановлюють великі шини та рами на електровелосипеди, щоб витримувати додаткову вагу.

Велосипедисти також можуть вибирати з широкого спектру доступних електричних велосипедів. Отже, є більше шансів вибрати електровелосипед, який буде найбільш комфортним для вас. Це не означає, що електросамокати не забезпечують комфорт. Однак вони матимуть систему підвіски, що витримує додаткову вагу велосипедиста. Як тільки ці системи підвіски опиняються в електронних скутерах, їх стає складніше носити з собою. Втім, зручність відносна, і мета поїздок на роботу визначатиме найкращий варіант для вас. Якщо ви їздите на роботу, щоб виконати кілька щоденних справ, вам потрібен електровелосипед.

Розміри

Як правило, електросамокати, як відомо, мають меншу вагу, ніж електровелосипеди. Це тому, що електровелосипеди мають додаткові електричні компоненти, такі як рама та кермо. Більшість користувачів електросамокатів також можуть легко скласти його і взяти з собою всюди. Крім того, вага електросамокатів ледь перевищує 40 фунтів. Як наслідок, електровелосипед, який потрапляє в цей діапазон, буде вважатися дуже незначним. Тим часом, бренд продукту. це фактор, який багато людей не врахували. Він впливає на те, яким виявиться електровелосипед, особливо на вагу.

Модель HF01, випущена компанією Honbike, складається, що дозволяє користувачам легко переносити її з собою, як звичайний самокат. У електровелосипеда відсутня система підвіски і використовується ремінний привід замість ланцюгового. Це зменшує вагу, яку мав би відчувати велосипедист, беручи з собою цілий електровелосипед. Крім того, цей складаний електровелосипед важить 20.8 кг. Він близький до більшості електросамокатів і легший, ніж багато електровелосипедів, які ви побачите.

Безпека та вартість

Ваші транспортні потреби також повинні впливати на те, скільки ви готові витратити на свій електротранспорт, виходячи з особистих уподобань і смаків. Хоча електровелосипеди коштують дорожче, ніж самокати, це товар, який вартий кожної інвестиції. Він пропонує чудові послуги для користувачів, і ви можете насолоджуватися ним для поїздок на роботу якомога більше. З іншого боку, є деякі висококласні електронні скутери.

Ще один аспект вартості, який слід враховувати. це вартість перепродажу. Інвестиції в електровелосипед, швидше за все, принесуть більше прибутку, оскільки ви зможете перепродати їх за вищою ціною, ніж електросамокати. Заміна акумулятора електросамокату набагато дешевша, ніж у велосипеда, оскільки в них здебільшого використовується свинцево-кислотна батарея. Свинцево-кислотний акумулятор також дешевий, але не такий довговічний, як літій-іонний, який використовується в більшості електровелосипедів. Однак, обслуговування електровелосипеда може зайняти більше часу в порівнянні з електросамокатом. Більшість користувачів електросамокатів замінюють батарею лише час від часу.

З точки зору безпеки, електровелосипед кращий за електросамокат. Останній знаходиться досить близько до землі, тому транспортні засоби, що рухаються, швидко помічають їх здалеку. Крім того, колеса більшості електросамокатів зазвичай невеликі, тому вони погано реагують на нерівності дороги. Оскільки електронні велосипеди розроблені з набагато більшими колесами, вони можуть впоратися з нерівними дорогами або нерівностями.

Рівень швидкості

Як правило, електровелосипед випереджає електросамокат, в першу чергу, коли він використовується серед велосипедистів. Однак на вагу електровелосипеда також впливає внесок виробників. Якщо акумулятор і двигун, встановлені на електровелосипед, важкі, це вплине на його вагу. Максимальна швидкість, яку може розвинути електросамокат, зазвичай нижча, ніж у електровелосипеда. Однак максимальна швидкість електровелосипедів залежить від класу та країни.

Існує три класи електровелосипедів: клас один, клас два та клас три. Ви також повинні з’ясувати, з якою швидкістю дозволено їздити на конкретному класі електровелосипедів у вашій країні. У більшості країн максимальна швидкість зазвичай становить від 28 км/год до 32 км/год. Наприклад, обмеження швидкості в Нью-Йорку становить 25 км/год. Таким чином, він перевершує максимальну швидкість для більшості країн, а також є найкращим продуктом для жителів Європи.

Висновок

Оскільки електровелосипеди та самокати мають два колеса, може бути складно визначити їхні відмінності. Однак у кожного з них є основні відмінності, про які кожен потенційний користувач повинен знати, перш ніж зробити покупку. Ці відмінності були висвітлені вище в цій статті, і ми сподіваємося, що вони допоможуть вам зробити правильний вибір.

Електровелосипеди vs електросамокати: На чому зупинити свій вибір?

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Мікромобільність прибула. Персональні електромобілі вирішують проблеми “останньої милі” і замінюють поїздки на автомобілі, оскільки великі міста відходять від інфраструктури, орієнтованої на автомобілі. Все більше людей усвідомлюють, наскільки швидше і простіше дістатися до роботи на електросамокаті або електровелосипеді, ніж стояти в жахливих пробках у годину пік або залежати від ненадійних систем громадського транспорту.

Коли справа доходить до того, який особистий електричний транспортний засіб є найкращим, вибір між електровелосипедом та електроскутером може бути вже зроблений за вас на основі деяких важливих факторів, включаючи портативність та місткість акумулятора. Чи можете ви вмістити повнорозмірний електровелосипед у своїй крихітній квартирі-студії? Підніміть його сходами у вашому будинку, де немає ліфта? Якщо ні, то ви, мабуть, схиляєтесь до самоката або, можливо, маленького складного електровелосипеда.

Але є й багато інших міркувань, особливо якщо ви тільки з’ясовуєте, як перейти від більш традиційних способів пересування.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Деякі інші моменти для порівняння включають необхідність легкого доступу до інших видів транспорту або перевезення більших вантажів; відстані, на які вам зазвичай доводиться їздити; або бажання додатково потренуватися в дорозі. Обидва енергоефективні варіанти є чудовим вибором самі по собі, але це дуже різні види транспортних засобів, як ми побачимо далі.

Комфорт і зручність

Якщо ви попросите 3-4 людей назвати ідеальний особистий електромобіль, ви можете отримати 3-4 різні відповіді. Тіла та потреби різняться. Деякі люди можуть вважати їзду на електровелосипеді складною або неможливою. Для інших стояти і балансувати на самокаті чи скейті може бути занадто складно. Для багатьох велосипедистів електровелосипед може бути просто найзручнішим варіантом.

Більшість електровелосипедів мають великі рами та шини, щоб витримати додаткову вагу акумулятора та двигуна. Електричні гірські та гібридні велосипеди також включають системи повної або часткової підвіски, які так само корисні на вибоїстих, вкритих вибоїнами міських вулицях, як і на стежці. Якщо для вас головне. комфорт, ви можете розглянути величезний асортимент електричних велосипедів, які випускаються в легших, складних варіантах, щоб краще задовольнити потребу в портативності.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Однак це не означає, що електросамокати не забезпечують комфортну їзду. вони забезпечують. Багато високопродуктивних моделей навіть мають великі пневматичні шини та системи підвіски, але за рахунок більшого транспортного засобу, який може бути нелегко складати чи переносити, і який може важити стільки ж, скільки і електровелосипед. Для більшості людей ці важкі доповнення перекреслюють одну з головних причин володіння самокатом. зручність.

Більшість легких, міцних самокатів, таких як модель One від Unagi, вагою менше 30 фунтів як в одномоторній, так і в двомоторній версіях, плавно і комфортно їздять по рівному покриттю, їх можна легко скласти і прибрати в шафу або взяти з собою в громадський транспорт. З іншого боку, електричні велосипеди можуть важити від 50 до 100 фунтів.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Але зручність. поняття відносне. Якщо ви плануєте використовувати електромобіль для регулярних поїздок за покупками або для перевезення дітей з місця на місце, то немає кращого вибору, ніж потужний електровелосипед з великим багажником, додатковими сидіннями та вантажопідйомністю. Якщо ви хочете покрутити педалі та потренуватися під час поїздок на роботу, вам підійде легший електровелосипед. Якщо ваш ідеальний транспортний засіб. це легкі поїздки, подорожі на невеликій вазі, можливість легко взяти таксі або застрибнути в автобус чи поїзд, то легке складне електросамокат має бути очевидним вибором.

Швидкість і запас ходу

Це правда, що більшість електричних велосипедів перевершують більшість легких електросамокатів за максимальною швидкістю, хоча, звичайно, бувають і винятки. Щоб зменшити вагу, виробники самокатів оснащують свої транспортні засоби меншими акумуляторами та двигунами. Більшість електросамокатів розвивають максимальну швидкість до 22 миль/год, тоді як електровелосипеди можуть розвивати швидкість до 30 миль/год і більше. Але якщо ви їдете у щільному транспортному потоці або на переповнених міських вулицях, швидкість може бути не найголовнішою проблемою.

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Електросамокати витончені та маневрені і можуть легко маневрувати навколо автомобілів та інших транспортних засобів, які сповільнюють велосипедистів. Порівнюючи кілька різних персональних електричних транспортних засобів, один з оглядачів Electrek пише: “Я рідко відчував потребу їхати швидше, ніж максимальна швидкість скутера, тому що мені все одно доводилося сповільнюватися, щоб пропустити автомобілі”. З таким тонким транспортним засобом було легко прослизати між автомобілями, які застрягли в русі, та об’їжджати їх на вулицях, де немає велодоріжки.”

Це також правда, що електричні велосипеди, як правило, мають набагато більший запас ходу і тому краще підходять для довгих поїздок на роботу і подорожей, хоча їхні більші батареї можуть заряджатися довше. Багато людей, які вирішили придбати електровелосипед, живуть у районах з низькою щільністю населення, де є багато доріг і стежок, і де потрібно долати більші відстані. З іншого боку, покупці самокатів, як правило, живуть у великих містах, де менша швидкість і менший запас ходу є гідним компромісом за зручність, портативність і маневреність.

Вартість і безпека

Вартість, безумовно, є не останнім фактором при виборі між електровелосипедом та електросамокатом. Якщо вам потрібно перевозити речі, витратити додаткові гроші на електровелосипед може бути кращим (або єдиним) варіантом. Тим не менш, не всі електровелосипеди коштують дорожче, ніж електросамокати високого класу (так само, як і не всі електровелосипеди так само складно переносити і зберігати). Сума грошей, яку ви готові і можете інвестувати в особистий електромобіль, буде сильно залежати від вашого конкретного бюджету і транспортних потреб.

Різниця в ціні між дорогими електросамокатами та електровелосипедами нижчого класу, як правило, незначна. З іншого боку, деякі високопродуктивні, спеціалізовані та вантажні електровелосипеди можуть коштувати кілька тисяч доларів. Ви можете придбати електросамокат такої ж якості та довговічності, як Unagi Model One, менш ніж за тисячу доларів. Також варто врахувати, що самокат буде набагато стійкішим до крадіжок.

Електровелосипеди піддаються набагато більшому ризику крадіжки через високий рівень перепродажу і через те, що їх доводиться залишати на вулиці під час більшості поїздок. Це призводить до зростання вартості володіння через дорогі велосипедні замки та страхування електровелосипедів. Електровелосипеди також вимагають набагато більшого обслуговування, ніж якісно зроблені електросамокати, яким може знадобитися не більше, ніж заміна акумулятора раз на кілька років.

Коли справа доходить до безпечної їзди, електровелосипед може бути кращим варіантом на дорозі, ніж електросамокат. На це є кілька причин, деякі з них пов’язані з конструкцією самих транспортних засобів: скутери розташовані нижче до землі, а їхні колеса набагато менші, тому вони не так добре переносять удари та поштовхи. Скутеристи також менш помітні для водіїв, ніж велосипедисти.

Однак, як зазначено в “Посібнику з електросамокатів”, деякі суттєві причини такої різниці полягають у поведінці водія. З раннього дитинства нас привчають серйозно ставитися до безпеки на велосипеді, але “20 років ми їздили на самокатах” типу Razor “як на іграшці, і раптом бачимо один з них на вулиці, не розуміючи, що ці нові пристрої більше схожі на мотоцикл, ніж на іграшку, яку ми знали раніше”.” Можливо, з цієї причини водії електросамокатів набагато рідше, ніж велосипедисти, носять шоломи, а отже, частіше отримують серйозні травми.

Висновок

Як ми вже зазначали, вибір між електровелосипедом та електросамокатом (якщо вам доведеться обирати!) може залежати від ряду змінних, які сильно відрізняються між окремими гонщиками. Жоден особистий електромобіль не призначений для задоволення всіх можливих транспортних потреб. Однак, коли справа доходить до вартості, зручності та простоти використання, електросамокати можуть бути найкращим варіантом для більшості міських пасажирів та любителів поїздок по місту.

Go Active LB

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

З 7 серпня 2020 року в Лонг-Біч діє постійна загальноміська програма дозволів на використання електросамокатів. Чотири оператори були відібрані в рамках процесу запиту пропозицій, який дозволяє операторам подати заявку на отримання 12-місячного дозволу на мікромобільність. За допомогою міської програми кожен оператор може розмістити до 1000 електросамокатів. Розміщення електросамокатів у рамках програми дозволено лише у попередньо затверджених міською владою дроп-зонах. Оператори несуть відповідальність за технічне обслуговування, експлуатацію та щоденну дезінфекцію свого парку електросамокатів. Співробітники відділу мобільності продовжуватимуть моніторинг програми та надаватимуть рекомендації щодо внесення змін до програми міській раді за необхідності.

Додаток Go Long Beach:

Мешканці та бізнес заохочуються повідомляти про будь-які порушення правил паркування електросамокатів через міський додаток Go Long Beach. Після повідомлення через додаток, продавці електросамокатів зазвичай вивозять транспортний засіб протягом 2 годин.

Контактна інформація постачальника електросамокатів:

Громадськість повинна звертатися до постачальників безпосередньо з питань технічного обслуговування транспортних засобів, виставлення рахунків, а також з питань ціноутворення та користувацьких додатків.

Птах: hello@bird.co 1-866-205-2442 Lime: support@li.me 1-888-LIME-345 VeoRide: LBCops@veoride.com 1-855-836-2256

Програми пільгового проїзду для електросамокатів:

Питання або Коментарі та думки власників про програму? Зв’яжіться з містом Лонг-Біч: e-scootershare@longbeach.gov

Член ради Квінз представив законопроект про заборону електронних велосипедів та електросамокатів

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Член ради Роберт Холден, який представляє райони Ріджвуд і Глендейл у Квінсі, каже, що електросамокати та електровелосипеди наражають мешканців Нью-Йорка на небезпеку, і вніс законопроект, який забороняє їх використання доти, доки вони не будуть належним чином контролюватися поліцією.

Минулого тижня Холден представив законопроект, який скасовує міські правила, що дозволяють їздити на електровелосипедах та електросамокатах на території п’яти районів.

Законодавець каже, що деякі водії ігнорують правила дорожнього руху, оскільки їм не потрібно мати ліцензію на керування велосипедом, що призводить до аварій. Крім того, за його словами, були випадки, коли акумулятори в електровелосипедах та електросамокатах спричиняли пожежі.

Холден хоче, щоб заборона діяла до тих пір, поки законодавці штату не приймуть законодавство, яке вимагатиме реєстрації, ліцензування та страхування цих транспортних засобів.

Законодавство, яке б вимагало реєстрації, ліцензування та страхування цих транспортних засобів, може бути прийняте лише на рівні штатів, оскільки законодавці штатів легалізували ці транспортні засоби в першу чергу в 2020 році, сказав Холден. Закон штату дав муніципалітетам можливість легалізувати електровелосипеди та електросамокати.

“Поширення цих пристроїв у нашому місті призвело до того, що люди нехтують правилами дорожнього руху, що призводить до травм або смерті, пожеж на основі іонів літію, в результаті яких загинули кілька людей і сотні отримали поранення, а також до відчуття безладу на наших вулицях і тротуарах, а також до зниження якості життя”. сказав Холден.

“Ми повинні переконатися, що ці транспортні засоби експлуатуються безпечно, перш ніж дозволити їм повернутися на наші вулиці.”

Законопроект Холдена, якщо він буде прийнятий, фактично заборонить використання електросамокатів та електровелосипедів у місті.

Штраф у розмірі 500 буде накладено на велосипедистів, які порушують закон.

Стів Лейсі | Re:SET Forest Hills Stadium

Стів Лейсі Стадіон Форест Хіллз

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Заспівай для Надії фортепіано Музей ферми округу Квінз

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Подія найму медсестер VNS Health

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Маріетт Паті Аллен та Culture Lab LIC анонсують виставки гордості Culture Lab LIC

електровелосипеди, електросамокати, вибрати, самокати

Нічний ринок Квінз Флашинг Медоуз, парк Корона

Жахливо неосвічений дубль. Як щодо того, щоб додати більше інфраструктури для велосипедів/самокатів? Ведіть нас вперед, а не назад.

що за клоун, щойно проголосував за те, щоб вилетіти з посади lol. Час цьому динозавру піти на пенсію.

Законопроект безглуздий і неправильний

Я вважаю, що електровелосипеди та самокати. це дуже добре, особливо для міст. Це дозволяє людям мати набагато дешевше джерело особистого транспорту. Є такі, що тупо їздять на машинах. Але те ж саме стосується і автомобілів. Я хотів би побачити реальну статистику щодо збитків, спричинених пожежами акумуляторів, та травм/смертей, спричинених людьми на ебайках чи самокатах. Трапляються пожежі в автомобілях, люди нерозумно керують автомобілями, трапляються аварії, що спричиняють травми.Я вважаю, що вони поводяться ірраціонально.

Не може поглинути багатоквартирні будинки. Щось ще геніальне, що ви хочете додати. Наскільки логічно і розумно їздять водії ебайків та скутерів. Ні?? K.

Я проголосую за заборону цього політика. Нічого з того, що вони роблять, не є безпечним. Йдеться про контроль.

Я б ніколи за нього не проголосував

Це абсолютна “Б”.S. Це лише чергове хапання грошей. Тому що люди з моноколесами чи самокатами не порушують жодних правил дорожнього руху.ТІЛЬКИ люди з крихітним маленьким електродвигуном. Вони просто хочуть грошей. вони просто хочуть гроші, які вони отримають за реєстрацію та отримання ліцензії. Так само, як і 10-річна дитина повинна отримати права, в тому числі скласти письмовий іспит і іспит з водіння? І скажіть мені ще раз, як ліцензія або реєстрація може зупинити ці передбачувані пожежі.

Ви маєте рацію, вони їздять на звичайних педальних велосипедах як божевільні, дуже небезпечні, деякі навіть їдуть швидше, ніж електровелосипеди, цей законопроект неправильний

А як щодо чудових електромобілів, які їздять по всій країні, а їхні акумулятори спалахують у полум’ї?? Але дивно, що коли їх зареєструють і держава зароблятиме гроші на цих велосипедах, тепер на них можна буде їздити, і якість життя більше не буде проблемою!! Смішно!!

Як зрілий (57 років) і розсудливий водій Ebike, я вважаю цю пропозицію посяганням на мою свободу і ще одним способом отримання доходу. З такою економікою, як зараз, я навряд чи думаю, що людям потрібні ще одні витрати в нашому житті. Не тільки електровелосипеди не дотримуються правил дорожнього руху, але й звичайні велосипеди. Я часто бачу, як вони їдуть вулицями з одностороннім рухом у неправильному напрямку, по тротуарах, швидко їдуть по стежках, де є пішоходи тощо Відповідь. відсутність страховки та реєстрації електровелосипеда. Відповідь. ДОТРИМУВАННЯ ЗАКОНУ. Запустити радіо/телевізійну рекламу по телебаченню і радіо, в якій говоритиметься, що ми хочемо БЕЗПЕЧНИЙ НЬЮ-ЙОРК. “Безпека починається з тебе”. таким може бути гасло кампанії. Вони можуть сказати, що нью-йоркці люблять виходити на вулицю і насолоджуватися природою, дихати свіжим повітрям, займатися спортом і розважатися. Безпека. наш головний пріоритет. Безпечні велосипедисти = безпечні результати. Будь ласка, дотримуйтесь усіх законів дорожнього руху, щоб КОЖЕН міг насолоджуватися своїм часом на вулиці, і ми всі могли існувати разом. Потім кампанія може продовжитись словами: “Поліція буде стежити за вами, і якщо ви не будете дотримуватись правил дорожнього руху, вам будуть виписані штрафи”. Я вважаю, що реєстрація “транспортного засобу” та його страхування не означає, що водій буде дотримуватися правил дорожнього руху! Подивіться, скільки автомобілів все ще перевищують швидкість 25 миль/год на вулицях міст, проїжджають на червоне світло, знаки “Стоп”. Об’їжджати машини на паркувальній смузі, щоб потрапити в початок черги, коли автомобілі зупиняються на червоне світло. Я бачу це щодня, коли їду з Rockaways до Флашинга. Якщо є наслідки, люди більш схильні дотримуватися закону. Якщо вони продовжуватимуть отримувати повістки щоразу, коли виходять на вулицю, то скоро до них дійде.

Постійні автори педальних велосипедів так само небезпечні, вони не повинні вказувати на електровелосипеди, крім того, людям потрібні електровелосипеди для транспорту та бізнесу, цей законопроект настільки смішний і неправильний, що навіть соромно, що такий законопроект навіть був представленийF

Давно пора. Абсолютно необхідно вжити всіх необхідних заходів, щоб принаймні регулювати ці дуже небезпечні машини. Я сам був свідком того, як необачний водій електровелосипеда врізався в жінку, яка переходила вулицю (на пішохідному переході). Вона була без свідомості, у неї була кровотеча з голови, ймовірно, внутрішня кровотеча, судячи з сили удару. Тільки подумати, ці велосипеди є СЮДИ. На червоне світло, на тротуарах, на кожній вулиці, скрізь припарковані велосипеди, які їдуть на дуже високих швидкостях і доставляють свою продукцію. Я також уявляю, що значна частина з них є першими користувачами. Досить.

Цей законопроект давно назрів. Настав час навести порядок з цими байками. 0

Подивіться, як добре це спрацювало з автомобілями. Їдучи на скутері, я бачу, як машини цілий день їдуть на червоне світло. Заборона. це точно не рішення. Є безрозсудні водії автомобілів та безрозсудні велосипедисти та скутеристи, яким байдуже, чи дотримуються вони законів. Переважна більшість скутеристів дуже відповідальні, так само як і водії автомобілів.

Не хвилюйтеся. це просто “мігранти”, які не мають прав. Політики, за яких ви голосували, дозволяють це.

Автомобілі вбивають набагато більше людей, ніж електровелосипеди та електросамокати. Цей депутат мав би закликати до створення захищених велодоріжок, щоб відокремити електровелосипеди та електросамокати від автомобілів.

Справа в грошах!! Це не має нічого спільного з будь-якими іншими речами, так, люди роблять речі, тож дайте їм за це штраф! Пожежі зазвичай виникають через те, що люди модифікують свої зарядні пристрої, щоб швидше заряджати батарею, і це має припинитися. Вони хочуть страховку на певний період, реєстрацію та навчання? Дійсно. Вони можуть контролювати їх так само, як велосипеди, мотоцикли, легкові та вантажні автомобілі, які порушують правила дорожнього руху

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top