Електровелосипеди – найбільш дружній до клімату спосіб пересування. Газовий двигун велосипеда

Електровелосипеди. найбільш дружній до клімату спосіб пересування

Мандруючи Чапел-Хіллом, важко не помітити безліч гібридних, плагін-гібридів та електромобілів на під’їзних шляхах, у торгових центрах та припаркованих на вулицях. Майже на кожному кроці ви побачите Tesla, яка, можливо, витіснила Toyota Prius як найулюбленіший транспортний засіб в екологічному середовищі міста.

Але хоча електромобілі та гібриди набагато кращі за традиційні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), що працюють на газі або дизельному паливі, вони не є панацеєю для навколишнього середовища. Коли ви їдете на своєму електромобілі вагою 4000 фунтів, ви перевозите багато зайвої ваги, а це означає, що потрібно багато енергії, щоб дістатися з пункту А в пункт Б. Він, безумовно, ефективніший, ніж ДВЗ, але все одно витрачається багато енергії, щоб пересуватися, і значна її частина надходить з брудних джерел, таких як вугілля або природний газ.

Справжній кліматично ефективний спосіб пересування. це варіант одного з найстаріших видів транспорту, що використовує людську силу. велосипед. Електровелосипеди трансформуються. Вони легкі та відносно недорогі, і дозволяють легко подорожувати на короткі та середні відстані. Ви можете крутити педалі, як на звичайному велосипеді, а електродвигун вмикається і дає вам поштовх. Це як їзда на велосипеді, але легше. З е-велосипедом пагорби Чапел-Хілл не є стримуючим фактором. Це ідеальний вид транспорту для коротких поїздок на кілька миль.

Що таке електровелосипед?

Давайте трохи відступимо назад і надамо невелику передісторію. Коли я кажу “електровелосипед”, я маю на увазі “велосипед з електроприводом”.”

Велосипеди з електричним приводом. це звичайні велосипеди, які мають електродвигун, що допомагає водієві (звідси і назва). Велосипеди з електроприводом зазвичай не мають дросельної заслінки (хоча є електровелосипеди з дросельною заслінкою). Щоб увімкнути двигун, потрібно крутити педалі. Електродвигун вмикається лише тоді, коли ви починаєте крутити педалі. Більшість велосипедів дозволяють регулювати рівень потужності за допомогою перемикача на велосипеді та додатку для мобільного телефону, так що у вас є неймовірна гнучкість, щоб їздити на велосипеді з такою інтенсивністю, з якою ви хочете.

Їдете по рівній місцевості і хочете трохи попотіти? Ви можете поставити допомогу на найнижче налаштування. Піднімаючись на пагорб по дорозі на роботу в гарній сорочці на ґудзиках і штанах? Ви можете рухатися з максимальною підтримкою і дозволити двигуну виконувати більшу частину роботи. Якщо ви їдете під гору, ви можете покластися на силу тяжіння і взагалі вимкнути електричну допомогу.

Електричні допоміжні велосипеди доступні від широкого спектру виробників; у Чапел-Хілл ви можете протестувати їх і придбати в більшості магазинів, які продають велосипеди. Перегляньте наш посібник з електровелосипедів для отримання додаткової інформації.

Ефективність електричного велосипеда

Електровелосипеди дозволяють легко пересуватися містом менш ніж за копійки в день. в буквальному сенсі.

Я придбав свій електровелосипед у 2019 році, і відтоді регулярно оцінюю його ефективність у порівнянні з іншими видами транспорту, наприклад, автомобілем. Мій електровелосипед відстежує кількість разів, коли я роблю повний цикл заряджання-розряджання мого акумулятора 504 ват-годин (0.5 кіловат-годин, або кВт-год) акумулятора, і я записую цю інформацію кожні 500 миль. За допомогою цих даних я можу підрахувати, скільки електроенергії я використав загалом, і відстежити середню кількість електроенергії, витрачену на проїзд милі. (Може відрізнятися від милі до милі, залежно від того, скільки електричної допомоги я використовую).) Крім того, оскільки я знаю, скільки ват-годин я витратив, я можу розрахувати вартість електроенергії, яку я використав для зарядки акумулятора, на основі стандартних тарифів Duke Energy.

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Цифри просто неймовірні. У таблиці нижче наведені дані, які я зібрав за майже чотири роки їзди на ебайку.

МиліВатт-годиниВартість за милюЗагальна вартість
500 5,040 0.09 центів 0.47
1,000 13,104 0.12 центів 1.23
1,500 16,632 0.10 центів 1.56
2,000 21,672 0.10 центів 2.03
2,500 26,712 0.10 центів 2.51
3,000 33,264 0.11 центів 3.12
3,500 39,312 0.11 центів 3.69
4,000 45,864 0.11 центів 4.30
4,500 52,416 0.11 центів 4.92

Проїхавши 4 500 миль, я витратив на електроенергію менше 5. П’ять доларів! Це менше, ніж вартість мокко лате в Starbucks. Це вражає. Це менше, ніж вартість двох галонів бензину. Це означає, що в ті дні, коли я проїжджаю 10 миль на роботу і назад на велосипеді, я витрачаю менше одного цента на електроенергію, щоб дістатися туди. Приблизно половину часу я тягну за собою вантажний причіп (часто з продуктами), а це означає, що для велосипеда це важче навантаження.

Дехто дивиться на електромобілі (EV) як на вирішення наших проблем зі зміною клімату, але насправді немає ніякого порівняння. Одним з найефективніших електромобілів, доступних сьогодні, є Tesla Model 3. Він може проїхати близько 3.2 милі на кВт-год. Іншими словами, щоб проїхати одну милю, йому потрібно використати близько 312 ват-годин. Для порівняння, за 4 500 миль мій ebike використав близько 11.7 ват-годин на кожну милю. Це означає, що електровелосипед споживає менше ніж на 4% більше електроенергії, ніж електромобіль. У той час як Tesla витрачає 1 кіловат-годину електроенергії, щоб проїхати трохи більше трьох миль, мій електровелосипед використовує 1 кіловат-годину електроенергії, щоб проїхати понад 85 миль. The 4.92 долари, які я витратив на електроенергію, щоб проїхати 4 500 миль, допомогли б Tesla проїхати 167 миль (а звичайному автомобілю з ДВЗ. 50-60 миль).

І пам’ятайте, що Model 3 є найефективнішим електромобілем на ринку сьогодні. Більші та важчі транспортні засоби не так добре справляються з цим завданням. Ford F-150 Lightning не може проїхати навіть дві милі на 1 кіловат-годині, тому електровелосипед більш ніж у 40 разів ефективніший.

Ці показники ефективності не враховують інших переваг електричних велосипедів для навколишнього середовища. Е-велосипеди не потребують великої кількості землі для паркування, як, наприклад, багатомільйонний паркінг, що будується в центрі міста, і великий паркінг, який становить значну частину вартості нової бібліотеки в Каррборо.

Недооціненим джерелом забруднення від автомобілів є їхні шини, а оскільки вони важчі, електромобілі спричиняють ще більше забруднення від шин. Крім того, електровелосипеди значно легші та менш складні, а отже, потребують експоненціально меншої кількості сировини для виробництва, ніж електромобілі. Набагато менше впливу на навколишнє середовище, коли я будую свій ebike’s 0.5 кВт-год, ніж акумулятор GMC Hummer на 212 кВт-год.

До того ж, на них весело їздити! Я знаю багатьох людей, які скептично ставилися до електровелосипедів і не бачили в них сенсу, поки не спробували і не почали крутити педалі на крутих пагорбах, не спітнівши. Вони швидко наверталися. І, на відміну від водіння автомобіля, ви робите фізичні вправи.

Ні, електровелосипед не доставить вас на пляж. Ви не зможете перевезти диванну секцію. І він не підійде для того, щоб відвезти шістьох дітей на футбольний матч. Але немає жодної причини, чому один транспортний засіб повинен задовольняти всі транспортні потреби. Використовуйте автомобіль для спільних поїздок, а електровелосипед. для коротких поїздок по місту, в аптеку, на вечерю, на зустріч з друзями або навіть до продуктового магазину. Ви будете здивовані, що ви можете перевезти з правильним обладнанням.

І, можливо, вам вдасться перейти від двоколісного транспорту до одного автомобіля та електровелосипеда. Ви будете далеко попереду. Це буде краще для вашого здоров’я. (І чим більше людей їздять на велосипедах, тим менше автомобільного трафіку на дорогах. тож якщо ви не можете їздити на велосипеді або не маєте можливості їздити на роботу, ви все одно виграєте від того, що більше людей їздять на велосипедах у вашій громаді).)

Електричні велосипеди. це економічний вибір

Електровелосипед набагато дешевший за автомобіль, а поточні витрати на нього значно менші. Мій велосипед коштував близько 3500, хоча сьогодні ви можете придбати високоякісний електровелосипед менш ніж за 2000. Вантажні електровелосипеди (які часто можуть вмістити другу людину на задньому сидінні) коштують дорожче.

І з тих пір витрати на утримання були мінімальними Я заплатив 0 реєстраційних зборів в DMV, і 0 податків на майно. Мені не доводилося платити щорічну плату за техогляд велосипеда або стояти в черзі на заправці Jiffy Lube. Немає ніяких дорогих замін мастила або ротацій шин. Я не плачу сотні доларів на рік за страховку автомобіля. І витрати на обслуговування були мінімальними. Кілька разів мені довелося замінити ланцюг і гальмівні колодки, а також полагодити спущене колесо, але загальні витрати на технічне обслуговування склали менше 400 грн. Я придбав свій велосипед у “Велосипедній мережі”, і в рамках цього я отримую багато регулярного технічного обслуговування безкоштовно, що є дуже корисним. Тож навіть незважаючи на те, що я не маю механічних навичок, утримання велосипеда в робочому стані не було дорогим.

Існують й інші перешкоди для використання електровелосипеда для щоденних поїздок. Незважаючи на те, що місто докладає багато зусиль, наша поточна мережа зелених доріжок та велодоріжок продовжує мати деякі значні прогалини. На більшості маршрутів вам доведеться змішуватись з автомобільним рухом. У багатьох випадках, однак, маршрути пролягають місцевими дорогами з повільним рухом автомобілів, а електрична підтримка, яку надають електровелосипеди, дозволяє легко подорожувати в комфортному темпі. І чим більше ви будете їздити на велосипеді, тим комфортніше вам буде. (Недооцінена перевага електровелосипедів полягає в тому, що в змішаному русі вони дозволяють краще встигати за автомобільним потоком, підвищуючи безпеку і скорочуючи час, який вам потрібно провести на дорогах, де немає велосипедних доріжок)

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Підпишіться на список розсилки проекту лінійних парків Каррборо, щоб отримувати новини про розвиток мережі зелених доріжок у Каррборо. Відвідайте веб-сайт проекту лінійних парків Каррборо для отримання додаткової інформації.

До того ж, у місці призначення часто не вистачає велосипедних парковок, тож вам доведеться прикути велосипед до знаку “Стоянка заборонена” або загону для візків. (Дивлячись на тебе, Харріс Тітер!)

Але, зрештою, ці недоліки. це прикрість, а не причина відмовитися від їзди на електровелосипеді. Вони не применшують радості від їзди на електровелосипеді чи беззаперечних екологічних та економічних переваг. Існує причина, чому продажі електровелосипедів стрімко зростають. Тож дайте їм спробувати.

Джефф Грін

Джефф Грін, AICP, живе в Чапел-Хілл. На роботі він практикуючий містобудівник, а у вільний час їздить на своєму електровелосипеді по місту і виступає за покращення умов, щоб кожен міг користуватися велосипедом. автор Джефф Грін

Підтримати Трикутник Блог Блог

Ви можете прочитати більше про блог Triangle Blog тут. Підтримайте нашу роботу, зробивши пожертву. підписатися на нашу розсилку. або розповісти друзям та сусідам про Triangle Blog Blog.

найкращих електричних мотоциклів

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Любіть їх чи ненавидьте, але електричні мотоцикли швидко стають реальністю. Від щоденних поїздок на роботу до ендуро та гоночних байків. за останні пару років ми бачили всі види електричних велосипедів, і саме час визнати, що нам теж скоро доведеться пересісти на один з них. На щастя для нас, існує широкий вибір електричних велосипедів, що задовольняють велосипедистів усіх форм, розмірів та видів. Ось наші 15 найкращих виборів у просторі електронних мотоциклів.

Оновлено у березні 2023 року: Нові електричні мотоцикли, здається, з’являються щомісяця в наші дні! Намагаючись тримати наших читачів в курсі подій, ми оновлюємо цю статтю всіма найновішими та найкращими моделями, доступними на ринку.

Sondors Metacycle

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Нещодавно Sondors наробив багато галасу, знизивши ціну на вже доступний Metacycle більш ніж на кілька копійок. Це дивовижна тактика на ринку, де більшість електричних мотоциклів коштують більше, ніж ваш середній Harley-Davidson. Це гарний велосипед, з деякими приємними особливостями, такими як низька висота сидіння та невелика вага.

Запас ходу на 60 миль дозволить вам доїхати на роботу і назад, якщо ви не будете занадто сильно тиснути на газ. Гальма трохи м’які, а задній амортизатор може бути недостатнім, але навіть якщо відкинути всі ці застереження, ви просто не можете перевершити цю ціну. І якщо все, що ви робите. це їздите на роботу і з роботи, це може бути найкращим транспортним засобом для вас, без сумніву.

Super Soco TC

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Як би ми не любили високопродуктивні мотоцикли, електричний мотоцикл, ймовірно, проведе більшу частину свого життя в місті. І саме тому Super Soco TC є в нашому списку. Super Soco TC не тільки стильно виглядає в стилі ретро, але й є чудовим електричним велосипедом для приміських поїздок. З максимальною швидкістю 75 миль/год, він поставляється з однією або двома батареями, заявляючи про вражаючий запас ходу в 78 миль (з двома батареями), що більш ніж достатньо для міських поїздок. Тим часом, такі функції, як світлодіодні фари, протиугінна сигналізація, запалювання без ключа та напівцифрова панель приладів доповнюють комплектацію. Він досить дешевий, приблизно 4 140 доларів, але є і погана новина. Ви не можете отримати його в США.S.

Pursang E-Tracker

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Якщо сучасні надмірності електромотоциклів вам не по кишені (і ваш гаманець не дозволяє купити Curtiss One), то, можливо, ви захочете зробити так, щоб він працював на вулицях міста!) і ви дійсно відчуваєте, що вам потрібен електричний мотоцикл, натхненний рівнинним треком, тоді Pursang. найкращий електромотоцикл для вас. Pursang E-Tracker, що отримав свою назву від старої моделі Bultaco. це відносно звичайний на вигляд електричний мотоцикл з трубчастою рамою з хром-молібденових трубок і кузовом з вуглецевого волокна.

Запас ходу становить 74 милі, але час перезарядки. роздуті шість годин, що виключає його використання для будь-яких змагань, якщо це взагалі було метою. Він може похвалитися повнокольоровим TFT-дисплеєм, який показує швидкість, запас ходу, режим їзди, регенерацію потужності двигуна і, звичайно, час автономної роботи. Він навіть має можливість підключення до смартфона і може бути підключений через мобільний додаток Bosch. Зараз він доступний в Європі за ціною близько 10 052.

Потік пального

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Fuell Fllow народився з плідного інженерного мозку Еріка Б’юелла (Erik Buell). Завдяки магнієвому монококовому шасі та корпусу для акумулятора, електродвигун розміщений у задньому колесі та виробляє відверто вражаючий крутний момент у 553 фунт-фути! Викручуєш педаль газу. і ти не рухаєшся вперед, а земля обертається під тобою. Максимальна швидкість. 85 миль/год (максимальна стійка), а запас ходу. 150 миль. Застосовується рекуперативне гальмування, а використання зарядного пристрою CCS Type 2 забезпечує повну зарядку за 30 хвилин. Є 1.76 кубічних футів сховища в колишньому паливному баку, який, за словами Фуелла, може вмістити шолом на все обличчя та м’яку сумку. Незвично для Буелла, він не встановив гальмівні ротори на ободах, які були характерні для його спортивних мотоциклів з бензиновим двигуном.

Cake Kalk

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Гарна річ про електричні мотоцикли полягає в тому, що є багато компаній-початківців, які виробляють нові моделі, що не мають корпоративної мови дизайну, якої потрібно дотримуватися, і результати освіжаюче відрізняються. Шведська компанія Cake поставила собі за мету створити досконалий, без зайвих витрат, легкий, високопродуктивний електричний мотоцикл. Зробивши це, компанія звернула увагу на вуличну легальну версію.

Результат. дивна назва Kalk, і ви можете пробачити, якщо подумаєте, що це прославлений велосипед, настільки скупим є його дизайн і конструкція. Він може бути скупим, але в його специфікації немає нічого скупого: екструдоване, коване і оброблене на ЧПУ шасі з алюмінію 6061, передня і задня підвіски Öhlins, а також ковані та оброблені на замовлення колеса. Це не дешево, але якщо ви шукаєте особистий транспорт, який є легким та маневреним, то Cake може бути саме тим, що ви шукаєте.

LiveWire Del Mar S2

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Розроблений на модульній платформі Arrow, Del Mar є першим з серії моделей, які будуть випущені в найближчі роки і, безумовно, націлений безпосередньо на масовий ринок електричних велосипедів. Платформа включає в себе батареї, електроніку, двигун і може мати різні рульові головки та маятникові важелі, прикручені до неї для створення різних варіантів.

Він має з’явитися в автосалонах у другій половині 2023 року. Потужність електромобіля становить 80 кінських сил, а вага. 431 фунт. Очікується, що запас ходу по місту складе 110 миль, а час заряду від 0 до 80%. близько 75 хв.

Damon Hyperfighter

Вам подобаються спортивні голі мотоцикли? Дозвольте представити вам нещодавно випущений мотоцикл Damon Hyperfighter. Представлений на початку 2022 року, Damon Hyperfighter. це епічний повністю електричний голий мотоцикл, який має досить вражаючий дизайн. Цей радикальний дизайн доповнюється не менш вражаючими цифрами, включаючи пікову потужність 200 кінських сил, максимальну швидкість 170 миль на годину та заявлений запас ходу 146 миль. Мотоцикл також оснащений унікальною технологією Shift, яка дозволяє регулювати положення керма та підніжки на ходу, а також 360-градусними камерами, які попереджають про потенційно небезпечні об’єкти та транспортні засоби.

Zero SR/F

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Шукаєте універсальний електромотоцикл? Ми вважаємо, що це Zero SR/F. Звичайно, його ціна в майже 23 795 доларів не для всіх, але це один з найбільш затребуваних велосипедів на ринку. Він оснащений потужною комбінованою батареєю з двигуном та акумулятором, яка має заявлену максимальну швидкість та запас ходу 124 милі на годину та 187 миль (місто), відповідно.

Це гарантує, що у вас буде достатньо енергії, щоб розважитися, не турбуючись про запас ходу. Крім того, у вас є високоякісна основа, що складається з повністю регульованих вилок Showa Big Piston та моноамортизатора Showa, а також шини Pirelli Rosso III. Він також оснащений усіма сучасними функціями, такими як режими їзди, TFT-прилади, підключення до смартфону, світлодіодне освітлення і навіть система контролю стійкості від Bosch.

LiveWire One

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Harley-Davidson LiveWire має привабливий дизайн, який кричить про Harley у власній особливій манері, обіцяючи при цьому знайомий досвід їзди з високим крутним моментом. Звичайно, тут немає гуркоту, що розбиває скло, але ви отримуєте 100 кінських сил і 84 фунт-футів крутного моменту, на рівні з мотоциклами Harley з ДВЗ. Крім того, вся ця потужність миттєво доступна і контролюється кількома електронними системами, щоб гарантувати, що ви залишатиметеся у вертикальному положенні.

LiveWire може похвалитися заявленим запасом ходу в 146 миль і максимальною швидкістю 95 миль/год, чого більш ніж достатньо для більшості гонщиків. Варто зазначити, що Harley виділив LiveWire у власну компанію, і зараз випускає LiveWire One на додаток до раніше згаданого Del Mar.

Tarform Luna

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Основна мета електромобілів. запропонувати екологічно чистий спосіб пересування, і якщо це також є вашим мотивом, то немає більш екологічного електромобіля, ніж Tarform Luna. Я кажу так, тому що майже 55% деталей велосипеда надруковані на 3D-принтері з перероблених матеріалів, таких як волокна ананасового листя та перероблений алюміній. Але на цьому компанія Tarform не зупинилася і додала вражаючу комбінацію двигуна та акумулятора, яка забезпечує заявлений запас ходу в 120 миль та максимальну швидкість 120 миль/год. Не варто забувати, що це супроводжується такими функціями, як кругла цифрова панель приладів з HD-дисплеєм, повністю світлодіодне освітлення, три режими їзди, 180-градусна камера заднього виду, безключове запалювання та підключення смартфона через Bluetooth.

Evoke 6061

Рідко ми бачимо електричні круїзні велосипеди, але Evoke 6061. один з них. Однак це не тому, що він є в цьому списку. Бачите, Evoke 6061, будучи електрокруїзером, також може заряджатися з нуля до 80 відсотків всього за 30 хвилин! Це просто швидкий обід! Перш ніж у вас виникнуть підозри, скажемо, що це не маркетинговий трюк, який досягається за рахунок використання крихітного акумулятора. Насправді, Evoke 6601 оснащений величезним акумулятором на 25 кВт-год, що забезпечує йому запас ходу в 410 миль (місто), який супроводжується потужним 120-кіловатним двигуном.

Energica Ego

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Якщо ви фанат спортивних мотоциклів, який хоче перейти на електрику, Energica Ego, ймовірно, найкращий електромотоцикл для вас. Ego не тільки пропонує спортивні характеристики, подібні до спортивних мотоциклів, 170 кінських сил і обмежену максимальну швидкість 150 миль/год, але й заявлений запас ходу 261 миля, що набагато більше, ніж може подолати ваш спортивний мотоцикл з ДВЗ. Поряд з цим, Energica Ego може похвалитися першокласною основою, що складається з решітчастої рами, литих алюмінієвих коліс, вилок Marzocchi USD та гальм Brembo на обох кінцях. Не варто забувати, що до минулого року Ego також використовувався в чемпіонаті світу MotoE, тому можна з упевненістю сказати, що мотоцикл добре підготовлений для гоночного треку.

Verge TS Ultra

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Одним з важливих наслідків появи електричних мотоциклів є те, що значна частина ранніх розробок була здійснена невеликими, і до цього часу маловідомими компаніями, які раніше не були присутні на світовій мотоциклетній сцені. Це, в свою чергу, призвело до більш інноваційних інженерних рішень, ніж ви можете собі уявити.

Технічні характеристики просто вражають: 885 фунт-футів крутного моменту миттєво передаються безпосередньо на дорогу, без жодних ланцюгів чи шестерень, що поглинають енергію, які можуть стати на заваді. Також двигун не потребує охолоджуючих рідин. Чотири режими їзди дозволяють налаштувати потужність відповідно до вашого настрою або вимог до їзди, а 80-відсоткова зарядка доступна за 25 хвилин за допомогою додаткового швидкого зарядного пристрою постійного струму, а запас ходу становить до 233 миль.

BMW CE 04

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

BMW застосовує розумний підхід, коли занурює свій палець в пул електричних мотоциклів. Вони знають, що електромотоцикли найкраще підходять для поїздок по місту, а що може бути кращим транспортним засобом у міському середовищі, ніж скутер. Він оснащений преміальними функціями, такими як великий TFT-дисплей і великі відсіки для зберігання. Естетика дизайну. футуристична. На нього надається 3-річна гарантія BMW, а ціна також не надто низька. від 11 795 доларів. Він створений для міських пасажирів, з запасом ходу 80 миль. Ви можете під’їхати до роботи, підключити його до електромережі і бути готовим відвезти вас додому, коли ви закінчите.

Arc Vector

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Занепокоєння щодо запасу ходу є основною проблемою для більшості людей, які планують перейти на електромобілі. Але є радикальне рішення, і воно називається Arc Vector. Запас ходу велосипеда становить понад 270 миль, а якщо у вас все ж таки закінчиться заряд, його можна зарядити всього за 40 хвилин. Окрім цього, велосипед розвиває максимальну швидкість 124 миль / год і може розігнатися до 60 миль / год всього за 3.2 секунди. Arc Vector побудований на унікальному монококовому шасі з моноамортизаторами Öhlins TTX та гальмами Brembo Stylema на обох кінцях, що робить його ще більш преміальним.

Як моторизувати велосипед? Детальні інструкції, які ви повинні знати 2023

Моторизація велосипеда може бути веселим та захоплюючим способом насолодитися перевагами їзди на велосипеді, додаючи при цьому додатковий приріст потужності. Існує кілька способів моторизації велосипеда: від використання комплектів для переобладнання велосипеда в електровелосипед до встановлення бензинових двигунів.

BSXInsight надасть покрокове керівництво про те, як моторизувати велосипед за допомогою комплекту для переобладнання електричного велосипеда в цій статті нижче.

Ми також охоплюємо все, від вибору відповідного комплекту до встановлення двигуна та акумулятора, щоб ви могли насолоджуватися гострими відчуттями від їзди на моторизованому велосипеді.

Як моторизувати велосипед?

Вибираємо моторний комплект для велосипеда Купуємо моторний комплект для велосипеда

Першим кроком до моторизації велосипеда є вибір відповідного велосипеда та придбання комплекту електродвигуна. Як згадувалося раніше, вам потрібен міцний велосипед, який витримає додаткову вагу та потужність двигуна.

Гірський або круїзний велосипед може бути хорошим вибором, оскільки вони, як правило, довговічніші, ніж дорожні велосипеди.

Вибираючи комплект двигуна, враховуйте тип двигуна, який ви хочете. Газові двигуни, як правило, більш потужні, але важчі та гучніші за електродвигуни.

Електродвигуни працюють тихіше і краще впливають на навколишнє середовище, ніж бензинові двигуни, але можуть мати меншу швидкість або запас ходу. Вам також потрібно буде врахувати, наскільки великі двигун та акумулятор, оскільки більш потужні двигуни та шторми зроблять ваш велосипед важчим.

Після вибору велосипеда та комплекту електродвигуна можна починати збирати деталі.

Прикріпіть кріплення двигуна до велосипеда

Перший компонент, який потрібно встановити. це обв’язка двигуна. Зазвичай це металевий кронштейн, який кріпиться до рами велосипеда і утримує двигун на місці.

Щоб встановити кріплення двигуна, необхідно зняти кривошип педалі та ланцюг з нижнього кронштейна велосипеда.

Для цього за допомогою гайкового ключа ослабте та зніміть болти, що тримають кривошип педалі. Потім за допомогою ланцюгового інструменту розірвіть і зніміть ланцюг з велосипеда.

Потім прикріпіть фітинг двигуна до нижнього кронштейна за допомогою болтів, що входять до комплекту двигуна. Затягніть болти, щоб переконатися, що кріплення надійно закріплене на велосипеді.

Прикріпіть зірочку до велосипеда

Наступний крок. прикріпити зірочку до велосипеда. Зірочка. це зубчасте колесо, яке з’єднується з двигуном і приводить у рух заднє колесо велосипеда.

Щоб прикріпити зірочку, надіньте її на вісь заднього колеса та закріпіть за допомогою болтів, що входять до комплекту двигуна. Обов’язково вирівняйте зірочку з ланцюгом, щоб забезпечити належну роботу.

Приєднайте свічку запалювання до двигуна

Наступним компонентом для встановлення є свічка запалювання. Це невеликий компонент, який запалює паливо в двигуні та генерує енергію.

Щоб встановити свічку запалювання, знайдіть отвір для свічки запалювання на двигуні та вставте свічку. Використовуйте свічковий ключ, щоб надійно затягнути свічку, намагаючись не перетягнути її.

Зберіть зчеплення

Зчеплення є важливим компонентом, який дозволяє від’єднати двигун від заднього колеса, коли ви його не використовуєте.

Щоб зібрати зчеплення, спочатку прикріпіть важіль зчеплення до керма велосипеда за допомогою затискача, що входить до комплекту двигуна.

Потім прикріпіть трос зчеплення до важеля та прокладіть його до двигуна, закріпивши його на місці за допомогою затискачів, що входять до комплекту.

Приєднайте приводний ланцюг

Привідний ланцюг з’єднує зірочку на двигуні із зірочкою на задньому колесі, передаючи потужність від двигуна до велосипеда.

Спочатку видаліть зайві ланки за допомогою інструменту для ланцюгів, щоб прикріпити привідний ланцюг. Потім прикріпіть ланцюг до зірочок, переконавшись, що він правильно вирівняний і натягнутий.

Налаштування акселератора

Акселератор контролює частоту обертання двигуна і дозволяє збільшувати або зменшувати потужність за потреби.

Щоб налаштувати акселератор, прикріпіть ручку газу до керма вашого велосипеда за допомогою затискача, що входить до комплекту двигуна.

Потім прокладіть кабель дросельної заслінки до двигуна, закріпивши його на місці за допомогою затискачів, що додаються. Обов’язково перевірте дросель перед поїздкою, щоб переконатися, що він працює належним чином.

Встановіть все інше

Нарешті, настав час встановити всі інші компоненти, такі як паливний бак, карбюратор і повітряний фільтр. Дотримуйтесь інструкцій з комплекту двигуна для встановлення цих компонентів і ретельно прокладайте всі кабелі та шланги правильно.

Якщо ви використовуєте електродвигун, вам також може знадобитися встановити акумулятор і зарядний пристрій, щоб підтримувати його заряд.

Залийте паливо і насолоджуйтесь своїм саморобним моторизованим велосипедом!

Після того, як ви встановили всі компоненти, настав час залити пальне (якщо ви використовуєте двигун, що працює на бензині) і протестувати ваш новий велосипед.

Запустіть двигун і дайте йому прогрітися кілька хвилин перед поїздкою. Обов’язково носіть належне захисне спорядження, включаючи шолом та захисний одяг, і дотримуйтесь усіх правил дорожнього руху та інструкцій з безпеки.

Під час їзди на новому велосипеді слідкуйте за роботою двигуна та за потреби робіть будь-які необхідні налаштування чи ремонт.

Трохи терпіння та ноу-хау. і ви зможете створити надійний та веселий велосипед, який буде брати вас у пригоди та заощаджувати ваш час та енергію.

Причини побудувати електровелосипед

Поїздки на роботу

Електровелосипед може бути простим та економічно вигідним способом пересування, якщо ви живете в місці з інтенсивним рухом або обмеженим вибором громадського транспорту.

З моторизованим велосипедом ви можете легко орієнтуватися в дорожньому русі, уникати витрат на автомобіль та зменшити свій вуглецевий слід.

Крім того, електровелосипед допоможе вам заощадити час у дорозі та дозволить вам прибути на роботу чи навчання свіжим та енергійним.

Отримайте нове хобі або навчіться новим навичкам

Конструювання велосипеда може стати цікавим і корисним хобі, яке дозволить вам навчитися новим навичкам і попрацювати з технікою.

Від вибору правильних компонентів до збирання велосипеда. процес створення електровелосипеда включає в себе багато етапів.

Крім того, після того, як ваш велосипед буде готовий, ви зможете налаштувати його на свій смак, експериментуючи з різними компонентами та дизайном.

Створіть позашляховий велосипед

Якщо ви любите подорожувати по бездоріжжю, створення моторизованого велосипеда може стати для вас новим захоплюючим способом дослідити природу.

За допомогою моторизованого велосипеда ви можете пересуватися пересіченою місцевістю та діставатися віддалених місць, до яких важко дістатися пішки.

Крім того, ви можете налаштувати свій велосипед за допомогою позашляхових шин, компонентів підвіски та інших функцій. Потім підвищує його продуктивність і довговічність.

Вийдіть на гоночну трасу

Якщо ви любите змагальні види спорту, створення моторизованого велосипеда може дати вам можливість поринути у захопливий світ мотоперегонів.

Незалежно від того, чи змагаєтесь ви на ґрунтовому треку, чи на асфальтованій трасі, моторизований велосипед може забезпечити захоплюючий та змагальний досвід.

Крім того, за допомогою правильних компонентів і модифікацій ви можете підвищити швидкість, прискорення і керованість вашого велосипеда, що дасть вам перевагу над конкурентами.

Перетворіть його на бізнес-підприємство

Виробництво та продаж мотоциклів може бути прибутковою та захоплюючою справою, якщо ви підприємець або хочете розпочати новий бізнес.

Зі зростанням попиту на альтернативні види транспорту з’явився ринок доступних, надійних і стильних мотоциклів.

Створюючи та продаючи електровелосипеди, ви можете завоювати цей ринок і запропонувати унікальний продукт, який відповідає потребам пасажирів, любителів бездоріжжя та спортивних вболівальників.

Створення моторизованого велосипеда. це вартий проект?

Створення моторизованого велосипеда може бути корисним проектом з кількох причин:

  • Можливість навчання: Створення моторизованого велосипеда може стати чудовим навчальним досвідом, який може навчити вас механіці, електричним системам та використанню різних інструментів.
  • Налаштування: Коли ви будуєте свій моторизований велосипед, ви можете налаштувати його на свій смак. Ви можете вибрати раму, двигун та інші компоненти, які відповідають вашим потребам та вподобанням.
  • Економічно ефективно: Створення власного велосипеда може бути економічно вигідною альтернативою покупці готового. Ви можете заощадити гроші, купуючи компоненти окремо і збираючи їх самостійно.
  • Екологічно чистий: Моторизований велосипед може бути більш екологічним, ніж автомобіль чи мотоцикл. Ви також можете обрати екологічно чисті компоненти, такі як електродвигуни, створивши свій власний.
  • Весело і корисно: Будівництво моторизованого велосипеда може бути цікавим та корисним проектом, який дає вам відчуття досягнення. Ви можете пишатися своїм творінням і насолоджуватися їздою на ньому.

Поширені запитання

Як вибрати правильний комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед?

Обираючи комплект для переобладнання електровелосипеда, враховуйте тип вашого велосипеда, гроші та потреби в їзді. Шукайте комплект, сумісний з вашим велосипедом і з потрібними вам функціями.

Як швидко може їхати електровелосипед?

Швидкість електровелосипеда залежить від типу двигуна та потужності акумулятора. Загалом, більшість електричних велосипедів можуть розвивати швидкість до 20-28 миль/год, тоді як велосипеди з бензиновим двигуном можуть розвивати швидкість до 40-50 миль/год.

Які переваги має електровелосипед?

Переваги велосипеда з електродвигуном включають можливість долати більші відстані, їздити на пагорбах або проти зустрічного вітру з меншими зусиллями, а також витримувати більші навантаження.

Чи законно їздити на електровелосипеді по дорозі?

Законність їзди на моторизованому велосипеді по дорозі буде залежати від вашої місцевості та типу велосипеда, який ви маєте. Електровелосипеди є законними на вулицях у більшості районів, тоді як велосипеди з бензиновим двигуном можуть бути нелегальними в деяких районах.

Як доглядати за своїм мотоциклом?

Щоб зберегти свій електровелосипед, регулярно перевіряйте двигун, акумулятор і контролер на наявність будь-яких ознак пошкодження або зносу, а також ремонтуйте будь-які старі або пошкоджені деталі. Крім того, тримайте велосипед чистим і змащеним, а також дотримуйтесь усіх інструкцій по догляду, наданих виробником.

Чи можу я перетворити будь-який велосипед на моторизований велосипед?

Загалом, більшість типів велосипедів можна перетворити на електровелосипеди за допомогою набору для переобладнання електричного велосипеда або набору з бензиновим двигуном. Однак важливо вибрати комплект, сумісний з вашим унікальним типом велосипеда.

Висновок

На завершення, електровелосипед може бути цікавим і захоплюючим способом насолодитися перевагами їзди на велосипеді, додавши при цьому додатковий заряд енергії.

Вибравши відповідний комплект для переобладнання електровелосипеда та виконавши кроки, описані в цій статті, ви зможете легко переобладнати свій велосипед і насолоджуватися гострими відчуттями від моторизованої їзди.

Не забудьте вибрати комплект, сумісний з вашим велосипедом і вашими потребами в їзді, правильно встановити двигун і акумулятор і дотримуватися правил безпеки під час їзди на велосипеді.

Доклавши трохи зусиль, ви зможете насолоджуватися свободою та захопленням від поїздки на моторизованому велосипеді, отримуючи при цьому фізичні вправи та користь для здоров’я від їзди на велосипеді.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів 2023 року та як їх встановити

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів можуть дати вам додатковий приріст потужності без витрат на придбання нового велосипеда. Ми самі встановили деякі з найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів, тому розповімо вам про процес, наскільки він простий і як працюють різні системи.

Популярність електровелосипедів стрімко зростає. і не дарма. Найкращі електровелосипеди замінюють автомобіль для поїздок по місту і значно збільшують відстань, на яку можна проїхати на одному з найкращих приміських велосипедів. Електровелосипед також може бути чудовим інструментом для підвищення вашої фізичної форми, незалежно від того, чи дозволяє це вам їздити з більшою кількістю людей, чи пропонує мотивацію для вивчення більшої кількості доріг.

Але чи вартий електронний велосипед того,? Оскільки найкращі комплекти для переобладнання обіцяють додати потужності “аналоговому” велосипеду за набагато меншу ціну, ніж повний електровелосипед, це простий і дешевий спосіб отримати електричний прискорення.

У цьому посібнику ми розповімо вам про напрочуд широкий спектр переваг, які може запропонувати комплект для переобладнання велосипеда, і. що найважливіше. про те, як виконати переобладнання, спираючись на наш практичний досвід. Щоб дізнатися, як це зробити, ви можете переглянути відео вище або прочитати покрокову інструкцію. це насправді набагато простіше, ніж ви думаєте.

Купуючи комплект для перетворення ebike, вам потрібно буде врахувати ряд факторів. Найголовніше, вам потрібен комплект, який підходить для вашого велосипеда. Для цього варто зробити кілька вимірів рами, зокрема, ширину вилки та ширину задньої стійки, а також визначити розмір коліс та тип гальм. Потім ви можете зіставити ці деталі зі специфікаціями комплектів.

Звичайно, вам також потрібно буде врахувати вартість, і те, скільки ви вирішили витратити на комплект для переобладнання, буде продиктовано не тільки вашим бюджетом, але й вашими потребами. Якщо ви не впевнені, як багато будете використовувати переобладнаний велосипед, то краще вибрати дешевший комплект. ви завжди можете оновити по дорозі.

Вам також потрібно врахувати, де буде розташований двигун, і підібрати його відповідно до вашого велосипеда та вашої механічної майстерності. Двигуни передньої втулки, як правило, найлегше встановити, тоді як двигуни середньої втулки вимагають більше зусиль. Двигун задньої втулки знаходиться десь посередині між цими двома варіантами, і, як і передня втулка, підходить для широкого спектру велосипедів.

Інші фактори включають тип акумулятора і номінальну потужність. Батарея на 36 або 48 вольт є стандартною, з потужністю зазвичай від 300 до 600 Вт.

Комплект Switch дуже простий: просто замініть переднє колесо, підключіть контролер та акумулятор. і все готово. Акумулятор також дуже компактний, що дозволяє легко знімати його з велосипеда і брати з собою.

Комплект TongSheng розташовує двигун по центру велосипеда, тому він підійде для широкого спектру конструкцій. Легкий для високого крутного моменту та потужності, хоча батарею потрібно купувати окремо.

Комплект Voilamart. це недорогий варіант переобладнання задніх коліс, хоча вам доведеться купувати акумулятор окремо. Він також трохи складний в установці і вимагає додаткової гідроізоляції, якщо ви плануєте їздити у вологу погоду.

Найкращі комплекти для перетворення електричних велосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато миль, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесною, неупередженою порадою, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Технічні характеристики

Розміри коліс: Кожне колесо виготовляється на замовлення. вкажіть необхідний розмір при оформленні замовлення (Bromptons також обслуговує)

Причини, яких слід уникати

Нещодавно оновлена система Switch є одним з найпростіших комплектів для переобладнання. Остання версія, випущена в серпні 2022 року, має менший, акуратніший акумуляторний блок, що покращує динаміку велосипеда та зменшує його вагу. На вибір пропонується акумулятор Air (700 г, запас ходу 15 км) або Max (1100 г, запас ходу 30 км). Обидва використовують однакове кріплення, яке розміщує батарею на передній частині керма.

Двигун знаходиться в передній втулці, і ми вважаємо, що він досить непомітний. До речі, нові батареї будуть працювати з оригінальним двигуном і датчиком педалей, тому якщо у вас вже є оригінальний комплект, ви можете оновити його лише новою батареєю без необхідності купувати весь комплект знову.

Комплект Switch неймовірно легко встановлюється. Це зайняло у нас близько 30 хвилин, працюючи в стабільному темпі.

Ми протестували його як на досить легкому двошвидкісному сталевому велосипеді, так і на важчому утилітарному велосипеді Pinnacle. Це змінило їзду на двошвидкісному велосипеді, зробивши його швидким, спритним і чуйним. Ми також виявили, що заявлений запас ходу є консервативним: після 20 миль з налаштуванням номер два (середній рівень допомоги) було використано лише два бари з п’яти на акумуляторі.

З більш важким Pinnacle на максимальній підтримці (і на важких маршрутах) ми пройшли трохи менше 30 км на максимальному заряді акумулятора. Як і у випадку з усіма батареями для електровелосипедів, запас ходу залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипеда та рівня допомоги.

Відмінна підтримка клієнтів робить цей комплект одним з найкращих для людей, які тільки починають працювати з велосипедом і не знайомі з електрикою. І навіть якщо ви маєте сильний досвід в обох цих сферах, проста система завжди цінується.

Причини, чому варто уникати

Як і система середнього приводу Bafang, описана нижче, TongSheng пропонує ті ж переваги сумісності з широким спектром конструкцій велосипедів та високий крутний момент для крутих пагорбів та бездоріжжя. Однак, при приблизно однаковій потужності, середній привід TongSheng є трохи легшим за Bafang.

Ця модель не постачається з акумулятором, тому вам доведеться придбати власний елемент на 36 В. Як правило, близько 10 Ач дають запас ходу 29 км / 18 миль, тоді як збільшення ємності до 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль, тому не забудьте врахувати це, коли робите вибір.

На Amazon продається величезний асортимент акумуляторів, але ми рекомендуємо саме Green Cell.

Ми виявили, що монтаж досить простий. Як і у більшості систем з середнім приводом, ви замінюєте кривошип і ланцюг на ті, що надаються в комплекті. Є РК-дисплей для кріплення на кермі, і вам знадобиться батарея, щоб під’єднати його до двигуна.

Читати далі: Огляд комплекту для переобладнання TongSheng TSDZ2

Причини, яких слід уникати

Система з середнім приводом має ряд переваг перед комплектами для переобладнання з приводом від втулки. Завдяки потужності, що подається на кривошипи, він може виробляти більший крутний момент, що робить його більш ефективним на особливо крутих та вибоїстих ділянках.

Ще одна перевага полягає в тому, що сумісність набагато вища. не потрібно турбуватися про діаметри коліс, ширину маточини, стандарти осей і тип гальм. Незалежно від того, чи використовуєте ви ободні гальма або дискові, швидкознімні або наскрізні, кривошипна система сумісна з усіма.

Єдине застереження полягає в тому, що матеріал рами повинен бути сплавом, а ширина нижнього кронштейна. 68-73 мм. але це стосується більшості велосипедів, на які ви, ймовірно, будете встановлювати цю систему.

Є кілька аспектів, про які слід пам’ятати, по-перше, ця система не включає батарею, а вона зазвичай становить близько половини вартості комплекту для переобладнання. Знайти акумулятор для електронного велосипеда досить просто, багато з них продаються на Amazon, серед яких ми рекомендуємо Green Cell.

Просто переконайтеся, що для цього двигуна потрібен блок живлення на 36 В, оскільки вища напруга може його пошкодити. Також слід пам’ятати, що ємність 10Аг забезпечить вам запас ходу близько 29 км / 18 миль, тоді як ємність 18Аг зазвичай дає близько 53 км / 33 миль. тому обов’язково враховуйте відстані, на які ви плануєте їздити.

Причини, яких слід уникати

Цей радикально відмінний від Rubbee підхід дозволяє перетворити електронний велосипед з набагато меншою кількістю деталей. Акумулятор і двигун розміщені в одному блоці, який приводить велосипед в рух, безпосередньо обертаючи заднє колесо за допомогою вбудованого ролика.

Мало того, що початкове встановлення є надзвичайно швидким та простим, система швидкого зняття означає, що ви можете зняти пристрій для поїздок, на яких ви не хочете, щоб вам допомагали. У 2.8 кг, він не додає багато ваги до ваги велосипеда, що робить його легшим в управлінні.

Запас ходу цієї моделі досить низький, обмежений режимом Eco, він пропонує лише 16 км / 10 миль. хоча зняти пристрій для зарядки на іншому кінці легко, а поповнення заряду займе лише годину. Існує можливість збільшити запас ходу, придбавши додаткові акумуляторні модулі, які вставляються в базовий блок.

Можна розмістити до трьох осіб, що, в свою чергу, збільшує максимальний запас ходу до 48 км / 30 миль, або близько 23 км / 14 миль при помірно інтенсивному використанні. Однак, на відміну від багатьох інших систем електровелосипедів, Rubbee X підтримує рекуперативне гальмування, що дозволяє вам повернути частину енергії на спусках.

Причини, яких слід уникати

Bafang. відомий виробник електродвигунів для електровелосипедів, який пропонує двигун на основі передньої втулки, якщо ви не є прихильником громіздкого профілю, який створює система перетворення середнього двигуна. Ви можете придбати цей комплект без акумулятора. хоча навіщо це вам?. але якщо ви також обираєте блок живлення, ви можете вибрати кількість ампер-годин, і ви можете вибрати версію з нижньою трубою або з кріпленням на задньому багажнику.

Налаштування відповідає тим же принципам, що і більшість перетворень передніх велосипедів на електровелосипеди. Спочатку потрібно налаштувати колесо з дисковим ротором, шиною та внутрішньою трубою та встановити його на велосипед. Потім прикріпіть датчик частоти обертання педалей. щоб він міг визначити, коли ви крутите педалі і потребуєте допомоги. потім прикріпіть батарею та РК-дисплей, і все готово до роботи!

Варто мати на увазі, що хоча цей комплект для переобладнання поставляється з різними розмірами коліс, він сумісний лише з велосипедами, які мають переднє дискове гальмо та вісь Quick-Release. Якщо ваш велосипед з дисковим гальмом є новішою, дорожчою моделлю, він може бути несумісним, тому варто спочатку перевірити.

Пам’ятайте, що у Великобританії закони про електровелосипеди означають, що електровелосипеди не можуть мати потужність більше 250 Вт і не повинні рухати велосипед, коли він рухається зі швидкістю більше 15 км/год.5 миль на годину. вам доведеться переконатися, що ви вибрали правильну модель з відповідними обмеженнями.

Причини, яких слід уникати

Ми також протестували комплект Voilamart, який складається з шести основних частин: запасне заднє колесо, запасні гальмівні важелі, екран управління, датчик педалей, дросельна заслінка та блок управління. Однак він не постачається з акумулятором.

Під час огляду ми виявили, що комплект досить простий у встановленні, хоча вам потрібно буде зняти шатун велосипеда, щоб встановити датчик педалей, і цей елемент переобладнання був трохи складним. Ще одним потенційним недоліком є те, що роз’єми, які з’єднуються з блоком управління, не є водонепроникними, а в комплекті поставляється лише мішечок для розміщення делікатної електроніки. Хоча він добре справляється з тим, щоб тримати все в порядку, ми вирішили купити пластиковий корпус, обрізати дроти до потрібної довжини, припаяти з’єднання, а потім термоусадку для додаткового захисту.

Що стосується їзди, комплект задніх коліс забезпечує достатню потужність. Однак, оскільки датчик педалей визначає лише те, коли ви крутите педалі, а не те, наскільки сильно ви їх крутите, він подає живлення, як тільки ви починаєте обертати шатуни. На щастя, ви можете швидко налаштувати систему допомоги при вирівнюванні з п’ятьма варіантами потужності.

Загалом, комплект задніх коліс Voliamart. це доступний спосіб “перейти на електрику”, хоча він вимагає від вас механічної компетентності, щоб встановити його, і вам потрібно буде врахувати додаткову вартість акумулятора.

Як перетворити свій велосипед на електровелосипед за чотири кроки

Ось наш покроковий посібник про те, як додати комплект для переобладнання велосипеда в електровелосипед до вашого велосипеда з педальним приводом.

Поміняйте місцями шину та камеру

Спочатку зніміть шину та камеру з поточного переднього колеса, а потім встановіть їх на нове колесо з набору. Перевірте, чи шина направлена, якщо так, переконайтеся, що шина встановлена так, щоб трос, який стирчить з втулки, був з лівого боку (не з боку приводу), коли колесо встановлене на велосипед. інакше воно буде обертатися в напрямку, протилежному напрямку вашого руху!

Щоб замінити шину та трубу, вам знадобляться важелі для шин та насос. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як це зробити, у нас є посібник, який можна знайти тут.

Наостанок закрутіть гайки на осі колеса, щоб воно міцно стояло на вилці, і перевірте, чи правильно відрегульовані гальма для нового колеса. Якщо ви не знаєте, як це зробити, у нас є ще один посібник тут.

Прикріпіть кронштейн до керма

На кермі є ремінець, який потрібно прикріпити до кронштейна, щоб утримати його на місці та не дати йому обертатися. У комплекті також є кілька адаптерів, які можна використовувати, якщо кермо трохи вужче.

Але, по суті, все, що потрібно зробити. це закрутити пару гвинтів, щоб щільно притиснути кронштейн до перекладин.

Прикріпіть магнітний диск і датчик

Магнітний диск має роздвоєну конструкцію, тому його можна просто закріпити на внутрішній стороні лівого (не приводного) кривошипа, а потім утримувати на місці за допомогою стопорного кільця. Далі наклеюємо датчик на раму прямо на лінії магнітів. це гарантує, що датчик буде визначати, коли кривошипи рухаються.

Підключіть кабелі

Найтовстіший. це основний кабель живлення, і його потрібно просто підключити до кабелю, що йде від хаба. Інший помаранчевий кабель приєднується до датчика каденції, і його також потрібно підключити.

Тоді варто скористатися кабельними стяжками, щоб трохи підрівняти довжину тросів, щоб вони не бовталися і не ризикували зачепитися за спиці або кривошипи.

Сині кабелі, про які вам не потрібно турбуватися, призначені для додаткового комплекту для модернізації гальмівного датчика.

Навіщо перетворювати свій велосипед на електровелосипед?

Які типи комплектів для переобладнання доступні?

Ви можете придбати комплекти для переобладнання, які живлять переднє або заднє колесо, або живлять велосипед через шатуни.

Системи на основі коліс зазвичай мають двигун на втулці і вимагають заміни вашого існуючого колеса на сумісне моторизоване.

Альтернативою є система на кшталт Rubbee, яка приводить колесо в рух, натискаючи на шину. Знос шин може бути проблемою тут, однак.

Нарешті, є системи, які живлять електровелосипед через нижній кронштейн.

Зазвичай батарея електровелосипеда кріпиться до рами або до керма, хоча іноді можна встановити акумулятор на задньому багажнику.

Ми маємо більше про сумісність. що може бути проблемою. нижче.

Скільки коштує переобладнати велосипед в електровелосипед?

варіюються в залежності від типу комплекту для переобладнання та розміру акумулятора. Щоб дати приблизний діапазон, ви можете розраховувати на загальну суму від 500 до 800 фунтів стерлінгів від авторитетного бренду, але з обох боків будуть відхилення.

Чи варто переобладнати велосипед на електровелосипед?

Є багато причин модернізувати свій велосипед, щоб запропонувати невелику електронну допомогу. З одного боку, це може значно збільшити корисність вашого велосипеда, дозволяючи вам замінити короткі поїздки на автомобілі. наприклад, по місту, в магазин або на роботу. на поїздки на велосипеді.

Набагато екологічніше пересуватися на двох колесах, ніж у двотонній металевій коробці. Це також може заощадити ваш час. велосипеди можуть їздити більш прямими маршрутами і менше залежати від дорожнього руху, а також позбавляють від необхідності шукати місце для паркування в іншому кінці міста.

Але окрім практичних переваг, електровелосипед також може бути потужним інструментом для покращення вашої фізичної форми. Послідовність є ключовим фактором, коли мова йде про фізичні вправи, тому домовленості з друзями. це чудовий спосіб гарантувати, що ви не зупинитеся на досягнутому. Раніше різний рівень фізичної підготовки міг ускладнити пошук партнера для їзди, але електровелосипед вирівнює ігрове поле, тому продуктивне тренування (для вас обох) з другом стало набагато простішим.

Крім того, електровелосипед може бути набагато більш мотивуючим, оскільки він відкриває набагато більше доріг, ніж ті, які ви могли б подолати на власних ногах. Дослідження нових доріг. це частина задоволення від їзди на велосипеді, і електровелосипед може допомогти зберегти його.

Чи можна перетворити будь-який звичайний велосипед на електровелосипед?

Більшість велосипедів можна переобладнати в електровелосипед. для цього потрібно лише підібрати відповідний комплект для переобладнання відповідно до специфікації.

Для комплектів для переобладнання, де двигун розташований на маточині колеса, вам потрібно врахувати діаметр колеса, ширину та стандарт осі маточини, а також те, які гальма використовуються. дискові чи ободні. Наприклад, дисковий гальмівний диск 700c (28″) зі швидкознімною втулкою шириною 100 мм є відносно поширеною специфікацією. Після того, як ви визначили, який тип колеса вам потрібен, конвертація є досить простим процесом

Системи з кривошипним приводом, як правило, простіші з точки зору визначення сумісності; вимоги, як правило, обмежуються лише легованою рамою та шириною нижнього кронштейна від 68 до 73 мм. це стандарт для всіх шосейних та гірських велосипедів, лише спеціалізовані велосипеди мають іншу відстань між ними. Заміна кривошипа в цих системах дещо складніша, ніж у системах з втулками, але все ж таки цілком під силу домашньому механіку.

Інші комплекти, наприклад, ті, що безпосередньо приводять в дію заднє колесо, мають майже універсальну сумісність. за умови, що ваші шини не мають надто сильного протектора.

Чи корисні комплекти для переобладнання електровелосипедів?

Ви не отримаєте найкращі двигуни та найбільші, легко інтегровані акумулятори з набором для переобладнання на електровелосипед. Але, незважаючи на це, комплекти для переобладнання електровелосипедів набагато дешевші, ніж придбання цілого нового велосипеда, і вони мають багато з тих самих переваг.

Переобладнані електровелосипеди чудово підходять для поїздок на роботу та для службових поїздок, надаючи додатковий імпульс для згладжування пагорбів, руху по рівній місцевості та перенесення важких вантажів. Переобладнання електровелосипедів також добре підходить для розважальних поїздок на велосипеді, допомагаючи зменшити рівень зусиль за необхідності та значно розширюючи діапазон, який ви можете дослідити.

Для більш спеціалізованих потреб купівля нового вантажного електровелосипеда допоможе збільшити вантажопідйомність та дальність пробігу. Крім того, для естетично свідомих людей, новітні моделі електровелосипедів на перший погляд майже не відрізняються від звичайних велосипедів. З іншого боку, обидва ці варіанти набагато дорожчі, ніж переобладнання.

Як ми тестуємо

Там, де ми маємо посилання на огляд, це означає, що ми перевірили комплект для переобладнання ebike на практиці. Ми оцінили, наскільки легко його встановити та обслуговувати, а також інші фактори, такі як якість компонентів, час автономної роботи та час зарядки акумулятора. Проїхавшись на велосипеді з комплектації, ми взяли до уваги якість їзди, зручність використання та дальність автономної роботи акумулятора.

Якщо у нас ще не було можливості протестувати товар, ми все одно з упевненістю рекомендуємо його як один з найкращих, тому що ми або дуже добре знаємо бренд і, ймовірно, тестували інший продукт або попередню версію, і все одно можемо з радістю рекомендувати його як один з найкращих.

Що таке електровелосипед?

електровелосипеди, найбільш, дружній, клімату

Якщо ви хочете дізнатися більше про електровелосипеди, ви потрапили в правильне місце.

У цій короткій статті я розповім про все, що потрібно знати про електровелосипеди, зокрема: що таке електровелосипед, які переваги використання електровелосипеда та чи легальні електровелосипеди? Плюс багато іншого.

Якщо ви думаєте про створення власного велосипеда або знайшли новий велосипед на продаж, продовжуйте читати.

Важливо переконатися, що електровелосипед безпечний і відповідає місцевому законодавству, перш ніж купувати його!

Що таке електровелосипед?

Електровелосипед. це велосипед, який має двигун, що приводить у рух колеса, або самостійно, або допомагає водієві крутити педалі.

Існує багато різних місцевих законів щодо того, що таке електровелосипед, і правила його використання сильно відрізняються в різних місцевостях.

Деякі муніципалітети дозволяють використовувати двигун будь-якого розміру, щоб прикріпити його до велосипеда. На відміну від цього, інші можуть вважати велосипед з двигуном понад 50 куб. см мотоциклом, скутером або мопедом.

Моторизовані велосипеди, які будуються, а не купуються як готовий продукт, зазвичай не мають спідометра, ліхтарів та інших функцій, які можуть бути стандартними для серійних машин.

Саморобні моторизовані велосипеди є одними з найпопулярніших варіантів, оскільки багато країн і штатів пом’якшили правила щодо саморобних моторизованих велосипедів.

Для чого потрібен електровелосипед?

Електровелосипед може допомогти в ситуаціях, коли звичайний велосипед може не впоратися, наприклад, коли вам потрібно перевезти додатковий вантаж, піднятися на круті пагорби або зробити вашу поїздку на роботу більш керованою.

Електровелосипеди можуть заощадити ваш час, гроші та енергію, і вони ідеально підходять для таких ситуацій, як

  • Їзда на крутих пагорбах
  • Заощаджуйте гроші на поїздках на роботу, не сідаючи за кермо та не користуючись громадським транспортом
  • Допомагають заощаджувати енергію, коли вам потрібно подорожувати на великі відстані
  • Подолання заторів та руху в годину пік

Історія моторизованих велосипедів

Історія моторизованих велосипедів почалася наприкінці 19-го століття[1], коли експериментатори, які прагнули привести в рух ручні транспортні засоби, прикріпили парові двигуни до триколісних та квадроциклів.

На той час технології були обмежені, велосипеди з паровим двигуном та інші спроби приведення велосипедів у рух були здебільшого неефективними та невдалими.

Поява газового двигуна внутрішнього згоряння напередодні початку 20-го століття забезпечила прорив. перший практичний спосіб приводити в рух велосипеди з педалями.

Французький виробник мотоциклів Фелікс Мілле побудував один з перших газових двигунів для велосипедів у 1892 році.[2] “Просо-мотоцикл” був сконструйований з педалями і мав двигун з колінчастим валом у задньому колесі.

Phelon Rayner була однією з перших компаній з виробництва моторизованих велосипедів в Англії, що працювала в 1901-1903 роках.

Їхній моторизований велосипед використовував двигун об’ємом 260 куб. см, 1.75-сильний газовий двигун, який можна було легко встановити на 28-дюймову раму велосипеда.

До середини 1900-х років компанії почали виробляти більш досконалі транспортні засоби з моторизованими функціями, такі як мопеди та скутери. У той же час, прості мотори для велосипедів, зроблені своїми руками, продовжували набирати популярність серед власників велосипедів по всій Англії, США та Канаді.S., і по всьому світу.

Сучасні технології принесли більш ефективні двигуни та кріплення, більш витончений дизайн та зосередженість на збереженні навколишнього середовища.

Зараз комплекти оснащуються легшими двигунами, потужнішими акумуляторами та елементами дизайну, які роблять моторизовані велосипеди такими ж популярними сьогодні, як і в минулому столітті.

Е-велосипеди (електровелосипеди), підтип моторизованих велосипедів, набули величезної популярності за останні десять років. Згодом світовий ринок е-велосипедів оцінюється у 23 млрд. доларів станом на 2020 рік.

Існують також компанії, що продають повністю зібрані електровелосипеди, які стають дедалі популярнішими у великих містах по всьому світу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top