Електричний велосипед Vanmoof s3. Електричний велосипед Vanmoof s3

Електробайк Vanmoof s3

VanMoof S3 eBike

Доставка за 3-5 робочих днів

Без застави, без прихованих витрат

Просто сплатіть перший місяць оренди, і ми відправимо ваше замовлення. Період оренди не починається, поки продукт не прибуде до вас.

Кожен пристрій, який ви орендуєте у Grover, є новим або майже новим. і завжди перевіряється на технічну досконалість. Це наша обіцянка відмінного стану.

Під капотом

Страхування від крадіжки та догляду за велосипедом Grover включено (може застосовуватися франшиза)

Класична геометрія прямої рами, доповнена інноваціями нового покоління. Для райдерів 170-210 см. Гідравлічна гальмівна система, оновлений двигун, автоматичне електронне перемикання передач, інтегрована протиугінна система (бортова сигналізація та інтелектуальне відстеження місцезнаходження спеціально розроблені для того, щоб викликати кошмари у викрадачів велосипедів)

Усередині коробки

Поширені запитання

електричний, велосипед, vanmoof

Grover надає в оренду нові та майже нові продукти. Перед тим, як товари знову потрапляють в оренду, вони проходять детальну перевірку якості та багатоступеневу обробку, щоб кожен пристрій, взятий напрокат у Grover, був у відмінному стані. Якщо ваш пристрій не відповідає очікуванням, наша служба підтримки буде рада допомогти. Дізнайтеся більше про нашу Обіцянку відмінного стану.

Перший щомісячний платіж за оренду стягується під час замовлення, але офіційно період оренди не починається, доки ви не отримаєте свій пристрій. Дата доставки визначає дату щомісячного платежу, що повторюється. Якщо ви закохалися і хочете залишити свій продукт довше, ніж мінімальний термін оренди, ви можете в будь-який час продовжити план оренди в своєму клієнтському кабінеті, щоб зменшити щомісячний платіж. Після закінчення мінімального терміну оренди ви можете продовжити оренду на щомісячній основі за тією ж ціною або скасувати підписку, повернувши пристрій безкоштовно.

Якщо щось трапиться під час оренди, Grover Care допоможе вам. Ми оплачуємо 90% вартості ремонту при пошкодженнях (50% для дронів та електронної мобільності) всіх видів. включаючи поломку дисплея, пошкодження від води та технічні дефекти. Звісно, виробник не несе відповідальності за помилки пристрою. Дізнайтеся більше про сервіс Grover Care

Не хвилюйтеся, ми хочемо, щоб ви насолоджувалися нашими продуктами так, ніби вони належать вам. Невеликі подряпини та звичайні сліди використання будуть очищені після повернення безкоштовно. У разі серйозних ознак зносу, таких як поломка дисплея, Grover Care покриває 90% вартості ремонту. Тут ви знайдете приклади фотографій звичайних ознак використання, які ми ремонтуємо безкоштовно, а також фотографії більш серйозних пошкоджень, коли вам доведеться заплатити 10% від вартості ремонту.

Огляд VanMoof S3: ідеальний електровелосипед для когось іншого, десь в іншому місці

Коли я збирав свій перший комплект для електровелосипеда в 2012 році, VanMoof навіть не був на моєму радарі. У той час я був студентом, який жив у тихому студентському містечку в Кентуккі, а VanMoof була голландською компанією, що виробляла механічні велосипеди високого класу. Гадаю, на той час у мене на банківському рахунку було близько 500 доларів, тож я явно не належав до цільової аудиторії.

На щастя, у мене є ще кілька доларів на моєму банківському рахунку в ці дні, і замість того, щоб жити в передмісті, я живу в Брукліні. Отже, на папері новий S3 від VanMoof повинен бути ідеальним для мене; це електричний міський велосипед, який неймовірно стильний, і тепер, коли компанія знизила ціну на 1 400 доларів порівняно з попередньою моделлю, це те, на що я міг би виправдати витрати 1 998 доларів. Насправді, однак, ситуація трохи складніша.

Наразі існує велика конкуренція у сфері “альтернативного транспорту”, і S3 від VanMoof зараз, після зниження ціни, є дуже конкурентоспроможним. Приблизно за 2,000 це насправді дешевше, ніж ряд електричних шосейних велосипедів від великих брендів, таких як Trek та Cannondale. Це навіть дешевше, ніж багато велосипедів, які ви можете придбати у спеціалізованих магазинах, таких як Luna Cycle. Потенційним покупцям більше не доводиться обирати між чимось доступним і чимось привабливим.

На перший погляд, S3 не дуже відрізняється від S2, або навіть від оригіналу Ні.3. Протягом багатьох років VanMoof має звичку поступово вдосконалювати велосипеди серії S, але цього разу компанія робить велику ставку на новий автоматичний, електронний перемикач передач. Коли компанія показала це під час анонсу продукту, я спочатку був дуже скептично налаштований; електричні перемикачі передач не нові, але вони також ніколи не були широко прийняті. Я впевнений, що досвідчені велосипедисти, які читають цю статтю, також будуть налаштовані скептично, але важливо пам’ятати, що хоча багато людей вміють їздити на велосипеді і перемикати передачі, багато хто не вміє. Для цих людей S3. один з найдоступніших велосипедів на ринку. Проте, є застереження.

Дизайн

Коли ви вперше дивитеся на VanMoof, погляд, природно, привертає рама велосипеда. У нього дуже гарна геометрія: верхня труба ідеально кругла і перпендикулярна до вулиці. Нижня труба приховує акумуляторну батарею, яка не знімається, і утворює дуже привабливий трикутник з підсідельною трубою. Навіть задній трикутник, утворений підсідельною трубою, ланцюгом і підсідельним штоком, має привабливу геометрію. Він просто виглядає дуже добре на багатьох рівнях.

VanMoof також доклав чимало зусиль, щоб приховати електронний характер S3 та його попередників. S3 має менше видимих проводів та ліній, ніж мій звичайний вуличний велосипед Peugeot. Немає видимих шестерень: S3 використовує внутрішню втулку ззаду, а напрямна ланцюга повністю оточує ланцюг і кільце спереду. Неймовірна кількість роботи пішла на те, щоб вам ніколи не довелося бачити, як працює велосипед в реальності.

Кермо на S3 значно покращує зовнішній вигляд велосипеда. Нерідко на електровелосипеді з керма звисають чотири дроти/лінії: два дроти для дроселя та спідометра, а також дві лінії для передніх та задніх гальм. Все дуже акуратно.

На кермі також немає дисплея, натомість він інтегрований у верхню трубу. Це залишає кермо повністю чистим, за винятком двох добре прихованих кнопок: кнопки клаксона зліва та кнопки прискорення праворуч. Ви можете налаштувати звук клаксона за допомогою трьох варіантів: святковий клаксон, звук “підводного човна” VanMoof та більш традиційний звук дзвінка. У мене за замовчуванням був встановлений клаксон, і кілька разів, коли я випадково зачепив його, зізнаюся, я відчував себе справжнім клоуном. Я рекомендую звичайний дзвінок.

Шини, які VanMoof використовував на моїй ранній моделі S3. це 28-дюймові Schwalbe Big Bens. Вони мають дорожній протектор, але вони дуже широкі і дуже товсті. Ми ще поговоримо про нерівності трохи пізніше, але ці пухкі шини абсолютно необхідні для велосипеда, який важить 41 фунт. Бризковики, які VanMoof встановив тут, виглядають чудово, і я впевнений, що багато людей, які зацікавлені в S3, оцінять можливість добиратися на роботу (коли це стане можливим), не будучи вкритими брудом. Я б, мабуть, поміняв шини на щось трохи більш жорстке, щоб просто погратися (у мене є Sur Ron), але я не впевнений, що це можливо, враховуючи, наскільки близько бризковики розташовані до покришок.

Поїздка

Їзда на S3 схожа на їзду на звичайному велосипеді, але в кілька разів легша. Це велосипед з педальним приводом, тобто ви активуєте двигун, крутячи педалі. Є кнопка прискорення, але ви не можете просто натиснути на неї, щоб зрушити велосипед з місця; ви повинні крутити педалі. Кнопка прискорення дуже зручна, тому що після того, як ви почали їхати, набагато легше набирати швидкість або обганяти когось.

Я схильний до агресивної їзди, навіть на звичайному велосипеді, тому на VanMoof я також розганяв його до максимальної швидкості так швидко, як він міг їхати. Це залишило мене злегка обмотаним більшу частину часу під час їзди, але я регулярно проїжджав 20 миль / год між стоп-сигналами. Тим не менш, нещодавно я перехворів на те, що мій лікар вважає COVID-19, тому мої легені не в найкращій формі, але все одно я зміг без проблем розігнатися до максимальної швидкості.

Трансмісія VanMoof. цікавий випадок: двигун відносно невеликий, потужністю 250-350 Вт (ймовірно, щоб відповідати європейському законодавству), і це втулковий двигун, а не двигун середнього приводу, який зараз використовується на багатьох велосипедах високого класу. Потім потужність передається за допомогою звичайного ланцюга на втулку з внутрішнім зачепленням Sturmey-Archer, що також є цікавим (але необхідним) вибором.

Особисто я б віддав перевагу велосипеду з середнім приводом, тому що це полегшує обслуговування коліс, але немає нічого поганого у втулковому двигуні, особливо якщо ви ніколи не плануєте змінювати велосипед. З іншого боку, система перемикання передач, безумовно, відрізняється від більшості електричних велосипедів. Касета з шестернями, яку ви зазвичай бачите, дозволяє виробникам велосипедів встановлювати більше передач на заднє колесо, що, як правило, вважається хорошою річчю. Тут всі шестерні упаковані в циліндр всередині колеса, і їх всього чотири.

Хоча касети дозволяють вам мати більше передач, ви повинні рухатися, щоб перемикач переключився з однієї передачі на іншу. З іншого боку, маточина з внутрішнім зачепленням може перемикати передачі в будь-який момент, що є критично важливим для автоматичного перемикача передач. Коли ви складаєте всі ці частини разом, ви отримуєте систему, яка може визначати, коли ви зупиняєтесь, і автоматично перемикатися вниз, а потім перемикатися вгору, коли ви прискорюєтесь. Насправді це досить дивовижно, і це робить використання велосипеда дуже простим.

Я б не сказав, що це проблема як така, але іноді, коли я рушав з місця і сильно натискав на педалі, автоматичний перехід з першої передачі на другу відбувався з легким тривожним стуком. Це було схоже на скіп ланцюга, але тихіше і м’якше. Щоб було зрозуміло, цього насправді не відбувалося, це просто найкращий спосіб, яким я можу це описати. Я розмовляв зі співробітником VanMoof, який сказав мені, що вони все ще працюють зі Sturmey-Archer над оптимізацією перемикання передач.

У світі смартфонів, коли компанія каже, що збирається виправити щось за допомогою оновлення прошивки, цього зазвичай не відбувається. У випадку з S3, я думаю, що VanMoof міг би покращити автоматичний перемикач передач, тому що в додатку VanMoof є налаштування для перемикання передач. Мені сказали не зв’язуватися з ними, і я не зв’язувався, але той факт, що вони є, може означати, що можливе покращення. Тим не менш, явище, яке я відчув, змусило мене лише підняти брову, воно ніколи не впливало на механічну роботу велосипеда.

Що стосується загального досвіду їзди, я дійсно відчув відсутність передньої та задньої підвіски. Я знаю, про що ви думаєте; інші електричні шосейні велосипеди також не мають підвіски, просто подивіться на доступний за ціною Cannondale Quick Neo SL 2. Ви маєте рацію, але Cannondale майже на 10 фунтів легший, і це має велике значення. Тут, у Брукліні, де вулиці жахливі, мене регулярно трясло і штовхало на S3. Асистент педалей дозволяє їхати дуже швидко без особливих зусиль, але це також означає, що ви наїжджаєте на вибоїни та вибоїни на більшій швидкості.

Безпека

Навіть зі значним зниженням ціни, ці велосипеди все ще коштують чималих грошей. Цілком природно хвилюватися, що твої інвестиції можуть викрасти на вулиці. Наприклад, коли я вперше придбав свій Sur Ron, я так боявся, що його вкрадуть, що переобладнав старий телефон на Android в камеру безпеки. До тих пір, поки я не придбав справді товстий ланцюг і не оформив індивідуальну страховку.

На щастя, протиугінні функції VanMoof набагато надійніші: велосипед має вбудоване обладнання для мобільного зв’язку та Bluetooth (про яке ви можете прочитати більше тут), що дозволяє VanMoof відстежувати велосипед незалежно від того, куди його забрали. Компанія навіть випустила серію відео на YouTube про розшук викрадених VanMoofs.

З S3 VanMoof також підвищив безпеку самого велосипеда. На малюнку вгорі цього розділу ви можете побачити вбудований захист від удару ногою. Це працює досить просто: вирівнюєте заднє колесо за допомогою пари маркерів на втулці, а потім натискаєте на замок пальцем ноги. Заднє колесо блокується, і його можна розблокувати або за допомогою додатку, або за допомогою секретного коду на кнопці клаксона.

Коли я забрав велосипед, додаток VanMoof для Android не працював з новим S3. Не хвилюйтеся, друзі Android, він запрацював після одного оновлення програмного забезпечення, що, чесно кажучи, краще, ніж я очікував. Я запитав співробітника VanMoof, чи можна використовувати велосипед без додатку, і мені відповіли, що так, можна, але потрібно хоча б один раз скористатися додатком, щоб налаштувати велосипед в перший раз.

Я радий, що велосипедом можна користуватися здебільшого без додатку, але шкода, що ним взагалі не можна користуватися, не зателефонувавши додому. І ось до чого ми прийшли:

Стійкість

Чистий і лаконічний дизайн S3 має свої недоліки, і один з них. модульність. Акумулятор не можна вийняти, а в передніх і задніх колесах є маточини, що зробить ремонт коліс більш громіздким. Маючи це на увазі, я надіслав VanMoof кілька запитань про те, як компанія підтримує свої велосипеди, як виглядає процес ремонту і який профіль сталого розвитку компанії в цілому. Підводячи підсумок:

  • Велосипеди VanMoof збирають у Тайбеї.
  • Запчастини “на 95% виготовляються на замовлення” і “постачаються по всьому світу.”
  • Стандартна гарантія VanMoof. три роки.
  • Компанія все ще обслуговує всі свої велосипеди; ви можете отримати заміну акумулятора для S1, наприклад.
  • Райдери, які не живуть близько до магазинів, можуть замовити доставку запчастин.

Насправді це набагато краще, ніж я очікував. Однією з проблемних моментів є те, що раніше у VanMoof була програма trade-in, і коли я запитав, чому вона була припинена, компанія послалася на ускладнення через триваючу пандемію COVID-19. Але в цілому, VanMoof дозволяє клієнтам робити власний ремонт і, здається, робить багато для того, щоб їхні велосипеди залишалися на дорозі, і я сподіваюся, що інші виробники велосипедів наслідуватимуть його приклад.

Об’єкт

VanMoof S3. це багато чого. Зараз це один з найдоступніших міських велосипедів високого класу, який ви можете купити. Витончений і запаморочливий, але без зайвої зухвалості. Інноваційний електронний перемикач передач відкриває ще ширший ринок для людей, які начебто вміють їздити на велосипеді, але не дуже вправні у перемиканні передач.

Ось проблема S3: він занадто великий для багатьох людей. Мій зріст. 170 см, і цей велосипед просто завеликий для мене. За даними CDC (PDF), середній зріст чоловіків у країні становить 5 футів 9 дюймів, тож я не просто скиглю, що я недостатньо високий: середньостатистичний чоловік у цій країні, ймовірно, не буде відчувати себе комфортно на цьому велосипеді.

Я маю деякі ідеї щодо того, що тут відбувається: дослідження 2016 року показало, що голландські чоловіки є одними з найвищих у світі, а VanMoof. це компанія, заснована двома голландськими братами. Коли я запитав американського співробітника VanMoof, чи не вважають люди, що велосипед занадто великий, він відповів, що такі відгуки вони чули і раніше.

VanMoof робить велосипед меншого розміру, він називається X3 і зображений на фото вище. Рама має дуже різну геометрію, щоб вмістити набагато меншу висоту виносу 28 дюймів (проти 33 дюймів).9-дюймова висота підніжки S3.) Він також поставляється з кріпленням для кошика спереду за замовчуванням.

Коли я дивлюся на ці два велосипеди, я бачу чоловічий і жіночий велосипеди, що не рідкість, якщо розглядати їх окремо. Але сайт VanMoof описує X3 як “унісекс-дизайн”, ніби передбачаючи проблематичність пропозиції чоловічого велосипеда, який занадто високий для більшості чоловіків на планеті, і жіночого велосипеда, який теоретично може виглядати як чоловічий.

Але це саме по собі збиває з пантелику. Якщо VanMoof дійсно має унісекс-дизайн, чому б не використати його для обох розмірів велосипедів? Чому б просто не запропонувати два розміри S3? І чому X3 поставляється з кріпленням для кошика спереду, а S3. ні?

Важко не зробити висновок, що VanMoof S3. це велосипед, зроблений високими голландськими чоловіками для високих голландських чоловіків. Коли я кажу, що VanMoof S3 не для мене, я маю на увазі, що він буквально не для мене, і це дуже прикро. Це чудовий велосипед за чудовою ціною, а інноваційний автоматичний перемикач передач відкриває його для гонщиків усіх рівнів майстерності. Але, незважаючи на всі очки доступності, які компанія набрала за допомогою свого автоматичного перемикача передач, вона вирвала поразку з пащі перемоги, зробивши велосипед тільки для себе.

Огляд VanMoof S3: хіпстерський електровелосипед. найкраща міська їзда та велоторгівля 2020 року

Дякуємо за реєстрацію на T3. Незабаром ви отримаєте лист із підтвердженням.

Була проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтеся з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

Шукаю подію про запуск VanMoof? Ви пропустили це. Це огляд The Van Moof S3. Набагато краще.

Як ви, напевно, знаєте, електровелосипед VanMoof S3 є оновленням, що цілком логічно, моделі S2. Це, мабуть, найкращий електровелосипед, який ви могли б придбати, принаймні, якщо вам не потрібен складаний. Коштує він 3 198 фунтів стерлінгів/3 198 фунтів стерлінгів. Я катався на VanMoof S3 і можу сказати, що в цілому він їздить так само, як і S2. тобто, це весела, але дуже безпечна їзда. Проте він також має кілька дуже важливих оновлень, зокрема, більше передач (чотири на S3; у S2 було лише дві) та дискові гальма. І зараз є вибір з трьох електронних звуків “дзвіночків. Так!

Отже, VanMoof S3. це новіший і кращий електричний велосипед, і при цьому він коштує лише 1998 фунтів стерлінгів або €1998. на понад 1000 фунтів стерлінгів менше, ніж його попередник. Можливо, це не зовсім “дешево”, але це, безумовно, досить вигідна угода.

У чому підступ? Великого підступу немає, за винятком того, що VanMoof любить набивати свій велосипед технологіями, майже до такої міри, що це схоже на додавання технологій заради того, щоб мати більше технологій. Але більшість унікальних інновацій на S3 працюють добре, і в цілому, дуже важко перевершити те, що створили VanMoof.

VanMoof S3: ціна та дата виходу

VanMoof S3 коштує 1798 фунтів стерлінгів у Великобританії, 1998 в США і 1998 євро в Європі. Це більш ніж розумно для якісного електронного велосипеда, яким S3, безумовно, є.

Також доступний за тією ж ціною VanMoof X3 (праворуч на зображенні вище). Це, по суті, те ж саме, але менше. Я не пробував його або його попередника X2, але зазвичай електровелосипеди з меншими колесами відчувають себе трохи гостріше, але менш стабільними по своїй суті.

VanMoof S3: Дизайн

Сказати, що VanMoof. це все про дизайн, було б неправильно, ніби це все нісенітниця про стиль, спрямована на старіючих хіпстерів. Я можу уявити, що деякі люди можуть подумати, що це так, але, хоча S3, безперечно, має гострий дизайн і модний за своєю природою, він також дуже міцно побудований і добре спроектований.

Електричний велосипед VanMoof S3 також є одним з небагатьох велосипедів. електричних чи інших. з екраном, імплантованим в його поперечину. На екрані відображається інформація про заряд акумулятора, швидкість у милях на годину або кілометрах на годину, а також своєрідна анімація “дихання”, щоб запевнити вас, що ваш велосипед не розрядився.

На подовженій поперечині розміщені передні та задні ліхтарі пристойної потужності, які можна налаштувати на вимкнення, увімкнення або автоматичне ввімкнення з настанням темряви. Якщо ви їдете сільською місцевістю вночі, я думаю, ви захочете взяти з собою кілька додаткових найкращих велосипедних ліхтарів, але на порівняно добре освітлених міських вулицях вбудованих ліхтарів S3 цілком достатньо.

Перш ніж ви навіть перейдете до технології їзди, є також інтегровані функції безпеки VanMoof S3, які слід розглянути. до них відноситься магнітне заднє колесо, яке ви закриваєте ногою, а відкриваєте за допомогою додатку VanMoof. про це пізніше.

У поєднанні з більш традиційним найкращим велосипедним замком це робить S3 важким для крадіжки і потенційно марним, якщо хтось його вкраде. на знерухомленому велосипеді нецікаво їздити, а зняти магнітний замок надзвичайно складно, не дістаючи стару кутову шліфувальну машину і, ймовірно, зіпсувавши велосипед назавжди.

О, я вже згадував про сигналізацію? Існує також будильник. Якщо якийсь негідник намагається завадити вашій поїздці, на дисплеї поперечини з’являється анімований череп, який сміється над ним, а також лунає неприємний звук. Якщо потенційний злодій продовжує втручатися у ваше майно, видається значно неприємніший звук, а також вмикається GPS-трекер, щоб згодом знайти велосипед.

Що ще більш примітно, VanMoof навіть відправить людей, щоб забрати ваш велосипед у разі крадіжки. Я не впевнений, що хотів би займатися такою роботою, але деякі хлопці просто обожнюють небезпеку. Небезпека та проведення багато часу біля ринків та магазинів, які продають вживані велосипеди.

Сигналізація та замок деактивуються через додаток. Це може базуватися лише на близькості, через Bluetooth, або ж ви можете відкрити додаток і натиснути кнопку. Що б ви не вибрали, у вас є п’ять секунд, щоб натиснути кнопку на кермі, щоб завершити розблокування.

електричний, велосипед, vanmoof

Існує також повністю ручне керування на випадок, якщо ваш телефон розрядиться або його вкрадуть злочинці, розлючені тим, що вони не можуть вкрасти ваш крутий електровелосипед.

VanMoof S3: як це. їздити?

Як і всі електровелосипеди, S3 важкий, хоча при вазі 19 кг у мене були й гірші. Позитивною стороною цього є те, що він відчуває себе дуже стабільним. Мені не пощастило їхати на ньому в досить сильний зустрічний вітер, який закрутився в поперечний вітер. Хоча це був не найприємніший досвід, S3 не відчував великої небезпеки виходу з-під контролю.

Електрична допомога відповідає стандартній швидкості 15 миль/год у Великобританії та 20 миль/год у США. ви можете вибрати місце, де ви живете (або хочете прикинутися, що живете) в додатку. Додаток також дозволяє вибирати між чотирма рівнями моторної допомоги, хоча я майже впевнений, що ніхто ніколи не вибирає нічого, крім “4” з цього конкретного меню.

На правому кермі знаходиться кнопка “турбо”, яка надає додаткову допомогу, що корисно при рушанні зі світлофора та в будь-який інший час. На лівому кермі знаходиться електронний дзвінок, який може видавати звуки, вибрані з меню з трьох: пронизливий дзвінок, дуже дратівливий звук “вечірки” і щось на зразок пінгу підводного сонара.

Пропоновані 500 Вт допомоги нікого не налякають, але прискорення приємно швидке. Існує думка, що 15 миль/год недостатньо швидко для їзди в трафіку, але S3 не зупиняється, як тільки досягає цієї швидкості. ви можете досить легко розігнатися до 20 миль/год і далі старим добрим способом, тобто за допомогою ніг.

Я кажу “досить” легко, тому що VanMoof вирішив оснастити S3 автоматичним перемиканням передач. Він має чотири передачі. Кому потрібне перемикання передач, коли є лише чотири передачі?? Особливо, коли перші дві, хоча у мене немає під рукою точних передаточних чисел для них, я б назвав “до біса повільними”. Третя передача також навряд чи можна назвати експрес-швидкістю.

Я не дуже розумію, чому немає ручного перемикача передач або хоча б якогось ручного перемикача. Не в останню чергу тому, що на ранній моделі, на якій я їздив, автоматичне перемикання постійно ламалося, залишаючи мене буквально застряглим на другій передачі, ніби це був не мій день, не мій тиждень, не мій місяць і навіть не мій рік.

Тим не менш, коли перемикання передач працювало, воно працювало набагато краще, ніж на старому S2. Частково це тому, що S3 має чотири передачі проти двох у S2. серйозно, автоматичне перемикання на тій моделі було просто смішним. і частково тому, що вища передача на S3 дійсно дає вам відчуття потужності. Головним чином, це тому, що додаток тепер дозволяє вам вибирати, на якій швидкості відбуваються перемикання, а не вибирає за вас, ніби ви дев’ятирічний або літній і розгублений, або щось подібне.

Так чи інакше, незважаючи на проблеми з надмірно складною системою передач, VanMoof S3. це хрестоматійний досвід їзди на електровелосипеді у 2020 році. Він згладжує пагорби, тримає вас майже постійно на швидкості 15-20 миль/год з мінімальними зусиллями, і дозволяє вам трохи пригальмувати, якщо ви хочете, завдяки вищій передачі. Хоча я смію стверджувати, що на жвавих міських вулицях більшість гонщиків VanMoof будуть цілком задоволені, пролітаючи зі швидкістю 15-17 миль/год практично без жодних зусиль.

До речі, ще одне велике оновлення в порівнянні з S2. це дискові гальма, які забезпечують більш плавну і безпечну зупинку. Що завжди є плюсом.

VanMoof S3: попередній вирок

На VanMoof S3 дуже весело їздити і він вирізняється своїм урбаністичним стилем. Як для великого велосипеда, він дуже добре керований, але відчувається дуже міцним, і ви можете розігнати його до пристойної швидкості. Запас ходу вказано від 60 км до 150 км. очевидно, що верхня цифра базується на мінімальній електричній підтримці та відсутності ввімкнених фар. VanMoof S3 може зарядитися на 50% за 80 хвилин, а повна зарядка займає чотири години.

Як вже зазначалося, я знайшов автоматичне перемикання передач трохи зайвим, але я очікую, що звикну до нього.

У нього є кілька інших особливостей, заснованих на його інноваційному дизайні. Я зберігав S3 у своїй квартирі, і оскільки я завжди був поруч з ним зі своїм телефоном, він ніколи не вимикався і час від часу видавав дивні звуки, щоб нагадати мені про свою присутність. Врешті-решт я з’ясував, що вимкнення Bluetooth на моєму телефоні виправило це, хоча.

Багато людей зараз дуже зацікавлені в поїздках на роботу на велосипеді, оскільки їм, зрозуміло, не подобається перспектива їхати на автобусі чи поїзді. Для міських поїздок, я не думаю, що ви можете знайти щось краще, ніж VanMoof S3.

Огляд VanMoof S3: Перший електровелосипед із вбудованою функцією Find My

Підсумок: VanMoof S3. це шалено веселий електричний велосипед, який також забезпечує душевний спокій.

Плюси

  • Їздити на ньому неймовірно весело
  • Кнопка прискорення. це все одно, що прив’язати до велосипеда балон з киснем
  • Інтеграція Find My додає душевного спокою

Мінуси

Ви завжди можете довіряти i.

Наша команда експертів Apple має багаторічний досвід тестування різноманітних технологій та гаджетів, тому ви можете бути впевнені, що наші рекомендації та критика є точними та корисними. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Перед тим, як Apple анонсувала AirTag, вони також оголосили, що Find My тепер можна вбудовувати безпосередньо в продукти сторонніх виробників. Одним з перших, хто оголосив про підтримку Find My, був VanMoof з останньою версією свого електровелосипеда S3.

Відразу скажу, що я не є експертом з велоспорту. Я не завзятий велосипедист, який випробовує, як можна вбудувати електровелосипед у свій велосипед. У мене немає гаража, повного велосипедів, і я навіть не знаю, як правильно їх ремонтувати, не подивившись відео на YouTube.

Я. технологічний ботанік, який після багатьох років їзди на звичайному гібридному велосипеді, який я купив у Target, отримує уявлення про те, яким може і буде велосипед у майбутньому. Звичайно, я сподіваюся, що цей огляд може надати певну цінність як для любителів, так і для професіоналів. Цей огляд. це, по суті, перехрестя, де велосипед зустрічається з технологіями, і технічний ботанік присів на сидіння на пару тижнів.

Отже, після двох тижнів їзди на VanMoof S3, що я думаю як звичайний байкер і технічний ботанік? Я в основному хочу викинути свій велосипед Target на смітник і завжди їздити на електриці зараз. Давайте зануримося в те, чому.

електричний, велосипед, vanmoof

VanMoof S3: Ціна та доступність

VanMoof S3 продається за 2198 доларів і доступний безпосередньо у VanMoof на їхньому веб-сайті або в одному з їхніх роздрібних магазинів. Велосипед поставляється в чорному або світло-блакитному кольорі.

VanMoof S3: Що вам сподобається

Найкраще у VanMoof S3. це просто. це шалено веселий велосипед для їзди. Асистент педалей, кнопка прискорення та продуктивність акумулятора дійсно відкривають рівень задоволення від повсякденної їзди, якого я не відчував роками. Випробувавши цей електровелосипед протягом кількох тижнів, я пошкодував, що не живу в такому місці, де можна було б використовувати його як щоденний водій замість автомобіля. Можливо, мені потрібно звільнитися з роботи і працювати ближче до дому, щоб я міг їздити на велосипеді.

Найкраща частина досвіду їзди. це кнопка прискорення. По суті, це кнопка на правій ручці, яка при натисканні вмикає NOS, як у фільмі “Форсаж. Викрутивши педаль до упору і натиснувши на кнопку підсилення, я знову відчув себе дитиною. Я ніколи в житті не розганявся так швидко на велосипеді, і це був такий вибух, що я залишився на вулиці, щоб покататися якомога довше. Він дійсно підняв рівень задоволення від їзди на велосипеді до такого рівня, якого я не відчував роками.

Що стосується продуктивності акумулятора, я також був дуже вражений. Я взяв його на залізничну колію, яка пролягає між моїм містом та сусіднім, щоб не тільки перевірити, як він їздить, але й як довго триватиме заряд батареї. Їзда туди і назад становить близько 20 миль, і при повному електроприводі батарея все ще залишалася на рівні близько 25% після закінчення моєї поїздки. Це також було з тим, що я в основному весь час тримав кнопку прискорення розбитою, тому що прискорення занадто весело, щоб його не використовувати. Вся поїздка зайняла лише близько години, що є божевіллям, якщо подумати, що, якби я захотів, я дійсно міг би працювати в іншому місті за 10 миль звідси і добиратися на велосипеді менш ніж за півгодини.

Це дійсно підняло рівень задоволення від їзди на велосипеді до такого рівня, якого я не відчував роками.

Єдине, що зазвичай жахливо на моєму базовому велосипеді. це подолання пагорба, і VanMoof абсолютно змінив мій досвід і тут. Наявність електродвигуна, який підтримує вас, також робить підйом на пагорб легкою справою. Біля моєї квартири є пагорб, який я зазвичай підкорюю на іншому велосипеді. На вершині я зазвичай обливаюся потом, мої ноги кричать, і я вже готова здатися і дозволити силі тяжіння зробити свою справу. З VanMoof я просто натиснув на кнопку прискорення і під’їхав до цієї штуки, навіть не спітнівши. Це було настільки чудово, що я ледь не закричав від радості на вершині.

Звичайно, головна причина, чому я розглядаю цей велосипед. це інтеграція Find My. VanMoof. одна з перших компаній, яка вбудувала функцію Find My безпосередньо в продукт, а не прикріпила AirTag до чогось, і це чудово. Це працює саме так, як ви очікуєте від AirTag. Ви можете побачити місцезнаходження велосипеда, дати йому ім’я, ввімкнути звуковий сигнал, увімкнути режим “Загублений” або спробувати знайти його самостійно. Я взяв велосипед у місто, на залізничну колію та в мій район. Де б я не був, я завжди бачив, де саме знаходиться велосипед на карті в додатку Find My, і коли моя дружина перемістила його на іншу вулицю для веселої гри в хованки, я зміг відстежити його без жодних проблем. У поєднанні з і без того чудовими функціями безпеки, які VanMoof вбудував у велосипед, Find My полегшить багатьом людям життя, коли вони залишають свій велосипед, коли їдуть у справах або в гості до друга.

VanMoof S3: Що мені не подобається

Одна річ, з якою я зіткнувся під час тестування цього велосипеда, була проблемою при його налаштуванні. Велосипед вимагає, щоб ви налаштували його через додаток VanMoof, перш ніж ви зможете їздити на ньому, і додаток не працював у той день, коли мені потрібно було розпочати огляд. Отже, майте на увазі, що якщо додаток VanMoof не працює в день, коли ви отримуєте велосипед, ви фактично застрягнете в очікуванні, поки вони виправлять додаток, перш ніж ви зможете користуватися велосипедом. Пізніше того ж дня вони вирішили проблему, і я зміг все налаштувати, але це було негайним нагадуванням про те, наскільки чудова технологія, коли вона працює.

Після того, як я налаштував велосипед, я, звичайно, хотів вивчити всі елементи керування, щоб знати, що натискати під час їзди. Хоча все виглядало і звучало чудово, я здригнувся в душі, коли натиснув кнопку клаксона. Тепер, не зрозумійте мене неправильно, це, безумовно, виконує свою роботу. Він гучний і помітний. Однак динамік у велосипеді не дуже хороший, що в поєднанні з дуже гучним звуком клаксона призвело до того, що я вагався, чи використовувати його взагалі. Я насправді соромився використовувати цей гудок взагалі, тому що, принаймні для мене, він звучить так надмірно.

Останнє, до чого я мав би причепитися. це обмеження швидкості для кнопки прискорення. Я помітив, що при натисканні на кнопку “газ” він відключається на швидкості 20 миль на годину. Хоча я зміг розігнати велосипед до швидкості понад 20 миль на годину на спуску, це обмеження в 20 миль на годину, схоже, є межею того, до чого велосипед може допомогти вам піднятися. Хоча я не кажу, що вважаю, що він повинен бути безмежним і ви повинні мати можливість мчати по місцевій залізничній колії зі швидкістю 60 миль на годину, але я виявив, що хотів би отримати від нього трохи більше.

VanMoof S3: Змагання

Хоча VanMoof, безумовно, має конкуренцію на ринку електровелосипедів, наразі вони є єдиним брендом електровелосипедів, який підтримує Find My. Отже, якщо ви шукаєте електричний велосипед і хочете щось, що повністю інтегроване в екосистему Apple, VanMoof наразі існує у власному класі.

Хоча ви можете технічно прикріпити (або сховати) AirTag на будь-який інший велосипед, вбудована технологія безпосередньо в шасі є кращим методом. це не тільки більш плавна інтеграція, але й величезна батарея велосипеда живить цю функцію визначення місцезнаходження. Якщо ви хочете встановити AirTag на свій звичайний велосипед, перегляньте наш список найкращих аксесуарів для AirTags 2021 року.

Звичайно, на ринку з’являється все більше електричних велосипедів, які, хоча і не підтримують Find My, є явними конкурентами VanMoof. S3, який потрапляє в категорію приміських велосипедів, отримує жорстку конкуренцію з боку таких моделей, як спеціалізований Turbo Vado, Propella 7-Speed та Batch E-Bike.

VanMoof S3: Чи варто його купувати?

Вам слід придбати це, якщо.

  • Ви хочете зоряний електричний велосипед для приміських поїздок
  • Вам потрібен велосипед, інтегрований з екосистемою Apple
  • Ви хочете ще більше безпеки та спокою для свого велосипеда

Це ідеальний електричний велосипед для тих, хто шукає велосипед для приміських поїздок. Якщо ви шукаєте велосипед для поїздок з дому на роботу, до друзів, або для заміни пішої ходи чи автомобіля, якщо це стосується вашої місцевості, це чудовий варіант.

Вам не варто купувати його, якщо.

  • Вам потрібен електровелосипед, на якому взагалі не потрібно крутити педалі
  • Вам потрібно щось інше, ніж приміський велосипед

Якщо ви шукаєте електровелосипед, на якому вам взагалі не доведеться крутити педалі, то це не той велосипед, який вам потрібен. Це також не велосипед для тих, хто шукає серйозний дорожній або гірський велосипед. є й інші електричні варіанти, які з’являються на ринку для цих випадків використання.

Мені було дуже цікаво спробувати VanMoof S3. Як людина, яка любить технології, але ніколи не заглиблювалася в них, їзда на цьому електровелосипеді протягом кількох тижнів змусила мене захотіти замінити свій звичайний велосипед у майбутньому. Це відкриває більше районів навколо мого міста, через які мені раніше доводилося проїжджати, тому що їзда на велосипеді займала б занадто багато часу або була б занадто складною для звичайної поїздки, яку я хотів би.

Я бачу, як для тих, хто може жити з велосипедом як основним засобом пересування, VanMoof S3 стане величезним оновленням і не тільки зробить їзду на велосипеді простішою, але й приємнішою і, насмілюся повторити, знову шалено веселою.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top