Електричні велосипедні втулкові електродвигуни проти двигунів середнього приводу: Який повинен бути на вашому наступному велосипеді…

Електричні електродвигуни для втулок проти середньопривідних двигунів: Який повинен бути на вашому наступному електронному велосипеді?

Електровелосипеди стають все більш популярним видом двоколісного електричного транспорту як для поїздок на роботу, так і для прогулянок. Два найпоширеніші типи електродвигунів, що використовуються в сучасних електровелосипедах. це втулкові електродвигуни та електродвигуни з середнім приводом. Який з них найкраще підходить для ваших потреб? Читайте далі, щоб дізнатись більше та дізнатися!

Втулкові двигуни, які розміщують електродвигун в центрі велосипедного колеса, безумовно, є найпоширенішою формою електродвигунів для велосипедів.

Середньопривідні двигуни, які розміщують двигун ближче до центру велосипеда і передають потужність двигуна на заднє колесо через ланцюговий привід велосипеда, стали набагато більш поширеними за останні 2-3 роки, і значно скорочують лідерство втулкового двигуна, який є королем серед двигунів для електровелосипедів.

Обидва типи мають ряд унікальних переваг і недоліків, тому вибір правильного двигуна для вас буде значною мірою залежати від ваших вимог і від того, які переваги здаються вам більш корисними для ваших потреб.

Переваги двигуна електричної велосипедної втулки

Однією з найбільших переваг втулкових двигунів є те, що вони майже не потребують технічного обслуговування. Це повністю незалежна привідна система, яка зберігає всі свої компоненти всередині корпусу двигуна, не залишаючи вам нічого, з чим потрібно було б зв’язуватися або обслуговувати.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Закрита система також означає, що менше шансів вийти з ладу. Існує два типи втулкових електродвигунів: втулкові електродвигуни з шестернями, які мають внутрішні планетарні шестерні для зменшення швидкості двигуна з вищими обертами, та безредукторні втулкові електродвигуни, які не мають шестерень і безпосередньо з’єднують вісь статора двигуна з нижчими обертами з велосипедом. Редукторні втулкові двигуни зазвичай мають лише одне слабке місце: шестерні. З часом зуб може зламатися, а посилені нейлонові шестерні з часом розірвуться.

З іншого боку, безредукторні втулкові двигуни не мають рухомих частин, окрім підшипників, тому їм практично немає чому зношуватися. Поки вони не іржавіють і не зношуються підшипники, вони можуть працювати практично вічно.

Втулкові двигуни також допомагають зменшити інші завдання з технічного обслуговування велосипеда порівняно з двигунами з середнім приводом. Оскільки вони не підключаються до основної системи приводу педалей, втулкові двигуни не створюють додаткового навантаження на ваш ланцюг або перемикачі, і не спричиняють швидшого зносу цих деталей. У будь-якому випадку, ваш ланцюг, ймовірно, прослужить довше, ніж на неелектричному велосипеді, тому що мотор-втулка виконує більше роботи, дозволяючи вашому ланцюгу часто простоювати вхолосту.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Як незалежна система приводу, втулкові двигуни також додають надмірності. Оскільки двигун втулки та система приводу педалей повністю незалежні, ви можете втратити один і все одно доїхати додому на іншому. Ланцюг рветься, коли ви сильно вдаряєте по ньому на трасі? Закиньте ланцюг у сумку і їдьте додому лише на електриці. Мотор-концентратор якось виходить з ладу? Педаль назад. У будь-якому випадку, у вас є резервна копія. Це може мати величезне значення, якщо ви знаходитесь далеко від дому, особливо для літніх велосипедистів або тих, хто використовує електровелосипед як форму реабілітації.

Вага втулкового двигуна може як позитивно, так і негативно впливати на баланс велосипеда, в залежності від обставин. У деяких випадках може бути корисно перенести вагу двигуна далі вперед або назад на одне з коліс. Це особливо актуально для електровелосипедів із заднім розташуванням акумуляторів. У таких випадках двигун передньої втулки може перерозподілити вагу так, щоб центр ваги залишався в центрі велосипеда.

Нарешті, втулкові двигуни набагато дешевші, ніж середні приводи. Велосипеди з втулковими двигунами масово виробляються сотнями тисяч, можливо, навіть мільйонами, залежно від заводу. У деяких випадках ті самі конструкції постійно використовуються вже більше десяти років. Це означає, що вони вражаюче дешеві.

Недоліки електродвигуна електричного велосипеда

Звичайно, втулкові двигуни не ідеальні.

Мабуть, найголовніше, що майже всі втулкові двигуни допускають лише одне передавальне число. Хоча це, як правило, добре для круїзу по рівнинній місцевості, для підйому на пагорб буде краще використовувати передачу з меншою швидкістю, але з більшим крутним моментом. Використання одношвидкісного двигуна на низьких обертах під навантаженням не так ефективно, коли він працює на низьких обертах під навантаженням.

Втулкові двигуни зазвичай важчі за середні приводи, і ця вага є вагою непідресореного велосипеда, що може знизити ефективність підвіски велосипеда і передати більше ударів на велосипедиста.

Двигуни концентраторів можуть бути більш обмежувальними, коли справа доходить до компонентів колеса, таких як диски, шини та касети. Оскільки ви обмежені ободом, який постачається з двигуном, ви не зможете встановити улюблену шину, а ширина двигунів часто не дозволяє використовувати касети з більш ніж 7 швидкостями.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Заміна шин також складніша при використанні втулкових двигунів, оскільки вам часто доводиться від’єднувати дріт двигуна або викручувати важке колесо, поки воно все ще прив’язане до велосипеда. Однак, існують дійсно круті велосипедні внутрішні трубки, які можна замінити, не знімаючи колесо. чудово підходять для втулкових двигунів.

Двигуни передньої та задньої втулки

Звісно, втулкові двигуни можна встановлювати на будь-яке колесо, і ця різниця також створює кілька інших унікальних переваг і недоліків.

Оскільки більша вага зазвичай припадає на заднє колесо, двигуни з передньою втулкою можуть допомогти краще збалансувати вагу.

Передні колеса також зазвичай отримують менше катання, ніж задні, оскільки вони часто піднімають дорожнє сміття і готують його для задніх коліс. Двигун передньої втулки залишає заднє колесо неушкодженим, що полегшує заміну камер та шин.

Менша вага переднього колеса велосипеда означає меншу силу тяги, тому більш потужні передні втулкові двигуни іноді можуть спричиняти перегорання при відкритті дросельної заслінки. Крім того, передні вилки не такі міцні, як задні дропаути, і тому потужний двигун передньої втулки може навіть пошкодити вилку з часом, хоча це можна пом’якшити, встановивши пристрій, відомий як динамометричний важіль. Потужні втулкові двигуни потужністю 750 Вт або більше зазвичай краще тримати в задній частині велосипеда.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Двигуни з задньою втулкою мають такі переваги, як краще зчеплення з дорогою та міцніше кріплення на рамі.

Вони також не створюють трохи дивного гіроскопічного ефекту при русі на високих швидкостях.

Мабуть, мені найбільше подобається те, що двигуни задньої втулки дають відчуття, ніби ви штовхаєте мотоцикл, а не тягнете його за собою, як передній двигун.

Однак, як тільки ви досягаєте стабільної швидкості та їдете по прямій, різниця між передньою та задньою втулками майже непомітна.

Переваги середнього двигуна для електровелосипеда

Двигуни з середнім приводом були розроблені для усунення низки недоліків, виявлених у двигунах з втулками.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Найбільша перевага середніх двигунів над втулковими. це їхнє передавальне число. Вони дозволяють велосипедисту приводити в рух заднє колесо через той самий ланцюг і набір шестерень, що й педалі, а це означає, що для підйому на круті пагорби або прискорення з місця з великим крутним моментом можна вибрати низьку передачу. Середньопривідний двигун на низькій передачі може підніматися на крутіші пагорби, ніж мотор-втулка аналогічної потужності, і може підніматися на пагорби довше, ніж мотор-втулка, який може перегрітися на довгих крутих підйомах на пагорб.

Двигун середнього приводу також зазвичай менший і легший, ніж двигун на втулці аналогічної потужності. Bafang нещодавно дебютував з новою лінійкою середньопривідних двигунів для гоночних велосипедів, які важать всього 5 фунтів (2.3 кг). Менші та легші середньопривідні електродвигуни часто є більш непомітними, оскільки їх можна вбудувати безпосередньо в раму велосипеда. Багато людей навіть не усвідомлюють, що середньомоторний велосипед. це електричний велосипед, просто дивлячись на нього.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Замінити шину на середньопривідному електровелосипеді набагато простіше, оскільки вам не потрібно мати справу з важким двигуном на втулці. Ви просто міняєте його, як на звичайному велосипеді з педалями. Крім того, оскільки ви можете використовувати звичайні велосипедні колеса, у вас є свобода використовувати будь-які колеса, шини та касети, які ви забажаєте.

Нарешті, середньопривідні двигуни дозволяють використовувати справжні датчики крутного моменту для систем допомоги педалей, які регулюють потужність двигуна залежно від того, наскільки сильно ви натискаєте на педалі, що вимірюється на кривошипі. Для допомоги педалям часто використовуються датчики частоти обертання педалей, які регулюють швидкість двигуна лише на основі частоти обертання педалей, що може призвести до ривків або незручної синхронізації двигуна, особливо під час підйому на пагорб або переміщення велосипеда навколо перешкод.

Недоліки середнього двигуна електричного велосипеда

Звичайно, є й інша сторона медалі. Середньопривідні двигуни можуть бути жорстокими до вашої трансмісії, що, мабуть, є їхнім найбільшим недоліком.

Здорова людина може витримати 100 Вт потужності досить довго, а 250 Вт під час важкого спринту. цілком прийнятно. Але середньопривідні двигуни можуть безперервно видавати 250-750 Вт потужності. Це все одно, що професійний велосипедист цілий день бив по ваших педалях. У дешевого велосипедного ланцюга просто немає шансів. Клац!!

Роздрібні середньопривідні електровелосипеди зазвичай постачаються з модернізованими велосипедними ланцюгами саме з цієї причини, оскільки зламані ланцюги, ймовірно, є проблемою в обслуговуванні середньопривідних електровелосипедів. А оскільки і двигун, і педалі потребують ланцюга для приводу колеса, їзда на середньомоторному електровелосипеді зі зламаним ланцюгом. це суто гірська справа.

Один із способів повністю вирішити проблему з ланцюгом. вибрати середньопривідний електровелосипед з ремінною передачею, хоча слід також враховувати додаткову ціну.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Через збільшену кількість рухомих частин у середньопривідному двигуні, існує більше точок поломки. Якщо двигун виходить з ладу, а він вбудований безпосередньо в раму велосипеда, його заміна може коштувати дорожче, ніж просто заміна втулкового двигуна.

Насправді, середньопривідні двигуни, як правило, також дорожчі, ніж перевірені та перевірені, серійні втулкові двигуни, які можна знайти на багатьох електровелосипедах.

Існує ще один недолік середньопривідних двигунів, про який багато людей не замислюються, поки вперше не зупиняться. Ви не можете перемикатися, якщо велосипед не рухається (за винятком велосипедів з внутрішнім зачепленням задніх втулок, яких меншість). Це означає, що якщо ви були на першій передачі, коли летіли по вулиці, але потім були змушені зупинитися на червоне світло, вам потрібно буде не забути переключитися на нижчу передачу, перш ніж зупинитися. В іншому випадку ви застрягнете на верхній передачі, коли спробуєте від’їхати від світлофора, і ваше прискорення постраждає.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

І навіть не думайте про перемикання передач при вимкненому двигуні. Це найкращий спосіб розірвати ланцюг навпіл. В електродвигуні просто занадто великий крутний момент, і додаткове навантаження може легко розірвати ланцюг, коли він потрапляє між зубчиками. Кращі середньопривідні електровелосипеди мають переривники перемикання передач, які короткочасно перекривають дросель, коли ви перемикаєте передачі. Але багатьом електровелосипедам не вистачає цієї функції, і тому гонщик повинен пам’ятати про те, що потрібно відпускати педаль газу при перемиканні передач. Ніякого перемикання бабусь!

Отже, який вирок?

Найбільш дратівлива відповідь: це залежить!

Середні приводи мають багато переваг у порівнянні зі старими технологіями втулкових двигунів, але у них є свої унікальні проблеми. Існує причина, чому втулкові двигуни існують так довго. вони працюють.

Основні переваги середнього приводу включають меншу вагу та краще використання передач, що робить їх більш придатними для використання на бездоріжжі та горбистій місцевості.

З іншого боку, втулкові двигуни досить куленепробивні і не потребують особливого обслуговування, а тому зазвичай краще підходять для тих, хто їздить на роботу і хоче мати простий, надійний електровелосипед, який не потребує особливого обслуговування.

Однак багатьом позашляховикам подобається потужність і надійність втулкових двигунів, а багато пасажирів віддають перевагу легким, непомітним і ненав’язливим середньопривідним електродвигунам. Це дійсно залежить від того, які функції вам найбільше підходять.

Зрештою, найкращий двигун для електронного велосипеда. це той, який у вас є. Тож просто виходьте і їдьте!

Який тип електронного велосипеда у вас є, або який ви хотіли б придбати? Дайте нам знати в коментарях та думках власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Вступ: Електричний двигун велосипедного концентратора. Як замінити датчик на основі ефекту Холла

Безщіткові двигуни використовують електронні контролери замість щіткових систем для управління часом і розподілом потужності на двигун. Для цього в деяких системах контролерів використовуються датчики на основі ефекту Холла, які відстежують положення двигуна всередині втулки. Ця інформація дозволяє контролеру чергувати живлення з правильним часом і в правильній послідовності, і, вуаля, він крутиться.

Очевидно, що це коротка версія, і вона є складною у порівнянні зі стандартними двигунами постійного струму, але безщіткові двигуни є більш ефективними, і в цьому їхня перевага. Краща ефективність означає, що ви отримуєте більше механічної енергії на одиницю потужності, а це добре! Погано те, що датчики на основі ефекту Холла відносно ненадійні в гарячих, високовольтних, рок-н-рольних нутрощах електродвигунів втулок електричних велосипедів.

У моєму випадку лиходієм була напруга. Хоча я, звичайно, не допоміг ситуації, коли розбив цю дурну штуку.

Коли велосипед впав, датчик і силові дроти8 були розчавлені та обірвані, коли вісь вдарилася об бетон. В результаті струм, призначений для двигуна, потрапив на один з датчиків і вбив його, оскільки тепло змінило внутрішній склад з кремнію на діоксид кремнію. Контролер, як я вже казав, залежить від цих датчиків для розподілу енергії, тому вся система виходить з ладу при втраті навіть одного з них.

Звичайно, після ремонту проводки я виявив, що двигун більше не обертається плавно. Обертання було ривковим і не давало великого крутного моменту. Це називається розпиленням. Були також мертві точки, де в стані спокою колесо не могло почати обертатися. Основні основні проблеми. Після невеликого дослідження та спілкування на форумі власників Golden Motor, я дізнався, що моя проблема полягала в несправному датчику, і його потрібно було замінити.

У цій інструкції описано процес заміни цього датчика і повернення велосипеда до життя.

По-перше, тисяча подяк myelectricbike, який провів мене через цей крок за кроком, надав більшу частину інформації, яку ви прочитаєте тут, і одноосібно створює першокласний форум для власників продукції Golden Motor.

Крок 2: Визначте несправний датчик

Спочатку давайте розберемося з електропроводкою двигуна. Від двигуна відходять вісім проводів або проводів. Три дроти живлять двигун і мають більший розмір (16 AWG): Зелений, синій та жовтий. Два дроти живлять датчики і вони менші за розміром: Червоний і чорний. І три дроти з’єднують датчики з контролером: Зелений, синій і жовтий. Для цього проекту нас цікавлять лише менші дроти.

Існує два методи, які я використовував для визначення того, який з трьох датчиків вийшов з ладу. До речі, обидва вимагають, щоб двигун був повністю зібраний, тому відкладіть гайковий ключ!

Перший. це просто запустити двигун, коли один провід датчика від’єднаний, потім ще раз для другого проводу, і втретє для останнього проводу. Якщо один з датчиків вийшов з ладу (і це єдина проблема), ви побачите, що від’єднання одного з хороших датчиків не дає мотору обертатися взагалі, а від’єднання поганого датчика не має ніякого ефекту. він все одно крутиться. Якщо це працює, чудово. Ви визначили, який датчик потрібно замінити. Запам’ятайте, який з них веде до наступного кроку.

Якщо це не допомогло, спробуйте другий спосіб. Це складніше, але корисно для виявлення більш нюансованих проблем або проблем, що виникають в результаті декількох відмов.

Підготуйте таблицю порядку випалу в електронній таблиці з такою кількістю рядків, скільки є магнітів (46 для цієї моделі двигуна) і 4 стовпцями. Перший стовпчик повинен містити точку перемикання (1. 46), а решту три слід використовувати для запису даних датчика з кожного з трьох виводів. Підключіть двигун до контролера, подайте на нього живлення, а під час відновлення. 5 вольт від джерела живлення на робочому столі, налаштуйте мультиметр для моніторингу вихідного сигналу датчика. Зафіксуйте зміну напруги між заземленням датчика та виводом датчика під час повільного обертання колеса.

В ідеальному світі ви б використовували три мультиметри і фіксували показання з однієї і тієї ж точки для кожного датчика. У вас, як і у більшості людей, є щонайбільше один мультиметр, тому за допомогою малярного скотчу та фломастера позначте 46 точок навколо двигуна, в яких потрібно знімати показання, щоб переконатися, що вони відповідають кожному датчику. Після того, як ваша таблиця буде заповнена, ваша проблема повинна бути очевидною. Якщо це не так, додайте ще три стовпчики до таблиці та проведіть аналогічну перевірку на більших проводах живлення, але перевірте не зміну напруги, а цілісність ланцюга. Якщо все ще незрозуміло, чому ваш мотор не працює, знайдіть допомогу в Інтернеті на форумі власників Golden Motor або деінде.

Крок 3: Розбирання колеса

У мене датчики встановлені навпроти того боку, де дроти входять у маточину, але у вас може бути по-іншому. За допомогою торцевого ключа відкрутіть болти, а маленькою викруткою зніміть кришку маточини.

Майте на увазі, що кришки маточини утримують вісь і статор на місці проти сили магнітів ротора, тому будьте обережні, коли знімаєте кришку. Ви почуєте хлопок, як тільки кришка відірветься від колеса, і магніти потягнуть статор в одну сторону. Якщо необхідно, нанесіть сюди кілька крапель олії, щоб допомогти зняти кришку.

Крок 4: Видаліть несправний датчик

Як ви можете бачити на малюнку, дроти і плата датчика закріплені на спицях ярма статора за допомогою невеликих кабельних стяжок. За допомогою кусачок розріжте стяжки та звільніть плату датчика. За допомогою паяльника або паяльного гніту видаліть припій з усіх п’яти виводів і відсуньте їх убік. Це також повинно звільнити плату датчика, яку слід відкласти в сторону.

Плоскогубцями витягніть поганий датчик (або всі три, якщо хочете)!), добре очистіть датчик, вставте новий датчик і приклейте його на місце (клей не є обов’язковим). Замініть і припаяйте плату датчика, потім датчик і дроти живлення.

Тут доцільно перевірити кожен провід датчика на цілісність за допомогою мультиметра від кінця проводу на контролері аж до корпусу датчика. Перевіряючи безперервність, переміщайте дроти, щоб переконатися, що немає переривчастих розривів. Якщо виявите несправності, відремонтуйте або замініть за потреби.

Закріпіть плату та датчики новими кабельними стяжками та ще раз протестуйте датчики. Перш ніж надягати кришку, переконайтеся, що плата датчика розташована не так високо, що вона буде контактувати з кришкою.

Закрийте двигун, і ви повинні бути готові до роботи.

Крок 5: Знову в строю!

Щоб дізнатися більше про придбаний мною комплект, відвідайте веб-сайт Golden Motor.

Втулкові електродвигуни для велосипедів

Мені подобається моя покупка. Використовую його для щоденних поїздок по Парижу, і вже сама поїздка змушує мене з нетерпінням чекати наступного дня.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Майлз Купер

Я використовую велосипед для пересування по кампусу, коли мені потрібно відвідувати заняття та на роботу з неповним робочим днем. Насолоджуйтесь кожною миттю!

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Ярл Хольмстрьом

Літо у Швеції стало ще веселішим!Я можу їздити з сім’єю на довші відстані завдяки системі допомоги при натисканні на педалі.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Компактний та легкий eRoad

Електричні дорожні велосипеди можуть бути найкращим способом для поїздок на роботу. Він пропонує практичне та ефективне рішення для поїздок на роботу. Вони дозволяють долати більші відстані без зайвих зусиль, що особливо цінно для тих, хто їздить на роботу або навчання. Е-велосипеди також зменшують залежність від автомобілів або громадського транспорту, сприяючи зменшенню заторів на дорогах та впливу на навколишнє середовище.

ДВИГУН ЗАДНЬОЇ ВТУЛКИ SUTTO

SUTTO є суббрендом BAFANG. BAFANG створив цей суббренд з наміром запустити двигуни з маточиною, які пропонують кращі економічні характеристики. Безсумнівно, двигун задньої втулки 36V 250W SUTTO. це двигун, який відповідає вимогам законодавства для велосипедів eRoad у будь-якому місті. Він може забезпечити 45N.м крутного моменту для велосипеда Accolmile eRoad і досягають максимальної швидкості 30 км/год.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Повний прихований акумулятор

Акумулятор для шосейного велосипеда 36V 9.Прихований літій-іонний акумулятор ємністю 6 Ач з елементами класу А 3200 мАг, здатний перезаряджатися більше 1500 разів. При повному заряді він може забезпечити відстань від 60 до 70 кілометрів. Перевага повністю прихованого акумулятора полягає в тому, що він надає велосипеду більш компактного вигляду. Однак недоліком є те, що акумулятор не можна зняти для окремої зарядки.

ДИСПЛЕЙ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПТЕРА

Дисплей велосипеда eRoad може показувати швидкість в реальному часі, рівень швидкості, залишок заряду акумулятора та інформацію про пробіг. Ви можете регулювати рівень швидкості відповідно до дорожніх умов, в діапазоні від 1 до 5. Це дозволяє вибрати відповідне налаштування швидкості залежно від рельєфу місцевості та бажаного рівня допомоги.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

ГАЛЬМОВІ ВАЖЕЛІ

Гальмівні важелі оснащені функцією відключення електродвигуна, яка миттєво зупиняє допомогу електродвигуна, коли гальма задіяні. Це забезпечує миттєве та надійне гальмування.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Характеристики електронного велосипеда

Двигун: SUTTO 36V 250W Акумулятор: 36V 9.6Ач Елементи живлення класу А Зарядний пристрій: 2А Час зарядки: 4-5 годин Запас ходу: 65 до 75 км Завантаження: 150 кг Вага велосипеда: 18 кг Колір: синій Дисплей: 510S Рама: Шина з алюмінієвого сплаву: 70038C Гальма: Передні задні дискові гальма Маховик: 7 швидкостей Задній циферблат: 7-ступінчасті моделі верхової їзди SHIMANO: Індикатор допомоги педалі: Переднє / заднє світло Відповідний зріст: від 175 до 200 см

Характеристики двигуна

Напруга: 36В Дизайн: Безщітковий Потужність: 250 Вт Тип двигуна: Безщітковий двигун задньої втулки, стиль Free Wheel D: Два раунди Модель SUTTO: M092 010.D Положення: Задня втулка двигуна Діаметр колеса (дюйм): 20/26/27.5/28/700C Доступний максимальний крутний момент: 45 N.м Вага: 3 кг Тип гальма: Сигнал виявлення швидкості диска: 6 спиць Специфікація: 36H13G Комбінований набір: ≥6

Характеристики акумулятора

Номінальна напруга: 36 В Номінальна потужність: 9.6AH Елемент акумулятора: 3200mah. Режим масиву: 10S4P Розмір акумулятора: 367.290.1111 мм Вага акумулятора: 3.1 кг Максимальний постійний струм розряду: 25А Піковий струм: 60А Напруга заряду: 42В Напруга відсічення розряду: 28В Спосіб заряду: CC/CV Тривалість циклу: 1500 разів Температура заряду:.15-65 ℃ Температура розряду:.Функція захисту 15-65 ℃: Перезарядка, Перезарядка, Перевантаження по струму, Коротке замикання, Баланс

У регіонах США та ЄС товари, які є в наявності, зазвичай доставляються протягом трьох робочих днів після оформлення замовлення, якщо на сторінці товару не вказано інше. Час доставки може зайняти 3-15 днів. За особливих обставин ми надішлемо зі свого складу в Китаї, і ми заздалегідь повідомимо вас електронною поштою. Час доставки складе 30-60 днів. Додаткова плата не стягується.

Перевірте повну політику доставки ТУТЗверніться до нас ТУТ

Послуга DDP: Федерація, США, Білорусь, Україна, Корея, Таїланд, Сінгапур, Малайзія, Філіппіни, Німеччина, Франція, Іспанія, Нідерланди, Італія, Болгарія, Бельгія, Латвія, Польща, Данія, Фінляндія, Португалія, Швеція, Словаччина, Словенія, Греція, Угорщина, Чехія, Литва, Люксембург, Румунія, Ірландія, Естонія, Австрія, Хорватія, Австралія податок або мито включені, вони оплачуються нами.

На всі велосипеди Accolmile поширюється наша 1-річна гарантія якості

100% задоволеність клієнтів. Ми настільки впевнені у своїх велосипедах, що забезпечимо безкоштовний ремонт або заміну, якщо виникнуть проблеми з якістю.

Що краще? Середньопривідний двигун або двигун-концентратор для електровелосипедів?

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Електровелосипеди. один з найбільш швидкозростаючих персональних транспортних засобів на ринку. Передумовами його популярності є те, що люди зараз шукають альтернативні способи пересування, а завдяки зручності, нульовим викидам, простоті у використанні та винятковій технології допомоги при крученні педалей легко зрозуміти, чому люди до них тягнуться. Електровелосипед доставить вас туди, куди вам потрібно, швидше і далі, ніж будь-коли раніше, якщо порівнювати зі звичайним велосипедом.

Сьогодні на ринку існує широкий вибір брендів, моделей, розмірів двигунів та можливостей вибору. Це може ускладнити розуміння того, на що слід звертати увагу при виборі ідеального для вас електровелосипеда і які функції вам потрібні. Особливо, якщо мова йде про велосипедний двигун. Наприклад, яка різниця між середньопривідним та втулковим двигуном? Який двигун велосипеда найкраще підходить для мене?

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Що таке двигун маточини?

Втулковий двигун. це найпоширеніший двигун, який можна знайти на дешевих електричних велосипедах. Двигун вбудовується в переднє або заднє колесо. найчастіше на задніх колесах. Він розташований на маточині колеса і передає крутний момент безпосередньо на колесо, змушуючи шини обертатися.

Він функціонує незалежно від шестерень електровелосипеда, тому замість того, щоб додавати двигун, який приводить колеса в рух за допомогою шестерень або ланцюга (як у випадку з середнім приводом), втулковий двигун розміщується безпосередньо на колесі, так що двигун і колесо. це одне ціле.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Що таке двигун середнього приводу?

Двигун і шестерні середнього приводу інтегровані у вал педалей eBike. між педалями. Він передає потужність безпосередньо на ланцюг або ремінь, який, в свою чергу, передає потужність на колесо. Це означає, що на нього впливають шестерні. Цей тип двигуна зазвичай зустрічається на більш дорогих електровелосипедах.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

У кожного типу двигуна є як переваги, так і недоліки. Це також залежить від виробника, але, загалом кажучи, є деякі відомі плюси і мінуси, коли справа доходить до цих двигунів. Давайте подивимось.

Плюси та мінуси хаб-мотора

Електровелосипед з втулковим двигуном часто є більш доступним за ціною через низьку собівартість виробництва. Як уже згадувалося раніше, існує передній або задній двигун на втулці, і це впливає на те, як велосипед їздить. Оскільки двигун втулки розташований на колесі, обертаючи колесо безпосередньо, водії відчувають, що їх тягнуть (передній двигун втулки) або штовхають (задній двигун втулки) вздовж. Це може бути чудовим варіантом для людей з проблемами суглобів або стегон, оскільки він вимагає меншого зусилля на педалі, але при цьому генерує більшу потужність. Ідеально підходить для використання в якості реабілітаційного інструменту.

Оскільки двигун не залежить від передач, водієві не потрібно змінювати хід педалей, щоб зменшити знос ланцюга та касети. Натомість, він може крутити педалі через ходи, як на звичайних педальних велосипедах.

Крім того, двигун втулки та система приводу педалей повністю незалежні, що означає, що велосипедист може втратити одну з них. скажімо, наприклад, ланцюга. і все ще матиме змогу їхати додому лише на електриці. Або якщо двигун вийде з ладу, то ланцюгова система все одно працюватиме. Це чудово підходить для довгих поїздок, якщо щось трапиться, а велосипедист знаходиться далеко від дому, він все одно може продовжувати крутити педалі.

Оскільки втулка розташована на колесі велосипеда, вона більше піддається впливу навколишнього середовища, і ризик того, що в ній щось розхитається, є вищим. тому часто потребує більшого обслуговування, ніж середній привід.

Однак, двигуни втулок допомагають мінімізувати інші види зносу велосипеда, оскільки втулка не з’єднана з основною системою приводу педалей. Це означає, що він не додає додаткового навантаження на ланцюг або перемикачі, а отже, не спричиняє зносу цих деталей. У будь-якому випадку, ланцюг eBike, ймовірно, прослужить довше, ніж у звичайного велосипеда, оскільки двигун втулки виконує більшу частину роботи, дозволяючи ланцюгу відпочивати.

Недоліком двигуна є те, що він дозволяє лише одне передавальне число. Зазвичай це не є проблемою на прямих дорогах і при низькій швидкості, але наявність більш високої передачі була б корисною при підйомах в гору.

Ці велосипеди також часто важчі, ніж середньопривідні велосипеди. Розташування втулки спереду або ззаду може викликати відчуття дисбалансу ваги. Крім того, велосипедисти відчувають, що велосипедом неприродно керувати через те, що його доводиться штовхати і тягнути.

В інших випадках додаткова вага може бути позитивною, оскільки було б добре мати додаткову вагу ззаду або спереду колеса. Це має найбільший сенс на електричних велосипедах із заднім розташуванням акумуляторів, оскільки наявність двигуна спереду компенсує дисбаланс ваги і стабілізує моторизований транспортний засіб. Крім того, велосипеди з втулками працюють значно тихіше, ніж велосипеди з середнім приводом.

Деякі відомі бренди, що пропонують електровелосипеди з втулковим двигуном: Orbea, Super73, Dyson та Vallkree.

Плюси та мінуси середньопривідного двигуна

Середньопривідний двигун був створений для усунення деяких недоліків, виявлених у втулкових двигунів.

Загалом, середньопривідні двигуни вважаються більш ефективними, комфортними та збалансованими, ніж втулкові. Велосипедисти відчувають себе більш природно, маневруючи на цьому типі транспортного засобу.

Середній привід розташований в центрі велосипеда, прямо під водієм, а це означає, що він відчуває себе більш збалансованим і дозволяє маневрувати велосипедом більш природно, ніж у випадку з втулковим двигуном. Чудовим прикладом цього є електровелосипед SmartMotion Mid City, який забезпечує плавну віддачу потужності без ривків транспортного засобу.

Найбільша перевага середньопривідних двигунів полягає в тому, що вони майже не потребують технічного обслуговування, оскільки компоненти двигуна закриті в його корпусі. Цей елемент також забезпечує більший захист від навколишнього середовища, ніж мотор-втулка.

електричні, велосипедні, втулкові, електродвигуни, проти, двигунів

Ще одна перевага середньопривідних двигунів перед втулковими. це їхнє передавальне число. Передаточне число дозволяє велосипедисту обертати заднє колесо за допомогою тієї ж передачі та ланцюга, що і педалі. Це означає, що низька передача доступна для швидкого прискорення з місця або крутих підйомів з великим крутним моментом. Дозволяє середньопривідним велосипедам легше долати підйоми на низькій передачі, ніж втулковий двигун.

Крім того, відомо, що середньопривідні двигуни легші та менші, ніж втулкові двигуни того ж класу потужності. Нещодавно компанія Specialized представила модель Specialized Turbo Levo SL серії Specialized SL 1.1 середньопривідний електричний гірський велосипед важить лише 17.5 кг. Чим сильніше ви крутите педалі на цих велосипедах, тим швидше і далі ви їдете.

Недоліком середньопривідного двигуна є те, що він може бути жорстким для вашої системи приводу. Ланцюги, що обриваються, є, мабуть, найчастішою проблемою технічного обслуговування середньопривідних електровелосипедів. Велосипедистам також потрібно крутити педалі сильніше, щоб генерувати енергію, що може бути не дуже зручним для тих, хто має проблеми зі зв’язками і шукає інструмент для реабілітації. Але чудово підходить для тих, хто хоче потренуватися, отримуючи при цьому переваги значно більшої потужності, дальності та швидкості.

Незважаючи на те, що двигун є важливим компонентом велосипеда, є й інші особливості, які потрібно враховувати при покупці електровелосипеда, щоб знайти той, який ідеально підходить для вашого стилю їзди.

Ознайомтеся з нашим Посібником з купівлі електровелосипедів, щоб отримати більше порад про те, на що звернути увагу при покупці вашого ідеального велосипеда.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top