Електричні велосипеди. Велосипеди на акумуляторах

Електричні велосипеди

Модель ebike, з якої все почалося: Сідайте на нашу флагманську жирну шину, і ви, можливо, ніколи не захочете її покидати. Тепер, у своїй шостій версії, RadRover 6 Plus справляється з будь-якою погодою та місцевістю, а його технологія та дизайн роблять його найкращою поїздкою на електровелосипеді.

Модель ebike, з якої все почалося: Сідайте на наш флагманський велосипед з товстими шинами, і ви, можливо, ніколи не захочете з нього виїжджати. RadRover 6 Step-Thru. це вже шоста версія, на яку легко сідати та долати будь-які погодні умови та місцевості, завдяки технологіям та дизайну, які зроблять її найкращою поїздкою на електровелосипеді.

Цей транспортний засіб нового рівня ідеально підходить для перевезення дітей по місту або завантаження в будівельному магазині. Подовжена рама електричного вантажного велосипеда та нижній центр ваги забезпечують стабільну, надійну їзду, навіть коли ви використовуєте всі переваги 350 фунтів. вантажопідйомність. Візьміть пасажира (або двох)!) для прогулянки.

RadCity 5 Plus High-Step перетворює поїздки на найкращу частину вашого дня. Рама з високим кроком забезпечує традиційне відчуття велосипеда, пропонуючи гідравлічні дискові гальма та 750-ватний мотор-втулку, що допоможе вам підкорювати пагорби без зайвого поту, в той час як напівінтегрована батарея робить заряджання та зберігання акумулятора легким і простим.

RadCity 5 Plus Step-Thru перетворює поїздки на найкращу частину вашого дня. Легко сідайте та злізайте з велосипеда завдяки покроковій конструкції рами. Гідравлічні дискові гальма та мотор-втулка потужністю 750 Вт допоможуть вам підкорювати пагорби без зайвого поту, а напівінтегрована батарея полегшить заряджання та зберігання акумулятора.

RadRunner 3 Plus піднімає планку того, що ви можете очікувати від електричного велосипеда. Завдяки переробленій рамі з низьким кроком, гідравлічним гальмам і нашим найсучаснішим технологіям, він майстерно розроблений, щоб забезпечити неперевершений досвід їзди.

x.png?v=1684283466″ alt=”Вид збоку чорного міського велосипеда RadRunner 2″ width=””

Цей велосипед, що закручує голову, пропонує більше, ніж просто стиль: він може допомогти вам перевозити вантажі, пасажирів і навіть ранковий туалет. Враховуючи понад 330 можливих комбінацій аксесуарів, ви можете налаштувати цей електровелосипед у стилі мопеда так, як вам заманеться.

Наш новітній складаний моноколесо має товстіші шини для будь-яких пригод. Має наскрізну раму та дозволяє вам налаштувати свою їзду за допомогою регульованого керма, семи швидкостей та чотирьох рівнів допомоги на педалях.

Ідеальний для поїздок, ідеальний для розваг, цей електровелосипед повністю укомплектований ексклюзивними аксесуарами, які зроблять ваше повсякденне життя яскравішим. Пасажирський пакет запрошує взяти з собою друга, а фари преміум-класу надають впевненості, щоб вирушити в дорогу в будь-який час.

Високоступінчаста рама

Покрокова рама

Менший кут нахилу верхньої труби, ніж у високопіднімальної рами. Велосипедисти знаходять більш м’який кут для закидання ноги під час посадки та зняття з велосипеда.

Рама середнього кроку

Конструкція рами без верхньої труби. Не потрібно закидати ногу на ногу. велосипедист сідає і злізає, переступаючи через низьку, опущену раму.

Електровелосипеди для всіх

Компанія Rad Power Bikes була заснована у 2007 році як приватна власність, і сьогодні це найбільший бренд електровелосипедів у Північній Америці. Ми покладаємося на сотні дизайнерів, інженерів та фахівців з підтримки, щоб гарантувати, що всі 450 000 клієнтів їздять на найкращих електровелосипедах. Наше бачення. світ, де транспорт є енергоефективним, приємним і доступним для всіх.

Електровелосипед. це звичайний велосипед, оснащений електродвигуном, який живиться від батареї, що дозволяє велосипедисту підніматися на пагорби, їхати швидше, перевозити вантажі та долати більші відстані, не втомлюючись, завдяки підтримці педалей або дроселя. Він також відомий як ebike або е-велосипед.

Ви можете їздити на електровелосипеді так само, як і на традиційному велосипеді. Єдина відмінність полягає в тому, що у вас є можливість отримувати енергію від двигуна, щоб полегшити крутіння педалей, або керувати велосипедом без педалей.

У Північній Америці електровелосипеди зазвичай поділяються на три різні регуляторні класи.

  • Клас 1: тільки педальний привід; двигун підтримує швидкість до 20 миль/год.
  • Клас 2: допомога педалями або дроселем; двигун забезпечує підтримку на швидкості до 20 миль/год.
  • Клас 3: тільки педальний привід; двигун забезпечує підтримку на швидкості до 28 миль/год.

У Rad Power Bikes ми виробляємо електровелосипеди виключно класу 2. Всі наші електровелосипеди оснащені акумулятором, якого вистачає на 45-50 миль на одному заряді, залежно від кількості використовуваної енергії, типу місцевості, де ви їздите, та ваги велосипедиста і вантажу.

Як працюють електровелосипеди?

Редукторна втулка або двигун з прямим приводом направляє енергію від акумулятора до педалей, що додає додаткової потужності при кожному натисканні педалей, допомагаючи водієві керувати велосипедом. Це функція підтримки педалей. Деякі електровелосипеди, такі як Rad, також мають дросель, який рухає велосипед вперед без необхідності крутити педалі, подібно до мопеда.

Існує два способи виготовлення електровелосипедів. Вони можуть бути розроблені як електровелосипеди з самого початку або розроблені шляхом перетворення традиційних велосипедів на електровелосипеди. Комплект для переобладнання. це набір обладнання, за допомогою якого можна перетворити традиційний велосипед на електровелосипед. Оскільки електровелосипеди, що продаються в Rad Power Bikes, поставляються в стандартній комплектації з двигуном та іншими необхідними компонентами, комплект для переобладнання електровелосипеда не є необхідним.

Чому я повинен розглянути ебайк?

Електровелосипед легко вписується у ваше повсякденне життя. Їх можна використовувати для виконання доручень, поїздок на роботу, відпочинку на природі, таких як кемпінг, піші прогулянки, катання на лижах, риболовля чи полювання. Вони також можуть підвищити вашу мобільність та допомогти вам їздити з дітьми. Коротше кажучи, це веселий, легкий спосіб пересуватися і робити більше того, що ви любите.

Електровелосипеди також мають комерційне використання. Франшизи піцерій Domino’s використовують наші електровелосипеди для доставки їжі, а сотні прокатних парків покладаються на електровелосипеди Rad Power Bikes.

Відповідає вашому стилю життя та потребам у поїздках

Ми знаємо, що різні велосипедисти мають різні потреби. Хоча всі наші велосипеди чудово підходять для багатоцільового використання, деякі моделі мають особливі характеристики. Електровелосипеди можна використовувати для перевезення спорядження або для прогулянок з дітьми. Електричні складні велосипеди призначені для розміщення в автофургонах, багажниках, невеликих квартирах або інших компактних приміщеннях. Електричні міські та приміські велосипеди призначені для поїздок містом, зменшуючи кількість поїздок на автомобілі та заощаджуючи гроші на пальне. Електричні позашляхові та всюдихідні велосипеди призначені для кемпінгу, полювання, риболовлі та легких гірських прогулянок.

Крім того, ми також розробляємо покрокові моделі електричних велосипедів, які полегшують встановлення та зняття велосипеда та підвищують мобільність для всіх типів велосипедистів. Всі наші електровелосипеди можна використовувати, щоб легше підніматися на пагорби, долати великі відстані та перевозити вантажі, не втомлюючись.

Ми також продаємо аксесуари для електровелосипедів, за допомогою яких ви можете налаштувати свою поїздку. Сюди входять товари для зберігання та транспортування, безпеки та захисту, сидіння та комфорту, а також модернізації ebike, такі як кріплення для телефонів та USB-зарядні пристрої. Щоб допомогти вам знайти найкращі аксесуари для ваших потреб, ви можете вибрати кураторський комплект електровелосипеда або скористатися опцією кастомізації ebike під час оформлення замовлення.

Енергоефективний транспорт

Їзда на ебайку має низку переваг для навколишнього середовища. Електровелосипеди. ключова форма енергоефективного транспорту. Вони не створюють викидів під час їзди, полегшують рух та зменшують затори. Перевірте, як електровелосипеди можуть зменшити ваш вуглецевий слід за допомогою нашого калькулятора викидів.

Заощаджуйте гроші

Електровелосипеди можуть допомогти вам заощадити гроші на бензині, оскільки вони є надійною альтернативою автомобілям. Крім того, електровелосипеди можуть зменшити витрати на паркування та регулярне технічне обслуговування автомобіля.

Переваги для здоров’я

Дослідження показують, що електровелосипеди можуть покращити ваше здоров’я, допомагаючи вам виконувати фізичні вправи. Коли ви крутите педалі, ви спалюєте калорії. особливо якщо ви не використовуєте високий рівень підтримки педалей. На електровелосипедах також легше долати більші відстані, ніж на традиційних велосипедах, що збільшує час, який ви витрачаєте на фізичні вправи.

Ми чули від багатьох клієнтів, що наші електровелосипеди покращили їхнє здоров’я. Велосипедист Блер Хеберт каже, що його ebike допоміг йому схуднути на 40 фунтів., зупинити розвиток діабету у дорослих та відновити здоров’я після жирової хвороби печінки. Інший велосипедист розповів нам, що використовував свій електровелосипед, щоб схуднути перед операцією з пересадки нирки. (Це відгуки клієнтів, які не є конкретною медичною порадою або твердженням).)

Як купити Rad

Ми продаємо електровелосипеди за доступними цінами як компанія, що працює напряму зі споживачами, а це означає, що ми не продаємо нашу продукцію через сторонніх роздрібних продавців, що допомагає зменшити накладні витрати. Заощаджені кошти ми передаємо нашим споживачам. Ми були першою компанією з виробництва електровелосипедів, яка застосувала цю бізнес-модель. Ви також можете скористатися гнучкими можливостями фінансування ebike, безкоштовною доставкою, річною гарантією та 14-денною безкоштовною пробною версією.

Щоб допомогти знайти найкращу модель електровелосипеда, відвідайте наш веб-сайт, скористайтеся пошуковою системою ebike finder, прочитайте наш путівник по найкращим електровелосипедам або зателефонуйте нашій спеціально навченій команді підтримки клієнтів і попросіть поради. Вам буде запропоновано ввести свій поштовий індекс, де ви зможете вибрати, чи буде велосипед відправлений безпосередньо до вас, відправлений у веломагазин для складання, доставлений повністю зібраним постачальником мобільних послуг velofix або для онлайн-забирання в роздрібному магазині Rad Power Bikes.

У нас є роздрібні магазини в США.S., Канаді та Європі. Купуючи в роздрібному магазині, ви можете протестувати моделі та звернутися за порадою до нашої роздрібної команди, щоб знайти найкращий електровелосипед для вас. Знайдіть найближчу до вас локацію тут. Наша команда обслуговування клієнтів може прийняти ваше замовлення по телефону, відповісти на додаткові запитання про ebike та допомогти вам обрати бажаний варіант доставки.

Володіння електровелосипедом Rad

Ми розробляємо високоякісні електровелосипеди, якими пишаються наші клієнти. Кожен електровелосипед проходить ретельну перевірку якості перед тим, як потрапити до вас додому. Щоб дізнатися більше про наш дизайн та процес забезпечення якості, прочитайте наш посібник.

Наша команда підтримки може допомогти вам вирішити проблеми онлайн або по телефону. Для сервісного обслуговування та ремонту ви можете відвезти свій електровелосипед до сервісного центру Rad Power Bikes, замовити виїзний виїзд нашого стороннього партнера, компанії velofix, або привезти свій ебайк до місцевого веломагазину нашої мережі.

Дякуємо нашим 450 000 клієнтам, які отримують задоволення від їзди на велосипедах Rad!

електричні, велосипеди

електричні, велосипеди

Пройдіть цей короткий тест, щоб знайти свій ідеальний електровелосипед.

Далі, швидше і без поту: спільне користування велосипедами та бум е-велосипедів

Соціальне дистанціювання, стійкість і доступність допомогли прискорити розвиток електровелосипедів під час пандемії, і ця тенденція проявляється в міських програмах спільного використання велосипедів.

електричні, велосипеди

Як і у випадку з усіма велосипедами під час пандемії, електричні велосипеди або велосипеди з двигунами, що живляться від акумуляторів, пережили бум. Компанія NPD Group, що займається дослідженням ринку, заявила, що продажі електровелосипедів зросли на 145% у 2020 році порівняно з 2019 роком, випередивши продажі всіх велосипедів, які зросли на 65%.

“Категорії велосипедів, орієнтовані на сім’ї, рекреаційні та нові велосипеди, зростали краще, ніж велосипеди, орієнтовані на продуктивність”. сказав Дірк Соренсон, аналітик спортивної індустрії в NPD, додавши, що електровелосипеди “долають такі виклики, як великі пагорби або більш тривалі поїздки, ніж звичайні велосипеди”.”

Але не тільки споживчі продажі актуалізували електронні велосипеди. Муніципальні системи спільного користування велосипедами все більше впроваджують цю технологію, а деякі міста, включаючи Шарлотту, Н.C., Перехід на повністю електричний транспорт під час пандемії.

Вимоги соціального дистанціювання, пошук безпечного і більш доступного громадського транспорту та заходів зі сталого розвитку сприяли зростанню популярності електровелосипедів серед мандрівників і місцевих жителів.

“Ковід просунув електричні велосипеди вперед на роки”. сказав Джош Сквайр, засновник і головний виконавчий директор Hopr, сервісу спільного користування велосипедами.

Міста, компанії, що надають послуги велопрокату, і навіть пірингова платформа велопрокату (на якій власники велосипедів здають свої велосипеди в оренду безпосередньо користувачам) занурюються в екосистему е-велосипедів. Ось як змінилася практика спільного користування велосипедами, яку іноді називають “мікромобільністю”, щоб охопити інші невеликі транспортні засоби, такі як скутери, в період туристичного затишшя.

Ковід не вбив велошеринг

У перші дні пандемії використання велосипедів зупинилося, оскільки ті, хто працює вдома, перестали їздити на роботу. Для працівників, яким потрібно було подорожувати, спільне користування велосипедами стало альтернативою автобусам або поїздам, де вони могли б піддатися впливу вірусу від інших пасажирів. Компанія Lyft, яка управляє парками велопрокату в дев’яти містах, включаючи найбільші системи в Нью-Йорку і Чикаго, надала близько 30 000 безкоштовних річних проїзних для працівників, які виконують найважливіші роботи.

“Covid зміг висвітлити мікромобільність як важливу транспортну послугу, заповнюючи місця, де зупинилися транзитні послуги або де існували прогалини, і допомагаючи важливим працівникам дістатися до роботи”. сказала Саманта Херр, виконавчий директор Північноамериканської асоціації велосипедистів.

Коли люди почали виїжджати з дому влітку, велосипеди знову стали популярними. У Гонолулу майже 80 відсотків учасників системи спільного використання велосипедів Biki заявили, що їзда на велосипеді є найбезпечнішим видом громадського транспорту під час пандемії. У Чикаго система спільного користування велосипедами Divvy зафіксувала свій найактивніший місяць у серпні.

У Нью-Йорку, де Citi Bike додала 3 700 нових велосипедів у 2020 році, кількість користувачів перевищила рівень 2019 року за останні чотири місяці 2020 року, згідно з щомісячним звітом, поданим до Департаменту транспорту міста Нью-Йорка. Компанія заявила, що 27 відсотків поїздок вважалися “випадковими”, або рекреаційними, у 2020 році порівняно з 17 відсотками у 2019 році, причому найпопулярніші станції розташовані навколо лікарень та парків, що відображає поєднання необхідних та випадкових поїздок.

Велосипед, безумовно, був засобом від салонної лихоманки, а спільне користування велосипедом. доступним ліками.

У Маямі, де на станціях Citi Bike Miami були встановлені дозатори для дезінфікуючих засобів для рук, випадкові користувачі здійснили близько 40 відсотків поїздок у 2021 році, оскільки туризм зростає.

Колбі Різ, співзасновник компанії DecoBike, яка керує Citi Bike Miami, оцінює, що до пандемії системою велопрокату щорічно користувалися близько півмільйона відвідувачів. Цього літа планується додати близько 200 електровелосипедів до існуючого парку з 2 000 велосипедів. “Через Covid активний відпочинок на свіжому повітрі став більш популярним, ніж раніше”. сказав він.

Чикаго планує до 2022 року мати 10 000 електронних велосипедів у своїй системі Divvy. у 2020 році було додано 3 500 електронних велосипедів. в рамках плану забезпечення доступності для 100 відсотків міста. Кредит. Lyft

Електровелосипеди для людей

Електрифікація систем спільного користування велосипедами, яка зараз прискорюється, триває вже кілька років. У 2018 році в “Посібнику з планування велошерингу” Ініціативи з трансформації міської мобільності, глобальної ініціативи зі сталого транспорту, їх назвали “ідеальними для велошерингу через їхню високу початкову вартість для користувачів, і вони можуть покращити комфорт користувачів, зменшуючи часто згадувані бар’єри для їзди на велосипеді, такі як втома, пітливість та поїздки на довгі відстані або пагорбистість”.”

За даними Північноамериканської асоціації спільного користування велосипедами, у 2019 році, останньому році, за який доступна статистика, 28 відсотків систем спільного користування велосипедами мали е-велосипеди. Дослідження показало, що е-велосипеди використовуються більш інтенсивно, ніж традиційні велосипеди, з коефіцієнтом 1.у 7 разів більше.

У 2019 році, коли парк велосипедів Madison BCycle в Медісоні, штат Вісконсін., стали електричними, використання зросло більш ніж удвічі. Новизна була рушійною силою разом з доступністю.

“Можливість спробувати електронний велосипед за дуже низьку ціну за денний проїзний. це те, що спочатку приваблює людей”. сказала Хелен Бредлі, генеральна менеджерка Madison BCycle, де денний проїзний коштує 15 доларів. “Потім вони підсаджуються”. додала вона, маючи на увазі запас ходу велосипедів, які можуть проїхати від 30 до 35 миль на повному заряді з максимальною швидкістю близько 17 миль на годину.

Чикаго планує мати 10 000 електровелосипедів у своїй системі Divvy до 2022 року. він додав 3 500 електровелосипедів у 2020 році. в рамках плану забезпечення доступності для 100 відсотків міста.

Впровадження електровелосипедів не обійшлося без болю зростання. У Нью-Йорку Citi Bike представив електровелосипеди у 2018 році, але прибрав їх у 2019 році після повідомлень про несправність гальм, що призвело до травм водіїв (подібні проблеми змусили Lyft, який управляє Citi Bike, тимчасово вилучити електровелосипеди зі своїх систем у Вашингтоні, округ Колумбія).C. і Сан-Франциско). Минулої зими в Нью-Йорку знову з’явилися електровелосипеди Citi Bike, які розвивають максимальну швидкість до 18 м.p.h., нижче 20 м.p.h. пізніше встановлений містом для електровелосипедів з педальним керуванням. Зараз у системі з 19 000 велосипедів налічується близько 3700 електровелосипедів; в середньому електровелосипед здійснює понад дев’ять поїздок на день, в той час як середній показник для педальних велосипедів становить 3 поїздки.5.

“Поставивши на нього трохи двигуна, можна зробити їзду на велосипеді більш привабливою для ширшої та старішої аудиторії”. сказав Аарон Рітц, який керує системою спільного користування велосипедами Indego у Філадельфії. Протягом наступних п’яти років система Indego збільшиться більш ніж удвічі, зробивши половину парку електромобілів і зосередившись на історично недостатньо обслуговуваних районах, які, як правило, є чорношкірими або латиноамериканськими.

“Чим більше ми відмовляємося від одномісних транспортних засобів, тим краще, з міркувань якості повітря, безпеки руху, впливу на навколишнє середовище та викидів парникових газів”. каже пан. Рітц сказав.

Грегорі Ф. Маасен, 53 роки, житель Вашингтона, округ Колумбія.C., описує е-велосипеди районної компанії Capital Bikeshare як “побудовані як танки, щоб витримати багато зловживань”.”

Шанувальники е-велосипедів, такі як пан. Маасен, який заснував соціальну групу під назвою “Любителі е-велосипедів”, віддає перевагу велосипедам вищого класу, але вважає, що спільне користування велосипедами. це можливість познайомити з ними ширшу аудиторію.

“Інтерес до систем спільного використання велосипедів мав великий вплив на прийняття е-велосипедів”. сказав він. “Це дає людям недорогий доступ до цієї нової технології.” Е-велосипеди можна придбати за кілька сотень доларів, хоча більшість шанувальників кажуть, що якісні велосипеди починаються приблизно від 1 500 доларів і коштують набагато дорожче.

Але знайти повністю заряджений велосипед має вирішальне значення, каже Річард Стрілл, 68 років, користувач велопрокату Bay Wheels у Сан-Франциско.

“Я почав користуватися електровелосипедами через Covid, і у мене немає автомобіля в Сан-Франциско”. сказав він, зазначивши, що електровелосипеди, у яких залишилося лише сім або вісім миль на акумуляторі, були занадто слабкими, щоб піднятися на пагорби. “Я був схвильований, але це виявилося розчаруванням.”

Успіх е-велосипедів надихнув Bolt Mobility на розробку електричних мопедів, триколісних велосипедів і мікроавтобусів. На фото вище. їде на електровелосипеді в кампусі Університету Алабами в Тускалузі, штат Алабама. Кредит. BoltBikes

Їхати далі, швидше і більш масово

Системи спільного користування велосипедами завжди мали на меті подолати “останню милю” або заповнити проміжок між зупинками громадського транспорту та місцем призначення. Електровелосипеди роблять їх більш серйозними претендентами на роль транспортного засобу, оскільки вони дозволяють долати більші відстані з меншими зусиллями.

“Якщо я можу дістатися кудись далі або швидше, це має значення, коли ви обираєте вид транспорту”. сказав Білл Доссетт, виконавчий директор Nice Ride Minnesota, некомерційної організації, яка започаткувала систему спільної мобільності в Міннеаполісі, що зараз управляється компанією Lyft, яка планує додати близько 2 000 е-велосипедів цієї весни.

Lyft, найбільший в країні сервіс спільного користування велосипедами, додав інформацію про транзит у свій додаток у 17 містах для кращої координації з системами громадського транспорту, а також показав доступні водії, велосипеди та скутери. У Денвері користувачі можуть купувати проїзні через додаток.

“Ми даємо людям зручний спосіб збирати поїздки і дозволяємо їм досліджувати місто, що історично було б набагато складніше”. сказала Керолайн Сампонаро, керівник відділу політики мікромобільності Lyft.

Успіх електричних велосипедів і самокатів заохотив компанію Bolt Mobility, яка працює в 21 місті та університетських містечках, розробити електричні мопеди, триколісні велосипеди та мікроавтобуси. електричні транспортні засоби, які пропонують більшу стабільність і захист.

“Ці пристрої не повинні бути тільки для 20-річних підлітків, вони повинні бути для всіх”. сказав Ігнасіо Цумас, генеральний директор Bolt Mobility.

Компанія Bolt, співзасновником якої є олімпійський чемпіон, спринтер Усейн Болт, планує привезти свої електровелосипеди і самокати в Токіо до Олімпійських ігор влітку цього року.

Прогнозуються приватні системи спільного користування велосипедами

Хоча більшість систем спільного користування велосипедами пов’язані з містами, підприємці бачать майбутнє у приватних велопрокатах для гостей готелів, орендарів житлових комплексів або співробітників компаній.

Пірингова платформа спільного використання велосипедів Spinlister розробляє приватну модель, яка дозволить розмістити Rokit Ebikes, наприклад, в готелі, який може запропонувати доступ до них в якості додаткової послуги, а управління та обслуговування залишиться за Spinlister.

До пандемії компанія Hopr планувала надавати свої послуги, які включають електровелосипеди, в готелях і створювати приватні системи спільного користування велосипедами, що було призупинено через дефіцит поїздок.

“Ми прийшли зі спільного використання і маємо технологію, яка дозволяє розблокувати велосипед через додаток і орендувати його, щоб не створювати клопоту для готелю”. говорить пан. Сквайр Хопра сказав.

Версія цієї статті з’явилася в друкованому вигляді на. Розділ B. Сторінка 6 нью-йоркського видання з таким заголовком: Bike-Sharing and E-Bike Sales Boomed During the Pandemic (“Спільний доступ до велосипедів та продажі електронних велосипедів зросли під час пандемії”). Замовити передрук | Сьогоднішня газета | Підписатися

Запас ходу електровелосипеда

електричні, велосипеди

Ми часто чуємо це питання! І, чесно кажучи, це один з найважливіших факторів при прийнятті рішення, який електровелосипед придбати. Визначити точний запас ходу електровелосипеда складно, і його важко звести до одного єдиного числа. Може бути важко порівнювати моделі велосипедів, але ви можете абсолютно точно очікувати більшої дальності поїздки від акумулятора з більшою кількістю вольт і ампер-годин.

Всі велосипеди Juiced Bikes оснащені провідним у галузі акумулятором на 52 В, в той час як більшість інших електровелосипедів з 1,000. велосипеди цінового діапазону до 3000 грн оснащені лише акумулятором на 48 В (в деяких випадках. лише на 36 В).

Коли шукаєте електронний велосипед з великим запасом ходу. визначення точного діапазону їзди залежить від багатьох факторів, включаючи.

скільки енергії у вас на борту проти. скільки енергії потрібно, щоб проїхати одну милю.

Це все чудово. Але ЯК ДАЛЕКО Я МОЖУ ПОЇХАТИ!? Наприклад, за допомогою нашого тесту на дальність пробігу. ми виявили, що їзда з легким педалюванням дозволяє нам проїхати 50 миль зі швидкістю 10 миль на годину зі стандартним акумулятором 52 В. Ось результати:

електричні, велосипеди

Як ми проводили тест на запас ходу електричного велосипеда:

Все тестування спочатку проводилося з використанням лише дросельної заслінки під час їзди. Потім ми повторили той самий тест з системою допомоги педалей. Інші параметри тестування:

  • Управління: Корисне навантаження вершника: Близько 190 фунтів, це включає деяке спорядження.
  • Тиск в шинах: ми використовуємо стандартні шини з тиском 60 фунтів на квадратний дюйм. Вищий тиск призведе до більшого запасу ходу, але жорсткішої їзди, нижчий тиск призведе до меншого запасу ходу, але м’якшої їзди.
  • Вибоїни: Дорожнє покриття більш-менш нормальне з кількома нерівностями. Вибоїни. це, в основному, невеликі стіни, які врізаються в колеса і сповільнюють рух велосипеда.
  • Ухил пагорба: поверхня більш-менш рівна, але тестова траса може дещо підніматися і опускатися.
  • Вітер: Важко знайти місцевість з абсолютно безвітряною погодою. На тестовій ділянці є невеликий вітер, але він дме лише в одному напрямку.
  • Температура: Теплі температури близько 80 градусів або більше. Холодна погода зменшить запас ходу.

Фактори, що впливають на дальність

Існує кілька різних характеристик електровелосипедів, які впливають на те, скільки миль ви зможете проїхати на одному заряді. Як і милі на галон в автомобілі, діапазон існує не просто так. немає гарантованої кількості миль або кількості годин, які ви можете проїхати на одному заряді.

електричні, велосипеди

Це деякі характеристики, які впливають на дальність пробігу вашого велосипеда:

  • Розмір акумулятора: Більший акумулятор дає більше енергії і дозволяє проїхати більше з кожним зарядом. У всіх наших електровелосипедах Juiced Bikes використовуються акумулятори на 52 В.
  • Вік акумулятора: Зі старінням батареї не будуть тримати заряд так добре, як коли вони були зовсім новими. Маючи це на увазі, можливо, ви захочете замінити акумулятор вашого електровелосипеда, якщо виявите, що він більше не отримує дуже хороший пробіг.
  • Потужність педалей: Різні класи електричних велосипедів мають різну потужність педалей. Якщо у вас модель, де ви можете крутити педалі, як у велосипеді з педалями, ви можете об’єднати власну енергію з енергією, що надходить від акумулятора електровелосипеда, щоб заощадити заряд, поки ви не в дорозі. Якщо ви покладаєтесь виключно на живлення від акумулятора, він може розрядитися швидше.

Ось ще кілька характеристик вашого велосипеда, які можуть вплинути на дальність пробігу. Як і у випадку з автомобілем, немає точної відповіді на питання, скільки миль або скільки часу ви можете проїхати на одному заряді. Під час поїздок важливо стежити за часом і кілометражем, щоб не розрядився акумулятор у найневідповідніший момент.

Запас ходу соковитого велосипеда

Запас ходу електричних велосипедів із зарядженим акумулятором становить від 40 до 100 миль, залежно від різних факторів, включаючи розмір акумулятора, середню швидкість, рельєф місцевості, вагу велосипедиста тощо. З меншим акумулятором 48В або 36В типовий запас ходу буде лише 15-35 миль на одному заряді. Це суттєва різниця. Клієнти Juiced Bikes часто описують “впевненість у запасі ходу”, яку вони відчувають під час їзди на електровелосипеді Juiced, не турбуючись про те, що батарея розрядиться під час поїздки.

Більші акумулятори дають більший запас ходу не тільки через заряд, але й через швидкість. Як ми вже згадували раніше, більші батареї є більш потужними. З такою потужністю ви можете їхати зі швидкістю до 30 миль на годину. Навіть якщо заряд двох батарей триває приблизно однаковий час, велосипед з більшою швидкістю матиме більший пробіг.

У Juiced Bikes ми побачили середній запас ходу для електровелосипедів з меншими акумуляторами і знали, що їх можна значно покращити. Ми успішно переробили батарею електричного велосипеда, і більшість наших батарей забезпечують дальність поїздки майже вдвічі більшу, ніж у аналогічних за ціною електровелосипедів.

електричні, велосипеди

Підпишіться на ексклюзивну інформацію про товари, інформаційні бюлетені та спеціальні пропозиції зі знижками!

Повідомлення про фінансове заохочення

1 найкращих електричних мисливських велосипедів 2023 року

електричні, велосипеди

Ви шукаєте простіший спосіб дістатися до своєї сліпої або підставки для дерев? Або, можливо, перевірте всі свої камери стежки за частку часу, який займає сьогодні? Це те солодке місце, яке ви знаєте, стає важкодоступним?

Коли вам доводиться нести 50 фунтів спорядження на спині протягом 5 або навіть 10 миль, і якщо вам пощастило, у вас є що тягнути назад, використання електричного велосипеда, побудованого спеціально для бездоріжжя та лісових масивів, який також здатний нести ваше спорядження, зробить цей досвід набагато приємнішим.

Електричні мисливські велосипеди існують вже кілька років, і технологія пройшла довгий шлях. Сьогодні електровелосипеди, спеціально створені для полювання, можуть суттєво вплинути на успіх вашої подорожі та кожної наступної подорожі.

Нещодавно я продав один мисливцю, і коли ми розмовляли про те, які компоненти йому знадобляться, виявилося, що придбання ebike було ідеєю його дружини. Вона сказала йому, що, оскільки він роками старіє і його коліна вже не такі надійні, як колись, його дружина почуватиметься набагато краще, знаючи, що у нього є велосипед, який допоможе йому входити і виходити.

електричні, велосипеди

електричні, велосипеди

Це був перший раз, коли я по-справжньому замислився над емоційним аспектом не лише мисливця, але й над тим, яку користь він приносить полюванню, а також над душевним спокоєм для родини мисливця.

Знання того, що гонщик може їхати без педалей (у разі травми, наприклад), просто натиснувши на газ, заспокоює або навіть дозволяє вийти з небезпечної ситуації за лічені секунди. Переваги простягаються далі, ніж легка їзда в гору.

У будь-якому випадку, я хотів би представити вам 11 найкращих, на мою думку, електровелосипедів для полювання. Список, по правді кажучи, міг би бути 27, але хто має час читати всі ці?!

Перш ніж перейти до списку вибраних мною велосипедів, я подумав, що було б корисно пояснити кілька основних принципів і те, що робить хороший мисливський велосипед, включаючи типи двигунів і як розрахувати запас ходу акумулятора, оскільки саме акумулятор визначає запас ходу.

Швидкі посилання (натисніть на посилання, щоб перейти вперед)

Посібник із придбання електричного мисливського велосипеда

То що таке електричний мисливський велосипед?

Всупереч поширеній думці, це не просто стандартний електровелосипед з камуфляжним забарвленням, це набагато більше, ніж просто велосипед. Відмінні електричні мисливські велосипеди, які ми розглянемо пізніше в написанні, починаються з двигуна, двигуна, який є досить потужним, щоб перевозити 300-фунтового вершника і при цьому буксирувати причіп з великою кількістю передач.

Потім велосипед спроектований і побудований навколо цього двигуна. Рама велосипеда повинна бути міцною, щоб витримувати пересічену місцевість, але достатньо легкою, щоб її можна було витягти з вантажівки чи причепа.

Передня підвіска. важливий аспект плавної їзди. Ніхто не хоче притискати свій тонко налаштований лук до керма лише для того, щоб проїхати 10 миль, гойдаючись і вібруючи всю дорогу. Велосипеди, побудовані для полювання, також мають товсті шини від 4 “до 4.8-дюймові, тому вони отримують велику тягу на м’якій та пухкій місцевості.

Один зі списку (The Mule) насправді має режим допомоги при ходьбі. Уявіть, що ви тягнете вантаж на велосипедному причепі і під’їжджаєте до місцевості або пагорба, який ви не можете впевнено подолати на сідлі. Ви можете йти поруч з велосипедом з увімкненою системою допомоги при ходьбі зі швидкістю 3 милі на годину, а двигун електровелосипеда виконує важку роботу.

Поки я пояснюю, які 11 електровелосипедів потрапили до списку і чому, зверніть увагу на різні типи двигунів. Двигун є найважливішим аспектом мисливського ebike, і залежно від того, для чого ви його використовуєте і де ви плануєте його використовувати, повинен бути найбільшим фактором при виборі вашого наступного електричного мисливського велосипеда.

електричні, велосипеди

Який двигун найкращий?

Це залежить від того, для чого ви плануєте його використовувати. Якщо ви використовуєте велосипед на помірній або пересіченій місцевості з деякими підйомами на пагорби, найкраще підійде звичайний середній привід. Якщо ви знаєте, що вам доведеться долати складні пагорби та/або пересічену місцевість, де вам потрібно повністю контролювати потужність, середній привід Ultra. саме те, що вам потрібно. Якщо у вас помірна місцевість з деякими пагорбами, але не надто крута (не більше 20°), двигун задньої втулки зробить хорошу роботу, і вам навіть не знадобиться дорожчий середній привід або ультра-середній привід.

Двигун задньої втулки

Задня втулка сидить всередині заднього колеса. Двигун на втулці простий і досить недорогий у виробництві, тому зазвичай використовується на електровелосипедах, яким не потрібні можливості підйому на пагорб, як у середнього приводу, що означає менш дорогий електровелосипед.

Двигуни концентраторів, як правило, більше стосуються сирої сили та грубої сили, вони штовхають ззаду і можуть відчувати себе схожими на силу мотоцикла. Однією з приємних особливостей є те, що оскільки задня втулка обертає колесо, навіть якщо ланцюг порветься, ви все одно зможете повернутися до табору або додому.

Двигун середнього приводу працює з трансмісією, тому зірваний ланцюг не дозволить велосипеду працювати. Зараз це вже не так актуально для велосипедів з цього списку, оскільки всі вони використовують загартовані сталеві ланки ланцюга, створені для того, щоб витримувати додатковий тиск, який чинить на ланцюг двигун, але все ж є над чим замислитися.

Двигун із середнім приводом

Середньопривідні двигуни вмонтовані в раму між педалями і забезпечують більш збалансоване, рівномірне зусилля, яке відчувається більш природно. Середньопривідні двигуни відомі своєю вищою продуктивністю та крутним моментом у порівнянні з традиційними втулковими двигунами, що дозволяє їм краще працювати на пагорбах.

Однією з ключових причин є те, що двигун середнього приводу приводить у рух кривошип, а не саме колесо, примножуючи його потужність і дозволяючи йому краще використовувати переваги наявних передач велосипеда. Двигуни з середнім приводом дорожчі, ніж двигуни з втулками, тому велосипеди з таким двигуном мають вищу ціну.

Двигун Ultra Mid Drive

Двигуни Ultra mid drive. найкращі двигуни на ринку сьогодні. Двигун Ultra mid drive від Bafang (G620) має всі характеристики звичайного середнього приводу і навіть більше.

Звичайний середній привід має датчики частоти обертання та швидкості, тоді як Ultra має ще й датчик крутного моменту.

Датчик крутного моменту. це найкращий контроль над потужністю, який ви можете мати. Чим сильніше ви крутите педалі, тим більше допомоги ви отримуєте пропорційно. Існують також датчики, які зменшують потужність, коли система відчуває, що гонщик збирається перемикати передачі, щоб зробити перемикання більш плавним.

Повний привід

Ще один варіант швидко зростає в популярності, і це найкраще з обох світів. І це двигун маточини, який ми вже розглядали (задня маточина), але уявіть собі задню маточину на задньому колесі та передню маточину на передньому колесі. По суті, це 2 двигуни, які працюють разом, щоб забезпечити вам подвійну тягову силу. І ви можете перемикатися між заднім і переднім або використовувати обидва під час підйому. На кам’янистій та нерівній місцевості, де обидва колеса не завжди торкаються землі, щоб отримати зчеплення, до цього може знадобитися трохи звикнути, але коли ви це зробите, їзда буде дуже веселою.

Хорошим прикладом повнопривідного електровелосипеда є електричний мисливський велосипед Megatron X2WD від Rambo Bikes, який входить до списку нижче.

Як щодо заряду акумулятора

Ну, діапазон визначається акумулятором. Якщо ви використовуєте батарею від відомого виробника, такого як Samsung, LG або Panasonic, діють загальні правила. Купуйте менш відомий, нижчої якості, тривалість життя та окремі заряди не такі великі.

Як розрахувати запас ходу акумулятора електровелосипеда?

Розрахувати запас ходу акумулятора ебайка можна, перевіривши 2 ключові величини. вольти та ампер-години (А/год). Якщо помножити кількість вольт на кількість Ач, ви отримаєте нову величину, яка називається Ватт-години.

В середньому в реальних умовах ебайк витрачає близько 20 ват-годин на милю, тож ось як ми можемо це розрахувати. Ось приклад: 48 Вольт х 10 Ач = 480 Вт-год. 480 розділити на 20 = 24 милі.

І це 24 милі лише з дроселем, без педалювання. Якщо ви використовуєте функцію підтримки педалей, запас ходу може збільшитися вдвічі. Існують фактори, які дещо змінюють цей показник. Вага велосипедиста, умови вітру, рельєф місцевості, підйом. Навіть дуже холодна погода може призвести до того, що ви втратите на 15% більше заряду акумулятора порівняно з погожим літнім днем. Але з розрахунком, який я щойно продемонстрував, ви можете прочитати будь-який лістинг і дізнатися справжній діапазон, який ви отримаєте.

Чи мають електронні велосипеди рекуперативне гальмування?

Рекуперативне гальмування, безумовно, можливе, але воно не є ні ефективним, ні практичним, і на це є ряд причин.

Рекуперативні гальма потребують двигуна з прямим приводом, а це інший тип двигуна, ніж у звичайних електровелосипедів. Ці двигуни дуже важкі в порівнянні з іншими типами двигунів. Оскільки електровелосипеди, як правило, важчі за свої традиційні аналоги, це впливає на відстань, яку ви зможете проїхати на повному заряді акумулятора.

Крім того, двигуни з прямим приводом не мають механізму вільного ходу, який ізолює водія від двигуна. Це добре, поки у вашому акумуляторі є заряд. Коли ваш акумулятор розряджається, це означає, що під час крутіння педалей вам потрібно не лише рухати себе та велосипед, але й долати опір двигуна.

За одну зарядку ви повертаєте близько 5% від загального заряду акумулятора. Скажімо, ви зазвичай проїжджаєте 30 миль на одному заряді, 5% від цього. 1.5 миль! Ви маєте запитати себе, чи дійсно це варте додаткової ваги та опору педалей двигуна з прямим приводом, щоб виграти лише півтори милі?

Наступна проблема рекуперативного гальмування полягає в тому, що воно спричиняє значне нагрівання при зарядці. Коли ви їдете під гору і штовхаєте струм назад в батарею, в самій батареї виділяється багато тепла. Спека не є корисною для літієвих батарей, вона порушує загальний життєвий цикл батареї і взагалі не є корисною для неї.

Нарешті, є багато сил, що виробляються двигунами прямого приводу. Більшість рам електровелосипедів виготовлені з алюмінію, який з часом може втомлюватися, особливо в місцях, де вісь з’єднується з рамою.

Рекуперативне гальмування, навіть якщо воно звучить чудово на папері, і ви думаєте, що могли б їздити з ним вічно, реальність така, що воно не настільки практичне.

Що кажуть мисливці?

Багато мисливців вже погодилися з цим і взяли на озброєння новітні технології, які допомагають їм отримати перевагу.

Джим Шокі від JimShockey.com сказав це про електричні мисливські велосипеди: Це ідеальна мисливська машина. Я можу поїхати далі в глибинку, щоб полювати на велику дичину.

Карлі Брассо з MissPursuit.com сказав наступне: “Електричні велосипеди змінили правила гри. У минулому використання велосипеда, щоб дістатися до диких місць, вимагало більше зусиль, ніж спуск з пагорба, підйом на пагорб пішки на велосипеді. Для мене це питання того, щоб витрачати менше зусиль на те, щоб дістатися до місця полювання, і, як наслідок, мати енергію для полювання після того, як я туди дістануся. Електричні велосипеди роблять це можливим. Вони тихі, швидкі і роблять спорт більш захоплюючим!”

І Торі Гленні з QuestHavenLodge.com сказав: ви не тільки можете дістатися туди, куди ніхто не може дістатися, але й не прокинетеся, коли доберетеся туди. Це змінює правила гри

У той час як Пет Лефемін, засновник Bowsite.com мав це сказати:. найкрутіша річ, яку я коли-небудь переглядав

У будь-якому випадку, давайте розберемося в цьому.

Давайте подивимось на 11 найкращих електричних мисливських велосипедів на 2023 рік на будь-якому етапі, коли ви захочете ознайомитися з повним описом, ви можете натиснути на кнопку “Перевірити ціну”, і повний опис відкриється на окремій сторінці.

Найпопулярніші електричні мисливські велосипеди

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Mule Elite від Bakcou

Найбільш продаваний електричний мисливський велосипед

Mule доступний у варіанті 750 Вт або 1000 Вт і оснащений феноменальним двигуном Bafang Ultra mid drive, тому продуктивність на крутих пагорбах та пересіченій місцевості робить його найкращим у своєму класі.

За ціною на кілька сотень баксів менше, ніж інші 1000 ват у цьому списку, але він має двигун Ultra. Побудований мисливцями для мисливців, Mule поставляється в стандартній комплектації з переднім ліхтарем, крилами, заднім багажником та тефлоновими накладками, які допомагають запобігти проколам.

Модель потужністю 750 Вт розвиває максимальну швидкість 20 миль/год, тоді як модель потужністю 1000 Вт досягає 35 миль/год без педалювання. Підставка висотою 30 дюймів, тому від 5’9 “до 6’4” цей розмір кадру ідеально підходить.

Більш низькі гонщики можуть перевірити модель Step Through, яка є ідентичною, за винятком того, що поперечина опущена на 3 дюйми, щоб полегшити посадку та з’їзд.

Акумулятор. 48 В, 14.5Ah збільшена відстань, побудована з елементами Panasonic. Цей акумулятор вивільняє енергію більш ефективно, ніж більшість акумуляторів, тому може проїхати 40 миль на одному заряді.

Mule також має класний режим допомоги при ходьбі, тому, якщо вам потрібно зійти і прогулятися, але ви не хочете нести спорядження, ви можете увімкнути двигун на 2.5 миль на годину, і велосипед буде кружляти разом з вами і робити важку роботу за вас.

Що ми любимо найбільше

  • 750-ватний двигун насправді є 1000-ватним двигуном, встановленим на 750, тому його можна набрати знову всього за кілька секунд безпосередньо з дисплея.
  • Mule поставляється повністю укомплектованим аксесуарами
  • Режим допомоги при ходьбі. це дивовижна прихована функція
  • Має обидва режими Eco Sport

КРУТИЙ ВЕЛОСИПЕД

Цей велосипед відповідає ажіотажу. Я настільки вражений крутним моментом та вступом та рухом, який він має. Я б точно рекомендував оновити до якомога більшої батареї, тому що цей великий двигун Bafang дуже любить їсти енергію. Я ще нічого не тягнув на складному візку Deer, тому що мій все ще на зворотному замовленні, але дуже хочу спробувати. Я впевнений, що це буде чудово. Я, мабуть, в кінцевому підсумку придбаю другу батарею в міжсезоння лише тому, що вона не тримається занадто довго, коли не використовується допомога педалі. Загалом, мені дуже подобається їздити на велосипеді. Я, безумовно, рекомендую цей велосипед усім, хто шукає велосипед E у мисливському стилі. Я абсолютно не шкодую про придбання цього велосипеда Аарон Б

електричні, велосипеди

Електричні мисливські велосипеди Rambo Nomad та Bushwacker

Найкращий електричний мисливський велосипед із середнім приводом

Він має двигун середнього приводу потужністю 750 Вт і живиться від батареї Panasonic 48 В, 14 Ач. Максимальна швидкість. 20 миль/год, запас ходу. понад 30 миль. Підставка висотою понад 30 дюймів. Поставляється з 5-швидкісною втулкою Sturmey Archer або перемикачем SRAM NX 1×11.

Rambo Bikes також мають версію моделі потужністю 1000 Вт. Влучно названий Rebel 1000W, той самий каркас із більшим двигуном потужністю 1000 Вт та більшим акумулятором на 48 В, 21 Ач та максимальною швидкістю 28 миль / год Nomad та Bushwacker 750W XPS / XPC / XPC11 та Rebel 1000W. справді хороші альпіністи, які використовують цей середній привід, тому ідеально підходять для помірної та пересіченої місцевості та горбистих районів.

Що ми любимо найбільше

  • Конструкція рами дозволяє комфортно сидіти на велосипеді з висотою підніжки до 30
  • Має можливість вибору перемикача (SRAM NX 1×11 для моделі XPC11) або внутрішньої втулки передач (Sturmey Archer 5 Speed для моделей XPC / XPS)
  • Поставляється в камуфляжі Viper Western Camo або в карбоновій фарбі
  • Відчуває себе дуже потужним

Я думав, що дні мого полювання полічені або, принаймні, обмежені короткими походами, але з ебайком Rambo я можу дістатися до тих місць, від яких я майже відмовився. Замість того, щоб йти в похід зі спорядженням, я можу приїхати з причепом на буксирі (такі теж виробляються) і доставити своє спорядження менш ніж за годину Джонатан В

електричні, велосипеди

Rambo Rebel 1000W Truetimber

Найкращий електричний мисливський велосипед потужністю 1000 Вт

Rebel 1000W Truetimber. це найпотужніший 1000-ватний електричний мисливський велосипед із середнім приводом Rambo. Також схожий на Rambo 750W з більшим акумулятором, потужнішим двигуном та більшою максимальною швидкістю 28 миль/год. Підставка висотою 31 дюйм.

Оскільки Rebel 1000W Truetimber також має середину хорошого альпініста і може впоратися зі складною місцевістю.

Максимальна швидкість 28 миль/год, а батарея 48 В, 21 Ач може проїхати 40 миль без сторонньої допомоги (лише дросель), перш ніж потрібно буде підзарядити або замінити батареї. Рембо хотів випустити на ринок справжнього монстра, щоб мисливці могли долати будь-яку місцевість безшумно і без запаху.

Rebel 1000W Truetimber. це вершина елітних електричних мисливських велосипедів.

Що ми любимо найбільше

  • Велика батарея на 21 Ач для більшого запасу ходу
  • Масивний Maxxis Minion 4.8-дюймові жирні шини
  • 4 поршневі гідравлічні гальма
  • Швидкий: Максимальна швидкість. 28 миль / год

МАШИНА, АЛЕ ТИХА

Якщо ви навчитеся підбирати передачі педалей відповідно до рівня електричної потужності, ви більше ніколи не захочете ходити пішки. 1000-ватний Rambo true wood просто перевершив мої очікування, коли зміг піднятися на круті пагорби, не крутячи педалі. Я обов’язково куплю ще раз, і дружина теж хоче!! Брайан Г

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Megatron X2wd від Rambo Bikes

Найкращий повнопривідний електричний мисливський велосипед

Чому повнопривідний електронний велосипед Rambo Megatron у списку? Що краще, ніж один двигун? Два двигуни! Що краще, ніж одна батарея? Дві батареї! Електричний велосипед Rambo Megatron X2WD потужністю 1000 Вт з товстими шинами. це сира енергія, і її багато.

Укомплектований подвійними акумуляторами для додаткового запасу ходу та 2 двигунами на втулках, один спереду та один ззаду, для неперевершеного зчеплення з дорогою. І ви можете перемикатися між двигунами, тому ви можете вибрати круїз лише з заднім або отримати 170 Нм або тягу, використовуючи обидва одночасно.

Приємна перевага втулкових двигунів. це слабкість двигуна середнього приводу. Якщо ланцюг велосипеда обривається під час натягу, середній привід вимикається, але оскільки двигуни втулок обертають колеса без потреби в ланцюзі, ви все одно можете керувати велосипедом і безпечно повернутися до табору, використовуючи газ.

Що ми любимо найбільше

  • Подвійний двигун 1000 дає приголомшливе зчеплення з дорогою
  • Подвійні акумулятори для великого діапазону. до 80 миль в ідеальних умовах
  • І, чесно кажучи, це круто!

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Jeep, що працює від Quietkat

Найкращий всюдихідний електричний мисливський велосипед

Jeep та Quietkat об’єднали свої зусилля та створили чудовий позашляховий електровелосипед з повною підвіскою, який може впоратися з усім, що завгодно. Jeep ebike має дуже міцну раму, яка сидить на 26-дюймових колесах і 4.8-дюймові жирові шини здатні підкорити будь-яку місцевість. Підвіска також повна, тому незалежно від поверхні ви будете почувати себе комфортно і контролювати ситуацію. 150 мм ходу передньої підвіски та 120 мм ходу задньої підвіски дозволяють працювати на дуже пересіченій місцевості.

Що ми любимо найбільше

  • Двигун є провідним на ринку двигуном Bafang Ultra з обертовим моментом 160 Нм, тому він буде підніматися на дуже круті пагорби
  • 4.8-дюймові товсті шини величезні, на них дуже весело переїжджати через каміння чи навіть пухкий ґрунт, зберігаючи повний контроль.
  • Запас ходу 30 миль на повному газу і 40-50 миль з педаллю допомоги означає, що у вас завжди буде достатньо енергії на кінець дня.

електричні, велосипеди

Dualie від Rungu

Найкращий 2-колісний електричний мисливський велосипед

Rungu Dualie можна найкраще описати як квадроцикл, виготовлений з деталей електронного велосипеда. Як описує компанія, “Далеко стабільний. Далеко здатний.”

Rungu Dualie. це справді всюдихід. Він має 2 масивні товсті шини спереду, кожна з яких має власну передню підвіску. Спочатку розроблений для їзди по м’якому піску каліфорнійських пляжів і пустель, мисливці швидко побачили потенціал для використання його в глибинці. Завдяки 2 переднім колесам він може долати багнюку, кам’янисті поля та м’який сніг без ризику, що переднє колесо зітреться.

Він також використовує середньопривідний двигун Bafang і може долати підйоми понад 45%, не вилазячи з сідла.

Він має двигун потужністю 1120 Вт та акумулятор 52 В, 15 Ач. Максимальна швидкість. 22 милі на годину, а запас ходу по бездоріжжю. 18 миль без допомоги та від 34 до понад 100 миль з педалями.

Що нам подобається найбільше

  • Це унікальний і абсолютний шоу-стоппер!
  • Зроблено в США
  • Всесезонний, на будь-якій місцевості, без змивів
  • Самостійно стоїть у вертикальному положенні без потреби в підставці

СЕРІЯ RUNGU MDV

Це дивовижний велосипед! Все ще звикаю до перемішування, але тим не менш це круто. Мені також подобається кнопка для переміщення велосипеда без необхідності пелюсток для тих випадків, коли мені потрібен невеликий перепочинок, але я все одно хочу продовжувати їхати Карлос Ф

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Rungu Rubicon

Найпотужніший електричний мисливський велосипед

Dualie XR Rubicon Trail Edition. це Dualie RUNGU на стероїдах! Rungu розробив Rubicon Trail Edition після того, як успішно проїхав на Rungu Dualie XR від одного кінця до іншого найвідомішого у світі джип-треку за вісім годин.

Rubicon Trail Edition. справді всюдихід. Він побудований на тій же платформі, що і Rungu Dualie, але має набагато більше.

Він використовує середньопривідний двигун Bafang і може долати всі типи місцевості та ухили понад 45% без необхідності злазити з сідла.

Він має двигун потужністю 1120 Вт та дві батареї 52 В, 15 Ач (так, 2 батареї, тому запас ходу відмінний). Максимальна швидкість. 22 милі на годину, а запас ходу по бездоріжжю. 35 і більше миль, а з педалями. від 40 миль до 200 миль. Rubicon Trail Edition з 2 великими акумуляторами може похвалитися приголомшливим запасом ходу в 300 миль по рівній дорозі з твердим покриттям! Rubicon Trail Edition оснащений позашляховими запасними частинами, інструментами та аптечкою і може нести загальне навантаження 350 фунтів.

Що ми любимо найбільше

  • Це унікальний і абсолютний шоу-стопер!
  • Зроблено в США
  • Весь сезон, будь-яка місцевість, без змивів
  • Самостійно стоїть вертикально без підставки.
  • 2 великі батареї для додаткового запасу ходу
  • Поставляється із заднім багажником, крилами, ліхтарем, покришками, протиковзкою, набором інструментів та аптечкою (це дійсно повний пакет)!)

Стоячи з точки зору людей з обмеженими можливостями, цей велосипед дивовижний. У 1-й день, коли я отримав це, я відразу ж потрапив на стежки і насправді не зупинявся, окрім як підзарядити Метью

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Quietkat Ranger

Найкращий електричний мисливський велосипед із задньою втулкою

Ranger. єдиний двигун із задньою втулкою, який потрапив до цього списку. Я хотів включити одну задню втулку, оскільки не всі шукають найкращий велосипед для сходження на пагорби. Якщо ви хочете, щоб він був міцним, надійним і мав надійний двигун задньої втулки Bafang, Ranger. найкраще для вас. Він добре працює на помірній місцевості з деякими пагорбами, але краще працює на менших нахилах градієнта.

Ranger досягає максимальної швидкості 19 миль/год без допомоги і проїжджає 20 миль без допомоги на повному заряді, якщо використовувати педальний підсилювач, запас ходу може подвоїтися. Висота підставки. 32 дюйми.

Краса Ranger. це те, що ви отримуєте за ціну. Це велосипед Quietkat, настільки побудований надовго, і якщо вам не потрібно долати круті пагорби, ви можете заощадити 1000 і вибрати двигун Ranger із задньою втулкою. А з 2020 року нова модель Ranger доступна з різноманітними опціями, такими як розмір рами або двигун. Оригінальний Ranger був доступний лише як двигун потужністю 750 Вт, якого вже було достатньо, тепер ви можете вибрати між 750 або 1000.

Що ми любимо найбільше

  • доступніший за середньопривідний велосипед
  • Міцний і відчуває себе дуже стабільним у їзді
  • Багато потужності на рівнині або помірних пагорбах

ДОБРЕ ПОБУДОВАНИЙ ВЕЛОСИПЕД, ДУЖЕ ХОРОШИЙ

поки що дуже задоволений. Використовував його кілька разів, в основному на своїй землі та кількох лісових дорогах. Дуже добре управляється і відчуває себе гладко, зручне м’яке сидіння та передня підвіска, тому це приємна машина. Harrold

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Bakcou Storm

Найкращий електричний мисливський велосипед потужністю 750 Вт

Storm побудований тими ж хлопцями, що і Mule, так що це вже гарантія. Шторм. це в основному Мул на стероїдах, більш м’ясистий, з повною підвіскою та більшим акумулятором!

Storm від BAKCOU поставляється з двигуном потужністю 750 або 1000 Вт, обидві версії мають середній привід Bafang Ultra, тому ви отримуєте найкращий двигун з усіх існуючих. Storm створений для екстремальної місцевості і піднімається, як гірський козел. Він дуже маневрений і може поїхати практично куди завгодно.

Він був повністю відремонтований та модернізований у серпні 2019 року, і тепер він міцніший та потужніший, ніж будь-коли. Це має жирові шини 26×4.

З акумулятором збільшеної дальності, виготовленим з елементів Samsung на 48 В, 17.4 можна розраховувати на 40 миль на одному заряді з можливістю оновлення до акумулятора на 21 Ач для ще більшої дальності. Ця модель більше підходить для прогулянкової їзди, ніж для круїзерів, тому обирайте з розумом, якщо ви оберете Storm, ви можете отримати занадто багато задоволення!

Що ми любимо найбільше

  • Він дуже міцний і відчувається дійсно міцним. Падає як танк.
  • Повна підвіска, тому дуже плавна їзда
  • Пневматична підвіска. найплавніша з доступних
  • 4 поршневі гідравлічні гальма
  • Поставляється із задньою стійкою та крилами

ДОРОГА МЕНШ ПРОЇЖДЖЕНА

Обожнюю його. радий, що отримав повну підвіску Storm. Їзда така плавна. Полювання на сарай через ліс було захоплюючим. Швидко навчився їхати так повільно в лісі, щоб не зачепити дерева та гілки Лі Ф

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Quietkat Warrior

Найкращий електричний мисливський велосипед із середнім приводом

Warrior. найпопулярніша модель Quietkat. А тепер у 2020 році з’явився середній привід потужністю 750 або 1000 Вт з максимальною швидкістю 25 миль/год.

Воїн може похвалитися 48 В, 11.6, оскільки він живить двигун потужністю 1000 Вт, запас ходу становить приблизно. 18 миль на одному заряді без сторонньої допомоги. Подвійний пробіг при використанні режиму допомоги педалей.

З підставкою висотою 32 дюйми це більший розмір рами, тому він може відчувати себе великим для тих, хто має зріст 5’8 “або менше.

Агресивний стиль робить його потужним на вигляд і на дотик. Як і всі Quietkat. рами захищені від іржі та мають довічну гарантію від дефектів виготовлення. Він створений для того, щоб приймати зловживання та підніматися вище. Це підвищить ваш успіх у полюванні та зробить його легким. Двигуни з середнім приводом, як відомо, працюють тихо, тому вони не лякають.

Що ми любимо найбільше

  • максимальна швидкість 25 миль/год
  • потужний і сильний. Він добре зібраний
  • Середній привід, тому піднімається дуже з невеликими зусиллями або без них

електричні, велосипеди

Електричний мисливський велосипед Bakcou Kodiak

Найкращий електричний мисливський велосипед AWD

Bakcou Kodiak. єдиний у своєму роді. Шина має ДВА двигуни потужністю 500 Вт, один у передній втулці та один у задній втулці.

Він має більшу потужність і більше можливостей, ніж будь-який велосипед з приводом від втулки до цього.

З Kodiak AWD ви зможете підкорити будь-яку місцевість. Сніг, багнюка, кам’яниста поверхня, пісок.- ви називаєте це!

Поєднує в собі потужність і продуктивність 500-ватних двигунів Bafang з куленепробивною рамою з алюмінієвого сплаву та високоякісними компонентами.

Широка посадка, глибокі педалі мають широкі отвори для додаткового зчеплення з багажником та простір для УНИКНЕННЯ накопичення бруду або снігу.

РК-дисплей полегшує використання під час польоту по трасі, а шини CST BFT (Big Fat-Tire) дають більше зчеплення та контролю, ніж будь-які інші шини, щоб ви могли їхати туди, куди хочете їхати.

Загалом, Bakcou Kodiak. це електричний мисливський велосипед KILLER за ціною. Великий діапазон, ПОТУЖНИЙ і може зайняти будь-яку місцевість.

Що ми любимо найбільше

  • Діапазон до 50 миль
  • ДВА 500-ватних двигуни на втулці
  • Великі товсті шини
  • Куленепробивна рама з алюмінієвого сплаву
  • Вантажопідйомність 300 фунтів

Переваги електричного мисливського велосипеда

Який би електричний мисливський велосипед ви не обрали, зверніть увагу на деякі його переваги:

  • Йдіть далі. електричні мисливські велосипеди допоможуть вам пройти далі за частку часу, який знадобився б для ходьби
  • Не залишає запаху. За допомогою електричного мисливського велосипеда ви можете пересуватися, не залишаючи запаху, і отримати дуже важливу перевагу, коли вам це найбільше потрібно.
  • Пересувайтеся непомітно. електричні мисливські велосипеди напрочуд тихі, тому ви не сполохаєте дичину.
  • Носіть додаткове спорядження. Вони побудовані для перевезення 300 фунтів, і якщо цього недостатньо, причепи можуть перевозити додаткові 100 фунтів, щоб ви могли зробити одну поїздку туди і назад, замість того, щоб втомлюватись туди-сюди, тягаючи важке спорядження на спині. Плюс безліч інших доступних аксесуарів, таких як задні багажники та водонепроникні сумки для сідла для додаткового зберігання на велосипеді, а не на спині.
  • Залишайтеся на дорозі довше. З можливістю перевозити більше спорядження і може залишатися довше, ніж раніше.
  • Вік не є фактором. Електричні мисливські велосипеди полегшують будь-кому доступ до віддалених місць без втоми від піших прогулянок зі спорядженням, тож незалежно від вашого віку чи фізичного стану, ці колись забуті золоті місця знову доступні.
  • Обмежена мобільність не є перешкодою. Мисливці з обмеженою рухливістю, будь то стара травма, яка не зажила належним чином, або травма, що змінила життя, для полювання можуть змінити світ і повернути вас на полювання знову.
  • Дістаньтесь до віддалених незайманих місць. Ви можете їхати далі, ніж воїн вихідного дня готовий йти пішки. Залиште їх позаду і перенесіть своє полювання у це віддалене місце.
  • Швидко перевірте камери стежки. Електричні мисливські велосипеди можуть розвивати швидкість від 20 до 28 миль на годину залежно від моделі. Ви можете перевірити свій периметр та камери стежки та повернутися, перш ніж щось пропустити.
  • Будьте в безпеці. ці полювання швидкі, тому ви можете вийти з потенційно небезпечної ситуації за лічені секунди
  • Екологічно чистий. Полювання. це також про збереження. надзвичайно дружні до навколишнього середовища.

Особисто для мене, якщо гроші не є перешкодою, я обираю Bakcou Storm. Він має все, що має Mule, але з повною підвіскою та більшим акумулятором. Якщо ви купуєте Storm, вам ніколи не потрібно буде оновлювати, тому що це альфа-самець у своїй категорії. 160 Нм крутного моменту, це приголомшлива тягова сила, коли потрібно витягнути оленя на причепі.

Я хотів би знати, що ви всі думаєте, і якщо у вас є інша модель, яку ви б додали до цього списку. Я міг би згадати ще десяток велосипедів такого ж калібру, але це гарний початок.

Якщо у вас є якісь питання, ви можете написати нам на електронну пошту John@eBikeGeneration.com. Я буду радий допомогти вам знайти найкращий електричний мисливський велосипед для ваших потреб.

21 Відповідь

Майк Кук

Одне слово. UBCO. Я перепробував багато різних “мисливських” велосипедів, і я щойно придбав один, який, я гарантую, перевершить усі перелічені вище. Спробуйте здійснити тестову поїздку на UBCO 2×2. Це дорого, але чоловік, це ЧУДОВИЙ! Я їздив по глибокому піску, глибокому бруду, дуже скелястій місцевості та по дорозі. Єдина область, яку я вважаю трохи млявою. це якщо ви піднімаєтеся на дуже крутий пагорб і маєте на ньому 300 фунтів вантажу. Тоді він рухається трохи повільніше по крутих пагорбах, але який велосипед не буде? 🙂 ПРИМІТКА: Він НЕ має педалей. Це більше схоже на мопед, змішаний з велосипедом. Не знаю, як це назвати. але повний привід допомагає в піску та багнюці. Було кілька разів, коли я думав, що застряг напевно, але передня шина зчепилася і допомогла мені пройти. Максимальна швидкість. лише 30 миль на годину, але цього достатньо для мисливського велосипеда. Тут сказано, що максимальна дальність. 75 миль, і в трьох безперервних тестових поїздках я проїхав 70, 60 і 50, але вони були з різною кількістю спорядження на мені та на різних місцевостях. Все ще дуже дивовижний за те, що він є і робить. Просто хотів поділитися, якщо ви хоч раз спробуєте, повірте, ви будете зачеплені.

BULLS BIKES USA

Дякуємо, що поділилися такою інформативною публікацією. Ця публікація дуже корисна для придбання електронного велосипеда.

Дякуємо, що поділилися такою інформативною публікацією. Ця публікація дуже корисна.

Норман Браун

Розглядаємо можливість придбання скутера Grizzly. У мене є QuietKat, але планка занадто висока і важка для балансування в 70 років. Як інваліду бойових дій, мені потрібна нижча ціна, навіть з військовою знижкою, яку пропонує Bakcou у розмірі 15%. Дякую, ви можете допомогти?? Я чув, що скутери можуть буксирувати причіп.

ЛАРРІ ДЖОНСОН

Я почав досліджувати електронні велосипеди для мисливців (я фотограф природи) у жовтні, оскільки моє спорядження та великий штатив схожі на те, що тягнуть багато мисливців. Це дуже корисна стаття. Коли я думаю про деякі місцевості та ґрунтовий покрив, які я буду перетинати, здається, що ланцюг та перемикач є вразливими місцями. Чи є якась думка або робота, яка проводиться для використання середнього двигуна з системою приводу валу? Це був би чистіший, менш захаращений дизайн, який був би краще захищений від пошкодження пеньків, гілок, дроту, кам’янистих тріщин або вибоїн тощо. Нарешті, я побачив рекламу QuietCat Apex, яка виглядає цікаво. Чи достатньо, як Ridge runner та Warrior, щоб ці огляди були застосовними? Дякую.

Мені 54 роки, у мене артрит і дегенеративний диск у спині. Мені неймовірно боляче перебувати на ногах або на дупі більше 3 годин. Я не полював і, мабуть, шість років, як результат, я також страждаю від депресії. Я міг би побачити себе знову на полюванні з одним із цих більшість із них, які виглядають вартими, занадто дорогі для мене

Рональд М. Сусік

Чи існують якісь обмеження між 750 Вт та 1000 Вт для їзди на землях BLM або стежках Національного лісу.

Кен Рассел

В даний час у мене є старий велосипед із двигуном задньої втулки BionX. Я вибрав гальмо з можливістю рекуперації не для розширеного діапазону, а в першу чергу для гальмування опору на довгих, нерівних спусках. Багато моїх поїздок на лісозаготівлю включають 4 або 5 миль вниз по дорозі назад до вантажівки, і опція рекуперації допомагає мені уникнути перегріву гальм. Я обов’язково розгляну ці нижчі оцінки, коли буду оновлювати свій велосипед.

Вільям Мак

У мене є велосипед на 1000 ват, і так, це великий велосипед, але він дуже міцний і потужний, цей велосипед схожий на танк з повним приводом і 9 рівнями допомоги дві батареї, два двигуни 203 см диск спереду і 180 ззаду, з цим велосипедом немає жодних компромісів. Я їжджу по місту, кидаю ліс на стежки та на пляж, він приймає всі виклики, не моргаючи, але є одна проблема, і це відсутність кріплень на передній стійці, якщо ви не купуєте велосипед потужністю 1500 Вт, я потрапив на них, бо це не круто. Я дуже задоволений велосипедом, щойно придбав новий велосипедний багажник, щоб підняти велосипед для перевезення, що дуже важливо, бо, як я вже казав, він важкий, як звичайний велосипед, але з акумулятором.

Стів Ерні

Якщо/коли вам потрібен сервіс (пошкоджений ланцюг, погнуте колесо тощо).) чи зможе місцевий магазин велосипедів працювати над цим, чи вам потрібно буде повернутися до виробника? (Я визнаю, що не схильний до механіки!)

Джон Меі

Привіт, Робе, друга батарея може коштувати від 500 до 900 залежно від розміру. Чим більший акумулятор, тим більший діапазон ви отримуєте. Стандартний акумулятор Bakcou Mule. це 14.5Ah, що вже є хорошим розміром, коштуватиме (на момент відповіді) 599 і добре підходить для 30 миль на потужності дросельної заслінки. Ви можете з самого початку перейти на більший акумулятор і просто використовувати той, який має від 40 до 60 миль на одному заряді.

Роберт Тейлор

яка відповідь на запитання Ренді, скільки в середньому коштують запасні акумулятори. Я б використовував всю одну батарею за один день, полюючи на півночі Британської Колумбії

Я тільки починаю дізнаватися про велосипеди для електронного полювання. Я живу в штаті Мен, мені виповнюється 70 років, тому мені потрібна допомога, щоб дістатися до місць полювання. Моя найбільша проблема з покупкою в Інтернеті. це отримання послуг на цих велосипедах. Доступні сервісні центри на Північному Сході ?

Барт Робінсон

Я катаюся на ebikes з тих пір, як вони вперше з’явилися на ринку, спеціально шукаючи найкращий мисливський ebike щось, що могло б розширити мій діапазон, а також допомогти мені спокійно дослідити. Я сильно впав на пропозицію QuietKat (навіть купив свого брата) і поки що не розчарувався. Джим Шоккі, згаданий у цій статті, є представником QuietKat, і я повинен сказати, що цей бренд був першим на ринку, працює в цій категорії найдовше і надає чудову підтримку клієнтів. Хоча згадані тут велосипеди є хорошими варіантами (у мого приятеля Тедді є Fat Tire Ridge Runner, і це звір!) Мені особисто подобається Apex, тому що він має таку ж потужність, як і деякі інші велосипеди в цьому списку (також 1000-ватний середній привід), але ви можете краще керувати своєю швидкістю, ніж з двигуном ULTRA, який чудово підходить для вузьких стежок та густого лісу. Для мене Apex ідеальний, і я б рекомендував його будь-кому! ~ Привітання з Саут-Бенду

Білл Томпсон

ну, думаю, я буду продавати свій 4-колісний.Велосипед абсолютно стійкий і набагато краще проходить через дерева тут, у Вісконсині.

А як щодо мисливських велосипедів з подвійним двигуном, подвійним акумулятором та товстими шинами.навіть не згадується. Більшість з них мають перемикач для вибору двигуна та акумулятора. Я бачив моделі з двома двигунами потужністю 2500 Вт

Чи може будь-який з велосипедів пройти через воду? Я ніколи не бачу нічого схожого на байкера, який проїжджає через струмки. Як мисливець (lol), який перебуває на моєму останньому році полювання. Тому що, скажімо так, я сподіваюся, що зможу отримати велосипед. Але мені потрібно перетнути невеликий струмок.

Я давно хотів придбати електричний мисливський велосипед, але мені цікаво заряджати акумулятори під час полювання. Як довго мені потрібно працювати від генератора, щоб зарядити батарею?? Чи зможе сонячна панель навіть виконати роботу? Здається, додаткові батареї можуть мати найбільший сенс. Скільки часу заряджається один з цих акумуляторів від розрядженого??

Джон Меі

HI Berry, Mule 1000 Storm 1000 обидва випускаються з 17 та 19 варіантами розміру рами, тому ви зможете знайти потрібну шістку для вас обох. Рама 17 найкраще підходить для висоти від 5’2 до 5’8, а рама 19. для 5’8 і вище. BackCountry eBikes. це виробники обох моделей, які вам подобаються, і вони є мисливцями, які базуються в Огдені, штат Юта, і вони не роблять середніх велосипедів, вони зосереджуються на елітних мисливських велосипедах, які виконають свою роботу. Вони призначені для того, щоб приймати побиття і добре це робити. Обидві моделі мають бажаний середньопривідний двигун ULTRA, тому підйом на пагорби та подолання пересіченої місцевості на бездоріжжі буде приємним досвідом.

Вони використовують лише високоякісні компоненти, які можуть витримати випробування бездоріжжям, оскільки саме для цього вони і створені. Я також надіслав вам додаткову інформацію електронною поштою, щоб ви могли прийняти обґрунтоване рішення про те, що підходить вам і вашій дружині найкраще.

Berry Whatley

Мені дуже подобається мул 1000 Вт і шторм 1000 Вт, чи знаєте ви, що таке підставка над висотою? Я збираюся придбати 2, 1 для дружини і 1 для себе. Чи можна модернізувати компоненти, чи вони достатньо якісні для жорстких покарань на відкритому повітрі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top