Електричні велосипеди Harley-Davidson® в Меріленді. Електровелосипед Harley

Електричні велосипеди Harley-Davidson в Меріленді

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Легкові та вантажні автомобілі, а також позашляховики стають електричними, тому не дивно, що мотоцикли Harley-Davidson не відстають від цієї тенденції. Від захоплюючих мотоциклів Harley-Davidson до повністю електричних велосипедів. у нас є чисті альтернативи для ваших потреб без шкоди для гострих відчуттів від їзди на мотоциклі Harley-Davidson. Знайдіть свій електричний велосипед Harley-Davidson у Меріленді в Rommel Harley-Davidson Солсбері, де ми з радістю познайомимо вас з нашими електричними велосипедами Harley-Davidson Serial 1, або ми можемо познайомити вас з лімітованою моделлю 2020 року Harley-Davidson LiveWire Відкрийте для себе новий спосіб їзди та переходьте на електрику, відвідавши Rommel Harley-Davidson Солсбері, щоб придбати свій електричний велосипед Harley-Davidson у Меріленді!

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Серія 1

Лінійка електрифікованих велосипедів Harley-Davidson, моделі Serial 1 були створені для створення електронних велосипедів, готових до будь-яких пригод. Погляньте на нашу добірку, і ви знайдете ідеальний електричний велосипед Harley-Davidson в Меріленді для вас. MOSH / CTY Serial 1. це одношвидкісний крейсер і є найпростішим електронним велосипедом. Модель RUSH/CTY STEP-THRU додає потужності, а модель RUSH/CITY SPEED забезпечує електричну підтримку, щоб ви могли розвивати швидкість до 28 миль/год. Нарешті, SWITCH/MTN та BASH/MTN були створені для шукачів пригод, які хочуть зійти з второваного шляху. Незалежно від того, який електричний велосипед Harley-Davidson в Меріленді ви шукаєте, електронні велосипеди Serial 1 можуть покращити ваш досвід їзди. Щоб дізнатися більше про електричні велосипеди Serial 1, включаючи трансмісію, акумуляторну систему та компоненти, зв’яжіться з нашим дилером вже сьогодні!

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

LiveWire /h3>

Електрифікуйте свій досвід їзди за допомогою Harley-Davidson LiveWire Запас ходу до 146 миль завдяки високовольтному акумулятору та декільком режимам їзди для підвищеного досвіду їзди, вам сподобається, як цей електричний велосипед Harley-Davidson у Меріленді доставить вас туди, куди ви хочете поїхати. Миттєве прискорення додає гострих відчуттів від їзди, а в стандартну комплектацію входить система Reflex Defensive Rider System, завдяки якій ви завжди тримаєте все під контролем. Хоча деякі мотоциклісти можуть вагатися щодо електрифікованого мотоцикла, LiveWire пропонує агресивну їзду та можливість швидкої зарядки, які змінять ваше уявлення про те, як ви їздите.

Зробіть перехід

Зацікавлені у придбанні електричного велосипеда Harley-Davidson в Меріленді? Завітайте до Rommel Harley-Davidson Солсбері вже сьогодні, щоб взяти один з них на тест-драйв.

Будь ласка, напишіть нашому корисному персоналу з будь-якими питаннями або коментарями та думками власників, використовуючи контактну форму нижче, або зателефонуйте нам за номером (410) 845-2535.

ДИТЯЧІ МОТОЦИКЛИ HARLEY-DAVIDSON: IRONe /h2>>

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

IRONe12 /b>. ідеальний вибір для маленьких розбишак в Канаді з невеликим досвідом або взагалі без досвіду їзди на балансирному мотоциклі.

Ваша дитина повинна мати внутрішній шов 14 “або більше, щоб адекватно торкатися землі з невеликим згинанням в колінах для оптимального розміру. Ваша дитина може навчитися штовхатися, балансувати і кататися в режимі без живлення.

Переведіть їх у режим з електроприводом (святий грааль розваг), коли вони продемонструють вміле використання та розуміння гальма, а також здатність рухатися по узбережжю та гальмувати стоячи. Почніть зі швидкості, подібної до тієї, з якою вони можуть штовхатися на безелектродвигунній версії, і вони навчаться користуватися поворотним дроселем. Гребля з часом призводить до постійного використання газу та хихотіння.

Оскільки вони продовжують розвивати навички, середня швидкість IRONe12 /b> дозволяє отримати виняткову кількість задоволення на свіжому повітрі, отримуючи тисячі годин зорово-моторної координації, рівноваги та фізичних вправ на свіжому повітрі в Британській Колумбії та Альберті. Натисніть тут, щоб купити зараз Натисніть тут, щоб купити зараз Читати

IRONe16 / h2>

IRONe16 /b>. ідеальний вибір для маленьких райдерів Канади, які мають певний досвід катання на балансирному велосипеді, трохи вищі та / або більш знайомі з катанням на балансирному велосипеді, і потребують більшої платформи.

Ваша дитина повинна мати внутрішній шов 18″ або більше, щоб адекватно торкатися землі з невеликим згинанням в колінах для оптимального розміру. Ваша дитина може навчитися штовхатися, балансувати та рухатися в режимі без електроприводу.

Переведіть їх у режим з електроприводом (святий грааль розваг), коли вони продемонструють вміле використання та розуміння гальма, а також здатність рухатися та гальмувати стоячи. Запустіть їх зі швидкістю, подібною до тієї, з якою вони можуть штовхати безелектродвигунну версію, і вони навчаться користуватися поворотною дросельною заслінкою. Катання на побережжі з часом призводить до постійного використання дросельної заслінки та хихикання.

Оскільки вони продовжують розвивати навички, середня швидкість IRONe16 /b> дозволяє отримати виняткову кількість задоволення на свіжому повітрі, отримуючи тисячі годин зорово-моторної координації, рівноваги та фізичних вправ на свіжому повітрі в Британській Колумбії та Альберті. Натисніть тут, щоб купити зараз Натисніть тут, щоб купити зараз Читати

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

IRONe12 / h2>>

MSRP: 999.99

ПІДХОДИТЬ ДЛЯ 3-5 РОКОВИХ ГРУНТОЗБИРАЧІВ ВАгою ДО 75 ФУНТІВ, З 14-20″ ВНУТРІШНІМ МІСЦЕМ 12″ Композитні колеса з пневматичними шинами Висота сидіння: 13″. Вага: 17 фунтів з рамою акумулятора: Алюміній, зварений TIG Вилка: Сталь, стиль bmx ФІРМОВА СИСТЕМА ПРИВОДУ Режими вибору потужності: Низький/тренувальний режим ~ 5 миль/год Середній/перехідний режим ~ 7 миль/год Високий/просунутий режим ~ 9 миль/год Тепловий захист двигуна та контролера BMX ланцюг та вільне колесо ПРОМИСЛОВИЙ ГРАДАТОР, ЛІТІЄВО-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР ТА ЗАРЯДНИЙ ПРИСТРОЙ Швидке від’єднання/підключення акумулятора 20Vmax Напруга (18Vnom) 2Ah 30-60 хв час роботи 30-60 хв час заряду Натисніть тут, щоб купити зараз Натисніть тут, щоб купити зараз

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

IRONe16 /h2>

MSRP: 1,153.99

ІДЕАЛЬНО ПІДХОДИТЬ ДЛЯ 5-7-ЛІТНІХ РІПЕРІВ ВАГОЮ ДО 75 ФУНТІВ, З 18-24-дюймовими 16-дюймовими композитними колесами з пневматичними шинами Висота сидіння: 17 дюймів Вага: 19 фунтів з рамою акумулятора: Алюміній, зварений TIG і термічно оброблений Вилка: Сталь, стиль bmx ФІРМОВА СИСТЕМА ПРИВОДУ Режими вибору потужності: Низький / тренувальний режим ~ 5 миль / год Середній / перехідний режим ~ 7.5 миль/год Високий/просунутий режим ~ 11 миль/год Тепловий захист двигуна та контролера ланцюга та вільного колеса BMX ІНДУСТРІАЛЬНИЙ АКУМУЛЯТОР, ЛІТІЄВО-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР ТА ЗАРЯДНИЙ ПРИСТРОЙ Швидке від’єднання/підключення акумулятора 20Vmax Напруга (18Vnom) 4Ah 30-60 хв. часу роботи 45-60 хв. часу заряду

(Попереднє замовлення) SPLACH CROSS: високотехнологічний електровелосипед, схожий на Harley

Крос-комбайн 2 епох: ретро х сучасний100 км 100 км винятковий запас ходуВбудований симулятор звуку мотоциклетного двигуна750 Вт двигун Bafang розвиває 1000 Вт на пікуФонова конструкція на основі сплаву Mg інтегрований маятник для додаткової міцності

Попереднє замовлення зараз. Поставка першої партії з нашого заводу в Азії по всьому світу очікується у вересні, якщо не виникне форс-мажорних обставин, таких як нестача контейнерів, затори в портах або стихійні лиха.

SPLACH CROSS здатний проїхати до 125 миль завдяки великій ємності двох акумуляторів.

У CROSS є все!

Завдяки електриці та високому крутному моменту ви можете планувати свій маршрут для далеких подорожей або щоденних круїзів різними місцевостями зі стилем.

750-ватний двигун Bafang з піковою потужністю 1000 Вт, що збільшується до максимуму. постійна швидкість 28 миль/год за 6-8 секунд.

Розумний додаток

Додаток для смартфона надає зручний інтеейс для прямого керування CROSS, виходячи за рамки простого відображення стану.

Дві батареї

2 батареї загальною ємністю 40 ампер-годин дозволять вам проїхати довгі дистанції, задовольняючи вашу жагу до пригод на цілий день.

Ферма для задньої підвіски з поворотним важелем

Вишукана конструкція ферми на інтегрованому задньому поворотному важелі з магнієвого сплаву забезпечує додаткову міцність задньої підвіски, а також загальне корисне навантаження.

Сигнали повороту

Естетично оформлені поворотники попереджають інших водіїв про те, куди ви плануєте повертати, щоб забезпечити безпеку всіх учасників дорожнього руху.

Сучасна система NFC

Цей пристрій дозволяє водієві активувати велосипед, провівши ключ-карткою, ексклюзивною для кожного пристрою.

Все про деталі

20 дюймів × 4.0 Пневматичні товсті шини

Максимальний контакт за будь-яких дорожніх умов додає ще більшого комфорту та збільшує силу тертя для впевненої їзди

Дискові гальма F / R 180 мм з E-ABS

Оптимальне гальмування забезпечується одним натисканням кнопки, щоб ви могли вчасно зупинитися безпечно та впевнено, коли це необхідно

7-швидкісна трансмісія Shimano

7 передач адаптуються до нерівних умов і долають нахили, вибоїни та інші труднощі, забезпечуючи комфортну та контрольовану їзду

Гідравлічна передня підвіска

Гідравлічна передня підвіска краще поглинає енергію під час спуску, ефективно згладжуючи нерівності на шляху

Задній пружинний амортизатор адекватно долає нерівності дороги, по якій ви їдете, і забезпечує більш плавне та еластичне відчуття від їзди

Велика фара у стилі ретро-мотоцикла перемикається на дальнє або ближнє світло, яскраво освітлюючи дорогу попереду

Прихований відсік для розміщення Apple Airtag забезпечує безпеку CROSS, а його місцезнаходження завжди можна відстежити

М’яке, комфортне шкіряне сідло достатньо довге, щоб на ньому могли сидіти двоє і насолоджуватися круїзом синхронно

Простір посередині дозволяє розмістити широкий спектр аксесуарів, таких як сумка для особистих речей

Гладкий і обтічний дизайн рами разом із закругленим назад кермом розкриває душу вінтажного Café Racer

Технічні характеристики

SPLACH-Ebike CROSS
Літієва батарея Змінний літій-літієвий акумулятор LG Li-lon 48 В постійного струму, 20 Ач
Максимальна дальність (з одним акумулятором) 30-43.4 милі (48-70 км) дальності Поворот дросельної заслінки 42-62.5 миль (67-100 км) допомоги педалі дальності
Максимальна дальність (з двома батареями) 60-87.5 миль (96-140 км) діапазону роботи дросельної заслінки 84-125 миль (134-200 км) діапазону роботи системи допомоги при натисканні на педаль газу
Двигун Бафанг / двигун задньої втулки
Максимальна швидкість Близько 28 миль/год (45 км/год)
Максимальна швидкість (лише дросель) 28 миль / год
Максимальна швидкість (лише за допомогою педалей) 20 миль/год
Номінальна потужність 750 Вт
Пікова потужність 1,000 Вт
Максимальний нахил Близько 30
Дросель Поворотна дросельна заслінка
Педальний асистент Датчик швидкості
Рівень допомоги педалі Чотири рівні (0-3)
Програмне забезпечення Підключення розумного додатку до велосипеда
Матеріал рами Алюмінієвий сплав 6061-T6
Задній маятник Ферма з магнієвого сплаву
Гальмо Передні та задні 180-мм дискові гальма EABS
Дисплей Кольоровий РК-дисплей
Режим активації Пристрій NFC для розблокування/блокування
Ліхтарі Світлодіодне освітлення безпеки
Навколишнє світло Послідовні індикатори збоку працюють разом з покажчиками поворотів
Переднє світло Світлодіод 5 Вт з можливістю перемикання на дальнє або ближнє світло
Стоп-сигнал Світлодіодний задній ліхтар постійної високої яскравості
Сигнал повороту Світлодіодні ліхтарі у формі крила літака
Імітатор звуку двигуна мотоцикла 4 типи звуків двигуна на вибір
Тип шини 20 × 4.0-дюймові пневматичні жирові шини
Колеса Цілісне колесо з магнієвого сплаву
Передня підвіска Гідравлічна передня підвіска
Задня підвіска Задній пружинний амортизатор
Сідло Комфортне шкіряне сідло
Трансмісія 7-швидкісний перемикач Shimano
Дзвінок Електронний гудок
Колір Чорний
Система приводу Ланцюговий привід
Дроти Водонепроникні дроти для повного комплекту
Інтелектуальна система контролю температури Система моніторингу температури
Розумний круїз-контроль Функція круїз-контролю
Ступінь захисту IP ≥IP54
Крутний момент 85НМ
Час зарядки 8-9 годин (для 20Ah)
Вага нетто Близько 73 фунтів ( 33.5 кг)
Обмеження навантаження Близько 350 фунтів ( 160 кг )
Висота сидіння 2.66 футів ( 810 мм )
Розміри виробу 5.9L x 2.3W x 3.7H футів (1800L x 700W x 1130H мм)
Розміри упаковки 5.15L x 1W x 3H футів (1570L x 290W x 920H мм)

Відмова від відповідальності: Показані зображення продуктів можуть представляти ряд продуктів або бути лише для ілюстрації. Тобто, кінцевий серійний продукт може не збігатися з демонстраційною моделлю на фото/відео, оскільки можуть бути незначні відмінності щодо кольору, форми, типу деталей тощо. з метою оптимізації або з інших міркувань. Продукти можуть бути змінені без попередження. Статистичні дані симуляції наведені вище лише для ознайомлення. Вага різних гонщиків, швидкісний режим, погода, опір повітря, дорожні умови, ступінь нахилу є змінними величинами, і тому конкретних значень для цих різних умов не буде. Ми залишаємо за собою право вносити зміни в інформацію про продукцію, що міститься на цьому сайті, в будь-який час без попереднього повідомлення, в тому числі щодо комплектації, ціни, технічних характеристик, моделей, кольорів і матеріалів.

Власник несе відповідальність за те, щоб використання пристрою не суперечило чинному законодавству.

Серія 1. це повернення до історії створення Harley Davidson

Harley Davidson народився 121 рік тому, коли четверо хлопців вставили двигун у раму велосипеда. Серія 1. це сучасна реалізація цієї ідеї.

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Підсумок: Чистий зовнішній вигляд та чудовий двигун для вражаючого гірського велосипеда від Serial 1.

  • Двигун Brose з крутним моментом 90 Нм.
  • Інтегровані передні та задні ліхтарі, з підсвічуванням значка на голові.
  • Спеціальний акумулятор розташований дуже низько в рамі.
  • Стандартний акумулятор на 430 Вт-год. Додатковий акумулятор 706 Вт-год.

Ціна: 4,500Вага: 53.0 фунтів. (Великий, заявлений)

Послідовний перемикач 1 Послідовний перемикач 1 / MTN

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Послідовний перемикач 1 Послідовний перемикач 1 / MTN

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Якщо ви купуєте електронний велосипед сьогодні, у вас є варіанти. Безліч опцій. І хоча на ринку є багато електровелосипедів на вибір, є також багато неперевірених гравців та деяких відверто схематичних акторів. Serial 1. новий бренд електровелосипедів, але після катання на його останній моделі Switch/MTN ми готові сказати, що цей бренд є легітимним і пропонує високоякісний продукт. Можливо, це тому, що, хоча Serial 1. це нова назва, її витоки сягають 121-річної спроби побудувати мотоцикл.

З велоспорту

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Хто в біса такий Серіал 1?

Хоча здається, що він з’явився з нізвідки. як і багато останніх брендів електровелосипедів. Serial 1 має міцне коріння на двох колесах. Serial 1 є відгалуженням Harley Davidson; назва бренду є відсиланням до найстарішого мотоцикла H-D, який зберігається в музеї компанії в Мілуокі і має прізвисько “Серійний номер один”.”

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Як і багато інших ранніх мотоциклетних брендів, історія Harley Davidson пов’язана з велосипедом. У випадку з H-D, це було тоді, коли Вільям Харлі розробив двигун, призначений для вбудовування в раму велосипеда (що він врешті-решт і зробив за допомогою братів Девідсон). Результатом став, використовуючи мову того часу, “моторний велосипед”, який в кінцевому підсумку був визнаний невдалим. Але це був початок Harley Davidson, який ми знаємо сьогодні.

Серіал 1 розпочався у 2018 році як проект “skunkworks” у Harley Davidson і має певні кадрові зв’язки з електричним мотоциклом LiveWire від H-D. У 2020 році бренд стартував з міськими та приміськими моделями, але продовжує розширювати свою лінійку. Остання модель. Switch/MTN, яку ви бачите тут.

Замикаючи цикл походження бренду, Ser1 починала як підрозділ з виробництва електровелосипедів у складі Harley Davidson, але нещодавно була виділена в окрему компанію (хоча Harley залишається материнською компанією Serial 1). І в досить акуратний спосіб, Series 1. це повернення до витоків Harley.

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Двигун та акумулятор Serial 1 Switch/MTN

Хоча Harley Davidson часто називають The Motor Company, Serial 1 не розробляла власний привід для електровелосипедів. Представники компанії натякнули, що колись може з’явитися власний мотопроєкт, але наразі вони звертаються до вже відомих гравців у цій галузі.

Серія 1 використовує приводи Brose: Switch/MTN отримує привід Brose Drive S Mag зі здоровим піковим крутним моментом 90 Нм. Якщо ім’я Brose викликає у вас асоціації, це тому, що електровелосипеди Turbo від Specialized оснащені індивідуальними двигунами Brose. Двигуни добре зарекомендували себе завдяки плавній і тихій роботі. Однак були деякі помітні гремліни надійності, про які всі (звичайно) клянуться, що вони обробляються. Ми сподіваємось на це, тому що це один з найкращих двигунів для електровелосипедів, які ми протестували.

Серія 1 використовує компактний пульт дистанційного керування Brose для отримання інформації та керування. Кольорові світлодіоди показують основний стан акумулятора та допоміжних пристроїв; якщо ви хочете отримати більш детальну інформацію та більше функцій, вам потрібно використовувати додаток Serial 1 для смартфонів (для iOS та Android). Він пропонує більш детальну приладову панель, а також навігацію, розроблену в партнерстві з Google (Google є “стратегічним технологічним інвестором” в Serial 1). Додаток також дозволяє користувачеві скористатися вбудованими функціями безпеки велосипеда. До них відносяться блокування, деактивація допомоги та точне місцезнаходження (велосипед має власний стільниковий чіп, який залишається увімкненим, навіть коли акумуляторна батарея вийшла з рами). Serial 1 співпрацює з Quad Lock для кріплення смартфона на велосипеді, і є кабель USB-C, щоб ви могли заряджати батарею телефону від акумулятора велосипеда.

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

У велосипедах серії 1 використовується акумуляторна батарея спеціальної форми, яка розташовується якомога нижче, знижуючи центр маси велосипеда. Замість довгої батареї, розміщеної в нижній трубі, батарея Serial 1 дещо захована в нижній частині рами, як зверху, так і перед двигуном. Батарею можна легко зняти з рами для безпеки або для заміни (всі велосипеди Serial 1 використовують однакові акумуляторні батареї). Батарея Switch/MTN має ємність 529 Вт-год, але для більшого запасу ходу встановлюється більша батарея компанії на 710 Вт-год.

Деталі рами перемикача Serial 1/MTN

Рама Switch/MTN виготовлена з гідроформованого алюмінію та має спільний стиль з іншими моделями лінійки Serial 1. Він має масивну нижню трубу і підняті ланцюгові стійки, під якими встановлений двигун, а пряма і безперервна підсідельна труба дозволяє використовувати довші стійки для крапельниць. Шланги, корпус та електропроводка прокладені всередині, наскільки це можливо для чистоти профілю. У кожному дропауті є інтегровані задні ліхтарі зі стоп-сигналом, що активується акселерометром, інтегрована фара та підсвічуваний значок на голові для додаткового стилю. Також є кріплення для багажника та крил для тих, хто хоче додати велосипеду більше корисності.

Перемикач/MTN котиться на 27.5 коліс, обраних для того, щоб надати велосипедам більш гострого відчуття, ніж з більшими, важчими, 29-дюймовими колесами. Серія 1 пропонує чотири розміри рами. від малого до надвеликого. але компанія не публікує детальну геометричну схему. Натомість вони пропонують дуже базову інформацію про розміри. винос, висоту, винос, ширину керма та колісну базу. і заохочують гонщиків користуватися калькулятором розмірів на сайті Serial 1. Він пропонує розмір рами на основі внутрішнього шва, довжини рук та зросту велосипедиста. Досвідчені велосипедисти, ймовірно, знайдуть відсутність інформації про геометрію розчаруванням, але представники Serial 1 наполягають на тому, що це більш проста і менш приголомшлива історія про розміри для широкого загалу, на який орієнтується бренд.

Серійний 1 перемикач/MTN проти конкурентів

За ціною 4 500, цей Serial 1 вписується в більш преміальний ціновий діапазон, який знаходиться вище дешевих електровелосипедів від Aventon, Rad Power, і тому подібних. За цією ціною він конкурує з такими преміальними велосипедами, як Specialized Turbo Tero 5.0 (5 000), Trek Powerfly 4 (3 850), Scott Aspect (4 000), Norco Charger VLT (3 999) та Rocky Mountain Growler Powerplay (4 199).

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Навіть в умовах такої жорсткої конкуренції, Serial 1 добре себе зарекомендував. Комплект збірки Serial 1 має 12-швидкісну трансмісію SRAM Eagle; чотирипоршневі гальма TRP з роторами діаметром 203 мм (у важких умовах експлуатації 2).товщиною 3 мм для додаткової теплоємності); вилка SR Suntour Zeron з ходом 120 мм, 35-міліметровими стійками, буст-індексом, пневматичною пружиною та регульованим гідравлічним демпфуванням; безкамерні покришки Michelin, призначені для електронних велосипедів, на ободах, пристосованих для безкамерних велосипедів; підсідельний штифт; потужний та плавний двигун Brose. Загалом, це міцніша конструкція, ніж у конкурентів.

Стук проти Serial 1. це дещо невелика батарея на 529 Вт-год. Деякі з його конкурентів поставляються з більшими акумуляторами: Акумулятор Turbo Tero на 710 Вт-год набагато більший. Serial 1 також випускає акумулятор на 706 Вт-год, який можна вставити в Switch/ MTN, але за це задоволення доведеться заплатити. Серійна 1 не вказала ціну, але великі та якісні батареї для електровелосипедів зазвичай коштують від 750 до 1000 доларів.

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Послідовний перемикач 1 / MTN Враження від їзди

У мене була можливість провести кілька годин на Switch/MTN на знаменитих стежках Бентонвіля. Загалом, я залишився під враженням від цього нового гравця.

Увага до деталей на висоті, і в цілому це гарний і якісно зроблений велосипед. Я знайшов верхні три чверті велосипеда привабливими, хоча мені не подобається те, що двигун, здається, звисає з рами.

Але, незважаючи на те, що він бовтається, це чудовий електровелосипедний двигун: Плавний і дуже тихий, з великою кількістю удару, оскільки він рівномірно розгортає свою потужність. Він легко справляється з технічними ситуаціями та ситуаціями з низьким зчепленням з дорогою, але все одно впевнено долає підйоми. Я аплодую Серійному 1 за те, що він не збожеволів від дисплеїв та інших гаджетів. Тонкий пульт дистанційного керування дає вам весь необхідний контроль та інформацію. А якщо вам потрібно більше даних, ви можете скористатися додатком Serial 1 або підключити сумісний велокомп’ютер.

електричні, велосипеди, harley-davidson, електровелосипед, harley

Хоча геометрія не була задана, керованість відчувається добре збалансованою. Якщо що, то він трохи падає на стабільну сторону спектру керованості, але це не ендуро-сани, які потребують високих швидкостей, щоб ожити. Він відчуває себе природно на низьких швидкостях і не потребує важкої руки для керування. Менші 27.5 колеса, ймовірно, допомагають тут, хоча є компроміс на пересіченій місцевості, де міцна рама передає неабияку кількість ударів гонщику.

Тим не менш, 120-міліметрова вилка SR Suntour на передній частині працювала добре. набагато краще, ніж вилки, які я зазвичай використовую на електровелосипедах за цю ціну. Шасі досить міцне, а пружини та амортизатори добре працюють навіть на пересіченій місцевості. Я також був вражений шинами Michelin, які є дуже рідкісною особливістю в наші дні. Вони забезпечують відмінне зчеплення та передбачуваний відрив на різних поверхнях траси. Навіть безіменне сидіння було приємним: Підтримує, зручне та не надто м’яке.

Світ переповнений новими брендами електровелосипедів, що з’являються, щоб скористатися зростаючими продажами в цій новій категорії. Але в цьому морі двійників і відвертого лайна Serial 1 виділяється своєю унікальною історією і висококласним продуктом. Хоча зараз він вже не належить Harley Davidson, в певному сенсі Serial 1 (120 років потому) є реалізацією оригінальної “мотоциклетної” ідеї Вільяма Харлі, покликаної, за словами Артура Девідсона, “позбавити їзду на велосипеді важкої роботи”.”

Метт працював редактором передач протягом усієї своєї кар’єри, і його шлях до того, щоб стати провідним журналістом велосипедних технологій, розпочався в 1995 році, і з тих пір він не зупиняється на досягнутому; ймовірно, за цей час він їздив на більшій кількості велосипедів, ніж будь-хто на планеті. До того, як почати займатися велоспортом, Метт працював у веломагазинах менеджером з обслуговування, механіком та продавцем. Він живе в Дуранго, штат Колорадо, і любить їздити і тестувати будь-які велосипеди, тому ви з такою ж ймовірністю можете побачити його на шосейному велосипеді, одягненого в лайкру, на вечірньому велопробігу у вівторок ввечері, як і на ендуро-байку, одягненому в шолом і щитки, що катається по велопарку. Він не часто бере участь у перегонах, але готовий до всього: брав участь у шосейних перегонах, критеріумах, змаганнях з тріалу, дуал-слалому, швидкісному спуску, ендуро, етапних перегонах, шорт-треку, гонках на час та гран-фондо. Далі в його планах: багатоденний велопохід та перегони на електровелосипедах.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top