Доступний електровелосипед для мандрівників. Недорогі електровелосипеди

Найкращі бюджетні складні електровелосипеди [Топ-4]

У нас є рішення цієї проблеми. Для того, щоб додати трохи більше швидкості та ефективності вашій складній поїздці, ви можете придбати складні електровелосипеди. Такі складні електровелосипеди, як правило, трохи важчі та трохи дорожчі, ніж звичайні складні велосипеди, але вони роблять їзду на велосипеді набагато швидшою та легшою. а отже, ви з меншою ймовірністю будете спітнілими, коли прибудете до місця призначення!

Електричні складні велосипеди стали інновацією, яка допомагає людям звідусіль добиратися на роботу. Складаний електровелосипед зазвичай трохи важчий, ніж багато інших типів складних велосипедів, але він вартий того, щоб нести додаткову вагу. особливо, коли ви отримуєте перевагу електричної допомоги під час їзди. Він ідеально підходить для людей, які мають досить довгу поїздку на велосипеді, з кількома пагорбами на шляху до залізничного вокзалу.

Ми розглянули деякі з найкращих електричних складних велосипедів у Великобританії, Європі та США і склали цей список для вас, щоб ви могли ознайомитися з ним.

Скільки коштують електричні складні велосипеди?

Електричні складні велосипеди є відносно новим доповненням на ринку і відображають це. Зрештою, це технічний виклик. поєднати максимальну потужність та портативність в одній машині. Якщо ви сподіваєтесь придбати нову модель, розраховуйте витратити від 700 до 5000 фунтів стерлінгів.

Купуючи новітні електровелосипеди, ви отримаєте доступ до збільшеного крутного моменту та довговічного акумулятора, не кажучи вже про можливість купувати у таких стартапів, як Ancheer або FIIDO. На щастя, з 2019 року електровелосипеди включені до програми пільг уряду Великої Британії “Велосипедом на роботу” (Cycle to Work). Завдяки податковим пільгам та розподіленню витрат протягом року, це робить те, що, безсумнівно, є великою покупкою, трохи більш доступним.

Чи існують дешеві складні електровелосипеди?

Так! Хоча складні електровелосипеди можуть коштувати дорожче, ніж їхні ручні аналоги, додавання двигуна не завжди означає додавання додаткових нулів до вашого бюджету. Власну модель Halford, Carrera Crosscity, можна придбати в магазині менш ніж за 1000 фунтів стерлінгів. Власний внесок Decathlon на ринок. BTWIN 500E. ще більш доступний за ціною 799 фунтів стерлінгів.99 RRP.

Однак платити менше за складаний електровелосипед означає жертвувати деякими функціями. Якщо модель коштує близько 1000 фунтів стерлінгів, малоймовірно, що рама матиме такі ж складні механізми, які роблять більш дорогі бренди такими компактними. Так само часто страждає інтервал між заряджаннями на дешевих моделях. кожна зарядка триває близько 25 миль. Однак такі велосипеди, як Carrera та BTWIN, ідеально підходять для тих, хто хоче легко та доступно вплести їзду на велосипеді у свою ранкову поїздку на роботу.

Чи робить Brompton електричні велосипеди?

Brompton відомі своїми інтуїтивно зрозумілими, легкими конструкціями, що дозволяють “буксирувати, складати та переносити” велосипед куди завгодно. Тож не дивно, що вони розширили свій асортимент, включивши в нього електровелосипеди. Запас ходу починається від 2 799 фунтів стерлінгів, а батарея, що використовується у двигунах Формули-1. така ж, як і у двигунах Формули-2.

Асортимент Brompton поділяється на три лінійки: C Line та P Line. Найяскравіша відмінність між лініями. це матеріал. У той час як C-Line виготовлений повністю зі сталі, як і класичний Brompton, P-Line має титанову задню вилку, що робить його надлегким та ультратранспортабельним (9 кг). У Brompton кажуть, що “P” означає “продуктивність”.

C-Line на півтора кілограма важча за P-line, але ви отримуєте перевагу від ширшого вибору стилів. C-Line Urban. це стильний міський велосипед з легкою в обслуговуванні системою з двома передачами, що ідеально підходить для поїздок по місту. C-Line Explore пропонує велосипедистам більш надійний досвід їзди на велосипеді. Він поставляється з 6 передачами та вбудованим багажником.

Найкращі бюджетні електричні складні велосипеди

Чому ви можете нам довіряти

Вибагливі експерти Cyclist проводять години, тестуючи та порівнюючи велосипедні товари, щоб вам не довелося.

Тестуємо стильне спорядження з 2012 року

Сотні практичних тестів продукту

Нефільтровані думки досвідчених велосипедистів

Найкращий складний електровелосипед вартістю до 1000 фунтів стерлінгів

Міський велосипед ANCHEER 20″ Commuter Bike

Вага: 25 кгДіапазон: 15 м до 30 кмРозмір в складеному вигляді: 126 x 63 x 25 смРозмір колеса: 20 “Шестерні: 7-швидкіснийЦіна (приблизна):

Якщо ви втомилися приходити в офіс зім’ятим і захеканим, не шукайте більше нічого. Ключове слово ANCHEER. комфорт. Широке сідло, ергономічне кермо та механізм швидкого складання дають змогу приїхати в офіс без жодної складки на піджаку. Навіть 20-дюймові колеса роблять їзду на велосипеді приємною.

Що дійсно відрізняє ANCHEER від конкурентів, так це його передня підвіска. Його титанові вилки забезпечують плавну їзду по вибоїстому асфальту і є майже нечуваними для такого дешевого велосипеда.

Якщо ви маєте звичку заглядати в магазин на розі по дорозі додому, вбудована багажна полиця стане додатковим бонусом. Не потрібно турбуватися про те, що ви розлиєте пінту молока.

ANCHEER важить 25 кг, найважчий з усіх розглянутих тут варіантів. Однак він настільки універсальний, що йому можна пробачити додаткові кілограми.

Потужна світлодіодна передня фара також допоможе вам під час зимових поїздок на роботу, хоча для читачів з Великобританії варто пам’ятати, що велосипедисти, які їздять вночі, за законом повинні мати задній червоний ліхтар. Для тих, хто живе в США, більшість штатів вимагають лише світловідбивачі.

BTWIN 500E

Вага: 18.6 кгДальність ходу: від 20 км до 35 кмРозмір в складеному вигляді: 83 x 67 x 45 смРозмір коліс: 20″ Шестерні: 6-швидкісніЦіна (орієнтовна):

Decathlon славиться в Європі своїм надійним, недорогим спортивним спорядженням, і BTWIN 500E не є винятком. £799.99. це міцний, простий у використанні електровелосипед, який можна легко закинути в багажник автомобіля. Ви можете не хвилюватися про будь-які удари та подряпини з довічною гарантією від продавця.

Технічно, BTWIN 500E. це досконалий самокат початкового рівня. Його акумулятора ємністю 187 Вт-год більш ніж достатньо для середньої поїздки на роботу, а простий датчик каденції означає, що двигун увімкнеться, як тільки ви почнете крутити педалі. Ніякої мороки зі складним пультом управління.

Нижчий за середній крутний момент двигуна та вага 16 кг можуть стати проблемою для тих, хто живе у горбистій місцевості. Мешканцям Брістоля чи Сан-Франциско краще триматися подалі.

В іншому випадку, приємний зовнішній вигляд BTWIN робить його очевидним вибором для повсякденних велосипедних поїздок. Варто також зазначити, що BTWIN сумісний з власним асортиментом аксесуарів Decathlon, а це означає, що ви можете налаштувати його за власним бажанням.

FIIDO D3 Pro

Вага: 17.5 кгДальність ходу: від 20 км до 60 кмРозмір в складеному вигляді: 125 см х 40 см х 63 смРозмір коліс: 14 “Шестерні: 7-швидкісніЦіна (приблизна):

Міський велосипед. це добре для робочого тижня, але як щодо вихідних?? На щастя, міцні 20-дюймові шини FIIDO D3 Pro означають, що він втримається на дорозі, якщо ви вирішите відхилитися від велодоріжок. З повним зарядом акумулятора на 60 км ви можете легко завершити недільну поїздку, залишивши заряд для поїздки на роботу в понеділок.

Візуально FIIDO розмовляє мовою даунхілу та трейлового велоспорту. Його масивна рама більш ніж нагадує знакові хардтейли, такі як Specialized Rockhopper. І хоча ми не рекомендуємо тестувати його на найближчому велопарку, він повинен бути здатний впоратися з різноманітними місцевостями. Високий крутний момент двигуна означає, що йому не буде важко долати пагорби чи мости.

Збільшення функціональності означає збільшення ваги. FIIDO D3 важить 17 кг.5 кг. Велосипед все ще складається відносно компактно. достатньо компактно, щоб взяти його в переповнений потяг.

FIIDO стверджує, що він може розвивати максимальну швидкість 25 км/год, але британські покупці повинні звернути увагу, що уряд класифікує електровелосипед як електровелосипед, тільки якщо він розвиває максимальну швидкість 15 миль/год. Це означає, що FIIDO D3 можна класифікувати як мотоцикл, і вам доведеться інвестувати в страхування та ліцензування.

ECOTRIC Foldaway

Вага: 25 кгДіапазон: 11 км до 13 кмРозмір в складеному вигляді: 98 x 62 x 85 смРозмір коліс: 20 x 4 “Шестерні: 7-швидкісніЦіна (приблизна):

Не всім нам пощастило жити в містах з розвиненою велосипедною мережею. Якщо ви живете в передмісті або на межі міста та села, швидше за все, ваша поїздка на роботу буде включати в себе кілька вузлових ділянок. Ось тут і вступає у свої права ультра-прохолодний ECOTRIC Foldaway.

Американський ECOTRIC. це, по суті, складна версія популярних “жирних велосипедів”. Завдяки шинам шириною чотири дюйми, він повинен легко долати складний рельєф, включаючи коріння дерев та сипучий гравій. Виробники навіть стверджують, що його безщітковий двигун потужністю 500 Вт може впоратися зі снігом, хоча ми не перевіряли це на практиці.

На рівні компонентів ECOTRIC використовує якісні деталі. Дискові гальма Shimano та 7-швидкісний перемикач. У відгуках клієнтів згадуються деякі проблеми з довговічністю та обмеженим запасом ходу, тому ми не оцінили його так високо, як інші в цьому списку. Поки що доступний лише в США, ECOTRIC є безперечно унікальною пропозицією на ринку.

Доступний електровелосипед для трейлерів

Минулого року на Великому національному ралі Winnebago хтось дав мені спробувати свій електровелосипед. Я був дуже скептично налаштований до того, як спробував, оскільки вважаю себе достатньо здоровим, щоб крутити педалі самостійно. Але я повинен сказати, що я стрибнув на велосипед і злетів по всій території ралі, ніби я знову був підлітком. крик “Ого!! під час моєї поїздки.

На трав’янистих ділянках було так легко їхати, а на асфальті їзда була такою плавною. Я одразу помітив, що насолоджуюся краєвидами навколо, а не намагаюся проштовхнутися і проїхати на велосипеді. Після цієї тестової поїздки я зрозумів, що хочу мати електровелосипед, щоб брати його з собою в подорожі на автофургонах.

Однак, коли я вперше почав ходити по магазинах, щоб купити електровелосипед, мене одразу відштовхнула ціна.- деякі з них коштують тисячі доларів. Отже, я шукав електровелосипед, який би відповідав усім моїм потребам і коштував менше 1000 доларів. Врешті-решт я знайшов цей велосипед: складний велосипед з товстими шинами Ecotric. І при ціні в 780 доларів це було значно дешевше, ніж ми могли собі дозволити.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Перш ніж перейти до особливостей велосипеда, дозвольте мені зануритися в деякі з причин, чому я дійсно хотів взяти електровелосипед для наших подорожей і чому я хотів, щоб це був велосипед з жирними шинами.

Чому електровелосипед ідеально підходить для наших подорожей

У нас є Winnebago Vista LX 27N, і він вивозить нас у досить круті місця, чи то в пустелю, чи то в кемпінг за містом. Ми завжди покладалися на наш евакуатор, щоб вийти і дослідити, який працює чудово. Наш евакуатор. це гібридний Ford C-max, який відмінно витрачає бензин, але я б не назвав його веселим автомобілем для водіння.

Я завжди думав, що хороший велосипед. це чудовий спосіб виконувати доручення або досліджувати околиці після встановлення фургона. Але я знала, що буду обмежена в тому, як далеко можу заїхати і як довго можу їздити. Саме тут електровелосипед привабив мене, я знав, що з електричним велосипедом я зможу проїхати швидше і далі, ніж на звичайному велосипеді, і що я зможу проїхати більше, ніж на звичайному велосипеді.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Крім того, я зможу побачити місцевість, яка значно відрізняється від тієї, якою я подорожую на машині. Я міг би стрибнути на велосипед і швидко злетіти на асфальтовані стежки, поїхати по бездоріжжю з товстими шинами на ґрунтових дорогах через ліс або поїхати по гравійних дорогах кемпінгів.

Відтоді, як я отримав велосипед, я можу одягати рюкзак і їздити на ньому до офісу табору, забирати пошту, виконувати доручення та купувати продукти. Я помічаю, що все частіше залишаю машину в кемпінгах і використовую велосипед замість неї.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Велосипед. це просто розвага. У мене є можливість крутити педалі або використовувати режим повного газу, як на скутері. Я проїхав на велосипеді понад 25 миль, а в акумуляторі залишилася половина заряду. Важко не захотіти кричати “Уіі! і це реакція майже кожного, хто вперше пробує його в дорозі. Я думаю, що найкращий спосіб описати велосипед. це те, що він забирає всю важку роботу, пов’язану з їздою на велосипеді, і залишає лише задоволення.

Чому електровелосипед і наш Winnebago так добре поєднуються

Коли ми купували електровелосипед, для мене була важлива можливість складати та прибирати його під час подорожі. Я хотів, щоб він був подалі від сторонніх очей і рук. Наш Vista LX 27N має велику місткість, 123 кубічних фути, якщо бути точним. Обидва наші велосипеди можна скласти і прибрати в заднє відділення нашої Vista. Насправді, цей відсік настільки великий, що в ньому навіть залишилося місце для нашого набору з чотирьох зимових шин для нашого автомобіля, двох шестигалонних контейнерів для води та моїх інструментів!

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Крім того, наші зовнішні розетки вантажного відсіку роблять зарядку наших електровелосипедів зручною та простою. У велосипеда є можливість зняти акумулятор з велосипеда і зарядити його або залишити його на велосипеді і зарядити. Ми виявили, що дуже просто залишити батарею на місці і заряджати її на вулиці, поки велосипеди припарковані поруч з автофургоном. А завдяки встановленому на заводі 1000-ватному інвертору, наш RV навіть не потрібно підключати до берегової електромережі, щоб зарядити велосипеди.

Поки велосипеди не зберігаються, ми розгортаємо тент на випадок несподіваного дощу. Приємно знати, що велосипеди завжди будуть захищені від негоди. Ми також вибрали наш задній пасажирський роз’єм в якості точки кріплення, щоб закріпити наші велосипеди за допомогою 25-футового вінілового велосипедного кабелю. Це дозволяє нам замикати наші велосипеди і прибирати їх з дороги, щоб отримати доступ до наших вантажних відсіків, коли це необхідно.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Чому ми обрали складаний велосипед Ecotric з товстими шинами

Ми хотіли маленький, потужний і простий у використанні електровелосипед. Ecotric відповідав усім нашим вимогам, а його ціна в 780 доларів була значно нижчою за наш бюджет в 1000 доларів.

Просте перемикання між низькою, середньою та високою потужністю одним натисканням кнопки дозволило завжди мати необхідну кількість потужності для будь-якої ситуації під час їзди. А поворот дросельної заслінки, розташованої на правій стороні керма, дозволяє з легкістю отримати швидкий сплеск потужності, коли потрібно проїхати, піднятися на пагорб, або коли ми просто хочемо промчатись навколо.

Ми трохи сумнівалися, чи підійдуть нам товсті шини. Але після їзди на велосипеді ми, мабуть, ніколи не повернемося до стандартного розміру шин. Нам подобається їхня стабільність і здатність котитися по будь-якій місцевості, зберігаючи при цьому приємний і плавний хід.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Всі ці функції в поєднанні з пригодницькими місцями, до яких дозволяє дістатися наш Winnebago, роблять цей велосипед ідеальним доповненням до нашого життя на колесах. Нам обом подобається більше виходити на вулицю і досліджувати далі так, як ми ніколи б не змогли зробити раніше.

Сподіваємося, вам сподобалася ця стаття, і, як завжди, бажаємо вам безпечних і веселих подорожей! Якщо ви хочете дізнатися більше про електровелосипед, ви можете переглянути наше відео тут.

Коментарі та думки власників

Коментарі та думки власників на цій сторінці модеруються, тому вони не з’являються миттєво. Будь-які запитання та корисні зауваження вітаються! Якщо у вас є запит на обслуговування або питання, пов’язані з вашим RV, будь ласка, зв’яжіться з командою обслуговування клієнтів безпосередньо, використовуючи номери телефонів або контактну форму на цій сторінці.

Електричні велосипеди для дітей та підлітків. Посібник з купівлі та найкращі моделі

Дитячі електровелосипеди швидко набирають популярність, а технології, що їх живлять, продовжують вдосконалюватися. Від електровелосипедів для мотокросу до електровелосипедів для приміських поїздок та гірських велосипедів. дитячі електровелосипеди є неймовірним інструментом, що дозволяє дітям їхати швидше та далі, ніж їхні маленькі ніжки можуть нести їх самостійно.

Якщо у вас є майбутня зірка bmx, маленька дитина, яка долає довші відстані, підліток, який їздить на роботу, або ви батьки, які шукають заміну коротким поїздкам на автомобілі, для цього є електровелосипед! Дитячі електровелосипеди дуже різняться за своїм призначенням, тому розуміння того, на що слід звертати увагу, а також того, що є в наявності, має важливе значення для того, щоб знайти правильний велосипед для вашої дитини та вашої родини.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Щоб допомогти вам знайти найкращий електровелосипед для ваших потреб, ми розбили цю статтю на чотири розділи. Перший розділ. це посібник з купівлі, який охоплює все, що вам потрібно знати про купівлю ебайку для вашої дитини, а решта три розділи містять поради та конкретні пропозиції щодо вибору велосипеда залежно від віку велосипедиста.

Хоча ми наполегливо рекомендуємо прочитати наш повний посібник з купівлі дитячих електровелосипедів, ось кілька коротких порад і конкретних рекомендацій для тих людей, що починають їздити на велосипеді TL;DR :-).

Короткі поради щодо придбання дитячого ebike

(1) Будьте уважні до місцевих законів і правил: У багатьох регіонах дітям заборонено керувати велосипедами класу II (велосипеди з дроселем), а також класу III (велосипеди з максимальною швидкістю 28 миль/год з двома дроселями).

(2) Шукайте велосипед з датчиком крутного моменту: Датчики крутного моменту дозволяють водієві контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Без нього повільніше педалювання НЕ сповільнить швидкість велосипеда, що може бути дуже заплутаним і небезпечним для дітей.

(3) Скажіть “ні” газу: Дроселі дозволяють дітям швидко досягати високих швидкостей без педалювання, і їх слід уникати. Однак дроселі практично на всіх електровелосипедах можна вимкнути або зняти після покупки.

(4) Зверніть увагу на вагу: електровелосипеди можуть важити до 60 фунтів. (або більше)!) і може бути важким для дорослого, не кажучи вже про дитину.

(5) eBikes проти. електричні велосипеди-балансири: Невеликі електровелосипеди без педалей (наприклад, STACYC), як правило, не підпадають під дію законів про електровелосипеди, але все одно повинні використовуватися з обережністю.

Найкращі електричні велосипеди для дітей

Цей список був складений після тривалих досліджень, а також спираючись на наш власний досвід використання електровелосипедів. На відміну від інших наших “найкращих” списків на цьому сайті, ми повністю визнаємо, що не тестували і не бачили особисто всі ці велосипеди.

детальна інформація про ці конкретні велосипеди наведена в розділах для різних вікових категорій нижче. Як завжди, будь-які додаткові відгуки та пропозиції вітаються в розділі Коментарі та думки власників.

ВелосипедЕлектричні балансирні велосипеди STACYC 12 eDrive STACYC 16eDrive GoTrax Kids STACYC 18e Drive STACYC 20E Drive Дитячі електровелосипеди woom UP Commencal Meta Power 24 Дитячі електровелосипеди для перевезення дітей RadRunner Plus Aventon Abound Сімейний велосипед Ferla
Віковий діапазон Максимальна швидкість MSRP
Від 3 до 5 9 миль/год 799
Від 5 до 7 13 миль на годину 1,049
від 5 до 8 15.5 миль / год 449
Від 8 до 10 18 миль/год 1,999
Від 10 до 12 20 миль/год 2,599
Від 8 до 12 років Найкраще навколо eMTB 3,799
Від 8 до 12 Ідеальний електровелосипед для просунутих гонщиків 3,800
Дорослий Поставляється з ліхтарем, крилами та заднім сидінням 1,899
Дорослий Жвавий довгохвостий ебайк, вміщує двох дітей 2,199
Дорослий Вміщує до 4 дітей! 3,999

Дитячі електровелосипеди. зміст

Меню, що випадає. натисніть, щоб перейти до потрібного розділу

  • Посібник з купівлі дитячих електровелосипедів
  • Дитячі електровелосипеди (велосипеди з педалями. вік від 6 років)
  • Електричні велосипеди для малюків та дошкільнят (балансири. без педалей)
  • Електровелосипеди для перевезення дітей (вантажні велосипеди, які дозволяють встановлювати дитяче сидіння)

Посібник з купівлі дитячих електровелосипедів

Якщо ви новачок у світі електровелосипедів, вам, безумовно, є чому повчитися! У цьому посібнику ми зосередимося на особливостях електровелосипедів, які особливо важливі для дітей. Хоча специфіка часу автономної роботи, вольтаж акумулятора, крутний момент двигуна та незліченна кількість інших компонентів ебайку дуже важливі для загальної продуктивності велосипеда, вони не обов’язково впливають на дітей більше, ніж на дорослих, тому ми не будемо обговорювати їх тут.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Для більш загальної інформації про електровелосипеди, як вибрати електровелосипед від REI. чудове місце для початку. Для глибокого занурення в електричні системи електровелосипедів ebikes, ebikes.ca. першокласний ресурс, а Juiced Bikes чудово розбирається в особливостях акумуляторів. Нарешті, огляди дорослих електровелосипедів (включаючи деякі досить маленькі для підлітків) можна знайти на сайті electricbikereview.com є чудовим ресурсом.

Чому ebike для дітей?

Два слова. відстань і висота. Електровелосипеди дозволяють дітям їздити на велосипедах на довші відстані, а також долати більші підйоми. Ґрунтуючись на нашому досвіді з власними дітьми, електровелосипеди можуть чарівним чином перетворити поїздки, які раніше були занадто важкими, занадто довгими або занадто нудними на захоплюючі пригоди, які дійсно подобаються дітям.

Електровелосипеди дуже відрізняються від електросамокатів. Багато людей не сприймають ідею їзди дитини на електровелосипеді, оскільки вони уявляють собі дітей, які мчать вулицею, не натискаючи жодного педального ходу. Хоча це, безумовно, можливо, але це малоймовірно, а також не є метою або конструкцією дитячих електровелосипедів.

При правильному виборі велосипеда (дітям не потрібен дросель)!) і в правильних умовах (довші поїздки або в горбистій місцевості) діти все ще можуть отримати багато фізичних вправ на електровелосипеді.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Дитячі електровелосипеди не мають дросельної заслінки (докладніше про це нижче) і вимагають, щоб діти крутили педалі, щоб двигун навіть запустився. Якщо вони перестають крутити педалі, двигун також зупиняється. Хоча багато підлітків і підлітків технічно можуть їздити на дорослих електровелосипедах з дроселем (клас II або III), у багатьох регіонах існують правила, що забороняють дітям їздити на електровелосипеді з дроселем.

Клас електровелосипедів

Перш ніж купувати електровелосипед, важливо розуміти відмінності між трьома класами електровелосипедів, представлених на ринку. У багатьох штатах дітям до 16 років заборонено їздити на електровелосипедах класу III, в той час як у багатьох штатах заборонено їздити нікому (навіть дорослим) на електровелосипедах класу II!) для їзди на електровелосипедах класу II велосипедними доріжками та стежками. Перевірте закони про електровелосипеди Bikes for People, щоб дізнатися більше про правила вашого штату.

Дві основні відмінності між класами електровелосипедів:

Що таке дросельна заслінка на велосипеді? Дросель. це важіль або кнопка, яка активує двигун велосипеда без необхідності крутити педалі. Якщо велосипед не має дросельної заслінки, двигун можна активувати лише за допомогою педалей.

Максимальна швидкість Дросель
Клас I 20 Ні
Клас II 20 Так
Клас III 20/28 Необов’язково

Клас I

Двигун на електровелосипедах класу I не може допомагати водієві розвивати швидкість вище 20 миль/год. Хоча водій може крутити педалі, щоб розігнати велосипед швидше, ніж 20 миль/год, двигун перестане надавати додаткову допомогу, як тільки буде досягнуто 20 миль/год.

У велосипедів класу I також не може бути дросельної заслінки. Двигун може бути активований тільки за допомогою педалей, і для того, щоб двигун працював, гонщик повинен продовжувати педалювати. Більшість електровелосипедів, що продаються у великих магазинах, відносяться до класу I.

Всі дитячі електровелосипеди відносяться до класу I, але для додаткової безпеки вони, як правило, мають нижчу швидкість, на якій двигун перестає допомагати. Наприклад, дитяча лінійка woom UP розвиває максимальну швидкість 12 миль/год, а Kent Torpedo. 17 миль/год.

Клас II

Як і на велосипедах класу I, двигун на велосипедах класу II може підтримувати лише швидкість до 20 миль/год. Основна відмінність полягає в тому, що велосипеди класу II мають дросельну заслінку, яка дозволяє водієві вмикати двигун і рухати велосипед вперед, не крутячи педалі. Користувач також може відмовитися від використання дросельної заслінки і активувати двигун за допомогою педалей.

Клас III

На наступному рівні, електровелосипеди класу III можуть допомагати водієві розвивати швидкість до 28 миль/год, але тільки до 20 миль/год при використанні опціонального дроселя. Через вищі швидкості, електровелосипеди класу III є найбільш регульованими і в багатьох регіонах обмежуються лише вуличним використанням.

Розміри Ebike проти. Традиційні розміри велосипедів

Як і звичайні дитячі велосипеди, електровелосипеди для дітей мають розмір відповідно до розміру колеса. Отже, якщо ваша дитина їздить на 24-дюймовому велосипеді, вона, швидше за все, поміститься на 24-дюймовому дитячому електровелосипеді.

Як і для всіх велосипедів, важливо також враховувати мінімальну та максимальну висоту сидіння, оскільки вона може сильно відрізнятися в межах розміру колеса, залежно від бренду. Якщо ви не впевнені, який розмір колеса потрібен вашій дитині, обов’язково перегляньте наш посібник з вибору розміру дитячих велосипедів.

В даний час на ринку (в США) існує лише кілька дитячих моноколес. Найменший відомий нам велосипед. Kent Torpedo 20″, який має мінімальну висоту сидіння 27″ і може вмістити дітей віком від 7 років. Swagtron EB-6 20″. популярний велосипед, який продається як дитячий велосипед, але він занадто високий для більшості дітей, і, маючи лише 1 режим PAS, він занадто швидкий, щоб діти могли безпечно їздити.

Більші дитячі електровелосипеди доступні у woom та Commencal, але вони призначені для більш агресивних гонщиків, а не для повсякденного катання по сусідству. Завдяки підвісці та найсучаснішим компонентам, ці велосипеди є потужними двигунами на трасі, але також мають високу ціну, що робить їх недоступними для багатьох сімей.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Як результат, багато старших дітей (підлітки та підлітки зростом не менше 5 футів, які не їздять по гірських стежках), швидше за все, будуть їздити на електровелосипеді, призначеному для дорослих. На нашій сторінці “Жіночі електровелосипеди” є багато велосипедів, досить маленьких для дітей зростом 4’11. 5’0.

Розміри коліс на дорослих електричних велосипедах широко варіюються від 20-дюймових жирових шин до вуличних шин 700c. Таким чином, розмір колеса на дорослих електровелосипедах не може бути використаний як показник загального розміру велосипеда.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Вага електровелосипедів

Електровелосипеди важкі! Хоча двигун допомагає компенсувати додаткову вагу, яка змушує велосипед рухатися, електровелосипедом все одно може бути значно важче маневрувати, ніж традиційним велосипедом. Особливо це стосується дітей та підлітків, які катаються на дорослих електровелосипедах, що можуть важити до 70 кілограмів.

Дитячі електровелосипеди, як правило, трохи легші за дорослі велосипеди, але вони, в свою чергу, набагато дорожчі. Для порівняння, 3,750 woom 6 UP з 26-дюймовими колесами важить 37.3 lb. тоді як 650 26-дюймовий Hyper MTN важить 48 фунтів.

Як і традиційні велосипеди, легкі електровелосипеди, як правило, дуже дорогі. Не дивуйтеся, якщо на електровелосипедах початкового рівня не вказана їх загальна вага. Під час дослідження для цієї статті, огляди конкретних велосипедів на YouTube та electricbikereview.com були корисними в наданні інформації про вагу та загальний розмір велосипеда.

Для дорослих, які перевозять дітей в якості пасажирів на ебайку, загальна вага велосипеда може бути предметом переговорів. Протягом багатьох років ми виявили, що електровелосипеди класу II з дросельною заслінкою змінюють правила гри при їзді з важким вантажем.

За допомогою дросельної заслінки зрушити важкий вантаж з місця значно легше, ніж намагатися зробити це за допомогою педалей, навіть з підтримкою педалей. Коли велосипед рушає з місця, легко підтримувати рівновагу та імпульс на велосипеді за допомогою педалей, а дросель більше не потрібен.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Режими допомоги при педалюванні (PAS)

Режим допомоги педалям, або PAS, визначає, наскільки сильно двигун “допомагає” під час педалювання. Більшість електровелосипедів мають від 3 до 5 режимів підтримки педалей. Чим вищий режим допомоги педалям, тим більше двигун буде допомагати велосипеду рухатися вперед.

Режими PAS легко регулюються натисканням кнопки на дисплеї велосипеда на кермі, або на деяких велосипедах на виносній трубі. Режими PAS можна змінювати в будь-який момент під час їзди.

Режими підтримки педалей працюють, змінюючи загальну потужність двигуна (ват). Чим вище режим допомоги педалей, тим більший відсоток потужності буде виробляти двигун, і тим менше зусиль доведеться докладати водієві, щоб рухати велосипед вперед.

Зверніть увагу, що ці відсотки. це МАКСИМАЛЬНІ відсотки, які двигун або гонщик можуть мати від загальної потужності (в основному швидкості) велосипеда. Велосипеду не потрібно досягати “100% потужності”, щоб рухатися.

Відсоток потужності від велосипедиста, як і від двигуна, може змінюватися в межах встановленого діапазону PAS. Наприклад, на велосипеді з 3 режимами PAS, у режимі PAS 2 двигун може передавати до 80% потужності, а водій. до 20%. Як наслідок, чим вище режим PAS, тим менший вплив на швидкість велосипеда мають педалювання велосипедиста. Однак у всіх режимах PAS двигун припиняє надавати додаткову допомогу, коли велосипед досягає максимальної швидкості, дозволеної для моторної допомоги.

Їзда з PAS

У всіх режимах PAS гонщик повинен продовжувати крутити педалі. Якщо водій перестає крутити педалі (навіть у режимі PAS 5), двигун припиняє видавати потужність. При цьому велосипед не зупиняється, а продовжує рухатися, як звичайний велосипед. (Примітка: Якщо ви використовуєте дросель на електровелосипеді класу II або III, дросель замінює PAS, і вам не потрібно крутити педалі.)

Щоб зупинити велосипед, водій може перестати крутити педалі і зупинитися або просто натиснути на гальма, що автоматично вимкне двигун.

“Відчуття” від їзди з PAS може сильно відрізнятися від велосипеда до велосипеда. У порівнянні з електровелосипедами вищого класу, електровелосипеди нижчого класу, як правило, більш ривкоподібні, а також можуть обмежувати здатність велосипедиста контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Ці відмінності є результатом здатності (або нездатності) велосипеда регулювати швидкість, з якою подається потужність двигуна.

Деякі електровелосипеди автоматично застосовують максимальну потужність двигуна для кожного PAS (наприклад, швидко збільшуючи потужність до 80% при першому натисканні педалей), в той час як інші повільно збільшують потужність в залежності від швидкості педалювання велосипедиста (повільне збільшення від 0% до 80% в залежності від того, наскільки сильно або швидко велосипедист крутить педалі).

Здатність велосипеда швидко або повільно подавати потужність на велосипед визначається за допомогою датчика PAS. Існує два основних типи датчиків. датчик частоти обертання та датчик крутного моменту.

Датчики частоти серцевих скорочень проти. Датчики крутного моменту

У той час як режими PAS контролюють максимальний відсоток потужності, який буде виробляти двигун, датчики на велосипеді визначають швидкість, з якою цей максимальний відсоток потужності застосовується. Існує два основних типи датчиків. датчики частоти обертання та датчики крутного моменту. Незважаючи на те, що ці датчики здаються незначними, вони можуть мати величезне значення для реакції велосипеда на велосипедиста.

Датчик частоти обертання педалей визначає, чи ви крутите педалі (не як швидко, а чи рухаються педалі), тоді як датчик крутного моменту вимірює, наскільки сильно ви крутите педалі (~наскільки сильно натягнутий ланцюг). На велосипедах нижчого класу зазвичай встановлюються датчики частоти обертання педалей, а на велосипедах вищого класу. датчики крутного моменту.

Хоча їзда на обох велосипедах. найкращий спосіб “відчути” різницю між ними, ми постараємося пояснити, в чому вона полягає і чому ми настійно рекомендуємо дітям велосипеди з датчиками крутного моменту.

Датчики частоти обертання

Датчики частоти обертання діють як перемикачі для ввімкнення та вимкнення двигуна. Сприймаючи рух вперед на шатунах і педалях, датчик частоти обертання вмикає двигун. Коли двигун увімкнено, він застосовує потужність відповідно до обраного режиму PAS. Чим вище режим PAS, тим більша потужність доступна від двигуна.

Однак, датчик частоти обертання педалей не може визначити, наскільки швидко і сильно ви крутите педалі, він просто дивиться, чи крутите ви педалі в напрямку руху вперед. На велосипеді з датчиком частоти обертання педалей ви можете крутити педалі на дуже низькій передачі без жодного натягу ланцюга, і велосипед все одно рухатиметься вперед за допомогою двигуна.

Як результат, перевага датчиків частоти обертання педалей полягає в тому, що для роботи велосипеда потрібно дуже мало зусиль від велосипедиста, особливо на високих рівнях частоти обертання педалей. Але з іншого боку, оскільки датчик не може відстежувати, наскільки швидко або повільно велосипедист крутить педалі, для нього може бути дуже складно, а в деяких випадках взагалі неможливо, контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей.

Незалежно від того, як швидко чи повільно крутить педалі на ебайку з датчиком каденції, двигун буде використовувати максимальний % потужності відповідно до обраного режиму PAS. Наприклад, якщо ваш велосипед має 5 режимів PAS і ви їдете в режимі PAS 3 (60% вхідний сигнал від двигуна, 40% від людини), велосипед автоматично збільшить швидкість до 60% від потужності двигуна, як тільки ви почнете обертати педалі. Уповільнення або прискорення обертання педалей не вплине на кількість потужності, яку двигун подає на велосипед.

Ви можете збільшити швидкість велосипеда, сильно крутячи педалі та додаючи до 60% потужності, яку двигун вже надає (40% потужності гонщика), але ви не можете зменшити потужність двигуна, крутячи педалі повільніше. Якщо ви вже крутите педалі в повільному темпі (щоб не збільшувати потужність двигуна), єдиний спосіб знизити швидкість велосипеда. зменшити режим PAS, загальмувати (що зупиняє двигун) або перестати крутити педалі (що також зупиняє двигун).

Тому на велосипеді з датчиком частоти обертання педалей може бути дуже важко їхати на повільній швидкості, особливо на високих рівнях PAS. Незалежно від того, чи крутите ви на бабусиній передачі, чи пихкаєте та пихкаєте на високій передачі, потужність двигуна залишиться незмінною.

Для юних велосипедистів відсутність можливості контролювати швидкість велосипеда ногами може бути ДУЖЕ заплутаною та потенційно небезпечною. Тому ми настійно рекомендуємо дитячі електровелосипеди з датчиками крутного моменту (пояснення нижче).

Датчики крутного моменту

У той час як датчики частоти обертання педалей діють як перемикач “запалювання” для двигуна (вмикаючи або вимикаючи його), велосипеди з датчиками крутного моменту роблять ще один крок вперед і по суті перетворюють педалі на “педаль газу”.

Контролюючи величину тиску на шатуни та педалі, датчик крутного моменту дозволяє повільно збільшувати потужність двигуна, крутячи педалі швидше, і зменшувати потужність, крутячи педалі повільніше, у всіх режимах PAS.

Тому замість того, щоб швидко нарощувати потужність до максимального % у вибраному режимі PAS (як на електровелосипедах з датчиком частоти обертання педалей), електровелосипед з датчиком крутного моменту буде повільно збільшувати потужність двигуна відповідно до того, наскільки сильно водій натискає на педалі (поки не досягне максимального % PAS).

Наприклад, якщо обраний PAS має максимальну потужність 80%, велосипед буде регулювати потужність двигуна від 0% до 80% в залежності від сили, яку гонщик прикладає до педалей. При повільному обертанні педалей двигун може видавати лише 20% потужності, але якщо ви будете крутити педалі швидше, потужність зростатиме, поки не досягне максимального значення 80%.

Хоча велосипеди з датчиками крутного моменту вимагають більше зусиль від велосипедиста (він не може просто їхати по прямій. він повинен тиснути на педалі), налаштування велосипеда на вищий режим PAS все одно дозволяє отримати велику допомогу від двигуна, крутячи педалі сильніше (як на звичайному велосипеді).

В результаті, як і традиційний велосипед, ебайк з датчиком крутного моменту дозволяє водію завжди контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Хочеться їхати швидше? Крутіть педалі швидше. Хочете сповільнитися? Крутіть педалі повільніше.

Недоліком датчиків крутного моменту є те, що їх набагато дорожче встановлювати на велосипеді. Як наслідок, електровелосипеди з датчиками крутного моменту рідко зустрічаються нижче 1,500 і зазвичай ближче до 2,000.

Одношвидкісний або редукторний

Режими PAS на велосипеді не замінюють передачі. Як і на звичайних велосипедах, передачі на велосипеді дозволяють вам змінювати силу натискання на педалі. Режими PAS на велосипеді регулюють, скільки додаткового зусилля додає двигун до вашого зусилля.

Передачі особливо важливі при подоланні крутих перепадів висот або технічної місцевості. Якщо велосипед не має “бабусиної передачі”, яка дозволяє легко почати крутити педалі, двигун не зможе увімкнутись, незалежно від того, в якому режимі PAS ви перебуваєте. В результаті, якщо ви зупинитесь на крутому схилі, ви не зможете знову завести важкий велосипед. (Якщо у вас немає дросельної заслінки.)

На технічній місцевості це особливо важливо, оскільки режими PAS не допоможуть вам подолати особливо нерівну ділянку траси, якщо велосипед перебуває на занадто важкій передачі, щоб крутити педалі. На електровелосипеді з датчиком крутного моменту (який є у більшості гірських велосипедів), щоб отримати повну віддачу від двигуна у встановленому вами режимі PAS, вам також потрібно вміти крутити педалі з пристойною швидкістю.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Якщо технічний рельєф або сильні підйоми не входять у ваші плани, то одношвидкісний електровелосипед з декількома режимами PAS вам підійде. Велосипеди з дросельною заслінкою, як правило, не потребують декількох передач, оскільки ви завжди можете покластися на дросельну заслінку, щоб піднятися на пагорб.

Однак майте на увазі, що незалежно від класу ебайку, дросель ніколи не може розігнати велосипед більше 20 миль/год. Швидкість понад 20 миль/год вимагає участі велосипедиста через трансмісію (ви повинні сильно крутити педалі!), тому передачі також важливі для велосипедистів, які прагнуть до більш високих швидкостей.

Розміщення двигуна. концентратор проти. Двигун із середнім приводом

Двигун на електровелосипедах може бути розташований у трьох різних місцях: (1) у втулці переднього колеса, (2) заднього колеса або (3) на нижньому кронштейні велосипеда (так звані середньопривідні двигуни). Задні втулкові двигуни є найпоширенішими на електровелосипедах низького та середнього класу, тоді як середньопривідні двигуни є стандартними для більшості велосипедів високого класу. Двигуни з передньою втулкою не є поширеними.

Середньопривідний двигун vs. Двигун задньої втулки

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Для базової їзди по асфальтованих поверхнях задні втулкові двигуни чудово підходять. Велосипеди з втулковими двигунами, як правило, набагато дешевші, ніж велосипеди з середньопривідними двигунами, але вони можуть змінювати розподіл ваги велосипеда. Таким чином, для більш технічної їзди завжди рекомендується використовувати середньопривідні двигуни. Крім того, що вони розташовані по центру велосипеда, вони також розміщені нижче, тим самим допомагаючи знизити загальний центр ваги велосипеда.

Ще однією перевагою середньопривідних двигунів є те, що їх набагато легше ремонтувати або замінювати задню шину велосипеда. З заднім втулковим двигуном зняти заднє колесо, безумовно, можливо, але це займе набагато більше часу і зусиль.

Найкращі дитячі електровелосипеди (з педалями)

Від 8-річних дітей, які долають великі відстані з батьками, до підлітків, яким потрібен бюджетний електровелосипед для поїздок на роботу, ми провели години досліджень, щоб знайти найкращі дитячі електровелосипеди. Хоча ми особисто не бачили всі ці велосипеди, ми протестували чотири різних електровелосипеди з сімома різними дітьми на різних трасах.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Найкращий велосипед для вашої дитини насправді залежить від вашого бюджету та того, як ви плануєте його використовувати. Згідно з нашим поясненням, наведеним у нашому посібнику з купівлі вище, ми не включили жодного ebike класу III. Хоча ми не рекомендуємо велосипеди з дроселем для дітей, ми включили в цей список кілька велосипедів класу II, знаючи, що дроселі практично на всіх електровелосипедах можна зняти.

Ми також не включили дорогі дитячі електровелосипеди (за винятком woom UP, який можна використовувати і як електровелосипед, і як велосипед для поїздок на роботу). Від геометрії до шин, підвіски та гальм. існує набагато більше параметрів, які слід враховувати при покупці електровелосипеда, але основні принципи, викладені тут, безумовно, застосовні.

Якщо ви не знаєте про важливість датчика крутного моменту, будь ласка, прочитайте наш розділ про відмінності в датчиках ебайків вище. По суті, без датчика крутного моменту швидкість велосипеда неможливо контролювати за допомогою педалей.

Порівняння дитячих електровелосипедів

ВелосипедВелосипеди для дітей віком від 7 до 12 років. Клас I. Без дросельної заслінки. Від 12 до 17 миль/год максимум woom UP 5 woom UP 6 Велосипеди для дітей віком від 12 років, клас I. Без дросельної заслінки. 20 миль/год макс Hyper eRide City Townie Go! 7D Пріоритетний струм Велосипеди для дітей віком від 14 років, клас II з дроселем. 20 миль на годину максимум Aventon Soltera Electra Townie Go! 7D Step-Thru Якщо зняти дросель, ці велосипеди підходять для дітей 12
MSRP Висота сидіння або вершника Вага Датчик крутного моменту Режими PAS Шестерні Двигун
3,799 28″. 33.5″ 35.6 Так 3 11 250W
3,999 30.9″. 37.4″ 37.3 Так 3 11 250W
648 53 Ні 3 6 250W
1,899 4’11. 5’11 44 Так 3 7 250W
3,299 30.5″. 36.5″ Так 5 5 500W
1,199 4’11”. 6″1″ 43 Так 5 7 350W
1,599 411. 5’11 48 Ні 3 7 250W

Найкращі електровелосипеди

Хоча електричні балансири ніколи не повинні замінювати традиційні балансири, вони є чудовою розвагою для маленьких гонщиків, особливо для майбутніх мотокросистів або гонщиків чи гонщиків BMX. Від проходження кіл на треку до простого катання навколо кемпінгу або заднього двору, ці електричні балансири можуть допомогти прищепити пристрасть до їзди в дуже юному віці.

Електровелосипеди STACYC (що належить Harley Davidson) на сьогоднішній день є найякіснішими та найпопулярнішими. Хоча на ринку з’явилися інші дешевші бренди, більшість з них значно важчі за лінійку STACYC і не пропонують стільки налаштувань швидкості.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

У порівнянні з дитячим мотоциклом Yamaha PW50 аналогічного розміру, електровелосипеди тихіші, легші та значно дешевші! Як і губернатор PW50, більшість електричних балансирних велосипедів мають кілька налаштувань швидкості, щоб обмежити максимальну швидкість для нових гонщиків.

MSRP Висота сидіння Швидкості Вага. Діапазон
Велосипеди для дітей від 2 до 5 років
STACYC 12eDrive 735 14″. 16″ (3) 5, 7, 9 миль/год 17 фунтів. 30. 60 хв
Велосипеди для дітей віком від 5 до 7 років
GoTrax Kids 399 19.3″. 20.9″ (1) 15.5 миль/год 27 фунтів. 15.5 миль
STACYC Brushless 16eDrive 1,049 17″. 19″ (3) 5, 7.5, 13 миль/год 19 фунтів. 30. 60 хв

Велосипеди STACYC також доступні під кількома іншими брендами, включаючи Harley Davidson (який придбав STACYC у 2019 році), KTM, GASGAS та Husqvarna. Наскільки нам відомо, крім естетики, самі велосипеди залишаються однаковими у всіх лінійках.

Електричні вантажні велосипеди для перевезення дітей

Від швидкого завезення друзів до дому до проїзду по смузі після школи. вантажні електровелосипеди. це веселий і швидкий спосіб пересування по сусідству! Завдяки гнучкості, яка дозволяє перевозити всіх. від немовлят у дитячих велосипедних сидіннях до дорослих, ваша сім’я напевно отримає багато років користування електричним сімейним велосипедом.

доступний, електровелосипед, електровелосипеди

Існує багато різних типів електричних вантажних велосипедів (або триколісних велосипедів)!) на розгляд. На додаток до інформації, викладеної в нашому посібнику з купівлі вище, є багато змінних, які слід враховувати. Для більш детального ознайомлення з особливостями сімейних вантажних велосипедів ми рекомендуємо ознайомитися з інструкцією з купівлі вантажного велосипеда для дівчат від Bike Shop Girl’s Cargo Bike.

Що стосується вашого бюджету, то велосипеди вищого класу, як правило, легші, пропонують кращий контроль швидкості за допомогою датчика крутного моменту, а також підвищену довговічність трансмісії та електроніки. Однак, якщо ви плануєте поїздки в межах кількох миль навколо вашого району, не бійтеся обрати вантажний велосипед нижчого класу, такий як RadRunner Plus, показаний вище. Незважаючи на те, що він важкий і не такий тонко налаштований, як інші велосипеди, він чудово працює для швидких поїздок, і після 100 миль ми не маємо жодних нарікань!

MSRPВагаДіапазон датчика крутного моменту
Велосипеди для 1 дитини
RadRunner Plus 1,899 74.3 Ні 45 миль.
Aventon Abound 2,199 81 Так до 50 миль.
Велосипеди для 2 дітей
RadWagon 4 1,899 76.7 Ні 45 миль.
Aventon Abound 2,199 81 Так до 50 миль.
Xtracycle Swoop 4,999 62.9 Так до 60 миль.
Триколісні велосипеди для 2 дітей
Сімейний велосипед Ferla 3,999 130 Ні 25 миль.
Bunch Coupe 6,999 132 Ні 75 миль.

Всі велосипеди, крім Bunch Coupe, мають дросель

Наталі Мартінс

Наталі фактично одержима дитячими велосипедами з 2010 року, коли її старший з трьох дітей почав їздити на велосипеді-балансирі. Намагаючись переконати всіх, кого вона знала, в тому, наскільки дивовижними є велосипеди-балансири, вона розпочала серію Two Wheeling Tots. Як сертифікований вчитель природничих наук, вона любить заглиблюватися в те, чому і як діти їздять на велосипедах. Завдяки своїм глибоким знанням про світ дитячих велосипедів, вона консультувалася з багатьма провідними брендами, а також брала участь у написанні статей для NY Strategist, Today Show та інших видань.

6-дюймовий eBike VIVI. напрочуд недорогий електричний велосипед

Вам буде важко знайти більш доступний, красивий і простий у використанні електровелосипед, ніж 26-дюймовий гірський велосипед VIVI. Цей чорно-біло-червоний алюмінієвий велосипед (виготовлений в Китаї) має все необхідне для щоденних поїздок по сусідству і навіть обладнаний для їзди по бруду, гравію або бездоріжжю. Крім того, цей дивовижно стильний eBike оснащений низкою різних опцій, які можна знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною, включаючи передні та задні дискові гальма, 21 загальну швидкість, передню фару, задню підставку, передні та задні крила і навіть дзвінок.

З ціною онлайн-продажу всього 639 доларів США, 26-дюймовий eBike VIVI є одним з найдоступніших електричних велосипедів на ринку на сьогоднішній день. Його легко зібрати, він чудово виглядає і працює так, як і повинен працювати електровелосипед. з режимами електричної підтримки педалей (низьким, середнім і високим), режимом повного газу, а також може використовуватися як звичайний велосипед (без жодної допомоги двигуна)!

VIVI eBike

Коли ви замовляєте VIVI eBike онлайн (через Amazon за 639 доларів США або на офіційному сайті VIVI за 719 доларів США), велосипед буде доставлений до вас додому без додаткових витрат. Саме так. БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

Електровелосипед поставляється упакованим у стандартну коричневу картонну коробку для велосипедів. Велосипед поставляється майже повністю зібраним, але є кілька речей, які вам потрібно буде зробити, щоб повністю зібрати його.

Вам потрібно буде встановити сідло та підсідельний штир, вставити та затягнути кермо, прикрутити ліву та праву педалі, відрегулювати положення передньої фари та накачати повітря в шини. Інструменти, необхідні для виконання цього базового налаштування велосипеда, включені в комплект поставки (ще один великий бонус!) разом з інструкціями про те, як завершити процес складання велосипеда.

З огляду на це, в комплекті з VIVI eBike немає повітряного насоса, тому переконайтеся, що у вас є якийсь велосипедний насос перед тим, як велосипед прибуде до вас. У будь-якому випадку, корисно завжди мати при собі невеликий ручний насос на випадок, якщо у вас спустить колесо. Тож, якщо у вас ще немає насоса, негайно вийдіть і придбайте його!

Після того, як ви налаштували велосипед і вставили заряджений акумулятор у тримач, розташований на внутрішній стороні виносної труби алюмінієвої рами, ви готові до поїздки!

Я пропоную почати їздити на велосипеді з вимкненим двигуном. просто щоб перевірити і переконатися, що кермо, підсідельний штир і сідло знаходяться в найкращому положенні для вашого типу фігури. При вимкненому двигуні також перевірте, чи працюють гальма належним чином, і чи можете ви легко перемикати 21 передачу за допомогою переднього та заднього перемикачів велосипеда. VIVI eBike поставляється майже повністю зібраним, тож теоретично ви повинні бути в змозі застрибнути на велосипед і почати крутити педалі, як тільки ви його правильно зберете, але вам може знадобитися відрегулювати гальма та/або передній і задній перемикачі, оскільки ці деталі можуть трохи зміститися під час транспортування.

Після того, як ви проїдете кілька кіл навколо кварталу з вимкненим двигуном, лише тоді увімкніть акумулятор/мотор і перевірте, на що здатен велосипед VIVE eBike. Тут починається найцікавіше!

Щоб увімкнути eBike, натисніть маленьку червону круглу кнопку живлення в нижній частині акумулятора. Потім натисніть і утримуйте центральну кнопку живлення на вимірювачі потужності на лівій стороні керма велосипеда. Як тільки ви це зробите, ви побачите, як загоряться червоні індикатори на лічильнику потужності. Індикатори вгорі вказують на режим, в якому ви перебуваєте (низький, середній або високий), а індикатори внизу показують приблизний рівень заряду акумулятора.

Тепер, так само, як ви це робили хвилину тому, коли живлення eBike було вимкнено, станьте на VIVI eBike і почніть крутити педалі в режимі низького енергоспоживання. Як тільки ви зробите приблизно один оберт педалей, ви відчуєте, як мотор вмикається і штовхає вас вперед по дорозі. Продовжуйте крутити педалі таким чином, і незабаром ви відчуєте, як велосипед їде в режимі допомоги педалей.

Як тільки вам стане комфортно їздити на низькій швидкості, переведіть велосипед у середній режим, натиснувши кнопку праворуч від вимірювача потужності. Потім, після того, як вам стане комфортно їздити в середньому режимі, перемкніть велосипед на високий і подивіться, на що дійсно здатен VIVI eBike.

Пам’ятайте: VIVI eBike не є мотоциклом і не призначений для того, щоб мчати по дорозі з надзвуковою швидкістю. Максимальна швидкість, яку ви зможете розвинути на рівній місцевості з увімкненим двигуном, становить близько 20 миль на годину (або приблизно 25 кілометрів на годину).

Останній спосіб їзди на VIVI eBike. це повний режим eBike за допомогою дроселя, розташованого з правого боку керма. Цей дросель дозволяє вам їздити на VIVI eBike і не крутити педалі взагалі. Просто крутіть педаль газу, як на мотоциклі, і відкиньтеся на спинку сидіння, поки електродвигун велосипеда транспортує вас вниз по дорозі.

За допомогою дросельної заслінки ви не зможете їхати надшвидко (особливо на підйомах), але вона надзвичайно корисна для початківців або просто у випадку, якщо ви хочете покататися на велосипеді, але не хочете докладати зусиль, які зазвичай вимагаються при їзді на велосипеді.

Як бачите, є три способи їзди на електровелосипеді VIVI: ви можете їздити на ньому як на звичайному велосипеді без жодної допомоги двигуна; ви можете їздити на ньому в режимі допомоги педалей, коли ви крутите педалі як зазвичай, але двигун допомагає зробити їзду на велосипеді набагато легшою; або ви можете їздити на велосипеді за допомогою дросельної заслінки, що дозволяє вам просто сидіти і не крутити педалі взагалі.

На фото вище зображена права сторона керма на велосипеді VIVI eBike. На фото ви можете побачити перемикач, який дозволяє перемикати 7 передач на задньому перемикачі велосипеда. Дросель eBike розташований праворуч від перемикача передач. А на передньому плані. невеликий дзвінок, керований великим пальцем, який є додатковим бонусом до 26-дюймового eBike VIVI.

Нижче наведено знімок специфікацій акумулятора велосипеда. Для більшості людей ці цифри нічого не означають, тому вам потрібно знати, що на повному заряді VIVI eBike проїде приблизно 30 миль (або 45 км). Звичайно, ця відстань буде змінюватися в залежності від режиму, в якому ви встановили велосипед (низький, середній або високий), місцевості, по якій ви їдете (крута або рівнинна), а також від того, на якій швидкості ви їдете, і від того, як ви їдете. рівнинна місцевість), вітру, погоди та інших подібних факторів.

За час користування 26-дюймовим eBike VIVI я здійснив кілька довгих велосипедних поїздок і виявив, що проїхати більше 20 миль на одному заряді не становить жодних проблем, доки я залишаю велосипед на низькому рівні протягом більшої частини подорожі. Індикатор заряду батареї іноді показував, що в акумуляторі залишився лише один або два бари, але пізніше підскакував до трьох або більше барів, в залежності від режиму, в якому був налаштований вимірювач потужності, і крутизни місцевості, на якій я їхав в той час. Тому необхідно провести більше тестувань, щоб побачити, якими є справжні межі роботи акумулятора, що входить до комплекту VIVI eBike.

Як би там не було, перевагою VIVI eBike, порівняно з іншими моделями електровелосипедів, є те, що коли батарея розряджається і велосипед більше не може працювати від електродвигуна, він функціонує як звичайний велосипед. Отже, якщо ви повертаєтесь додому з особливо тривалої велопрогулянки і батарея розрядиться за кілька миль до вашого повернення додому, ви завжди можете крутити педалі велосипеда, використовуючи силу ваших ніг протягом останніх кількох миль.

Колеса Шини

26-дюймові колеса та шини. ось що ви знайдете на цьому електровелосипеді VIVI. І хоча 26-дюймові колеса та шини. це те, що ви знайдете на багатьох гірських велосипедах, я підозрюю, що більшість людей, які купують 26-дюймовий eBike VIVI, не купуватимуть велосипед через його позашляхові можливості, а натомість матимуть намір використовувати його в основному як місцевий транспортний засіб, що дозволить їм їздити по району, виконувати доручення та їздити на випадкові велосипедні прогулянки з друзями.

У той час як Chaoyang 26 x 1.95 шин, якими оснащений велосипед, витримали мої нещодавні тестові поїздки, довгострокова довговічність цих шин ще не визначена, і, можливо, мені доведеться оновити цю статтю/огляд, як тільки я визначу, наскільки довговічні ці шини насправді.

Ці стандартні 26-дюймові шини з протектором чудово підходять для повсякденної їзди по асфальтованих дорогах, але також дозволяють велосипеду з легкістю їздити по ґрунтових і гравійних дорогах. Я припускаю, що мало хто придбає цей велосипед для серйозних гірських прогулянок, але велосипед, безумовно, можна використовувати в умовах бездоріжжя, завдяки розміру шин, протектору та передній підвісці (яка дозволяє велосипеду поглинати деякі нерівності, які ви напевно знайдете в умовах бездоріжжя).

Передня підвіска цього велосипеда допомагає долати невеликі нерівності та гравій на дорогах, якими ви будете їздити, але підвіска не дуже хороша на суперскелястій місцевості. нічого схожого на підвіску, яку ви знайдете на більш якісних гірських велосипедах.

Механічні дискові гальма

Однією з чудових речей про VIVI eBike є те, що він оснащений певними деталями, які ви могли б очікувати знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною. Наприклад, 26-дюймовий eBike VIVI оснащений передніми та задніми механічними дисковими гальмами.

Дискові гальма швидко стали стандартом для більшості моделей велосипедів, але дешевші ободні гальма все ще часто зустрічаються на багатьох недорогих моделях велосипедів. Тож придбання пари передніх і задніх дискових гальм з покупкою електровелосипеда VIVI є величезним додатковим плюсом.

Дискові гальма готові до використання прямо з коробки, коли ваш VIVI eBike вперше прибуває, але я виявив, що потрібна невелика кількість регулювання, щоб розташувати гальма так, щоб вони не натирали і не скрипіли під час моїх перших тестових поїздок. Це дуже просте регулювання, і майже будь-хто, хто може подивитися відео з інструкціями на YouTube, зможе відрегулювати дискові гальма на велосипеді, якщо це необхідно.

Аксесуари, що входять до комплекту

Окрім електродвигуна, передньої підвіски та дискових гальм, VIVI eBike оснащений низкою інших аксесуарів, на які варто звернути увагу.

Першим і найочевиднішим з цих доповнень є, мабуть, сідло, яке являє собою недороге велосипедне сидіння, прикрашене червоно-білим візерунком “полум’я” на його верхній частині. Оздоблення сідла. це, мабуть, єдина частина VIVI eBike, яку я б змінив, якби сам відповідав за виробництво цих велосипедів. Я особисто вважаю за краще стандартне, звичайне чорне сідло. Але сідло, яке ми обрали, насправді не таке вже й погане. Вона виглядає трохи по-дитячому в порівнянні з рештою велосипеда, але вона зручна і буде добре працювати для 90% користувачів велосипеда.

Ще одна чудова додаткова опція, що входить до комплекту VIVI eBike. це передня фара, яка попередньо підключена до електричного акумулятора/мотора велосипеда. Щоб увімкнути передню фару, просто натисніть і утримуйте кнопку “” на правій стороні вимірювача потужності велосипеда. Потім, щоб вимкнути світло, натисніть і утримуйте кнопку “” ще раз. Освітлювати дорогу перед собою ще ніколи не було так просто!

У той час як дорогі велосипеди зазвичай не мають педалей, оскільки виробники велосипедів високого класу знають, що багато серйозних велосипедистів хочуть використовувати дуже специфічний тип педалей, бюджетні велосипеди, такі як VIVI eBike, оснащені парою стандартних пластикових плоских педалей. таких, які ви можете знайти на багатьох інших велосипедах низького класу у вашому місцевому веломагазині. Наша мета. надати вам базову педаль, яку ви зможете використовувати відразу, прямо з коробки, щоб ви могли почати крутити педалі на своєму велосипеді в перший же день після його придбання. Ці пластикові педалі коштують недорого, але вони добре працюють і зроблять більшість велосипедистів-любителів дуже щасливими. Якщо, однак, ви захочете перейти на більш просунуту педаль, ви зможете легко це зробити! Просто відкрутіть ці базові пластикові педалі та вкрутіть педалі на ваш вибір. Бінго!

Ще один великий бонус, який є у 26-дюймових eBikes VIVI. це задня підставка, яка допомагає тримати велосипед у вертикальному положенні, коли ви збираєтесь припаркувати його. Ця задня підставка не тільки полегшує паркування велосипеда, коли вам це потрібно, але й продовжує термін служби акумулятора, двигуна та велосипеда в цілому, оскільки ви з меншою ймовірністю пошкодите велосипед або будь-яку його частину, якщо просто будете використовувати підставку, що входить до комплекту, кожного разу, коли збираєтесь припаркувати велосипед.

На фотографіях вище показано підніжку в розкладеному та складеному положенні. Це якісна підніжка, яку виробники велосипедів могли б легко не встановлювати, щоб заощадити гроші та отримати більший прибуток від продажів, але вони включили її як додатковий бонус і я думаю, що цей бонус дуже оцінять ті, хто вирішив придбати 26-дюймовий електровелосипед VIVI.

VIVI eBike. мій остаточний огляд

Якщо і є якийсь серйозний недолік у VIVI eBike, то це той факт, що він доступний лише в одному розмірі рами. І, на жаль, для мене (при зрості 6 футів, 2 дюйми), розмір рами велосипеда просто занадто малий для мене. Для того, щоб правильно підігнати цей велосипед, ваш зріст повинен бути від 5 футів 2 дюймів до 5 футів 7 дюймів. Якщо ви вищий або нижчий за цей зріст, на велосипеді все одно можна буде їздити, але він не буде добре вам підходити. Якби велосипед був у різних розмірах (малий, середній та великий), VIVI eBike був би абсолютним переможцем серед недорогих велосипедів!

Загалом, я дуже вражений 26-дюймовим електровелосипедом VIVI. Це гарний велосипед, який зробить багатьох власників електровелосипедів дуже щасливими. Велосипед ідеально обладнаний для їзди по місту, місцевих поїздок, виконання доручень і навіть може бути використаний на деяких видах гірських велосипедних стежок і місцевості.

Хоча термін служби акумулятора та шини ще належить перевірити в довгостроковій перспективі, мій досвід роботи з велосипедом до цього часу мене дуже вразив. І хоча велосипед не підходить мені (я просто занадто високий для рами одного розміру), я планую зберегти VIVI eBike для всіх моїх низькорослих друзів і членів сім’ї, які вирішили приїхати до мене в гості і хочуть, щоб електричний двигун допоміг їм не відставати від мене на дорогах і стежках в моєму районі.

В цілому, я б дав VIVI 26-дюймовий eBike дуже високу оцінку, враховуючи, що це такий недорогий електричний велосипед. Це дійсно неймовірно, що вони змогли створити такий гарний, добре працюючий електричний велосипед, який коштує так мало і поставляється з такою великою кількістю додаткових функцій!

Отже, навіть якщо це не найкращий велосипед у світі, я підозрюю, що це ідеальний велосипед для тих, кому потрібен базовий електровелосипед для поїздок по місту, але хто не хоче витрачати тисячі доларів на більш дорогий бренд або модель.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top