Diamondback Ranger 2.0 Відгук. Електричний велосипед Diamondback

Diamondback Ranger 2.0 Відгуки

diamondback, ranger, велосипед

Diamondback Ranger 2, розроблений у Великобританії та орієнтований на британський ринок E-MTB, Diamondback Ranger 2.0 пропонує гонщикам Shimano Steps 8000, колеса WTB 27 та підвіску RockShox 140 мм за 3900 фунтів стерлінгів. Ми проїхали на ньому до краю і назад по горах і пагорбах Шотландії, щоб побачити, де йому буде найкомфортніше.

Diamondback, були частиною сцени MTB з року крапки і були одним з найгарячіших брендів кінця 80-х років. З тих пір вони майже зникли, поки могутній Raleigh та його материнська компанія Winora (власники Haibike) не інвестували значні кошти в бренд і не переосмислили Diamondback як британського конкурента E-MTB. Орієнтований на гонщиків, які шукають надійний універсал з максимальними можливостями за свої гроші, Ranger є топовою моделлю Diamondback у 2017 році та 2.0 знаходиться посередині між трьома рівнями специфікацій, які базуються на одній і тій же рамі та двигуні.

diamondback, ranger, велосипед

Перше враження хороше: гідроформована рама з алюмінію 6061 виглядає солідно і має задню підвіску VPP. Кольори рами виглядають добре і, безумовно, “попсові”, але графічне оздоблення трохи тьмяне, а наклейки на акумуляторі стоять гордо і висікаються. Зблизька прокладка кабелів нагадує “пташине гніздо”, що ускладнює роботу, коли вам потрібно замінити кабель або відрегулювати крапельницю, а відсутність кріплень для пляшок означає, що ви обмежені у використанні гідратаційного пакета навіть під час коротких підйомів. Однак, щоб бути конкурентоспроможним за цією ціною, потрібно зрізати кілька кутів, і ці несуттєві ділянки є ймовірним місцем, де це можна зробити.

Технічні характеристики Diamondback Ranger 2.0

Серце велосипеда. чудовий двигун Shimano Steps E8000 із зовнішнім акумулятором на 500 Вт. Steps E8000 забезпечує плавну та тиху їзду з достатньою потужністю, навіть у режимі ECO, з достатнім крутним моментом, доступним на трасі, щоб подолати всі, крім найжорстокіших підйомів. На швидкостях, що перевищують діапазон допомоги, вони відчувають помітно менший опір, ніж інші двигуни, а це означає ще більше потоку та задоволення від швидкої їзди!

diamondback, ranger, велосипед

Вилки RockShox на обох кінцях добре підібрані для цієї ціни: спереду стоїть масивна Yari RC, а ззаду. Monarch RT3 з 3-позиційним важелем стиснення. Обидва велосипеди прості в налаштуванні; просто встановіть прогин відповідно до розмітки градієнта, яка вже є на амортизаторі, і їдьте, якщо ви їдете занадто швидко, додавання бездонних жетонів. це легка і швидка робота. Обов’язки приводного ланцюга виконує 11-швидкісний перемикач Shimano XT з механізмом на касеті 11-42 Sunrace, який у поєднанні з 34-дюймовим ланцюгом XT забезпечує достатній діапазон і добре перемикається під тиском. Ще 350 фунтів стерлінгів. і ви отримаєте XT Di2 на Ranger 3.0 і це може коштувати грошей, щоб мати більш інтегрований і швидкий велосипед з перемиканнями, який отримує максимум від приводу Steps E8000.

diamondback, ranger, велосипед

diamondback, ranger, велосипед

Вдало підібрана тема продовжується з колесами. 40 мм внутрішня ширина скребкових дисків WTB та 2.8-дюймові шини приємно бачити, вони надають додатковий комфорт та більшу площу контакту для покращення зчеплення та гальмування, однак їх потрібно буде перетворити на безкамерні, щоб уникнути частих проколів важкого велосипеда, трубки та тонкі бічні стінки приваблюватимуть бджіл, як мед!

diamondback, ranger, велосипед

Чи то за дивним збігом обставин, чи то за ретельним плануванням, шини WTB отримали відповідну назву. Rangers; низькопрофільний протектор дуже добре підходить для швидкої їзди по сухих, твердих поверхнях, а також поверхнях у центрі треку, але у мокрих або пухких умовах ви швидко потрапите в халепу. Шини з більшим зчепленням дозволять максимально використати чудову здатність велосипеда до підйому та нададуть більше впевненості під час спуску.

Вилка: Rock Shox Yari RC 140 мм Rear Shock: Колісна пара: Rock Shox Monarch RT3 Debonair 140 мм: WTB Scraper i40 27 32H на DB Sealed Boost Hubs Шини: WTB Ranger 27.5×2.8, корпус Comp 27tpi, дротовий привід: Shimano E8000 Батарея: інтегрований кривошип Shimano E8020 (504 Втч): Shimano XT E8000 34t Ring Drivetrain: Shimano XT Sunrace 11-42t Гальма: Гідравлічні Shimano M-315, 180 мм Шток ротора: кований алюміній Diamondback Руль: кований алюміній Diamondback Ш:720 x Dia:31.8 мм, задній хід:6DG, верхній хід:4, підйом:12 мм Виріз під підсідельний штир WTB Padlock Grips: DB Підсідельний штир 31.6 мм

Геометрія Diamondback Ranger 2.0

Розмір S M L XL
Підсідельна труба 380 мм 420 мм 460 мм 500 мм
Верхня труба (ефективна) 585 мм 605 мм 625 мм 645 мм
Винос головної трубки 110 мм 110 мм 120 мм 130 мм
Кут нахилу голови 68° 68° 68° 68°
Кут нахилу сидіння 75° 75° 75° 75°
Поручень ланцюга 455 мм 455 мм 455 мм 455 мм
BB Drop 25 мм 25 мм 25 мм 25 мм
Колісна база 1169 мм 1189 мм 1210 мм 1231 мм

Їзда на Diamondback Ranger 2.0

diamondback, ranger, велосипед

Ми протестували XL, і короткий винос виявився замалим для нашого довготелесого тестувальника зростом 193 см; велосипедистам зростом 180-190 см він підійде набагато краще. Геометрія традиційно гостра XC зі зручним та вертикальним положенням та кутом нахилу голови 68°, що означає, що він любить вузькі синглтреки та підйоми і з радістю поїдатиме кілометри.

diamondback, ranger, велосипед

На жаль, для швидкого спуску низькопрофільні шини, крутий кут нахилу голови, коротка верхня труба, 70-міліметровий шток та 720-міліметровий брусок роблять керування трохи важким! Ми б безумовно хотіли бачити принаймні ширшу планку, щоб дати велосипедисту більше важелів, контролю та впевненості. Справжньою ложкою дьогтю в бочці меду є гальма M-315, яким насправді не місце на електровелосипеді, не кажучи вже про велосипед за 3900 фунтів стерлінгів, і які є найдешевшими агрегатами Shimano з жахливими 2-пальцевими трекінговими важелями.

diamondback, ranger, велосипед

Гальма. це не та область, в якій ми хотіли б бачити компроміс на електровелосипеді через збільшення швидкості та ваги. Малопотужні агрегати вимагають використання двох або більше пальців для того, щоб змусити їх кусатися, що зменшує вашу здатність захоплювати шини і збільшує навантаження на руки та тиск на зап’ястя. На довгих спусках ми проводили багато часу, думаючи про гальмування, що призводило до втоми зап’ясть і рук, які забирали більшу частину задоволення від спусків і, в кінцевому рахунку, робили катання більш ризикованим. Вони потребують сортування в магазині, і покупці повинні враховувати це, порівнюючи загальну вартість велосипеда. На жаль, такі ж гальма встановлені і на Ranger 3.0, тому навіть перехід на наступну модель не вирішить проблему.

Висновок

Ranger створений, як випливає з назви, для тривалих подорожей та пригод. Ми були щасливі, досліджуючи ліси та подвійні доріжки прикордонної країни Borders, де наша впевненість у дальності та комфорті Ranger тримала нас на шляху до горизонту. Райдери, які прагнуть до радикальності, знайдуть специфікацію Ranger непридатною для більш жорсткого катання, швидко виходячи з його глибини, коли місцевість, швидкість і градієнт стають більш складними.

інформація за посиланням: diamondback.ко.uk

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Томас Коілд

Перевірено: Велосипед Diamondback Current Ebike

Підсумок: Diamondback Current. це ебайк з дропбаром, зручний на міських вулицях та дорогах. Широке кермо та шини Maxxis шириною 40 мм дозволяють долати легкі гравійні та ґрунтові дороги. Середньомоторний двигун Bosch Performance Line класу 3 забезпечує велику потужність (з максимальною допоміжною швидкістю 28 миль/год) і забезпечує швидку, веселу їзду. Однак загальна вага, ціна та акумулятор, який важко виймається, не роблять Current ідеальним варіантом для всіх.

  • 6061 Алюмінієва рама з наскрізною алюмінієвою вилкою.
  • Перемикачі передач, трансмісія та гідравлічні гальма Shimano GRX.
  • Високошвидкісний двигун Bosch класу 3 Performance Line Speed та акумулятор PowerTube 500.
  • Широке, розкльошене кермо та шини 700x40C додають можливості легкого гравію.

Ціна: 4 100Вага: 47.7 фунтів (58 см)

Електронний велосипед Diamondback Diamondback Current

diamondback, ranger, велосипед

Diamondback Diamondback Current e-Bike

Стиль: Гравійний EbikeМатеріал: Алюміній 6061-T6 Розмір коліс: 700CВилка: Алюміній 6061 T6, наскрізна вісьМотор: Bosch Performance Line Speed, крутний момент 85 Нм, максимальна швидкість 28 миль/годБатарея: Bosch PowerTube 500 Drivetrain: Shimano GRX 11-ступінчастий Кривошип: Кований сплав FSAЗадня касета: Shimano 11-42T, 11-швидкіснаГальма: Shimano GRX, 180 мм ротор спереду / 160 мм ротор ззадуКолеса: Алюмінієві 700c, діаметр 25 мм, 32 отвориШини: Maxxis Rambler, 700x40cСідло: WTB Volt SportSeatpost: Алюміній Diamondback, довжина 350 ммРуль: Алюмінієвий розкльошений дропбар, 480 мм (малий), 500 мм (середній великий)Шток: Алюмінієвий сплав Diamondback, 3d кований

diamondback, ranger, велосипед

Diamondback Current. це те, що я люблю називати велосипедом електронного дослідника. З першого погляду на байк видно, що ширина керма та винос є сигналами того, що він призначений для подолання перешкод, а шини шириною 40 мм допомагають мотоциклістам перестрибувати через нерівності на дорозі чи стежці.

Diamondback описує електровелосипед Current як такий, що “народився з бажання досліджувати”. Маючи на увазі цей опис, я використовував Current саме для цього: досліджувати. Спочатку я звик до Current на вулицях Нью-Йорка. Потім я взяв його до державного парку Гаррімана (близько 50 миль на північ від Нью-Йорка), щоб дослідити деякі дороги. Він виявився здатним як допомогти привезти продукти на тиждень, так і з гуркотом долати колії та каміння розмитих слідів від шин на ґрунтових та гравійних дорогах. Current полегшив як поїздки на роботу, так і подорожі.

diamondback, ranger, велосипед

Електровелосипед класу 3, Current оснащений двигуном Bosch Performance Line Speed з середнім кріпленням. Завдяки трьом датчикам для вимірювання крутного моменту, швидкості та прискорення педалей, система підтримки педалей дозволила мені розвинути швидкість до 28 миль/год. це означає, що чим більше ват я натискав на педалі, тим більшу допомогу надавав двигун Bosch. Велосипед має чотири режими допомоги: Eco, Tour, Sport та Turbo. Перейшовши в екорежим, мені все одно довелося попрацювати, щоб розігнатися до 28 миль/год з максимальною підтримкою на схилі 2%. 11-ступінчаста трансмісія з низьким передавальним числом 1: 1 42x42T стала в нагоді для збільшення частоти обертання, щоб отримати більшу допомогу на педалі. З іншого боку, в режимі Turbo, відпочиваючи в розкльошених краплях, відчуваєш себе наче на гоночному Café Racer!

diamondback, ranger, велосипед

Режим Turbo двигуна Bosch став у пригоді, щоб дістатися з пункту А в пункт Б, і дозволив мені не відставати в полуденному міському трафіку. Однак, враховуючи швидкість, яку легко досягає Current, і в поєднанні з його вагою майже 48 фунтів (плюс вага велосипедиста і вантажу), гальма Shimano GRX потребували деякого часу, щоб зупинитися з повної швидкості.

diamondback, ranger, велосипед

diamondback, ranger, велосипед

В’їжджати або виїжджати з будь-якого вузького простору на Current було не так вже й весело через 50-сантиметрові планки. Часто я використовую девіз: чим ширше кермо, тим комфортніше їхати; але з Current, те, що я отримав у комфорті, я втратив у маневреності на вузьких ділянках. Оскільки у Current немає крил, я зміг перевернути велосипед вертикально на заднє колесо під час ходьби, щоб маневрувати ним у невеликих просторах, але це може бути варіантом не для всіх райдерів.

The Current відкрив мені очі на можливості дослідження за допомогою педалей-асистентів. Знімати велосипед з асфальту було так само весело, як і їздити містом. Спочатку я скептично ставився до ідеї електричного велосипеда, призначеного для подорожей. адже за своєю природою він обмежений радіусом 35-65 миль через ємність акумулятора. Крім того, якщо ви виїжджаєте за межі цієї теоретичної межі, вам знадобиться акумуляторна батарея від Bosch, щоб зарядити його.

diamondback, ranger, велосипед

Їзда кам’янистими, підйомними ділянками ґрунтової дороги, які були складними на велосипеді без допоміжного обладнання, на Current було легше долати. Я не хвилювався про те, що двигун може вдаритися об рельєф, оскільки рама захисно обертається навколо нього. Найскладнішою частиною з’їзду з асфальту на бездоріжжі був підйом без втрати зчеплення з дорогою. Через це я тримав Current в режимі Eco або Touring на пересіченій місцевості.

Монітор Bosch відображає всю статистику, очікувану від велокомп’ютера ebike: вати (в даному випадку, скільки ват я доклав до потужних зусиль двигуна), каденс, градієнт і швидкість. Він також має динамічне відображення того, скільки залишилося заряду і скільки це означає в милях. Наприклад, якщо я переходив з економного режиму на турборежим, монітор показував зменшення дальності пробігу. Це зручно, тому що останнє, чого б я хотів. це розрядити акумулятор за милі від дому на велосипеді вагою майже 50 фунтів, щоб крутити педалі назад без сторонньої допомоги.

diamondback, ranger, велосипед

Хоча я знайшов сам комп’ютер чудовим, кріплення виявилося більш складним. Кріплення сконструйоване таким чином, що прикріпити його до нижніх гвинтів вилки не становить жодних труднощів, а зона доступу до гвинтів занадто вузька, щоб прийняти більшість інструментів. Кріплення чудово функціонує, коли виступає з верхньої частини штока, як гілка дерева, що відірвалася, і полегшує доступ до сумки на кермо, але якщо ви не використовуєте сумку на кермо, немає необхідності встановлювати комп’ютер у такому піднятому положенні. На жаль, кріплення не можна легко замінити на щось більш універсальне, оскільки воно магнітне і живить монітор.

Інший особистий аспект налаштування велосипеда, який, як я підозрюю, змінять інші гонщики. це сідло. Мій великий тестовий велосипед був оснащений сідлом WTB Volt Sport шириною 135 мм, яке, я був впевнений, зменшило б мене навпіл, якби я їхав на ньому цілий день. Він був надмірно вузьким для велосипеда, призначеного для подорожей будь-куди, і було б добре мати в запасі ширше сідло. Хоча всі сидіння різні, тому думки про сидіння будуть сильно відрізнятися від гонщика до гонщика.

diamondback, ranger, велосипед

Важливим аспектом, який слід врахувати, була зарядка Current. Зняття акумулятора на велосипеді. це трохи клопітка справа. На виносній трубі збоку. поруч із рульовою трубою. є порт для зарядки, але для його використання потрібно припаркувати велосипед біля розетки.

Батарею Current можна знімати, але це трохи клопітно. Для виймання акумулятора потрібно зняти захисну пластину. Цю пластину можна зняти легким рухом, але тільки якщо гвинти достатньо ослаблені. Але захисна пластина також повинна бути щільно прикріплена до рами під час їзди, щоб запобігти деренчанню та пошкодженню акумулятора. Окрім ключа, для виймання акумулятора за потреби потрібен шестигранний ключ.

Варто звернути увагу на проблему зарядки акумулятора. Якщо у вас є місце для паркування, але поблизу немає розетки, пам’ятайте про цю проблему. Крім того, якщо у вас немає критого місця для паркування Current, або якщо для того, щоб занести його всередину, потрібно підняти майже 48-фунтовий велосипед нагору або пройти вузькими коридорами, зняття акумулятора для частої зарядки може виявитися дратівливою роботою.

diamondback, ranger, велосипед

Ціна Current у 4 100 доларів США ставить його у верхню частину діапазону цін на подібні електровелосипеди класу 3, з широким кліренсом шин та запасом ходу 35 миль. Враховуючи відсутність запасних крил, багажника, USB-порту або вбудованих ліхтарів, Current не оснащений багатьма функціями, які можуть знадобитися людям, які їздять на роботу. Хоча шини 700x40c на Current дозволяють їздити по гравію та ґрунтових дорогах, алюмінієва рама не має вбудованих амортизаційних функцій, тому велосипед більш комфортний на асфальті. Загалом, Diamondback. це веселий велосипед, який можна взяти з собою куди завгодно. Особисто я не впевнений, що можу виправдати ціну та проблеми з зарядкою, щоб додати цей велосипед до свого повсякденного життя. Але, якщо ви шукаєте електровелосипед з дропбаром, щоб дослідити деякі путівці або легкі гравійні дороги, і у вас є місце для зарядки велосипеда, де не потрібно щоразу знімати батарею, Diamondback Current може бути хорошим велосипедом для вас.

Ваша поїздка, посилена.

Електронні велосипеди Diamondback з підтримкою педалей допоможуть вам швидше дістатися туди, куди ви прямуєте. Всі переваги велосипеда Diamondback, але з додатковою потужністю. Дізнайтеся більше про наші електровелосипеди нижче.

Мотор

Електричні велосипеди Diamondback оснащені одними з найефективніших, найсучасніших систем електродвигунів із середнім приводом, які включають в себе приводний блок, акумуляторну батарею, дисплей та користувацький інтеейс.

Електродвигун передає енергію на власну трансмісію велосипеда, яка діє як ваша варіаторна коробка передач.

Ви контролюєте рівень допомоги, а двигун вмикається лише тоді, коли ви крутите педалі.

Все це відбувається прямо пропорційно вашому натисканню на педалі, за допомогою серії складних датчиків крутного моменту та швидкості. Це, в свою чергу, забезпечує природне відчуття їзди, яке електрично підсилює ваш хід педалей.

diamondback, ranger, велосипед

Акумулятор

Електровелосипеди Diamondback оснащені найбезпечнішими, високоякісними знімними літій-іонними акумуляторами.

Вони інтегровані в нижню трубу велосипеда для оптимального розподілу ваги та низького центру тяжіння для чудової керованості.

Ці акумуляторні батареї великої ємності сприяють тому, як далеко ви зможете проїхати. Акумулятори з більшою номінальною потужністю у ват-годинах (Вт-год) мають більшу накопичену енергію та дозволяють їздити на довші відстані.

diamondback, ranger, велосипед

ДИСПЛЕЙНИЙ ІНТЕЕЙС КОРИСТУВАЧА

Електричні велосипеди Diamondback оснащені цими пристроями управління, які дозволяють бачити та контролювати всі налаштування на вашому велосипеді.

Це дозволяє вам налаштувати рівень допомоги, показуючи вашу швидкість, пройдену відстань та заряд акумулятора, що залишився.

Для повного контролю, вони знаходяться прямо на кінчиках ваших пальців, тому вам ніколи не доведеться відривати руки від ручок.

Деякі моделі мають ще більш досконалі дисплеї, які підключаються до вашого телефону для отримання покрокових інструкцій, фітнес-програм, музики та іншого.

diamondback, ranger, велосипед

НАШІ ВЕЛОСИПЕДИ КЛАСУ 3

Дістаньтеся до місця призначення за рекордно короткий час на цьому електровелосипеді класу 3.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top