CleanTechnica розпочинає огляд електричного велосипеда Jetson, слідкуйте за новинами. Електричний велосипед Jetson

Огляд електричного велосипеда Jetson Adventure

Навколо електровелосипедів було багато галасу. І я, зі свого боку, дуже радий тому, що світ електровелосипедів привертає до себе увагу і любов, на яку він заслуговує. Здебільшого про електровелосипеди говорять лише люди, які мають зайві гроші, або люди, які сприймають їх як велосипеди для слабких.

Я б намагався не вступати в розмову з самопроголошеним пуристом, який говорить про те, що їзда на чому завгодно з мотором негідна називатися велосипедом. Але люди купували електровелосипеди не тому, що хтось кидався безглуздими заявами, а тому, що вони були дуже дорогими, і в ті перші роки це було цілком виправдано.

Але за останні кілька років було зроблено багато кроків для того, щоб зробити ці велосипеди максимально надійними та доступними для широкого загалу. І одним з таких велосипедів є електричний велосипед Jetson Adventure Electric Bike. Jetson. відносно нова компанія, яка ставить перед собою багато амбітних цілей, пов’язаних зі свободою в їзді. І одна з таких цілей. зробити електричні велосипеди доступними за ціною, не знижуючи при цьому надійність і функціональність велосипеда.

Це вичерпний огляд електричного велосипеда Jetson Adventure з детальним описом таких деталей, як батарея, запас ходу, система допомоги при крученні педалей та багато іншого. Ми сподіваємося, що він вам сподобається, і ви дасте нам знати про свій досвід користування електровелосипедом Jetson, поділившись своїми історіями в коментарях та думках власників нижче.

Перші враження

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Одне з перших вражень, яке ви отримуєте від електровелосипеда Jetson Adventure. це те, що він не виглядає як електровелосипед. Тому що це не так. Жартую, так і є, але це спеціально зроблено так, щоб він виглядав як будь-який інший традиційний велосипед. Ті, кому цікаво, де знаходиться батарея, правильно здогадалися, вона знаходиться всередині нижньої труби рами. Це зберігає батарею в затишку і захищає її від усього, що може бути шкідливим для батареї.

Але чому вони це зробили? Звичайно, є багато причин, чому ви хотіли б мати батарею всередині рами велосипеда, але як пояснює генеральний директор Джош Султан (Josh Sultan)

Ми відчули, що на ринку існує прогалина для електричного гірського/шосейного велосипеда, який був би візуально красивим, але також пропонував цінність. Ми відчули, що на ринку існує прогалина для електричного гірського/шосейного велосипеда, який був би візуально красивим, але також пропонував би цінність ми хотіли усунути стереотип, що ви “слабкий” або “некрутий”, якщо ви їздите на електровелосипеді.

Джош Султан, генеральний директор Jetson

Це має сенс, і це також дозволяє всім, крім водія, знати, що це електровелосипед. Гаразд, окрім естетики, яка, до речі, завжди вітається, це також діє як камуфляж для захисту велосипеда від велосипедних крадіїв. Тому вам буде зручніше залишати його на вулиці (звичайно, з належним велосипедним замком) і при цьому ви зможете функціонувати як звичайна людина.

Навіщо потрібен електровелосипед?

Я можу придумати багато обставин, коли електричний велосипед Jetson Adventure може стати в нагоді. І дозвольте мені розповісти вам одну з причин, чому я люблю пригодницькі електричні велосипеди. Я ентузіаст велоспорту і дуже люблю їздити на велосипеді, але, як і в усьому в житті, у велоспорті є деякі частини, які теж не бажані. Скільки себе пам’ятаю, я хотів їздити на своєму улюбленому велосипеді всюди, куди б я не захотів поїхати. Але я завжди відкидав цю ідею, тому що завжди був один страх, що я прибуду до місця призначення в сорочці, повністю просоченій потом, що, до речі, траплялося кілька разів, і повірте мені, це не дуже приємне відчуття.

Мотор і максимальна швидкість

Тож саме тут з’являється такий велосипед, як електричний велосипед Jetson Adventure, і рятує день. 250-ватний двигун може розігнати вас до максимальної швидкості 20 миль/год за допомогою педального підсилювача, який відчуває себе дуже швидким для поїздок по міських дорогах. Ви можете використовувати педальний підсилювач на складних ділянках, таких як підйоми, і просто крутити педалі під час легких ділянок. І ви можете бути спокійні, тому що цей електронний велосипед Jetson може підніматися на підйоми до 15 градусів або підйоми з градієнтом до 25%, які дуже рідко зустрічаються.

Акумулятор

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Як ми вже обговорювали раніше, батарея захована в нижній трубі велосипеда, що надає велосипеду безшовного вигляду. Як додаткова примітка, вам доведеться докласти певних зусиль, якщо ви хочете переконати своїх колег або друзів, що це електричний велосипед лише за зовнішнім виглядом. Акумулятор на цьому велосипеді. 36 В, 7.Акумуляторна батарея на 8 Ач з елементами Panasonic, які, звичайно, перезаряджаються.

Я не знаю, чому я згадую про це, але зарядний пристрій входить в комплект, і це зарядний пристрій 110-240 В, який підключається до лівої сторони акумулятора. Щоб зарядити його з 0% до повного заряду, вам потрібно буде під’єднати його до мережі приблизно на 5-6 годин. Зазвичай рекомендується заряджати його повністю, перші три рази, коли ви використовуєте його, а потім заряджати його відповідно до ваших поїздок.

Зазвичай я рекомендую заряджати батарею на рівні 60-70%, що забезпечує найбільшу кількість циклів заряджання і зберігає її довговічність на довгі роки. Було заявлено, що ця батарея має близько 1000 перезарядок, перш ніж у неї почнуться проблеми, яких слід очікувати з будь-яким акумулятором. Але 1000 зарядів приблизно дорівнює 3 рокам безперервного використання, що для мене звучить як велика цінність.

І якщо ви вирішите замінити акумулятор для електричного велосипеда Jetson Adventure, ви завжди можете отримати його на їх офіційному веб-сайті. Звичайно, батареї також водонепроникні, вони мають гумову кришку, яка закриває зарядний порт, коли він не використовується, і запобігає потраплянню води та пилу.

Діапазон та допомога при педалюванні

Це дві основні речі, які слід враховувати при покупці електровелосипеда. Існує 9 рівнів / режимів допомоги педалей, які ви можете активувати, натиснувши на педаль велосипеда один раз, і двигун вмикається і дає вам поштовх. Отже, якщо ви хочете стабільно їздити на цьому велосипеді, вам доведеться продовжувати крутити педалі через рівні проміжки часу, але єдина різниця, як випливає з назви, полягає в тому, що допомога значно полегшить хід педалей. Ви полюбите цей велосипед дуже швидко, особливо якщо ви ще не користувалися електровелосипедом.

Ви все ще можете їздити на цьому велосипеді, як і на будь-якому традиційному велосипеді. Велосипедист може перемикатися між 9 рівнями, натискаючи кнопки зі стрілками вгору або вниз на лівій стороні керма. Цей велосипед заявляє про 30 миль на одному заряді, і при тестуванні в режимі реального часу він досягає позначки в 29 миль, і це нормальна поведінка електровелосипеда.

Як я вже згадував раніше, цей велосипед може розвивати швидкість до 20 миль на годину і має запас ходу 30 миль, чого достатньо для будь-яких поїздок на середні та далекі відстані. Але якщо ваші поїздки на роботу довші або з якихось причин ви хочете швидший велосипед з більшим запасом ходу, обов’язково ознайомтеся з нашим оглядом Aventon Pace 500, який має 40-мильний запас ходу зі швидкістю до 28 довбаних миль на годину, і це теж з дроселем. Це робить Aventon Pace 500 електричним велосипедом класу 3, тоді як це клас 1. А також він зазвичай продається приблизно за тією ж ціною або навіть менше, тому переконайтеся, що ви перевірили це, перш ніж приймати рішення про покупку.

Дисплей та підсвічування

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Дисплей. це РК-дисплей, за допомогою якого ви можете швидко дізнатися поточний рівень заряду акумулятора, рівень допомоги педалі, на якому ви зараз перебуваєте, та швидкість, з якою ви зараз рухаєтесь. Як стандартна функція, цей велосипед також оснащений одометром, який вимірює відстань, яку ви подолали на цьому велосипеді, і відображається внизу дисплея.

Ще одна крута особливість. це те, що цей велосипед поставляється з передніми та задніми світлодіодними ліхтарями. Звичайно, ви можете купити дешеві світлодіоди, але їх часто важко встановити, не заповнюючи ваш кокпіт стяжками, тому це завжди крута функція, яку можна отримати за замовчуванням. Задній ліхтар буде діяти як своєрідний індикатор, оскільки він має два режими, один, де він нормальний, а інший, де він блимає.

Трансмісія та гальма

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Це 21-швидкісний електричний велосипед із 7-швидкісною касетою ззаду та 3-швидкісним кривошипом спереду. Ви будете раді дізнатися, що цей велосипед оснащений як передніми, так і задніми дисковими гальмами Tektro, які завжди є плюсом для будь-якого виду велосипедів. Перемикачі передач, що використовуються на цьому велосипеді. це перемикачі передач Shimano, які працюють надійно без проблем.

Шини

Шини на цьому доступному електронному велосипеді. 27.5ers, які ідеально підходять для двигуна потужністю 250 Вт. Вони ширші за традиційні дорожні велосипедні шини, що забезпечує краще зчеплення з дорогою. Рекомендований тиск для цих шин, який багато хто хоче знати, становить 40-65 psi.

Правильно накачані шини дають вам більше пробігу для вашого заряду, а також краще для довговічності ваших шин.

Інші особливості

Хоча сідла залежать від особистих уподобань, у цього є сідло Comfort, яке не зашкодить вашим сідницям і добре поглинає удари. Електричний велосипед Jetson Adventure також постачається з традиційним дзвінком, який я використовував цілих 3 рази цього року, що порівняно з 0 минулого року.

Велосипед також виготовлений з алюмінієвого сплаву, який не піддається корозії і має деякі гідні якості, такі як менша вага тощо. До речі, говорячи про вагу, цей пригодницький електронний велосипед важить близько 44 фунтів і має обмеження ваги 300 фунтів, що чудово підходить для людей, які носять додатковий кошик для пікніка або для доставки їжі. Ви також можете закріпити кілька передніх кошиків для перевезення вантажу.

CleanTechnica починає огляд електричного велосипеда Jetson, залишайтеся з нами

Коли я вперше побачив електричний велосипед (електровелосипед) Jetson, я зупинився, щоб подивитися ще раз. Звідки стирчить очевидна батарея? Де очевидний електродвигун? Де ж очевидна система передач, яка обмежує ці електровелосипеди кількома передачами?? Що цей дванадцятишвидкісний велосипед робить тут, посеред секції електровелосипедів??

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Коли я вперше побачив електричний велосипед (електровелосипед) Jetson, я зупинився, щоб подивитися ще раз. Звідки стирчить очевидна батарея? Де очевидний електродвигун? Де очевидна система перемикання передач, яка обмежує ці електровелосипеди кількома передачами? Що цей дванадцятишвидкісний велосипед робить тут, посеред секції електровелосипедів?

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Місія Jetson, електричний Jetson починається

Хоча в цьому секторі була певна перерва, індустрія електровелосипедів має багато можливостей для розвитку. Серед них відома компанія Jetson та її електровелосипед. “Місія Jetson проста. надати найширшу лінійку продуктів для особистої мобільності для будь-якого віку, які є екологічно чистими, зручними та доступними за ціною. Ми прагнемо надавати вам інноваційні, добре продумані продукти, відмінне обслуговування клієнтів та неперевершену цінність. ” Після цього піднесеного вступу та огляду електровелосипеда, я був готовий розпочати період тест-драйву, попрощавшись із Gocycle G3. Слідкуйте за повним оглядом.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

На перший погляд, Jetson відчувається ну, як звичайний велосипед. Хоча Jetson виглядає як звичайний 12-швидкісний велосипед, він відносно легкий і має стриману форму. Підтвердження того, що це електровелосипед, займає секунду.

Здається, це чудовий електровелосипед у цьому сегменті. звідси моя зацікавленість у його випробуванні. При першому огляді, він пропонує багато користі за ваші гроші. Подивимось, чи зміниться моя думка через пару тижнів.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Jetson все ще досить новий і обіцяє запропонувати вражаючий асортимент пристроїв для електричної мобільності, які, якщо якість, яку я відчуваю від електровелосипеда Jetson, є чимось, що можна оцінити, повинні стати цікавим вибором пристроїв.

Тим часом, перевірте присутність компанії в соціальних мережах на та Instagram.

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica на електронну пошту. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Я не люблю платних сервісів. Вам не подобаються платні сторінки. Кому подобаються платні сайти?? Тут, у CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну стіну на деякий час, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий вміст залишається за платною стіною. Але тоді менше людей їх читають! Ми просто не любимо платних платформ, тому вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. ахніть. рости. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, внесіть невелику суму щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякуємо! Реклама

Ніколя народився і виріс серед класичних автомобілів 1920-х років, але тільки коли він сів за кермо електромобіля AC Propulsion eBox і Tesla Roadster, він відкрив для себе світло. З тих пір він займається виробництвом контенту про екологічно чисту мобільність на різних каналах CleanTech з 2007 року і знайшов свій дім на CleanTechnica. Він виріс у міжнародному середовищі, і його пристрасть до спілкування привела до висвітлення електромобілів, автономних транспортних засобів, відновлюваних джерел енергії, тест-драйвів, подкастів, фотографування та зйомок фільмів для різних міжнародних видань у друкованих та онлайн-виданнях. Ніколя пропонує поглиблений погляд на світ електронної мобільності через інтерв’ю та численні контакти, які він налагодив у цих галузях. Його улюблені слогани Існує більше рішень, ніж перешкод. і вчорашнє майбутнє сьогодні

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Посібник зі стилю. чернетка
  • Як покращити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності. виправлення рекордів у сфері чистих технологій
  • Свині можуть літати, але їхній жир. ні, попереджають екологи
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлювані джерела енергії. Study Central
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія “Лідерство в думках
  • електрифікація теплових насосів MAN данія сша байден
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C. це так важливо
  • Три найкращі електричні велосипеди 2017 року
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електровелосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
  • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник CleanTechnica з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування електромобілів Tesla
  • Листи в завтрашній день
  • Різноманітні велосипедні прогулянки з електричними велосипедами люблять blix jetson genze
  • Залучайте глобальну конкуренцію: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Факти про вітрову енергетику
  • Завод з виробництва акумуляторів Volkswgen
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • Швидка домашня зарядка для електромобіля
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Rethink energy робить сміливі прогнози щодо переходу світового автопарку на електромобілі
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Життя без автомобіля за допомогою велосипеда jetson journey e, частина 1
  • Перехід на електромобілі. дізнайтеся про зарядку, оплату,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • stromer red bull e-bike
  • Розкажіть про свою подію у сфері чистих технологій!
  • Ядерна енергетика, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих вчених
  • Jetson Bolt Rideable Electric
  • Як заряджати електромобіль. 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання матеріалів CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Керівні принципи щодо нативного контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте е-велосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

Огляд Electrek: Електричний велосипед Jetson Bolt. це вигідна угода за 399

Одна з речей, яку я люблю в електровелосипедах. це надзвичайна різноманітність варіантів на ринку. Від вантажних електровелосипедів до міні-електровелосипедів і 10 000 вуличних електровелосипедів. у цьому спектрі є все, що завгодно.

Як і в будь-якому спектрі, ви часто знаходите дійсно цікаві речі на крайніх кінцях. Зустрічайте Jetson Bolt, ультрадоступний електровелосипед 399. Ця маленька річ є напрочуд потужним велосипедом, як я переконався, катаючись на ньому кілька тижнів. Читайте далі, щоб побачити мій повний огляд.

Перш за все, давайте звернемося до слона в кімнаті. У Jetson Bolt немає педалей, тому я не впевнений, що це технічно “велосипед”.

Я б вважав, що це більше схоже на функціонал самоката у формі маленького велосипеда. Але це занадто багато слів, тому я продовжу називати його велосипедом.

Технічні характеристики електровелосипеда Jetson Bolt

Електронний велосипед Jetson Bolt, безумовно, невеликий, його вага становить лише 34 фунти (15 кг).4 кг). Він має вагу 250 фунтів (113 кг), тобто, незважаючи на те, що він невеликий, він все ще може впоратися з більшими гонщиками.

Відео огляд

Задній двигун потужністю 250 Вт не здається потужним, але він має напрочуд хороший крутний момент. Маленький моторчик досить швидко розганяє велосипед до максимальної швидкості 15 миль/год (25 км/год). Майте на увазі, що педалей немає, так що прискорення відбувається повністю без сторонньої допомоги.

Запас ходу становить 17 миль (30 км), але я проїхав приблизно 2/3 з них, перш ніж продуктивність почала знижуватися. Я не впевнений, звідки вони взяли 17 миль, якщо це не милі під гору. Тим не менше, 12 миль або близько того непогано для цього крихітного електронного велосипеда. Враховуючи, що він призначений для їзди по місту, я не можу уявити, що поїду на ньому набагато далі.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson
cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson
cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

З 36 В і 5.Акумулятор на 2 Ач (187 Втч), Jetson Bolt не призначений для далеких поїздок.

Гальмування здійснюється за допомогою одного механічного дискового гальма ззаду. Це чудово підходить для жорстких силових слайдів (запитайте мене, звідки я знаю).

Поворотний дросель, лічильник заряду акумулятора, кнопка круїз-контролю, вимикач та кнопка клаксона прикрашають кермо.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson
cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson
cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson
cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Передні та задні світлодіодні ліхтарі вбудовані в раму та живляться від основного акумулятора.

Jetson Bolt складається до 20 ″ x 40 ″ x 28 ″ (51 см x 102 см x 71 см). Складається біля керма, а не посередині, але все одно стає досить маленьким. Безумовно, досить маленький, щоб поміститися в будь-якому багажнику.

Якість їзди на Jetson Bolt

На цьому маленькому електровелосипеді насправді досить весело їздити. Перші день-два я продовжував наосліп намацувати педалі ногами, коли злітав. Але я швидко звик до того, що немає педалей, і зрештою це стало нормальним явищем.

Завдяки досить потужному двигуну та невеликим колесам діаметром 12 дюймів, Jetson Bolt швидко набирає швидкість, і я ніколи не відчував, що мені потрібно допомагати йому.

Єдиний раз, коли мені не вистачало педалей, це на пагорбах, де він трохи сповільнювався.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Я не проводив тест на повний діапазон, тому що відсутність педалей означала, що мені довелося б йти пішки, коли вони нарешті закінчаться. Це, мабуть, головний мінус відсутності педалей.

Але у нього є і свої плюси. Весь велосипед надзвичайно легкий, без купи важких велосипедних компонентів, таких як педалі, шатуни, ланцюг, ланцюгове кільце, касета, перемикач і т.д. Крім того, вам не потрібно турбуватися про обслуговування або регулювання цих деталей, і менше речей ламаються.

А завдяки меншій кількості велосипедних деталей, ціна Jetson Bolt може знизитися без шкоди для якості електричних компонентів.

cleantechnica, огляд, електричного, велосипед, jetson

Я хотів би мати якусь підвіску, щоб трохи згладити їзду, але, звичайно, ви не можете досягти цієї ваги або ціни за допомогою підвіски. А завдяки відносно широким шинам та плюшевому сидінню їзда не така жорстка, як можна було б очікувати. Ви завжди можете додати підвісну стійку сидіння, якщо вам дійсно потрібен додатковий комфорт.

Моя думка

За свою ціну (399) електронний велосипед Jetson Bolt. це чудова їзда. Він може робити все, що може робити електричний самокат, але дозволяє вам сидіти як на велосипеді.

Це не дивовижний електровелосипед за будь-яким розтягуванням уяви. Я їздив на електровелосипедах, які їздять швидше, далі та мають більше можливостей. Але я ніколи не їздив на такому доступному. А враховуючи, що цей велосипед має пристойну якість, він пропонує досить хороше співвідношення ціни та якості.

Досі найкращим міні-велосипедом, на якому я їздив, був 489 Swagtron EB-5. Але якщо ви можете обійтися без педалей і хочете заощадити майже 100 доларів, Jetson Bolt дає EB-5 реальну перевагу над ним.

Я думаю, що електровелосипед Jetson Bolt буде найкращим для міських велосипедистів або студентів у студентському містечку. Він невеликий, його легко зберігати або нести по сходах (особливо з вбудованою ручкою для перенесення), і це просто веселий маленький електровелосипед.

Як транспортний засіб останньої милі, він ідеальний. Якщо вам потрібен спосіб дістатися від дому чи роботи до поїзда чи автобуса, це може бути саме він. Він складається, що дозволяє йому сідати на багато видів громадського транспорту, і може перетворити півгодинну прогулянку на 8-хвилинну веселу поїздку.

Якщо ви замислювалися про електричний велосипед для поїздок на роботу, але не хотіли вкладати багато грошей, це може стати вашою відповіддю.

Що ви думаєте про Jetson Bolt? Чи могли б ви бачити себе на цьому маленькому електронному велосипеді? Дайте нам знати в Коментарі та думки власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте перевірити нашу домашню сторінку для всіх останніх новин, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top