Чорний електровелосипед. Чорний електричний велосипед

UU750

Ultra Urban 750. це оригінальний досвід ZOOZ. Пропонує найкраще співвідношення потужності до ваги в лінійці Ultra Urban.

UU750 має версію 2023 року класичної рами Ultra Urban, потужний і легкий мотор-втулку на 48 В та акумулятор на 16 Агод. При вазі 55 фунтів, це легша, спортивніша версія Ultra Urban.

2023 модельний рік має фірмову фару ZOOZ у виносній частині керма, 2-компонентні кривошипи з 24-міліметровим хромолінійним шпинделем і, як завжди, чудові гідравлічні гальма.

Максимальна швидкість: 25 миль/год Номінальна/пікова потужність: 600 Вт / 1200 Вт Очікуваний діапазон: 25-40 миль Загальна вага: 55 фунтів Вантажопідйомність: 250 фунтів Висота сидіння: 30.5 Дросель: Так Педаль допомоги: Так Мотор: 48В Редукторний привід Акумулятор: 16aH/840Wh Елементи: 18650 Li-ion Час заряду: 4 /- години від повністю порожнього до повністю повного. Рама 4130 Chromoly Steel Ultra Urban (запатентована) підвіска: Без шин: CYCLOPS 24 x 2.4 Гальма: Гідравлічні дискові F/180мм R/160мм клас: Клас 2, встановлена швидкість: Всі велосипеди Zooz поставляються зі швидкістю не більше 20 миль/год. Максимальне обмеження швидкості можна регулювати на дисплеї.

Ultra Urban 750

Легкий спортивний велосипед в лінійці Ultra Urban.

Ultra Urban 750. це оригінальний досвід ZOOZ. Пропонують найкраще співвідношення потужності до ваги в лінійці Ultra Urban.

Акумулятор

Гальма

Гідравлічний диск F/180мм R/160мм

Відгуки клієнтів

Мені 13, і я не можу повірити в можливості цього мотоцикла. Я можу робити силові колеса з самого початку, безумовно, подумайте про покупку, але ви, хлопці, повинні трохи пом’якшити сидіння, дякую.

Це один з найдешевших електронних велосипедів, і я все ще чудово проводжу час на ньому і їду швидше, ніж він насправді говорить, дуже пропоную придбати його Я живу на великому пагорбі, і він піднімає мене туди, як черниця, і коли більше немає брусків, все одно дає 30 хвилин на ньому, і я був у Сан-Франциско, де залишилося 2 бари, і піднімався крутими пагорбами, як черниця, з другом, який тримається, справді отримайте такий

Ви коли-небудь хотіли на секунду забути про життя і просто ГРАТИ?? Я зробив. Цей велосипед нагадує мені про подібний час, коли все, чого я хотів. це вітер в обличчя та дорога попереду. Дякую ZOOZ. Скотте

Я познайомився з хлопцями з ZOOZ на виставці мотоциклетної індустрії пару місяців тому. Виявляється, ці хлопці. такі ж олдскульні ботаніки BMX, як і я. Це може пояснити, чому їхня рама ZOOZ виглядає як 24-дюймовий круїзер Torker, на якому я їздив на BITD. Так чи інакше, ми миттєво зв’язалися лише на цьому збігу обставин, і я замовив ZOOZ 750, не бачачи прицілу. Коли він з’явився через два тижні (вражаюча доставка!Я зібрав його і зарядив акумулятор, щоб розважитися.

Чекаючи, поки сік досягне чотирьох зелених смужок на супер інтуїтивно зрозумілому тестері акумулятора, я ознайомився зі специфікаціями. Протягом десятиліть я працював на досить серйозні бренди BMX. CW, Torker, GT та Mongoose, щоб назвати декілька. тому я знаю, що розпізнаю високоякісне серійне виробництво велосипедів та контроль якості, коли бачу його. Рама та вилка ZOOZ надзвичайно вражають. Симетричні вигини на складних подвійних верхніх трубах; дійсно гарна форма дропаутів на рамі та вилках; суперчисті зварні з’єднання труб TIG; та фантастичне хромоване оздоблення. Чорт забирай, навіть прості чотириколісні бруски BMX були зручними прямо з коробки. Ніяких різких вигинів або дивного розташування поперечини; хороший розмах, ідеальний підйом для моєї рами 5’9″, і дійсно зручна задня підвіска.

Решта специфікацій не менш вражаюча. Особливо мене вразили гідравлічні дискові гальма. Надпотужний, без скрипу, великі ротори та (на щастя) відкриті затискачі для важелів, щоб ви могли тягнути важелі, не відрізаючи руків’я. Я. масляна мавпа, тому мені довелося вкоротити гідролінії на 4 дюйми з обох боків, щоб очистити кокпіт, і я перепроклав і застебнув відкриту проводку на кокпіті. Тим не менш, жодна з моїх налаштувань OCD не була потрібна, я просто люблю бруднити руки, коли працюю над чимось, щоб зробити це своїм.

ZOOZ 750. це етап (рівень?) 2 трансмісія, яка, на мою думку, визначає будь-який eBIke з максимальною швидкістю 20 миль / год, допомогою педалі та електричною дросельною заслінкою (або великим пальцем, або поворотним типом). Покрутивши кілька гайкових ключів і перемикаючи просту в управлінні цифрову панель, я вирушив у свою першу подорож на eBIke. Повернувшись до свого під’їзду, щоб відрегулювати розташування важеля та випрямити планки на рульовій трубі, я зрозумів, що моя маленька трясуча поїздка була 7.5 миль! WTF? Якщо я їздив на семи.5 миль на моєму міському велосипеді по тій самій петлі мене не було годину. Тут горбиста місцевість, а я старий чоловік. Я маю на увазі, що з педальним асистентом ZOOZ, встановленим на 3, я їхав містом зі швидкістю 16 миль/год Достатньо швидко, щоб перестрибувати бордюри та ухилятися від бамперів на парковці Walmart. Я не можу дочекатися, щоб взяти ZOOZ до русла річки, де живуть твікери біля мого будинку в Сокалі. У цьому районі багато чудових трас, і діти з BMX-трейлу побудували кілька столів і роликів для твікеров, щоб вони могли насолоджуватися своїми вкраденими 10-швидкісними Magna. Я майже впевнений, що мій ZOOZ їх з’їсть.

Підводячи підсумок, мій ZOOZ. це найвеселіша розвага, яку можна отримати без мобільного телефону та ванни з вазеліном. Я в захваті, як і моя дружина та 13-річна дитина. Я збирався відвезти стару в Нову Зеландію на круїзному лайнері в грудні цього року. Тепер, схоже, я куплю ще три велосипеди ZOOZ BIke.

Я купив два, 250 і 750 ми з моїм хлопцем їздимо на них при кожній нагоді. Змушує нас знову відчути себе парою дітей! Насправді у мене був інший Ebike, який я любив, але він був величезним для мене, і я ледве їздив на ньому за рік. Ми не використовуємо наші велосипеди для поїздок на роботу, ми використовуємо їх для відпочинку. це означає, що ми зазвичай завантажуємо їх і веземо в різні міста, траси. і т.д. Я не міг завантажити свій інший велосипед самостійно, що означає, що частіше за все він стояв у гаражі цей велосипед такий легкий я можу самостійно підняти його у вантажівку та витягнути з неї, тому він використовувався набагато більше, ніж мій попередній велосипед. Ці велосипеди настільки інкогніто ніхто не помічає, що це електровелосипеди, що робить їзду кращою, тому що нам не потрібно турбуватися про те, що хтось скаже нам, що ми “не можемо там їздити”. виглядає як звичайний велосипед. Я бачив, як деякі люди скаржилися на гальма та падіння акумулятора. у нас не було проблем з гальмами (поки що) ми тримаємо ремінці на липучках на батареях. Обов’язково затягніть кривошипи після прибуття. Моя єдина проблема останнім часом полягає в тому, що я не можу знайти адаптер для зчіпки причепа або зчіпку взагалі, щоб відповідати великому болту осі 14 мм хотілося б, щоб вони його зробили. Моя собака хоче їздити з нами. Коротше кажучи, ми їх любимо вони коштують своїх грошей.

Електровелосипеди

Модель електровелосипеда, з якої все почалося: Сідайте на нашу флагманську модель з товстими шинами, і ви, можливо, ніколи не захочете її покидати. Вже шоста версія RadRover 6 Plus справляється з будь-якою погодою та місцевістю, а технологія та дизайн роблять його найкращою поїздкою на електровелосипеді.

Модель, з якої все почалося: Сідайте на нашу флагманську модель з товстими шинами, і ви, можливо, ніколи не захочете її покидати. Вже шоста версія RadRover 6 Step-Thru дозволяє легко сідати на нього та долати будь-які погодні умови та місцевості, а технологія та дизайн роблять його найкращою поїздкою на електровелосипеді.

Цей транспортний засіб нового рівня ідеально підходить для поїздок з дітьми по місту або для завантаження в будівельному магазині. Подовжена рама та нижній центр ваги забезпечують стабільну та надійну їзду, навіть коли ви використовуєте всі переваги 350-фунтового велосипеда. вантажопідйомність. Візьміть пасажира (або двох!) для пробігу.

RadCity 5 Plus High-Step перетворює поїздки на найкращу частину вашого дня. Рама з високим кроком забезпечує традиційне відчуття велосипеда, гідравлічні дискові гальма та 750-ватний мотор-втулка допоможуть вам підкорювати пагорби без зайвого поту, а напівінтегрована батарея робить заряджання та зберігання батареї легким.

RadCity 5 Plus Step-Thru перетворює поїздки на найкращу частину вашого дня. Легко сідайте та злізайте з велосипеда завдяки покроковій конструкції рами. Гідравлічні дискові гальма та 750-ватний мотор-втулка з редуктором допоможуть вам підкорювати пагорби без зайвого поту, а напівінтегрована батарея зробить заряджання та зберігання акумулятора легким і простим.

RadRunner 3 Plus піднімає планку того, що можна очікувати від електричного міського велосипеда. Завдяки переробленій рамі з низьким кроком, гідравлічним гальмам та нашим найсучаснішим технологіям, він майстерно спроектований, щоб забезпечити неперевершений досвід їзди.

x.png?v=1684283466″ alt=”Вид збоку на чорний електричний велосипед RadRunner 2″ width=”” />

Цей велосипедист, що повертає голову, не тільки стильний: він може допомогти вам перевозити вантажі, пасажирів і навіть ранковий туалет. Враховуючи понад 330 можливих комбінацій аксесуарів, ви можете налаштувати цей електровелосипед у стилі мопеда так, як вам заманеться.

Наш новітній складаний електровелосипед має товстіші шини для подолання будь-яких пригод. Має наскрізну раму та дозволяє вам налаштувати свою їзду за допомогою регульованого керма, семи швидкостей та чотирьох рівнів підтримки педалей.

Ідеальний для поїздок, ідеальний для розваг, цей електровелосипед повністю укомплектований ексклюзивними аксесуарами, які зроблять ваше повсякденне життя яскравішим. Пасажирський пакет запрошує взяти з собою друга, а фара преміум-класу додасть вам впевненості, що ви можете вирушати в дорогу в будь-який час.

Рама з високими підніжками

Наскрізна рама

Нижчий кут нахилу верхньої труби, ніж у високопіднімальної рами. Райдери знаходять більш щадний кут для перекидання ноги під час монтажу та демонтажу.

Рама середнього кроку

Конструкція рами без верхньої труби. Не потрібно закидати ногу на ногу. Велосипедист сідає та злізає, переступаючи через низьку, опущену раму.

Електровелосипеди для всіх

Компанія Rad Power Bikes була заснована в 2007 році як приватне підприємство, і сьогодні це найбільший бренд електровелосипедів у Північній Америці. Ми покладаємося на сотні дизайнерів, інженерів та фахівців з підтримки, щоб гарантувати, що всі 450 000 клієнтів їздитимуть на найкращих електровелосипедах. Наше бачення. це світ, де транспорт є енергоефективним, приємним і доступним для всіх.

Електричний велосипед. це просто традиційний велосипед, оснащений двигуном, що живиться від батареї, який дозволяє гонщикам легше підніматися на пагорби, їхати швидше, перевозити вантажі та долати більші відстані, не втомлюючись, завдяки підтримці функції допомоги педалей або дросельної заслінки. Він також відомий як ebike або e-bike.

Ви можете їздити на електровелосипеді так само, як і на звичайному велосипеді. Єдина відмінність полягає в тому, що у вас є можливість викликати потужність від двигуна, щоб полегшити крутіння педалей, або керувати велосипедом без педалей.

У Північній Америці електровелосипеди зазвичай поділяються на три різні регуляторні класи.

  • Клас 1: тільки педальна підтримка; двигун забезпечує підтримку на швидкості до 20 миль/год.
  • Клас 2: педальний або дросельний перемикач; двигун забезпечує підтримку на швидкості до 20 миль/год.
  • Клас 3: тільки педальний перемикач; двигун забезпечує підтримку на швидкості до 28 миль/год.

У Rad Power Bikes ми виробляємо виключно електровелосипеди класу 2. Усі наші електровелосипеди оснащені акумулятором, якого вистачає на 45-50 миль на одному заряді, залежно від кількості використовуваної енергії, типу місцевості, де ви їздите, ваги велосипедиста та вантажу.

Як працюють електровелосипеди?

Редукторна втулка або двигун з прямим приводом передає енергію від акумулятора до педалей, що додає додаткову потужність при кожному натисканні педалей, допомагаючи водієві керувати велосипедом. Це функція допомоги на педалях. Деякі електровелосипеди, такі як Rad, також мають дросельну заслінку, яка рухає велосипед вперед без необхідності крутити педалі, подібно до мопеда.

Існує два способи виготовлення електровелосипедів. Вони можуть бути спроектовані як електровелосипеди з самого початку або розроблені шляхом переобладнання традиційних велосипедів в електричні. Комплект для переобладнання. це набір обладнання, за допомогою якого можна перетворити традиційний велосипед на електровелосипед. Оскільки електровелосипеди, що продаються в Rad Power Bikes, поставляються в стандартній комплектації з двигуном та іншими необхідними компонентами, комплект для переобладнання електровелосипеда не потрібен.

Чому я повинен розглянути питання про ебайк?

Електровелосипед може легко вписатися у ваше повсякденне життя. Їх можна використовувати для виконання доручень, поїздок на роботу, активного відпочинку на природі, наприклад, кемпінгу, піших прогулянок, катання на лижах, риболовлі чи полювання. Вони також можуть підвищити вашу мобільність та допомогти вам їздити з дітьми. Коротше кажучи, це веселий, легкий спосіб пересуватися і робити більше того, що ви любите.

Електричні велосипеди також мають комерційне використання. Франшизи піцерій Domino’s використовують наші електровелосипеди для доставки їжі, а сотні прокатних парків покладаються на електровелосипеди Rad Power Bikes.

Відповідайте своєму стилю життя та потребам у поїздках

Ми знаємо, що різні гонщики мають різні потреби. Хоча всі наші велосипеди чудово підходять для багатоцільового використання, деякі моделі мають особливі характеристики. Електричні вантажні та господарські велосипеди можна використовувати для перевезення спорядження або для прогулянок з дітьми. Електричні складні велосипеди призначені для розміщення в автофургонах, багажниках, невеликих квартирах або інших компактних приміщеннях. Електричні міські та приміські велосипеди призначені для поїздок по місту, зменшуючи кількість поїздок на автомобілі та заощаджуючи ваші гроші на пальне. Електричні позашляхові та всюдихідні велосипеди призначені для походів, полювання, риболовлі та легких гірських подорожей.

Крім того, ми також розробляємо покрокові моделі електровелосипедів, які полегшують встановлення та зняття велосипеда та підвищують мобільність для всіх типів велосипедистів. Всі наші електровелосипеди можна використовувати, щоб легше підніматися на пагорби, долати великі відстані та перевозити вантажі, не втомлюючись.

Ми також продаємо аксесуари для електровелосипедів, за допомогою яких ви можете налаштувати свою поїздку. До них відносяться товари для зберігання та транспортування, безпеки та захисту, сидіння та комфорту, а також модернізації ebike, такі як кріплення для телефонів та USB-зарядні пристрої. Щоб допомогти вам знайти найкращі аксесуари для ваших потреб, ви можете вибрати кураторський комплект електричного велосипеда або скористатися опцією кастомізації ebike під час оформлення замовлення.

Енергоефективний транспорт

Їзда на електровелосипеді приносить користь навколишньому середовищу. Електровелосипеди. ключова форма енергоефективного транспорту. Вони не створюють викидів під час їзди, полегшують рух і зменшують затори на дорогах. Перевірте, як е-велосипед може зменшити ваш вуглецевий слід за допомогою нашого калькулятора викидів.

Заощаджуйте гроші

Електровелосипед може допомогти вам заощадити гроші на бензині, оскільки він є надійною альтернативою автомобілю. Крім того, електровелосипеди можуть зменшити витрати, пов’язані з паркуванням та регулярним технічним обслуговуванням автомобіля.

Переваги для здоров’я

Дослідження показують, що електровелосипеди можуть покращити ваше здоров’я, допомагаючи вам займатися фізичними вправами. Коли ви крутите педалі на електровелосипеді, ви спалюєте калорії. особливо якщо ви не використовуєте високий рівень підтримки педалей. На електровелосипеді також легше долати більші відстані, ніж на традиційному велосипеді, що може збільшити кількість часу, який ви витрачаєте на тренування.

Ми чули від багатьох клієнтів, що наші електровелосипеди покращили їхнє здоров’я. Велосипедист Блер Хеберт каже, що його ebike допоміг йому схуднути на 40 фунтів., зупинити розвиток діабету у дорослих та одужати від жирової хвороби печінки. Інший користувач розповів нам, що використовував свій електровелосипед, щоб схуднути перед операцією з пересадки нирки. (Це відгуки клієнтів, які не є конкретною медичною порадою або претензіями).)

Як купити Rad

Ми продаємо електровелосипеди за доступними цінами як компанія, що працює напряму зі споживачами, а це означає, що ми не продаємо нашу продукцію через сторонніх роздрібних продавців, що допомагає зменшити накладні витрати. Заощаджені кошти ми передаємо нашим споживачам. Ми були першою компанією з виробництва електровелосипедів, яка реалізувала цю бізнес-модель. Ви також можете скористатися гнучкими варіантами фінансування, безкоштовною доставкою, річною гарантією та 14-денною безкоштовною пробною версією.

Щоб знайти найкращу модель електровелосипеда, відвідайте наш веб-сайт, скористайтеся пошуковою системою ebike finder, прочитайте наш посібник з найкращих електровелосипедів або зателефонуйте до нашої спеціально навченої команди підтримки клієнтів і попросіть їх проконсультувати вас. Вам буде запропоновано ввести свій поштовий індекс, де ви зможете вибрати, щоб велосипед був відправлений безпосередньо до вас, відправлений у веломагазин для складання, доставлений повністю зібраним постачальником мобільних послуг velofix або для онлайн-самовивозу в роздрібному магазині Rad Power Bikes.

У нас є роздрібні магазини в Україні.S., Канада та Європа. При покупці в роздрібному магазині ви можете протестувати моделі і попросити поради у нашої роздрібної команди, щоб знайти найкращий ебайк для вас. Знайдіть найближчу до вас локацію тут. Наша команда обслуговування клієнтів може прийняти ваше замовлення по телефону, відповісти на додаткові запитання про електровелосипеди та допомогти вам вибрати бажаний варіант доставки.

Володіння моноколесом Rad

Ми створюємо високоякісні електровелосипеди, якими пишаються наші клієнти. Кожен ebike проходить ретельну перевірку якості, перш ніж потрапить до вас на поріг. Щоб дізнатися більше про наш дизайн та процес забезпечення якості, прочитайте наш посібник.

Наша команда підтримки може допомогти вам вирішити проблеми онлайн або по телефону. Для сервісного обслуговування та ремонту ви можете відвезти свій електровелосипед до сервісного центру Rad Power Bikes, замовити виїзний виїзд нашого стороннього партнера velofix або привезти свій електровелосипед до місцевого веломагазину в нашій мережі.

Дякуємо нашим 450 000 клієнтам, які отримують задоволення від їзди на велосипедах Rad!

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

Пройдіть цей короткий тест, щоб знайти свій ідеальний електровелосипед.

Огляд електричного велосипеда MOD Black 2023 року

0 Коментарі та думки власників

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

Електровелосипеди за своєю природою є універсальними продуктами. Додавання двигуна до велосипеда дозволяє вам їздити далі і проїжджати більш різноманітні райони, незалежно від того, який стиль велосипеда у вас є. Але хоча ви можете їздити на роботу на гірському велосипеді або використовувати пляжний круїзер для перевезення вантажів, немає кращого рішення для справжньої універсальності, ніж спеціально сконструйований для цього велосипед. Створення велосипеда, який без особливих зусиль досягає декількох стилів їзди, вимагає продуманої збірки деталей, які дозволяють вам їздити в двох світах. І це саме те, що велосипед MOD Black, який ми розглядаємо тут, має на меті зробити: бути настільки ж ефективним, як і трейловий велосипед.

Це досить амбітне завдання для будь-якого виробника велосипедів. чорт забирай, досить складно досягти успіху в одному стилі електровелосипеда, не кажучи вже про два. Але MOD, здається, виконали свою домашню роботу, зібравши найкращі елементи обох стилів, надавши велосипеду фірмового вигляду, який не відчувається безсистемно зібраним докупи. Натомість ви отримуєте унікальний велосипед, який чудово вписується у власне місце серед деяких інших електровелосипедів MOD, які ми розглянули, і дає споживачам можливість придбати один велосипед, який може задовольнити різні бажання та потреби.

У нашому огляді MOD Black ми подивимось, як цей велосипед справляється як з міськими поїздками, так і з бездоріжжям. Ми оцінимо їх вибір, щоб запропонувати 350-ватний середньопривідний двигун Shengyi, який виробляє 90 Нм крутного моменту, а також нашу батарею тестів на продуктивність. Батарея Samsung забезпечує 557 Вт-год заряду; ми побачимо, наскільки довговічною є ця батарея. І, звичайно ж, ми перевіримо підвіску, шини, перемикання передач, гальмування та багато іншого.

  • Середньопривідний двигун потужністю 350 Вт з датчиком крутного моменту чудово узгоджує потужність двигуна із зусиллям гонщика
  • Акумулятор Samsung на 557 Вт-год, який підключений до двигуна, дав деякі з наших найбільш вражаючих результатів на сьогоднішній день
  • З крутним моментом 90 Нм, він цілком здатний на багатьох пагорбах
  • Передня і задня підвіски забезпечують дуже комфортну їзду по бездоріжжю і по бездоріжжю
  • Рівні PAS дозволяють гонщику точно налаштувати обсяг допомоги, яку він отримує
  • Ручки зі штучної шкіри не найкращі для бездоріжжя. Під час тестування у нас кілька разів зісковзували руки
  • Трансмісія Shimano Altus не дуже добре підходить для справжнього бездоріжжя, частково через те, що їй не вистачає передач, достатньо низьких для крутих пагорбів
  • Акумулятор: MOD Samsung Powerpack. Li-ion 48V 11.6Ah (557Wh)
  • Дисплей: MOD BIKES S2 Smart Display w/USB порт
  • Двигун: MOD DRIVE 350W (Peak 650W) безщітковий середній привід, крутний момент 90 Нм. Shengyi
  • Фара: інтегрований світлодіод з широким променем 300 люмен
  • Задні ліхтарі: Інтегрований світлодіод
  • Peal Assist: Інтелектуальний датчик крутного моменту на рівні 0-9
  • Діапазон: До 60 миль / 96 км
  • Дросель: Н/Д
  • Заявлена вага: 66 фунтів.
  • Максимальна вага велосипедиста: 265 фунтів.
  • Максимальне навантаження на задній багажник: 55 фунтів.
  • Гальма: Zoom. гідравлічні дискові з 180-мм роторами з вимикачем
  • Крила: НЕМАЄ
  • Вилка: SR Suntour XTC, хід 80 мм
  • Рама: Алюміній 6061, задній амортизатор EXA Form
  • Трансмісія: Shimano ALTUS 7-швидкісний
  • Ручки: Ручки зі штучної шкіри з замками
  • Сідло: Selle Royal. шосейний гель
  • Кермо: алюмінієвий сплав, 700 мм
  • Підніжка: Алюмінієва, надміцна, регульована
  • Педалі: Wellgo, алюміній
  • Шини Kenda 27.5″ x 3.00″

Огляд велосипедів MOD Bikes Black: Огляд велосипеда

Якщо ви лише побіжно поглянете на MOD Black, можливо, ви помітите, що він призначений для приміських поїздок: задній багажник у комплекті, гарний вертикальний кут нахилу сидіння, підніжка. Або, можливо, ваш погляд привертає рама з повною підвіскою та шиповані шини, які є характерними ознаками велосипедів, орієнтованих на ґрунтові треки. Він має чітко визначені риси, які вказують на те, що він належить до одного з двох стилів.

Кінцевий результат для мене відчувається як більш м’який велосипед, з можливостями, які дозволять вам грати в бруді за бажанням, або якщо ваше визначення поїздки на роботу включає добре проїжджені грунтові дороги, тоді він буде відповідати потребі в Т.

MOD оснастили Black 350-ватним середньопривідним двигуном, призначеним для їзди як по асфальтованих дорогах, так і по бездоріжжю. Двигун допомагає зробити поїздки на роботу швидкими та ефективними, а також здатен допомогти водію орієнтуватися на ґрунтових дорогах та місцевості. Велосипедисти можуть краще контролювати реакцію велосипеда на ситуацію, оскільки датчик крутного моменту двигуна середнього приводу базує свою потужність пропорційно зусиллям велосипедиста. Легко крутіть педалі на дорогах, і ви відчуєте постійний попутний вітер, або сильно крутіть педалі на невеликому ґрунтовому підйомі, і він спрацює так, як вам потрібно.

Для живлення MOD Black використовується інтегрована в раму батарея Samsung ємністю 557 Вт-год. Це не найбільш безшовний акумулятор, який ви знайдете, але курсивні деталі на ньому приємно виділяють його.

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

MOD Black здатний як працювати, так і розважатися завдяки своїм функціям для приміських поїздок та бездоріжжя

7-швидкісна трансмісія Shimano також включає захист ланцюга.

Підвісна вилка Suntour має 80 мм ходу та регульований попередній натяг.

Інші помітні компоненти включають 7-ступінчасту трансмісію Shimano Altus, яка пропонує досить широкий діапазон передач для подолання підйомів та пагорбів. Kenda 27.5 x 3 дюйми. шини забезпечують достатнє зчеплення з дорогою та додають комфорту, який забезпечує підвіска. Гальмівна сила на нашій моделі забезпечується гідравлічними дисковими гальмами Zoom та 180-міліметровими роторами. пара гальм, яку ми бачили багато разів, яка добре зупиняється.

MOD Black. це багатофункціональний електровелосипед, який постачається з ліхтарями та надійним заднім багажником, здатним витримати 55 фунтів.

MOD Bikes Black Review: Продуктивність двигуна, швидкість та прискорення

MOD Black. це електровелосипед класу 3 без дросельної заслінки, конфігурація, яка не є надто поширеною. Середньопривідний двигун MOD Black виготовлений компанією Shengyi, китайським виробником якісних двигунів для електровелосипедів. Він буде виробляти середню потужність 350 Вт і обертається з крутним моментом 90 Нм. За реакцію відповідає датчик крутного моменту, який дозволяє йому більш пропорційно реагувати на зусилля велосипедиста.

Ми не помітили великої затримки в реакції між тим, коли гонщик починає крутити педалі, і коли двигун починає обертатися. Це кращий досвід, ніж той, який ви отримуєте на електровелосипедах з втулковими двигунами та датчиками каденції.

Під час нашого тестування на трасі з MOD Black ми помітили помітні кроки в допомозі від 14.5 миль на годину в середньому від PAS 1 до 22.5 миль/год в середньому в PAS 5. Різниця між PAS 4 і PAS 5 дала помітний поштовх.

MOD Black продемонстрував енергійне прискорення, а завдяки датчику крутного моменту, гонщик може модулювати свої зусилля, і велосипед буде реагувати пропорційно. Це одна з наших улюблених особливостей середньопривідних електровелосипедів. коли гонщик відпускає педалі, двигун також відпускає педалі.

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

Датчик крутного моменту був чутливим і забезпечував більш-менш пропорційну до зусилля потужність.

Середньопривідний двигун MOD виробництва Shengyi добре показав себе в нашому тестуванні.

Акумулятор Samsung ємністю 537 Вт-год забезпечив велосипеду приголомшливий запас ходу.

Огляд велосипедів MOD Bikes Black: Продуктивність акумулятора під час тесту на дальність пробігу

Однією з особливостей, яку ми любимо в середньопривідних двигунах, є те, що вони дуже ефективно використовують енергію. 350-ватний двигун середнього приводу може легко порівнятись за продуктивністю з більшістю 750-ватних двигунів з приводом від втулки; часто вони краще піднімаються на гору. MOD Black оснащений акумулятором 48 В, 557 Вт-год. На папері ці цифри виглядають добре, але в реальному світі все було зовсім інакше.

У нашому тесті на дальність пробігу MOD Black вбивав. Вбито. Зруйновано. У PAS 5 наш тестовий гонщик подолав 30 миль (29 км).6) на середній швидкості 18 миль/год. Ми розглядаємо електровелосипеди, які не можуть подолати 30 миль. з максимальною підтримкою при приємних 18.Кліп 6 миль/год.

Це було досить вражаюче, але в PAS 1 наш тест-райдер провів більшу частину дня (бідолаха провів там майже шість годин). Він подолав колосальні 84 милі. Так, 84 Mi., і MOD Black розвивав середню швидкість 15 миль/год.

Щоб оцінити цю продуктивність в перспективі, дуже мало електронних велосипедів, які ми розглядаємо, затьмарюють 60-Mi. відмітка. MOD Black. перший на моїй пам’яті електровелосипед, який ми розглядали, який проїхав більше 70 миль. без якоїсь установки подвійного акумулятора. Для деяких пасажирів MOD Black може насолоджуватися двома тижнями їзди до підзарядки. То навіщо включати такий потужний акумулятор? Ну, одна з причин полягає в тому, що їзда по ґрунтовій поверхні вимагає більшої потужності, ніж їзда по асфальту, а злітати по ґрунтовій дорозі не дуже весело, якщо через 10 миль потрібно повертати назад.

Кілька слів про ці середні швидкості: Більшість електровелосипедів, коли вони досягають кінця заряду, мають тенденцію сповільнюватися. Це схоже на те, як трирічна дитина сповільнюється перед тим, як заснути. Як результат, багато велосипедів, які добре проїжджають більшу частину заряду акумулятора, в кінцевому підсумку не забезпечують велику середню швидкість, оскільки вони сильно сповільнюються на останніх кілометрах. З середньою швидкістю 15 миль/год в режимі PAS 1 і 18 миль/год в режимі PAS 5, MOD Black продемонстрував вражаючу продуктивність протягом усього заряду акумулятора.

MOD Bikes Black Review: Тест на пагорбі

З усіх тестів, які ми проводимо з електровелосипедом, з’ясування того, наскільки він потужний на Hell Hole, є одним з найприємніших аспектів тестування велосипедів. На відміну від наших тестів на трасі або на полігоні, які вимагають часу, тест на пагорбі розгортається менш ніж за дві хвилини і багато говорить про те, наскільки потужним є велосипед. Результати часто дивують нас. легкі велосипеди боролися, а справжні слони перемогли в тесті. Ось що робить цей тест таким чудовим. Немає ніяких здогадок.

У MOD Black немає дросельної заслінки, тому ми провели лише тест PAS 5, і на ньому результат виявився стабільним. Він піднявся на Hell Hole за 93 секунди із середньою швидкістю 11.7 миль на годину. Ми хочемо підкреслити, що хоча цей результат не є особливо швидким, просто завершити підйом. це вже досягнення.

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

MOD Black добре справляється з більшістю ситуацій завдяки надійній вилці Kenda 27.5″ x 3.00″

Нам сподобалося, що селектор PAS є окремим компонентом, що дозволяє встановити екран поруч із виносом. Він також має режим прогулянки, коли ви просто пересуваєтесь на велосипеді.

7-швидкісна трансмісія Shimano Altus легко перемикалася і давала нам великий запас ходу для їзди по дорозі.

Нас набагато менше турбує, як швидко велосипед піднімається в Hell Hole, ніж те, чи може він піднятися на пагорб чи ні. Просто вигадати це. вже досягнення. Більшість гонщиків будуть задоволені, якщо вони зіткнуться з пагорбом, і їхній електровелосипед вивезе їх на вершину, не зупиняючись і не змушуючи їх штовхати велосипед решту шляху.

Що примітно в продуктивності, так це те, що це був плавний досвід плавання. Це вимагало певних зусиль з нашого боку, але це частина радості від датчиків крутного моменту: вони вимагають участі гонщика. Варто також зазначити, що все, що призначене для їзди по бездоріжжю, не повинно бути надто потужним. Якщо ви спробуєте швидко піднятися на пухкий ґрунтовий пагорб, результат вам може не сподобатися, оскільки ви намагатиметеся втриматися на ньому заради життя. З огляду на це, я б сказав, що характеристики підйому на пагорб відповідають типу велосипеда, яким є MOD Black.

Огляд велосипедів MOD Bikes Black: Гальма та гальмівний тест

Кожного разу, коли ми бачимо гідравлічні дискові гальма на електровелосипеді, ми радіємо. Додаткова вага двигуна та акумулятора робить електровелосипед трохи важчим для гальмування, ніж традиційний велосипед. MOD Black поставляється з гідравлічними дисками Zoom в парі з 180-міліметровими роторами та важелями, які включають перемикачі вимкнення двигуна.

У нашому тестуванні ми виявили, що середній гальмівний шлях для MOD Black становив 20 футів 8 дюймів. Це більша відстань, ніж ми виявили в нашому нещодавньому тесті MOD Easy, і ми повинні пояснити, чому важчий велосипед (Easy) зупинився на меншій відстані.

Раніше ми тестували панічну зупинку. наджорстке гальмування, аж до заносу. Ми зрозуміли, що це не той вимір, який відображає реальний досвід нашого читача, тому ми змінили методику проведення тесту, який тепер проводиться на сидячому велосипеді з максимально різким гальмуванням, але без заносу.

З огляду на це, ми вважаємо, що MOD Black впорався досить добре. Ми помітили, що гальма, які використовуються на цьому велосипеді, мають меншу вагу, що часто зустрічається на велосипедах з меншою вагою, і працюють в парі з 160-мм ротором. Безумовно, є електровелосипеди в аналогічному ціновому діапазоні з більш потужними гальмами, але ці зробили свою роботу.

MOD Bikes Black Review: Комфорт їзди, керованість та кокпіт

Оскільки цей електровелосипед має як передню, так і задню підвіску, він має риси eMTB. Трохи більше перевіривши, ми виявили, що підвісна вилка пропонує лише 80 мм підвіски, а MOD не розкриває, скільки ходу забезпечує задня підвіска. Відсутність інформації та відносно короткий хід вилки (100 мм. це занадто мало для сучасних гірських велосипедів) свідчать про те, що це велосипед, який може впоратися з ґрунтовою дорогою, але не виграє жодних змагань Red Bull.

Тим не менш, це велосипед з повною підвіскою, і як такий, він пропонує приблизно стільки комфорту, скільки може сподіватися знайти гонщик. Той факт, що сідло досить тверде (тверде сідло насправді забезпечує кращу підтримку), важко заперечити завдяки дуже м’якій їзді рами та вилки.

Однією з найкращих характеристик повної підвіски електровелосипеда є те, як підвіска покращує керованість, що досягається завдяки кращому утриманню коліс у ґрунті. Ні, це не електровелосипед, який ми рекомендуємо знімати з 4-футового стрибка. але на вибоїстій та розбитій ґрунтовій дорозі підвіска значно покращує керованість велосипеда.

Гальма Zoom добре зупиняють, але мають більш сучасний дизайн, ніж рама, яка потребує адаптера для кріплення.

Важелі перемикання швидкостей були приємними на дотик.

Ми хотіли б знайти більше інформації про задню підвіску, але вона досить добре тримала воші під час нашої їзди.

РК-дисплей легко читається і навіть має функцію безпеки, щоб запобігти несанкціонованому доступу до велосипеда несанкціонованих користувачів.

Ми хотіли б бачити деякі інструкції про те, як правильно налаштувати підвіску. Якщо рама та вилка налаштовані на неправильний тиск повітря, їзда на велосипеді з повною підвіскою може нагадувати їзду на палиці для погойдування, коли ви просто підстрибуєте вгору-вниз. Коли підвіска налаштована правильно, гонщик може наїхати на нерівність, і хоча велосипед може трохи піднятися, він значною мірою поглине цю нерівність і продовжить рух. Правильно налаштована підвіска не буде підстрибувати, як суперм’яч.

MOD Black має досить традиційний плоский шток, тобто він має невеликий задній винос для кращої ергономіки, але весь підйом знаходиться в регульованому штоку, який призначений для того, щоб дозволити гонщикам зростом до заявлених MOD 7 футів.

Огляд MOD Bikes Black: Резюме / Де купити

MOD Black. це електровелосипед, обладнаний для того, щоб робити більше, ніж просто прилипати до асфальту. Його комбінація 3-в.-широкі шини та передня і задня підвіска роблять його придатним для різних ґрунтових поверхонь. З цінником, що твердо стоїть в середньому ціновому сегменті, він дорожчий за багато аналогічних велосипедів, і це завдяки тому, що MOD Black побудований навколо середньопривідного двигуна та безлічі функцій.

350-ватний двигун середнього приводу міг би здатися недостатньо потужним, якби він був втулковим, але завдяки тому, що він розташований на кривошипі, а не на задньому колесі, і розвиває крутний момент до 90 Нм, цей електровелосипед має достатньо потужності, щоб їхати майже скрізь, незалежно від того, асфальтоване воно чи ні.

Знову ж таки, мета MOD Bikes. бути і приміським, і позашляховим. значною мірою досягнута, якщо ви пам’ятаєте, що короткий хід амортизаційної вилки та бюджетний хід задньої підвіски роблять цей велосипед міцним всюдихідним електровелосипедом, але не зовсім справжнім електровелосипедом.

Покупки в ціновому діапазоні 3000-4000. це великий стрибок у порівнянні з більш доступними електровелосипедами вартістю до 2000 доларів, які домінують на ринку, а враховуючи, що деякі з цих велосипедів позиціонуються як позашляхові, ми набагато впевненіше рекомендуємо користувачам такі велосипеди, якщо на місцевості, де вони планують їздити, відсутнє дорожнє покриття. У центральній частині Америки є широкі смуги доріг, на яких переважають дороги, що складаються з бруду або гравію, або і того, і іншого. MOD Black стане чудовим щоденним транспортним засобом для тих, кому потрібно проїхати трохи гравію перед тим, як дістатися до тротуару.

Ми дуже полюбили MOD Bikes Easy, який ми нещодавно розглядали. MOD Black. це зовсім інший велосипед, призначений для зовсім інших цілей і для зовсім іншого гонщика. Як вправа у створенні електронного велосипеда, покликаного задовольнити потреби гонщиків, це чудова машина.

“Щасливої їзди, обов’язково дайте нам знати, якщо у вас є якісь питання в нашому розділі Коментарі та думки власників, або якщо ви вважаєте, що ми щось пропустили в цьому огляді MOD Black”.

Електричний велосипед Surron X Light Bee Black Edition

Відчуйте різницю у своїх поїздках на найлегшому велосипеді Sur Ron X Bike, light bee x, який має найкраще співвідношення потужності до ваги в категорії позашляхових електричних велосипедів для бездоріжжя. BuilteBikes тепер пропонує версії 2023 Light Bee X (оновлені в середині 2022 року) з покращеним акумулятором 60В/38Ач, оновленою дросельною заслінкою з подвійним датчиком Холла та переробленим, міцнішим кріпленням керма.

Ці велосипеди Surron Light Bee 2023 року абсолютно нові та поставляються в комплекті з операційним директором.

Частково кросовий велосипед, частково мотоцикл. Частково гірський велосипед. Він повністю електричний. BuilteBikes тепер продає його.

Surron Light Bee X. це преміальна електрична технологія, доступна сьогодні, з 6 кВт електричної потужності, запасом ходу до 100 км, максимальною швидкістю 46 миль/год та спорядженою вагою менше 56 кг.

Завдяки своїй доступності, яскравому дизайну, відсутності викидів та безшумній їзді, Light Bee X став міжнародним трендом. Це одна з ключових інноваційних розробок, яка утримує велосипеди Sur Ron в авангарді ринку.

Легке алюмінієве шасі Sur Ron Light Bee X 2023 року поєднується з позашляховою підвіскою, розробленою спеціально для цієї електричної платформи. Він також простий в управлінні та навігації, навіть для недосвідчених гонщиків. З іншого боку, досвідчені позашляховики будуть задоволені здатністю Light Bee X підкорювати складні перешкоди на трасі.

Light Bee X забезпечує безмежну насолоду від їзди по бездоріжжю завдяки здатності долати підйоми понад 45 градусів, запасу ходу до 100 кілометрів та швидкому заряджанню акумулятора.

чорний, електровелосипед, електричний, велосипед

КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ

  • Пікова потужність 6,000 Вт
  • Максимальна швидкість: 75 км/год
  • Піковий крутний момент 184 фунт-фут (250 Нм)
  • Запас ходу 75 км зі швидкістю 40 км/год
  • Проста швидка зарядка: підключіть до стандартної розетки за допомогою зарядного пристрою, що входить до комплекту. Заряджається до 100% за ~3 години
  • Легкість в управлінні та маневреності: споряджена вага 56 кг (123 фунта), низька 32.Висота сидіння 6 (830 мм)
  • Регульована підвіска для бездоріжжя
  • Рекуперативне гальмування
  • Кут підйому 45 градусів
  • Три варіанти кольору (чорний, синій, сріблястий) з додатковою помаранчевою графікою

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН
Тип двигуна: PMSM
Спосіб охолодження: З повітряним охолодженням
КОНТРОЛЛЕР
Тип контролера Синусоїдальна хвиля версії X
Режими живлення: Еко та спорт
СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА
Номінальна напруга: 60В (ПОСТІЙНИЙ СТРУМ)
Номінальна потужність / пікова потужність: 3,000W / 6,000W
СЕРТИФІКАТИ
Дорожній легальний: Немає
ТРАНСМІСІЯ
Передаточне число: 1:7.6
Трансмісійний: Приводний ланцюг з первинним ременем 420
ЕЛЕКТРИЧНІ КОМПОНЕНТИ
Акумулятор: Літієва батарея 60В 32/38Ач
Час автономної роботи: 500 циклів (згодом зменшується)
Індикатор заряду акумулятора: Вбудований РК-дисплей
Зарядний пристрій: 10A
Час заряджання: 2.5-3.5 годин
USB-з’єднання: Одиночний USB-2.1 гніздо А
Спідометр РК-цифровий спідометр
Задній ліхтар фари: СВІТЛОДІОД
ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСОБ
Маятниковий механізм шасі: Кований алюміній
Передня підвіска: Телескопічна вилка KKE, регульована для відскоку з попереднім навантаженням
Задній амортизатор: KKE з підвіскою типу TR Intersect Link, регульованою на відбій при стисненні
Тип колеса Розмір: 19 x 1.4 колеса з дротяними спицями спереду/ззаду, легкосплавні маточини
Розмір шини 70/100-19 переднє/заднє
Максимальна дальність: 75 км @ 40 км/год, залежно від рельєфу місцевості
Вага нетто: 56 кг
Максимальне рекомендоване навантаження: 100 кг
Максимальний кут підйому: 45 градусів
Задня зірочка: 48T
Розміри автомобіля: 1 870 мм x 780 мм x 1 040 мм
Мінімальний дорожній просвіт: 270 мм
Колісна база 1,260 мм
Висота сидіння: 830 мм

ВРАЖАЮЧЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ДО ВАГИ

Потужний двигун Light Bee X з центральним розташуванням та високим співвідношенням потужності до ваги дозволяє розвивати швидкість до 75 км/год та підніматися на пагорби крутизною до 45 градусів. Переведіть перемикач у спортивний режим і розкрийте всі можливості Light Bee X.

ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ СИЛОВИЙ АГРЕГАТ

Силовий агрегат Light Bee X включає потужну літій-іонну батарею на 60 В, точний синусоїдальний контролер FOC і двигун PMSM з максимальною швидкістю обертання 5 400 об/хв. Sur-Ron Light Bee X також створений для адаптації до суворих умов їзди по всьому світу, пропонуючи не тільки потужність, але й безпеку та надійність під час кожної поїздки. Особливо з професійними 19-дюймовими позашляховими колесами, широким і м’яким сидінням та широким кермом.

ПЛАВНЕ ТА МИТТЄВЕ ДРОСЕЛЮВАННЯ

Насолоджуйтесь поїздками з дивовижним контролем завдяки безпечному, чутливому та швидкому дроселю з чудовим зчепленням та широкому керму. Використовуйте його, щоб швидко переобладнати ваш електровелосипед Light Bee на одне колесо для суперзахоплюючих поїздок, або щоб легко маневрувати ним вдома під час зберігання. Керування та стрибки виходять на абсолютно новий рівень завдяки миттєвому крутному моменту 250 Н.м крутного моменту у спортивному режимі. Тим більше, що ви можете миттєво зупинитися за допомогою потужних гальм, оснащених передніми та задніми 4-поршневими гідравлічними дисковими гальмами.

ЗРУЧНЕ СИДІННЯ

Завдяки вдосконаленому сидінню, яке забезпечує комфорт завдяки товстому пінопластовому наповненню та гладкій оббивці сидіння, Light Bee X є одним з найзручніших сидінь, які бачили на ебайках Sur Ron. Особливо тому, що сидіння ширше, ніж у попередніх моделях Light Bee, і має 10-міліметрову товщину піни, щоб забезпечити більший комфорт у різних положеннях їзди та дорожніх умовах. Разом із задньою підвіскою DNM з багатоланковою структурою, яка спеціально розроблена з прогресивним стисненням для забезпечення міцності та м’якості, гарантує, що поїздки на Sur Ron Light Bee X будуть надзвичайно приємними та м’якими, коли ви вирішите стрибати та підніматися на пагорби.

ЧИ ПІДХОДИТЬ МЕНІ SUR RON X LIGHT BEE?

Кована рама з легкого сплаву (у нас є цей sur ron x на продаж, доступний у декількох кольорових виданнях) у поєднанні з високотехнологічними компонентами, включаючи новий акумулятор 60/38ah, максимальна швидкість 46 миль / год, а загальна вага нетто всього 56 кг робить його придатним для всіх гонщиків, від молоді до дорослих.

Чому варто придбати Surron X Light Bee у BuilteBikes?

Ми є офіційним дилером електричних велосипедів Sur Ron та надійним дилером позашляхових електронних велосипедів та деталей, включаючи Частини Surron X Всі ваші платежі повністю захищені, і ви можете скористатися нашою 14-денною політикою простого повернення. Наша місцева служба підтримки клієнтів тут, щоб допомогти вам на будь-якому етапі процесу. Якщо ви шукаєте дилера Sur Ron поблизу мене, щоб отримати свій новий електричний велосипед Sur Ron X для найкращого обслуговування клієнтів та швидкої доставки, зверніться до BuilteBikes.

Інформація про доставку та збірку Sur Ron X Light Bee

Ви отримуєте швидку доставку! Ми доставляємо Surron Light Bee за допомогою вантажних перевезень FedEx у закритій захисній коробці в середньому через 2-4 дні після вашого замовлення.

Зверніть увагу, що колеса та зарядний пристрій упаковані окремо. Вам потрібно зібрати колеса (інструменти в комплекті), зарядити акумулятор перед використанням. Крім того, перед поїздкою потрібно відрегулювати вилки та кермо, гальма та дросель. Повна інструкція з експлуатації включена у ваше замовлення (також доступна онлайн на цій сторінці), а наша служба підтримки клієнтів, що базується у Флориді, США, готова допомогти вам на кожному кроці.

Якщо не зазначено інше, ВСІ продукти, що продаються компанією Surron, продаються з єдиним наміром. для використання лише на бездоріжжі або гоночній трасі. Цей продукт або продукти можуть не відповідати деяким державним, федеральним, провінційним та / або місцевим законам, постановам, правилам. Покупець несе повну відповідальність за використання цієї продукції на своєму транспортному засобі, який може відповідати або не відповідати всім чинним законам і правилам використання на дорогах або автомагістралях.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top