Cheetah Plus. Електричний велосипед у стилі ретро

Cheetah Plus

Всі електровелосипеди відправляються з нашого складу в США. Після відправлення велосипеда буде надіслано електронний лист із підтвердженням доставки та номером для відстеження.

Повідомлення про доставку: Через вплив COVID-19 та екстремальних погодних умов ми можемо гнучко використовувати різні кур’єрські компанії, щоб доставити ваші велосипеди чи аксесуари якомога швидше. Однак час транспортування може бути не гарантований. Більшість часу він буде вчасно. Якщо ви бажаєте отримати велосипед на/до певної дати, будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб ми могли проконсультувати вас.

BAFANG 1000W

У чому різниця між

Cheetah Cheetah Plus

Яскрава фара

Ми додали надзвичайно яскраву подвійну фару на 2000 люмен. Модернізована та стильна фара в мото-стилі забезпечує відмінну видимість під час нічних поїздок для додаткової безпеки та впевненості під час їзди.

Нова прошивка дисплея

Повнокольоровий дисплей відображає всі важливі показники, включаючи швидкість, пройдену відстань, рівень допомоги педалей тощо. Заряджайте свої гаджети через USB-порт на кермі.

1000W Bafang Motor

Потужний двигун потужністю 1000 Вт, підтримує вихідну потужність 750 Вт, забезпечує велику потужність. Досягайте швидкості понад 28 миль/год з цим потужним двигуном.

Сідло Cruiser Saddle

Широке сідло з плюшевою оббивкою та пружинами, що поглинають нерівності на дорозі. Дуже широкі, повністю м’які, включають пружини або гель.

Класичний вигляд

Повністю чорний. Ми розробили бак з чорної шкіри та нанесли на нього логотип Revibikes. Це дуже низький профіль. ви навіть не помітите логотип у темряві.

Дросель на половину повороту

Дросель Half-twist допомагає запобігти випадковій активації, захищаючи вас від ненавмисних травм.

Що входить до комплекту

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Вам потрібно буде підготувати шестигранний ключ M5, щоб завершити збірку велосипеда

Розмір підходить

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Висота керма: 39.37″. 43.3″ Висота стоянки: 26.5
Мінімальна висота сидіння: 32 Максимальна висота сидінь: 38
Підсідельна труба: 17 Загальна довжина: 83
Колісна база 57 Досяжність: 22.83. 25.89

Специфікація

Модель: Cheetah Plus Двигун: 48 В 750 Вт Bafang /td>> Bafang
Тип акумулятора Літій-іонний Пікова потужність двигуна: 1000W
Елемент живлення: Samsung Максимальна швидкість: 25-28
Ємність акумулятора: 48В 17.5Ah Переднє світло: в комплекті.
Запас ходу: 26-40 миль Перемикач дальнього / ближнього світла: Так
Час зарядки: 4. 6 годин Підтримка педалей: 5-9 рівні
Шина: Kenda Tire Дросель: Так
Світловідбиваюча смужка: Так Розмір колеса: 26 ” 4.0 Жирова шина
Дисплей Повнокольоровий Гальмо: Гідравлічне гальмо F / R
Функція відображення: Бренд гальм: Tektro
Рівень PAS, поточна швидкість, максимальна швидкість, одометр, пробіг, вибір денної та нічної моделі, еко, нормальний, вибір моделі силового приводу Вага: 70 фунтів з акумулятором
Матеріал рами Алюмінієвий сплав 6061 Перемикання передач: 7-швидкісна SHIMANO /td>>
Сідло: Шкіра з механічною пружиною Кривошипне колесо: 42T
Ланцюг: KMC Anti-Rust Коефіцієнт корисної дії двигуна: ≥80

Різниця між Cheetah Plus / Cheetah / Cheetah Mini

26 4.0 КЕНДА ПРОТИ ПРОКОЛІВ

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Ви пропонуєте безкоштовну доставку?Так, ми пропонуємо безкоштовну доставку всіх замовлень на електричні велосипеди до 48 континентальних США.S. Наразі ми не здійснюємо доставку на Аляску, Гаваї, Пуерто-Рико та за кордон. Безкоштовна доставка відноситься до стандартної доставки.

Скільки часу займає доставка?Ми обробляємо та відправляємо замовлення на наступний день після отримання, терміни доставки варіюються в залежності від адреси призначення (зазвичай від 1 до 5 робочих днів).

Що таке пікап і як він працює?Revibikes дозволяє купувати товари онлайн і забирати їх на наших складах, якщо ви вирішили забрати самостійно, будь ласка, повідомте приблизний час самовивозу, ми надамо вам PICK-UP CODE. Оплата буде здійснена онлайн після оформлення замовлення. При самовивозі велосипеда з магазину не потрібно додатково платити.

Чи буде велосипед, який я отримаю, зібраний?Ми не надаємо послуг по збірці, але у нас є покрокове відео по збірці, ви можете знайти його на сторінці товару, це дуже просто.

Що таке match price і як це працює?Ми можемо запропонувати відповідність ціни перед покупкою або через 30 днів після покупки, це означає, що ми гарантуємо, що ви можете отримати найкращу ціну, 100% відповідність ціни, будь то наш офіційний веб-сайт або інші авторизовані інтернет-магазини, купуйте на офіційному веб-сайті для кращої безпеки та обслуговування. Дізнайтеся

Яка гарантійна політика?Ми пропонуємо 2 роки гарантії на батарею та 1 рік гарантії на електричні/механічні компоненти та рами за заводськими налаштуваннями. Прочитайте нашу гарантійну політику.

Які способи оплати ви приймаєте і чи пропонуєте ви фінансування?Ми приймаємо дебетові та кредитні картки (Visa, MasterCard, AMEX та Discover), Shop Pay, PayPal, Google Pay, Meta Pay і, звичайно, подарункові картки Revibikes. Ви можете вибрати SHOP PAY/KLARNA для оплати щомісячними платежами при оформленні замовлення.

Чи продаєте ви аксесуари та запасні частини?Так. Перейдіть до магазину ДОДАТКИ, щоб придбати необхідні аксесуари або запасні частини. Якщо товар відсутній на нашому сайті, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб всі запчастини та аксесуари були завжди доступні для покупки, і ми будемо раді допомогти вам.

Круті електричні ретро-байки (5 ретро-мотоциклів з ДВЗ, на яких ми б хотіли їздити)

Ретро-мотоцикли зараз в моді, але що краще вибрати. електричну модель чи традиційну версію з двигуном внутрішнього згоряння??

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Так само швидко, як автовиробники переорієнтувалися на електромобілі, виробники мотоциклів виявилися трохи обачнішими.

Лише кілька великих гравців у галузі використовують цю технологію, здебільшого вона стала дещо безкоштовною для всіх, оскільки виробники електричних мотоциклів з’являються і згодом вимирають майже за одну ніч. Цей сегмент все ще залишається дуже нерегульованим, що ще більше ускладнює для великих виробників вкладати великі інвестиційні кошти в цей сегмент, навіть якщо він дійсно має величезний потенціал.

Наразі панує хаос, але серед цього хаосу з’являються неймовірні мотоцикли. Сегмент ретро зростає в популярності, але все ще здається нечесною боротьбою, коли ми порівнюємо ці мотоцикли з змаганнями ICE.

Електричний RGNT No.1 Classic

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Якщо ви шукаєте автентичний класичний вигляд і відчуття, це буде на першому місці в списку. Мотоцикл повністю зібраний вручну, з високоякісних матеріалів, підібраних для кожної частини мотоцикла.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

З максимальною швидкістю трохи більше 70 миль/год і запасом ходу трохи менше 100 миль, він не може зрівнятися з іншими електричними мотоциклами за такою ж ціною, це дуже нішевий продукт, але їхня прихильність до якості та автентичності заслуговує на похвалу.

ДВЗ: Ducati Paul Smart

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

За ті гроші, які вам потрібно витратити на No.1 Класичний, забудьте про Royal Enfield, вони можуть виглядати схоже, але не зрівняються з ним за якістю збірки.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Однак ви можете придбати один з цих чудових спортивних класичних Ducati, який, швидше за все, зросте в ціні за час вашого володіння. З Ducati у вас буде кращий запас ходу, але він настільки незручний, що ви не обов’язково захочете використовувати його весь.

Електричний: RGNT Немає.1 Скремблер

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Інший, можливо, кращий продукт RGNT. це Scrambler, з класичним дизайном Scrambler, і хоча більша його частина виглядає досить просто, виконання просто неймовірно гарне.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Шведська компанія не соромиться брати плату за свою досконалість, і з таким же діапазоном і топовою комплектацією, як у Classic, ціна за стиль висока.

ДВЗ: Ducati Scrambler 1100

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Цього разу ви можете придбати абсолютно новий Ducati, який також все ще збирається вручну, тільки в Італії, а не в Швеції. Це багато мотоциклів за такі гроші, але навіть це не буде вважатися хорошим співвідношенням ціни та якості у світі мотоциклів.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Це дуже гарна ілюстрація того, з чим зараз стикаються електричні мотоцикли, дуже важко ігнорувати ціну, настільки, що якщо вилучити екологічну мотивацію з процесу прийняття рішення, то Ducati не викликає жодних сумнівів.

Електричний: Super Soco TC

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Super Soco, на нашу думку, зосереджує свою енергію (вибачте за каламбур) у правильній частині ринку. електричній мобільності.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Електромотоцикли/скутери/велосипеди мають більше сенсу як транспортний засіб для поїздок на короткі відстані, а TC. це просто більш стильний катер, який до того ж має конкурентну ціну.

ДВЗ: Kawasaki Z650RS

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Мабуть, це найкрасивіший ретро-мотоцикл, який можна купити за гроші, і не тільки це, але з 650-кубовим двигуном він ще й доступний за ціною.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Настільки ж доступний, як і TC, вам потрібно лише витратити трохи більше грошей, щоб отримати зовсім інший тип досвіду з Z650RS.

Електрика: Tarform Luna

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Хоча це трохи більше нео-ретро, ніж класичне ретро, це має значення, і це один з найстійкіших мотоциклів, які можна купити за гроші.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

більше половини деталей цього мотоцикла надруковано на 3D-принтері з перероблених матеріалів. Ця прихильність до сталого розвитку насправді варта того, щоб заплатити за неї.

ДВЗ: Royal Enfield Scram 411

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

У світі, де все вирішують гроші, Royal Enfield продовжує випереджати конкурентів, коли справа доходить до надання продукту, орієнтованого на цінність.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Ми всі знаємо, що це гімалайський мотоцикл з кількома дуже простими косметичними змінами, але всі ці зміни роблять мотоцикл кращим на вигляд, не жертвуючи при цьому його зручністю у використанні. Це також коштує на 20 000 менше, ніж Luna.

Електричний: Vespa Elettrica

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Ми вважаємо, що Vespa влучила в ціль з цією невеликою пропозицією, це безсоромно стильна альтернатива, яка пропонує невелику вартість, але для деяких це ціна, яку варто заплатити.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Придивившись уважніше до цінника, варто звернути увагу на те, що хоча він і коштує дорожче, ніж інші електроскутери зі схожими характеристиками, він також дорожче, ніж його побратими.

ICE: Vespa GTS

Vespa пережила неймовірне відродження під керівництвом групи Piaggio, стаючи дедалі сильнішою і створюючи дуже хороші маленькі скутери.

cheetah, електричний, велосипед, стилі, ретро

Незважаючи на те, що GTS зараз є застарілою платформою, ретро-скутер все ще жвавий і більш ніж зручний для поїздок на далекі відстані, але він все ж таки більше підходить для стильних поїздок на роботу, ніж для туристів.

Шість найкращих вінтажних електричних велосипедів на 2023 рік

Хоча електровелосипеди, безсумнівно, стають все більш популярними, не можна заперечувати, що їх стиль підходить не для всіх. Однією з причин, чому люди не пересідають зі звичайних велосипедів на електровелосипеди, є їх футуристичний вигляд.

У той час як деякі люди люблять ультрасучасні транспортні засоби, інших гонщиків може відштовхнути їх відносно незвичний зовнішній вигляд. Ось чому я написав цю статтю про вінтажні електровелосипеди, щоб показати людям, що електровелосипед доступний кожному.

  • Шість найкращих вінтажних електричних велосипедів
  • 1. Ретро-електричний велосипед Addmotor Motan M-70 R7 750W
  • 2. Електричний велосипед Addmotor Motan M60 Cruiser 750W
  • 3. ANCHEER e-cruiser 250W
  • 4. Електричний велосипед Heybike Cityscape 350w
  • 5. Електричний міський велосипед NAKTO для дорослих 250/350 Вт
  • 6. Електричний велосипед Swagtron Swagcycle EB-11 Cruiser
  • Посібник покупця вінтажного електричного велосипеда
  • Як виглядає вінтажний електровелосипед?
  • Чим вінтажний електровелосипед відрізняється від інших велосипедів?
  • Чи можете ви перетворити вінтажний велосипед на електричний велосипед?

Шість найкращих старовинних електричних велосипедів

Нижче я збираюся обговорити шість найкращих вінтажних електричних велосипедів, якими я коли-небудь користувався. Вони були обрані не тільки за їхній стильний зовнішній вигляд, але й за інші атрибути. Це включає в себе довговічність, час автономної роботи, швидкість та пробіг та багато іншого.

Якщо ви готові побачити чудове поєднання ретро-естетики та сучасних технологій, тоді давайте зануримося в цей список!

Електричний велосипед Addmotor Motan M-70 R7 Retro Electric Bike 750W

Вирок: Незалежно від того, чи є ви досвідченим користувачем електровелосипедів або хочете купити свій перший, це крутий і унікальний ретро-електровелосипед, який є відмінним вибором, особливо якщо ви зацікавлені в довгих, але швидких поїздках по бездоріжжю.

  • Велика максимальна швидкість та максимальний запас ходу
  • Унікальна автентична ретро-естетика
  • Легко збирається
  • Довге та зручне бананове сидіння
  • Поставляється з великою кількістю доповнень
  • Велика вантажопідйомність 300 фунтів
  • Великі шини роблять його придатним для різних типів місцевості

Особливості продукту

  • Сучасні можливості зі старомодною естетикою, це чудовий електровелосипед для людей, які хочуть отримати найкраще з обох світів
  • 20 миль на годину та 65 миль максимального запасу ходу
  • Загальна вага 77 фунтів
  • Збирається швидко і легко
  • Жирні шини роблять його чудовим вибором для різних типів місцевості

Перший вінтажний електричний велосипед, який я хочу показати вам сьогодні, є одним з останніх випусків Addmotor, відомого бренду електровелосипедів. Велосипед Motan M-70 R7 з товстими шинами миттєво видає відчуття сучасних ретро-велосипедів завдяки гладкій чорній рамі, вінтажній фарі та керму у вінтажному стилі.

Хоча цей електровелосипед, безумовно, виглядає як точне відображення відвідувачів кафе середини 20-го століття, він має деякі вражаючі статистичні дані, які дозволяють йому конкурувати з найсучаснішими електровелосипедами. Він має вражаючу максимальну швидкість 20 миль / год і ще більш вражаючу максимальну дальність пробігу 65 миль на повному заряді. Він може виглядати як застарілий велосипед, але він має силу по-справжньому взяти вас у дику поїздку.

Крім того, Motan M-70 R7 має максимальну вантажопідйомність 300 фунтів, що робить його досить міцним. Класична фара досить яскрава, що робить цей велосипед хорошим вибором для тих, хто любить їздити після настання темряви. Він також має ряд доповнень, які ви рідко знайдете деінде, наприклад, РК-панель управління з підсвічуванням, кілька функцій перемикання передач, механічні гальма, дальнє світло, дзвінок і гучний клаксон. Крім того, він поставляється з 20-дюймовими товстими шинами, які дозволять вам досліджувати пересічену місцевість, таку як пляжі, сніг, гори та стежки.

Кафе з підтримкою педалей, керований дросельною заслінкою Roadster продається на електричних велосипедах

Портленд. єдине місто на континентальній частині США, в межах якого є вулкан. Вона називається гора Табор, і хоча технічно це просто згасле вулканічне жерло, прогулянка або похід на її вершину висотою приблизно 440 футів. це все одно пристойне тренування. Ті, хто їздить на ньому, зазвичай одягнені в спандекс типу Ленса Армстронга або випадкові велосипедні садисти, які задовольняються швидкістю 3 милі на годину. З іншого боку, я крутив педалі на горі Табор зі швидкістю 20 миль/год. Ніякого пихкання, ніякого пихкання, ніякого поту, ніякого спандексу.

Це тому, що я їхав на вінтажному велосипеді з електричним підсилювачем педалей Vintage Electric Café, і після літа, проведеного в місті без типових для велосипедистів проблем, пов’язаних з пагорбами, надто повільною їздою та прибуттям до місця призначення мокрим, я повністю переконався в концепції велосипедів з електричним підсилювачем педалей як у концепції. А що стосується самого Café, то він розвиває цю концепцію набагато далі з характерним дизайном, надлишком потужності, висококласними компонентами та якісною обробкою. Ви знаєте, саме ті речі, які роблять наші улюблені автомобілі об’єктами бажання, а не просто споживчими товарами від А до Я.

Однак є ще один автомобільний зв’язок із Vintage Electric. Ця історія насправді почалася в січні, коли компанія оголосила про випуск обмеженої серії Vintage Electric Shelby. варіації свого родстера з великою батареєю та дросельним керуванням, пофарбованого у фірмовий синій колір Shelby і підкресленого знайомою емблемою кобри. Він виглядав сенсаційно, але не тільки через ліврею Shelby. саме сам мотоцикл викликав наш інтерес.

Vintage Electric пропонує два типи велосипедів: з дросельною заслінкою, керованою за допомогою так званих жетонних педалей (Roadster, Tracker, Scrambler і Shelby), і велосипеди з педальним приводом (Café і Rally), які запускають двигун, коли ви крутите педалі. Я провів більше часу з Café, який є червоним з білими шинами і підкреслений шкіряними ручками і красиво обробленою дерев’яною обробкою. Кілька людей прокоментували, що він схожий на велосипед Пі-Ві Германа. Вони не помиляються, але це все ще характерно, тому фільму вже 35 років, і ви також можете отримати Café у бронзовому кольорі Skyline з чорними шинами та темнішим деревом. Я знаю, що хотів би.

Справжньою родзинкою велосипеда є акумуляторна батарея на 500 Вт-год, вмонтована у V рами, яку можна зняти для підзарядки або для того, щоб хтось не зміг його розігнати (заміна коштує 999 грн). Запас ходу від 20 до 60 миль, залежно від того, як і де ви їдете, та рівня потужності, який ви використовуєте. Він також схожий на маленький V-подібний двигун від старовинного мотоцикла.

750-ватний двигун встановлений на втулці заднього колеса, а не на педалях. Ця потужність, ймовірно, нічого не означає для вас. для мене точно не означала, доки я не протестував ці речі. тож давайте розглянемо цю цифру 750 в перспективі. Типовий двигун велосипеда з електричним приводом має лише близько 250 Вт, включаючи ті, що коштують стільки ж, скільки і Café, або навіть удвічі більше.

Одразу скажу, що я не є експертом з електричних велосипедів. Це лише другий велосипед, на якому я їздив, але варто зазначити, що перший, на якому я їздив, мав три рівні електричної допомоги. Я вважав рівень 3 смішним і майже повністю їздив по різноманітній місцевості на рівні 1, час від часу занурюючись на рівень 2. Vintage Electric Café, навпаки, має п’ять рівнів, і вони, безумовно, здаються співмірними. Його рівень 3 настільки ж безглуздий, що означає, що рівень 4 є абсурдним, а рівень 5. смішним, якщо запозичити мову іншого виробника електромобілів. Коли я піднімався на гору Табор зі швидкістю 20 миль/год, я використовував рівні 3 і 4. Насправді не було потреби переходити на 5.

Не вірте мені на слово.

Це не їзда на велосипеді, сказала моя подруга Ліз, яка щодня їздила в центр Портленда на велосипеді до COVID. Я збирався на 22 і кулачний бій. І я їхав тільки на 3-му рівні. Ви майже повинні носити окуляри. У мене в очах комахи?

Швидкість дійсно може збити з пантелику, оскільки електродвигун фактично управляється як вимикач, а не як дросель. Щоразу, коли ви крутите педалі, двигун працює на максимумі для заданого рівня потужності. Отже, незалежно від того, наскільки енергійно ти крутиш педалі, він викладається на повну. На рівнях 4 і 5 при рушанні з місця на рівній місцевості це божевілля. Ви крутитимете педалі практично без опору, а велосипед продовжуватиме летіти вперед до своєї максимальної швидкості 28 миль/год. Це може нервувати на житловій вулиці.

З іншого боку, більш високі швидкості є цілком керованими і навіть сенсаційними на спеціальних велосипедних доріжках, таких як Спрінгвудський коридор, що пролягає вздовж річки Вілламетт у південно-східному Портленді. Швидкісні можливості Café також надають вам набагато більше впевненості, коли ви їдете поруч з автомобілями. принаймні, в низькошвидкісному міському середовищі, такому як Портленд, де обмеження швидкості рідко перевищує 30 миль/год. Насправді, я обганяв машину на вулиці зі швидкістю 20 миль/год. На велосипеді! Звичайно, це було не зовсім законно, але про це трохи пізніше.

Під час їзди я виявив, що мені доводиться постійно змінювати рівні потужності в поєднанні з традиційним 10-швидкісним перемикачем передач, щоб досягти правильного балансу прискорення, швидкості та зусиль. Рівень потужності контролюється лівою рукою, передачі. правою. Щоб зрушити Café з місця, вам все одно доведеться крутити педалі, а це може бути повільно і трохи складно, якщо ви недостатньо знизите передачу перед зупинкою. Проблема в тому, що перемикання з 10-ї або восьмої передачі, на якій я зазвичай їхав, на першу-третю займає досить багато часу. Тому я зазвичай стартував на шостій або сьомій, змирився з тим, що фактично загрузну, як божевільний, і дозволив мотору компенсувати це, коли я проносився повз одягнених у спандекс професіоналів на їхніх легких шосейних велосипедах. Якби я міг зробити одну критичну пропозицію, то це була б менша кількість традиційних передач. Як і двигун з високим крутним моментом, Café просто не потрібно так багато.

Я також знайшов велосипед трохи незручним, оскільки я звик до велосипедів з передньою підвіскою та м’яким сидінням, але всі мої друзі-велосипедисти казали, що він насправді досить зручний. Похвалу отримали сидіння та обтягнуті шкірою ручки. Той факт, що вам не потрібно крутити педалі дуже сильно (або багато), також компенсував той факт, що мій тестовий велосипед був занадто малий для мене. це був середній розмір, але є також малий і високий розміри.

Зовсім інша справа з Vintage Electric Roadster, чорним велосипедом, показаним вище, з набагато більшою батареєю. Його кермо було занадто низьким, щоб мені було комфортно їздити, в результаті чого більша частина моєї ваги припадала на зап’ястя. З іншого боку, Roadster має передню підвіску, і його буквально не потрібно крутити педалі взагалі. На рівнях з третього по п’ятий він рушає з місця самостійно, хоча для початку руху варто трохи натиснути на педаль, щоб рушити з місця. Він також має фіксовану передачу, тому крутити педалі без електричної допомоги практично неможливо, враховуючи передавальне число та вагу велосипеда у 86 фунтів. Café. порівняно тонкий, але все ще хрипкий 53 фунти. Деякі з найдорожчих електричних допоміжних велосипедів можуть важити десь у верхньому 20-фунтовому діапазоні, хоча більшість у ціновому діапазоні Café, здається, 40-х років.

В іншому випадку, ви керуєте власним 750-ватним електродвигуном Roadster за допомогою невеликого пластикового пелюстка дроселя, який ви натискаєте вниз, тримаючи праву ручку керма. Це легко зрозуміти і використовувати, але, знову ж таки, рівень потужності змінює те, наскільки сильно вам потрібно рухати дросельну заслінку. На рівні 5 це трохи хвилює, і стає трохи менш Ferrari, коли ви рухаєтесь вниз. Я здебільшого їздив на рівні 3, оскільки потужності майже завжди вистачало, а дросельна заслінка легше піддавалася модуляції.

Легше керована дросельна заслінка та більша вага дозволяють Roadster відчувати себе більш впевнено на високих швидкостях, які він здатен розвивати. Наскільки вища?? Ну, це дуже залежить від того. Мій тестовий велосипед був оснащений опцією 149 Race Mode, яка збільшує потужність власного 750-ватного двигуна до максимальних 3000 Вт і дозволяє розвивати максимальну швидкість 36 миль/год. Гарно, але є підступ. У більшості юрисдикцій, включаючи Каліфорнію, де вони класифікуються як електровелосипеди класу 2, електричні велосипеди з дросельною заслінкою не можуть легально перевищувати 20 миль/год. На відміну від них, велосипеди з педальним керуванням, такі як Café, відносяться до класу 3, які повинні припинити надавати допомогу при досягненні швидкості 28 миль/год. Очевидно, що вивчення законів вашого штату про електровелосипеди є обов’язковим, але принаймні в Каліфорнії дорожчий і потужніший велосипед не може їхати так само швидко на дорогах загального користування.

Vintage Electric каже, що клієнти часто використовують свої Roadsters, обладнані режимом Race Mode, як транспорт для пересування по піт-лейн під час перегонів (ще одна причина придбати модель Shelby, гадаю), а також на приватних територіях. Цей обмежений випадок використання, безумовно, робить його стартову ціну 6 995 важче проковтнути.

Звісно, ніщо не заважало мені ввімкнути гоночний режим на вулицях міста, так само, як технічно ніщо не заважає вам ввімкнути його на своїй машині. Очевидно, що в обох випадках ви ризикуєте бути оштрафованим поліцією, але давайте подивимось правді в очі, перспективи того, що поліція зупинить велосипед за перевищення швидкості за будь-яких обставин, окрім дико небезпечних, здаються віддаленими. Все одно ви порушуєте закон.

Таким чином, це залишає вінтажне електричне кафе як більш життєздатний і зручний вибір, саме тому я вирішив зробити його більш помітним тут. Він також має набагато приємнішу ціну. 3,995, що, безумовно, звучить круто, але не є незвичним для електронних велосипедів з підтримкою педалей середнього рівня. Знову ж таки, я не є експертом в цьому питанні, але короткий пошук в інтернеті показав, що велосипеди з подібною ціною мають набагато менш потужні двигуни. Так само, як і велосипеди, які коштували втричі дорожче. Натомість, їхні гроші, як правило, йдуть на легші матеріали та більші акумуляторні батареї, зазвичай інтегровані в раму, які забезпечують більший запас ходу (зазвичай від 80 до 100 миль). Вони також зазвичай легші, що має бути корисним для зберігання та транспортування, і виглядають як сучасні велосипеди, що підвищує ймовірність того, що вони змішаються з натовпом (і менш очевидно скажуть: “Вкради мене”)!)

Як я бачу, щось на кшталт спеціалізованого Turbo Vada SL 5.0 EQ можна порівняти з BMW 4 Series, тоді як Vintage Electric Café схожий на ретро-мод Мустанга з сучасним двигуном, коробкою передач і серйозними гальмами, що ховаються під класичним старим дизайном. Враховуючи, що мені не потрібно турбуватися про безпеку, як у випадку з автомобілями, я знаю, на якому з велосипедів мені більше подобається їздити: на тому, що виглядає краще і має більшу потужність.

Вибрана галерея: Vintage Electric Cafe

ТЕНДЕНЦІЯ

  • Рон ДеСантіс підписав законопроект про заборону продажу автомобілів на території США.
  • Tesla пропонує безкоштовну суперзарядку для.
  • Автовиробники замінюють десятиліттями.
  • The U.S. будує фабрики на.
  • 2024 Tacoma Toyota TRD Pro дражнили в.
  • VW освоює процес сухого покриття, який.
  • Рон ДеСантіс підписав законопроект про заборону будівництва.
  • Tesla пропонує безкоштовну суперзарядку для.
  • Автовиробники замінюють десятиліттями.
  • The U.S. будує заводи на рівні.
  • 2024 Tacoma Toyota TRD Pro дражнили в.
  • VW освоює процес сухого фарбування, який.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top