BMW E-Bike кидає виклик категоріям завдяки 186-мильному запасу ходу та додатку геофіксації. Електричний велосипед BMW

Міський гібридний електромобіль BMW. огляд та враження від поїздки

Пандемія COVID-19 внесла важливі зміни в транспортну галузь. У той час як валові продажі автомобілів продовжують розвиватися, іншим галузям пощастило набагато менше. Громадський транспорт та спільні поїздки зазнали найбільшого занепаду, оскільки більшість людей прагнуть до дійсно корисного соціального дистанціювання.

Тим не менш, саме торгівля велосипедами виявилася “переможцем” у цих неприємних випадках. І особливо, розділ електронних велосипедів. На основі низки досліджень ми спостерігаємо зростання кількості велосипедистів по всій країні. Валові продажі електричних велосипедів у США зросли на 84 % у березні, 92 % у квітні та 137 % у травні. Однак ідентичний розвиток можна було спостерігати по всьому світу.

Це правда, що електровелосипед не може вилікувати хворобу COVID-19 або зупинити нинішню пандемію, однак він допомагає в межах нашого діапазону здоров’я, тоді як дозволяє недосвідченим мешканцям. За деяких обставин вони можуть навіть дозволити швидше їздити на роботу. Тож у 2020 році гордо володіти е-велосипедом, схоже, не є проблемою.

Однак, щоб перевірити життєздатність електровелосипеда, ми звернулися до BMW Північної Америки, щоб взяти за зразок один з двох електричних велосипедів, які вони випускають.

Зустрічайте гібридний електричний велосипед BMW City

e-bike, кидає, виклик, категоріям

BMW City E-Bike. найдешевший з 2 гібридних електровелосипедів, який коштує 2 330 доларів. BMW Energetic Hybrid E-Bike коштує 3260 доларів, проте він поставляється з більшим акумуляторним блоком та деякими іншими свистками та дзвіночками. У порівнянні з більш дорогим електровелосипедом Energetic, модель City має надзвичайно мінімалістичний дизайн з тонким корпусом, що добре підходить для щоденних поїздок на роботу в мегаполісі.

Матовий чорний корпус доступний у трьох розмірах: S, M та L. У сучасному корпусі додатково розміщується акумуляторна батарея на 300 Вт-год. Як і слід було очікувати, акумуляторна батарея надає деяку вагу електровелосипеду, що вказує на розмір у 18.5 кг або 40.7 фунтів. Не найлегший у своєму класі, але й не найважчий.

Висока якість конструкції корпусу є неймовірною, тоді як мінімалістичний дизайн не демонструє цього. Крім того, він досить міцний, навіть якщо ви перечепитеся через вибоїни і навіть гравій. Хоча BMW позиціонує свої гібридні електровелосипеди як міські велосипеди, вони будуть так само добре їздити по м’якому гравію.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Негнучка туристична вилка виготовлена компанією Suntour, тоді як кермо пласке, типове для велосипедів для мегаполісів. Сучасне кермо має дві спортивні ручки, які надзвичайно зручні навіть для спітнілих долонь. Вилка та кермо дозволяють легко керувати, і вони досить зручні навіть на довгих дистанціях.

Говорячи про розраду, сідло зроблено Selle Royal, яке було спеціально розроблено для E-Bikes. Втіха відповідає дорожчим сідлам. Під час тривалих поїздок я використовував велосипедні шорти з підкладкою, щоб запобігти натиранню. Сідло та підсідельний штир вбудовані, тому регулювати пік просто за допомогою важеля затискача сидіння.

Електродвигун вбудований в задню втулку, в якій додатково розміщений перемикач Deore/Shimano XT на 10 передач. У той час як я їздив у мегаполісі, я виявив, що касети достатньо для їзди по місту, навіть якщо намагатися їхати на більшій швидкості.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Ні в якому разі не можна помилитися з деякими хорошими гальмами

Для гальмування BMW City E-Bike використовує 180-міліметрові гідравлічні дискові гальма Shimano. Якби ви їздили з гідравлічними дисковими гальмами, то, безумовно, одразу б оцінили їхню потужність та ефективність. Вони роблять поїздку значно безпечнішою і майже не потребують обслуговування.

Велосипед приїхав сюди з колесами Rody Airline 4 Plus розміром 28 дюймів, взутими в круїзні шини Continental Contact. Тонкі шини забезпечують низький опір коченню, тому ви зможете просто їхати на досить високих швидкостях, навіть без електричної допомоги. Насправді, якщо ви віддаєте перевагу їзді на поверхнях, покритих гравієм, то, швидше за все, вам знадобиться новий комплект шин.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Крім того, я помітно віддав перевагу педалям. Я взув кросівки 13-го розміру, але вони виявилися достатньо високими, щоб вмістити мій Yeti ft. Крім того, я виявив, що вони досить міцно тримаються, завдяки великим штифтам, що виступають на рівній підлозі. Педалі без затискачів гарні для вуличних велосипедів, проте я не бачу необхідності в них на міському електровелосипеді. Зате, ви зможете в будь-який момент замінити звичні педалі.

Легка зарядка

BMW додатково підкреслила, що заряджати їхній е-велосипед настільки просто, наскільки це можливо. В основному у вас є два варіанти вартості вбудованого в раму акумулятора. Ви зможете приєднатися до можливості, що надається на велосипеді, або ви зможете забрати акумуляторну батарею та використовувати мостовий адаптер, який надається для заряджання акумулятора.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Поточний заряд акумулятора відображається на РК-дисплеї, встановленому на кермі, або за допомогою світлодіодних індикаторів на акумуляторному блоці. Однак, як завжди у BMW, вони додали ще одну цікаву функцію, щоб отримати уявлення про вартість акумулятора. Хоровод BMW на кузові підкреслює вартість велосипеда. Це може бути як рожеве світіння (менше 5%), помаранчеве (більше 5%, але менше 10), так і синє.

За моїми спостереженнями, заряджання акумулятора від порожнього займало близько години. Насправді ви, можливо, здивуєтесь, що таке електрична варіація. І, як і у випадку з електричними автомобілями, вона може суттєво відрізнятися. На варіації електронного велосипеда впливають багато компонентів, таких як: ступінь допомоги, навантаження на шини та шини, маршрути, погода, вага та деградація акумулятора.

Досвід та експертиза

e-bike, кидає, виклик, категоріям

За весь час користування електровелосипедом BMW City я кілька разів змінював свою модель водіння. Якщо я планував довгий маршрут (20-30 миль), то я міг би почати поїздку з режимом допомоги, встановленим на 0 %. Тепер ручки електронного велосипеда схожі на “звичайний” велосипед. Перемикання передач відбувається без проблем, і електровелосипед може просто розігнатися до надмірної швидкості за лічені секунди.

На електронному велосипеді BMW є 5 діапазонів допомоги. Ми вже говорили про 0% ступінь. Наступний ступінь підвищення становить 30 %, що відповідає режиму ECO на електромобілях. Далі йде режим 50 %, режим COMFORT. компроміс між допомогою та варіативністю.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Перемикання вгору, і тепер у нас є 50%. або режим SPORT, який ідеально підходить для їзди в гору. Режим BOOST доступний на рівні 100% від загальної енергії електродвигуна. Жоден з режимів не працює до позначки 25 км/год (15).5 миль / год).

Як я вже говорив раніше, планування вашого маршруту також може допомогти вам визначити, які режими використовувати. Я любив крутити педалі частіше, ніж не любив, однак я весь час резервував трохи електричної енергії для попередніх кількох миль, коли втомлювався.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Режим BOOST є досить приємним, особливо якщо ви злітаєте зі світлофора, коли всі захоплюються “вашим діапазоном здоров’я”.” Крім того, я виявив, що це надзвичайно корисно протягом цих кількох випадків, коли я зіткнувся з пагорбом у досить рівнинних районах, що оточують Чикаго.

Однак я можу бачити себе в основному за кермом у режимі 30 %, який забезпечує мене достатньою енергією, щоб мчати довгими відрізками вільних доріг або під час руху з місця.

Геометрія велосипеда може бути єдиною річчю, якою я колись захоплювався. Для розміру L найбільший розмір труби становить 600 мм, тоді як розмір підсідельної труби. 540 мм. Колісна база становить 1099 мм з кутом нахилу головної труби 70 градусів. Отже, всі ці цифри перекладаються на зручне та вертикальне місце для водіння. Для довідки, я вимірюю 6 ″3 в піку, або близько 1.90 метрів.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Насправді я більше звик їздити на вуличних та гравійних велосипедах з амортизаторами, однак для поїздок у мегаполісі пласкі бари мають додатковий сенс. Крім того, вони не надто великі, так що у вас не повинно виникнути проблем з наближенням до автомобілів, що їдуть за вами. BMW City Hybrid e-bike додатково отримав отвори в кузові, які дозволяють додавати різне обладнання, наприклад, клітки для пляшок з водою або багаж.

На заводі не встановлюються бризковики, проте, в першу чергу, виходячи з кліренсу шин, ви повинні мати можливість встановити власні бризковики, якщо захочете. У довгостроковій перспективі це запобігло б цим мокрим дням.

Електронний велосипед може доповнити ваш автомобіль

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Як правило, я не розглядаю електровелосипед BMW City Hybrid як альтернативу вашому автомобілю. Хоча велосипеди приносять багато задоволення та користі, вони не можуть повністю замінити автомобіль. Однак вони насправді їх доповнюють. Наприклад, я зазвичай покладаюся на електровелосипед для поїздок до місцевого продуктового магазину (2 милі), поміркованіше, ніж на BMW i3.

Кожен з них електричний і, безумовно, екологічно чистий, проте електровелосипед є більш корисним для мого самопочуття. Врешті-решт, мені дуже сподобалося досліджувати околиці Чикаго, а не сидіти за кермом. Кумедно, скільки проблем можна не помічати, якщо ви знаходитесь в автомобілі.

Якщо у вас є просторий автомобіль або встановлений багажник для мотоцикла, ви зможете взяти електровелосипед з собою на одноденну поїздку на природу. Навколо Чикаго є багато асфальтованих велосипедних доріжок, де ви можете загубитися, їдучи годинами. І саме тут гібридна природа велосипеда стане в нагоді.

На закінчення, завжди може бути срібна підкладка. І для мене це було новим відкриттям пристрасті до керування мотоциклом під час цих клопітких та особливих випадків.

Ви зможете додатково вивчити інформацію про міський гібридний велосипед EMTB City Hybrid E-Bike або відвідати місцевого продавця.

Електробайк BMW E-Bike кидає виклик категоріям з 186-мильним запасом ходу та додатком геофіксації

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Новий монстр-байк від BMW має чудовий запас ходу і вигадливий додаток, який дозволяє обійти класифікацію електровелосипедів в ім’я продуктивності. У нього також є двоюрідний брат e-moto від BMW Motorrad.

BMW i Vision AMBY. це новий рівень. Це не тільки образно, але й буквально: категорії для нього ще не існує. Німецький автовиробник представив новий велосипед та Vision AMBY (його двоюрідний брат, натхненний е-мотоциклом) на виставці IAA Mobility в Мюнхені на цьому тижні.

Серед особливостей, які відрізняють цей новий велосипед. масивна батарея на 2000 Вт-год, яка забезпечує запас ходу понад 180 миль, і додаток, який розумно використовує геозонування, щоб уникнути юридичної класифікації його як електровелосипеда або скутера.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Дозвольте BMW створити те, чого ще не існує. Ось короткий огляд.

BMW i Vision AMBY: Запас ходу, швидкість, наслідки

i Vision AMBY спирається на свій великий діапазон чисел для широкої привабливості. Жоден інший електровелосипед не наближається до заявленого максимуму в 186 миль, що є явним кроком вперед у цій категорії.

Однак i Vision AMBY. це не обов’язково електричний велосипед. Звичайно, у нього є педалі, кривошип і бортовий двигун. Але його розробники навмисно вивели його за рамки категорії, мабуть, в надії скоротити частину юридичної тяганини між тим, що вважається електровелосипедом і тим, що вважається скутером.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

У Сполучених Штатах існує три класифікації електронних велосипедів. Все залежить від того, наскільки двигун допомагає велосипеду і чи потрібно крутити педалі чи ні. Ось у чому суть:

  • Клас 1: Система допомоги при русі починає працювати лише тоді, коли ви крутите педалі, і припиняє допомагати, коли ви досягаєте швидкості 20 миль/год.
  • Клас 2: Можна крутити педалі з підтримкою, але двигун також може рухати велосипед без педалей. Максимальна швидкість для обох режимів. 20 миль/год.
  • Клас 3: Електричний підсилювач педалей вмикається лише після досягнення швидкості 28 миль/год.

Позначення мають значення для різних муніципальних законів, а також для цілей реєстрації та ліцензування.

Але чи це електронний велосипед BMW?

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Саме тут i Vision AMBY розмиває межі.

Додаток, що додається, регулює швидкість велосипеда між трьома рівнями залежно від місцезнаходження водія та ситуації: 15.5 миль на годину, 28 миль на годину та швидкісний 37 миль на годину. Використовуючи геофіксацію, додаток може виступати в ролі губернатора. Наприклад, вона може знизити максимальну швидкість велосипеда з 37 миль на годину до 28 миль на годину, коли ви перетинаєте межі міста. Все це допомагає гарантувати, що ви перебуваєте в межах законних обмежень на електровелосипеді, де б ви не їхали.

Все це є потенційним кроком вперед у розвитку можливостей та регулюванні електровелосипедів. Щоб отримати повну інформацію про продуктивність i Vision AMBY та його наслідки, а також зануритися в супровідний Vision AMBY, який є справжнім звіром з максимальною швидкістю 56 миль/год, прочитайте детальний огляд від Bikerumor.

e-bike, кидає, виклик, категоріям

e-bike, кидає, виклик, категоріям

Свіжий торт: Модульний електросамокат Makka перевозить лижі, дошки та велосипеди

CAKE шукає і там, і там, щоб знайти наступну велику річ в електросамокатах. Його ідея? Мегамодульність. Читати далі.

Огляд складного велосипеда BMW 2023: Моя чесна думка

Якщо ви власник BMW або відданий шанувальник бренду, який захоплюється їздою на велосипеді, то новітній складаний велосипед BMW. чудовий варіант.

У цій статті я розгляну сучасний складаний велосипед BMW; однак, для довідки та контексту, я також включу свої відповіді на поширені запитання про велосипеди BMW та надам деяку історію про еволюцію складних велосипедів BMW з плином часу.

Тож давайте почнемо з відповідей на запитання про BMW та її участь у велосипедному світі.

Чи виробляє BMW велосипеди?

Можливо, ви не знаєте, що BMW виробляє складні велосипеди з 2000 року, а також пропонує низку інших велосипедів та електровелосипедів.

Хто робить велосипеди для BMW?

Хоча BMW бере участь у розробці своїх велосипедів, вони виробляються італійським виробником 3T, італійською компанією Specialized та німецькою велосипедною компанією Schauff.

Ця безкоштовна шпаргалка допоможе вам вибрати триколісний велосипед, надавши коротку інформацію про 7 ключових факторів, які слід враховувати при покупці дорослого триколісного велосипеда!

Підписавшись, ви погоджуєтесь отримувати електронні листи від Folding Bike Guy. Ми поважаємо вашу конфіденційність, і ви можете відписатися в будь-який час.

Чи є у BMW електровелосипед?

BMW має в своєму асортименті два електромобілі: Active Hybrid E-Bike (RRP 3 260) та Urban Hybrid E-Bike (RRP (2 330). Active та Urban. це високоякісні електричні велосипеди з такими функціями, як гідравлічні дискові гальма, вбудовані в раму акумулятори та технологія датчиків обертання педалей.

Чи варті велосипеди BMW того?

Велосипеди BMW варті інвестицій для шанувальників бренду BMW та власників автомобілів BMW, які хотіли б придбати додатковий велосипед і отримати вигоду від пов’язаного з ним брендингу та якості дизайну.

Одним з недоліків купівлі велосипеда у виробника автомобілів є те, що їх виробництво зазвичай передається на аутсорсинг. В результаті ви платите преміальну ціну, хоча і з деякими акуратними особливостями дизайну та брендингу.

Я бачив щось подібне, коли оглядав складний велосипед MINI, тому перед тим, як прийняти рішення, рекомендую порівняти велосипед BMW з цими найкращими складними велосипедами.

Тепер, коли ми відповіли на ці питання, давайте ближче познайомимося з тим, що BMW може запропонувати зі своїм останнім складним велосипедом.

Огляд складного велосипеда BMW

Кожного разу, коли я оглядаю складний велосипед, вироблений автовиробником, я дещо скептично ставлюся до нього, тому що малоймовірно, що вони насправді його зробили. Дизайнерські рішення, ймовірно, є поверхневими, такими як колір, стиль і включення логотипу компанії.

  • Механізм складання не схожий на будь-який інший, який я бачив раніше. Він має дещо функціональну та стильну складну конструкцію, яка використовує дві ручки, які ви піднімаєте вгору і можете легко скласти велосипед.
  • Підставка для ніг, яка входить в стандартну комплектацію. це знову стильний, але функціональний дизайн, який мені сподобався.

Тест-драйв

Наступним на черзі був BMW Q5.T, показаний нижче. Він був задуманий як дорожній велосипед, тому він включав крила; його ціна становила 2695. Він також мав повну підвіску, але її дизайн відрізнявся від Telelever на Q6.S.

Останнім складним велосипедом у лінійці став BMW Q3.S, він не мав повної системи підвіски Q6, як у Q6.S або Q5.T, але він має просту передню підвіску і коштує набагато дешевше. 995 доларів США.

Марк Пламмер

Марк Пламмер. досвідчений веломеханік, який протягом багатьох років побудував, відремонтував та налаштував тисячі велосипедів. Колишній спортсмен з маунтінбайку, його велосипедні пригоди об’їздили всю земну кулю від гір Шотландії до Південного острова Нової Зеландії. Сьогодні він насолоджується перевагами поїздок на роботу та подорожей на своїх складних велосипедах Dahon та Brompton.

Ця безкоштовна шпаргалка допоможе вам вибрати складний велосипед, надавши коротку інформацію про 7 ключових факторів, які слід враховувати при покупці складного велосипеда!

Підписавшись, ви погоджуєтесь отримувати електронні листи від Folding Bike Guy. Ми поважаємо вашу конфіденційність і ви можете будь-коли відмовитися від підписки.

Мій огляд складного велосипеда STRiDA SX: 3 унікальні особливості

STRIDA SX, на мою думку, є унікальним, але в кінцевому підсумку не вражаючим складним велосипедом. Якщо ви не налаштовані на А-образну раму, я б рекомендував триматися подалі від неї.

Огляд складного велосипеда fBIKE 2023 (моя чесна думка)

Складаний велосипед fBIKE ідеально підходить, якщо вам потрібен складаний велосипед для щоденних поїздок на роботу або неспішних прогулянок містом. Це якісний та доступний варіант!

Мій огляд Montague Crosstown 2023 року: Чудовий міський складний велосипед

Montague Crosstown. блискучий гібрид дорожнього та складного велосипеда. Він має всі переваги дорожнього велосипеда плюс можливість легко скластися.

Електровелосипеди від люксових автомобільних брендів

Розкішні автомобільні бренди починають утверджуватися на ринку електромобілів, оскільки майбутнє автомобілебудування пов’язане з відновлюваними джерелами енергії.

  • Audi. повністю електричний до 2025 року
  • Mercedes Benz. 50% електричних/гібридних до 2025 року
  • BMW. повністю електричний/гібридний до 2030 року
  • Porsche. 50% електричних/гібридних до 2025 року

Захоплюючий результат переходу на електрику. інвестиції автовиробників в електровелосипеди.

Завдяки своєму виробничому досвіду та інвестиціям у технологію літій-іонних акумуляторів, бренди розкішних автомобілів допомагають розвивати ринок електровелосипедів завдяки інноваціям та популяризації. Компанії, згадані в цій статті, пообіцяли стати на 50% або повністю електричними в найближчі роки, щоб конкурувати з Tesla за частку зростаючого ринку електромобілів.

Ми дуже раді цій новій тенденції до електромобілів та перевагам, які вона принесе на ринок електровелосипедів у всьому світі!

Mercedes-Benz

Porsche Sport Cross

У співпраці з ROTWILD

MSRP: від 8 550

У співпраці з німецьким велосипедним брендом ROTWILD розкішний автомобільний бренд представив два преміум-велосипеди з повною підвіскою разом зі своїм новим електромобілем Taycan.

Як і очікувалося, ці електровелосипеди Porsche поєднують в собі високу якість з характерною для автомобілів Porsche завищеною вартістю.

Обидва велосипеди поставляються на рамах ROTWILD з вуглецевого волокна ручної роботи. Модульна конструкція рами гарантує, що вони ідеально пристосовані до сильних ударів, а ретельно підібрані вуглецеві волокна надають цим велосипедам відмінні властивості жорсткості.

Що стосується електроніки, то кожна модель має провідний у галузі середньопривідний двигун Shimano EP8 потужністю 85 Нм/250 Вт у поєднанні з акумулятором Shimano ємністю 504 Вт-год (Cross) або 630 Вт-год (Sport).

Очікуваний запас ходу для Sport. 46-76 миль, для Cross. 31-62 милі. Отримайте максимальну віддачу від акумулятора, використовуючи преміальну 12-швидкісну трансмісію Shimano XT або електронну 11-швидкісну трансмісію Di2.

Вражаючим досягненням є їхня вага. Крос важить всього 48.7 фунтів, тоді як Sport важить 48 фунтів, що є дуже низьким показником для електровелосипедів з повною підвіскою.

Porsche розробив ці велосипеди в першу чергу для міського середовища або легких трас, незважаючи на те, що це повнопідвісні електровелосипеди. Зокрема, унікальна перевернута вилка Maguro Boltron пропонує покращену чутливість ходу та зменшує потребу в технічному обслуговуванні завдяки постійно змащеним повзункам вилки.

Наостанок, варто відзначити швидкісний Continental 2.3″ шини, які ідеально підходять для їзди по місту, але неоптимальні для трейлової їзди.

27.Колеса 5 дюймів. рами розміру S Колеса 29 дюймів. рами розмірів M, L

Porsche eBike Sport

  • Карбонова рама
  • 250 Вт Shimano EP8. 85 Нм крутний момент. 15.Максимальна швидкість 5 миль/год.
  • 100-мм вилка Magura USD, амортизатор FOX.
  • Акумулятор 504. 630 Вт-год (1 000 циклів заряджання). Час зарядки: 5 годин
  • 11-швидкісний перемикач Shimano Di2.

Porsche eBike Cross

  • Карбонова рама
  • Середньопривідний двигун Shimano STEPS EP-8 250W.
  • 100-міліметрові вилки Magura USD (перевернуті), задня підвіска FOX.
  • 12-швидкісна трансмісія Shimano XT.

BMW Urban Hybrid E-Bike

Різко відрізняючись від електровелосипедів Porsche, електричний велосипед Urban Hybrid BMW. це простий електровелосипед з доступною ціною.

Urban Hybrid має елегантний вигляд, характерний для автомобілів BMW, і при цьому має відносно невелику вагу. трохи більше 40 фунтів. Крім того, батарея велосипеда плавно інтегрована в алюмінієву раму.

Батарея має 300 Вт-год заряду, якого вистачає на 20-30 миль, і швидко заряджається, щоб ви могли швидко повернутися на дорогу. Крім того, за потреби можна зняти акумулятор для зарядки.

  • Хаб-мотор (250 Вт)
  • Літій-іонний акумулятор (300 Вт-год)
  • Гідравлічні дискові гальма з 180-міліметровими роторами
  • 28-дюймові колеса
  • BMW також пропонує активний гібридний електровелосипед зі ступінчастою рамою

Для живлення використовується двигун задньої втулки потужністю 250 Вт. На жаль, BMW не надає більш детальної інформації про двигун, на відміну від свого активного гібрида, який має двигун Brose.

Незвичайною особливістю цього велосипеда є 28-дюймові колеса, розмір, який рідко зустрічається. Однією з проблем з цими колесами є те, що їх буде важче замінити, оскільки розмір рідкісний.

Шини, обрані BMW. вузькі Continental Contacts, що ідеально підходять для швидкої їзди по місту.

Нарешті, цей велосипед має гідравлічні дискові гальма Shimano, які забезпечують достатню гальмівну силу для їзди містом, враховуючи, що максимальна швидкість з підтримкою становить лише 15.5 миль / год (через європейські обмеження швидкості електронних велосипедів).

Mercedes Benz EQ Formula

MSRP від 2,000

Серія EQ Formula n Mercedes-Benz eBike включає три легкі, витончені та непомітні електричні велосипеди.

n. європейська інжинірингова компанія, яка працює виключно з брендом Mercedes-Benz для створення розкішних міських електровелосипедів.

Нас найбільше вразила стильно інтегрована електроніка на кожному велосипеді. Вони включають 252-ватну батарею Panasonic та плавний 250-ватний двигун Bafang з середнім приводом (зі змінним крутним моментом).

  • Алюмінієва рама 6061
  • Одношвидкісна внутрішня передача Enviolo
  • Карбоновий ремінний привід Gates CDX
  • Двигун маточини потужністю 250 Вт (45. 75 Нм)
  • Шини 700c x 35мм
  • Одинарний / подвійний акумулятор 36В 7Ач (252 Вт-год) Час зарядки: 3.5h
  • Діапазон 28/37/62 милі

Два дорожчі велосипеди дуже схожі з точки зору компонентів та дизайну, а основними відмінностями є подвійна батарея та додатковий крутний момент у висококласній версії Silver Arrow. Крім того, Silver Arrow має алюмінієву обробку з ручною щіткою.

Карбонова ремінна система приводу Gates CDX цієї серії практично не потребує технічного обслуговування, роблячи вашу міську їзду чистішою, тихішою та не втрачаючи ефективності з часом. Поєднайте його з простим одношвидкісним налаштуванням або втулкою з внутрішнім редуктором Enviolo, і ви отримаєте систему, яка легко проїде до 18 000 миль.

Дешевша модель City Racer. це ступінчастий одношвидкісний велосипед, який дуже нагадує нам Roadster v2 від ride1UP. Цей електровелосипед має двигун з меншим крутним моментом (45 Нм) і меншим максимальним запасом ходу (28 миль), а також не має підставки для ніг, але чудово працює як міський електровелосипед.

Хоча велосипед дуже добре спроектований, брендування Mercedes-Benz означає значно вищу ціну, ніж у конкурентів (яка коливається від 1000 до 1800).

Нарешті, високоякісні гідравлічні дискові гальма Tektro, швидкі 35-міліметрові шини Kenda зі стійкістю до проколів та легке шасі означають, що ці велосипеди добре керовані та чудово справляються з будь-якою міською їздою, але не обладнані для чогось більшого.

Audi. Wörthersee

Виробник розкішних автомобілів Audi випустив дизайн-концепт нового e-MTB, побудованого з використанням передових технологій, матеріалів та виробничих процесів.

Їх обмежений випуск (100 одиниць) e-Tron XC з повною підвіскою у 2016 році був розроблений у партнерстві з німецьким брендом e-MTB Haibike і коштував на той час вражаючі 16 000 доларів, що обмежувало його привабливість для дуже обраної аудиторії.

  • Карбоновий каркас (вага: 24 фунти)
  • 26-дюймові колеса (кожне колесо важить 1.32 фунти)
  • 48V 2.Двигун потужністю 3 кВт (2300 Вт)
  • Орієнтовний запас ходу. 44 милі (70 км)
  • Акумулятор 230В Час зарядки. 2.5h

Новий електровелосипед Audi “Wörthersee”, ймовірно, буде аналогічного калібру та ціни. Однак бренд прагне до надлегкої конструкції (24 фунти без електроніки) завдяки рамі з армованого вуглецевим волокном полімеру (CFRP) та незвичайному вибору 26-дюймових коліс.

Wörthersee буде ближче до мотоцикла, ніж будь-який електричний велосипед, який ми бачили. Він матиме приголомшливий двигун потужністю 2300 Вт з максимальною швидкістю 50 миль/год (в режимі “педалі”) і запас ходу 43 милі завдяки великому знімному акумулятору, що швидко заряджається на 230 В.

Судячи з фотографій дизайну та прототипу на сайті Audi, цей велосипед з повною підвіскою матиме сидіння, типове для мопедів, що зробить його керованість в горах сумнівною.

Хоча це захоплююче продовження попереднього випуску велосипеда розкішного автомобільного бренду, ми розчаровані тим, що Audi не має жодних серйозних короткострокових планів щодо випуску е-велосипеда, доступного для широкої публіки.

Tesla Model B eBike

Лідарна технологія буде використовуватися на повністю інтегрованому кокпіті з верхньою трубою. Ця система може попереджати водіїв про потенційні ризики аварій на периферії, а бортовий комп’ютер надає покрокові вказівки та показники їзди, як це роблять велосипедні комп’ютери преміум-класу.

Останньою технологічною зміною стали б амортизаційні колеса з інтегрованими двигунами. Технологія повного приводу вже існує на таких велосипедах, як Ariel Rider D-Class. Хоча підвіска коліс звучить цікаво, вона здається дуже складною у виконанні і може не запропонувати ніякого приросту продуктивності.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top