Aventon Soltera одношвидкісний. Одношвидкісний електричний велосипед

Riese Müller UBN Five Single Speed

Маючи понад 10 років досвіду, наша досвідчена команда завжди готова допомогти вам знайти ідеальний електровелосипед, а також забезпечити вас усім необхідним для початку їзди віртуально або в магазині!

Повністю побудовані електронні велосипеди

Кожен eBike збирається і ретельно перевіряється нашими електронними механіками перед відправкою або доставкою.

Зручні варіанти доставки

Ми пропонуємо швидку та безкоштовну доставку по Великобританії, індивідуальну доставку додому або отримання в одному з наших магазинів.

Залишайтеся повністю зарядженими

На додаток до 2-річної гарантії на електровелосипеди, ми пропонуємо сервісне обслуговування та технічну підтримку протягом усього життя.

Для кого підходить цей велосипед?

Riese Müller UBN Five Single Speed для тих, хто хоче швидко та гнучко пересуватися містом. Це одношвидкісний велосипед, ідеально підходить для менш горбистих місцевостей.

Мінімалістична та обтічна рама інтегрує майже безшумну систему eBike Fazua 60, яка забезпечує природне відчуття їзди, що дозволяє піднятися на найкрутіші пагорби, які може запропонувати Великобританія. З одношвидкісною моделлю ви отримуєте вигоду від ремінного приводу Carbon Gates замість ланцюга, який потребує меншого обслуговування, працює плавніше і тихіше, ніж ланцюг.

Одношвидкісний велосипед UBN оснащений усім необхідним для того, щоб бути основним видом транспорту в межах міста, а також здатний долати невелике бездоріжжя на гравійних дорогах і каналах.

Чому варто купувати Riese Müller?

З Riese and Muller межі мають бути розширені та перекроєні. З чудовим німецьким поглядом на точну інженерію, їхні електровелосипеди пропонують вичерпний асортимент міських, туристичних та трекінгових електровелосипедів, які розширюють горизонти.

Завжди в авангарді інновацій в галузі, компанія вважається найавторитетнішим виробником електровелосипедів, і донині залишається на 100% приватною власністю та має сталий розвиток в основі своєї діяльності.

Для Riese and Muller це не просто високоякісний, надійний та унікальний продукт, це невпинне прагнення надихати на велич.

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Що каже експерт

“Зручність для користувача, схоже, є порядком денним у новій лінійці Urban Line від Riese Muller. Німецький бренд обіцяє інтуїтивно зрозумілі, невибагливі в обслуговуванні електровелосипеди, призначені для повсякденного міського життя, і запропонує на вибір “туристичні”, “безшумні” та одношвидкісні версії.’

Ключові особливості

Велосипеди Riese Müller UBN оснащені новою системою eBike Fazua Ride 60. Легкий, з витонченою інтеграцією, Fazua є синонімом природного стилю їзди, інтуїтивно зрозумілого управління, легкого педалювання та пропонує глибокий зв’язок з додатком RX Connect.

Інтуїтивно зрозуміле управління системою приводу Ring Control та мінімалістична світлодіодна панель управління у верхній трубі дозволяють водієві завжди повністю зосереджуватися на дорозі, усуваючи необхідність у традиційному дисплеї.

Двигун Fazua Ride 60

Моторний блок Ride 60 поєднує в собі двигун, шестерню, колінчастий підшипник і датчик в одному корпусі. Двигун бездоганно забезпечує природні відчуття завдяки максимальному крутному моменту 60 Нм, максимальній потужності 450 Вт і вибору одного з трьох режимів їзди. Працює майже безшумно, а завдяки компактним розмірам непомітно вбудовується в раму. Важить всього 1.96 кг, моторний блок також надзвичайно легкий.

Акумулятор Fazua 430Wh

Fazua Energy 430 забезпечує вражаючу потужність 430 Вт-год, але важить всього 2.3 кг. Компактна конструкція означає, що він може бути повністю інтегрований в раму і дуже легко знімається. Батарея заряджається, коли вона встановлена на велосипеді, або може бути знята і заряджена від будь-якої звичайної розетки.

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Інтуїтивно зрозуміле управління

Проста конструкція кокпіта зосереджує увагу на задоволенні від їзди, залишаючи експлуатацію на другому плані. Використовуйте кільцевий перемикач, щоб вибрати потрібний режим їзди. Кольорові світлодіоди у світлодіодному концентраторі у верхній трубі відображають вибраний режим та рівень заряду. На винос вбудований порт SP Connect для використання смартфона, який можна заряджати за допомогою кабелю USB-C (чохол для смартфона можна придбати окремо).

Найнеобхідніше оснащення

UBN. ідеальний міський компаньйон. Мінімальний задній багажник може перевозити 7.5 кг з кожного боку. Наднові фари дозволять вам бачити і бути поміченим за будь-якої погоди. Дискові гальма TRP гарантують швидку зупинку.

Мінімалістичний дизайн

Тонка рама UBN включає в себе легкі акумулятори Fazue Ride 60, відлиті під дією сили тяжіння, 430 Вт-год, плавно інтегровані в нижню трубу, яку можна легко зняти для дистанційної зарядки.

Повністю підключений

Вперше у Великобританії доступний RX Connect. У додатку ви можете отримати доступ до даних про поїздку, статистики та функцій безпеки. Ви завжди будете знати, де знаходиться ваш UBN, завдяки вбудованому RX Chip. Якщо ваш велосипед рухається, додаток активує сигналізацію, яка реагує світлом, звуком або пуш-сповіщенням.

Додаткова підвіска

За 308 фунтів стерлінгів ви можете додати передню підвіску, щоб перетворити UBN на міський та трекінговий eBike. Підвісна вилка Suntour GVX32 з ходом 60 мм та підсідельний штир також забезпечують додатковий комфорт для вимогливої міської їзди.

Додатковий комфортний комплект

Комплект Comfort Kit, що складається з занесеного назад керма, ручок для платформи та ширшого сідла, дозволяє зручно сидіти у вертикальному положенні за 47 фунтів стерлінгів.

Додаткове блокування задніх коліс

Додайте інтегрований замок заднього колеса за 47 фунтів стерлінгів, який постійно фіксується, щоб ваш велосипед був у безпеці в одну мить. Замок замикається одночасно з блокуванням акумулятора, тому вам потрібен лише один ключ для вашого eBike.

Aventon Soltera одношвидкісний

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Телефонуйте перед замовленням, щоб переконатися, що модель та розмір є в наявності. Доступний у моделях Step-over та Step-through.

Витончений одношвидкісний електровелосипед (також доступний у 7-швидкісному варіанті), досить спритний і потужний, щоб пробиратися крізь міські джунглі, але досить легкий, щоб піднятися сходами після робочого дня.

Елегантний і мінімалістичний дизайн нагадує про коріння гоночних велосипедів Aventon, але з електричним зарядом. Геометрична рама, натхненна спортивним стилем, дозволяє використовувати більш агресивний стиль їзди, але при цьому залишає достатньо місця для спокійної їзди.

Маневруйте містом за допомогою непомітного, але потужного двигуна, оснащеного як дросельною заслінкою, так і асистентом педалей. Або якщо ви шукаєте виклик, їдьте на Soltera, використовуючи власну силу та волю. Вибір за вами.

РК-дисплей з підсвічуванням та синхронізацією з додатком

Наш найсучасніший дисплей з підсвічуванням надає вам всі необхідні показники прямо під рукою: швидкість, пройдену відстань, рівень допомоги при педалюванні та багато іншого! Легко активуйте вбудовані ліхтарі та синхронізуйте з додатком Aventon, щоб ділитися своїми поїздками з друзями та родиною!

Геометрія рами

Моноколесо Soltera призначене для тих, хто катається заради гострих відчуттів. Його більш агресивна геометрія переміщує вагу велосипедиста трохи вперед до керма, забезпечуючи більший контроль і стабільність під час поїздок на роботу і додому.

Інтегровані ліхтарі

Інтегровані ліхтарі дозволяють вам бачити і бути поміченим. Обтічні задні ліхтарі працюють як стоп-сигнал, в той час як фара Soltera є одночасно низькопрофільною, але яскравою!

Акумулятор двигуна хаба

Подорожуйте дорогами з нашим потужним безщітковим двигуном задньої втулки потужністю 350 Вт (номінально) та інтегрованим акумулятором на 10 А-год. Люди дізнаються, що ви їдете на електровелосипеді, лише за швидкістю, з якою ви проїжджаєте повз них!

Асистент педалей Дросель

Візьміть керування під свій контроль завдяки функціям дросельної заслінки на вимогу та допомоги педалям! Дросель доставить вас туди, куди вам потрібно, без зайвих зусиль, в той час як 5 рівнів підтримки педалей дозволять вам керувати енергією, не втрачаючи при цьому швидкості. Викручуйте педалі до максимуму або використовуйте власну силу без сторонньої допомоги. вибір за вами.

Soltera поставляється як електровелосипед класу II, з підтримкою педалей та дроселем, що розвиває швидкість до 20 миль/год. Soltera також може працювати з відключеною дросельною заслінкою, якщо ви хочете їздити там, де дросельні заслінки заборонені. Відключення від мережі та зняття дросельної заслінки з Soltera відповідатиме вимогам, необхідним для класифікації ебайку класу I.

Електровелосипеди Aventon виготовлені за стандартом водонепроникності IPX4. IPX4 означає, що ваш велосипед стійкий до бризок води з будь-якого напрямку. Це означає, що на ньому можна їздити або паркуватись під час дощу. Йому не зашкодять бризки з мокрої дороги або краплі дощу. Ваш ebike не призначений для занурення під воду або під впливом бризок під тиском. Не використовуйте мийку під тиском або розпилювач для чищення електровелосипеда.

Я думав, що електровелосипеди. це просто примха, але 1299 Schwinn Monroe змінив мою думку. ось як це. їздити на ньому

Іконка електронної пошти Конверт. Вказує на можливість надсилати електронні листи.

Іконка електронної пошти Стилізований птах з відкритим ротом, який пише твіти.

Іконка LinkedIn Слово в.

When you buy through our links, Insider may earn an affiliate commission. Learn more.

  • Якісний електровелосипед повинен надавати вам стільки допомоги, скільки ви хочете, мати достатній запас ходу для поїздок в магазин або для виконання доручень по місту, а також бути зручним в управлінні.
  • Одношвидкісний електричний велосипед Schwinn Monroe. це приємний електровелосипед, тому що він має запас ходу до 45 миль, має п’ять рівнів допомоги та ідеально пристосований до мого тіла.
  • Мало того, що цей велосипед доступний за ціною 1299 доларів, Schwinn надає довічну гарантію на раму та вилку, а також дворічну гарантію на батарею та інші електричні компоненти.

Оновлено 15.07.2020 р. Ріком Стеллою: Включено більше інформації про те, як спробувати велосипед перед покупкою та чому важливо знати свій розмір під час покупки, перевірено наявність та посилання на велосипед, а також оновлено ціни.

Я роками не наважувався протестувати електровелосипед. Я вважав, що я катаюся на велосипеді для фізичних вправ, тож навіщо мені їздити на велосипеді, який виконує більшу частину (якщо не всю) роботи за мене? Навіть термін “електровелосипед” звучить досить химерно, щоб я не хотів мати з ним нічого спільного. це як все, що в наші дні має ярлик “розумного”.

Отже, я з великим хвилюванням випробував одношвидкісний електровелосипед Schwinn Monroe. і маю в цьому зізнатися: Я новонавернений. Він не тільки дозволив мені бути настільки лінивим, наскільки я хотів, незалежно від того, наскільки виснажливою могла здаватися моя їзда, але я виявив, що насправді отримую від неї задоволення.

Як би мені не було боляче думати про те, щоб стати електровелосипедистом до того, як я спробував, тепер я повністю втягнувся.

Якісні компоненти

Schwinn Monroe 250 отримав своє прізвисько 250 від того, скільки ват видає привід втулки. Цього рівня потужності виявилося більш ніж достатньо для мене та мого способу життя, хоча є моделі інших брендів з 500 Вт, якщо вам потрібно ще більше.

Велосипед буває трьох розмірів: Маленький для людей зростом від 5 футів 5 дюймів до 5 футів 8 дюймів, середній від 5 футів 7 дюймів до 5 футів 10 дюймів і великий від 5 футів 11 дюймів до 6 футів 3 дюймів. Наразі він доступний лише в чорному кольорі з м’ятними написами та помаранчевими акцентами (які виглядають чистими).

До велосипеда Schwinn додається зарядний пристрій, який підключається до будь-якої стандартної розетки, що є у вашому домі, квартирі чи офісі. Щоб вийняти акумулятор з велосипеда, від’єднайте його за допомогою ключа, що входить до комплекту, потім підключіть зарядний пристрій до акумулятора, а потім до стіни.

Ось деякі з важливих характеристик велосипеда:

  • Матеріал рами: Алюміній
  • Розміри рами: 54 см (мала), 56 см (середня), 58 см (велика)
  • Гальма: Механічний диск Tektro з важелями відключення двигуна
  • Шини: 35 міліметрів завширшки із захистом від проколів Rhino Skin
  • Колеса: 700c / 27.5-дюймовий
  • Вага: Близько 45 фунтів
  • Швидкість допомоги: 5, або ви можете вибрати відсутність допомоги

Непросто налаштувати самостійно

У минулому я збирав велосипеди самостійно і, як правило, добре вмію правильно збирати великі деталі, такі як кермо, колеса, педалі і так далі. Найбільше труднощів у мене викликає точне налаштування, яке є одним з найважливіших аспектів процесу налаштування.

Замість того, щоб возитися з ним самостійно, я йду в свій улюблений місцевий магазин велосипедів Spin Bicycle Shop в Лансінгу, штат Мічиган. За 70 доларів магазин зібрав мій новий електровелосипед Schwinn і запропонував внести будь-які зміни після того, як я трохи поїздив на ньому.

Amazon також пропонує послуги зі складання велосипедів залежно від вашого регіону. Там, де я живу, вартість 94.99. Якщо це звучить трохи круто або ви віддаєте перевагу вибору того, хто збере ваш велосипед, подумайте про координацію з місцевим магазином, щоб ваш велосипед був відправлений безпосередньо туди для збірки.

Але якщо ви особливо вправні у складанні велосипедів, ви можете спробувати зробити це самостійно і заощадити кілька баксів. Майте на увазі, що ви можете бути самі по собі, оскільки він, швидше за все, не буде поставлятися з інструкціями. принаймні мій не був.

Що відрізняє електровелосипед від звичайного велосипеда

Купуючи велосипед, важливо, щоб він правильно вам підходив. Щоб переконатися, що це так, можливо, варто відвідати місцевий магазин велосипедів, де вони продаються, і або зробити пробну поїздку, або просто подивитися, який розмір підходить для вашого зросту. Деякі компанії навіть пропонують пробні періоди. Ми рекомендуємо звернути увагу не лише на можливості тестування бренду, але й на його політику повернення, оскільки ви хочете бути впевненими, що велосипед можна буде відправити назад, якщо він вам не підійде.

У мене не було можливості випробувати Monroe до того, як він прибув, тому я поклався на віру. Мені також надіслали версію із середньою рамою, яка виявилася трохи замалою для мене, але, на щастя, конструкція виявилася саме такою, як я люблю їздити.

До мого тестового велосипеда не було інструкції з експлуатації, тому мені довелося погратися з ним близько п’яти хвилин, перш ніж я зрозумів, як він працює. В основному, велосипед вмикається, коли ви утримуєте кнопку живлення протягом декількох секунд, а ключ призначений для того, щоб звільнити батарею для полегшення зарядки, а не для запалювання.

Коли я нарешті почав кататися, я виявив, що не можу бути повністю ледачим. Ви не можете просто сісти на велосипед і чекати, що він поїде по місту. вам доведеться крутити педалі, щоб задіяти електродвигун. Це переводить його на територію електровелосипедів з педальним керуванням, а не з повним електроприводом.

Є п’ять швидкостей, які ви можете регулювати за допомогою контролера, розташованого на лівій ручці велосипеда. Світлодіодний дисплей показує, скільки допомоги ви отримуєте, а також скільки залишилося заряду акумулятора. Коли ви хочете зупинитися, просто натисніть на гальма, і двигун вимкнеться.

Спочатку я нервувала, коли велосипед їхав зі швидкістю 20 миль на годину. Під час довгих поїздок на гібридному велосипеді я розвивав середню швидкість 15 миль/год, але коли я поїхав, то зрозумів, що 20 миль/год. це не так вже й складно. Подібно до того, як ви можете перемикати передачі на багатошвидкісному велосипеді, ви також можете вибрати, наскільки сильно вам допомагає двигун. Якщо вам важко підніматися на пагорб, просто збільште допомогу, щоб підтримувати швидкість.

Коли я сильно крутив педалі, велосипед міг розігнатися до 20 миль/год приблизно за 10 секунд на гладких, рівних поверхнях. Крутити педалі в гору було дещо інакше, максимальна швидкість становила приблизно 15 миль/год. Легші люди, можливо, зможуть розігнатися трохи швидше (я важу 250 фунтів для контексту).

Незважаючи на мою вагу та навантаження на двигун, я виявив, що велосипед справді може проїхати 45 миль на одному заряді. У мене не було можливості точно виміряти час заряджання акумулятора від порожнього, але він повністю заряджався за ніч або протягом повного робочого дня.

Кілька незначних недоліків

Як згадувалося вище, вам потрібно почати крутити педалі, щоб увімкнути електричну допомогу, хоча вам не потрібно багато крутити педалі, щоб наблизитися до максимальної швидкості. Тим не менш, я хотів би, щоб був спосіб пересуватися містом, не крутячи педалі взагалі. Незважаючи на моє бажання їздити на велосипеді лише для фізичних вправ, я визнаю, що іноді лінуюся.

Monroe 250 також досить важкий. майже 45 фунтів. Для порівняння, мій основний велосипед. REI Co-op Cycles CTY 2.1. більший і важить трохи більше 30 фунтів. Додаткова вага робить Monroe болючим, коли я тягну його до підвалу на зберігання. На щастя, під час їзди я не можу сказати, що він важить більше, ніж інші мої велосипеди. Частина додаткової ваги припадає на акумулятор, який важить близько шести фунтів. Бортовий двигун також важить ще шість фунтів.

На жаль, Schwinn не оснащує Monroe 250 будь-якими аксесуарами, які зазвичай потрібні для поїздок на роботу, такими як крила або стійки. Чесно кажучи, небагато конкуруючих електровелосипедів мають тенденцію поставлятися з цими додатковими аксесуарами, тому з його порівняно низькою ціною у вас будуть додаткові гроші, щоб вибрати аксесуари, які ви хочете.

Підсумок

Це не тільки один з найдоступніших електричних велосипедів, який ви можете придбати, але Schwinn надає довічну гарантію на раму та вилку, а також дворічну гарантію на батарею та електричні компоненти.

Мені дуже сподобався одношвидкісний електричний велосипед Monroe 250 від Schwinn, і я засмутився, коли прийшов час Pacific Cycle. материнській компанії Schwinn. забрати його назад. Це була така радість. їздити на ньому, і це дійсно змінило мене на користь електровелосипедів (те, що я ніколи не думав, що це можливо).

Велосипед пропонує плавну, комфортну їзду, достатню кількість допоміжних опцій для тренувань або просто круїзу, а також має достатній запас ходу, щоб пересуватися містом. Крім того, це один з найдешевших електровелосипедів на ринку, що робить Monroe 250 відмінним вибором для тих, хто купує свій перший електровелосипед або бажає поповнити свій модельний ряд.

  • Чи варто його купувати? Якщо ви розглядаєте електровелосипед або будь-який інший велосипед, ми рекомендуємо спочатку взяти його на тест-драйв. Я неймовірно прискіпливий до того, які велосипеди мені подобаються, і Monroe 250 пройшов мої тести. Крім того, він більш доступний у порівнянні з іншими, які починаються від 2,000. Коли я їхав на ньому, я постійно думав, що це чудова альтернатива для людей, які ведуть сидячий спосіб життя, але намагаються почати займатися спортом. це чудовий велосипед для перехідного періоду. Це також ідеальний велосипед для поїздок на роботу завдяки різним допоміжним передачам.
  • Яку модель ви повинні отримати? Якщо у вас зріст від 5 футів 5 дюймів до 5 футів 8 дюймів, візьміть маленькі. Якщо ваш зріст від 5 футів 7 дюймів до 5 футів 10 дюймів, спробуйте середній. А якщо у вас зріст від 5 футів 11 до 6 футів 3, вибирайте великий. При зрості 6 футів я виявив, що середній був для мене трохи замалий, але це не виявилося жахливим. Якщо ви перебуваєте на межі між розмірами, я б вибрав менший варіант.
  • Які у вас є альтернативи? Хоча у мене не так багато рекомендацій щодо електровелосипедів, перегляньте наш список найкращих електровелосипедів, якщо ви шукаєте інші варіанти. Варто зазначити, що кожен електронний велосипед у цьому посібнику коштує дорожче, що робить Schwinn Monroe міцно на території для початківців / початкового рівня.

Плюси: Пробіг 45 миль на одному заряді, швидкість до 20 миль на годину, регульована електрична допомога, привабливий дизайн, зручна рама, відносно доступна ціна, довічна гарантія на раму та вилку від Schwinn

Мінуси: важкий, не має багато додаткових функцій для поїздок на роботу, лише дворічна гарантія на батарею та електричні компоненти

Так, я їжджу на електровелосипеді з вимкненим живленням. Ось чому

Це може здатися дивним, оскільки електровелосипеди відомі своєю здатністю їздити швидше і далі з меншими зусиллями, але я часто їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням.

Я не завжди був таким. Особливо на початку. Вперше я пересів на електровелосипед десь у 2009 році. Це було до того, як стало легко його купити, тому я побудував його замість нього.

Як я пересів на електровелосипед

Я не був велосипедистом, і мене не приваблювали електровелосипеди, бо вони були велосипедами. Натомість, це був просто кращий спосіб пересування містом. Ніяких проблем з володінням автомобілем. Немає розкладу автобусів. Просто їду.

Мій перший електровелосипед навіть не мав педалей. Він був побудований на жорсткому гірському велосипеді Trek з поворотним дроселем, який вивільняв 2000 Вт потужності, щоб я міг летіти зі швидкістю понад 30 миль/год (48 км/год). Ободні гальма, нульова підвіска і нерозумна хоробрість 20-річного хлопця. О, коледж.

Це було півтора десятиліття тому, ще до того, як більшість законів про електровелосипеди стали реальністю, і я мимоволі побудував те, що було по суті саморобним легким електричним мотоциклом. Це було моє знайомство з електровелосипедами. Тож не дивно, що я не був тим, кого більшість людей вважають велосипедистом.

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Мої перші роки їзди на електровелосипеді були цілком утилітарними. Електровелосипед завжди був для мене швидким та ефективним способом проїхати через центр міста за той самий час, що й автомобіль (і з у кілька разів більшим задоволенням)!).

Але з часом ідея допомоги при русі педалями почала мені подобатися. Я не шукав фітнесу, я проїжджав 3-5 миль на день. Але з часом я відкрив для себе, наскільки весело крутити педалі. Було щось у тому, що ти не був на машині, а був її частиною.

З часом я ставав все кращим і кращим у цьому. Моя велосипедна підготовка покращилася (хоча я аж ніяк не був спортивним велосипедистом). Я використовував все нижчий і нижчий рівень потужності педалей, поки врешті-решт не зрозумів, що, можливо, мені навіть не потрібна допомога педалей. Принаймні, не завжди. Тож я почав просто вимикати підсилювач педалей.

Нульовий рівень допомоги педалям став для мене новим поняттям.

Вимкнення живлення системи допомоги при натисканні на педалі

Я знаю, що ви можете подумати: “Ну, тоді просто їдь на неелектричному велосипеді, дурню”.” Я тебе розумію, але я теж цього не хочу. Тому що не те, що я завжди їжджу з вимкненим велосипедом. Насправді, я майже завжди тримаю свої електровелосипеди “увімкненими”, лише з нульовим рівнем допомоги педалям.

По суті, я вимкнув систему допомоги педалям на велосипеді. Це означає, що коли я кручу педалі, я. єдиний, хто отримує енергію від педалей. Але коли мені це потрібно, наприклад, коли я намагаюся швидко перетнути велику дорогу, повну машин смерті з підігрівом сидінь, поворот дроселя вивільняє силу двох-трьох добре підготовлених велосипедистів, які крутять за мене педалі. Це заспокійлива підстраховка, а також гарний спосіб зняти напругу, якщо мені трапиться пагорб, який виявиться занадто складним для мого одношвидкісного електровелосипеда в той день.

Тож, по суті, “е” частина мого електровелосипеда завжди з мною. Я просто не використовую його під час поїздок, якщо тільки він мені раптом не знадобиться в крайньому випадку.

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Я не завжди відмовляюся від газу на час поїздок. Насправді, коли я все ще зосереджений в першу чергу на пересуванні, я використовую більш високі рівні потужності педалей або навіть просто газ, щоб швидко дістатися туди, куди я їду. Я все ще думаю про свої електровелосипеди як про засіб пересування, а не як про фітнес. Так влаштований мій мозок, і це, мабуть, ніколи не зміниться. Електровелосипед. це замінник автомобіля.

Але можливість взяти ту саму машину, яку я використовую, щоб відвідати друзів, купити продукти або поїхати на пляж, і замість цього використовувати її для фітнесу без будь-яких модифікацій, є одним з найкрутіших аспектів електровелосипедів.

Тож так, не всі мої поїздки пов’язані лише з піцою. Але ті, де час не має значення, часто бувають. Коли мені не потрібно йти швидко, я можу насолоджуватися повільним ходом і виконувати роботу самостійно. Тільки сьогодні вранці дружина відправила мене купити пляшку вина, щоб принести друзям, які влаштовують вечерю сьогодні ввечері. Куди поспішати?? Я отримую щось, чого я не розумію і, безсумнівно, заплачу занадто багато. Навіщо поспішати??

Натомість я скинув його на нульовий рівень допомоги педалі та чудово проїхався вранці тихим містом (у п’ятницю тут вихідні), все у своєму власному темпі та своїми двома ногами, які виконують роботу. Було так приємно, що я все ще спускаюся з того кайфу, з якого я одразу ж випустив цю статтю.

aventon, soltera, одношвидкісний, електричний, велосипед

Найкращий коментар від ctromley

Який чудовий спосіб пояснити тим, хто не впевнений у придбанні електровелосипеда, що це не шахрайство і що він не заважає вам займатися необхідними фізичними вправами. Ось людина, яка взагалі не дбала про фітнес і все одно стала здоровою на електровелосипеді, навіть не намагаючись!

Чудово. Це допоможе мені переконати дружину придбати його.

Все це означає, що якщо у вас є електровелосипед, який ви використовуєте виключно для пересування по місту, то я вас повністю розумію. Саме так я і почав.

Але з часом я зрозумів, що світ електровелосипедів. це набагато більше, ніж просто пересування. Від переваг для психічного здоров’я до переваг для фізичного здоров’я, повільна, легка поїздка на велосипеді час від часу може бути просто чудовим способом налагодити зв’язок з вашим електровелосипедом у спосіб, про який ви раніше не думали.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які день за днем повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top