2023 Hayabusa. Гіпер електронна їзда

Огляд гіпер-електричного велосипеда: Дешевий електричний велосипед для міських гонщиків

Електровелосипеди стають популярними, і все більше людей обирають їх для поїздок на роботу та з роботи. Тут ми маємо для вас міський електричний велосипед 700C Hyper eRide City. Це досить акуратний електронний велосипед для початківців, який ви можете придбати у Walmart за частку того, що вам доведеться заплатити за висококласні. Велосипед Hyper виглядає досить стильно і являє собою електровелосипед з двигуном потужністю 250 Вт і акумулятором на 280 Вт-год, прихованим в корпусі з алюмінієвої рами.

Ми взяли для огляду модель 700C, оскільки це зручний для початківців електровелосипед з низьким бюджетом. Давайте дізнаємось, що вас зацікавить, і подивимось, чи дійсно велосипед того вартий чи ні.

  • Огляд міського електронного велосипеда Hyper E-Ride City
  • Загальні технічні характеристики міського електровелосипеда Hyper E-Ride City
  • Міський електровелосипед Hyper E-Ride City
  • Акумулятор електронного велосипеда Hyper E-Ride City
  • Елементи керування їздою
  • Їзда та комфорт
  • Гальмівна система
  • Додаткові аксесуари
  • Збірка
  • Що в коробці
  • 700C Hyper E-Ride Плюси та мінуси
  • Аксесуари, які можна придбати
  • Ціна та доступність

Огляд міського електричного велосипеда Hyper E-Ride City

700C Hyper E-Ride. це міський електровелосипед для початківців, який має наскрізну раму, передні та задні крила, а також багажник ззаду. Компанія Hyper виробляє якісні велосипеди BMX протягом останніх десятиліть. Велосипед сконструйований таким чином, щоб забезпечити вам вертикальне положення, а кермо регулюється, щоб полегшити вашу їзду.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Міський велосипед Hyper eRide. це унісекс-велосипед, який має пристойний вигляд і дає відчуття комфортної їзди для хлопців середнього розміру. Велосипед має витончений дизайн і чудово підходить для міських поїздок. Передня підвіска підвищує комфорт під час їзди по вибоїстих міських стежках.

Цей міський велосипед оснащений безщітковим електродвигуном потужністю 250 Вт у поєднанні з акумуляторною батареєю на 36 В. Коефіцієнт потужності не настільки вражаючий, і не буде ніякої супер тяги, щоб проїхати вулицею. Але все ж таки, допомоги педалей достатньо, щоб забезпечити пристойну швидкість їзди та полегшити круті підйоми на горбистій місцевості.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Рама досить міцна і має наскрізну конструкцію. Велосипед має чудову амортизацію, регульоване сидіння та кермо, що добре підходить для поїздок містом. За допомогою цього електронного велосипеда ви можете їздити вулицями зі швидкістю до 20 миль / год, а час пробігу становить 1 годину / 20 миль.

Гальма на велосипедах. це V-гальма або гальма Rim. Він трохи застарів, але має достатню потужність. 6-швидкісний набір передач Shimano є початковим рівнем, але чудовим. Шестерні досить добре допомагають під час 3-рівневих режимів допомоги педалі.

Загальні технічні характеристики міського електровелосипеда Hyper E-Ride City

Це загальні технічні характеристики 700C Hyper eRide. Велосипед добре підходить людям зі зростом від 5.3 ″ і вище. Безщітковий двигун втулки забезпечує максимальну швидкість 20 миль, яка налаштовується.

Загальні технічні характеристики електронного велосипеда Hyper E-Ride City

Бренд Hyper
Матеріал рами Алюміній
Кермо Алюмінієвий сплав
Розмір колеса 700C
Загальна вага 50.7 фунтів з акумулятором
Гарантія Один рік

Електричні / механічні характеристики міського електровелосипеда Hyper E-Ride City

Двигун Задня втулка без щітки 36 В / 250 Вт
Максимальна швидкість 20 миль / год
Система передач 6-ступінчасті перемикачі передач Shimano Grip
Педаль Пластикова платформа
Гальма Передні задні V-образні гальма

Технічні характеристики акумулятора Hyper E-Ride City E-Bike

Акумулятор Вбудований прихований монтаж 36 В / 7.8 AH
Вага акумулятора 13 фунтів
Час заряджання 4 години
Діапазон 1 година / 20 миль

Інформація для водія міського електромобіля Hyper E-Ride City

Бажана стать Унісекс
Положення тіла Вертикально розслаблений
Рекомендоване використання Міські поїздки, круїзи

Вищевказані характеристики задовольняють попит середньостатистичного міського велосипедиста за ціною, яку ви платите. Велосипед проїжджає до 20 миль на одному заряді, і цього достатньо для щоденних поїздок на роботу. Ви можете придбати цей велосипед за трохи менше 600 від Walmart.

Двигун електронного велосипеда Hyper E-Ride City

Hyper eRide оснащений 250-ватним безщітковим електродвигуном задньої втулки в поєднанні з акумуляторною батареєю на 36 В. Двигун початкового рівня потужністю 250 Вт підходить для початківців. Проте, цього достатньо, щоб везти велосипедиста вагою 250 фунтів по горбистій місцевості без особливих проблем з системою допомоги при натисканні на педалі. Однак режиму дросельної заслінки немає, і це може бути серйозним вимкненням для деяких.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Безщітковий двигун у поєднанні з 3-рівневим режимом допомоги педалей дозволяє розвивати швидкість до 20 миль/год. Вам потрібно крутити педалі, щоб змусити двигун допомагати вашій їзді. Поруч з ланцюгом є датчик, який відчуває, як ви крутите педалі.

Зміна рівнів допомоги педалей дає необхідний поштовх, щоб дати фору. Ви можете збільшити швидкість у режимі допомоги педалі, щоб досягти максимальної швидкості.

Існує також 6-рівнева система передач Shimano, яка допомагає гонщику полегшити педалювання. Набір шестерень від Shimano, але початкового рівня. Це одна з систем передач старої школи, але вона добре намагається дати поштовх вашій їзді.

Акумулятор 00C Hyper E-Ride

Батарея в eRide досить пристойна і пропонує достатню потужність, щоб тривати до 1,5 годин на педалях з підтримкою. Він поставляється з акумуляторною батареєю 36 В, 7 Ач, і ви можете бачити, що він досить простий. Але в цьому ціновому діапазоні батарея в поєднанні з двигуном дійсно намагається забезпечити вам приємну їзду.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Батарея eBike дає вам достатньо енергії, щоб проїхати до 22-25 миль на педалях з підтримкою педалей. Батарея прихована, і ви можете навіть не відчути, що стоїте поруч з електровелосипедом. Додатковий замок для зняття акумулятора з рами.

Відсік для акумулятора в рамі має досить акуратний і чистий дизайн без будь-яких додаткових виступів для приховування акумулятора. Знімний акумулятор можна заряджати разом з велосипедом або зняти з рами.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

5 світлодіодів показують рівень заряду акумулятора. Поруч з індикатором рівня заряду акумулятора є додаткова кнопка увімкнення, щоб увімкнути живлення акумулятора. На велосипеді також є зарядний порт, щоб ви могли безпосередньо заряджати його, не знімаючи батарею.

Ключі разом з велосипедом замикають акумулятор з рамою. У верхній частині батарейного відсіку є окрема кнопка, яка допомагає увімкнути батарею.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Акумулятор працює досить довго, а один заряд забезпечує до 20 миль. Hyper eBike легко зняти заряд або зарядити його на велосипеді. Акумулятор заряджається приблизно за 4 години.

І так, будьте готові заряджати його досить часто, оскільки ви, швидше за все, досягнете ліміту заряду акумулятора, коли закінчите поїздку. Існують попередні схеми захисту акумулятора, які відповідають найвищим стандартам захисту.

Керування під час їзди

700C Hyper eRide має лише допомогу на педалі, якою можна похвалитися. На відміну від інших електровелосипедів на ринку, включаючи Nakto eBike, який ми розглядали, тут немає режиму Throttle. Це може бути проблемою для деяких. Але в цьому низькому ціновому діапазоні, це вірний шанс потрапити в сферу електронних велосипедів. Цей eBike пропонує 3-рівневу допомогу на педалі.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Ви можете регулювати та встановлювати рівень на панелі біля керма. Як тільки ви сідаєте на велосипед і починаєте крутити педалі, вмикається система допомоги педалей. Залежно від рівня, підсилювач педалей дає вам тягу вперед, яка може досягати максимального значення 20 миль/год. Усередині ланки ланцюга є датчик, який виявляє натискання на педалі. Він регулює рівень допомоги педалей, який вам потрібен.

За допомогою педального підсилювача ви можете досягти трьох режимів швидкості: низької, середньої та високої. У режимі High ви можете досягти лише 20 миль/год за допомогою педалей. Існує також кнопка 6 км, яка пропонує дуже низьку круїзну потужність, щоб просто штовхати велосипед, коли ви йдете з ним. Цей режим не працює як електричний велосипед.

Попереднє гальмування зменшує частоту обертання двигуна та знижує загальну швидкість. Утримання педалей вхолосту не вимикає режим допомоги педалям і не зменшує швидкість.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

6-рівневий набір передач Shimano працює рука об руку з системою допомоги педалей, щоб забезпечити легкий підйом на горбисту стежку. Використання передач можна відчути, коли ви перебуваєте в режимі педалей.

Існує також звичайний режим, який є просто старою школою їзди на велосипеді. Передачі також допомагають з ручною педаллю, оскільки це може допомогти зменшити енергію для педалювання на горбистих і крутих стежках.

Асистент вмикається не одразу після того, як ви починаєте крутити педалі. Асистент вмикається після того, як ви завершите два або три цикли обертання педалей. Це буде ідеально працювати на рівній поверхні, коли ви їдете по місту.

Під час підйому на пагорб педальний підсилювач спрацьовує з деяким зусиллям. Двигун увімкнеться після того, як ви досягнете певної кількості ходів. Вам потрібно кілька циклів, щоб вкрутити педалі, а це трохи важко зробити, коли ви піднімаєтеся на пагорби.

Слід зазначити, що оскільки немає режиму дросельної заслінки, батареї можуть процвітати трохи довше, ніж зазвичай. Але, на нашу думку, Hyper міг би реалізувати режим Throttle, оскільки це одна з ключових речей, які роблять велосипед електровелосипедом.

Їзда та комфорт

Hyper eRide поставляється з міцною центральною алюмінієвою рамою і виглядає досить спортивно. Поетапна конструкція полегшує використання цього електронного велосипеда для людей різного віку. Він досить міцний, щоб нести середню людину вагою до 250 фунтів.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Велосипед легкий і не викликає стресу, як важкі велосипеди преміум-класу. Велосипед підходить для середньостатистичного хлопця зростом від 5’3″ до 6’2″. Але високі велосипедисти можуть відчувати певні труднощі, і невеликий біль у спині неминучий.

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Сідло постачається з регульованим стовпом. І сидіння не таке зручне, як ви думаєте. Ви можете замінити сидіння на зручне сидіння з подвійною пружиною, якщо хочете.

23 Hayabusa

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Suzuki Hayabusa міцно закріпив за собою статус найкращого спортивного мотоцикла в мотоциклетному спорті. Версія флагманського спортбайка Suzuki 2023 року приводиться в рух м’язистим, вишуканим рядним чотирициліндровим двигуном, розміщеним у перевіреному та ретельно оновленому шасі з незрівнянними манерами, що керується неперевершеним набором електронних помічників водія в приголомшливому аеродинамічному кузові, який має виразні ознаки Hayabusa.

Мотоциклісти, які володіли або мріяли про мотоцикл Hayabusa, впізнають культовий аеродинамічний силует, відшліфований в аеродинамічній трубі, щоб кузов.

Галерея оригінальних аксесуарів. Доступно зараз

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

2023, hayabusa, гіпер, їзда

Перейти до слайда 0 Перейти до слайда 1 Перейти до слайда 2 Перейти до слайда 3 Перейти до слайда 4 Перейти до слайда 5 Перейти до слайда 6 Перейти до слайда 7

Галерея

2023, hayabusa, гіпер, їзда
2023, hayabusa, гіпер, їзда

Виникла помилка при завантаженні цих зображень. будь ласка, спробуйте пізніше!

  • Чорний матовий металік Немає. 2 Glass Sparkle Black. (Модель показано з додатковими аксесуарами)
  • Металік Громовий Сірий Цукерковий Зухвалий Червоний. (Модель показано з додатковими аксесуарами)
  • Pearl Brilliant White Pearl Vigor Blue. (Модель показана з додатковими аксесуарами)

Особливості

Ключові особливості

Hayabusa миттєво впізнається, оскільки його корпус, що обманює вітер, зберігає риси, натхненні сапсаном. найшвидшою твариною у світі. Щоб надати культовому Hayabusa вишуканого вигляду, команда дизайнерів Suzuki поєднала чіткі лінії та форми, щоб досягти витонченості та максимальної продуктивності.

У 2023 році мотоциклісти зможуть обрати одну з трьох приголомшливих кольорових схем: Metallic Matte Black Glass Sparkle Black, Pearl Vigor Blue Pearl Brilliant White або Metallic Thunder Gray Candy Darling Red. Кожна схема містить знакові символи Hayabusa Kanji та логотипи назв.

Легендарний чотирициліндровий DOHC двигун Hayabusa об’ємом 1340 куб.см живиться від електронних дросельних заслінок Ride-by-Wire з подвійними паливними форсунками, що подають паливо в кожен циліндр, змішуючи його з повітрям під тиском від повітрозабірників Suzuki Ram Air Direct (SRAD), розташованих в носовій частині аеродинамічного обтічника. Симетрична вихлопна система з подвійним глушником легша, має кращий потік і стимулюючу вихлопну ноту.

Алюмінієва рама Hayabusa з двома лонжеронами забезпечує стабільну їзду та маневреність, яку можна персоналізувати за допомогою регульованої підвіски KYB, що постачається разом з мотоциклом. Оптимізована аеродинаміка та вітрозахист забезпечують комфорт, а покращені гальмівні характеристики додають впевненості водієві.

Hayabusa використовує вдосконалену версію системи Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.); повна колекція електронних допоміжних засобів, таких як круїз-контроль та система двонаправленого швидкого перемикання передач, які можуть оптимізувати та персоналізувати робочі характеристики мотоцикла відповідно до умов та бажань водія. Тільки Hayabusa пропонує цей преміальний набір допоміжних засобів, які одночасно підвищують продуктивність і комфорт, дозволяючи гонщикам насолоджуватися неперевершеними відчуттями від керування спортивним мотоциклом.

Особливості двигуна

Потужний рядний чотирициліндровий двигун DOHC з рідинним охолодженням об’ємом 1340 куб.см забезпечує плавний сплеск крутного моменту для легкого прискорення.

Завдяки технологіям, розробленим для GSX-R1000, картери мають мастильні канали, які забезпечують на 54% більший потік мастила до колінчастого валу, ніж у двигунів попереднього покоління, що сприяє збільшенню довговічності.

Спеціалізоване обладнання для збірки картера та сучасна процедура затягування використовується для підвищення жорсткості та довговічності двигуна.

U-подібні вирізи в отворах циліндра дозволяють тиску в картері, що створюється поршнями, які опускаються, виходити в сусідні циліндри, зменшуючи внутрішній тиск насоса та механічні втрати потужності.

Покриття циліндрів Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) покращує тепловіддачу, довговічність та ущільнення кілець. Трикільцеві поршні з алюмінієвого сплаву були змінені за формою та зменшені у вазі (вага кожного поршня зменшилася на 26 грамів). Конічна обробка отворів під поршневі пальці підвищує міцність і довговічність.

Покриття поршневих кілець з нітриду хрому методом фізичного осадження з газової фази (PVD) є більш твердим і гладким, ніж звичайне хромоване покриття, що зменшує тертя, одночасно покращуючи ущільнення з циліндром з покриттям SCEM.

Як і картер, колінчастий вал має масляні канали з високою пропускною здатністю для збільшення змащення в декількох ключових зонах.

Конструкція шатунів, яка зменшує вагу (на 3 грами кожен шатун) порівняно з попереднім поколінням, одночасно збільшуючи жорсткість.

Маючи меншу масу, ніж деталі попереднього покоління, колінчастий вал, шатуни та поршні зменшують внутрішню вібрацію, що, в свою чергу, сприяє підвищенню довговічності двигуна.

Балансирний вал із зубчастим приводом синхронізовано з колінчастим валом, що допомагає мінімізувати вібрацію для двигуна та мотоцикліста.

Конструкція камери згоряння з подвійним завихренням (TSCC) в головці блоку циліндрів була оновлена в двигуні цього покоління, щоб сприяти більш швидкому та ефективному згорянню паливно-повітряної суміші. Це оновлення доповнює інші оновлення клапанного механізму, збільшуючи коефіцієнт витікання на 5% для підвищення ефективності згоряння.

Перелік клапанів випускного розподільного валу вищий, ніж у двигуні попереднього покоління, а фази газорозподілу для обох розподільних валів були налаштовані таким чином, щоб зменшити перекриття відкриття клапанів, що підвищує продуктивність двигуна на низьких і середніх оборотах. Широкі лопатки розподільного вала покращують змащування та довговічність клапанного механізму.

Легкі титанові клапани з високоміцними клапанними пружинами ідеально припасовані до розподільчих валів для забезпечення точного керування клапанами.

Конструкція натягувача кулачкового ланцюга мінімізує биття ланцюга, а тефлонове покриття на поверхні башмака зменшує механічні втрати.

Іридієві свічки запалювання, що підпалюються незалежними котушками запалювання в кожному циліндрі, забезпечують більш повне згоряння і служать довше, ніж звичайні свічки.

Вигнутий радіатор з компактною, щільною конструкцією та двома електричними вентиляторами, керованими ECM, підтримують стабільну температуру двигуна.

Конструкція обтічника забезпечує високий потік повітря через радіатор, підвищуючи ефективність охолодження в порівнянні з попереднім поколінням Hayabusa. Потік повітря збільшується на 8%, коли мотоцикл Hayabusa знаходиться в русі, і приблизно на 7% краще, коли вентилятор охолодження переміщує повітря під час їзди на низьких і середніх швидкостях.

Щоб дозволити вентиляторам охолодження обертатися вниз під час зупинки в русі, зменшуючи потік теплого повітря на водія, крок лопатей вентилятора охолодження було оптимізовано та підібрано до меншого кожуха вентилятора.

Розташований під головним радіатором масляний радіатор великої місткості з повітряним охолодженням знижує температуру моторної оливи по всьому картеру.

Hayabusa оснащений електронною системою керування дросельною заслінкою Ride-by-Wire від Suzuki, яка забезпечує легку, природну реакцію з лінійним керуванням, як у звичайної дросельної заслінки.

Електронні дросельні заслінки мають конічні отвори діаметром 43 мм і є частиною високопродуктивної впускної системи (впускна труба, дросельна заслінка і воронка повітроочисника), яка на 12 мм довша, ніж у попереднього покоління Hayabusa, для підвищення потужності на низьких і середніх оборотах двигуна.

Оскільки ECM контролює роботу дросельних заслінок, можна точно керувати іншими функціями, такими як круїз-контроль, контроль запуску та підйому, двонаправлена система швидкого перемикання передач, контроль холодного запуску та холостого ходу, а також спрощені процедури обслуговування.

У дросельних заслінках використовуються чотири первинні паливні форсунки, які розпилюють дрібнодисперсний туман палива безпосередньо у впускні труби. Чотири додаткові бічні форсунки Suzuki Side Feed Injector (S-SFI) встановлені над дросельною заслінкою збоку від впускних воронок. Ці бічні форсунки розпилюють дрібнодисперсний туман палива на відбивну пластину у верхній частині корпусу дросельної заслінки, що призводить до збільшення потужності та крутного моменту на 2% в низькому та середньому діапазоні частот обертання.

Більш компактні дросельні заслінки дозволили збільшити продуктивність повітряного фільтра з 10.3 літри до 11.5 літрів, збільшуючи подачу повітря до двигуна. Повітроочисник має жорстку кришку зі спрощеною внутрішньою структурою, що покращує якість звуку всмоктуваного повітря.

Два впускні канали Suzuki Ram Air Direct (SRAD) у верхньому обтічнику подають свіже повітря під високим тиском до повітроочисника, лінійно збільшуючи його продуктивність зі збільшенням швидкості руху.

Два впускних канали Suzuki Ram Air Direct (SRAD) у верхньому обтічнику направляють свіже повітря під високим тиском до повітроочисника, лінійно збільшуючи його продуктивність зі збільшенням швидкості руху.

Система імпульсного впорскування вторинного повітря Suzuki (PAIR) впускає свіже повітря у вихлопні гази для підпалювання незгорілих вуглеводнів (HC), щоб зменшити викиди оксиду вуглецю (CO).

Вихлопна система. 4.На 5 фунтів (2 054 грами) легше, ніж попередня система з глушниками, які доповнюють загальний вигляд Hayabusa. Глушники також мають більшу потужність для кращої продуктивності і були налаштовані для видачі більш захоплюючого звуку на холостому ходу і на низьких швидкостях.

Конфігурація вихлопної системи “чотири в два, один в один, один в два” використовує з’єднувальні труби від головних труб та , щоб забезпечити більшу потужність та крутний момент на низьких та середніх швидкостях. Як і в попередньому поколінні вихлопної системи, з’єднувальна труба з’єднує головні труби і , забезпечуючи аналогічні переваги.

Нова вихлопна система має високопродуктивні каталізатори в середній трубі та в кожному глушнику для подальшого зниження викидів HC, CO та оксидів азоту (NOx). Подвійні датчики O2 забезпечують миттєвий зворотний зв’язок з ECM для плавної та чистої роботи EFI.

Корпус глушників вихлопних газів (глушників) з часом змінює колір і відтінок у відповідь на манеру їзди на велосипеді. Це дає можливість кожному гонщику додати до свого мотоцикла Hayabusa унікальний індивідуальний стиль.

Особливості трансмісії

Шестиступінчаста трансмісія Hayabusa з близьким передавальним числом і постійними зачепленнями може перемикатися традиційно або за допомогою двонаправленої системи швидкого перемикання, що дозволяє водієві вибирати гоночний стиль, звичайний або повсякденний режим їзди без зчеплення.

Hayabusa має останню версію зчеплення Suzuki Clutch Assist System (SCAS), яка забезпечує легше зусилля на важелі зчеплення, ніж будь-коли раніше. SCAS слугує системою обмеження крутного моменту на задніх колесах для плавного перемикання передач, одночасно збільшуючи натяг дисків під час прискорення, щоб забезпечити ефективну передачу потужності двигуна на заднє колесо.

Гідравлічна активація зчеплення ще більше зменшує зусилля на важелі, забезпечуючи водієві хороше відчуття зони тертя зчеплення.

Шестиступінчаста трансмісія Hayabusa з близьким передавальним числом була розроблена відповідно до продуктивності двигуна, одночасно підвищуючи довговічність і спрощуючи обслуговування.

Масляні форсунки в картері розбризкують мастило на четверту, п’яту та шосту передачі для зменшення тертя, зносу та механічних звуків під час високошвидкісної їзди.

Подовжений контрвал вміщує зчеплення нового покоління типу SCAS і використовує довші голчасті підшипники для збільшення довговічності. Довжина штовхача зчеплення змінена відповідно до зміни контр-валу.

Кулачок перемикання передач, торцева пластина та стопор забезпечують точну роботу системи швидкого перемикання, надаючи водієві відчуття плавного та прямого перемикання.

Для спрощення обслуговування в картері використовується унікальна система фіксації трансмісії.

Унікальний і міцний приводний ланцюг RK GB50GSVZ4, розроблений спеціально для Hayabusa, має більші штифти та ролики для надійної та тихої роботи.

Особливості шасі

Алюмінієва рама та маятник Hayabusa з двома лонжеронами складаються з алюмінієвих виливків та екструдованих алюмінієвих секцій, які забезпечують необхідну гнучкість та міцність загальної конструкції рами з жорсткого сплаву.

Вага 1.На 5 фунтів (700 грамів) легша, ніж у попереднього покоління, оновлена підрамкова рама виготовлена з довших прямокутних сталевих труб для більшої несучої здатності.

Перевернута картриджна вилка KYB має особливу внутрішню структуру, яка забезпечує більшу податливість, ще більше покращуючи здатність підвіски поглинати удари від дороги, допомагаючи забезпечити більш плавну, стабільну їзду з оптимальним зчепленням з дорогою.

Вилка має регулятори попереднього натягу пружини та сили демпфірування відскоку і стиснення, щоб користувач міг налаштувати реакцію підвіски відповідно до своїх уподобань.

43-міліметрові внутрішні труби вилки мають алмазоподібне карбонове покриття (DLC) для зменшення тертя та покращення реакції на дрібні нерівності дорожнього покриття.

Як і вилка, внутрішня структура заднього амортизатора KYB була розроблена для оптимізації комфорту та стабільності на прямій.

Амортизатор має різьбові манжети для регулювання попереднього натягу пружини, а також регулятори сили демпфування відскоку та стиснення.

Рульовий демпфер, прикріплений до рами, та нижній кронштейн вилки забезпечують демпфірування для придушення небажаних вібрацій та зусиль на кермі, але налаштовані так, щоб забезпечити легке відчуття керма на низьких швидкостях.

Семиспицеві литі диски з алюмінієвого сплаву допомагають поліпшити зчеплення з дорогою та покращують відчуття водія, одночасно поєднуючись із захоплюючим дизайном мотоцикла Hayabusa.

Спільна розробка Suzuki та Bridgestone, Hayabusa взута в шини Battlax Hypersport S22 розміром 120/70ZR17M/C (58W) спереду та 190/50ZR17M/C (73W) ззаду.

Склад гумової суміші та конструкція цих шин Bridgestone сприяють поліпшенню зчеплення на сухих дорогах, поліпшенню характеристик на вологих покриттях та підвищенню маневреності на всіх типах покриття. Шини S22 також забезпечують відмінну стійкість на прямій та зчеплення з дорогою при гальмуванні, надаючи водієві більше задоволення та впевненості у своїх силах.

  • Завдяки комбінованій гальмівній системі водій може керувати гальмами з більшою впевненістю, оскільки натискання на передній гальмівний важіль забезпечує гальмівну силу як для передніх, так і для задніх гальм.
  • Удосконалений блок ABS має легку, компактну конструкцію. Антиблокувальна система покращує ефективність гальмування, узгоджуючи гальмівне зусилля з наявним зчепленням, що допомагає певною мірою запобігти блокуванню коліс через зміну дорожніх умов або надмірне гальмування.
  • Цей блок ABS поєднує в собі вимірювану IMU просторову інформацію про положення мотоцикла в поєднанні зі швидкістю передніх і задніх коліс. Це дозволяє системі MT-ABS спрацьовувати не тільки на прямій лінії, а й під час нахилу або повороту автомобіля.
  • Інші функції, пов’язані з гальмівною системою, можна знайти в системі Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) секція.

Hayabusa оснащується інноваційними передніми гальмівними супортами Brembo Stylema. Завдяки легкому, компактному та ретельно виліпленому дизайну, призначеному для використання на високопродуктивних мотоциклах, ці супорти збільшують потік повітря навколо гальмівних колодок для швидшого охолодження та миттєвого спрацьовування.

Передні гальмівні супорти Stylema працюють в парі з парою повністю плаваючих дисків з нержавіючої сталі діаметром 320 мм з малюнком отворів, який додатково допомагає оптимізувати ефективність охолодження.

Одиночний задній 260-міліметровий гальмівний ротор захоплюється однопоршневим гальмівним супортом.

Плаваюче кріплення керма допомагає мінімізувати вібрацію, а верхній затискач має характерний логотип Hayabusa.

У порівнянні з попереднім поколінням Hayabusa, кермо встановлено на 12 мм ближче до велосипедиста, що значно підвищує комфорт та зменшує втому під час їзди, а також покращує контроль.

Підніжки мають демпферні кріплення для зменшення вібрації та встановлені у спортивному, але зручному положенні по відношенню до керма та сидіння. П’ятковий захист має змінні пластикові вставки, які можна змінювати, щоб оновити зовнішній вигляд.

Важелі перемикання передач та заднього гальма легко регулюються відповідно до вподобань велосипедиста.

Чорне анодоване регульоване зчеплення та передній гальмівний важіль Hayabusa мають ретельно продуману форму для полегшення контролю над мотоциклом та прорізи на кінцях, щоб зменшити ймовірність тиску вітру, що штовхає важелі всередину.

Кузов і підрамник були розроблені таким чином, щоб зменшити висоту сидіння Hayabusa до 31.5 дюймів.

Заднє сидіння встановлено вище, ніж переднє, тому пасажир може насолоджуватися видом вперед через плече мотоцикліста.

Візуально поєднуючись зі стилем Hayabusa, поручень змінено форму та встановлено в безпосередній близькості до заднього сидіння, щоб пасажиру було легко за нього вхопитися.

Пасажирське сидіння та поручень можна замінити опціональним, підібраним за кольором одномісним кофром, який діє як поперековий упор для мотоцикліста під час одиночних поїздок, одночасно додаючи мотоциклу Hayabusa стилю, пов’язаного з продуктивністю.

Залежно від стану дорожнього покриття, наприклад, мокрої, пухкої або нерівної дороги, гальмівний шлях автомобіля, обладнаного ABS, може бути довшим, ніж у автомобіля, не обладнаного ABS. ABS не може запобігти заносу колеса, спричиненому гальмуванням на повороті. Будь ласка, їдьте обережно і не надто покладайтеся на ABS.

Особливості стилю кузова

Дизайн кузова навмисно передає сучасний образ передової продуктивності та ефективних функцій, в той же час точно наслідуючи силует, що розсікає вітер, і загальний вигляд, яким славиться Hayabusa.

  • Ці лінії простежуються від переднього обтічника і паливного бака до хвостової частини, проектуючи ауру високої якості і розкоші.
  • Ці лінії також переходять на тонкі, підняті вгору глушники вихлопних газів. Глушники поєднуються з гострим дизайном хвоста, щоб ще більше підкреслити агресивний характер мотоцикла Hayabusa.
  • Чистоти та стилю сміливому хвосту Hayabusa додає широкий світлодіодний задній комбінований ліхтар (який поєднує в собі функції ходових, гальмівних вогнів та покажчиків повороту).
  • Hayabusa має один з найкращих коефіцієнтів аеродинамічного опору серед усіх вуличних мотоциклів, а також відмінні показники CdA та підйомної сили, які допомагають максимізувати потенціал максимальної швидкості та стабільність на максимальній швидкості.
  • Вертикально розташовані фари Hayabusa продовжують залишатися сміливою особливістю стилю, яка підвищує продуктивність, оскільки їх розташування між великими впускними каналами Suzuki Ram Air Direct (SRAD) забезпечує подачу повітря під високим тиском на швидкості, що підвищує потужність двигуна.
  • По периметру повітроводів SRAD розташовані світлодіодні габаритні вогні з інтегрованими покажчиками поворотів. Вони утворюють єдину чисту вертикальну лінію, яка перетікає назад уздовж обтічника і усуває колбоподібну форму покажчика повороту попереднього покоління.
  • V-подібні хромовані молдинги перед повітропроводами на бічних обтічниках створюють акцент стилю, що перетікає від двигуна до глушників, який візуально виражає величезну потужність, що виходить від двигуна, а також є функціональними деталями, що відводять вітер від ніг водія.
  • Доповнює слизький дизайн аеродинамічне вітрове скло, яке має форму, що зменшує потік вітру на водія, забезпечуючи при цьому гарний огляд панелі приладів. Вітрове скло Suzuki Genuine Accessory, яке є 1.На 5 дюймів (38 мм) вище також доступне.
  • Чорні пластикові акценти, що простягаються з боків верхнього обтічника біля керма, відводять повітря від ліктів та кісточок рук велосипедиста.
  • Обтічні дзеркала заднього виду розташовані низько і винесені назовні, щоб забезпечити водієві чудовий огляд позаду.
  • Pear Vigor Blue Pearl Brilliant White утворюють візуально приголомшливий білий мотоцикл з глибокими синіми акцентами в ключових місцях, які підкреслюють скульптурну форму Hayabusa.
  • Metallic Matte Black Glass Sparkle Black використовує зміщення між матовою та глянцевою чорною фарбою для створення темного образу сили.
  • Metallic Thunder Gray Candy Darning Red займає простір між яскраво-білим і темно-чорним кольорами інших схем. Сірий базовий колір надає чіткості кузову Hayabusa з червоними акцентами, розміщеними в різних впускних і випускних вентиляційних отворах кузова.

Логотип та ієрогліфи Hayabusa були стилізовані, щоб відповідати сучасному вигляду кузова. Обидва логотипи мають стилізовані штрихи, а логотип назви має довгу поперечну літеру “H”, що підкреслює відчуття швидкості.

Невеликі, зі смаком виконані версії японського логотипу Hayabusa розміщені на брелоку запалювання, в корпусі світлодіодних фар, на передній частині чохла додаткового сидіння, а також на TFT-дисплеї панелі приладів під час анімації запуску двигуна.

Особливості електричного освітлення

  • Великий аналоговий тахометр і спідометр мають свіжий, сучасний вигляд, який включає в себе більшу і жирну нумерацію, що покращує читабельність. Рельєфна розмітка шкали по периметру кожної колії зі світлодіодним підсвічуванням, що забезпечує чіткіший огляд і швидше розпізнавання як вдень, так і вночі.
  • Продовжуючи тему кольорових акцентів по всій кабіні, аналогові покажчики рівня палива та температури охолоджуючої рідини, що розташовані по боках спідометра та тахометра, а також екрани SDMS-a та активних даних на панелі з тонкоплівковими транзисторами (TFT) та рідкокристалічним дисплеєм (LCD) обрамлені золотистим кольором.
  • TFT РК-панель відображає або поточні налаштування системи SDMS-α, або дисплей активних даних, який показує кут нахилу (з функцією утримання піку), тиск передніх і задніх гальм, швидкість прискорення або уповільнення автомобіля, а також поточне положення педалі акселератора.
  • Панель також відображає час, положення передачі, одометр, подвійний лічильник пробігу, температуру навколишнього повітря, миттєву витрату палива, запас ходу, тривалість поїздки, середню витрату палива та індикатори напруги акумулятора.
  • Світлодіоди, розташовані в кутах над і під TFT РК-дисплеєм, включають індикатор нейтрального положення, індикатори покажчиків поворотів, індикатор дальнього світла, індикатор низького тиску масла, індикатор TC (трекшн-контролю), MIL (індикатор несправності), індикатор головного двигуна та індикатор ABS. Також є світлодіодний індикатор температури охолоджувальної рідини двигуна у верхньому правому куті покажчика температури охолоджувальної рідини двигуна та індикатор рівня палива у верхньому лівому куті покажчика рівня палива.
  • Додатковою функцією РК-панелі є коротка анімація ієрогліфа Hayabusa kanji, яка відтворюється при повороті ключа запалювання. Ця грайлива презентація радує око і підсилює очікування майбутньої поїздки. Перед вимкненням дисплея відтворюється друга анімація з логотипом Suzuki.

Датчик зовнішньої освітленості автоматично регулює рівень яскравості панелі приладів залежно від умов навколишнього середовища, але водій може вручну налаштувати підсвічування на свій розсуд.

  • Водій може використовувати інформацію на приладовій панелі та тумблер на лівому кермі для перемикання рідкокристалічного TFT-дисплея та S.I.R.S. налаштувань Hayabusa.
  • На правому перемикачі керма є багатофункціональний перемикач, який є кнопкою зупинки та запуску двигуна, що активує систему легкого старту. Одна кнопка під перемикачем вмикає круїз-контроль.

Потужний двоядерний 32-розрядний ECM забезпечує найсучасніше управління двигуном, що сприяє роботі та оптимізації електричних та S.I.R.S. компоненти.

  • Надійна система CAN-проводки дозволяє різним датчикам і мікроконтролерам мотоцикла миттєво обмінюватися даними між собою.
  • Завдяки меншій кількості проводів, ця CAN-проводка робить транспортний засіб легшим і простішим, а також забезпечує швидший обмін даними з ECM для передових компонентів, таких як електронні дросельні заслінки та круїз-контроль, на мотоциклі.
  • CAN-проводка також забезпечує єдине місце для діагностики будь-яких помилок, які можуть виникнути у всій мережі.

Система зарядки потужністю 400 Вт використовує довговічний трифазний статор з масляним охолодженням. Акумулятор великої ємності, що не потребує обслуговування, та запобіжники легко доступні під сидінням водія.

  • IMU Hayabusa вимірює шість напрямків руху по трьох осях. IMU визначає рух по тангажу, крену та рисканню на основі положення, руху та прискорення мотоцикла.
  • Цей високоефективний шестинаправлений IMU також поєднує в собі трикоординатний датчик кутової швидкості (гіроскоп) і трикоординатний датчик прискорення в одному компактному блоці.

Hayabusa оснащений компактною антиблокувальною системою (ABS) останнього покоління від Bosch Працюючи в поєднанні з IMU, блок ABS реалізує такі функції, як гальмівна система, що стежить за рухом, система контролю на схилах і система контролю утримання на підйомі.

  • У фарах ближнього світла та фарах дальнього світла проекційного типу використовуються яскраві світлодіоди, які забезпечують чітке освітлення і допомагають зробити Hayabusa добре помітним для пішоходів та інших учасників дорожнього руху в нічний час.
  • Увага до створення зовнішнього вигляду, що запам’ятовується, поширюється на кожну деталь. Два верхніх і два нижніх світлодіоди для ближнього світла встановлені в кутах, де вони світять через панель відбивача і наповнюють світловий вузол привабливим світлом. Тонкі штрихи по всій фарі включають використання чорних деталей, які підкреслюють гострий погляд, а також включення ієрогліфа Hayabusa кандзі на верхній частині чорного ковпака над лампою дальнього світла.
  • У цьому дизайні світлодіодні габаритні ліхтарі та покажчики повороту об’єднані в єдиний блок, який акуратно облямовує зовнішні краї великих повітрозабірників SRAD.
  • Схема освітлення з білим світлом габаритних вогнів і блиманням оранжевого кольору покажчиків поворотів під час сигналізації створює унікальний загальний ефект, що підсилює відчуття розкішної їзди.
  • Кожна з лівої та правої комбінованих ламп містить задній/гальмівний ліхтар та покажчики повороту, з прозорою лінзою над заднім ліхтарем та прозорою лінзою димчасто-бурштинового кольору над частиною покажчика повороту.

Інтелектуальна система керування Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) Особливості

  • Система Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) надає водієві вибір між трьома заводськими налаштуваннями та трьома комбінованими налаштуваннями, визначеними водієм (або користувачем), для селектора режимів потужності, системи контролю тяги в русі, антипробуксовочної системи, системи контролю гальмування двигуном та двонаправленого швидкого перемикання передач.
  • Ці попередні налаштування дають змогу швидко та легко налаштувати характеристики мотоцикла Hayabusa відповідно до власних уподобань.
  • Три заводські попередньо встановлені режими (A, B і C) були ретельно розроблені, щоб SDMS-α міг встановлювати S.I.R.S. для оптимальної продуктивності.
  • Заводські налаштування режиму A. для активного, спортивного використання.
  • Заводський режим B призначений для загального, універсального катання
  • Попередньо встановлений на заводі режим C. для комфорту та подорожей.
  • Режим 1 забезпечує найгострішу реакцію на дросельну заслінку аж до максимальної потужності двигуна.
  • Ця характеристика добре підходить для використання досвідченими гонщиками, які їздять за хороших дорожніх умов.
  • Ця характеристика добре підходить для використання більшістю водіїв, які їздять за середніх дорожніх умов.
  • Ця характеристика добре підходить для водіїв з меншим досвідом або для всіх водіїв, які їздять за поганих дорожніх умов (мокра або брудна поверхня з обмеженим зчепленням).
  • Система контролю тяги (TC) Motion Track була розроблена, щоб забезпечити більшу стабільність і допомогти водієві впевнено керувати мотоциклом Hayabusa в різних умовах їзди, обмежуючи пробуксовку задніх коліс.
  • Запозичена безпосередньо з трекшн-контролю Suzuki, розробленого для перегонів MotoGP, система TC Hayabusa забезпечує плавне керування, яке не заважає насолоджуватися більш агресивною, спортивною їздою.
  • Система TC пропонує 10 налаштувань режимів, а також може бути вимкнена. Чим вищий номер режиму, тим більше система чутлива до прокручування заднього колеса і тим швидше вона втрутиться, обмежуючи прокручування колеса.
  • ECM постійно контролює швидкість передніх і задніх коліс, оберти двигуна, а також положення дросельної заслінки і передачі та дані про кут нахилу від IMU. Коли система визначає, що втрата зчеплення з дорогою неминуча, ECM регулює потужність двигуна, щоб запобігти пробуксовці коліс.
  • Режими TC відображаються на рідкокристалічному TFT-дисплеї і можуть бути змінені “на льоту” за допомогою лівого перемикача на кермі. Коли система зменшує потужність, щоб запобігти пробуксовці коліс, значок TC в центрі панелі приладів буде світитися та блимати.
  • Водій може вибрати один з 10 режимів або вимкнути систему. Чим вище значення, тим більший контроль забезпечується. У режимі 10, наприклад, практично неможливо підняти переднє колесо, навіть з пасажиром на задньому сидінні та повністю відкритою дросельною заслінкою.
  • Двоядерний 32-розрядний ECM Hayabusa обробляє такі дані, як частота обертання двигуна, положення дросельної заслінки, положення передачі, вимикач зчеплення, датчики частоти обертання передніх і задніх коліс, а також IMU, щоб визначити відповідну потужність двигуна у відповідь на натискання водія на дросельну заслінку і налаштування режиму системи LF.
  • Налаштування режиму LF відображаються на РК-дисплеї TFT і можуть бути змінені за допомогою лівого перемикача на кермі.
  • Режим LC 1 обмежує оберти двигуна під час запуску до 4 000 об/хв для плавного, м’якшого прискорення з місця.
  • Режим LC 2 дозволяє двигуну обертатися до 6 000 об/хв для помірного, сильнішого прискорення з місця.
  • Режим LC 3 обмежує частоту обертання двигуна до 8 000 об/хв для найсильнішого та найшвидшого прискорення з місця.
  • Налаштування режиму LC відображаються на рідкокристалічному TFT-дисплеї та можуть бути змінені за допомогою лівого перемикача на кермі.
  • Система керування гальмами двигуна (EB). це система з трьома режимами (і вимкненим режимом), яка забезпечує контроль над ефективною силою гальмування двигуна відповідно до уподобань водія.
  • Чим вище налаштування, тим більше система забезпечує більш плавну та контрольовану поведінку мотоцикла, нівелюючи ефект гальмування двигуном, що допомагає усунути ковзання або проскакування задніх шин під час уповільнення після відпускання педалі газу або перемикання на нижчу передачу.
  • Водій також може вимкнути EB, щоб відчути повний ефект гальмування двигуном під час уповільнення.
  • Система круїз-контролю Hayabusa підтримує обрану швидкість руху без необхідності утримувати дросель відкритим. корисна функція для поїздок на далекі відстані, яка дозволяє зменшити втому водія.
  • Крейсерська швидкість може бути встановлена в діапазоні від 20 до 125 миль/год (від 31 км/год до 200 км/год) при швидкості від 2 000 до 7 000 об/хв на другій передачі або вище.
  • Налаштування круїз-контролю відображається на рідкокристалічному TFT-дисплеї, а кнопка на правому кермі може бути натиснута, щоб активувати або перевести круїз-контроль в режим очікування.
  • Перемикач режимів у вигляді коромисла на лівому кермі дозволяє регулювати швидкість вгору або вниз, а зручна функція відновлення вмикає систему та розганяється до останнього встановленого значення швидкості після відміни.
  • З активним обмежувачем швидкості гонщик може вільно розганятися до встановленої швидкості, але не перевищувати її. Водій може нормально сповільнитися, відпустивши педаль газу.
  • Система може бути тимчасово відключена одним швидким поворотом дросельної заслінки, що дозволяє легко розганятися понад встановлену межу, щоб обігнати інші транспортні засоби. Його можна повністю деактивувати одним натисканням кнопки після того, як відпустити ручку газу.
  • Дворежимна двонаправлена система швидкого перемикання передач (QS) дозволяє водієві швидко та легко перемикатися на вищу або нижчу передачу, не використовуючи зчеплення або дросельну заслінку. Для забезпечення плавного перемикання передач QS підлаштовує момент запалювання під час прискорення або їзди на постійній швидкості. Під час сповільнення QS регулює налаштування дросельної заслінки, автоматично перемикаючи дросельну заслінку під час перемикання на нижчу передачу.
  • QS Mode 1 швидко реагує на переміщення важеля перемикання передач, відтворюючи реакцію в гоночному стилі.
  • Режим QS Mode 2 забезпечує легшу реакцію на зміну напрямку руху, що добре підходить для повсякденної їзди.
  • Асистентне зчеплення Hayabusa в стилі SACS забезпечує ще більш плавне перемикання передач вгору і вниз при використанні QS або ручного зчеплення.
  • Комбінована гальмівна система забезпечує впевненість мотоцикліста під час зупинки, оскільки при натисканні на передній гальмівний важіль гальмівне зусилля подається як на передні, так і на задні гальма.
  • Використання педалі гальма (правою ногою) задіює лише заднє гальмо.
  • Зменшуючи вплив різкого гальмування, мотоцикл Hayabusa з меншою ймовірністю намагається виштовхнути себе вгору або втратити зчеплення з дорогою, натомість зберігаючи радіус повороту і кут нахилу, щоб краще слідувати наміченій гонщиком лінії в повороті.
  • Навіть якщо водій злякався і різко гальмує в повороті, MT-ABS допомагає зберегти стабільність під час зупинки або уповільнення мотоцикла.
  • Систему MT-ABS неможливо вимкнути. вона завжди активна.
  • Під час зупинки на підйомі та натискання на гальма ця система автоматично задіює заднє гальмо протягом приблизно 30 секунд, щоб запобігти скочуванню мотоцикла назад, навіть якщо водій відпустить гальмівний важіль або педаль.
  • Коли водій відпускає гальмівний важіль або педаль, ECM розпізнає намір водія їхати вперед і плавно послаблює тиск на задні гальма.
  • Водій також може вимкнути систему утримання на підйомі, двічі натиснувши на передній гальмівний важіль, або скористатися лівою ручкою керма та приладовою панеллю, коли система вимкнена.
  • Коли система увімкнена, на приладовій панелі загоряється позначка “H”, яка блимає, коли систему вимкнено.

Антипробуксовочна система не замінює керування дросельною заслінкою водієм. Система не може запобігти втраті зчеплення з дорогою через перевищення швидкості при входженні в поворот та/або застосуванні гальм. Система також не може запобігти втраті зчеплення з дорогою переднім колесом.

Залежно від стану дорожнього покриття, наприклад, мокрої, пухкої або нерівної дороги, гальмівний шлях автомобіля, обладнаного ABS, може бути довшим, ніж у автомобіля, не обладнаного ABS. ABS не може запобігти заносу колеса, спричиненому гальмуванням на повороті. Будь ласка, їдьте обережно і не надто покладайтеся на ABS.

Оригінальні аксесуари Suzuki

Hayabusa. це найкращий у світі спортивний мотоцикл з преміальними компонентами, дизайном і неперевершеними характеристиками, тому цілком доречно, що для нього доступний широкий вибір оригінальних аксесуарів Suzuki, щоб водій міг персоналізувати свій мотоцикл відповідно до своїх смаків і стилю їзди.

Опціональний, підібраний за кольором обтічник для одномісного сидіння забезпечує функціональність та чудовий стиль, продовжуючи форму Hayabusa, що захищає від вітру.

Більш високе вітрове скло для подорожей дозволяє зменшити вплив вітру на водія під час тривалих поїздок.

Завдяки сумкам Suzuki, що кріпляться на паливний бак, ви можете легко брати з собою особисті речі як на мотоцикл, так і з нього, адже вони застібаються та розстібаються за лічені секунди.

Також доступне спеціальне сидіння для водія з різною піною для комфорту, в той час як інша текстура та кольорове покриття покращує зовнішній вигляд.

Багаторівневі ручки з підігрівом забезпечують комфорт під час холодних поїздок (і спеціально розроблені для роботи з джгутом проводів Hayabusa в стилі CAN).

Наклейки з логотипами Hayabusa та Suzuki додають колісним дискам яскравості та відчуття швидкості.

Ручні важелі гальма та зчеплення, стилізований та міцний алюмінієвий блок регулювання ланцюга та повзунки переднього моста поєднують в собі функціональний вигляд та справжню функціональність.

Для отримання додаткової інформації про оригінальні аксесуари Suzuki відвідайте інтернет-магазин аксесуарів Suzuki.

Додаткові функції

12-місячна обмежена гарантія. Триваліші періоди покриття та інші переваги, доступні в рамках програми розширеного захисту Suzuki (SEP).

На окремі деталі поширюється окрема гарантія, а також винятки та обмеження, описані в Обмеженій гарантії на новий дорожній мотоцикл.

Технічні характеристики

  • Зчеплення Мокре, багатодискове, оснащене системою SCAS
  • Коробка передач 6-ступінчаста з постійним зачепленням
  • Привідний ланцюг головної передачі, РК GB50GSVZ5, 114L
  • Підвіска Передня перевернута телескопічна, пружинна, з масляним демпфером
  • Підвіска Тип задньої підвіски, одинарний амортизатор, гвинтова пружина, масляний демпфер
  • Гальма передні Brembo Stylema, 4-поршневі, дводискові, оснащені ABS
  • Гальма задні Nissin, 1-поршневі, однодискові, з ABS
  • Шини передні 120/70ZR17M/C (58W), безкамерні
  • Шини задні 190/50ZR17M/C (73W), безкамерні
  • Об’єм паливного бака 20.0 L (5.3 US gal.)
  • Колір металік матовий чорний Ні. 2 Скляні блискучі чорні, перламутрові енергійні сині, перламутрові блискучі білі або металеві грозові сірі, цукеркові зухвалі червоні
  • Запалювання Електронне запалювання (транзисторне)
  • Свічка запалювання NGK CR9EIA-9 (або DENSO IU27D)
  • Фара багатоплощинна та проекторна світлодіодна
  • Задній ліхтар світлодіодний
  • Габаритна довжина 2180 мм (85.8 дюймів.)
  • Габаритна ширина 735 мм (28.9 дюймів.)
  • Загальна висота 1165 мм (45.9 дюймів.)
  • Колісна база 1480 мм (58.3 дюйма.)
  • Дорожній просвіт 125 мм (4).9 дюймів.)
  • Висота сидіння 800 мм (31.5 дюймів.)
  • Споряджена маса 264 кг (582 фунтів).)
  • Гарантія 12-місячна обмежена гарантія
  • Продовження Довші періоди покриття з іншими перевагами доступні за допомогою програми розширеного захисту Suzuki (SEP)

Отримати пропозицію

Ось дилери поблизу Виберіть свого дилера

БУДЬТЕ В КУРСІ ПОДІЙ

Для вашої безпеки завжди одягайте шолом, захисні окуляри та захисний одяг під час їзди на будь-якому мотоциклі або квадроциклі. Ніколи не сідайте за кермо в стані алкогольного сп’яніння або під впливом інших наркотиків. Вивчайте інструкцію з експлуатації та завжди перевіряйте свій Suzuki перед поїздкою. Пройдіть курс навчання навичкам їзди. Щоб дізнатися про найближчий до вас вуличний курс MSF, зателефонуйте за номером 1-800-446-9227. Позашляховики можуть записатися до DirtBike SchoolSM за телефоном 1-877-288-7093. Водії квадроциклів можуть зателефонувати до SVIA за номером 1-800-852-5344, і ми навіть заплатимо за навчання. Suzuki розробила GSX-Rs Hayabusa та QuadSport Z400 для досвідчених гонщиків.

Технічні характеристики, зовнішній вигляд, комплектація, колір, функції, матеріали та інші елементи представленої продукції “SUZUKI” можуть бути змінені виробником у будь-який час без попереднього повідомлення.

Suzuki, логотип “S”, назви моделей та продуктів Suzuki є товарними знаками Suzuki або © 2023 Suzuki Motor USA, LLC.

Suzuki Motor USA, LLC (SMO) використовує файли cookie на цьому сайті, щоб забезпечити найкращий досвід перегляду, оптимізуючи функціональність сайту, аналізуючи активність на сайті та персоналізуючи ваш досвід. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся на використання SMO файлів cookie. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, перегляньте Політику конфіденційності SMO.

OLA S1 Pro

OLA S1 Pro. це електричний скутер, доступний за стартовою ціною від рупій. 1,39,828 в Індії. Доступний в 1 варіанті та 12 кольорах. Він поставляється як з передніми, так і з задніми дисковими гальмами.

EMI ₹ / місяць EMI Розраховано на основі середнього значення. ціна на виставковому залі Перший внесок. 6,991 Відсотки. 9.5 % Володіння. 36 місяців

У нас немає ціни на OLA S1 Pro в. Ми врахували ціну для розрахунку EMI.

Пропозиції від OLA

  • 1. Отримайте рупії.5000/- Бонус за обмін.
  • 2. Отримайте найнижчу процентну ставку за кредитом. 6.99% (пропозиція з обмеженим періодом). Відвідайте найближче відділення, щоб дізнатися більше.
  • 3. Отримайте до рупій.3000/- Кешбек з вибраними банківськими партнерами.
  • 4. Банківські установи. До Rs.3000 /. повернення готівки: (AU Small Finance Bank, Tata Capital, IDFC, Bajaj Finserv.)
  • 5. Rs.1500/- Знижка на розширену гарантію (акумулятор).

(Також отримайте тест-драйв, опції EMI, переваги обміну)

  • Пропозиція діє за умови наявності двоколісних велосипедів у дилерських центрах
  • BikeWale надав цю інформацію про пропозицію на основі найкращих зусиль, і BikeWale не несе відповідальності за будь-які подальші (або інші) втрати / пошкодження, спричинені цією інформацією
  • Всі застосовні умови та положення будуть відповідно до дилерів, і вони можуть змінюватися без будь-якого попереднього інформування
  • Для отримання остаточної ціни, наявності пропозиції та точних деталей пропозицій, будь ласка, зв’яжіться з дилерами

Про S1 Pro

OLA S1 Pro. це електричний самокат, доступний лише в 1 варіанті та 12 кольорах. Ціна S1 Pro починається від Rs. 1,39,828 в Індії. OLA S1 Pro генерує 5500 Вт потужності від свого двигуна. OLA S1 Pro має як передні, так і задні дискові гальма, а також комбіновану гальмівну систему обох коліс.

Ola S1 Pro. це преміальний варіант лінійки електросамокатів S1 від Ola Electric. Цей варіант лінійки S1 має вищі технічні характеристики та більше варіантів кольорів, ніж стандартний електросамокат S1.

Електродвигун на S1 Pro налаштований на 8.5 кВт максимальної потужності та 58 Нм пікового крутного моменту. Компанія обіцяє максимальну швидкість 115 км/год і заявляє про запас ходу 181 км на повній зарядці порівняно з 90 км/год і 121 км у базової моделі. The 3.Акумуляторна батарея ємністю 97 кВт-год швидко заряджається, забезпечуючи запас ходу 75 км за 18 хвилин. Час повної зарядки становить шість з половиною годин.

Список особливостей, як і у базової моделі, включає передню фару з двома стійками, витончені світлодіодні індикатори на фартусі, переднє крило в колір кузова, вигнуті бічні панелі, витончений світлодіодний задній ліхтар, порт для зовнішньої зарядки ззаду, а також роздвоєний поручень на пілоні. Скутер має 36-літровий багажник під сидінням, який може вмістити два відкриті шоломи. Палітра кольорів для версії Pro включає 10 варіантів.

Стандартні функції обох моделей включають безконтактне блокування/розблокування, дистанційне блокування багажника, сповіщення про дзвінки, сповіщення про повідомлення, інформаційно-розважальну систему, сповіщення про бічну стійку, протиугінну систему, геозонування, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, бортову навігацію, режим руху додому, режим руху заднім ходом, режим руху додому, підсвічування, пошук мого самоката, настрої HMI зі звуком, електронне блокування керма, регулятор яскравості HMI, екран привітання, офіційні оновлення, ручний сигнал тривоги та прогнозоване обслуговування. Варіант Pro також має систему утримання на підйомах, круїз-контроль, голосовий асистент та три режими їзди (нормальний, спортивний та гіпер).

Апаратна частина схожа на обох варіантах. Так, за роботу підвіски відповідають одинарна передня вилка, задній моноамортизатор, дискові гальма на обох колесах і комбінована гальмівна система.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top