2023 BMW c 650 gt. Скутер BMW 650 gt

23 BMW c 650 gt

BMW C 650 GT ціна становить 22 280, на цій сторінці ви можете знайти найкращу та найактуальнішу ціну на C 650 GT з детальними технічними характеристиками та особливостями.

Пропозиції інтернет-магазину

BMW c 650 gt Технічні характеристики

BMW оголосила про запуск нової моделі скутера 2023 C 650 GT. Доступний у світло-білому, чорному та океансько-блакитному кольорах.

BMW C 650 GT оснащений рядним двоциліндровим чотиритактним двигуном з водяним охолодженням об’ємом 647 куб.см, чотирма клапанами на циліндр з роликовим штовхачем, подвійним верхнім розподільчим валом, двигуном типу “сухий картер”, який виробляє 60 к.с. (44 кВт) при 7500 об/хв кінських сил і 46 ньютон-фут (63 Нм) при 6000 об/хв крутного моменту. BMW C 650 GT має паливний бак об’ємом 15.5 літрів і максимальна швидкість 111 миль/год.

Розміри BMW C 650 GT складають 2 235 мм в довжину, 785 (916) мм в ширину, 1 411 мм у висоту та 1 591 мм в колісну базу. Його споряджена маса становить 261 кг, а висота сидіння. 805 мм. BMW C 650 GT має передні гальма. дводискові, діаметром 270 мм, двопоршневі плаваючі супорти на кожному, а задні гальма. дводискові, діаметром 270 мм, двопоршневі плаваючі супорти. Рама. це конструкція зі сталевих труб з алюмінієвим литим блоком.

Комфорт і зручність:

Характеристики C 650 GT відображають той факт, що він призначений для подорожей на далекі відстані та поїздок на роботу. Скутер може похвалитися підігрівом ручок, широким лобовим склом і просторим сидінням, на якому можуть розміститися як водій, так і пасажир. Поряд з додатковим відсіком для зберігання речей в передній частині скутера, під сидінням є великий відсік для зберігання речей.

Щоб покращити враження від їзди, C 650 GT 2023 має низку передових інновацій. Роз’єм для зарядки через USB, Bluetooth та 6.5-дюймовий TFT-дисплей з інтегрованою навігацією включено. Крім того, скутер може похвалитися світлодіодним освітленням, яке включає в себе характерні світлодіодні денні ходові вогні.

BMW C 650 GT 2023 оснащений численними системами безпеки, включаючи гальма з АБС, трекшн-контроль і стоянкове гальмо. Разом з сигналізацією, яка є опцією, скутер оснащений іммобілайзером для запобігання викраденню.

Завдяки динамічній передній частині та обтічному кузову, C 650 GT має елегантний та сучасний вигляд. Для скутера пропонуються різні кольори, включаючи чорний, білий і синій. Додатково пропонуються різноманітні додаткові опції, такі як верхній чохол, підігрів сидінь та спортивне лобове скло.

Відкликання для 2014 BMW C650 GT MAXI-SCOOTER

ДЗВОНИТЕ СЬОГОДНІ 888-395-3666, щоб дізнатися, чи маєте ви право на відшкодування за законом Каліфорнії про лимони, або заповніть безкоштовну форму розгляду справи вище, якщо у вас виникли проблеми з вашим 2014 BMW C650 GT MAXI-SCOOTER.

Видано відкликання : 2014 05 16. Табір #20140516

Відкликання цього 2014 BMW C650 GT MAXI-SCOOTER стосується ДВИГУНА ТА ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА:ДВИГУН Вироблено компанією BMW of North America, LLC з 2012-08-02 по 2014-02-18

Опис дефекту

BMW of North America, LLC (BMW) відкликає деякі мотоцикли C 600 Sport Maxi-Scooter та C 650 GT Maxi-Scooter 2012-2014 модельного року, виготовлені з 2 серпня 2012 року по 18 лютого 2014 року. У відповідних мотоциклах може не працювати належним чином натягувач ланцюга розподільчого вала, що призводить до зупинки двигуна.

Наслідки дефекту

Зупинка двигуна може підвищити ризик аварії.

Заходи щодо усунення несправності

BMW повідомить власників, а дилери безкоштовно замінять натягувач ланцюга розподільчого валу. BMW розповсюдила проміжне повідомлення власникам 15 липня 2014 року. Очікується, що відкликання почнеться в липні 2014 року. Власники можуть звернутися до відділу по роботі з клієнтами BMW за телефоном 1-800-525-7417.

Додаткові примітки

Власники також можуть звернутися на гарячу лінію Національної адміністрації безпеки дорожнього руху за телефоном 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153) або на сайт www.безпечний автомобіль.gov.

Випущено відкликання : 2019 03 01. Табір #20190301

Відкликання стосується 2014 BMW C650 GT MAXI-SCOOTER і стосується ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ, ГІДРАВЛІКИ: КОМПОНЕНТІВ ФУНДАМЕНТУ: ШЛАНГІВ, ЛІНІЙ/ТРУБОПРОВОДІВ ТА ФІТІНГІВ, які вироблялися компанією BMW of North America, LLC з 2012-07-30 по 2018-08-23 рр

Опис дефекту

BMW of North America, LLC (BMW) відкликає певні скутери BMW C600 Sport і C650 Sport 2013-2018 років випуску та C650 GT 2013-2019 років випуску. Повторний поворот керма в крайнє ліве положення може призвести до того, що передній гальмівний шланг з часом потріскається і потече.

Наслідки дефекту

Витік гальмівної рідини може знизити ефективність гальмування, збільшуючи ризик аварії.

Коригувальні дії

BMW повідомить власників, а дилери безкоштовно замінять гальмівний шланг, додавши додатковий захисний кожух, який закриє з’єднувальний штуцер шланга. Відгук розпочався 6 серпня 2019 року. Власники можуть звернутися до служби підтримки клієнтів BMW за телефоном 1-800-525-7417. Примітка: Це відкликання включає скутери, раніше відкликані під номером 15V-738.

Додаткові примітки

Власники також можуть звернутися на гарячу лінію Національної адміністрації безпеки дорожнього руху за телефоном 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153) або зайти на сайт www.safercar.gov.

Ви живете в Каліфорнії, і думаєте, що у вас може бути лимон?

Розкажіть нам про свій автомобіль, заповнивши коротку форму вгорі цієї сторінки, або зателефонуйте за номером 1-888-395-3666 для безкоштовного розгляду справи з адвокатом California Lemon Law.

Не шукайте більше ніде, вони в найкоротші терміни викупили мій кошмар про транспортний засіб! Вони також допомогли моїй мамі з її лимоном.

Філіп М. Вентура, Каліфорнія

Баррі та його офіс подбали про нашу справу з Subaru за законом Лимона. Вони впоралися з цим професійно і відповідали на наші дзвінки та запити з великим терпінням і оперативно. Я знову скористаюся їхнім офісом, якщо мені знадобиться, і я не можу рекомендувати їх достатньо.

Віктор Р. Глендейл, Каліфорнія

Я придбав вживаний автомобіль для свого сина, а після продажу дізнався, що транспортний засіб знаходиться під серйозним відкликанням і не повинен їздити на ньому. Автосалон відмовився приймати автомобіль назад. Я зв’язався з кількома адвокатами, які спеціалізуються на лимонному праві та шахрайстві з дилерами, але отримав лише відмову. Випадок був складний, і мені сказали, що нічим не можуть допомогти. Потім я зв’язався з Баррі Едзант у Валенсії, який взявся за мою справу. Протягом двох-трьох місяців Баррі повернув мені всі мої гроші за машину, плюс деякі, і вона зникла з мого життя. Баррі був професійним, компетентним та ефективним. Я із задоволенням рекомендую його своїм клієнтам, а також колегам.

Andrew W. Есквайр.

Баррі. справжній професіонал. Що стосується справ про тілесні ушкодження та лимонне право, він є майстром. Він має величезний досвід у своїй галузі. Якщо ви шукаєте когось, хто захищає вас і отримує те, що є справедливим, він, безумовно, ваш хлопець.

Роберт М.

Баррі та його співробітники виконали фантастичну роботу з моєю справою. Я настійно рекомендую Баррі для ведення Вашої справи, я без вагань звернуся до його фірми знову, якщо буде потреба. Баррі та його співробітники. справжні професіонали, які знаходять час, щоб провести вас через усі аспекти справи від початку до кінця.

Джек В.

Я б рекомендував Баррі та його команду всім своїм друзям та родині. Він та його команда виконали дивовижну роботу, і він справді професіонал у своїй справі. Він не поспішає вислухати вас і відповісти на будь-які питання, які у вас можуть виникнути. Він повернеться до вас протягом розумного часу, коли ви зв’яжетеся з ним.

Патрік

Я зателефонував кільком юристам щодо мого Лимона. Баррі був єдиним юристом, який особисто відповів на мій дзвінок і приділив мені час, щоб переконатися, що я все зрозумів. Я так вдячна за нього і за Клер. Вони працювали так наполегливо і швидко, щоб отримати все, що я хотів! Вони ніколи не були нетерплячими до мене (і я багато дзвонив!). Велике спасибі вам обом!

Христина С.

Зателефонував йому в біді. він зробив все можливе, щоб вислухати мене і надати мені чітку інформацію. Я вдячний, що звернувся до нього і, безумовно, буду користуватися його послугами в моїй справі, а також буду рекомендувати його іншим знайомим. Хотілося б, щоб всі юристи були такими ж корисними, як він.

Ніколь Д.

Немає нікого кращого за Баррі для справи про лимонний закон. Наш фургон продовжував глохнути, а дилер не міг зрозуміти, що з ним не так. Я звернувся до Баррі, щоб дізнатися, чи можна щось зробити, і він отримав фантастичний результат. Він був відкритим і чесним про все, що ми могли очікувати, він завжди відповідав на телефонні дзвінки та електронні листи, і він зробив весь процес дуже легким для нас. Я з радістю рекомендую Баррі всім, хто думає, що у них може бути лимон.

Ben Scott

Покладіть край розчаруванням, всі витрати на адвоката оплачує виробник.

Ми безкоштовно оцінимо ваш випадок і скажемо, скільки ви можете отримати назад.

Контакт

Edzant Price LLP 28470 Ave Stanford Suite 360 Valencia, CA 91355

Конфіденційність

2023 © Всі права захищені.

BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР ВІДКЛИКАННЯ

Проблеми та скарги по роках для автомобілів BMW C650 GT MAXI-SCOOTER. Найбільше відкликання моделі припало на 2013 рік, коли автомобілі були запрошені в дилерські центри для усунення несправностей з 3 проблемами.

Найпоширеніші проблеми для цієї моделі: Гальма (7), Двигун (3), Електрика (1), Колеса (1).

Список моделей

2019 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Відгук: Гальма
  • Кількість відгуків: 1

2018 BMW C650 GT MAXI-SCOOTER

  • Відкликання: Гальма
  • Кількість відкликань 1

2017 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Згадаймо: Гальма, колеса
  • Кількість відкликань: 2

2016 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Відгук Гальма
  • Кількість відкликань: 1

2015 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Відгук: Гальма
  • Кількість відгуків: 1

2014 BMW C650 GT МАКСИ-СКУТЕР

  • Відкликання: Гальма, Двигун
  • Кількість відгуків: 2

2013 BMW C650 GT МАКСИ-СКУТЕР

  • Відкликання: Гальма, електрика, двигун
  • Кількість відкликань: 3

2012 BMW C650 GT МАКСИ-СКУТЕР

  • Відкликання: Двигун
  • Кількість відкликань: 1

Найгірші проблеми, про які повідомлялося

2013 BMW C650 GT МАКСИ-СКУТЕР

  • Проблеми: Електрика
  • Загальна кількість автомобілів, що постраждали: 4453
  • Кампанія NHTSA: 14V065000
  • Дата виникнення проблеми: 19/02/2014

2013 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Проблеми: Гальма
  • Загальна кількість постраждалих автомобілів: 2707
  • Кампанія NHTSA: 19V157000
  • Дата виникнення проблеми: 01/03/2019

2012 BMW C650 GT MAXI-СКУТЕР

  • Проблеми: Двигун
  • Загальна кількість автомобілів: 1360
  • Кампанія NHTSA: 14V264000
  • Дата виникнення проблеми: 16/05/2014

Порівняння: 2014 BMW C 650 GT vs. 2014 KYMCO MYROAD 700i проти. 2013 Suzuki Burgman 650 ABS

2023, скутер

З їхньою короткоходовою підвіскою, 3/4-дюймовими колесами та двигунами середньої ваги, ринок скутерів наздогнав ринок мотоциклів? Або чи правильна машина для роботи нарешті стала правильного розміру для виконання поставленого завдання? Давайте з’ясуємо.

Вони недорогі в порівнянні з більшістю туристичних мотоциклів. На них легко їздити. І вони можуть бути меншими і більш керованими, ніж повнорозмірні мотоцикли, на яких ви звикли їздити. Є кілька речей, які слід враховувати під час покупки максі-скутерів середньої ваги на ринку. Вони їздять на відносно невеликих колесах (що часто призводить до менш плавної їзди), і, незважаючи на наскрізний дизайн кузова, вони все ще вимагають, щоб ви перекинули ногу через них (тому вам все ще потрібна рівновага та гнучкість, щоб сісти на них). Вони також працюють близько 10 тисяч на підлозі шоу-руму.

2023, скутер

Однак, де сьогоднішній максі-мотоцикл дійсно сяє, так це в простоті автоматичної трансмісії (з декількома можливими псевдо-перемиканнями) і відносно масивних розмірах двигуна в порівнянні зі звичайними скутерами. Ці машини об’ємом понад 600 куб. см можуть розвивати швидкість до 100 миль на годину і легко перевозити продукти (або багаж) під сідлом.

Якою б не була ваша причина, ви прийняли рішення обрати CVT, а не машину з ручним зчепленням для своєї наступної покупки. Ось як розбивається сучасний ринок, і як мотоцикли витримують повсякденне життя в місті. Хоча ваші дні на біг-байках можуть закінчитися, їзда не повинна зупинятися як і подорожі, якщо вже на те пішло!

2023, скутер

Європа проти. Азія

Завдяки технологіям та суворій економії, асортимент доступних скутерів сьогодні здається нескінченним, як від азіатських, так і від європейських виробників. Американські виробники більше не грають на цьому полі, як ми знаємо, залишаючи нас купувати іноземні, подобається нам це чи ні. Відомі європейські компанії, такі як Vespa та Piaggio, не пропонують нам таких монструозних скутерів (максимальний об’єм близько 500 куб. см), але BMW пропонує. Деякі азіатські виробники, однак, бачать потенціал для продажів в цій країні, визнаючи наше бажання мати більше і краще (якщо не найекстремальніше і найшвидше) з усього, що є! Kawasaki та Yamaha все ще не мають нічого спільного з скутерами об’ємом більше 400 куб.см, що залишає нам BMW, Kymco, Suzuki та Honda. Honda Silver Wing пропонує гальма ABS з розумною комбінованою гальмівною системою, але йому не вистачає об’єму циліндрів (582 куб.см), і на момент тестування він був недоступний. Зрештою, саме так ми обрали BMW C 650 GT ( 9 990), Suzuki Burgman 650 ABS ( 10 999) та Kymco MYROAD 700i ( 9 699). Давайте подивимось, як вони складаються.

2023, скутер

The Nitty Gritty

Оскільки MSRP охоплює лише 1 300 мотоциклів з цих трьох, те, що вони пропонують у вигляді додаткових функцій та стилю, стає більш цінним інструментом для прийняття рішень. Однак, коли два континенти знаходяться на одному полі бою, комфорт та технологічні особливості починають виділятися.

BMW виходить на ринок максі-сегменту з двома моделями: туристичним C 650 GT та вужчим C 600 Sport для міста. Вони побудовані на 647-кубовому двигуні, розробленому BMW та виготовленому Kymco (заявлена потужність 60 к.с. та 49 фунт-футів крутного моменту), і пропонують потужні туристичні функції, які можна побачити на їхніх більших моделях з ручним зчепленням (наприклад, підігрів ручки та сідла, регульоване вітрове скло та монітор тиску в шинах). Вони привертають очевидну увагу будь-якого потенційного покупця. Відмінна якість збірки та оздоблення ставить C 650 GT на один рівень зі своїм брендом, однак, практична продуктивність двигуна опускає його на сходинку нижче. На жаль, брязкіт і обертання двигуна та трансмісії ускладнюють маневрування на низьких швидкостях і вимагають пари глухих вух, оскільки рівень шуму відлякує.

На шосе BMW відчуває себе найкомфортніше на швидкості 70 миль/год зі швидкістю обертання десь у діапазоні 5,000 на РК-тахометрі (цифри важко читати на швидкості). Suzuki, з іншого боку, щасливо дзижчить на швидкості 85 миль/год, при спокійних 5,000 об/хв і (теж!) легко розганяється до позначки в тонну.

2023, скутер

З високими 31.7-дюймове сідло (найвище; навіть з низьким варіантом), важкий зверху BMW змусив мій пілон задуматися, що сталося з моїм зазвичай спокійним стилем їзди. Реакція дросельної заслінки і подача потужності смикаються і вимагають досить багато їзди, щоб освоїти і вирівняти обороти (оскільки мало контролю над передавальними числами). Цю функцію пропонує Burgman з ручним режимом керування. Повідомляється, що сідло на мільйон зручніше з легкодоступними рейками порівняно з двома іншими.

Як фішка від блоку RT, цей найкращий скутер також пропонує кілька найкращих аксесуарів, які допоможуть зробити будь-якого гонщика щасливим. 35-літровий бензобак пропонує більше комфорту під час довгих поїздок, а титановий вихлоп Akrapovic викликає посмішку на обличчі як під час коротких, так і довгих поїздок.

2023, скутер

Як зазначає Девід Бурбах у нашому випуску за листопад/грудень 2013 року, MYROAD 700i від Kymco є “королем зміщення” як у ринковому сегменті, так і в цьому тесті. Маючи 59 кінських сил (при 7250 об/хв) і 46 фунт-фут крутного моменту (при 5500 об/хв), цей King має найбільшу вагу з трьох моделей (608 фунтів “сухого” ваги) і трипозиційну передню і задню підвіску з електронним управлінням на льоту (м’яку, середню і жорстку), а також довгу і міцну задню підвіску. Попереднє навантаження також регулюється, але не електронно.

Порівняно більш тихий двигун забезпечує більш приємну їзду, а краще підібрана трансмісія дозволяє плавно рухатися зі швидкістю до 10 миль/год на парковці. Тріо дискових гальм (280 мм спереду: на 10 мм більше, ніж у BMW, на 20 більше, ніж у Suzuki; 240 мм ззаду) зупиняють найширшу підвіску зі стандартною ABS.

2023, скутер

Статичне лобове скло забезпечує хороший захист, не заважаючи при цьому візуально, але BMW і Suzuki пропонують екрани з електронним регулюванням. Цікаві функції приладової панелі, однак, нагадують, що ви їдете на машині, побудованій в іншій країні, особливо кнопка “Mode”, яка служить лише для перемикання між метричними та стандартними одиницями виміру (кнопка, якою ви скористаєтеся один раз, якщо взагалі коли-небудь, якщо ви не плануєте перетинати багато міжнародних кордонів). Сіра кнопка “TPM” не робить нічого, крім того, що змушує вас замислитися, чому монітори тиску в шинах не були перенесені на U.S. модель, а кнопка “ADJ” з дуже довгим натисканням виконує роботу старшини, перемикаючи, але не обнуляючи (я так і не зрозумів, що це таке), лічильники пробігу та одометри.

Проте, MYROAD має кілька додаткових функцій, яких немає в інших моделях. Під ключем запалювання є гачок для сумки для зручного перенесення продуктових пакетів або сумочки. А пасажирські підніжки сконструйовані таким чином, щоб ховатися в кузові і висуватися, як складані ножі, коли це необхідно.

2023, скутер

Хоча Suzuki не пропонує багато можливостей для регулювання підвіски, окрім легкодоступних подвійних задніх амортизаторів, що регулюються вручну, він має надзвичайно плавну трансмісію та передачу потужності, м’яку поведінку на дроселі, регульоване вітрове скло та три режими руху (Drive, Power та Manual), а також кнопку часткового збільшення обертів “Power”, яка корисна в стандартному режимі Drive для проїзду по шосе. Він також має хитромудрі (але корисні) дзеркала, що складаються натисканням кнопки (дуже зручні для паркування, а також для руху по смузі), і багато місця для зберігання. Burgman 650 ABS. це золотий стандарт місткості, в якому достатньо місця для двох шоломів, і все це під найнижчим сідлом у лінійці. 29.7 дюймів. Suzuki не претендує на кінські сили та крутний момент.

2023, скутер

З одним масивним бардачком, що замикається, і двома меншими відділеннями над ним, Burgman перевершує єдиний відсік на приладовій панелі Kymco і зручні місця під сідлом, а також пару бардачків на приладовій панелі BMW, що не замикаються.

Все, крім кухонної раковини

Точки входу палива в цьому наборі агрегатів приймають деякі цікаві повороти: паливні дверцята Burgman, схожі на автомобільні, знаходяться над заднім колесом, що забезпечує доступ до чотирьох галонів в бак під сідлом. Точка входу в BMW знаходиться на кінчику сідла. Попередження: щоб отримати доступ до сховища під сидінням, забудькуватий водій може вставити ключ запалювання і повернути його в обидва боки, поки не почує клацання в потрібному місці. Це також відкриває паливні дверцята в процесі, залишаючи можливість заклинювання та відламування паливних дверцят, коли ви перевертаєте сідло. Будьте обережні. Нарешті, Kymco робить заправку найпростішою завдяки своєму заправному отвору прямо на приладовій панелі.

2023, скутер

У сідлі ергономіка досить схожа між трьома моделями, причому Kymco є найзручнішим. Якщо ви раніше займалися спортом, то стиль їзди “нога вперед” змусить вас сидіти на куприку, і до нього доведеться звикнути. Для любителів круїзних мотоциклів він буде звичним і, можливо, навіть більш зручним!

Кожна одиниця має двоступеневе цільне сідло типу “король/королева”, сідло Burgman з регульованою поперековою подушкою з рухом вперед/назад на два дюйми. Поперекова подушка BMW не регулюється, але вони компенсують це тим, що це єдина подушка з підігрівом, вбудована в пакет аксесуарів 605 Premium.

2023, скутер

За двері і на дорогу

Покупці, які розглядають ці макси-велосипеди, є цілеспрямованою групою, яка шукає просту їзду без особливих компромісів у потужності або ємності акумулятора, як у їхніх “інших велосипедах”.”

Маючи більше спільного, ніж відмінного, ці максимальні моделі залишають мало місця для розбіжностей. Ідеально підготовлені конкуренти пропонують покупцям переможця в будь-якій формі, залишаючи можливість робити покупки за нашим улюбленим кольором, і доставляючи повністю працездатну машину до вашого гаража. Вимогливий покупець або той, хто хоче мати все, не буде розчарований сьогоднішніми пропозиціями. Ніщо не є неправильним. Маючи потужність, запас ходу та вантажопідйомність (якщо не більше) багатьох “справжніх” мотоциклів, захоплення максі-скутерами тільки починається. і починається швидкими темпами!

Чи можете ви їздити по всій країні на одному? Звичайно. Наші божевільніші побратими роблять це на чопперах з жорстким хвостом постійно. Але тільки покупці знають, скільки хрящів у них залишилося в хребті.

Підпишіться на нашу розсилку.

2023, скутер

Мотоцикли для справжніх колекціонерів

Рідкісний мотоцикліст не любить дивитися на рідкісні вінтажні машини. Навіть якщо ви не є колекціонером, перегляд історії їзди завжди викликає захоплення, і це допомагає вам більше цінувати свого власного жеребця. Ultimate Collector Motorcycles, від Шарлотти та Пітера Фіелла, займає

2023, скутер

Urban Explorer: Сан-Дієго, Каліфорнія

Сан-Дієго іноді називають батьківщиною Каліфорнії, оскільки саме тут перші дослідники вперше висадилися на західному узбережжі. Місто є популярним напрямком з тих пір. З жвавим центром міста, населеним як старою, так і новою архітектурою, Сан-Дієго виражає себе через мистецтво, кафе, ресторани,

2023, скутер

визначних пам’яток уздовж Тихоокеанського узбережжя

Тихоокеанське узбережжя Каліфорнії залишається одним з найяскравіших і найприємніших напрямків для мотоциклістів. Незважаючи на часті перекриття доріг через зсуви, знаменита SR 1, також відома як Узбережжя або Hwy 1, ніколи не перестає приваблювати. Хоча SR 1 технічно починається набагато південніше, його реальний

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top