2023 Biktrix Juggernaut XD Duo 2300W Mid Electric Bike. Електричні велосипеди Biktrix

23 Електричний велосипед Biktrix Juggernaut XD Duo 2300 Вт з середнім приводом

Середньопривідний електровелосипед Biktrix Juggernaut XD Duo 2300W належить до свого класу.

Отримання достатньої потужності на заднє колесо є захоплюючим, але завжди пов’язане з ризиком постійних витрат на запасні частини та втратою часу на їзду. Багато випадкових та помірних велосипедистів не будуть їздити достатньо важко, щоб викликати такі проблеми. Але для тих, хто хоче вийти за рамки, потрібно було більш надійне рішення, щоб створити електровелосипед мрії, з надзвичайною витривалістю.

Познайомтеся з електровелосипедом XD Duo.

Система XD Drive була розроблена і створена в Саскатуні, Канада, командою ентузіастів електровелосипедів зі спільною пристрастю до кращих транспортних рішень. Умови глобальної пандемії змусили їх імпровізувати, адаптуватися та долати труднощі, пов’язані з дефіцитом запчастин, чіпів та доставки.

Отриманий велосипед та підходи до його виробництва підготовлені для того, щоб впоратися з подібними викликами зі спритністю та конкурентоспроможними власними рішеннями.

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

Середньопривідний двигун

Цей власний розроблений та протестований двигун подає потужність 2000 Вт через вторинний ланцюг прямого приводу на заднє колесо. Це означає неперевершену потужність, продуктивність та довговічність.

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

Надміцний подвійний приводний ланцюг

Цей міцний ланцюг 219 витримує в рази більше навантажень, ніж звичайний велосипедний ланцюг. Цей ланцюг надміцно спроектований для надзвичайної довговічності!

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

Поворотна дросельна заслінка

Розкрийте потужність двигуна XD Dual Drive простим рухом зап’ястя.

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

0-міліметровий ротор заднього гальма

220-міліметровий ротор заднього гальма разом із двопоршневими гальмами Tektro Dual Piston швидко та безпечно зупинять вас.

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

Привід SRAM NX Bike-Side Drivetrain

11-швидкісна трансмісія SRAM NX з касетою 11-42T з боку велосипеда забезпечує вам діапазон для вирішення будь-яких пригод, до яких вас приведе XD.

2023, biktrix, juggernaut, 2300w, electric

Фари Армагеддон

Розроблена Biktrix фара Armageddon Headlight з яскравістю 2000 люмен забезпечить ваш шлях освітленим та повністю видимим.

Технічні характеристики продукту:

  • Рама: Алюміній 6061
  • ГАЛЬМА: двопоршневі гальма Tektro, задній ротор 220 мм, передній ротор 180 мм
  • РОЗМІР АКУМУЛЯТОРА: 52V 17.Прихований акумулятор 5Ah 910Wh
  • ВИЛКА: Направляюча RST з блокуванням, попереднім навантаженням, ходом 80 мм
  • ГАЛЬМОВІ ВАЖЕЛІ: регульовані Tektro з інтегрованим відключенням двигуна
  • ГАРНІТУРА: Без різьблення 1-1/8 1-1/2 конічна
  • РУЛЬ: ширина 780 мм, підйом 25 мм з 31.8 мм хомут (Adventure Package) / 700 мм ширина, 80 мм підйом w/31.Затискач 8 мм (приміський пакет)
  • ЗАДНІЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ: 11-швидкісний тригерний перемикач SRAM NX
  • Винос: 55 мм (Adventure Package) / 90 мм (Commuter Package)
  • Задній перемикач: SRAM NX 11 Speed
  • РУКОЯТКИ: Ручки MTB
  • КАСЕТА: SRAM 11-42T
  • ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР: 28.6 мм
  • ЛАНЦЮГ: KMC X11
  • ЗАТИСКАЧ СТІЙКИ СИДІННЯ: Швидкознімний
  • КРИВОШИП: Короткі кривошипи
  • СІДЛО: сідло Nebula MTB (пакет Adventure) / широке комфортне сидіння (пакет Commuter)
  • НИЖНІЙ КРЕПЕЖ: Високоміцна нержавіюча сталь квадратна конічна
  • МОТОР: Середньопривідний двигун Biktrix
  • ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА: 135мм 36H (150мм 36H з вилкою Wren Fork)
  • ДИСПЛЕЙ: 500C
  • ПЕРЕДНЯ ВІСЬ / ШАМПУР: 5мм QR (15мм наскрізна вісь з вилкою Wren)
  • ЛІХТАРІ: фара Armageddon (всі), задній відбивач (пакет для приміських поїздок)
  • ЗАДНЯ ВТУЛКА: 197 мм 36H
  • ДРОСЕЛЬ: низькопрофільний поворотний дросель RH
  • ЗАДНЯ ВІСЬ/ШАТУН: 12 мм наскрізна вісь
  • РІВНІ ДОПОМОГИ: 1-5 (Зверніть увагу, що при замовленні з датчиком частоти обертання дросельна заслінка завжди буде пропонувати 100% потужність, якщо ні, потужність дросельної заслінки базується на рівні PAS)
  • Покришки 26х4 чорні з круглими вирізами, 27.5×3 суцільний чорний
  • ТИП ДОПОМОГИ: Каденція
  • ШИНИ: 26×4, 27.5×3
  • ІНШЕ: Підніжка (всі), задній багажник та крила (пакет для приміських поїздок)

Розмірна фурнітура:

Найкращий електричний велосипед для коротких гонщиків

Деякі компанії проводять політику “один розмір підходить для всіх”, оскільки це спрощує виробництво, зменшує запаси та збільшує прибутковість. Інші віддають перевагу більш індивідуальному підходу, оскільки це означає, що вони можуть надати своїм клієнтам саме те, що їм потрібно.

Купівля нового електровелосипеда, безумовно, вимагає останнього підходу, оскільки комфортна їзда має важливе значення. Оскільки люди бувають різних форм і розмірів, велосипед повинен правильно підходити до них, тому пошук найкращого електричного велосипеда для низькорослого велосипедиста вимагає ретельного підбору.

Вибір електровелосипедів для невисоких жінок та чоловіків

Очевидно, що при виборі будь-якого велосипеда вам потрібен велосипед, який підходить вам за розміром, тому що в іншому випадку вам буде некомфортно або ви не зможете їздити на ньому належним чином. Зазвичай це означає, що вам потрібно виміряти свій зріст, вагу та обхват ноги, що ви можете зробити за допомогою нашого сервісу “Допоможи мені вибрати”, щоб знайти велосипед, який вам підійде.

Окрім розміру, є й інші фактори, які потрібно враховувати, щоб знайти найкращий електричний велосипед для низькорослої жінки чи чоловіка.

  • Оберіть найбільш підходящий клас. На велосипедах класів 1 і 3 потрібно крутити педалі, щоб увімкнути дросель, тоді як на велосипедах класу 2 цього не потрібно, і тому їх легше рушати з місця. Велосипеди класу 3 є найшвидшими з максимальною швидкістю 28 миль/год проти 20 миль/год для інших двох класів.
  • Більшість електродвигунів відомих брендів є надійними та мають відмінне обслуговування, тоді як менш відомі бренди будуть дешевшими, але можуть бути менш надійними. Це можуть бути двигуни з середнім приводом на нижньому кронштейні або з приводом на втулці в центрі заднього колеса, перші забезпечують більш плавну їзду, а другі дешевші та потребують менше обслуговування.
  • Якщо ви їздите на великі відстані, вам потрібен акумулятор з достатнім ресурсом, або ви можете придбати запасні акумулятори для eBike на час поїздок. Мінімальна ємність, як правило, становить 500 Вт-год, але ви можете придбати акумулятори на 1,000 Вт-год і більше. Щоб зменшити вагу, шукайте тонкий акумулятор і вибирайте той, який легко і швидко заряджається.
  • Електровелосипеди важчі за звичайні моделі через вагу двигуна та акумулятора. Якщо ви невеликого зросту, вам може бути складно маневрувати, тому обирайте якомога легший велосипед.
  • Конструкція рами, де верхня частина нахилена нижче, може полегшити монтаж і демонтаж, особливо якщо ви носите спідницю.

Як ми полегшуємо вибір найкращого електровелосипеда для низькорослих велосипедистів

У нас є цілий ряд велосипедів онлайн, а щоб полегшити вибір, ми створили функцію “Допоможи мені вибрати”. Тут ви можете ввести свій зріст і довжину ніг, вибрати бажану раму і ввести дані про використання велосипеда самостійно або за допомогою одного з наших спеціалістів. Ймовірні рекомендації:

Kutty X2, складаний велосипед, на який легко сідати та виходити

Challenger 2 має потужний двигун 750 Вт і ідеально підходить для поїздок на роботу

Juggernaut Hub Duo Step Thru. це електричний велосипед з великою вантажопідйомністю з втулкою і двигуном потужністю 750 Вт, ви також можете ознайомитися з нашою іншою серією всюдихідних електричних велосипедів Juggernaut, щоб знайти щось подібне.

Якщо ви все ще не впевнені після оцінки рекомендацій, ви можете замовити відеодзвінок з одним з наших експертів. Ми тут, щоб допомогти, тому що ми хочемо, щоб ви отримали найкращий і найбільш підходящий велосипед, а не універсальну модель.

Огляд Biktrix Moto

Ми трохи розірвані з Biktrix Moto. Спочатку нам сподобався незвичайний дизайн, але життя з таким електровелосипедом виявилося непростим, особливо з огляду на те, що в повсякденному використанні він більше схожий на електросамокат, ніж на велосипед. Крутити педалі на будь-яку відстань практично безглуздо, враховуючи стиль конструкції та положення під час їзди, тому ви змушені використовувати потужність більшу частину часу. Отже, це дасть вам легку їзду, але не дуже багато фізичних вправ, за винятком випадків, коли вам доведеться вручну переносити важкий велосипед до місця зберігання, наприклад. Це весело і прикольно, але якщо ви любите справжню їзду на велосипеді, Biktrix Moto може вас розчарувати. Хоча, якщо ви просто хочете дістатися з пункту А в пункт Б, не докладаючи особливих зусиль, цей електровелосипед буде чудовим рішенням. Просто будьте обережні з усією цією потужністю.

Мінуси

Чому ви можете довіряти TechRadar

Ми витрачаємо години на тестування кожного товару чи послуги, тому ви можете бути впевнені, що купуєте найкраще. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Двохвилинний огляд

Biktrix Moto. це не стільки електровелосипед, скільки електросамокат, що є гарною новиною, якщо ви шукаєте двоколісний транспортний засіб, який може виконувати основну частину важкої роботи, в той час як ви просто сидите, крутите великим пальцем газ і насолоджуєтесь поїздкою.

Що менш зрозуміло, так це те, де він знаходиться в ландшафті купівлі велосипедів. Biktrix Moto класифікується як електровелосипед другого класу для американського ринку, що означає, що він поставляється з офіційним обмеженням у 20 миль/год, але завдяки регулюванню дросельної заслінки він може по суті повністю обійти обов’язки крутити педалі.

Це також хороша новина, тому що конструкція Biktrix Moto робить його непридатним для їзди на будь-які реальні відстані, особливо без сторонньої допомоги. Це дуже важкий велосипед, а широке нерегульоване сидіння не сприяє звичайній їзді на велосипеді. Однак, враховуючи досить розмиту картину того, як і де можна їздити на таких велосипедах, Biktrix Moto може відштовхнути покупців своїм поточним налаштуванням.

Він не позбавлений привабливості, з 750-ватним двигуном Bafang, одношвидкісною трансмісією та можливістю проїхати близько 100 миль на одному заряді від додаткової комбінованої батареї 48В 21Ач.

Незважаючи на урбаністичний фанковий дизайн з кольорами рами: вугільний, електричний синій, помаранчевий, пісковик та білий, Biktrix Moto також оснащений товстими шинами, які дозволять вам їздити по стежках та складній місцевості, коли це буде потрібно.

Ціна та дата виходу

Biktrix Moto доступний зараз за 2299 (близько 1670 фунтів стерлінгів / 2976 австралійських доларів) безпосередньо від Biktrix за версію з одним акумулятором, в той час як модель з двома акумуляторами додає 599 до ціни і коштує 2898 (близько 2103 фунтів стерлінгів / 3751 австралійських доларів).

Дизайн

Зображення Biktkrix Moto, безумовно, вражають уяву, але тільки коли електробайк з’являється на вашому порозі, ви розумієте, наскільки це міні-монстр. Він поставляється в кремезній коробці, яка є надзвичайно важкою і стає ще важчою, якщо ви обрали подвійний акумулятор. Biktrix постачає все необхідне, але вам доведеться витратити деякий час, щоб зібрати всі додаткові компоненти разом.

Покупцям вказують на онлайн-інструкції, але, як і у випадку з попереднім електровелосипедом Biktrix Juggernaut Classic, який ми тестували, вони не особливо корисні. Наприклад, прикріпити величезну передню фару виявилося непросто, і ми досі не впевнені, що зробили це правильно.

Тим не менш, вигадливий дизайн привертає увагу, а ще більше, якщо ви оберете один з більш яскравих кольорів рами. Конструкція дозволяє вам сидіти на велосипеді зверху, а високе кермо та сидіння у стилі мопеда створюють дещо своєрідну позицію для їзди.

Широке сидіння також робить крутіння педалей непривабливим, плюс немає ніякого регулювання, тому ви повинні бути впевнені, що вибрали правильний розмір рами, коли замовляєте. Менша рама призначена для велосипедистів зростом від 4 футів 8 дюймів до 5 футів 5 дюймів і може похвалитися масивними 20-дюймовими шинами, тоді як більший варіант підходить для велосипедистів зростом від 5 футів 3 дюймів до 6 футів 2 дюймів і поставляється з більшими 24-дюймовими шинами. На щастя, в комплекті є крила, тому що в іншому випадку ви могли б наскрізь промокнути у воді, яка стікає з шипованих покришок.

Moto також має інші практичні конструктивні особливості, такі як захист ланцюга, а ззаду є багажник для вантажу вагою до 25 кг, а ліхтарі спереду та ззаду йдуть у комплекті з велосипедом. Заднє підсвічування також працює як стоп-сигнал, а гальмівна сила забезпечується великими дисками та важелями Tektro, які так необхідні, коли ви відкриваєте для себе енергетичний потенціал цього електровелосипеда.

Тим часом, Biktrix добре справляється з виробництвом велосипедів з яскравим дизайном, але, як ми вже бачили раніше, деякі елементи можуть виглядати трохи як доповнення. Наприклад, громіздкий акумуляторний блок розташований на верхній частині рами, а не є естетично привабливою частиною загального дизайну.

Елементи управління для вивільнення потужності прикріплені до керма, з дроселем для великого пальця праворуч і опціями режиму потужності зліва. Дисплей у центрі дає вам всю необхідну інформацію. Однак, ці компоненти також виглядають трохи як аксесуари, а не як цілісна конструкція. Biktrix Moto дійсно працює як дизайн, але йому не вистачає трохи доопрацювання, скажімо так. Він також не зовсім дешевий, тому деякі майбутні вдосконалення дизайну можуть бути чимось, що Biktrix хоче розглянути.

Продуктивність

Вперше сісти на Biktrix Moto дещо відрізняється від того, щоб сісти на звичайний велосипед. Перше, що ви помічаєте. це сидіння, яке замінює звичайне сідло. Для нас це змінює весь спосіб їзди на велосипеді, тому що ви відчуваєте себе більше як пасажир, що ще більше підкреслюється тим, що педалі є скоріше доповненням, а не основним способом руху велосипеда вперед. По суті, у вас залишається відчуття, що ви їдете на мопеді з акумулятором, що, ймовірно, і планували в Biktrix, коли розробляли Moto.

Інша річ, яку ви помічаєте, коли з’їжджаєте з дороги. це маленькі колеса, які, на щастя, забезпечують пристойну амортизацію для якості їзди. Підвіска, вбудована в передню вилку, також не мала великої різниці. Хоча менші колеса поглинають деякі нерівності на дорозі, їх обмежений діаметр означає, що є дещо інший спосіб їзди, з ефектом, який більше схожий на їзду на чомусь на зразок велосипеда Brompton.

Ще одним помітним аспектом Biktrix Moto є його вага, тому, незважаючи на те, що він добре сидить на дорозі, це не той електровелосипед, який ви хочете мати, щоб пересуватися без сторонньої допомоги. З увімкненим живленням та режимом, обраним на дисплеї комп’ютера, встановленому на кермі, велосипед може переходити від нерухомого стану до швидкості близько 20 миль/год, просто використовуючи дросель, керований великим пальцем на правій стороні керма. Він також дуже кострубатий, тому ви повинні бути обережними, щоб не налаштувати його в неправильному місці, де може бути мало місця.

Існує тенденція до того, що велосипед відчуває себе так, ніби тікає від вас, що, на щастя, можна приборкати швидким натисканням на гальма. Наша тестова модель мала європейську конфігурацію, де переднє гальмо виведено на лівий важіль, а заднє. на правий. Це ще одна річ, на яку ви повинні стежити. Без сумніву, Biktrix Moto рухається по бездоріжжю, а довге сидіння дозволяє взяти когось ззаду, хоча їм ніде буде поставити ноги.

Чим більше ми використовували Biktrix Moto, тим краще він ставав, хоча, здається, він страждає від дещо нестабільної подачі електроенергії. У нас був схожий досвід, коли ми спробували Biktrix Juggernaut Classic, який, схоже, використовує ті самі компоненти. Враховуючи потужність акумулятора та двигуна, ми хотіли б бачити трохи більш плавне та динамічне впорскування допомоги, коли ви керуєте дроселем.

Комусь може сподобатися досить непередбачуваний фактор збудження, але враховуючи, що це важкий електровелосипед, більш ефективний розподіл потужності може бути розумнішим і безпечнішим. Biktrix Moto також чудовий, якщо ви вирушаєте в дорогу, і хоча його вага та маленькі колеса роблять його непідйомним для будь-якого справжнього бездоріжжя, він досить вправний на ґрунтових доріжках.

Загалом, хоча Biktrix Moto добре їздить, він не пропонує багато чого для справжнього велосипедного досвіду, і пуристи, ймовірно, відчують, що він трохи схожий на витвір Франкенштейна. Однак ледачим гонщикам, схильним до влади, він сподобається.

Купуйте, якщо

Ви хочете їздити на велосипеді менше Biktrix Moto має достатньо потужності та небагато варіантів, коли справа доходить до крутіння педалей, завдяки одношвидкісній передачі та фіксованому положенню сидіння.

Цей позашляховий крейсер. електричний велосипед на всі сезони

Вердикт Tom’s Guide

Відмінна вертикальна потужність, яка може впоратися з нерівними маршрутами, не вимагаючи від велосипедиста бути експертом з гірських велосипедів, Biktrix Stunner X вартий своєї ціни, особливо для всесезонних велосипедистів.

Плюси

  • Супер тверда їзда в шорсткості
  • Хороша здатність підніматися на пагорби
  • Плавний середньопривідний двигун

Мінуси

Чому ви можете довіряти Tom’s Guide?

Наші автори та редактори годинами аналізують і перевіряють продукти, послуги та додатки, щоб допомогти вам знайти те, що найкраще підійде саме вам. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо, аналізуємо та оцінюємо.

Батарея: 840 Вт-год (перевірено) Максимальний розрахунковий діапазон: 40 миль Максимальна швидкість з електроприводом: 20 миль/год Мотор: Середньопривідний двигун Bafang 750 Вт Передача: 9-швидкісна Shimano Alivio Діаметр коліс: 26 дюймів Вага: 65.8 фунтів. (з великим акумулятором)

У категорії електровелосипедів для великих поїздок або поїздок додому, Biktrix Stunner X є більш потужним, ніж більшість. Але у нього є мета: впоратися з будь-якою погодою. гарною, поганою чи байдужою. і тримати гонщика в комфорті та під контролем. Він чудово справляється з цим завданням.

Завдяки посадці, схожій на приміську, але потужності та компонентам, більш характерним для гірських велосипедів, Stunner X може впоратися з брудом, снігом або вибоїнами на міських вулицях. Він має достатню потужність, щоб піднятися на гравійний пагорб, і достатню амортизацію, щоб ваша поїздка не перетворилася на тортури. Звичайно, Biktrix Stunner X коштує 2 798 доларів (на момент тестування), але цим моделям не вистачає потужності та якісних компонентів, які ви знайдете тут. І навпаки, він коштує набагато дешевше, ніж деякі витончені приміські велосипеди, які зазвичай мають менші акумулятори на 500 Вт-год. Прочитайте решту нашого огляду Biktrix Stunner X, щоб зрозуміти, чи підходить він вам.

Biktrix Stunner X: ціна та наявність

Доступний безпосередньо у Biktrix.com з безкоштовною доставкою, Biktrix пропонує повну лінійку електровелосипедів, багато з яких орієнтовані на категорію гірської та трейлової їзди. Серія Juggernaut. це всюдихідні моделі з прямим кермом, які починаються приблизно від 2 000 доларів і закінчуються моделлю Juggernaut Ultra Beast за 4 099 доларів з акумулятором на 1440 Вт-год та середнім двигуном на 1000 Вт-год.

Biktrix також виробляє спеціальні складні та вантажні велосипеди, а також більш доступну лінійку міських велосипедів Swift. Останні моделі мають менший запас ходу, але починаються від 1 349 грн.

Лінійка Stunner від Biktrix. це щось середнє: частково альпініст, частково міський райдер. Модель початкового рівня LT коштує 2 199 грн, а Stunner X починається з 2 499 грн, до того, як ви почнете додавати апгрейди, такі як акумулятор на 840 Вт-год, який підвищив ціну нашого тестера на 299 грн, до 2 798 грн.

Biktrix Stunner X: дизайн

Велосипеди Biktrix, що походять з країни, де бобри перегризають підземні інтернет-кабелі (так, таке трапляється в Канаді), розроблені для не найкращих погодних та дорожніх умов. Якщо вам потрібен електровелосипед, який може впоратися з усіма чотирма сезонами, включаючи сніг і бруд, ви потрапили в потрібне місце.

Stunner X, який компанія описує як позашляховий круїзер, використовує надміцну наскрізну алюмінієву раму, оснащену елементами, що підвищують комфорт. Тут є широке кермо з бичачим рогом, важка компресійна вилка спереду для поглинання нерівностей та бордюрів, а також широке сидіння з двома пружинами з повною підкладкою, щоб ваша дупа не страждала на горбистій місцевості.

9-ступінчасті шестерні Shimano з’єднані з двигуном середнього приводу Bafang потужністю 750 Вт на колінчастому валу, що забезпечує чуйну електронну допомогу, а також велику батарею на 1008 Вт-год для підтримки всього цього. Наша тестова модель була оснащена шинами Kenda Juggernaut 26 x 4 та великими алюмінієвими крилами, щоб захистити джинси від бруду, а також великим заднім багажником для перевезення великих піддонів.

Щоб зупинити цього величезного звіра, є двопоршневі гідравлічні гальма Tektro, щоб ви все ще відчували, що ви керуєте Stunner X, а не навпаки.

Biktrix Stunner X: продуктивність

Витончений. це не те слово, яке спадає на думку, коли мова йде про Biktrix Stunner X. Коли ви вперше рушаєте з місця, початковий електричний імпульс може застати вас зненацька ще до того, як ви встигнете натиснути на гальма. Ви швидко навчитеся контролювати потужність. Існує 5 рівнів допомоги педалей, а також дросель великим пальцем для повного електроприводу, обмежений максимальною швидкістю 20 миль/год. (На сайті Biktrix зазначено, що ви можете запросити необмежену максимальну швидкість велосипеда до 28 миль/год. але тільки для використання на бездоріжжі).)

Гасаючи по бруду, гравію та іноді просто кам’янистим дорогам у Вермонті, ми добряче підстрибували на Stunner X. Заднього амортизатора немає, але поєднання розміру, шин і підпружиненого сидіння дозволило нам не страждати надмірно. Передні амортизатори RST Guide впоралися з рештою, і велосипед відчував себе стабільним та контрольованим у бруді та сльоті.

Після кількох днів обкатки, ми виявили, що Stunner X забезпечує впевнену їзду по бездоріжжю. Система допомоги на педалях була чутливою, і ми зрештою знайшли її дуже корисною для запуску цього великого велосипеда з місця. Шини шириною 4 дюйми не боялися бруду та гравію, а також добре справлялися з брудними розбитими дорогами під час того, що жителі Вермонта ніжно називають сезоном бруду.

Повністю електричний, дросельна заслінка швидко реагує, але заднє колесо може легко обертатися на снігу. З іншого боку, крутний момент у 120 Нм допоміг нам піднятися на всі пагорби, на які ми кидалися.

Що стосується керованості, то Biktrix Stunner X. це не той велосипед, який ви будете кидати на поворотах або проїжджати крізь вузькі щілини. На крутих поворотах потрібно бути обережним, щоб не натиснути на електропідсилювач, інакше ви опинитеся в чагарнику. Проте, великі крила захистили наші джинси від бруду, а розмоклі дороги не були проблемою. І справді, через деякий час замість того, щоб уникати цього, ми почали цілитися в багнюку та сльоту.

Маневрування мотоциклом, коли ви не в сідлі, може бути складним завданням. Електричний режим допомоги при ходьбі (ви вмикаєте його, натискаючи кнопку “мінус” біля дросельної заслінки) запускає двигун для руху велосипеда зі швидкістю близько 3.5 миль на годину. Це дуже допомагає, якщо вам доводиться штовхати його в гору.

Єдиною слабкою ланкою в комплектації Stunner X є контролер Bafang. Монохромний дисплей, звичайно, не є втіленням простоти використання. Щоб дізнатися, як увімкнути передні та задні ліхтарі, що входять до комплекту, вам доведеться шукати інструкцію (потрібно увімкнути велосипед, а потім натиснути і утримувати кнопку “плюс”). Але це не унікальна особливість велосипеда Biktrix.

Ми вважаємо, що контролер Bafang C961 невиправдано складний в освоєнні. Для внесення змін, обнулення одометра тощо використовуються послідовності з трьох кнопок. Тож потрібно трохи потренуватися, щоб звикнути до його роботи. Наприклад, щоб очистити відстань поїздки, потрібно натиснути кнопку живлення і мінус; щоб перейти в режим розширених налаштувань, потрібно натиснути і утримувати кнопки плюс і мінус, а потім натиснути кнопку живлення вісім разів. Ну, ви зрозуміли.

Biktrix Stunner X: час автономної роботи та запас ходу

Батарея розрахована на 40 миль, що є типовим для цього цінового діапазону. Але, як і у випадку з усіма електровелосипедами, цю специфікацію важко точно визначити.

Пробіг акумулятора залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипедиста, того, наскільки агресивно ви користуєтесь дроселем, і навіть від погоди. Ми виявили, що його можна порівняти з аналогічними велосипедами, які ми тестували. хоча ми були більш агресивними з шинами Stunner X.

Biktrix Stunner X: змагання

Зважаючи на те, що ціни на електровелосипеди великих велосипедних компаній, таких як Gazelle, Specialized та Trek, легко перевищують 4 000 доларів, Biktrix Stunner X за 2 798 доларів виглядає як вигідна пропозиція. Він не такий елегантний, як більш дорогі моделі, і, за будь-якими мірками, важкий. Але він також довговічний і побудований з якісних компонентів.

Існує безліч дешевших електровелосипедів, які все більше націлені на той самий ринок. Багато з них користуються популярністю серед кур’єрів і виконують серйозну щоденну роботу. Такі моделі, як Turboant Thunder T1, наприклад, коштують приблизно на 700 менше. Але ці електровелосипеди, як правило, використовують втулкові електродвигуни, а не плавний середній привід, надають перевагу дешевшим компонентам і меншим батареям на 700 Вт-год.

Biktrix Stunner X: вирок

Те, що колись було нішевим дизайном. міцний, вертикальний круїзер з потужністю для бездоріжжя. швидко стає дизайном ебайків для всіх сезонів. Таким чином, Biktrix Stunner X є одним із найкращі електричні велосипеди в цьому класі. На відміну від дешевших моделей, Biktrix використовує запчастини преміум-класу та середньомоторну конструкцію, яка має бути більш надійною та потребувати менше обслуговування. І ми всі за це. Це означає більше задоволення від їзди, особливо на Stunner X, якому байдуже, яка погода за вікном.

Джон Р. Quain займається оглядом і тестуванням відео- та аудіотехніки вже більше 20 років. Для Tom’s Guide він зробив огляд телевізорів, HDTV-антен, електровелосипедів, електромобілів, а також іншого обладнання для відпочинку на природі. В даний час він є автором статей для The New York Times і телевізійної програми CBS News.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top